jah, kokkupõrke pildid inimesega tekitavad löögijäljed autole aga kuhu piirkondadesse? Pilt oled ilmselt sellistest õnnetustest omajagu näinud
Ning kängurudega autod..., miks neid raudasid küll ette pannakse? _________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Eile tõin lapse lasteaiast ära. Esmalt sõitis üks naine oma suhteliselt suure bemmiga vastu aeda ja paar minutit hiljem ei suutnud järgmine naine land cruiserit kuidagi ära parkida.
Kas tõesti ostsid nad endale vabatahtlikud suured autod?
See turvalisuse pärast suurte autode ostmine on kasulik ainult senikaua kuniks enamus ei sõida suurte autodega. Hiljem sõidab lihtsalt terve kari emasid ilmaasjata suurte autodega, parkida ei suuda ja kulutavad palju kütust. Kuigi ilmselt ka siis on ohutum kui kaks suurt autot omavahel kokku sõidavad vs kaks väikest autot omavahel.
Markos, turvakaalutlustel olekski põrkeraud palju efektiivsem, plaststange on rohkem edevuse arvelt tulnud.
Põrkeraud on just turvakaalutlustel ära kaotatud. SEe tekitab kokkupõrke korral teisele poolele oluliselt rohkem kahju.
Kas on kindel, et põrkerauad on ära kaotatud? Päris uusi autosid ei ole selle pilguga vaadanud aga 10-15 aastat vanadel on põrkeraud alati olemas olnud, ainult see põrkeks metalllatt on kaetud disainitud plastkoorikuga, mis jätab väljast mulje nagu põrkeraud oleks põrkeplast
Muidu juba 15-20 aastat tagasi kuskil autoajakirjas kirjeldati katseid põrkeraudadega, mis olid kummi-porolooni laadest segust, mis parklakiirustel neelavad põrkeenergiat ja põrkejärgselt taastavad oma kuju, mingeid mõlke, pragusid, purunemist ei toimu - pidavat kohe-kohe autotootjate poolt kasutusele võetama
H_K, see jupike nn. turvatala on jah autodel nii ees kui ka tagaosas. Aga see jupike.., pole teps mitte stange laiuselt mitte. _________________ " Maailm on täis kõikvõimalike külatarkade kogukondi, kelle ühine joon on teadus- ja tõenduspõhisele elukäsitusele vastandumine."
Ajalooliselt oli see nii, tänapäeval see enam nii ei ole ja see on autotootjate poolne muutus, mis sisse viidud, peamiselt turvakaalutlustel, sest avastati, et auto kere peab deformeeruma ja mingid jäigad moodustised kusagil on pahapaha. "Põrkeraudadega" masinaid pole enam väga ammu kohanud, isegi maasturitel on tänapäeval plastikust asjad ümber.
sügisel suutis keegi kaunase pst. l autoga parklast üle äärekivi lasteaia aeda korralikult sisse sõita.. täna klaasivahetuses üks rääkis, et esmalt küsinud neiu juhikohale istudes, kas see on manuaaaal või auto-maat ja järgmiseks sõitnud nissan patroli külje mingi asja otsa ära.. _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap.
Muidu juba 15-20 aastat tagasi kuskil autoajakirjas kirjeldati katseid põrkeraudadega, mis olid kummi-porolooni laadest segust, mis parklakiirustel neelavad põrkeenergiat ja põrkejärgselt taastavad oma kuju, mingeid mõlke, pragusid, purunemist ei toimu - pidavat kohe-kohe autotootjate poolt kasutusele võetama
Mul oli 1983 aasta Fiat Stella, millel oli vist miskit taolist. Poolel plastist põrke"raual" oli värv maas, aga kuju endine (peale seda, kui üks noor sugulane autoga talvel postis käis).
Kas on kindel, et põrkerauad on ära kaotatud? Päris uusi autosid ei ole selle pilguga vaadanud aga 10-15 aastat vanadel on põrkeraud alati olemas olnud, ainult see põrkeks metalllatt on kaetud disainitud plastkoorikuga, mis jätab väljast mulje nagu põrkeraud oleks põrkeplast
Muidu juba 15-20 aastat tagasi kuskil autoajakirjas kirjeldati katseid põrkeraudadega, mis olid kummi-porolooni laadest segust, mis parklakiirustel neelavad põrkeenergiat ja põrkejärgselt taastavad oma kuju, mingeid mõlke, pragusid, purunemist ei toimu - pidavat kohe-kohe autotootjate poolt kasutusele võetama
Minu viga, ma pidasin siin neid kängururaua tüüpi jurakaid silmas _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks!
Kes siin rääkis et start-stop nii võimatu on, Passat B7 peal küll ummikus välja ei suretanud kui varbaga pidurit vajutada,pidurit põhja vajutades suri küll.
Sõltub ilmselt autodest aga nt bemmidel jälgitakse ja kontrollitakse väga mitmeid parameetreid, enne kui start-stop süsteem aktiveeritakse.
Spoiler
Reasons why the stop/start may not shut down the engine include:
The car is coasting (manual transmission)
Brake vacuum reading is too low (manual transmission)
Insufficient brake pedal pressure is being applied to hold the vehicle stationary (automatic transmission)
Stopping on a hill/downhill with a 12% or greater gradient
If the steering angle is more then 6 degrees
If the steering wheel is being moved after approximately one second of coming to a stop
The system has not yet be activated by going over a speed of 5mph for automatics, 3mph for manuals since the last engine switch off
If the gas pedal is being pressed (engine must be at idle speed only)
You're coming to a stop from reverse
The driver gets out of the car
If Hill Decent Control (HDC) is activated
If the engine is not up to temperature
If the carbon canister is being purged
if the grade of the fuel is too low for the engine
Transmission adaptation is active (automatic transmission)
The hydraulic pressure accumulator is not yet up to pressure (automatic transmission)
Stop-and-go traffic - system is only activated by driving over 5mph for automatics, 3mph for manuals
Batter charge is low
Outside temperature is colder then 37.4 F / 3 C
Outside temperature above 95 F / 35 C and the air conditioning system is on
Fogging of the windshield is detected by the IHKA system
Climate control system is on but passenger compartment has not yet reached desired temperature
ABS system was used when coming to a stop
Alternatively the car may automatically restart outside the standard restart procedure if:
The driver is moving the steering wheel
The driver presses the gas pedal
The transmission was shifted from D to P and subsequently back to D
The transmission is shifted to N or R
The battery charge runs low
Outside temperature rises above 95 F / 35 C and the air conditioning is on
Fogging of the windshield is detected by the IKHA system
Low evaporator temperature is detected
_________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Vahetasin kolksvagenil piduriklotsid, salongi ja õhufiltri ja viskasin vanad suvepastlad minema ja lasin panna uued alla. Lisaks tegin kõrgendatud passatile omaseid elektritöid ja sain kustunud lisapiduritule ja klaasiluugi tööle _________________ "I have never followed a rule. That is my rule. Do you follow? I don't." The Joker
Lexuse summutist tuleb vaid lilleõisi ja ükssarvepeeru - HV foorum M: E36 varuosad
Ajalooliselt oli see nii, tänapäeval see enam nii ei ole ja see on autotootjate poolne muutus, mis sisse viidud, peamiselt turvakaalutlustel, sest avastati, et auto kere peab deformeeruma ja mingid jäigad moodustised kusagil on pahapaha. "Põrkeraudadega" masinaid pole enam väga ammu kohanud, isegi maasturitel on tänapäeval plastikust asjad ümber.
No meil on kitsed ja põdrad. Kuigi põdra puhul vist pole pointi, see nii kõrge et sõidad nina nagunii kõhualla. _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Probleem on ka selles, et ajalooliselt stange on ette nähtud just leevendamaks igasugu müksude ja väikekõksudest tekkida võivat võimalikku kahju, kuna stange on tugevast materjalist, mitte plastis ja lakist koosnaev moodustis.
Nagu üks keremees kommenteeris:"Stange on tänini alles,.nüüd nimetatakse seda "stange tala" ja stangeks nimetatakse nüüd kaitseraua (stange) katet (cover, bumper). _________________ Albert Einstein: "Vaid kaks asja on lõpmatud, universum ja inimlik rumalus, ja selles esimeses pole ma nii kindel."
Hästi öeldud see, et oleks nagu juurde keritud LS näitu.
Rondiklubi liikurid ilmselt nii heas seisus ei pruugi olla. _________________ www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks!
Ühes Teises Kohas oli menetluses huidai I20 millel katki läinud eelsüüteküünal tekitas silindrisse piltidel oleva olukorra.
selle videos oleva škodaga on nii, et kui eelmine omanik kohtles seda kui vajalikku liiklusvahendit, vahetas mahla õigel ajal jms. nagu video alguses öeldi + kliima, ongi ilmselt olukord selline. meil on aga paraolümpia au sees, peab olema 3liitrit ja dizel ning muud aparaadid saavad ainult liikumiseks vajalikku tähelepanu. _________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.