Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 227, 228, 229  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.04.2018 14:14:08 vasta tsitaadiga

6 on seal neid laiali. lisaks sellele karbile, mille sealt kuskilt üles korjasid. 1 dokustaat on veel sealsamas selle outposti all katakombides. võibolla sul see juba on, kui streloki stashi ära võtmas oled juba käinud (mingi tuba oli seal maa all).
sidor tahab kokku saada 7 dokumenti. ja see põhimissiooni karp läheb vist barkeepile üldse.

häkkimiseks oli suht lihtne meetod, tuli tõmmata juba kellegi poolet edited file või failid, mis olid kuskil zipi sees ja allatõmmatavad. need tuli lihtsalt kopida õigesse kohta mängu kataloogis ja done. aga kahjuks seda täpset linki praegu ei oska anda. polnud keeruline leida goodeldades samas. carry weight limit mod vms.
ise sai ka häkkida mingit õiget faili modides, aga minumeelest ma praeguse installi puhul ei leidnud seda faili kuskilt ülesse...et võta siis kinni, äkki on devid modimist tahtnud keerulisemaks teha vms.

soovitan veel kasutada photorealistic zone mod'i valgustuse ja toonide jaoks. palju mõistlikum näeb mäng välja sellega.


http://www.moddb.com/mods/lost-alpha/addons/carryweight

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Satakas
HV kasutaja
Satakas

liitunud: 07.07.2004




sõnum 13.04.2018 21:57:57 vasta tsitaadiga

Oot-oot? Cordoni outposti all katakombides?
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
6kantv6ti
HV kasutaja

liitunud: 03.03.2013




sõnum 13.04.2018 22:30:12 vasta tsitaadiga

LA viimane variant oli minu mäletamist mööda "kokku pakitud". Lihtsalt konfi modida ei saanud. Aitas mingi extractor ja siis oli vaja kahes failis muuta oma töllerdise kandevõimet. Ma panin 5 tonni, muidu BTR-i baarmani käest ei osta icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.04.2018 23:27:31 vasta tsitaadiga

kas need sõiduriistad kuskile tänavale ei ilmunud peale ostmist? või nüüd saad tanki vabalt põue ka panna? icon_lol.gif

Satakas, ei ikka agropromi omades, sellesama militaaride baasi all. aga ma sain nüüd aru, et sa vist rääkisid alles sellest esimesest dokumendi missioonist kus tuli cordonis minna militaaride juurde öösel. kui sa nad selles missioonis ära tapsid siis sid ei näitagi huvi. ta mainib seda ka spetsiaalselt sulle enne..."ÄRA TAPA NEID ÄRA or you're on your own". Tsipakte tüütu oli seal hiilida jah, kuigi mitte midagi hullu kui skeemi vaatasid .

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Satakas
HV kasutaja
Satakas

liitunud: 07.07.2004




sõnum 14.04.2018 11:42:43 vasta tsitaadiga

Wiltz kirjutas:
kas need sõiduriistad kuskile tänavale ei ilmunud peale ostmist? või nüüd saad tanki vabalt põue ka panna? icon_lol.gif

Satakas, ei ikka agropromi omades, sellesama militaaride baasi all. aga ma sain nüüd aru, et sa vist rääkisid alles sellest esimesest dokumendi missioonist kus tuli cordonis minna militaaride juurde öösel. kui sa nad selles missioonis ära tapsid siis sid ei näitagi huvi. ta mainib seda ka spetsiaalselt sulle enne..."ÄRA TAPA NEID ÄRA or you're on your own". Tsipakte tüütu oli seal hiilida jah, kuigi mitte midagi hullu kui skeemi vaatasid .


Kas meeskonna killimine mängu stooriliini ära ei solgi?

Agropromi all katakombides ma küll mingeid dokke ei leidnud, küll aga X18's. Hetkel olengi seal pooleli ja dokke tuleb nagu seeni pärast vihma
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.04.2018 12:43:25 vasta tsitaadiga

meeskonna? military outposti? ma ei tea, mina ei killinud...sina killisid icon_biggrin.gif seda ma ei mäleta, kas see cordoni militaarposti missioon oli osa storylinest või mitte. kui oli siis vist solgib jah,

hiljem mängu käigus ma tapsin muidugi ka kogu selle outposti maha aga siis ei ole enam vahet sest seonduv missioon on tehtud ja military on nii ehk naa agressiivne su vastu.

agro all on streloki hideout. seal on kokku vist 2 dokumenti. erinevate missioonide jaoks. agro instituudis on kokku 6 dokumenti. agro tehases ei ole midagi, seal saab lihtsalt kõvasti killida. X18 mulle hetkel ei meenu, ühed X'd on need kõik icon_biggrin.gif

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Satakas
HV kasutaja
Satakas

liitunud: 07.07.2004




sõnum 14.04.2018 12:46:47 vasta tsitaadiga

x18 oli Dark Valley keldris. See hoone, kus sa bandiiti teeseldes Monoliidi tüübiga räägid ja mingi dokumendi pihta paned, misjärel umbes sada militaari sisse tormab ja Monoliidid maha lööb ja sina mõtled, et nüüd on perses aga siis leiad katusekambri, mille aknast on hea ülespoole trügivad militaare ükshaaval ja hulgakaupa pähe tulistada ja lõpuks siiski eluga pääsed.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.04.2018 19:49:11 vasta tsitaadiga

ma tegin seda nii, et läksin võtsin koloneli sahtlist dokumendid (mis trigerdas selle military evendi) ja siis hakkas ilmselt selle mängu kõige kõvem action pihta icon_biggrin.gif kõigepealt lasin teise korruse aknast hoovi pealt mõned maha, siis natuke trepi peale jooksvaid militaare maha, siis lasin kiirelt ka ühe monoliidi kuskil maha, et ikka asi oleks maksimaalne ja kõik minu vastu oleksid icon_biggrin.gif ja siis hakkasin mööda maja ringi luurama ja kõiki kottima. lahe oli see, et tüübid reaalselt ajasid mind taga, piirasid sisse, varitsesid nurga taga jne. vahepeal sõdisid omavahel, siis sai jälle kedagi flankida ja üllatada omakorda thumbs_up.gif tuli roomata peaaegu surnuna varju, tuli joosta eest ära ja hüpata kuskil aknast välja, tuli droppida üle rõduääre kütusevaate, et neid siis eemalt õhku lasta...ja igasugust muud pulli teha.

muidugi oleks võinud ka kuskile jube heasse kohta ootama minna aga see oleks liiga lihtne. ja eks AI'd saab inimmõistusega üle kavaldada alati, aga nii head actionit ei saa lihtsalt sedasi ära kinkida. samuti oleks võinud kordi ja kordi save'da aga põhimõtteliselt keeldusin seda tegemast. see tähendas 5 tundi järjest selle lahingu läbi mängimist ja sadakond loadmist algusest...aga krt need olid 100 parimat loadimist, mis ma kunagi ühesti shooteris olen teinud icon_lol.gif kahjuks mul on tunne, et teist päris sama head stseeni selles mängus ei tulegi enam. praegu kisub igavamaks...relvad on juba overpowered. SIGil puudub recoil, 30 pidemes ja rate of fire upgrade'tud. ükski inimvastane sellega enam eriline challenge ei ole.
aga kui on vaja pulssi kenasti käima saada siis soovitan teha yantaris "lost my rifle" missiooni, ja mitte kasutada seda kvaliteetset meeste lõhnaõli, mis selle missiooni jaoks antakse icon_biggrin.gif missiooni eest saab kusjuures seva suiti thumbs_up.gif muu jäägu üllatuseks

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Satakas
HV kasutaja
Satakas

liitunud: 07.07.2004




sõnum 27.04.2018 08:57:25 vasta tsitaadiga

Njah, alustasin otsast. See dokuvärk on ikka oluline.
________________________________________

Kust karukakist seda eksperimentaalset ekosuiti leida võiks? Kaart annab kohaks Yantari paremas servas selle hoone ümbruse, mille keldris on lukus uks ja kõrval piimaautodega bandiidibaas. Zahharov vist soovitas maa alt otsida - underground viitas siis ilmselt metroole. Metroo leidsin. Aga sinna märgistatud piirkonda kuidagi ei pääse.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.04.2018 10:38:13 vasta tsitaadiga

see on imelikus neljakandilises betoonhoones, mis ei ole otseselt maa all, küll aga katuse osas maapinnaga kaetud. ettevaatust, hoone on jõhkralt anomaalit täis icon_biggrin.gif hoones asub jah kuskil sealt bandiidibaasi lähistel, aga mitte siiski päris kõrval. sisse saab nii aknast kui uksest aga surma saab seal sees ka jumala kergelt!
ja minul selle suiti kohta mingeid teateid ega vihjeid kuskilt ei tulnud, leidsin selle juhuslikult sest loomulikult ma ronisin sinna hoonesse seiklema huvi pärast icon_lol.gif

see lukus uks, kui ma õigesti aru saan mida mõtled, viib maa alla tunnelitesse. seal on terve yantari kaart põhimõtteliselt maa alt läbi kaevatud ja tunneleid ning ruume täis. mingi metroo värk on ka ühe koha peal, kuid seal suite ei ole. maa all on seal muid toredaid asju, aga ma ei hakka väga spoilima...yantar on veel üks nendest mapidest, mida on suht huvitav avastada ja värki. natuke peale seda kisub asi kahjuks üksluisemaks, kuigi ma täpselt ei tea veel mis seal päris viimastel kaartidel toimub aga vahepeal mõned mapid on küll nagu sellised suhteliselt mõttetud fillerid.
soovitan tõsta sprint speedi failis ja/või kasutada dev mode'i ning menüüs F2 ja teleportimise häkki. umbes sinna yanari jõudes hakkabki pihta see räige edasi tagasi jooksmine. legaalselt saab ka, kui pappi on piisavalt. guide'd viivad või siis saab autoga ringi lasta, mis on tasuta kuni on kütust...kahjuks aga pole korralikke teid ja igalpool jääb autoga anomaalidesse kinni. et ma ei näe eriti pointi legaalsel kiirmatkamisel, teleportide on lihtsam ja kiirem ning see ajuvaba edasi tagasi jooksmine mingi itemiga üle 4 mapi on lihtsalt kahjuks superbad game design, nii et ise meeleldi jätan selle vahele.

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Satakas
HV kasutaja
Satakas

liitunud: 07.07.2004




sõnum 27.04.2018 10:53:52 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
trip
HV Guru
trip

liitunud: 15.03.2007




sõnum 27.04.2018 11:24:31 vasta tsitaadiga

https://store.steampowered.com/app/552620/ATOM_RPG_Postapocalyptic_indie_game/
kel huvi siis postapoc teemaga mäng valmimas, atom rpg
terve meeskond hiljuti külastas Tšernobõli / Pripjati linna https://dtf.ru/19020-timbilding-po-chernobylski
Kommentaarid: 404 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 301
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.04.2018 13:08:34 vasta tsitaadiga

Satakas, päris nii vist siiski ei ole. ma läksin liftikanali kaudu sisse, tapsin ülemisel korrusel vennad silenceriga ära, alumisel istusid tüübid kobaras lõkke ümber reas aga kui ma nad granaadiga õhku lasin siis kogu ülejäänud seltskond, kes seal õues, tornides ja väravas oli, muutus küll igatahes hostile'ks.
aga põhimõtteliselt mingites kohtades on tõesti nii, et seni kuni tüübid ei ole sinu suhtes sedavõrd hostile, et nad sind koheselt kõmmutama hakkavad siis näoga oneshotkillides võid tüüpe ükshaaval maha võtta ja rahulikult ringi käia. see toimib siiski täpselt seni kuni sa mingi venna puhul ei väärata ja ei pea teda mitu korda sonkima või näiteks mitut lasku tegema. nii kui tüüp sinu halbadest kavatsustest teada saab, kisab ta selle info kõigile laiali icon_biggrin.gif isegi kui ta järgmisel sekundil juba surnud on..

natuke võiks AI selles mängus just selle spetsiifika osas parem olla. stealthi on väga raske ja mõndades kohtades võimatu teha kahjuks sest jah mõningad kohad on scriptitud nii, et sa ei saagi nö. vaikselt ja ükshaaval tüüpe maha võtma hakata.

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Satakas
HV kasutaja
Satakas

liitunud: 07.07.2004




sõnum 27.04.2018 17:23:32 vasta tsitaadiga

Mina ronisin liftist üles. HUB näitas inimeste hulka aga mitte mumme - seega vaenulik rahvas. Kõõlusin seal plankudel kui äkki punane sähvatus ja sõdur jooksis ukse eest läbi. Andsin tuld ja tapsin ta. Ootasin hetke. Teine jooksis mööda, sai samuti tina. Ise jooksin samal ajal tuppa sisse ja kuskile nurga taha laadima. Laadimise ajal jooksis üks militaar must tursa näoga otse mööda. Ei teinud väljagi. Lasin ta selja tagant maha. Siis hakkasin mõtlema, et hmmm. Seivisin ja astusin välja. Teised tursad seisavad igal pool ja sihivad kuhu juhtub. Noojah...korjasin surnutelt relvad ja ammo kokku. Siis lõikusin nalja pärast ühte noaga. Ikka keegi ei kobisenud. Mõtlesin, et ok, las nad olla - äkki mingi hilisema ülesande käigus vaja. Hakkasin väravast välja minema ja nagu putkavaht mind nägi, andis häiret ja tuld ja kohe hakkas tuld ka selja tagant, endiste turskade poolt tulema. Lühidalt - minu märkamine putkavahi poolt triggerdas teiste muutumise vaenulikuks.
_____________

PS! Sealt pooleldi maa all olevast majast, mis anomaaliaid täis, küll ei leia "experimental ecolog suit'i" Sealt leiab mingi muu ülikonna. Tundub, et ecolog suit on kuskil brain vat'is aga ma ei saa sellele kuidagi ligi. Kollid on tapetud jne aga aju ise loobib mind järjepidevalt paar ruumi tagasi.

Abi?
_____________

PPS! Nojah, pärast aju nägemist Zahharoviga rääkimine peaks selle missiooni avama aga nüüd mul jookseb see kuradi jama kokku. Esimese dialoogi lasi ära teha, millega talle traadi andsin aga kui seejärel uuesti rääkima hakkan, on panges... icon_sad.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.04.2018 18:11:29 vasta tsitaadiga

heh...no senikaua kuni sa turskasid nii killisid, et nad ei jõudnud sulle niiöelda vastu paugutada, siis jäävadki tursad selles mängus teadmatusse. eks see on mõnes situatsioonis isegi poolloogiline. nimelt military ei ole sinu suhtes iseenesest by default nii hostile, et nad sind lihtsalt lambist paugutama kukuvad kohe kui vaateväljas oled. ja kui keegi surnud turskadest pole kaaslastele andnud signaali, et vot see krdi stalker siin killib meid. no siis ega nad ei tea, kes lasi icon_biggrin.gif + kui mil oleks hostile kohe siis sa ei saaks sisuliselt pooli map crossinguid ületadagi ilma, et koguaeg oleks firefight. military tegelikult avabki tule siis kui sa ei allu nende mingile konkreetsele käsklusele. ja selle konkreetse baasi puhul on see käsklus väravavenna oma. kui juba oled baasis sees siis ega sisemised vennad ilmselt ei peagi täpselt teadma, et kas sind on sinna ametlikult mingis asjus lubatud või mitte.
ma võiksin niimoodi teoorias maha tappa terve suure monoliitide baasi radaris kuna maksin mingile mummile kaardi alguses 5000 rubilnikut ja ta lubas mul radaris vabalt ringi vaadata. aga kuna selline ühekaupa noppimine ei paku pinget siis tuleb teha nii, et esimest venda lased korra õlga otse eest ja alles siis pähe. peale seda on kõik vanad äksi täis ja teavad sinu asukohta ka enamvähem. need kel on sinuga kohene silmside, hakkavad ka kohe tina andma ja ei sihi kuskile niisama icon_wink.gif paraku ainlt ma ei ole võimeline seda baasi maha tõmbama...seal on oma 30 tüüpi kokku ja need pole enam naljaninad. maksimum olen suutnud vist 10-15 killi teha kuni maha võetakse. aga noh, õnneks neid ei pea tapma ka hetkel...see jälle selline isiklik for fun kõrvalmissioon mul icon_biggrin.gif

seal majas mida mina kirjeldasin oli jah miski roheline suit. aga see oli nii hea suit mumeelest, et arvasin sa seda mõtlesidki. ajuruumi jaoks tuleb minna selle kitlivenna jutule, ta valmistab sulle mingisuguse poolpiduse kiivri vist ja annab ühe mõõteriista. siis lähed sellega aju ette, võtad riista välja ja vehid sellega senikaua kuni ajul mõõt täis saab ning ta sind jälle kuskile ruumist välja viskab. vahepeal tuleb paar killi ka teha ja siis see etenduse aeg täis tilberdada riist väljas seal ajuruumis icon_biggrin.gif kõlab rõvedalt, aga nii on! peale seda kitlivend vist sai teha mingi kõvema kiivri su mõõtmiste põhjal ja ma arvan, et peale seda saab vast ajuga juba lähemalt asju ajama minna. ma ise pole veel läinud..

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Satakas
HV kasutaja
Satakas

liitunud: 07.07.2004




sõnum 28.04.2018 12:07:00 vasta tsitaadiga

Wiltz kirjutas:
heh...no senikaua kuni sa turskasid nii killisid, et nad ei jõudnud sulle niiöelda vastu paugutada, siis jäävadki tursad selles mängus teadmatusse. eks see on mõnes situatsioonis isegi poolloogiline. nimelt military ei ole sinu suhtes iseenesest by default nii hostile, et nad sind lihtsalt lambist paugutama kukuvad kohe kui vaateväljas oled.


Esiteks militarid ON teatud kohtades vaenulikud. Näiteks Cordoni baasis. Nagu näevad, annavad tuld. Teiseks, ma ei killinud neid seal nii, et neil polnud aega naise-lastega hüvastigi jätta. Ütlesin ju, et tapsin testi mõttes ühe otse teiste nina all noaga ära. Aga muidugi, võibolla see oli lihtsalt ühekordne juhuslik glitch...

Wiltz kirjutas:
selle konkreetse baasi puhul on see käsklus väravavenna oma. kui juba oled baasis sees siis ega sisemised vennad ilmselt ei peagi täpselt teadma, et kas sind on sinna ametlikult mingis asjus lubatud või mitte.


See oligi mu point. Üksnes väravavaht sai mind vaenulikuks liigitada. Muudeski kohtades olen märganud, et võib inimesi lihtsalt lambist nottida ilma, et keegi vaenulikuks muutuks.

Wiltz kirjutas:
seal majas mida mina kirjeldasin oli jah miski roheline suit. aga see oli nii hea suit mumeelest, et arvasin sa seda mõtlesidki.


Pintsak on hea küll aga öövaatlusseade on kehv.

Wiltz kirjutas:

ajuruumi jaoks tuleb minna selle kitlivenna jutule, ta valmistab sulle mingisuguse poolpiduse kiivri vist ja annab ühe mõõteriista. siis lähed sellega aju ette, võtad riista välja ja vehid sellega senikaua kuni ajul mõõt täis saab ning ta sind jälle kuskile ruumist välja viskab. vahepeal tuleb paar killi ka teha ja siis see etenduse aeg täis tilberdada riist väljas seal ajuruumis icon_biggrin.gif kõlab rõvedalt, aga nii on! peale seda kitlivend vist sai teha mingi kõvema kiivri su mõõtmiste põhjal ja ma arvan, et peale seda saab vast ajuga juba lähemalt asju ajama minna. ma ise pole veel läinud..


Cool aga kittel pani mul mängu kinni mitu korda järjest. Vahet polnud, kas ja kuidas ma lähenesin ja kas tegin vahepeal mingeid muid asju. Isegi viimased seivid kaotas ära. No kujuta pilti - ma seivin maa alt välja tulles ja siis enne kitli punkrisse minekut. Siis on pang. Reloadin ja võtan viimase seivi aga see on kuskil kaugel ja sügaval maa all. Kaks viimast seivi kadusid pangega koos. Ja testi mõttes 2x järjest. Kummaline.

Muide, siinkohal tuleb märkida, et kitli sõdurid muutusid (pärast selle keskse baasi sõjardite killimist) lambist vaenulikuks. Mul polnud aimugi, läksin pärast seda killi kuskile mujale vaatama ja siis lasin end giidil Yantari viia, see viskas mind otse punkri väravasse ja nagu mäng pihta hakkas, oli pilt punane. Killisin nad siis ära ja nüüd on kitlid kah "enemy" märgistusega. Kallale nad ei kipu ja juttu kah räägivad aga märgistus on vaenulik.
___________

Ja lõpetuseks küsimus Proverbi kohta, päris algusest. On mingi VSS'i ja tolmumantliga tont, kes tahab minuga mutisid killima minna. Mina muidugi rõõmuga nõus. Missiooni juhendi kohaselt peaksin talle järgnema. See idioot aga hakkas võimlema ja breiktantsu tegema. Lihtsalt tõmbleb seal Wolfi tehases, teeskleb, nagu näeks vaenlasi, hüpleb, jookseb, ähib, puhib ja mitte kuskile ei lähe. Niisama töllerdab ühe koha peal. Ma tüdinesin sellest tsirkusest ära, vaatasin, et asja ei saa ja jalutasin ära aga kogu aeg näitab mul järgmist missiooni tema poole. Lõpuks sai veel rohkem kopp mette ja proovisin tema missiooni kankeldada. Selgub, et ühtegi missiooni kankeldada ei saagi. Langetasin siis raske otsuse. Läksin ja panin tema kõrvale bensiinivaadi ning tulistasin seda. Lasin ta õhku ühesõnaga. Mõtlesin, et äkki siis mäng kankeldab missiooni ise ära. HUI! Nüüd tuli välja, et pean mingi surnud venna järel mutisid killima minema. No tere tali!

Aga see pole veel kõik!

Äsja viis tee mind taas sealt läbi. Üllatusega märkasin, et missiooni täägi keskel on elusa inimese mumm. Lihtsalt uudishimust otsustasin uurima minna.

No mis te ise arvate, kes vahepeal surnuist üles oli tõusnud? Jep. Proverb on uus Kristus! Ta elab! Kahjuks ei taha ta ikka veel mulle teed näidata icon_sad.gif

Aga kas tema missioon on üldse mängu põhiliini seisukohast tähtis?
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.04.2018 16:46:00 vasta tsitaadiga

Ei mäleta, et oleks olnud, minumeelest ka cordonis sai minna esimese venna juurde ja kasvõi juttu puhuda. aga kindlasti on seal kuskil mingi joon, mida sa ei tohi ületada. Eks siis seal on selline trigger ja võibolla seal seda ametlikult ei announce'ta sulle lihtsalt.

Igatahes, see nina ees järelikult siin ei loe niiväga. Ja võibolla oli tõesti ka glitch või bugi. Aga mina panustaks eelkõige sellele, et kuigi tapsid noaga ja nina ees siis nähtavasti tapsid ikkagi ühe tõmbega ja see teeb sama välja mis a'la püstoliga üks lask ja kuul pähe. Kui seda küll lähedalt mõni teine npc juhtub nägema siis vist läheb lahti, aga pussitamise korral võibolla siis ei ole sama sündmuste käik päris. Oli kuidas oli, minu üldine arvamus on siiski jätkuvalt see, et mängus AI on tehtud päris targasti ja loogiliselt käituma...võrreldes ikka SUURE enamuse muude mängudega. Alati saaks muidugi veel paremini see on ka kindlasti asi, mis nõuaks palju tööd ning tasuta mängu kohta, ei saa just nuriseda icon_smile.gif

Nagu ma kirjeldasin siis päris nii see ikka ei ole küll, et võid lihtsalt igalpool rahvast lambist nottida. Sa võid seda teha täpselt senikaua kuni keegi jõuab oma sõpradele häiret anda. Mul on sellega väga konkreetsed kogemused sest mingites olekordades mul on olnud vaja teha täpselt seda, ehk tappa näiteks just ÜKS konkreetne tüüp, vaikselt ja ilma, et teised minu suhtes vaenulikuks muutuksid. Kui see oneshot killimine aga ei ole õnnestunud siis on ka terve ülejäänud seltskond alati alerdi saanud ja ma olen kokkuvõttes pidanud loadima, et asi uuesti teha. Täpselt nii oli minul selles konkreetses baasis ja on olnud kõigis muudes kohtades. Jah, seda "salanottimist" saab enda huvides ära kasutada edukalt...vajadusel. Ja no miks mitte, kui mängida kõige raskema astmega, ilma et kasutaks neid häkke. Ma olen täitsa kindel, et mõnikord võibolla ongi vaja sellist taktikat kasutada. Aga noh, kokkuvõttes ma leian, et see on realistlikum lahendus kui oleks näiteks midagi sellist, et tapad kuskil nurgataga kellegi nuga kõrri meetodil ära ja järsku terve baas on lets kill this motherfucker ja juba tuhisevad sinu suunas, ilma et keegi oleks reaalselt seda tapmist näinud või isegi kuulnud.

Kitliga mul mingit probleemi ei olnud, seda ei oska kommenteerida. Jama muidugi kui nii läks. Kitli sõdur muutus minulgi lambist vaenulikuks. Lasin ta siis maha ja sellest rohkem lugu pole olnud. Kuigi, hiljem mõtlesin ka, et ta võis vaenulik olla ehk nimelt sellepärast, et ma olin just selle kõrvaloleva baasi military maha nottinud (mitte salanottivad vaid ikka gunz blazin). Ikkagi sama map ja raadioside icon_smile.gif Anyway, small problem.

Proverbiga mul oli ka probleem. Aga see on tegelikult üks tähtsamaid missioone mängus. Tema käet sa saad oma pda laienduse, et skill pointe jagama hakata! Ma ei järgnenud talle alguses ja pärast ta istus seal majakeses wolfi juures. Mõtlesin, et selge, pekkis selle asjaga...tegelikult sa võid minna ja need paar härga soos ise ka maha lasta ning vahepeal käia temaga rääkimas. ta annab sulle järgmise samasisulise missiooni, lased jälle härjad maha ja mission done. lähed võtad oma pda tema käest ja edasi lase kasvõi vaadiga õhku see vana icon_lol.gif

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Satakas
HV kasutaja
Satakas

liitunud: 07.07.2004




sõnum 28.04.2018 18:06:54 vasta tsitaadiga

[quote="Wiltz"]Ei mäleta, et oleks olnud, minumeelest ka cordonis sai minna esimese venna juurde ja kasvõi juttu puhuda. aga kindlasti on seal kuskil mingi joon, mida sa ei tohi ületada. Eks siis seal on selline trigger ja võibolla seal seda ametlikult ei announce'ta sulle lihtsalt.

Mkmm. Niipea kui näevad, annavad tuld. Sama teema Military Warehouses, kui nad seal palgasõdureid ründama tulevad. Ma kah alul mõtlesin, et on "sõbralikud" aga nagu mind nägid, tuli tina. Ja eks see teadlastepunkri vahejuhtumgi oli veider. Samal ajal muudes kohtades ja teesulgudes on neutraalsed, käsivad ainult teed mööda käia.

[quote="Wiltz"]Igatahes, see nina ees järelikult siin ei loe niiväga. Ja võibolla oli tõesti ka glitch või bugi. Aga mina panustaks eelkõige sellele, et kuigi tapsid noaga ja nina ees siis nähtavasti tapsid ikkagi ühe tõmbega ja see teeb sama välja mis a'la püstoliga üks lask ja kuul pähe.

Aga hetk enne seda lasin neid ju 3tk püssiga maha ja mitte ühe pauguga ja jooksin nende eest läbi.

[quote="Wiltz"]Kui seda küll lähedalt mõni teine npc juhtub nägema siis vist läheb lahti, aga pussitamise korral võibolla siis ei ole sama sündmuste käik päris. Oli kuidas oli, minu üldine arvamus on siiski jätkuvalt see, et mängus AI on tehtud päris targasti ja loogiliselt käituma...võrreldes ikka SUURE enamuse muude mängudega. Alati saaks muidugi veel paremini see on ka kindlasti asi, mis nõuaks palju tööd ning tasuta mängu kohta, ei saa just nuriseda icon_smile.gif

KUI AI sedasi käitub, siis jah kaval. Muidu varem oli küll veider, et kuskil nurga taga kellegi maha koksasid ja kohe kogu tsoonitäis sama faktsiooni vendi kohe teadis. Aga muide, täpselt nii juhtus Dark Valley bandiidibaasis. Seal on see purjus bandiit. Just seal kaugel, nurga taga. Sain parooli kätte ja mõtlesin, et miks ka mitte? Nagu nuga andsin, teadsid kõik bandidosed, mis juhtus.

Wiltz kirjutas:
Proverbiga mul oli ka probleem. Aga see on tegelikult üks tähtsamaid missioone mängus. Tema käet sa saad oma pda laienduse, et skill pointe jagama hakata! Ma ei järgnenud talle alguses ja pärast ta istus seal majakeses wolfi juures. Mõtlesin, et selge, pekkis selle asjaga...tegelikult sa võid minna ja need paar härga soos ise ka maha lasta ning vahepeal käia temaga rääkimas. ta annab sulle järgmise samasisulise missiooni, lased jälle härjad maha ja mission done. lähed võtad oma pda tema käest ja edasi lase kasvõi vaadiga õhku see vana icon_lol.gif


Härgade all pead silmas metssigu? Aga kus? Neid on ju igal pool...

PS! Muide, Agropromis olid mul sellised metssead, kes minu järel mööda redelit katusele ronisid. No...ma olen Stalkerit mänginud selle esimese osa väljatulekust alates aga nisukest jama pole veel näinud!
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.04.2018 19:16:09 vasta tsitaadiga

nad on seal vaguni juures kuskil, kus stalkerid lõkke ümber istuma hakkavad. seal kus alguses on mingi üksik stalkeri laip mille käest pead midagi võtma. aga täpset locationit päris nii ei mõletagi enam. kõige parem on kõik loomad seal mapil ära tappa icon_biggrin.gif

ühed olid metssead, teised vist mingid muud ükssilmad. agropromis ju arendati neid metssigu seal all laboris. ilmselt tehti imet osadega icon_lol.gif aga mulle meeldib see antud mängu puhul, et vahel näeb selliseid suht müstilisi asju.

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Satakas
HV kasutaja
Satakas

liitunud: 07.07.2004




sõnum 28.04.2018 19:44:26 vasta tsitaadiga

Ok, ma just killisin siitpoolt raudteesilda kõik loomad ära. Proverb isegi ei kõssa. On vist oma surnuist tõusu üle uhkeks läinud vmt. Eks ma lähen ja killin teiseltpoolt silda kah kõik maha.

Muide, silla all olev military teeblokk on ju samuti vaikimisi vaenulik. Nagu näevad, saad tina.

Agropromis aretati kodusigu, kellest sündis see ümarik Flesh. Boar on muteerunud metssiga, kellega Flesh sageli sõbrustab ja ühiseid karju moodustab.

Igaks juhuks, ega mingeid savegame edimise varianti ei tea, et saaks selle kuradi Proverbi missiooni kaelast ära?
_______________

PS! Ok, sain Proverbi kaela pealt ära. Tuli välja, et lähtekülakesest otse üle tee oli veel mingi pisike Fleshipesakond (3tk) jäänud alles. See ongi eismene missioon. Teine missioon on teealusest tunnelist vasakule jääv Boarpesakond. 5tk. Seepeale sain oma PDA kätte.

Muide, väga meeldiv tähelepanek, et enamus kolle ei respawni lõputult nagu originaalmängus! Tundub, et ainult kollitapumissioonide pesakonnad.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.04.2018 20:44:32 vasta tsitaadiga

Heh, meil on vist selle military'ga natuke kuidagi erinevad suhted välja kujunenud icon_lol.gif mina seal küll automaatselt tina ei ole kunagi saanud. Kuigi jah, see maa-ala kus nad ütlevad sulle, et ära siit edasi tule ja see koht kust alates nad tule avavad ei ole teineteisest väga suure vahega...aga täitsa kenasti saab siiski ümber pöörata ja näiteks kõrvalt minna või siis lihtsalt eemalduda.

Üks asi mida ma ise agropromis avastasin ja esiti päris karp lahti jäi oli see kui sõdurid mulle mööda redelit järgi tulid. MItte, et see ei võiks olla täitsa normaalne aga lihtsalt ma ei ole varem seda kunagi näinud selles mängus, ja vist vähe on neid teisigi mänge, kus vaenlased mööda redelit ronida suudavad.

Kollid vist väga ei spawni jah, samuti päris paljud inimvastased, kuid mõnes kohas siiski ka spawnivad, näiteks bandiidid rongijaamas bar rostoki mapil.

Kuidas selle super suiti saamisega on läinud, käes?

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Satakas
HV kasutaja
Satakas

liitunud: 07.07.2004




sõnum 29.04.2018 23:15:24 vasta tsitaadiga

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!

Countryside. Mutid. Pidevalt jälitab mind umbes 50-pealine koera- või seakari (mis võib tegelt vabalt ka Tallinna raad olla). Kui tavaliselt õnnestub mõnes muus mäpis neil eest ära putkata ja üldiselt ma mingi mutitapuga oma kallist aega ja laskemoona ei raiskagi, siis selles kaardis haagivad nad raisad end sulle ülbelt sappa ja enam maha ei jää. Ja edasi putkates haagin ma tee pealt omale veel austajaid sappa. Just sain jälle surma. Ja giide selles mäpis vist kah pole. RÕVE PIKK JA MÕTTETU TEE ÜHEST OTSAST TEISE RSK! Mängutegijate poolt täielik näkkupanemine.
__________
PS!
Muide, oskab keegi pakkuda, miks ta nii koledalt läägama kipub? Mul küll Stalkeri kohta hirmus masin - kaks Xeoni protsessorit ja 16G rammi ja 1050Ti kaart aga jõle lääg on alailma sees.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.04.2018 23:28:17 vasta tsitaadiga

pane mängutegijatele fakinäppu selle jama peale lihtsalt icon_biggrin.gif

gamedata/ config/ la_skills.ltx lahti ja muuda minimum ja maximum sprint factor näiteks 4 ja 5. peale seda mappi võiks muidugi natuke madalamaks tagasi panna. kõik need koerad ja muud imelikud loomad on tõesti päris nõmedad. mul ei oleks ehk muidu midagi nende tapmise vastu aga kuna iga peletis tahab oma 5 kuuli vähemalt (mis on iseenesest absurd mingi tühise koera puhul) ja osad terve pideme siis lihtsalt pole selliseid ressursse raisata. oleks loogilisem, et kui neid on palju, nad jooksevad kiiresti ja neilt ei saa kunagi laskemoona tagasi siis nad surevad kergelt. aga jah, mängutegijate pläkk...nii et tuleb vahele jätta see jama kopp.gif

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
Kommentaarid: 273 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 9 :: 3 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Satakas
HV kasutaja
Satakas

liitunud: 07.07.2004




sõnum 05.05.2018 18:30:25 vasta tsitaadiga

Petrenko ei taha X18 dokumente. Tea, mis tal viga võib olla? Missiooni tääg näitab igatahes tema peale aga vastavat dialoogi ei avane.

PS! Hakkasin mõtlema, et äkki on neid dokumente rohkem vaja kui viis? Samas viienda dokumendi leidmisel tuli mulle uus missioon: vii dokid Petrenkole. Nõu?
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
trip
HV Guru
trip

liitunud: 15.03.2007




sõnum 16.05.2018 00:17:20 vasta tsitaadiga

https://www.gsc-game.com/ -> games
announced
https://www.stalker2.com/
Kommentaarid: 404 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 301
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  S.T.A.L.K.E.R: Shadow of Chernobyl mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 227, 228, 229  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.