Lõpetasin just ühe missiooni, kus pidin kellegi õhku laskma. Sellel oli eskort, kus ühe piloodi nimi oli Jacen Solo
Kunagi mingit E: D YT videot vaatasin, siis kuskil on George Lucas jaam ka.
(Free Update on mõistetav kui et baasmängu uuendused (1.7) on baasmängu omanikele, ja Horizons uuendused (2.2) - kõige eelduste kohaselt SLF , NPC Crew ja planeetide uuendused - on Horizons omanikele)
Gamescom seekord läbi, ja nagu oodatud tuli ka Elite kohta palju uudiseid ja videosid. Kui eelnevalt olin 2.2 suhtes skeptiline, siis nähtuga oled väga rahul. On mida oodata, näha et viimased kuud (ja kindlasti rohkemgi) on möödunud väga töiselt. Endiselt Ship Launched Fighters pole just mulle mõeldud (kuigi hea meel et esimesed sammud NPC Crew sissetoomisel on astutud seoses NPC figther pilootide palkamise sissetoomisega), aga nn. QoL uuendused on väga teretulnud (palju asju millest mängijad puudust tundnud). Laevade transport ja moodulite salvestamine/transport hea näide, kuigi ühe vähese tõrvatilgana plaanivad nad ilma ajaviiteta transporti (Oktoobrini siiski aega, ja Frontier on ennegi mängijaid kuulanud, loodan et nad mõtlevad ümber ja panevad mingi ajaviite sisse et transport ühest kohast teise pole maagiliselt 0 sekundit). Tundub et 2.2 tuleb päris suure uuendus.
Kaugema tuleviku kohta seekord ei kuulnud, keskenduti 2.2 uuendusele. Ja usun võib ka 99,9% tõenäosusega tõdeda et kogu Horizons plaanitu (a'la avatarid ja multicrew) lükkub 2017 peale. Mis ka tark tegu, minu isiklik arvamus on et oli viga reklaamida Horizonsi kui hooaega mis kestab 2016 aasta. Parem kulutada rohkem aega kui kiirustatud versioon välja lasta.
Frontier on alati (minu arvates) väga tugevalt lähtunud printsiibist "biggest bangs for bucks" (mitmedki developerite väljaütlemised viitavad ka sellele) ehk üritatake võimalikult efektiivselt asju sisse tuua (vastavalt ressurssidele ehk töökulule). Ja neid asju siis vastavalt ressurssidele ajapikku parandatakse, täiustatakse. Samm sammult. See võib meeldida, ja võib mitte meeldida. Ka 2.2 puhul võib öelda et Reisijate gameplay on võimalikult lihtsaks tehtud aga ju siis polnud ressursse seda järgmisele tasemele aretamiseks (mina siiski olen päris rahul - olen seda kaua oodatnud, ja eriti just VIP reisijate vedu võib olla mõnus vahepala muudele asjadele). Mulle tundub et 2.2 on päris hea balanss sisu poolest, väga hea uuendus mängule ja olen rahul tempoga kuidas mäng areneb.
Vaikselt hakkab sisse tulema ka tulnukate teemat - nii Unknown Artefacti (UA) kui Unknown Probe (UP) müsteeriumid mida Frontier on ette söötnud arenevad oma tempoga (ja alles paar päeva tagasi lahendati tähtis osa UP puzzlest). Gamescomi ajal tuli uus vihje kuupäevale nr 28. On veel praeguses versioonis (1.6/2.1) saladusi mida avastatud pole? Võimalik. Ja mida tähendab kuupäev nr 28? Aeg näitab.
Ja mõned head pildid ka juurde.
Valged kääbused ja neutrontähed saavad uue ilme, ja omadusi (laevadele ohtlikud, kuid nendelt võetav kütus annab laeva hüppevõimele ajutiselt kaugust juurde). Saan aru et järgnev pole päris mängusisene screenshot, kuid ilme mille poole püüeldakse:
Spoiler
2.2 toob juurde ka erinevaid planeetide geoloogilisi struktuure nagu erinevaid vulkaanilisi geisereid. Ootan huviga. Järgnev tundub olevat mängusisene screenshot.
võtsin selle mängu üle pika aja ette. Proovisin neid uusi reisjate transportimis missioone, nüüd siis asun 13998 valgusaasta kaugusel SOL-ist. Umbes nädal võttis aega kohale jõudmine ASPx-ga. Sihtpunktiks oli süsteem nimega TRA X-1, süsteem koosneb kolmest mustast august, õnneks pääsesin neist mööda ja alustan tagasisõitu koju, loodan, et elusana kohale jõuan. o7
võtsin selle mängu üle pika aja ette. Proovisin neid uusi reisjate transportimis missioone, nüüd siis asun 13998 valgusaasta kaugusel SOL-ist. Umbes nädal võttis aega kohale jõudmine ASPx-ga. Sihtpunktiks oli süsteem nimega TRA X-1, süsteem koosneb kolmest mustast august, õnneks pääsesin neist mööda ja alustan tagasisõitu koju, loodan, et elusana kohale jõuan. o7
noice!
ise ED d ei mängi, aga selline element tundub juba äge
Siis soovitan ligi võtta, tegemist ja avastamist on seal nüüdseks vähemalt 1000 tunni jagu, galaktikas on üle 400 miljardi süsteemi, nii et head avastamist. Lisaks on mäng vahepeal ikka väga palju arenenud: planeetide peal maandumine, suure laevaga saad väiksed fighterid kaasa võtta, erinevate laevamoodulite craftimine jne. Varsti lisatakse see et saad sõbrad enda laeva peale kaasa võtta. Ühesõnaga tegevust on palju ja praegusel ajal parim kosmosemäng
Aasta esimene uuendus nimega Beyond Chapter One läks neljapäevast Betasse.
Teises ja kolmandas kvartalis tulevad väiksemad nn. sisuuuendused.
Ja aastat jääb lõpetama Q4 Release mis peaks olema kõige suurem.
Tahtmine mäng uuesti kätte võtta (peale pausi), ja minujaoks Beyond Chapter One selleks hea moment. Tundub väga hea uuendustepakett - planeetide visuaalse poole uuendus (isegi kui surface uuendused tulevad Q4, on Betas nähtu muljetavaldav); uuenenud Insenerid (Engineers); lisatud isikud nagu Material Trader kes vahetavad (kuid ei müü!) materjale; Tech Brokerid kellelt saab erinevaid vidinaid materjalide vastu osta (loodan et laiendatakse veelgi); nüüd annab Galnet mängusiseseid artikleid lugemise asemel kuulata ehk nn. Galnet Audio; uuendused kaubanduses nn. Trade Data selgeks väljatoomiseks; sisse on toodud nn. Wing Missionid mida mängijad saavad koos või üksinda teha (kasutades uuendust nagu Mission Depot kus näiteks saab kaupu jupphaaval transportida, praegu on see uuendus ainult Wing Missioonidel kuid plaan on see järgmiste uuendustega viia sisse ka tavalistesse missioonidesse); sisse toodud uus mängumehaanika Megashipide röövimiseks (skännimine, luukide avamine jne - seda plaanitakse laiendada ka mängu teistele elementidele); uus laev Chieftain ja erinevad uuendused nn. Crime&Punishment süsteemis. Pluss väiksemad asjad.
Kui uuendus Betast välja tuleb (pakun et 3-4 nädalat) siis plaan kõigepealt oma laevu uuendada (mõte on lisaks Aspile teha Diamondback Explorer põhiliseks galaktika avastamise laevaks; ja sellele lisaks Python mis täidab suurema ja võimsama laeva rolli; või miks mitte ka Vulture kui tekib tahtmine kedagi tulistada). Seni olen põhimängus ainult FSD uuendanud (ja väga algelisi mootori uuendusi), aga nüüd tahaks inseneridega natuke sügavamale minna (ja materjalide saamiseks proovida erinevaid mängumehaanikaid). Ja kui laevad juba enamvähem siis mõte natuke planeete avastama minna (planeetide visuaalse poole uuendused on väga hea motivaator) - endal on paar eesmärki mida tahaks mängus ära teha.
Mind huvitab selles mängus ainult tulistamine ja laeva täiendamine. Hetkel olen teinud neid "assassination" missioone, aga see ajakulu, et lõpuks lahingusse jõuda on ikka kuradi meeletu. Keegi ehk teab moodust, kuidas siin mängus kiiremini asjani jõuda?
Mind huvitab selles mängus ainult tulistamine ja laeva täiendamine. Hetkel olen teinud neid "assassination" missioone, aga see ajakulu, et lõpuks lahingusse jõuda on ikka kuradi meeletu. Keegi ehk teab moodust, kuidas siin mängus kiiremini asjani jõuda?
resource extraction zones saad koguaeg vastaseid tulistada ja pappi tuleb ka normmalselt.
Beyond Chapter One ehk 3.0 on sellest nädalast live serveris väljas.
Paar pilti (selfit) tänasest mängusessioonist. Esimene neist väiksel 165km raadiusega (metall)planeedil, ning teine suure 18659km raadiusega jääplaneedilt. Ja see jääplaneet oleks peaaegu ka saatuslikuks saanud - kiirus polnud küll suur, ja lähenemisnurk oli hea, kuid 2.0G ei käitunud laev nii kui vaja (tulemuseks hull 24%). Mõlemad kuskil 7k va kaugusel maast.
Krt, see Frontieri arendusstiil võib ikka tigedaks ajada. Käsisin siis uusi Guardianite varemeid uurimas- audiovisuaalselt vinge kogemus. Vanad ahelvaremed tumedate kuude pimedates orgudes. Hakkasin siis seal materjali koguma ja esimesed paar korda mõnus scavengeri jaht- vanade paneelide eemaldamine ja igasuguse kasuliku sodi üles korjamine. Siis lõpuks guardianite konsool-kera välja toomine ning skännimine. Nüüd mis asja ära rikub- ühest skäänist saada ühe guardian module/weapon blueprint fragmendi. Ühe tech brokeri pakutava mooduli lahti lukustamine tahab minimaalselt neli ühte või teist jubinat. Lisaks vihjatakse, et need ei jää viimasteks guardianite hübriidtehnika pakkumisteks. Seega, minimaalselt neli korda peab tech module varemeid grindima ja relvade saamiseks kaheksa korda resettima. GRIND, GRIND, GRIND. Kui sellele niipalju keskenduvad siis võiks ED vähemalt Grinding Gear Games-le (Path of Exile) maha müüa- need vähemalt oskavad nüri töö lõbusaks tehs.
Oeh, vähemalt sai openis nalja- jõudsin esimeste varemeteni. Alguses sain üksi seal askeldada, siis natukese aja pärast kontakt radaril- mingi asp piilus üle mäe, et kas on turvaline maanduda. Kohe selle järel tuli veel kaks instantsi. Sõitsime siis oma srv-dega seal surnuaias ringi ja ajasime oma asju. Mingi hetk hüppas mingi FDL sisse kes asus kohe pommitama Asp-e. Hüppasin kiirelt oma laeva ja siis kütsin selle FDL naha kuumaks. Ganker ei arvestanud, et nii kaugel võib ka kohata lahingkõlbulikku Condat. Parim osa oli, et FDL plahvatas täpselt varemete keskel (rammisin oma condaga ta varemetesse kinni) ning tema alla jäid aspide SRV-d lõksu.
Grind jah üks märksõna mida Elite puhul palju kasutatakse.
Need uued (ja veel tulevad) guardiani moodulid - pole ka kõige suurem fänn. Nagu aru saan siis vähemalt ei saa neid Inseneride abil tuunida (see oleks eriti hull). See on mänguosa, millega pole kokku puudunud, ja need viimased asjade käigud pigem tõukavad mind eemale kui ärgitavad huvi. Mul on tunne et seda Guardians vs Thargoid asja hakatakse arendama, aga eks paistab kuhu see välja jõuab. Ise hoidun võidurelvastamisest, ja hetkel tsivilisatsioonist natuke eemal - kui tagasi tulen, eks paistab mis sellest järgi.
Hetkel käsil üks asi millest olen juba pikalt mõelnud - nimelt üritus ühele kuule SRVga tiir peale teha. Tõuke andsid mitmed samasugused seiklused teiste poolt. Väljavalituks osutus 366km raadiusega kivine kuu 7555 va kaugusel päiksesüsteemist. Pole just kõige väiksem (rekord Elite maailmas peaks olema 143km raadius), aga tundus pinnavormide poolest väga huvitav (ja ka visuaalselt väga atraktiivne, suuresti tänud 3.0 planeetide uuendusele).
Hetkel 8 mängupäeva seljataga, läbitud 578km (matemaatiline tiir ümber oleks 2298km, kuid arvan et oma 2500km tuleb kindlasti ära). Oma kuu või kaks võtab veel aega. Seni väga fun olnud. Elite pole graafiliselt ehk kõige kõige, kuid siiski kogu kombott (planeetide pinnavormid, ja kogu Stellar Forge selle taga jne) on suurepärane (seni võrreldes 2.0ga aina paremaks läinud, ja loodan et areneb veelgi). Kuu 0.04G on piisavalt väike ka, et mõnikord tundub et SRV lausa lendu tõuseb.
Endal käib ka üsna samamoodi see asi. Et kui grindist isu täis saab siis on jälle natukeseks ajaks mott maas. Eks Star Citizeniga saab üsna sarnane olema see mänguaja kulutamine _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Guardianite mooduleid ei saa jah inseneridega modida. Iseenesest on nad hea idee- täidab selle lünga ära mis valitseb modimata mooduli ja sama aga g5 modifikatsiooniga mooduli vahel. Nt Guardianite power plant puhul on välja arvestatud, et pm umbes sama mis vana halva rolliga g4 overcharged power plant.
Enda jaoks on see ED ikka väga casual hardcore mäng- täpselt selline asi mis lükkad käima kui on vaja midagi kuulata/vaadata aga ei taha niisama passida selle ajal ja tahad midagi näppudega teha. Selles suhtes monotoone grind sobib sellise stiiliga hästi kokku- ei pea väga keskenduma mis mängus toimub.
See nädal lasti ka uusi guardianite techi välja: Guardiant power distributor, frameshift booster ja siis frag cannon.
Booster eemaldati kohe- vigane (väärtused valed). Idee selline, et paned ühte optional module pesasse ja siis suurema kütusekulu eest võimendab su fsd hüppekaugust 10 valgusaasta võrra. Hetkel lisa kütusekulu väärtus oli absurdselt kõrge- kui õieti aru sain, siis tahtis kütusekulu suurendada 125%.
Ma ise nii väga FSD kaugust taga ei aja, kilogramme ei loe, need mõned valgusaastad ette või taha pole nii olulised. Aga mu praegused ~7500 va päikesesüsteemist eemal on minu rekord, eks need kes galaktika teise otsa reisivad mõtlevad ehk teisiti.
Minu "ümber kuu sõit" edeneb ka hästi. Alustasin 32 päeva tagasi, mängupäevi olnud 26 (nädalavahetusel pikemalt, tööpäevadel lühemalt), ja praeguseks 2467km läbitud. Pakun et kuskil nii 500-600km veel, kaardil (surface map) juba algus/lõpupunkt paistab.
Statistika paneel näitab et seni kulunud mõned minutid alla 48 tunni (ehk alla 2 tunni mängupäeva kohta). Väga fun olnud.
Mõned highlight pildid:
Spoiler
edit. 15.04
Ring peale tehtud. Mängupäevi 30, kokku sain 2987km ja aega kulus ligi 57 tundi.
Loll küsimus aga siin keegi xb1 peal ka mängib? Oleks huvitav näha kus ja mis toimetatakse. GT RedJlve, võib julgelt lisada
Vahepalaks niipalju et laevaks Diamondback Explorer,engineeritud explorer build coriolisest võetud, põhisuunitlus exploring aga hiljem ka plaan Chieftain/Challenger soetada ja Thargoididega madistada, Guardian relvad tunduvad huvitavad aga tahavad enne grindi parasjagu. Eile õhtul sai ka esimesed planeedid ise ''avastatud''.
Setup on Tflight Hotas One, pooleks võeldud ja tooli käsipuudele kinnitatud, efektsem mängida .
Keegi milleski Elite ka muidu?
viimati muutis Kasutaja36 03.07.2018 17:55:23, muudetud 1 kord
New in-ring scanning mechanism to work out which asteroids are valuable and what they contain.
Sometimes you'll use traditional mining laser and strip the surface.
Some will have fragile resources on surfaces. New technique used.
Sometimes just below the surface. New tools and equipment.
Giant, high risk, asteroid which needs to be cracked open. Structural weakness and fissures. Placing charges on weak points to shatter the big gold rush asteroids (need to figure out how many is right number [?]). Prospector limpet will give you the info to do this.
Can do as multicrew. (Maybe one is figuring out charge placements, while one gets the fragile surface stuff pre-explosion, while another prospects for the next rock).
Should be skill based. IE expected threats for most part. Some less expected threats = maybe this one is dusty and will lower visibility, maybe you missed a toxic aspect, maybe this one is just really volatile and will blow up almost immediately. A lot of danger, but 'expectable' danger which you can mitigate to some degree. Very risky for first-timers though.
New poss discoveries (& threats...?) in more unexplored areas.
DSS can launch sensor probes, while the current functionality will still stay:
Launching sensor probes at planets in supercruise, which will travel on "partial guided orbits" to survey an area of the planet's surface
Planet's gravity arcs the flight path, trick-shots possible
Multiple probes can be launched to get wider coverage
No more need for eyeballing: coverage will find the "interesting" stuff (existing geological features, crash sites and xeno stuff mentioned), let you know about them, give markers or something - last part is not finalised yet
"Multicrew is high on the agenda", all crew members can use the DSS simultaneously, will be rewarded as well (didn't go into details on the rewards)
Mentioned that probes can be synthesized
Can fire probes into rings as well, to find rich deposits to mine
Generic exploration stuff:
One of the goals is to reduce randomness (see sensor probes above), give players info whether they should proceed with closer looks or not
Want to find more things in the galaxy; geological, biological phenomena, new environments, which can be both beneficial and baneful (video showed a blue gas cloud with lightning strikes, in space)
No atmospheres and no gas giants for Q4
Going to add regions to the game, for people to explore, possibly tied in with the Codex (nothing more on that)
Seeding the galaxy with more discoveries, "unique things to find"
Showed rescuing escape pods (via hatches) from a megaship, mentioned damaged megaships being found in the galaxy
Reply during Q&A: there are plans to improve the gameplay for signal sources (didn't go into detail)
Planetary stuff:
Icy worlds: in-engine video of an SRV on ice (not icy ground), showing off the ice shader
More jagged shapes on icy worlds, no new shots of this yet, WIP, they are working on it with the earlier concept art as target
More interaction with surface installations, similar to megaships, showed a Thargoid ship flying above what looked like an infected human settlement
Reply during Q&A: surface bookmarks / GPS system possible, might not make it into Q4 yet
Improved lighting:
Global across the entire game, all platforms
Adaptive lighting, with color grading as well - nice comparison shots showed
Multiple star sources currently not on schedule, they have looked at them
Ships:
Two new ships in the Q2 update, then said (referring to the Challenger) "one of three"
Reply during Q&A: likely exploration-based module slots on existing ships, similar to passenger / military slots, mining as well, didn't answer if there'll be any new explorer ships
Tundub väga huvitav. Nii kaevandamine kui galaktika avastamine. Nagu mainiti tahetakse gameplayd laiendada, ja arvan et mõlemad lahendused on küllaltki huvitavad (ja samas jäävad ka sellesse piirdesse mida nad saavad teostada, mina mängijana võin unistada ulmeasjadest kuid reaalsus ole see mida nad saavad ja ei saa endale lubada). On mida Q4 oodata.
Arvan et jätan Distant World 2 vahele. Minu jaoks oli juba minu eelmine trip ligi 8k va kaugusele parasjagu saavutus. Samas Beagle Point on oma ahvatlus - ja pärast ringiga tagasi (omas tempos).
Kuid vaatab mida Q4 toob - mida täpsemalt nn. codex hõlmab, mida uut avastada, ja paremad viisid asju avastada. Nagu eelmises postituses kirjutasin probe kohta.
Eelmine nädal tuli Q2 update (nime all Chapter 2) - Kraiti pole veel proovinud, kuid Challengeri natuke putitasin inseneridega. Minust ikka combat pilooti ei saa, kuid laev jättis hea mulje, jätan alles.
Lühidalt öeldes lisatakse 3 kaevandamise vormi, ja neil on natuke sügavam mängumehaanika kui lihtsalt laseriga tulistamine. Tundub huvitav ja päris põhjalik. Loodetavasti saadakse asi Q4ks valmis.
Beyond - Chapter 4 ehk maakeeli 3.3 beta tuleb 30.oktoobril. Ja tundub et planeeritakse selle kestvuseks 4 nädalat, ehk siis live mängu peaks 3.3 uuendus jõudma novembri lõpus või detsembri alguses.
Spoiler
Tutvustavad livestriimid (nn. content reveal streams, nagu nad alati teinud) algavad juba sellest neljapäevast pihta (19 bst peaks meie aja järgi kell 21 olema):
Exploration, Codex and Visual Improvements – 18 October (19:00 BST)
BGS and Scenario Interactions – 25 October (19:00 BST)
Squadrons – 30 October (19:00 GMT)
Mining – 01 November (19:00 GMT)
The Ships – 8 November (19:00 GMT)
Ootan suure huviga. Tundub olevat väga suur update, ja just mänguosad mis mind kõige rohkem huvitavad (galaktika avastamine ja kaevandamine).
Frontier on öelnud et nn. Chapter 4 on viimane Beyond update kuid töö käib järgmise suure uuenduse kallal, aga veel liiga vara teada millises vormis see uuendus tuleb (pakun et atmosfäriga planeedid). Natuke ka numbreid - kui Frontier on praeguseks paisunud üle 400 pealiseks siis Elite kallal teeb tööd neist üle 100 (rohkem kui varem).
edit. 18.okt
Tänane livestriim vaadatud, ja vajab natuke seedimist. Palju uut (tõesti palju nii suuri kui väikseid asju) - ja tänane oli ainult üks osa Chapter 4 uuendusest. Esmamulje väga positiivne, aga asjad nõuavad harjumist, ja testimist kuidas mängus tegelikult toimima hakkavad. Tähesüsteemide taevakehade avastamine tundus huvitav - sügavam kui see praegu on, kuid samas ka mitte liiga kuiv. On raske kõigile meeldida, kuid mulle endale tundub selline "kesktee" päris meeltmööda. Sondid (probe) millega taevakehi "pommitada" toimisid natuke teistmoodi nagu ette kujutasin - nõuab harjumist. Olen kindel et ma ei hakka massiliselt süsteeme 100% ära kaardistama, kuid arvan et las pigem selline tegevus olla natuke aega (ja vaeva) nõudvam kui et päris lihtne. Eriti veel nüüd kui peale seda uuendust kui süsteem on teiste poolt juba avastatud, siis esmasel süsteemikaardil näed neid taevakehi mis avastatud; kui süsteemi kellegi poolt avastatud pole (või seda datat pole maha müüdud) siis näeb kaardilt ainult peatähte.
Codex tundus huvitav. Palju ei näidatud. Lisaks entsüklopeediale on põhiasi oma "avastuste" koondamine. Galaktika on jaotatud 42 regiooniks, ja igalühes asju mida avastada. Sinu nn. teadmistel on 3 staatust - rumored, reported ja discovered. Alguses sa midagi ei tea, kuid osade asjade kohta annab mäng "vihjeid" - need on teadmised mis on "rumored" staatuses. Kui leiad ise selle siis sulle läheb "discovered" staatusega codexisse, ja teistele tuleb märge "reported" (ja kui teised selle leiavad, siis neil muutub "discovered" staatuseks). Tundub päris huvitav mängusisene tsükkel - ühe mängija avastused mõjutavad teise mängija teadmisi.
Väiksematest uuendustest on nn. nightvision (mida saab sisse lülitada) mis aitab planeetide "pimedas küljes" liikumust. Ja sellega koos muudetakse need "ööperioodid" pimedaks nagu nad olema peavad. Mul püsib mõte mõnele planeedile uuesti ring peale teha (seekord tahaks leida sobiva jääplaneedi), ja see uuendus mõjutaks seda väga palju - nightvision ei tundunud pikemaks perioodiks väga ahvatlev. Ja kui tõesti pime on pime muudaks see keerukust hoopis teiseks. Aga realismi arvastades õige muutus.
Teine väike uuendus on süsteemikaartidel võimalus taevakehade orbiite näha ehk nn. orrery view. Kaua oodatatud uuendus, ja selline skemaatiline kaardivorm tundus päris huvitav.
Nüüdseks Betat proovinud (selle esimest varianti), ja kõik senised livestreamid vaadanud.
Keybindingutega paras tegu (seda kergelt öeldes), ja pole veel päris oma käe järgi kõik paika saanud. Ma ei kujuta ette mida uus mängija tegema hakkaks, igasugu süsteeme on aastatega omajagu lisandunud (ja menüü nuppude seadistuseks pole just kõige kasutajasõbralikumalt edastatud).
Kuid uued asjad (paljude kohta ka öelda ümbertöötatud vana) on huvitavad. Ja nõuavad harjumist. Süsteemi skännimine nõuab rohkem "tööd", aga arvan et õige samm. Planeetide kaardistamine oli isegi lihtsam kui arvasin. Natuke nõuab harjumist ka kogu nn. Analyst Mode (või kuidas seda kutsutaksegi). Kogu kompott tundub mõnes mõttes nagu teine mäng. Uusi häälnäitlemisega scenarioid pole veel vaadanud - arvan siis kui uuendus põhimängu jõuab. Codex ka päris hea abimees - aitab silma peal hoida sellel mida ise olen avastanud, ja viitab ka sellele mida teised avastanud - põhimängus kindlasti asi mida hea jälgida.
Kaevandamine ja Squardronid (lihtsalt öeldas nn. guild süsteem) pole veel Betas, aga peaks jõudma 6.nov. Striimi põhjal jäin mina väga rahule. Eriti just kaevandamise kohta - lisatakse päris korralikult sügavust, nii nagu oodatud oli. Minu Krait on valmis . Asteroidi pooleks lõhkamine oli muljetavaldav vaatepilt, nii audio kui visuaalselt.
Tõmbasin endale ka selle mängu, mõne teise mängu demo on ka funktsionaalsem, dokkida ei saa(teen kõik õigenst nagu peab, aga see automaatne osa mis laeva sisemusse viib, see ei hakka tööle), supercruise töötab nii kuidas jumal juhatab, paar korda kasutad, siis pead 10-15 mintsa niisama passima. Kas tõesti peab kohe mingid lisad(Horizons) peale tõmbama, et midagigi töötaks? _________________ Give a man a computer program and you give him a headache, but teach him to program computers and you give him the power to create headaches for others for the rest of his life... R. B. Forest
Tõmbasin endale ka selle mängu, mõne teise mängu demo on ka funktsionaalsem, dokkida ei saa(teen kõik õigenst nagu peab, aga see automaatne osa mis laeva sisemusse viib, see ei hakka tööle), supercruise töötab nii kuidas jumal juhatab, paar korda kasutad, siis pead 10-15 mintsa niisama passima. Kas tõesti peab kohe mingid lisad(Horizons) peale tõmbama, et midagigi töötaks?
Väga veider. Horizons pole kohustuslik, kuid kui praegu mäng osta siis pigem Horizonsiga (osa uusi asju tuleb põhimängu, osa nõuavad Horizonsi).
Supercruise jälgi et relvi, landing geari ja cargo scoopi poleks väljas, ning et poleks mass locked (on teistest objektidest piisavalt kaugel).
Tutorial videod on:
(4 aasta tagused - aeg on lennanud, ja isegi ütleks et korralikult uuendusi/laiendusi tulnud, kuid põhiasjad ikka samad)
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.