Tundub et lasin jälle dzinni välja uus vs. vana teemal - no aga ma TÕESTI ei saa aru, mismoodi uus sitem on? Mul on oma kodus olnud kogu aeg uusim Telia lahendus ja vanemate juures mingi 5-6-7-8a tagune (ei teagi täpselt mis). No seal on kõik meeletult aeglane ja jube jama aga kodus ei ole mul kunagi olnud probleeme, et midagi hanguks, mingid "rattad" oleks ees vms. Äkki teie ühendused ise on sitad? Suured kortermajad, vanad liinid jne? Mu "kodu" on olnud mitmes eri kohas selle aja jooksul ja ühendused olnud kogu aeg 20-60M. Vastavalt sellele, kuidas kiirust on ajapikku tõstetud, kuid mingitest fiibritest ja 300M pole olnud haisugi.
No tõesti töötab kõik. No ei ole probleeme. Uus numbritega pult ka ei häiri, kuigi numbreid kasutan väga harva. Ja ei ole Telia töötaja ega oma ka ühtegi vastavat isiklikku tuttavat.
Lihtsalt - äkki probleem on vahel ka mujal, kui vaid Elion-Telia poolel? Või on mul lihtsalt jopanud selle kõigega...
Vanematel on ehk Amino box? See ongi aeglane ja paha ka vana menüüga. Motorola peal proovi seda nende teenust - siis on jutt hoopis teine.
Ega see vana menüü nüüd ka nüüd mingi imeasi ei olnud mida nüüd taga nutta kui UX musternäidist. Aga seal puudus see meeletu lag mis on "uuel". Ja vähemalt minu jaoks on selline asi täiesti vastuvõetamatu, et UI tehakse teadlikult selline mis lagib.
Igaks juhuks mainin juurde, et ma ei arva/väida, et vana nüüd ka täitsa hirmkiire ja 100% lagivaba oli. Aga seal oli see talutavuse piirides täitsa - Motorola boxil. Vähemalt minu jaoks. Samas uus ei ole ka Amino peal talutavuse piirides. _________________ There is no place like 127.0.0.1
Ja vähemalt minu jaoks on selline asi täiesti vastuvõetamatu, et UI tehakse teadlikult selline mis lagib.
Olen sama meelt. Kui raud ei võimalda, siis ei tasu meeletute kaasaegsete freimvöörkide ja teekidega liiale minna ja/või koodibaas seadmele overkilliks muuta.
Kaasaegne arendaja võib tõesti tahta kõike uut-ja-põnevat kaasata ja oma elu mugavamaks muuta aga kui selle tõttu teenuse/toote kvaliteet kannatab, tuleks mingi muu kompromiss leida.
Ma kunagi muidugi ise ka saanud sysadminnidelt puid alla, kui olen requestinud rohkem rammi või tuumi: vastus on olnud põhimõtteliselt arendusmeeskonna suunas: GFYS, tehke oma lihtsat eesmärki täitev soft korda: ei ole normaalne, et selline ülesanne nõuab nii palju seda ja toda ressurssi. Seni kuni sysadmin on kange kui kivi ja alguses küll vannud ja mõtetes teda korraks vihkad, siis resultaat on ikkagi parem, kiirem, optimiseeritud soft.
Sama kõiksuguste Raspberry PI-de ja mikrokontrolleritega: sul on selge piir ees ja kui sa tead juba alguses, et sul on üsna piiratud ressurss, siis ehita see asi ka vastavalt üles: 7 korda analüüsi ja 1 kord otsusta.
Sama lähenemist tuleks rakendada Telias: Kui soft VIP1003 peal lääkab, siis enne kui uue boksiga (loe: ressursi lisamine) kiirusevõitu hõisata, võiks tegelikult VIP1003 peal see ka vähem läägata. Muidu on nagu poolik töövõit (et, jess, saime asja kiiremaks aga ise midagi panustama ei pidanud).
No seda Motorolat/Arrist optimeeriti siin aasta-kaks-kolm tagasi üksjagu ja saadi ka UI veidi kiiremaks.
Siis oli mõnda aega "kahtlane" vaikus ja hakati tasapisi softi jälle uusi (eba)vajalikke täiendusi tegema mille tagajärjel on boks hetkel aeglasem kui ta kunagi olnud ongi.
Sel hetkel kui Arrisega välja tuldi oleks pidanud hakkama ka koheselt uut boksi valima. Mis oleks võinud siis juba praeguseks vähemalt aasta tagasi väljas olla.
Sel puhul oleks enamus (va need mõned sarihädaldajad) siinsest nurinast olemata.
Mind ennast see uimamine niiväga ei häiri, ei klõpsi neid kanalid nii palju ja pidevalt.
Olen harjunud et Motorola puhul tuleb kõike väikese viivitusega oodata.
Arvatavasti hetkel kasutuses olevast 3 boksist vahetaks 1 uue vastu välja.
@ 2x Motorola + 1x Arris, DG301 @ 100->300->500 nett _________________ Experience is what you get when you don't get what you want.
Mp vana menüü aminol oli ka kunagi kiire. siis tehti aga sinise menüü asemele lilla ja uimamine hakkas. _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
See video näitas sujuvust, samas polnud see kiirem kui tänane arris või motorola.
Rahvas, me oleme siin varem püüdnud vaielda selle üle mis on sujuvus ja kiirus.
Seda menüüd on sujuvalt näinud Samsungi ja LG teleri äpi kasutajad, tegelikult on see samakiire ka digiboksidel lihtsalt see näib hakkimisena, olgu see siis kaadrisagedus või brauseri erinevus.
Pole mõtet enam detailidena lahata, funktsionaalsus on sama, muidugi digiboksidel parem, sest striimide ja playerite eripärasd Samsungi ja LG äppidel on mingis osas tuntud.
Ehk siis kiirus võiks olla 100% alati parem, ükskõik kui heaks ta ka saab. Ma hetkel veel ei tea, kui kiire või sujuv see uuel boksil olema saab kuid võin ennetada, see pole ei teie ega minu jaoks ikkagi piisavalt kiire.
(mainin ära, et ka AppleTV ja Intel NUC KODI ei ole ikkagi need piisavalt kiired menüüd minu jaoks, nad lihtsalt näivad sujuvad ja kiired, aga võiks kiirem olla)
Eks see kommentaaride jada jääbki kestma, et pole kiirust. (kordan ka veel, vana nutitv on võrreldav DOS aknaga, jah, võib jätkata DOSis aga ajad lähevad edasi, võid kaasa minna või maha jääda)
tegelikult on see samakiire ka digiboksidel lihtsalt see näib hakkimisena, olgu see siis kaadrisagedus või brauseri erinevus.
Ega suvaline 100€ arvuti mängib gta5 (kui tööle üldse läheb) sama hästi kui 1000€ arvuti, lihtsalt 1 võib näivalt natuke hakkida......ega mängimise rõõm ei muutu _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Mis toob selleni, kas klient on nõus ostma digiboksi mis maksab 200€ või 100€ või rentima hinnaga 1.99 või 3.99
See hakkimine näib olevat siin teemas aktuaalsem kui 170 000 kliendi hulgas, see toob selleni, et Telia otsustab masside järgi.
See tagasiside on reaalselt täiesti jälgitav ja mõõdetav, testitav reaalselt, suvaliste inimeste peal, mitte Telia töötajate peal.
Siiski, õnn on meie õuel, kuna aeg on edasi läinud, me oleme kaua kannatanud vana soodsa raua peal, siis uus raud on ka hinda langetanud ning meil on lootus saada uus raud sama hinnaga mis vana oli.
Mis toob selleni, kas klient on nõus ostma digiboksi mis maksab 200€ või 100€ või rentima hinnaga 1.99 või 3.99
Aga ruuterite maailmas te tegite selle ära ju...tavaline vs premium ruuter
tsitaat:
See hakkimine näib olevat siin teemas aktuaalsem kui 170 000 kliendi hulgas, see toob selleni, et Telia otsustab masside järgi.
Tädi maalit see kindlasti ei sega....ma isegi ei kahtle. Ja enamus ei kirjuta ka teile...see teema on kõik läbitud _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
viimati muutis jeesus188 21.03.2018 21:10:44, muudetud 1 kord
Kuulge Telia härrased, selle EPG võiks ikkagi korda teha. Kaks laupäeva võib ju teie arvates vinge küll olla aga pühapäeva tahaks ikka ka.
Ei tohiks ju eriti keeruline olla üks sõna ära parandada. Või on?
Edit: Soovitati PS-is vähe tundlikum info/avastused siit postitusest eemaldada Koon omaette edasi
KillFrenzy kirjutas:
Soovitada võib palju asju..
Ega muidu ei oleks puhtalt soovituse peale maha kustutanud seda infot kuid nagu PS-is teada anti ja nõustusin, et see on parem endale ja võimalik, et kellelegi veel: ei ole tarvis, et teatud kraanid kinni keeratakse.
Tundub et lasin jälle dzinni välja uus vs. vana teemal - no aga ma TÕESTI ei saa aru, mismoodi uus sitem on? Mul on oma kodus olnud kogu aeg uusim Telia lahendus ja vanemate juures mingi 5-6-7-8a tagune (ei teagi täpselt mis). No seal on kõik meeletult aeglane ja jube jama aga kodus ei ole mul kunagi olnud probleeme, et midagi hanguks, mingid "rattad" oleks ees vms. Äkki teie ühendused ise on sitad? Suured kortermajad, vanad liinid jne? Mu "kodu" on olnud mitmes eri kohas selle aja jooksul ja ühendused olnud kogu aeg 20-60M. Vastavalt sellele, kuidas kiirust on ajapikku tõstetud, kuid mingitest fiibritest ja 300M pole olnud haisugi.
No tõesti töötab kõik. No ei ole probleeme. Uus numbritega pult ka ei häiri, kuigi numbreid kasutan väga harva. Ja ei ole Telia töötaja ega oma ka ühtegi vastavat isiklikku tuttavat.
Lihtsalt - äkki probleem on vahel ka mujal, kui vaid Elion-Telia poolel? Või on mul lihtsalt jopanud selle kõigega...
Mina samuti ei saa aru, milles siin enamustel probleem on.
Ei näe ma mingut hammasratast pidevalt, et boks laeks koguaeg midagi va. juhul kui proovida seda millest siin eelnevalt juttu oli.
Hetkel on nii F4G ühendus kui tavaline vase ühendus erinevates asukohtades.
Puldid erinevad, aga numbreid ei kasuta. Ei tunne ka rohkematest nuppudest puudust.
Menüü loogika või kiiruse üle ka ei kurda. Saavad ka lapsed ja vanemad inimesed sellega hakkama ilma probleemideta.
Tundub et lasin jälle dzinni välja uus vs. vana teemal - no aga ma TÕESTI ei saa aru, mismoodi uus sitem on? Mul on oma kodus olnud kogu aeg uusim Telia lahendus ja vanemate juures mingi 5-6-7-8a tagune (ei teagi täpselt mis). No seal on kõik meeletult aeglane ja jube jama aga kodus ei ole mul kunagi olnud probleeme, et midagi hanguks, mingid "rattad" oleks ees vms. Äkki teie ühendused ise on sitad? Suured kortermajad, vanad liinid jne? Mu "kodu" on olnud mitmes eri kohas selle aja jooksul ja ühendused olnud kogu aeg 20-60M. Vastavalt sellele, kuidas kiirust on ajapikku tõstetud, kuid mingitest fiibritest ja 300M pole olnud haisugi.
No tõesti töötab kõik. No ei ole probleeme. Uus numbritega pult ka ei häiri, kuigi numbreid kasutan väga harva. Ja ei ole Telia töötaja ega oma ka ühtegi vastavat isiklikku tuttavat.
Lihtsalt - äkki probleem on vahel ka mujal, kui vaid Elion-Telia poolel? Või on mul lihtsalt jopanud selle kõigega...
No aga milles probleeem. Mobla või kaamera kätte, eelpoolnimetatud situatsioonid läbi teha, millega siin kurdetakse, et keerutab ratast, paned video ülesse ja saab kommenteerida. Milles või kelles võib viga olla. Muidugi milline boks ja ruuter ka juurde. Neid on erinevaid.
Ise mingi 5-6 tuttava juures seda "uut" näppinud ja kõigil 100% aeglasem kui minu vana.
Ise samas paadis anryo’ga, puuduvad ka minul need “läägid ja rattad”.
Proovisin seda ratta tekitamis combot ning ei õnnestunud seda ratast ette saada, klõpsutatud omajagu, kiirelt kui aeglaselt.
Ise võtsin ka numbritega puldid suurest hirmust, kasutanud pole aga kordagi.
Läksin proovisin ka huvi pärast. Matsust oli ratas ees. Praegu pöörleb. 22:21
Lisa: 10 min hiljem - ratas jätkuvalt pöörleb. Rohkem ei viitsi, boksile restart.
Aga õnn et minul numbritega puldi ees hirmu ei ole ja kasutan ka edukalt.
P.S. Numbritega S5 pult paistab on nendest uuematest kõige ostetavam pult, et vaja juurde teha.
Ainuke pult, mis on ametlikult olemas nii Elioni kui ka Telia logodega.
seeru, ei, see info on alles. Uus boks on Arris 5305 ja uus pult on S6 ehk mingi bluetooth low energy kellapatareidega käkk ilmselt. _________________ M: SFP Telia GPON võrgu jaoks - 40€
Tundub et lasin jälle dzinni välja uus vs. vana teemal - no aga ma TÕESTI ei saa aru, mismoodi uus sitem on? Mul on oma kodus olnud kogu aeg uusim Telia lahendus ja vanemate juures mingi 5-6-7-8a tagune (ei teagi täpselt mis). No seal on kõik meeletult aeglane ja jube jama aga kodus ei ole mul kunagi olnud probleeme, et midagi hanguks, mingid "rattad" oleks ees vms. Äkki teie ühendused ise on sitad? Suured kortermajad, vanad liinid jne? Mu "kodu" on olnud mitmes eri kohas selle aja jooksul ja ühendused olnud kogu aeg 20-60M. Vastavalt sellele, kuidas kiirust on ajapikku tõstetud, kuid mingitest fiibritest ja 300M pole olnud haisugi.
No tõesti töötab kõik. No ei ole probleeme. Uus numbritega pult ka ei häiri, kuigi numbreid kasutan väga harva. Ja ei ole Telia töötaja ega oma ka ühtegi vastavat isiklikku tuttavat.
Lihtsalt - äkki probleem on vahel ka mujal, kui vaid Elion-Telia poolel? Või on mul lihtsalt jopanud selle kõigega...
Mina samuti ei saa aru, milles siin enamustel probleem on.
Ei näe ma mingut hammasratast pidevalt, et boks laeks koguaeg midagi va. juhul kui proovida seda millest siin eelnevalt juttu oli.
Hetkel on nii F4G ühendus kui tavaline vase ühendus erinevates asukohtades.
Puldid erinevad, aga numbreid ei kasuta. Ei tunne ka rohkematest nuppudest puudust.
Menüü loogika või kiiruse üle ka ei kurda. Saavad ka lapsed ja vanemad inimesed sellega hakkama ilma probleemideta.
Võin kinnitada oma mitmekümne töökaaslase ja sama paljude sugulaste põhjal - kurdavad selle õnnetuse üle kõik, aga kuna ükski pole tehnikainimene, ei käi nad foorumis kurtmas ega helista selle uimamise pärast tehnilisele toele, vaid minule või kohvinurgas teistele. Nagu minagi siin kurta ei viitsi, loen ja noogutan kaasa ainult. Kolme aastaga on (kiirus) ainult hullemaks muutunud, seega on lootused üsna kustunud. Arendus ? Nii et ei ole ainult üksikud foorumis kurtjad. Kui siinsest vähesest tehnikahuviliste kasutajaskonnast juba nii suur protsent kirub, siis 170 000-st kliendist kodudes kirub seda tegelikult üsna arvestatav osa.
Kas keegi Lastenurgas multikaid / filme otsides näppu noolenupul on peal hoidnud, et nimekirja lõppu kerida? Kui see pole hakkimine, siis õnnitlen inimest, kes seda sujuvaks peab. Aga kuna lasteaialapsed kurta ei oska, siis seda menüüd ei tehta niigi sujuvaks kui Filmiriiuli "kerimine" seda on.
Kahjuks ei ole suuremal osal ka alternatiivi (peale Viasati või Zoomi), aga "vana head" pulti ja lihtsat menüüd/kava igatsevad kõik (mitte Amino boxi ega kineskooptelerit). Lisateenused - pooled pole neist kuulnudki või on loobunud peale paari lappamist, kuna uusi filme / seriaale tuleb üliharva, ja seriaalidki on enamasti poolikud või hooaja algus/lõpp ainult.
99,9% nendest ei kasuta ei Fox'i sarju, raadiot kuulavad raadiost, mitte telerist, ja Filmiriiuli kohta on kõik öelnud, et sealsed filmid on eelnevalt juba 2-3 erineva kanali pealt nähtud, lisaks on paljud "uued" filmid seal juba vähemalt kolmandat ringi. Kahjuks maapiirkondades on Telia ainus peale antennivõimaluse, seega inimesed ohkavad, kiruvad nagu valitsuse tööd (kus ka aastatega si****i paremaks ei muutu, pigem hullemaks) ja kannatavad edasi.
Minul on see TeliaTV hetkel ainult laste pärast - naine on vaatamisest suures osas loobunud, ka mina saan netiga hakkama, aga lapsed nõuavad Kidzone'i ja tütar Eesti seebikaid (mida ta ka on hakanud rohkem arvutiga MinuTV-st vaatama).
Plusse on ka - enamasti on pilt ees, küll vigadega (kohati vigased subtiitrid, keerlev ketas jne.), aga "teenus" töötab. HD pilt on hea. Midagi vist veel...
lapsed nõuavad Kidzone'i ja tütar Eesti seebikaid, "teenus" töötab. HD pilt on hea.
Sa võid ju pajatada "hakkivast" menüüst aga kas sa oleksid nõus eelnevat arvestades maksma siis poole rohkem, et see menüü oleks sujuv?
OK, oletame, et sina oled, mina ja kindlasti paljud tehnikategelased veel kuid enamik tavakasutajaid ei maksaks seadmete eest rohkem. Õigemini omal ajal ei oleks maksnud, nüüd tuleb uus boks tõenäoliselt sama hinnaga mis lahendab selle mure.
See mida kohvinurgas räägitakse on reaalselt teenus mida tarbitakse. Alternatiivi puudumise välja toomine on siin meelevaldne, Telia teenus on maapiirkonnas konkurentidest kallim.
Paraku siiski kliendile see komplektsus meeldib.
Tõsi FOXinurk võiks ka minu arvates seal olemata olla, tasuta küll aga isegi nii ei soovi mida seda näha.
reklaamideta kordusest mina nõus loobuma pole ning filmiriiul on nendele kes pole harjunud uusi filme kalli tükihinnaga ostma, samal ajal on mõlema valik olemas ning subtiitrid eesti keeles.
Ehk kõik taandub kompromissidele, see pisut aeglase võitu menüü ja läägiv pildiseeria ekraanil ei ole mingi probleem sobiva sisu kõrval.
Vana ei toonud taas välja sest see rong on läinud, palun seda siiski rohkem mitte korrata.
lapsed nõuavad Kidzone'i ja tütar Eesti seebikaid, "teenus" töötab. HD pilt on hea.
Sa võid ju pajatada "hakkivast" menüüst aga kas sa oleksid nõus eelnevat arvestades maksma siis poole rohkem, et see menüü oleks sujuv?
OK, oletame, et sina oled, mina ja kindlasti paljud tehnikategelased veel kuid enamik tavakasutajaid ei maksaks seadmete eest rohkem. Õigemini omal ajal ei oleks maksnud, nüüd tuleb uus boks tõenäoliselt sama hinnaga mis lahendab selle mure.
See mida kohvinurgas räägitakse on reaalselt teenus mida tarbitakse. Alternatiivi puudumise välja toomine on siin meelevaldne, Telia teenus on maapiirkonnas konkurentidest kallim.
Paraku siiski kliendile see komplektsus meeldib.
Tõsi FOXinurk võiks ka minu arvates seal olemata olla, tasuta küll aga isegi nii ei soovi mida seda näha.
Minule näiteks Foxplay meeldib. Kvaliteet on parem, reklaamid on pea olematud. Kõik sarjad on ilusasti koos ja kerimine töötab (erinevalt salvestustest, milles see täiesti ära rikuti) Ma oleks uue seadme eest ka 4x rohkem nõus maksma, kui see töötaks! Ja lokaalsele kettale salvestuse võimalus võiks ka olla, nagu päris TV teenuse pakkujatel.
Kas see on uue süsteemi ja vana menüü eripära, et kui tahan saadet järelvaadata, siis pean mingi 10 sek. listi lappama, et õige saateni jõuda? Pm kui asi oli 6 päeva tagasi, siis pean noolega nii palju ka tagasi kerima.
Vana nutiga oli asi lihtne.... läksid paari vajutusega need päevad tagasi ja vajutasid saate peal play nuppu....saade hakkas
Nüüd viskab tabeli ette ja kuku lappama
Saate algus pannakse paika ja ma ei usu et need erinevad vanal ja uuel.
indrpo, vastus on ehe näide siin teemas korduvast.
Telia (mõni neist kasutajatest siin kes Telias töötab) väidab, et kõik on ok ja ainult mingid HV foorumi paar inimest kurdavad teenuse üles. "Kui probleem oleks suurem siis kuuleksime sellest ka rohkem" vmt stiilis vastus.
Tuleb keegi kasutaja ja kurdab probleemi üle - vahest tuuakse ka kenad näited juurde.
Telia vastab selle peale: "meil on palju lisateenuseid mida kasutajad tahavad" või midagi muud selles stiilis. Igal juhul probleemi tuumikpõhjust eiratakse ja pigem rünnatakse kurtjat mingi demagoogiaga, et "kas oleksid nõus poole rohkem maksma" vmt ...
Erinevates stsenaariumites käib sama trall kogu aeg. Ja lõppeb sellega, et keegi uus ei tahagi sama probleemi enam kurta. Samas Telia esindajad taovad rusikaga rinnale, et näe nii vähe kurtjaid on - juu siis probleemi ikka pole. Kuidagi väga skisofreeniline on see teema Telia poolelt. _________________ There is no place like 127.0.0.1
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.