Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Kris1
HV kasutaja
liitunud: 16.05.2011
|
25.11.2017 22:24:39
|
|
|
Sain ka täna mängu läbi tehtud.
Mängul on vigu - minu maitsele ehk võinuks vähem combatit olla (aga kas oleks selliselt töötanud? vist mitte), ja eriti lõpupoole on mitu väga tüütut sektsiooni, ja isegi peale patche oli mul üks mängumurdev bugi mille vastu aitas ainult varasem save loadida (õnneks pidin ainult mingi 15min jupi uuesti mängima). Aga kogu olustik ja temaatika olid väga minu maitsele (ja nagu ka eelnevalt mainitud - kuigi pole just kõige võimsama graafikaga mäng, siis visuaalne stiil töötab päris hästi). Talos I töötas hästi - kõik need emailid, audio failid jne tekitasid tunde et tõesti toimiv kosmosejaam. Lugu (ja kogu tegelased) töötasid minumeelest väga hästi, ja see ehk kõige tähtsam (pani isegi mõtlema). Ja isegi lõpp oli väga sobiv.
Kokkuvõttes jäin väga rahule, minu seni GOTY (isegi parem kui AC Origins, mis mulle ka väga meeldis), selliseid mänge võiks rohkem olla.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
sooty
HV veteran
liitunud: 12.06.2004
|
26.11.2017 13:15:13
|
|
|
IMO on selles mängus combati vältimiseks nii palju variante, et üleküllastumiseks pidid ikka ise kaklema kibelema.
GOTY osas täitsa nõus. Tõeliselt hea, aga kahjuks tugevalt alla ootuste müünud mäng. Lõpu järgi ei usu, et nad oleks samas stiilis järje teha suutnud. Äkki hoopis hea?
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
26.11.2017 14:43:54
|
|
|
ise panin võitlusega (mängisin hard tasemega) puusse. Läksin relvade kasutamis teed ja nüüd on pidevalt laskemoonaga piix. Relvad mida kasutan on max uuendatud. Häirib see, et pidevalt tulevad tondid tagasi vanadesse kohtadesse ning see võtab mõnusalt kuule ära. Lõpuks pms jooksed eest ära või lihtsalt üritad neid ignoreerida kui võimalik. Oleks siis kasu nende maha võtmisest, et annavad midagi nänni aga enamasti ei ole nendest saadud asjadest eriti abi kui võrrelda seda kuulidega, mis käiku läksid.
Vastased on ka üksluised ja nendega võitlemine muutub mingi hetk tüütuks...
Aga mäng ise - keskkond, õhustik jms on väga hästi tehtud. Leveleid võinuks ainult rohkem olla.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
Kris1
HV kasutaja
liitunud: 16.05.2011
|
26.11.2017 15:08:42
|
|
|
sooty kirjutas: |
IMO on selles mängus combati vältimiseks nii palju variante, et üleküllastumiseks pidid ikka ise kaklema kibelema. |
Mõtlen siin seda, et tegemist pole päris Deux Exi taolise hiilimismänguga mida saab täiesti combatit vältides läbida. Jah, paljudest asjadest saad mööda hiilida, kuid mulle tundub et mäng on disainitud nii et mingil määral tuleb vastastega niikuinii võidelda. Ja nagu kirjutasin, võibolla päris full stealth siin mängus ei töötakski. Tõsi ka see et kaklema kippusin ise ka, aga mõnedes sektsioonides (just lõpupoole) mindi minumeelest sellega liiale. See pole suur miinus, lihtsalt üks asi mis päris minu maitsele polnud.
Loole saadi hea lõpp, seega pole hullu kui järge ei tule. Küsimusi jäi omajagu, aga eks see olegi kuidas igaüks seda mõistab ja välja loeb (ja arvan et see pigem positiivne kui negatiivne asi).
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
26.11.2017 21:04:44
|
|
|
Pidasin silmas seda, et minuarust mängu nõrgim külg oli nn "combat" ja vastased ning nende omadused/erinevused. Vastased ei olnud eriti huvitavad ega erinevad. Mingi hetk ei ole ka enam probleemiks nende väikeste tontidega jauramine kes armastavad end esemeteks muuta. Alguses olid need omamoodi meelelahutus kuna kunagi ei teanud milline ese võib sulle kallale hüpata. See vastaste osa on mängus minuarust mängu arendus töö käigus liiga vähe tähelepanu saanud.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
Krooms
HV kasutaja
liitunud: 09.12.2009
|
01.12.2017 19:54:44
|
|
|
tsitaat: |
...nüüd on pidevalt laskemoonaga piix |
Padruneid sai ju ise valmistada. Duubeldad materjale lihtsalt ohtralt.
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
30 |
|
tagasi üles |
|
|
angel
HV Guru
liitunud: 06.12.2003
|
01.12.2017 21:19:52
|
|
|
Krooms kirjutas: |
tsitaat: |
...nüüd on pidevalt laskemoonaga piix |
Padruneid sai ju ise valmistada. Duubeldad materjale lihtsalt ohtralt. |
alguses sai, peale esimest pätsi parandati see viga ära...
seega materjale enam ei jätku, et hulgi laskemoona genereerida.
_________________ |--{o,o}-----(\__/)-----------------|
|--|)__)-----(='.'=) ----O RLY ?---|
|---"-"- -----(")_(")-----------------| |
|
Kommentaarid: 175 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
ahvilõust
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.06.2005
|
20.02.2018 01:04:16
|
|
|
See mäng on hea näide et ideest üksi ei piisa. Vaid on vaja ka head meeskonda kes oskab head mängu teha. Mitte sellist suurt hunnikut, mis sellest sai.
Olen System shock 2 ja bioshockid läbi teinud ja ütleks et päris hästi tehtud. Lõpupoole läksid jaburaks oma respawnivate vaenlastega aga siiski mängitav.
Seda saasta on aga algusest peale vastik mängida. Võitlus on pidevalt väreleva, tõmbleva pildiga. Siis moonutatakse kontrasti värve ja palju muud ka veel, et võimalikult häiriv oleks.
Osad levelid on 0 gravitatsiooniga, et ei saa aru kus on all ja üleval, sest ei saa ühe külje järgi kaamerat pöörata. Nii et navigeerimine on väga raske. Ja siis sa pead selles olekus vaenlastega võitlema.
Lõpupoole tulevad veel mingid droonid kes võivad lausa teisest ruumi otsast laseritega sind pommitada. Neid droone on nii palju, et mul sai kõik laskemoon otsa mida ma pikalt varusin. Ja nad nagu koguaeg respawnivad. Et kui vaja veel questi asju otsida on need nagu kärbsed sul kallal. Ääretult frustreeriv.
Üldse on need questid siin väga nõmedad. Väga tihti otsid pikalt ja ei tea mida vaja teha. Nii et käid erinevate levelite vahel otsimas. Kuid vaenlased respawnivad koguaeg.
Mängu idee hea, teostus -1 miljon. Ei ole Arcane stuudio mänge peale selle mänginud. Aga kui nad niimoodi mänge teevad pole mul üldsegi kahju kui nad kaovad.
_________________ Gdesainer
M: MSI RTX 3070 Gaming Trio |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
R3negadeX
Kreisi kasutaja
liitunud: 14.10.2010
|
20.02.2018 14:31:36
|
|
|
Mängi siis "Easy" raskusastmega, kui sinu jaoks nii keeruline on
|
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
Vihmausss
Kreisi kasutaja
liitunud: 22.12.2013
|
20.02.2018 17:24:15
|
|
|
Okei, mina neid shellshocke ja asju pole proovind aga kui launchi ajal sai mäng läbi tehtud kõige raskema tasemega siis meeldis ikka kõvasti, pole midagi halba öelda.
_________________
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
sooty
HV veteran
liitunud: 12.06.2004
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
euforia
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.02.2004
|
14.11.2018 17:03:02
|
|
|
Loen siin teite kogemusi mänguga, võtsin ise selle just PS4'l ette. Igati meeldib. Aga see madinate vältimise teema. Kas madinat vältides mitte ka mingit konkreetset ala või ruumi ei väldi ja ühtlasi kõigest, mis seal on, ilma ei jää?
Minu taktika on pigem leida kõige efektiivsem meetod kuidas liiga tugevad vastased maha võtta, näiteks turreteid kokku vedades või siis neid lõhkevaid balloone kokku kuhjates, olen üsna alguses ja seni see võte töötab.
Mingeid ruume vahele küll ei tahaks jätta selle pärast, et seal keegi ringi toimetab.
Teine variant on ilmselt need vahele jätta/mööda hiilida kui jõud üle ei käi ja hiljem tagasi tulla...
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
|