Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas kasutad rattakiivrit? |
Kasutan. |
|
44% |
[ 87 ] |
Plaanin kasutama hakata, kui ... (täpsistan teemas) |
|
8% |
[ 16 ] |
Ei kasuta, sest kiivriga pole enam lahe |
|
21% |
[ 42 ] |
Ei kasuta, sest ... (täpsustan teemas) |
|
25% |
[ 50 ] |
|
hääli kokku : 195 |
|
autor |
sõnum |
|
beastbeats
HV Guru
liitunud: 26.12.2006
|
05.01.2018 22:46:10
|
|
|
Spoiler
https://www.allinmultitool.com
_________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€ |
|
Kommentaarid: 360 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
|
arm2004
HV Guru
liitunud: 20.05.2003
|
05.01.2018 22:56:45
|
|
|
vahetasin täna vanad Merida default käepidemed ja sarvepikendused selliste Hiinaimede vastu: https://www.aliexpress.com/item/Hot-Sale-Bicycle-Bike-MTB-Components-Bar-ends-Handlebars-Rubber-Grips-Aluminum-Barend-Handle-Bar-Ergonomic/32822773352.html
ainult üks pisike suts tehtud küll, aga esmamulje väga viis ranne puhkab kohe! (viimasel ajal randmetega probleeme, ilmselt mitte rattasõiduga seoses)
nendega seoses sai käiguvahetid-pidurid (Acera 2-in-1) ka 1,5cm kummalegi poole välja liigutatud ehk veits täpsemad liigutused. pea 15a tagasi sisse harjunud pool-krossiratta (miski Schwinn oli) laia sarve laadne haare tundub jälle mõnusam, tuttavlikum kuidagi
kuigi terve elu 95 ja enam protsenti ainult asfaldil sõitnud, siis ajalugu on Školnik=>kokukas=>mägiratas=>krossi-mägiratas=>15a pausi=>mägiratas 2017. kevadest
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
|
arm2004
HV Guru
liitunud: 20.05.2003
|
05.01.2018 23:02:31
|
|
|
"Italian engineering" ei kõla paljulubavalt, vähemalt Euroopas mitte
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
|
beastbeats
HV Guru
liitunud: 26.12.2006
|
05.01.2018 23:09:00
|
|
|
arm2004 kirjutas: |
"Italian engineering" ei kõla paljulubavalt, vähemalt Euroopas mitte |
Ära muretse, küll varsti saad Aliexpress’ist 10x odavamalt “analoogi” soetada
_________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€ |
|
Kommentaarid: 360 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
|
Pätu
HV Guru
liitunud: 18.07.2006
|
05.01.2018 23:12:12
|
|
|
Paljudel on rattad, millal BB on nn "tühjad" ??
viimati muutis Pätu 06.01.2018 10:02:59, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
|
arm2004
HV Guru
liitunud: 20.05.2003
|
05.01.2018 23:24:30
|
|
|
beastbeats kirjutas: |
arm2004 kirjutas: |
"Italian engineering" ei kõla paljulubavalt, vähemalt Euroopas mitte |
Ära muretse, küll varsti saad Aliexpress’ist 10x odavamalt “analoogi” soetada |
ilmselt see analoog koostekvaliteedilt suurt ei erine ka, vaat et ehk paremgi. hiinlased koguaeg parandavad tootmisprotsesse, itaallased lihtsalt virisevad
õnneks mulle pole sellist tarvis ka, sadulakotis juba üks tavaline multitool on ja gramme, tuuletakistust jmt ilmselgelt taga ei aja
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
06.01.2018 00:38:30
|
|
|
beastbeats kirjutas: |
arm2004 kirjutas: |
"Italian engineering" ei kõla paljulubavalt, vähemalt Euroopas mitte |
Ära muretse, küll varsti saad Aliexpress’ist 10x odavamalt “analoogi” soetada |
kes see kuradi idikas kuuskandi ja paari torxi komplekti eest 90€ maksab
see startup projekt oli vist juba eelmisel kevadel kuskil välja toodud
täielik absurd ning eeldab, et sul on veel vastav keskjooks, mis seest õõnes
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
Spacefly
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.11.2001
|
|
Kommentaarid: 63 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
06.01.2018 12:49:10
|
|
|
Chainlinkide jaoks on korpusel koht olemas, aga chain breakerit ei ole
|
|
Kommentaarid: 157 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
|
Speedee
HV kasutaja
liitunud: 23.04.2003
|
06.01.2018 13:33:15
|
|
|
Pätu kirjutas: |
Paljudel on rattad, millal BB on nn "tühjad" ?? |
Ka vanematel ratastel, mis tulid ostes kinnise BB-ga, saab teha upgrade'i ja vahetada uuema ja kergema vastu. Enda rattal tegin seda sellega. Kui vähegi rohkem sõidad, tuleb BB vahetamise aeg kätte nagu nii.
Sellest kohast on tööriista või midagi muud kergem kätte saada ka kui nt sadulatoru seest. Peabki ära mõõtma ava diameetri ja pikkuse, et teaks, mida sinna edaspidi "ära peita" saab.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
arm2004
HV Guru
liitunud: 20.05.2003
|
06.01.2018 14:58:38
|
|
|
sakinaga kirjutas: |
Chainlinkide jaoks on korpusel koht olemas, aga chain breakerit ei ole |
"italian engineering" noh
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
|
popcorn
Kreisi kasutaja
liitunud: 28.04.2008
|
08.01.2018 11:01:21
|
|
|
Sai siis eelmise aasta lõpus soetatud endale kasutatud maastikuratas. Ostmise hetkel arvestasin sellega, et kuluosad tuleb mingi hetk välja vahetada. Hetkel on aga probleemiks tagajooks, mis ei taha kuidagi kinni püsida ning loksub külgedele. Olen käinud kahes erinevas rattapoes paranduses, kus on välja vahetatud laagrid. Müüja vältel läbis ratas suvel ka hoolduse (kolmandas rattapoes), kus anti n-ö roheline tuli ja tunnistati ratas sõidukõlbulikuks. Peale viimast remonti olen rattaga läbinud 20 km ja loks on tagasi ning miski hõõrub velje vastu. Arvatavasti on selleks ketaspidur, kuna jooks ei ole otse. Enne remonti sai küsitud, et äkki oleks mõistlikum tagarumm välja vahetada, mille peale öeldi, et pole vaja. Eelmine kord sain sõita 200 km, kui sama jama tekkis. Muud jupid tunduvad rattal olema korras ning üldine veerevus on hea ning raam on võrdlemisi kerge maastikuratta kohta. Lähipäevil viin ratta samasse töökotta, kus viimati remonti teostati. On kellelgi midagi sarnast juhtunud või mida soovitaksite?
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
|
beastbeats
HV Guru
liitunud: 26.12.2006
|
08.01.2018 12:38:53
|
|
|
popcorn, pilte/videot probleemsetest kohtadest?
P.S mis töökodades oled juba käinud?
_________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€ |
|
Kommentaarid: 360 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
|
popcorn
Kreisi kasutaja
liitunud: 28.04.2008
|
08.01.2018 12:41:45
|
|
|
Käinud Pirita Hawaiis, Spordipartneris (Sigvard Kuke pood). Eelmine omanik käis Tondi Veloplusis. Ehk siis kõik korralikud poed. Õhtul teen pildid/video.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
|
haigo
HV veteran
liitunud: 05.07.2002
|
08.01.2018 13:46:34
|
|
|
Ketaspidur ei saa hõõruda velje vastu. Koonuslaagrid v. kinnised?
|
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
52 |
|
tagasi üles |
|
|
popcorn
Kreisi kasutaja
liitunud: 28.04.2008
|
08.01.2018 14:49:52
|
|
|
Kui ma velje pöörlema panen, siis on kuulda hõõrdumist. Täpsemalt ei oska kirjeldada. Laagrite kohta ei oska midagi öelda. Jooksud peaks olema Fulcrum Red Metal 3/5.
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
|
beastbeats
HV Guru
liitunud: 26.12.2006
|
08.01.2018 14:59:10
|
|
|
haigo kirjutas: |
Ketaspidur ei saa hõõruda velje vastu. Koonuslaagrid v. kinnised? |
Ketaspidur saab "hõõruda" klotside vastu (eriti kui "jooks" pole sirge) ja Fulcrum peaks kinniste laagritega olema...
_________________ Päevad lõpevad siis, kui lased neil minna...
M: Uus/pakendis Fjern Fjork Titanium Forked Spoon - 10€ |
|
Kommentaarid: 360 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
277 |
|
tagasi üles |
|
|
olavsu1
külaline
|
09.01.2018 01:30:51
|
|
|
popcorn, raam on kas kõveraks hüpatud või sa paned tagaratta alla nõrgalt kinni nii, et ketiga vead ratta kiiva.
rumm ei püsi koos... stoppermutrid nõrgalt pingutatud. et need sõiduajal lahti tulla saaks peab ratas ikka väga nõrgalt all olema.
endal juhtub "vasta käimise" nala juhtunud siis kui ise kiirkinnituse liiga nõrgaks jätan.
|
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
09.01.2018 01:48:10
|
|
|
Ketaspiduril võib ketas ka pidurisadula vastu käia. Tasub seda ka vaadata.
|
|
Kommentaarid: 157 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
|
popcorn
Kreisi kasutaja
liitunud: 28.04.2008
|
09.01.2018 22:31:51
|
|
|
Selle rattaga on omaniku jutu järgi kuskil 5 aastat võisteldud ja umbes 15 võistlust aastas. Nii et ratas võib vabalt väsinud olla. Raami kohta pole samas remondikodades midagi mainitud. Hawaiis öeldi, et kui nad rummu kõvasti kinni keeravad, keeravad nad ka jooksu kinni, et velg enam ei liigu ja et väike loks ei pidavat probleem olema. Teises poes naerdi piltlikult selle jutu peale välja. Eeldan, et remondikojas keerati rumm nii palju kinni kui võimalik. Ketaspiduri kohta ei oska kommentaari anda. Minu rattahooldus on siiani piirdunud keti õlitamise ja sisekummi vahetusega. Ühesõnaga täielik võhik
Üritasin teha video probleemsest kohast, aga ei õnnestunud. Loks pole nii suur, et see videolt näha oleks. Samuti pole kuulda hõõrdumise heli, sest vaba jooksu heli on tugevam (tirr?).
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
46 |
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
09.01.2018 22:54:04
|
|
|
popcorn kirjutas: |
Selle rattaga on omaniku jutu järgi kuskil 5 aastat võisteldud ja umbes 15 võistlust aastas. Nii et ratas võib vabalt väsinud olla. Raami kohta pole samas remondikodades midagi mainitud. Hawaiis öeldi, et kui nad rummu kõvasti kinni keeravad, keeravad nad ka jooksu kinni, et velg enam ei liigu ja et väike loks ei pidavat probleem olema. Teises poes naerdi piltlikult selle jutu peale välja. Eeldan, et remondikojas keerati rumm nii palju kinni kui võimalik. Ketaspiduri kohta ei oska kommentaari anda. Minu rattahooldus on siiani piirdunud keti õlitamise ja sisekummi vahetusega. Ühesõnaga täielik võhik
Üritasin teha video probleemsest kohast, aga ei õnnestunud. Loks pole nii suur, et see videolt näha oleks. Samuti pole kuulda hõõrdumise heli, sest vaba jooksu heli on tugevam (tirr?). |
mul juhtus hiljuti see, et avastasin tagarattal tugeva loksu.
proovisin igaksjuhuks esiratast ka ja tollel oli veel suurem loks. Katsusin mutrit ja esiratas jumala lahti
keerasin esimese ratta mutri kinni ja tagumise ratta loks kadus ära
aga isegi kui raam peaks olema kannatada saanud, siis tagumine ratas sul ei loksu
tuleb ikka uus ratas taha laduda ja leida töömees, kes jagab biiti
neid tsärgimüüjaid leiab paljudes rattapoodides
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
olavsu1
külaline
|
09.01.2018 23:08:58
|
|
|
"koonuseid" (need mutrid, mis laagreid paigal hoiavad) tõepoolest ei tohi kõvasti kinni väänata vaid täpselt parasjagu.
Kuid nende stoppermutreid peab kõvasti kinni väänama. muidu saavad koonused paigast liikuda, oleneb juhusest kas poovad kinni või lähevad lahti.
|
|
tagasi üles |
|
|
libe
kvaliteetne mees
liitunud: 04.11.2001
|
13.01.2018 01:57:06
|
|
|
krt viimase hoolduse tegin rattale eelmise aasta märtsis, said vahetatud kassett ja kett, sellest saati ~4500+km sõitnud.
ketti paar kolm korda wd40ga lasin suvepoole, kuid nüüd millalgi novembris ostsin midagi paksemat.
ratast pole pesnud peale hooldust, nüüd lõpuks korra tõrkus, kus see ketiõli tahkus ja koondas tolmu ja sitta ning ummistas käiguvaheti.
pisut nokkisin, sain peotäie paska. Karvane tunne, et peale pesemist pole vaja vokki veel hooldusse viiagi.
suvepoole tagant 7s hammakas jubedalt viskas, pidi lausa vältima, siis nüüd talvepoole pole väga häda, samas kui ikka stardist paugutada, siisilmselt lapib läbi.
naelkumme pole alla raatsinud panna ja sõiduteel sõites ning ka veidi lumistes libedates kohtades pole häda
samas paar kiilast on olnud, kus ühel lihtsalt käisin lambist perseli ja liuglesin teksapersel 2 meetrit rattal veel järel.
olen enda jaoks tõestanud, et see 2000km järel keti ja hammaka vahetamine on mingi pseudoteadus ning vahetada kalendri järgi on napakas, kui just pidevalt võistlustel ei küta.
seni, kuni veel 40km/h pealt hammakas lappima ei hakka, siis on sõidetav
krt rattad on ka nii kõverad ja ovaalsed, et aeglaselt sõites tuleb hirm peale, kuid kiirelt sõites ei saa arugi
_________________ ☠ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
70 |
|
tagasi üles |
|
|
Pätu
HV Guru
liitunud: 18.07.2006
|
13.01.2018 10:22:55
|
|
|
libe, wd40 pole ju määrdeaine.
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
|
arm2004
HV Guru
liitunud: 20.05.2003
|
13.01.2018 11:02:46
|
|
|
ma lasin viimati wd40 pidurite vahele, et need paremini liiguks (kuigi vähe abi, tuleb vist tagasitõmbevedrud kõige kangemasse asendisse toppida). wd40 ketile on "huvitav"
|
|
Kommentaarid: 110 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
97 |
|
tagasi üles |
|
|
|