Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Mirc
HV kasutaja
liitunud: 18.08.2010
|
03.01.2018 21:08:02
|
|
|
Oeh, lehel on vist väike uuendus olnud.
Algul ei saanud asjale kohe pihtagi.
Omamoodi vast loogilisem, aga eks tahab see filtrisüsteem seal suuremat harjumist.
Pidevalt tellinud igasugu asju ja alati tulnud asjad ilusasti ja suht lubatud aja piires ära.
Nüüd tellisin 4 toodet eelmine aasta veel. Igatahes eile kirjutati, et sealt 1 toode otsas ja kas soovin vahetada, raha saada ja miski variant oli veel. Vahetasin ühe teise tootega ära, millel sendid olid vahet.
Täna tuli teine teade, et taas mingi asi laost otsas. Kas tõesti ei suudetud eile teavitada, et 2 toodet otsas?
Samas peab mainima, et ilusasti viisakalt kirjutud ja ei saa nagu pahaks ka panna.
Ilmselt tellin kunagi asju ikka veel.
_________________ ▂ ▃ ▅ ▆ █ We forget to live █ ▆ ▅ ▃ ▂ |
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
10 |
|
tagasi üles |
|
|
K8hv3x
HV kasutaja
liitunud: 17.03.2013
|
07.02.2018 16:06:17
|
|
|
tellisin 1a poest emaplaadi + cpu (amd ryzen) paar nädalat toimis ok seejärel aga tekkisid probleemid: aeglane bios, random crash, blue screen, videokaardi driverid stop working...
uuendasin drivereid + bios, windows re-install mitte midagi ei aidanud
tellisin siis inteli prose+emme asemele ja töötab kõik probleemivabalt sama videokaardi, toiteploki ja rammiga 6+ nädalat ja mitte ühtegi crash'i vms
ryzen'i saatsin 19.12.2017 kulleriga 1a teenindusse tagasi (20.12.2017 12:32 said nad selle kätte)
30.12.2017 sain email et kaup on saadetud teeninduskeskusesse garantiiremonti
siiamaani on vaikus
E: 30.12.2017 saadetud emailis olemas ka selline lause: "Me informeerime Teid kohe, kui saabub diagnostika tulemus"
võtsin nendega siis ühendust peale seda kui siin kommenteerisin ja nad vastasid et korras toode peab neile tagasi jõudma järgmine nädal
kui saan õigesti aru siis ennem tehakse diagnostika ja siis parandatakse kaup kui see võimalik (kus on minu diagnostika tulemus...!???)
_________________ You are delicious
<--
viimati muutis K8hv3x 07.02.2018 18:35:25, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 37 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
07.02.2018 16:33:58
|
|
|
No teenindus võib kusagil kolmandates riikides olla (ei tea mis mobo ju)
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Lord Ami
HV veteran
liitunud: 13.01.2006
|
17.02.2018 12:40:03
|
|
|
Ei tea kes neil arvuteid kokku panevad.
M.2 SSD oli paigaldatud M.2 PCI-E siinile. Ja aita siis läbi neti inimesel Windowsi installini jõuda, kui draivigi ära ei tunta...
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
mufferino
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.09.2013
|
24.02.2018 02:38:27
|
|
|
pea 200€ eest tellimus tehtud, 5ndaks peaks väidetavalt kohal olema .. äkki saab vähemalt seekord normaalselt, ilma igasugu üleliigse vaevata asjad kätte.. muidugi praegu heaks alguseks on see, et tellimuse kohta pole ühtegi meili saanud vähemalt nende leht veel näitab, et keegi pole ära känseldanud vm jama korraldanud
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
Anna tooli
liitunud: 16.03.2006
|
24.02.2018 02:43:00
|
|
|
muffyN kirjutas: |
pea 200€ eest tellimus tehtud, 5ndaks peaks väidetavalt kohal olema .. äkki saab vähemalt seekord normaalselt, ilma igasugu üleliigse vaevata asjad kätte.. muidugi praegu heaks alguseks on see, et tellimuse kohta pole ühtegi meili saanud vähemalt nende leht veel näitab, et keegi pole ära känseldanud vm jama korraldanud |
inimesed ei tööta täna
_________________ |
|
Kommentaarid: 352 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
294 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
24.02.2018 02:45:11
|
|
|
Esmaspäeval saad maili
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
mufferino
Kreisi kasutaja
liitunud: 12.09.2013
|
24.02.2018 02:46:22
|
|
|
Early Access kirjutas: |
muffyN kirjutas: |
pea 200€ eest tellimus tehtud, 5ndaks peaks väidetavalt kohal olema .. äkki saab vähemalt seekord normaalselt, ilma igasugu üleliigse vaevata asjad kätte.. muidugi praegu heaks alguseks on see, et tellimuse kohta pole ühtegi meili saanud vähemalt nende leht veel näitab, et keegi pole ära känseldanud vm jama korraldanud |
inimesed ei tööta täna |
meile saadetakse ikka automaagiliselt, nagu 21. sajandil kombeks, ma eeldan? muide .. huvitav mis imeasi see 'tellimuse käsitlemise teenustasu' endast kujutab selliseid imeasju on vist jube raske juba toote hinna sisse arvutada kui muidu ei saa..
|
|
Kommentaarid: 32 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
K8hv3x
HV kasutaja
liitunud: 17.03.2013
|
26.02.2018 00:47:04
|
|
|
Early Access kirjutas: |
muffyN kirjutas: |
pea 200€ eest tellimus tehtud, 5ndaks peaks väidetavalt kohal olema .. äkki saab vähemalt seekord normaalselt, ilma igasugu üleliigse vaevata asjad kätte.. muidugi praegu heaks alguseks on see, et tellimuse kohta pole ühtegi meili saanud vähemalt nende leht veel näitab, et keegi pole ära känseldanud vm jama korraldanud |
inimesed ei tööta täna |
ja need kes töötavad on... (loomad!?)
teemasse:
07.02 pärisin 1a käest, et kusmaal minu emaplaat+protsessor on mis garantiisse saatsin veel eelmine aasta
vastati nii
Tere,
Korras toode peab meile tagasi jõudma järgmine nädal.
Lugupidamisega,
1A.EE
kaks nädalat hiljem...
kaup netu ja nende poolt vaikus
_________________ You are delicious
<-- |
|
Kommentaarid: 37 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
AlvinL
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.03.2013
|
01.03.2018 15:35:42
|
|
|
Muidu olen rahul 1a-st saadud kaubaga, aga tühistasin ühe tellimuse (mille eest juba maksnud olin), kuna sain kirja, et laos kaupa pole. Mingil põhjusel tuleb neile eraldi sellist triviaalsust meelde tuletada, et tahaks oma raha tagasi Ei tohiks olla väga ülekohtune.
_________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud. |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
01.03.2018 15:44:07
|
|
|
no eks jääb ju võimalus, et see kaup mingil x kuupäeval siiski lattu saabub. võibolla leidub ka selliseid tellijaid, kes by default ei soovi tellimust ära tühistada ja soovivad ikkagi lihtsalt oodata. muidugi jah sellisel juhul oleks siiski loogiline asjade käik see, et pood võtab otse ühendust, teavitab olukorras ja KÜSIB, et mis teeme, kas maksame raha tagasi või soovite oodata kauba saabumist.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
AlvinL
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.03.2013
|
08.03.2018 14:30:15
|
|
|
Kirjutasin uuesti 1Asse, et pole oma tühistatud tellimuse eest raha tagasi saanud. Aja kokku hoiu mõttes kirjutasin samasse kirja kõnealuse tellimuse numbri. Mis te arvate, mis vastu kirjutati? Eks ikka 'palun täpsustage tellimuse numbri'
Ma pole isegi vihane, ainult rõõmupisaraid hea meelelahutuse eest.
Maksivad tagasi lõpuks, nii et kõik hästi.
_________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud. |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
K8hv3x
HV kasutaja
liitunud: 17.03.2013
|
08.03.2018 15:36:09
|
|
|
K8hv3x kirjutas: |
tellisin 1a poest emaplaadi + cpu (amd ryzen) paar nädalat toimis ok seejärel aga tekkisid probleemid: aeglane bios, random crash, blue screen, videokaardi driverid stop working...
uuendasin drivereid + bios, windows re-install mitte midagi ei aidanud
tellisin siis inteli prose+emme asemele ja töötab kõik probleemivabalt sama videokaardi, toiteploki ja rammiga 6+ nädalat ja mitte ühtegi crash'i vms
ryzen'i saatsin 19.12.2017 kulleriga 1a teenindusse tagasi (20.12.2017 12:32 said nad selle kätte)
30.12.2017 sain email et kaup on saadetud teeninduskeskusesse garantiiremonti
siiamaani on vaikus
E: 30.12.2017 saadetud emailis olemas ka selline lause: "Me informeerime Teid kohe, kui saabub diagnostika tulemus"
võtsin nendega siis ühendust peale seda kui siin kommenteerisin ja nad vastasid et korras toode peab neile tagasi jõudma järgmine nädal
kui saan õigesti aru siis ennem tehakse diagnostika ja siis parandatakse kaup kui see võimalik (kus on minu diagnostika tulemus...!???) |
K8hv3x kirjutas: |
Early Access kirjutas: |
muffyN kirjutas: |
pea 200€ eest tellimus tehtud, 5ndaks peaks väidetavalt kohal olema .. äkki saab vähemalt seekord normaalselt, ilma igasugu üleliigse vaevata asjad kätte.. muidugi praegu heaks alguseks on see, et tellimuse kohta pole ühtegi meili saanud vähemalt nende leht veel näitab, et keegi pole ära känseldanud vm jama korraldanud |
inimesed ei tööta täna |
ja need kes töötavad on... (loomad!?)
teemasse:
07.02 pärisin 1a käest, et kusmaal minu emaplaat+protsessor on mis garantiisse saatsin veel eelmine aasta
vastati nii
Tere,
Korras toode peab meile tagasi jõudma järgmine nädal.
Lugupidamisega,
1A.EE
kaks nädalat hiljem...
kaup netu ja nende poolt vaikus |
emaplaat pole siiamaani garantiist tagasi jõudnud (asrock fatality ab350) seega pakkusid mulle tagastada raha millega ma nõus olin
ja protsessori sain just dpd kulleriga kätte
_________________ You are delicious
<-- |
|
Kommentaarid: 37 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
34 |
|
tagasi üles |
|
|
Nipi1000
HV kasutaja
liitunud: 25.10.2010
|
08.03.2018 18:15:49
|
|
|
olen ise paar korda 1a.ee teenuseid kasutanud ja nagu rahule jäänud...nüüd sai sõbrale ka soovitatud ja mis juhtus...
tegi tellimuse, kaupa lubati 2 nädala jooksul alates arve tasumisest, maksis järgmine päev ära ja kohe tuli kinnitus ning lükati veel 2 nädalat edasi... hea küll, asjad nagu valitud ja makstud ka, eks siis ootab, kuigi soovis võimalikult kiiresti juppe, sai nimelt asju valitud tarneaegade järgi.
läks veel nädal mööda ja siis tuli uus teade, et ei saagi tellimust täita, kuna seda videokaarti(gtx1080ti) neil enam ei ole ja pakkusid sama hinnaga tavalist gtx1080 vahetuseks, nagu wtf....kellelegi lihtsalt müüdi vahepeal tema tellimuses olev videokaart maha või milles asi. sai neile ka helistatud, aga see tädi kes seal telefoni vastu võtab, ei jaga mõhkugi...pm. müüvad kaupa, mille olemasolus neil pole aimugi. PS. inimene võttis pangast laenu, et arvutit osta, oleks lihtsalt raha tagasi küsinud, siis oleks põlenud korralikult, lepingutasud, jne. ning teemat lugedes, siis oleks raha oodanud ka vist kuu aega....
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
M00t
HV Guru
liitunud: 05.12.2006
|
09.03.2018 10:20:49
|
|
|
1a puhul on hea see, et kauba eest saab maksta ka kättesaamisel sularahas või kaardiga. Siis jääb ära see ootamine, et millal raha nende arvele jõuab ja mis siis saab, kui kaubaga mingi probleem tekib.
|
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
67 |
|
tagasi üles |
|
|
AlvinL
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.03.2013
|
09.03.2018 10:33:20
|
|
|
Ma olen seni õnneks või õnnetuseks harjumuspäraselt 100% ettemaksuga teinud ja pole (ptüi ptüi ptüi) probleeme olnud.
Mis puutub üleelmisse postitusse.
Ma ei taha uskuda, et 1A süüdimatult teeb selliseid asju. Ma arvan, et probleem on kommunikatsioonis esinduse ja lao vahel. Kuigi see on küll , et pakutakse 1080 kaarti SAMA hinnaga kui makstud on 1080ti eest. Kas hinnad on siis nii piix või nad pakuvad just seda mudelit, mille hinnad on kõige kõrgemad. Näiteks, evga mudelitest 1070 juba maksab mingi 1050€
_________________ Võimatu on teha midagi lollikindlaks, sest lollid on haruldaselt leidlikud. |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
raimzu
HV kasutaja
liitunud: 27.10.2008
|
09.03.2018 10:54:54
|
|
|
A-lvin kirjutas: |
Ma olen seni õnneks või õnnetuseks harjumuspäraselt 100% ettemaksuga teinud ja pole (ptüi ptüi ptüi) probleeme olnud.
Mis puutub üleelmisse postitusse.
Ma ei taha uskuda, et 1A süüdimatult teeb selliseid asju. Ma arvan, et probleem on kommunikatsioonis esinduse ja lao vahel. Kuigi see on küll , et pakutakse 1080 kaarti SAMA hinnaga kui makstud on 1080ti eest. Kas hinnad on siis nii piix või nad pakuvad just seda mudelit, mille hinnad on kõige kõrgemad. Näiteks, evga mudelitest 1070 juba maksab mingi 1050€ |
siin kohal pole mitte süüdi poed, vaid need ****** minerid
|
|
Kommentaarid: 47 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
Nipi1000
HV kasutaja
liitunud: 25.10.2010
|
09.03.2018 10:57:32
|
|
|
no pm. neil oli müügis 1080ti mis maksis 830 euri, ühe ventikaga, aga siiski 1080ti...tundus väga hea hind ja see oli ka üks põhjusi miks selline komplekt kokku sai pandud kiirelt...vastu pakuti miskit gigabyte 1080 gameingut, mis oli isegi kallim, 839 euri. kokkuvõttes ütles sõber üldse videokaardist ära ja võttis ainult ülejäänud jupid (videokaardi eest sai raha tagasi ikkagi alles siis kui kõik jupid käes olid) ja videokaart sai ostetud mujalt(kodanik Liiv aitas kiirelt hädast välja). kokkuvõttes jäi igaljuhul väga mõru maitse suhu
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
09.03.2018 11:10:04
|
|
|
tsitaat: |
neil oli müügis 1080ti mis maksis 830 euri
|
Kõik mis on liiga hea hinnaga, neid tavaliselt ei saa ja kõik.
Kui ülejäänud kaardid on paarsada euri kallim, siis loogilne, et mingi viga on kusagil sees.
Loomulikult võib proovida seda osta, äkki joppab. Aga üldjuhul see läbi ei lähe
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Nipi1000
HV kasutaja
liitunud: 25.10.2010
|
09.03.2018 12:27:14
|
|
|
20% turuhinnast odavam kaup nüüd küll ulmeodav ei ole, kliendina ei arvaks küll, et seal midagi valesti võiks olla...ise tellisin see nädal monitori, mis tundub turuhinnast pea 50% odavam, peale tellimuse tegemist tõsteti hinda kohe 30%...hetkel on teel lattu ja pood veel tellimusest taganenud ei ole(seekord maksan sulas)... loodan, et rohkem käru ei keerata ja ikka saab kauba tellitud hinnaga
PS. samuti tavapoes on ju müüjal kohustus kaupa müüa letil märgitud hinnaga, e-poes selline reegel siis vist ei kehti?
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
09.03.2018 13:12:58
|
|
|
tsitaat: |
PS. samuti tavapoes on ju müüjal kohustus kaupa müüa letil märgitud hinnaga, e-poes selline reegel siis vist ei kehti?
|
See värk/seadus ei kehti juba palju, palju aastaid.
Kui on kogemata vale hind pandud, siis pood võib müüa selle hinnaga mis väljas, aga mingisugust kohustust tal pole.
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Henry
HV veteran
liitunud: 29.07.2004
|
09.03.2018 13:17:57
|
|
|
Ühel "tegelikult viie tärni poel" on veebilehel kirjas, ala veahinnaga ei ole nad kohustatud müüma.
_________________ Kulli või kirja... Iso kulli |
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
Nipi1000
HV kasutaja
liitunud: 25.10.2010
|
09.03.2018 13:25:22
|
|
|
peaks ka siis "e-pood/laenukontori" tegema, müüma poole hinnaga, aga ainult ettemaksuga kaupa mida reaalselt ei ole, 'tarneaegadega' venitama ja lõpuks tellimusest taganema, et siis kuu hiljem raha tagasi kanda...samal ajal aga tegutseks laenukontorina klientide ettemakstud rahaga
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
09.03.2018 13:59:26
|
|
|
Nipi1000 kirjutas: |
peaks ka siis "e-pood/laenukontori" tegema, müüma poole hinnaga, aga ainult ettemaksuga kaupa mida reaalselt ei ole, 'tarneaegadega' venitama ja lõpuks tellimusest taganema, et siis kuu hiljem raha tagasi kanda...samal ajal aga tegutseks laenukontorina klientide ettemakstud rahaga |
Keegi ei keela teha, iseasi kaua see kestab ja kuidas mainele mõjub
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
09.03.2018 14:47:51
|
|
|
Nipi1000, natuke vähem nuttu sellise lihtsa case puhul oleks mõistlik. Sind ei ole petetud ega huiatud antud juhul. Sulle PAKUTI teist toodet asenduseks, ilmselt siis kõige rohkem sarnast toodet nende valikust sel hetkel, mille oleks ka reaalselt kiirelt kätte saanud. Saad ikka aru, mis tähendab pakuti? See ei tähenda, et sind sunniti midagi ostma või pandi "võta või jäta" valiku ette! Sellest saad ikka vast ka aru kui natuke ajusid kasutad, et juhul kui järgmine 1080ti, mis neil hinnakirjas oli, oleks maksnud 20% rohkem siis ilmselgelt pood ei võta ja ei kingi sulle lihtsalt ise peale makstes mingit kallimat kaarti. Halloo!?!
Üldiselt, ega arvutipoed ei ole ka kohustatud olema mingisugused infopunktid igale suvalisele jukule, kel pole (väidetavalt) aimugi, mis maailmas toimub...eriti just graafikakaartidega! ausalt öeldes isegi meedias on korduvalt läbi käinud, et kaardid on maailmast otsas. Nii et võibolla peaks siis natuke enda ümbr toimuvat paremini hoomama, oskaks teinekord arvestada sellist võimalike viperustega.
Mis poodide hinnakirjasid ja seal üleval olevat kaupa puudutab siis see on põhimõtteliselt mingite välismaa ladude ja saadavuse info on selle lao hetkeseis. No offence aga peab ikka natuke juhm olema arvamaks, et kuskil külas nimega eesti hoiavad mingid suhteliselt pisikesed arvutisalongid omal ühikute kaupa sees igasugust kaupa. Eriti veel kaupa, mille tükihinnad on seal tuhande euro juures. Kui ladu müüb selle viimase toote kuskile kanalisse ära ja näiteks ei uuenda koheselt oma infot siis ongi olukord realiseerunud. milles pood süüdi on või mida nad oleks pidanud teistmoodi tegema?
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
|