Avaleht
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.4 (Küsitlus: Kas suitsetad autos (tavasigaretti)?) märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1172, 1173, 1174 ... 1525, 1526, 1527  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Küsitlus: Kas suitsetad autos (tavasigaretti)?
Ei, ei suitseta üldse
80%
 80%  [ 104 ]
Ei suitseta autos, mujal küll
12%
 12%  [ 16 ]
Jah, suitsukonide jaoks kasutan tuhatoosi
3%
 3%  [ 4 ]
Jah, suitsukonid viskan aknast välja
4%
 4%  [ 6 ]
hääli kokku : 130

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
laurx
HV Guru
laurx

liitunud: 25.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.12.2017 23:15:38 vasta tsitaadiga

haaberstis on..
_________________
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. Arve!
Kommentaarid: 1104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 704
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pppd
Kreisi kasutaja

liitunud: 21.06.2004




sõnum 25.12.2017 23:45:44 vasta tsitaadiga

Oisu. kirjutas:
Kuradi kohast saavad soomlased, rootslased, norrakad rehve, millega on turvaline sõita 100/110/120 km/h? Nimelt sellised piirkiirused kehtivad seal ka talvel. Tahan kaaaaa!

Mul on millegipärast kuri kahtlus, et soomlased, rootslased, norrakad on ehk aru saanud, et piirkiirus pole kohustuslik ning tegelik kiirus valitakse teeolude järgi...
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.12.2017 23:47:02 vasta tsitaadiga

pppd kirjutas:
Oisu. kirjutas:
Kuradi kohast saavad soomlased, rootslased, norrakad rehve, millega on turvaline sõita 100/110/120 km/h? Nimelt sellised piirkiirused kehtivad seal ka talvel. Tahan kaaaaa!

Mul on millegipärast kuri kahtlus, et soomlased, rootslased, norrakad on ehk aru saanud, et piirkiirus pole kohustuslik ning tegelik kiirus valitakse teeolude järgi...
Sellepärast ma talvistel Soome maanteedel oma eestipärase +10 sõiduga jäängi kõigile jalgu? icon_eek.gif icon_lol.gif
_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Look Right
Anna vin
Look Right

liitunud: 05.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.12.2017 23:52:14 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
pppd kirjutas:
Oisu. kirjutas:
Kuradi kohast saavad soomlased, rootslased, norrakad rehve, millega on turvaline sõita 100/110/120 km/h? Nimelt sellised piirkiirused kehtivad seal ka talvel. Tahan kaaaaa!

Mul on millegipärast kuri kahtlus, et soomlased, rootslased, norrakad on ehk aru saanud, et piirkiirus pole kohustuslik ning tegelik kiirus valitakse teeolude järgi...
Sellepärast ma talvistel Soome maanteedel oma eestipärase +10 sõiduga jäängi kõigile jalgu? icon_eek.gif icon_lol.gif
Nad on kohalikud, tunnevad teid ja sõidavad +20
_________________
Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Renka
HV Guru
Renka

liitunud: 01.04.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.12.2017 23:54:54 vasta tsitaadiga

Allrait kirjutas:
Renka kirjutas:
pppd kirjutas:
Oisu. kirjutas:
Kuradi kohast saavad soomlased, rootslased, norrakad rehve, millega on turvaline sõita 100/110/120 km/h? Nimelt sellised piirkiirused kehtivad seal ka talvel. Tahan kaaaaa!

Mul on millegipärast kuri kahtlus, et soomlased, rootslased, norrakad on ehk aru saanud, et piirkiirus pole kohustuslik ning tegelik kiirus valitakse teeolude järgi...
Sellepärast ma talvistel Soome maanteedel oma eestipärase +10 sõiduga jäängi kõigile jalgu? icon_eek.gif icon_lol.gif
Nad on kohalikud, tunnevad teid ja sõidavad +20
Aga Eestis on isegi 90'ga suvel liiklemine mõne arust ohtlik icon_neutral.gif
_________________
There is no place like 127.0.0.1
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 1 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 26.12.2017 00:04:24 vasta tsitaadiga

Kui ma Rovaniemis käisin, siis panid +20ga sõites ka paljud mööda. Lubatud oli 80 ja 100. Mõni läks raudselt 130+. Ja piisavalt libe oli, et ma oleksin tahtmise korral saanud maanteel mööda sõita külg ees. icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pistyk
HV veteran
pistyk

liitunud: 11.08.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.12.2017 01:01:40 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
Allrait kirjutas:
Renka kirjutas:
pppd kirjutas:
Oisu. kirjutas:
Kuradi kohast saavad soomlased, rootslased, norrakad rehve, millega on turvaline sõita 100/110/120 km/h? Nimelt sellised piirkiirused kehtivad seal ka talvel. Tahan kaaaaa!

Mul on millegipärast kuri kahtlus, et soomlased, rootslased, norrakad on ehk aru saanud, et piirkiirus pole kohustuslik ning tegelik kiirus valitakse teeolude järgi...
Sellepärast ma talvistel Soome maanteedel oma eestipärase +10 sõiduga jäängi kõigile jalgu? icon_eek.gif icon_lol.gif
Nad on kohalikud, tunnevad teid ja sõidavad +20
Aga Eestis on isegi 90'ga suvel liiklemine mõne arust ohtlik icon_neutral.gif
Loomulikult on.
_________________
parem varblane katusel,kui nuga neerus
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Look Right
Anna vin
Look Right

liitunud: 05.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.12.2017 01:07:54 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
Allrait kirjutas:
Renka kirjutas:
pppd kirjutas:
Oisu. kirjutas:
Kuradi kohast saavad soomlased, rootslased, norrakad rehve, millega on turvaline sõita 100/110/120 km/h? Nimelt sellised piirkiirused kehtivad seal ka talvel. Tahan kaaaaa!

Mul on millegipärast kuri kahtlus, et soomlased, rootslased, norrakad on ehk aru saanud, et piirkiirus pole kohustuslik ning tegelik kiirus valitakse teeolude järgi...
Sellepärast ma talvistel Soome maanteedel oma eestipärase +10 sõiduga jäängi kõigile jalgu? icon_eek.gif icon_lol.gif
Nad on kohalikud, tunnevad teid ja sõidavad +20
Aga Eestis on isegi 90'ga suvel liiklemine mõne arust ohtlik icon_neutral.gif
Igast udusid liigub ringi
_________________
Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 26.12.2017 13:17:11 vasta tsitaadiga

Renka kirjutas:
pppd kirjutas:
Oisu. kirjutas:
Kuradi kohast saavad soomlased, rootslased, norrakad rehve, millega on turvaline sõita 100/110/120 km/h? Nimelt sellised piirkiirused kehtivad seal ka talvel. Tahan kaaaaa!

Mul on millegipärast kuri kahtlus, et soomlased, rootslased, norrakad on ehk aru saanud, et piirkiirus pole kohustuslik ning tegelik kiirus valitakse teeolude järgi...
Sellepärast ma talvistel Soome maanteedel oma eestipärase +10 sõiduga jäängi kõigile jalgu? icon_eek.gif icon_lol.gif

Eile Läksin Räpinasse, somm küttis ka sujuva ~ +20-ga mööda. Ju Läks Värskasse.
Eks kogemust neil rohkem jah, sest sõidavad ju mingi tavalise 5-10.a vana autoga enamasti.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dogbert
HV Guru
Dogbert

liitunud: 03.05.2004




sõnum 26.12.2017 14:16:39 vasta tsitaadiga

Naastu puhul sõltub paljuski konkreetsest rehvist, kas ta hakkab jää peal libisema sujuvalt, nii et on tagumikuga see piir tunda või peab-peab-peab ja siis äkki läheb käest ära ja ei pea üldse. Mul on olnud nii üht kui teist, praegused rehvid on väga mõnusad ja ootamatusi ei paku.
Põhimõtteliselt ei erine kiilakal sõitmine millegipoolest suvel kruusateel sõitmisest, lihtsalt suurem osa ajast on jää peal pidamine parem. Naastuga vähemalt. Ja kruusal on silmaga paremini näha kohad, kus pidamist on rohkem ja kus peaaegu polegi.
Jah, ma tean, et on hulk (peamiselt linna)inimesi, kelle meelest ka suvel peaks kruusateel kiiruse ma ei tea kui madalaks piirama. Ilmselt siis juhtide pärast, kes kruusal üldse sõita ei oskagi. Ainult et see käib pinda nii mulle kui teistele, kes on eluaeg kruusal sõitnud probleemideta ja vastavalt teeoludele ka 90-ga (või kiireminigi icon_rolleyes.gif). Eks sama lugu ole kinnitallatud lumel ja jääl sõitmisega. Linnas saab väga vähe praktikat, nii et kellel see praktika puudub, peaks küll ettevaatlikud olema.

_________________
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.12.2017 14:57:07 vasta tsitaadiga

Vend sai kaks tutikat lamelli ja kaks tutikat naastrehvi.
Ei tea kas kiskuda naastud välja, panna hullu ja kruvida see keelatud kombo alla,
müüa ühed või mõlemad maha ja osta kohe mingi normaalne kombo icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 1007 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 727
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Look Right
Anna vin
Look Right

liitunud: 05.02.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.12.2017 15:04:25 vasta tsitaadiga

Diagonaalis panna rehvid. Nt ette paremale ja taha vasakule naelad, üleäänud vastavalt lamellid thumbs_up.gif
_________________
Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.12.2017 15:07:53 vasta tsitaadiga

Eks variante ole mitmeid jah icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 1007 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 727
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
yerba
HV Guru
yerba

liitunud: 12.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.12.2017 15:45:43 vasta tsitaadiga

Dogbert kirjutas:
Naastu puhul sõltub paljuski konkreetsest rehvist, kas ta hakkab jää peal libisema sujuvalt, nii et on tagumikuga see piir tunda või peab-peab-peab ja siis äkki läheb käest ära ja ei pea üldse. Mul on olnud nii üht kui teist, praegused rehvid on väga mõnusad ja ootamatusi ei paku.
Põhimõtteliselt ei erine kiilakal sõitmine millegipoolest suvel kruusateel sõitmisest, lihtsalt suurem osa ajast on jää peal pidamine parem. Naastuga vähemalt. Ja kruusal on silmaga paremini näha kohad, kus pidamist on rohkem ja kus peaaegu polegi.
Jah, ma tean, et on hulk (peamiselt linna)inimesi, kelle meelest ka suvel peaks kruusateel kiiruse ma ei tea kui madalaks piirama. Ilmselt siis juhtide pärast, kes kruusal üldse sõita ei oskagi. Ainult et see käib pinda nii mulle kui teistele, kes on eluaeg kruusal sõitnud probleemideta ja vastavalt teeoludele ka 90-ga (või kiireminigi icon_rolleyes.gif). Eks sama lugu ole kinnitallatud lumel ja jääl sõitmisega. Linnas saab väga vähe praktikat, nii et kellel see praktika puudub, peaks küll ettevaatlikud olema.


Ossa pagan. Kruusateel ja üsna käänulisel võin südamerahuga sõita 90kmh ja pole muret. Aga kiilakaga.. 30-40kmh maksimaalselt ja üle selle on juba mure. Üks korralik kiilasjää tuleb maha, siis ma kompenseeriks Sulle aja ja kulud ning õpeta mulle, mismoodi sellisel teel 90ga sõidetakse. Päris tõsiselt kohe.
Kommentaarid: 1145 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 854
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
von Wu
HV Guru
von Wu

liitunud: 12.10.2007




sõnum 26.12.2017 16:43:24 vasta tsitaadiga

90ga sõidad esimese kurvini, siis enam ei sõida üldse.
Kommentaarid: 865 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 653
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.12.2017 17:24:26 vasta tsitaadiga

Miks ei sõida, lükkad jälle ratastele ja sõidad edasi.
Üldiselt saab siinkandis käänulisi ja vale kaldega teid ka kiilakaga ikka 60+kmh lasta.
Või noh, siinkandis ses mõttes, et neid teid mida tead.
Igasugu 30kmh yerbad kes siin enne käinud pole oleks esimeses kurvis kraavis ka icon_razz.gif
Kommentaarid: 1007 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 727
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.12.2017 17:35:35 vasta tsitaadiga

Meenutuseks matemaatika tunnist et 90kmh on selline kiirus millega jõuab sekundiga 9-ndalt korruselt maani. 60-le vastab kuus korrust jne. Ehk loe üheni ja oledki kohal.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
Kommentaarid: 176 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 143
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
batman
HV veteran

liitunud: 14.12.2004




sõnum 26.12.2017 18:31:25 vasta tsitaadiga

Et siis kokkuvõttes, ära põe - sõida, või sure, nagu mees. icon_lol.gif

Täna olid suuremad teed taas paljad, kuid üht kalakohta piiluma minnes, tuli tunnistada, et olen ikka jube arg, võrreldes siinsete ässadega. icon_redface.gif

Metsavahel pisike tee pea peegel.

yerba, kui sõidutunde siit saama hakkad, võtan järjekorda. Tahaks ka ägedaks juhiks saada icon_razz1.gif
Kommentaarid: 189 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Winterwind
One
Winterwind

liitunud: 19.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.12.2017 18:36:30 vasta tsitaadiga

Eks mida vanemaks saad seda rahulikumalt võtma hakkad.
Aga kui asi tõesti nii hull oleks nagu paljud kardavad siis ma usun et enamus oleks ammu surnud icon_smile.gif
Loogiline mõtlemine ja tagumikutunnetus aitab õnneks enamustel(ka lollakatel) ellu jääda icon_razz1.gif
Kommentaarid: 1007 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 727
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Spezz
HV veteran

liitunud: 21.08.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.12.2017 18:39:02 vasta tsitaadiga

Head vaatamist, 10 osa icon_smile.gif
https://etv.err.ee/v/ff49b4d9-df1b-44b8-af94-314b7e69614d

EDIT: Keegi võiks liikluskultuurituse teemasse ümber tõsta icon_redface.gif


viimati muutis Spezz 26.12.2017 19:31:12, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 67 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
batman
HV veteran

liitunud: 14.12.2004




sõnum 26.12.2017 18:41:38 vasta tsitaadiga

Winterwind, võib olla on mul tingitud refleks. Mulle on pimedas, talvisel maanteel, ette keeratud. Õnneks jäid kõik ellu ja ainuke kahjukandja oli kindlustus. Nüüd vahid pidevalt kahtlustava pilguga kõrvalteid, et keegi sealt välja ei ilmu ja kraaviservasi, et mõni kits, või põder ei otsusta su eest üle jalutada. 99 999 korda 100 000st ei juhtugi ju midagi.
Kommentaarid: 189 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 149
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dogbert
HV Guru
Dogbert

liitunud: 03.05.2004




sõnum 26.12.2017 19:51:38 vasta tsitaadiga

yerba kirjutas:
Dogbert kirjutas:
Naastu puhul sõltub paljuski konkreetsest rehvist, kas ta hakkab jää peal libisema sujuvalt, nii et on tagumikuga see piir tunda või peab-peab-peab ja siis äkki läheb käest ära ja ei pea üldse. Mul on olnud nii üht kui teist, praegused rehvid on väga mõnusad ja ootamatusi ei paku.
Põhimõtteliselt ei erine kiilakal sõitmine millegipoolest suvel kruusateel sõitmisest, lihtsalt suurem osa ajast on jää peal pidamine parem. Naastuga vähemalt. Ja kruusal on silmaga paremini näha kohad, kus pidamist on rohkem ja kus peaaegu polegi.
Jah, ma tean, et on hulk (peamiselt linna)inimesi, kelle meelest ka suvel peaks kruusateel kiiruse ma ei tea kui madalaks piirama. Ilmselt siis juhtide pärast, kes kruusal üldse sõita ei oskagi. Ainult et see käib pinda nii mulle kui teistele, kes on eluaeg kruusal sõitnud probleemideta ja vastavalt teeoludele ka 90-ga (või kiireminigi icon_rolleyes.gif). Eks sama lugu ole kinnitallatud lumel ja jääl sõitmisega. Linnas saab väga vähe praktikat, nii et kellel see praktika puudub, peaks küll ettevaatlikud olema.


Ossa pagan. Kruusateel ja üsna käänulisel võin südamerahuga sõita 90kmh ja pole muret. Aga kiilakaga.. 30-40kmh maksimaalselt ja üle selle on juba mure. Üks korralik kiilasjää tuleb maha, siis ma kompenseeriks Sulle aja ja kulud ning õpeta mulle, mismoodi sellisel teel 90ga sõidetakse. Päris tõsiselt kohe.

Sõltub ikka palju teest ja sellest kui libe on. Märjal kiilakal kurvilisel ja võõral teel muidugi ei sõida 90-ga. Aga tavalisel kinnitallatud lumel, külmal puhtal jääl hea nähtavusega pikal sirgel, kus enne kurvi on piisavalt ruumi kiirust maha võtta, kus ka suvel saab 90-ga lastud lahtisel veereval kruusal - miks mitte? Lahtisel kruusal pidamine ei ole parem kui naastudega jää peal, pigem on kehvem ja ebaühtlasem. Suvel sa sittagi järskude kurvidega kruusateel ühtlaselt 90-ga lased lahtise kruusa peal - oled esimesest kurvist otse väljas kergemini kui talvel jää pealt. Kiirus valitakse vastavalt tee- ja ilmaoludele. Nii suvel kui talvel.

Tihtipeale on talvel jää peal pidamine ühtlasem ja parem kui suvel kruusa peal. Tunned täpselt seda piiri, millest alates libisema hakkab ja ohtlikus kohas ei hakka selle lähedalegi trügima. Kui aga tee on hea nähtavusega ja tühi, siis on mõnus natuke libisema lasta. Palju mõnusamalt ja sujuvamalt tuleb masin libisemisest välja kui ebaühtlase pidamisega kruusal.

_________________
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
yerba
HV Guru
yerba

liitunud: 12.11.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.12.2017 19:54:17 vasta tsitaadiga

Dogbert kirjutas:
yerba kirjutas:
Dogbert kirjutas:
Naastu puhul sõltub paljuski konkreetsest rehvist, kas ta hakkab jää peal libisema sujuvalt, nii et on tagumikuga see piir tunda või peab-peab-peab ja siis äkki läheb käest ära ja ei pea üldse. Mul on olnud nii üht kui teist, praegused rehvid on väga mõnusad ja ootamatusi ei paku.
Põhimõtteliselt ei erine kiilakal sõitmine millegipoolest suvel kruusateel sõitmisest, lihtsalt suurem osa ajast on jää peal pidamine parem. Naastuga vähemalt. Ja kruusal on silmaga paremini näha kohad, kus pidamist on rohkem ja kus peaaegu polegi.
Jah, ma tean, et on hulk (peamiselt linna)inimesi, kelle meelest ka suvel peaks kruusateel kiiruse ma ei tea kui madalaks piirama. Ilmselt siis juhtide pärast, kes kruusal üldse sõita ei oskagi. Ainult et see käib pinda nii mulle kui teistele, kes on eluaeg kruusal sõitnud probleemideta ja vastavalt teeoludele ka 90-ga (või kiireminigi icon_rolleyes.gif). Eks sama lugu ole kinnitallatud lumel ja jääl sõitmisega. Linnas saab väga vähe praktikat, nii et kellel see praktika puudub, peaks küll ettevaatlikud olema.


Ossa pagan. Kruusateel ja üsna käänulisel võin südamerahuga sõita 90kmh ja pole muret. Aga kiilakaga.. 30-40kmh maksimaalselt ja üle selle on juba mure. Üks korralik kiilasjää tuleb maha, siis ma kompenseeriks Sulle aja ja kulud ning õpeta mulle, mismoodi sellisel teel 90ga sõidetakse. Päris tõsiselt kohe.

Sõltub ikka palju teest ja sellest kui libe on. Märjal kiilakal kurvilisel ja võõral teel muidugi ei sõida 90-ga. Aga tavalisel kinnitallatud lumel, külmal puhtal jääl hea nähtavusega pikal sirgel, kus enne kurvi on piisavalt ruumi kiirust maha võtta, kus ka suvel saab 90-ga lastud lahtisel veereval kruusal - miks mitte? Lahtisel kruusal pidamine ei ole parem kui naastudega jää peal, pigem on kehvem ja ebaühtlasem. Suvel sa sittagi järskude kurvidega kruusateel ühtlaselt 90-ga lased lahtise kruusa peal - oled esimesest kurvist otse väljas kergemini kui talvel jää pealt. Kiirus valitakse vastavalt tee- ja ilmaoludele. Nii suvel kui talvel.

Tihtipeale on talvel jää peal pidamine ühtlasem ja parem kui suvel kruusa peal. Tunned täpselt seda piiri, millest alates libisema hakkab ja ohtlikus kohas ei hakka selle lähedalegi trügima. Kui aga tee on hea nähtavusega ja tühi, siis on mõnus natuke libisema lasta. Palju mõnusamalt ja sujuvamalt tuleb masin libisemisest välja kui ebaühtlase pidamisega kruusal.


Ootan selle kiilasjää ära ja siis võtan ühendust. Suvel võime kruusateel sõita rõõmsalt koos. icon_smile.gif
Kommentaarid: 1145 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 854
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raxz
HV Guru

liitunud: 27.07.2003




sõnum 26.12.2017 20:11:07 vasta tsitaadiga

Dogbert, eile sõitsin kiilasjääl. Pidurdasin juba 15kmh peale ja tahtsin seisma jääda. Tee läks õrnalt mäest alla ja ei jäänud seisma. 10kmh kiirusega libisesin ligi 100m. Seejärel tagurdasin ja sain oma teeotsast ära pöörata. Mul muidugi lamellid, aga sellisel teel ei sõida ühegi naastuga ka 50kmh. Samas sellisel kruusateel sõidan vabalt maksimaalse lubatud kiirusega ja püsin teel. Tuled järgmine nv HV kollektiivile sellel teel sõiduvõtteid õpetama?
Kommentaarid: 46 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 45
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dogbert
HV Guru
Dogbert

liitunud: 03.05.2004




sõnum 26.12.2017 20:23:33 vasta tsitaadiga

Mul ei ole mingeid erilisi võtteid. Nagu ma mitu korda olen nimetanud, võimalik maksimaalne kiirus sõltub teeoludest, ilmast ja rehvidest. Kui tee ei võimalda üle 50 sõita, siis ei sõidagi üle 50.
Mul ei tule hetkel meelde talve, kus mu koduümbruse teede peal jää peal mitte kusagil üle 50 sõita poleks võimalik olnud. Mul on siin 80% teedest kinnitallatud lume ja sulaga märja jää peal. Ainus mida pole, on mäed ja lamellrehvid icon_smile.gif
Ma pean silmas seda, et ainult see, et tee peal on jää, ei ole põhjus sirgel hea nähtavusega teel 30-40-ga tiksuda. Ma usun, et saate aru küll, mida ma mõtlen sellega.

_________________
Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
Kommentaarid: 33 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Autode teema vol.4 (Küsitlus: Kas suitsetad autos (tavasigaretti)?) mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 1172, 1173, 1174 ... 1525, 1526, 1527  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.