Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  X-Com 2 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 11.02.2016 11:41:11 vasta tsitaadiga

Teise tegelase lask on siis ka 0 icon_razz.gif
Seejärel saab jah selle varem 0 saanud tegelasega pihta.
Seda liikumise teemat pole proovinud. Tavaliselt jääb ikka 1 shot puudu kui enam liikuda pole vaja, vaid peab tegema 100% tabamuse.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
trip
HV Guru
trip

liitunud: 15.03.2007




sõnum 11.02.2016 13:28:57 vasta tsitaadiga

RNfuckinG

Link
Kommentaarid: 404 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 301
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
karvane
HV kasutaja

liitunud: 26.07.2004




sõnum 11.02.2016 14:33:34 vasta tsitaadiga

See RNG muutub, kui sa teed midagi teisiti, liiguta mõnda tegelast enne kui tulistad jne. Nad on mingi koguse niiöelda ette rollinud, aga siis just tegevuse varieerimine pidi muutma ka rolle.

source: tere, ma olen karvane ning ma olen räme save scummer. Ehk kui see gameplay läbi, tuleb järgmine võtta ette ironmaniga ja palvetan, et ma ei hakka alt-f4 scummeriks.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Chardin
HV vaatleja

liitunud: 10.11.2011




sõnum 11.02.2016 14:38:32 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
Kohati jääb mulje, et see % polegi eriline näitaja...lased ka 90%-ga mööda. Ja tundub nagu olevat mingi pikema valemi järgi. St. reload ja tulemus ikka sama st. enne lasku määratud et lased mööda.
Ok ehk oli bad luck. 3 kord proovida ei viitsinud - viskasin "käbi".


Ma olen ka 100% mööda lasknud diagonaalis seisvast tulnukast
Kommentaarid: 9 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 9
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PeZ
HV veteran

liitunud: 30.01.2003




sõnum 12.02.2016 10:09:51 vasta tsitaadiga

Tegime väikese videopoisi:

Link

_________________
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
SirAskAlot
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.03.2011




sõnum 12.02.2016 16:23:08 vasta tsitaadiga

Strateegilise poole pealt vaadatuna. (igasugune super graafika ja char editorid jäägu barbi ja hellokitty huvilistele)
Pakuks , et tegu on viimase aja ühe enim üle haibitud mänguga.

99% kaarte on väikesed. Keskmine kaarti läbimimise aeg kuskil 10 käiku. Kuskil 75% on neist veel timeri peal. Mingisugust erilist taktikat on sellises olukorras suht mõttetu arendada. Tormad lihstalt vajaliku koha poole ja loodad, et 2 gruppi korraga selga ei saa.
Teadus/leiutamine on üli nigel. Pool leiutamisest olid vist erinevate tulnukate laibad.
30 võitluse pikkune Campaign on Xcom-i standardite järgi samuti mannetu. See on läbi enne kui alatagi jõuab.

Kui klassikalise xcomiga võrrelda, siis on tegu demoga. Sellele annaks korraliku mängu ehitada. Mängu tegijate poolt seda ei tule. Võibolla modijad suudavad seda teha.

thumbs_down.gif
Ei soovita osta. Oodake aasta kaks kui 1 expansioon ja modijad oma töö teevad.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kristoferr
HV Guru
Kristoferr

liitunud: 26.11.2006




sõnum 12.02.2016 19:45:54 vasta tsitaadiga

Uurisin, vaatasin lets play videosid ja tundub, et peab SirAskAlot, ga nõustuma.
Mäng tundub hea kiire meelelahutus, aga mitte midagi sellist, millese põhjalikult süvenema peaks/saaks.

_________________
Ostan 400-650W PSU (Platinum-Titanium)
Liitu Binance'ga
Liitu Honey'ga
Kommentaarid: 251 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 203
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NeroEST
Kreisi kasutaja
NeroEST

liitunud: 11.11.2007




sõnum 13.02.2016 11:40:24 vasta tsitaadiga

Loomulikult igal inimesel oma arvamus, mistõttu jagaksin ka oma.
Kui Teile meeldis eelmine xcom remake, meeldib ka see. Mäng on absoluutselt igas valdkonnas parem kui enemy unknown.
Ja kuna mulle väga meeldis enemey unknown, olen ma xcom 2ga väga rahul.
Kes tahab veel kinnitust, vaadaku TB videot.
Spoiler Spoiler Spoiler


Niipalju hoiatan, et mäng on väga raske, kuid pisut ettevaatlikumalt olukorrale lähenedes, on võimalik väga palju saavutada.
Ja arvestada tasub sellega, et sõdurid saavad surma ja see on täiesti tavaline osa sellest mängust. Kui sul õnnestub kõik elusalt koju tuua, on see saavutus omaette.

Selle mängu puhul nuriseda väikeste kaartide puhul on umbes sama nagu nuriseda, et Dirt Rallys ma saan ainult otse mööda ühte teed sõita.
Sa saad juhtida vaid ühte kuni 6 liikmelist kampa korraga. Transport viib mehed nii võimalikult lähedale kui saab ning peab jälle mehed võimalikult ruttu peale võtma, kuna tulnukadki jagavad infot ning üritavad vastu võidelda. 8-12 turni counter tähendab seda, et see on aeg, millal jõuab kohale tulnukate õhuvägi mis teeks põgenemise võimatuks või väga raskeks. 35 tunni põhjal, mis ma näinud olen, ei ole ma küll lõpule veel lähenemas ning kõik, mis seni on toimunud, sobib teemasse hästi.

_________________
Winter is coming...
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Riddim
HV kasutaja
Riddim

liitunud: 24.08.2009




sõnum 15.02.2016 11:51:35 vasta tsitaadiga

Muljeid, muljeid:


Link


Spoilerite all peidus veel kolm episoodi.
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
LEVEL1.EE - Videomängudest eesti keeles!
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ece3n
HV vaatleja

liitunud: 12.04.2005




sõnum 16.02.2016 09:59:42 vasta tsitaadiga

NeroEST kirjutas:
...

Niipalju hoiatan, et mäng on väga raske, kuid pisut ettevaatlikumalt olukorrale lähenedes, on võimalik väga palju saavutada.
Ja arvestada tasub sellega, et sõdurid saavad surma ja see on täiesti tavaline osa sellest mängust. Kui sul õnnestub kõik elusalt koju tuua, on see saavutus omaette.

Selle mängu puhul nuriseda väikeste kaartide puhul on umbes sama nagu nuriseda, et Dirt Rallys ma saan ainult otse mööda ühte teed sõita.
Sa saad juhtida vaid ühte kuni 6 liikmelist kampa korraga. Transport viib mehed nii võimalikult lähedale kui saab ning peab jälle mehed võimalikult ruttu peale võtma, kuna tulnukadki jagavad infot ning üritavad vastu võidelda. 8-12 turni counter tähendab seda, et see on aeg, millal jõuab kohale tulnukate õhuvägi mis teeks põgenemise võimatuks või väga raskeks. 35 tunni põhjal, mis ma näinud olen, ei ole ma küll lõpule veel lähenemas ning kõik, mis seni on toimunud, sobib teemasse hästi.



mäng on tegelikult lihtne, kui jagad ära mis moodi mängu tünaamika toimib. Kirutud RNG (ka ise jagelesin sellega tükk aega), on tegelikult väga labane, seda on ülilihtne omakasuks tööle panna. eriti veel nüüd kus toimub autosave peale sinu käigu korda. lihtsalt tuleb üksjagu loadida - see on tüütu.

pikk jutt, sitt jutt, ehk siis lühidalt: kui käik läheb sitasti, siis load, ja käid teises järjestuses, piisab isegi sellest, kui lased mingi teise mehega ennem.

mul vist ainult 4-5 aja faktoriga mappi olnud, seega strateegiat olen saanud piisavalt aretada ja katsetada.

aga kahjuks tõesti mäng on lühike ja lõppeb sealt kust tegelikult võiks alata. mänguaega umbes 10h, ning käsil viimane rünnak (kahjusk 5 mehega + boonus tegelane, sest 6 pole veel juurde saanud/upgradenud), ning kolmel maa-alal ei ole veel ülestõusnutega kontaktis olnud - polnud vajadust.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
firemark
HV Guru
firemark

liitunud: 11.03.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.02.2016 10:19:32 vasta tsitaadiga

Küll nad varsti teevad mingi laienduse nagu eelmise xcom mänguga.
_________________
PS4 PSN: markomoisa
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 92
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kristoferr
HV Guru
Kristoferr

liitunud: 26.11.2006




sõnum 16.02.2016 10:21:08 vasta tsitaadiga

Ausalt öeldes tundub see järg rohkem mööda nööri käimise kui strateegia moodi. Sellest on natukene kahju.
_________________
Ostan 400-650W PSU (Platinum-Titanium)
Liitu Binance'ga
Liitu Honey'ga
Kommentaarid: 251 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 203
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 16.02.2016 10:52:51 vasta tsitaadiga

Kristoferr kirjutas:
Ausalt öeldes tundub see järg rohkem mööda nööri käimise kui strateegia moodi. Sellest on natukene kahju.

Lõpus saab midagi arendada ja mõnel mapil veel, aga see ajafaktor on tihti tüütu. % roll on harjutav jah ja võimalik muidugi ringi mängida. Päris tihti endal 100% tabamusega mänge.
Loadi teinud pigem kellegi suremise pealt st. näha, et 2/3 vastastest ees, aga 2 matsi kööga.
Mäng ok, aga tegelikult lühike ja liialt lihtsakoeline, et otseselt enda tavahinda väärt oleks.
Suuremat mitmetasandilist tegevust eeldaks - peaks olema võimalik ambush lisavägedele ja ka mõni kaart kus teha midagi road block laadset. Hetkel kuidagi väga staatiline ja scriptitud.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
softis
HV Guru
softis

liitunud: 07.09.2004




sõnum 03.03.2016 17:28:30 vasta tsitaadiga

Siiani olen üsna rahul selle mänguga. Vana mängu vaimust kantud. Peale esimest osa võtsin igaks juhuks easy taseme ette esmalt.
Story kohta väga ei oska öelda. Skulljack missioon on tehtud aga võtan rahulikult. Kõrvalasju on tehtud omajagu. Ei ehita väga nõutud asju kiirelt vaid nii nagu ressurssi jagub. Otseselt survet veel ei tunne. Avatari projekt käib 5-8 vahel stabiilselt, sellest ka selline rahu. Ehk on petlik, ei tea veel öelda.
Väga häirib mind see, et sõdurite tabavusprotsent vs reaalne tabavus on täiesti rändom võrreldes eelmise osaga. Müstika. 95% tabavus 1 tile'i kaugusel olevale vaenlasele ja lastakse mööda icon_biggrin.gif Tänu sellele olen ikka mitmeid kordi save scummingut harrastanud (kõrge taseme sõduri surma korral ka).

Müstika on see, miks arendajad teatud nuhtlused ise sisse jätsid, mis puudutab igasugu aegasid ja animatsioone.
Õnneks on SWMT ja siis see Avengeri animatsioonide nullimise modid olemas thumbs_up.gif

_________________
www.FunBox.ee - kvaliteetsed õhupallid, lahedad kingitused jpm vajalikku hea peo korraldamiseks!
Kommentaarid: 21 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ahvilõust
Kreisi kasutaja
ahvilõust

liitunud: 08.06.2005




sõnum 08.10.2016 13:39:46 vasta tsitaadiga

Sai läbi tehtud ja võib öelda, et mitte ühtegi eelmise osa viga ei parandatud vaid toodi isegi vigu juurde.
Esiteks mäng jookseb halvasti ja laadimised on liiga pikad eriti peale missioone.
Siis see jama, et läbi seinte tulistatakse on ikka veel sees.
Liiga palju timeriga missioone, mis häirib.
Ja mäng on kunstlikult liiga aeglane. Mingid messagid missiooni ajal kus kaamera suunab mingile objektile mida ei saa skippida oota ja vahi seda. Kui enne seda kohta laadida siis näidatakse seda iga kord uuesti. Mis pikapeale hakkas tõsiselt häirima. Siis on igasugu minipause käikude vahel. Ja see jobu kaamera tõmbleb liiga palju, kui tahad natukegi kiiremini move käske anda siis tänu kaamera tõmblemisele võid kogemata valesse kohta sõduri saata.
Nagu WTF? See mäng tehti ju puhta PC-le kuid mängib sama halvasti kui mitte halvemini kui eelmine osa. See mäng on mingi faking copy/pasta eelmisest koos bugidega.
Tahtsin väga, et see järg oleks parem kui eelmine aga ei. Mida kaugemale jõudsin seda rohkem tuletas vanad mängu meelde. Kuid pikkade pausidega sai ka lõpuks läbitehtud, kuid never again!

_________________
Gdesainer

M: MSI RTX 3070 Gaming Trio
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dreamlover
HV Guru
Dreamlover

liitunud: 21.02.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.10.2016 13:43:13 vasta tsitaadiga

sai kaa suvel veidi mängitud.

Mäng on ilus, ja vaatemänguline, aga põhimõtteliselt sama teema väikeste muutustega, mis kunagine UFO

kellele see zanr meeldib, leiab ka selles mängus midagi enda jaoks

_________________
Arvutite ja videokaartide hooldus ja remont
LAUARVUTID
Kommentaarid: 1709 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 1217
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kuccu
HV kasutaja

liitunud: 11.09.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.10.2016 14:23:44 vasta tsitaadiga

Soovitaks modide poole vaadata. Enamus nendest "vigadest" on lahendatavad. Endal palju aega pole mängida aga xcomi jaoks leian iga nädal tiba aega, väga hea mäng.
Aeg ajalt aga Long War'is ufodelt jalaga näkku saada on ka värskendav.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ahvilõust
Kreisi kasutaja
ahvilõust

liitunud: 08.06.2005




sõnum 09.10.2016 15:28:33 vasta tsitaadiga

kuccu kirjutas:
Soovitaks modide poole vaadata. Enamus nendest "vigadest" on lahendatavad. Endal palju aega pole mängida aga xcomi jaoks leian iga nädal tiba aega, väga hea mäng.
Aeg ajalt aga Long War'is ufodelt jalaga näkku saada on ka värskendav.



mul on dontwastemytime mod ja settingutes on ka sisse lülitatud et vähem jama missioonide ajal oleks.
On seal m6ni parem mod veel olemas et mäng kiirem oleks?

_________________
Gdesainer

M: MSI RTX 3070 Gaming Trio
Kommentaarid: 8 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 8
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kuccu
HV kasutaja

liitunud: 11.09.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.01.2017 16:45:50 vasta tsitaadiga

Minul on deafaultanimation.ini's pandud Maxunitrunrate 1.5 peale ja buserunrateoption - true mis tekitab run speed slideri valikutesse ja defaultcamera.ini's on reactionfireslomo pandud 1.0 peale.

Ma ei tea kas dontwastemytime neid ka muudab sest inisid näppisin enne selle modi paigaldamist. + overwatchall ja evacall annavad ka tiba sujuvust juurde.

Mulle nendest piisas. Kaamera modist on mul free camera rotation. Kaamera tõmblemist ma ei oska kommenteerida, ei häiri eriti nagu midagi.

Laadimis kiirust ei saa ka kurta nagu, kodu arvuti laeb kiirelt, sülearvuti vb mõnevõrra aeglasemalt aga mitte häirivalt. Suur arvuti istub ssd peal, süleris hdd peal (liiga väike ssd :S)

EDIT:

Niih. Aeg on käes, et uHVode käest tappa saada jälle:

Long War 2
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
puer
Kreisi kasutaja
puer

liitunud: 27.08.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.08.2017 21:58:48 vasta tsitaadiga

Long War 2 v1.5 tuli täna välja thumbs_up.gif
http://www.pavonisinteractive.com/longwar2_changelog.htm

ja homme juba: XCOM 2’s next DLC is so big it almost became XCOM 3. Ponds!
https://www.polygon.com/e3/2017/6/14/15796992/xcom-2-dlc-war-of-the-chosen-e3-2017
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 15.12.2017 17:02:58 vasta tsitaadiga

Kuidas see laiendus ka on? Kui Normal difficulty jääb laeks, siis on mõtet raha alla panna?
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
firemark
HV Guru
firemark

liitunud: 11.03.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.12.2017 17:34:51 vasta tsitaadiga

See laiendus tegi mängu veel keerulisemaks seega ikka on mõtet raha alla panna icon_biggrin.gif
_________________
PS4 PSN: markomoisa
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 92
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kristocfc
HV veteran
Kristocfc

liitunud: 07.01.2009




sõnum 27.12.2017 12:11:05 vasta tsitaadiga

Kas laeva upgraded on mingis järjestuses vaja peale panna?
ühe korra jõudsin magnetic relvadeni ja siis sai aeg läbi, ei suutnud üle kolme kontakti luua ja esimeselt kontinendilt edasi ei saanud. samas squad size oli juba 6 ja justr tundus et nüüd võiks edasi normaalselt panna:)
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 51
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
firemark
HV Guru
firemark

liitunud: 11.03.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.12.2017 13:10:38 vasta tsitaadiga

Pigem tuleks koguaeg neid kontakte luua ning missiooni pidevalt õnnestunult teha siis ei lõppe mäng ootamatult ära ka.
_________________
PS4 PSN: markomoisa
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 92
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Dreamlover
HV Guru
Dreamlover

liitunud: 21.02.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.12.2017 13:23:44 vasta tsitaadiga

firemark kirjutas:
Pigem tuleks koguaeg neid kontakte luua ning missiooni pidevalt õnnestunult teha siis ei lõppe mäng ootamatult ära ka.



max difficulty peal proovi sa seda teha , eriti kui save/loadi mitte kasutada icon_smile.gif

suht kiirelt jookseb aeg ümber icon_smile.gif

_________________
Arvutite ja videokaartide hooldus ja remont
LAUARVUTID
Kommentaarid: 1709 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 0 :: 1217
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  X-Com 2 mine lehele eelmine  1, 2, 3, 4, 5  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.