Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Arisilan
HV vaatleja
liitunud: 27.10.2006
|
21.12.2014 02:24:20
|
|
|
Sai ka lõpuks läbi tehtud. Ma vist üks vähestest kes ei kurda liigse venitamise üle. Tulnukas ise väga pinda ka ei käinud. Hiilisin vaikselt mööda nurgataguseid ja seetõttu oli keerulisemaid kohti vaid mõni üksik.
Suitsupommist oli küll kõvasti kasu - häkkisid arvutisse ja samal ajal pool meetrit eemal tatsus tulnukas pimedana ringi.
Lõpp oli nõme, kuid andis aimu ka võimalikust järjest, mis oleks muidugi tore.
Ülikõva mäng
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
HDTanel
Overclocker
liitunud: 15.12.2002
|
11.01.2015 11:42:41
|
|
|
Damn, see on ikka paras meistriteos küll ikka. Eile tegin mõlemad DLC-d läbi laivis, olid küll äärmiselt lühikesed aga kuramus kui palju vaeva on ikka The Creative Assembly näinud. Oleks Aasta Mäng vabalt kui oleks natukene avarama kosmosega olnud aga aega on
Spoiler
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel |
|
Kommentaarid: 633 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
3 :: |
495 |
|
tagasi üles |
|
|
-Kaivo-
HV Guru
liitunud: 22.08.2007
|
11.01.2015 11:48:14
|
|
|
täispikka videot ei upi üles ?
|
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
heretic666
HV Guru
liitunud: 13.02.2006
|
11.01.2015 14:19:10
|
|
|
Kickstarteris on mingi hiir millel on ka pulsiandur. Seda mängu striimis vaadata ja samal ajal siis mängija pulssi näitab ka, oleks ikka eriti lahe.
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
Gap
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
09.02.2015 23:31:25
|
|
|
heretic666 kirjutas: |
Kickstarteris on mingi hiir millel on ka pulsiandur. Seda mängu striimis vaadata ja samal ajal siis mängija pulssi näitab ka, oleks ikka eriti lahe. |
see või ?
Spoiler
[/url]http://www.pcpowerplay.com.au/news/news-mionix-starts-kickstarter-for-quantified-gaming-mouse,398542[/url]
Päris vägev
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
17.05.2015 08:31:33
|
|
|
Lihtsalt sisse pandud raha ei teeninud end tagasi.
Kulud ilmselt saavad makstud, aga reserv uute mängude jaoks on üsna kesine.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
17.05.2015 08:46:39
|
|
|
Jah karta on, et selle põhjal nad niipea uut mängu ei tee. Mis on kurb arvestades, kui hästi AI välja kukkus võrreldes varasemate käkerdistega. Aga noh see pole esimene, ega viimane kord ajaloos, kui spetsiifilistele fännidele loodud väga hea toode ei suuda saavutada laiemat müügiedu.
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
17.05.2015 09:14:56
|
|
|
AI oli huvitav, aga kohati ikka veel ka tüütu - siiski scriptitud sinu teekonnale ja hiilimise tulemus oli tihti kehvem kui run->teatud kohas leeki ja edasi run.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
486
HV Guru
liitunud: 19.04.2004
|
17.05.2015 11:52:01
|
|
|
esimesed 1mil vb olid täishinnaga müüdud. Ülejäänud mingi alega, steam saledest jne. Nii palju ikka ei saanud kah. Penthouse ja ferrarisid enam ei jaksa osta.
nad võiksid alieni litsentsi kellelegi mõistusega inimesele maha müüa, ise nad ei oska midagi teha.
_________________ zero |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Tomorrow
HV Guru
liitunud: 08.02.2006
|
28.11.2015 03:34:58
|
|
|
Tut-tut AHV-id :
Spoiler
|
|
Kommentaarid: 89 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Viilutaja
HV Guru
liitunud: 28.07.2002
|
|
Kommentaarid: 222 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
devilman
HV kasutaja
liitunud: 25.01.2003
|
08.12.2017 19:00:04
|
|
|
Kuigi aastate pikkuse hilinemisega, siiski lõpetasin täna mängu. Mängisin õhtuti paari tunni kaupa ja selline pace oli ideaalne. Mängust vist võib ainult ülivõrdes rääkida, hämmastavalt hea asi on suudetud teha. Mind ei häirinud üldse see hiilimine, atmosfäär oli vapustavalt hea. Detailidele on väga-väga palju rõhku pandud. Plot hargneb mõnusalt lahti. Ma ei loe mängu pikkust sugugi miinuseks, ega isegi ka seda et tuleb samu tasemeid uuesti külastada. Kahju ainult tagantjärgi lugedes et mäng vaevu end tasa teenis ja järjele erilisi lootuseid pole, vähemalt mitte samalt teamilt. Igatahes kindel mäng dekaadi parimate seas.
|
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Meshboy28
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.12.2007
|
08.12.2017 19:30:37
|
|
|
devilman, Täiesti nõustun sinuga. Üks parimaid väheseid mänge viimase 10 aasta jooksul, mis andis tõeliselt võimsa elamuse. Tundub lausa uskumatu kui vähe positiivset tagasisidet on tegelikult mäng saanud. Ehk on isegi hea, et järge ei tehta ja jääb eriliseks nišikaks oma zanris.
|
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
08.12.2017 19:58:00
|
|
|
Meshboy28 kirjutas: |
Tundub lausa uskumatu kui vähe positiivset tagasisidet on tegelikult mäng saanud. |
Eks siin uba selles, et neid kellele selline "hiili ja peida surematu kolli eest" mängud meeldivad ei ole tegelikult väga palju - teistele pajudele aga selline skriptitult raamidesse surumine ei meeldi. Ehk siis tegu kas meeldib või ei meeldi üldse asjaga.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
Meshboy28
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.12.2007
|
08.12.2017 21:12:05
|
|
|
Auron kirjutas: |
Meshboy28 kirjutas: |
Tundub lausa uskumatu kui vähe positiivset tagasisidet on tegelikult mäng saanud. |
Eks siin uba selles, et neid kellele selline "hiili ja peida surematu kolli eest" mängud meeldivad ei ole tegelikult väga palju - teistele pajudele aga selline skriptitult raamidesse surumine ei meeldi. Ehk siis tegu kas meeldib või ei meeldi üldse asjaga. |
Mitte ainult. Nagu eelnevalt mainiti olid atmosfäär, detaild ja visuaalne pool, ühesõnaga kõik oli hea selles mängus. Tänapäeval lähevad mänguritele tõesti ainult peale suured (sisutühjad) avatud maailmad, kus igalpool vedelevad loteriikastid ja kus 80% mängust on lihtsalt tuim edasi-tagasi tuiamine tühermaadel. Minu puhul viimane mäng oli Metal Gear, kus vana huvitav loopõhinemäng suudeti suureks nüridaks, korduvaks, piinarikkaks grindimiseks teha ja kus lugu hajus üldse mängus ära kuskile. Enam ei julge isegi paljusi vanade heade mängude järgesi ette võtta, et mitte oma aega mõttetult tühja lasta.
Olgu või raamidesse surutud või scriptitud, suutis Alien: Isolation korralikult adrenaliini tõsta ja hilistel tundidel seljataha vaadata. Juba need Androidid olid omaette märkimisväärsed tegelased. Oma zanris vaieldamatult parim mäng.
viimati muutis Meshboy28 08.12.2017 21:37:00, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
pois11
HV Guru
liitunud: 11.10.2003
|
08.12.2017 21:27:35
|
|
|
Ütlen ausal, et pole ise suurem mängumees aga kui kuulsin, et xbox360 jaoks tuli Alien välja ja ülevaate põhjal sain kohe aru, et see on midagi mulle. Külapealt sai paariks kuuks Xbox laenatud. Mängimine venis 2-3 kuu peale, et leida mängimiseks kõige nauditav aeg. Kodus sai 5.1 heliga mängu mängida ja ülikõva adrenaliini laks oli juba heli osas. Kõik see mürin, pleki kolin ja signaalid. Mõnikord oli nagu pere üritus.. issi mängis ja teised piilusid nurga tagant, sest pinge oli suur. Mäng sai läbi ja kohe läks Xbox prisma kotti ja minema. Kasulikku aega läks suht palju raisku aga korra elus võib.
Erilist tähelepanu võiks veel tuua välja salvestuspunktide kohta. Geniaalne ja loogiline lahendus on välja mõeldud.
|
|
Kommentaarid: 104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
09.12.2017 08:55:22
|
|
|
suht ammu sai mängitud, ja mäng oli iseenesest...noh, omapärane kindlasti. kuid olgem ausad, kõik see värk hakkas ikka väga rajult korduma seal. mingi ajani muidugi oli põnev ja adrenaliinikas ja puha aga väga vähe vaheldust. minumeelest pandi selles mängus kogu rõhk kitsalt ühele elemendile ja siis lüpsti ja lüpsti seda lehma. ma ise päris lõpuni ei mänginud (sest mingeid uusi nüansse lihtsalt mängu ei tulnud), kuid päris pikalt siiski ja jäi küll selline mulje, et päris hea mäng oleks võinud olla ülihea mäng kui tegijad oleks selle gameplay mitmekesisemaks teinud. jõudude vahekord player vs. alien minumeelest ka praktiliselt ei muutunud kogu selle mängumahu ulatuses, mis ise läbi tegin. asi oleks olnud kaasahaaravam ja huvitavam kui peategelane oleks ka olnud suuteline mängu jooksul avastama oma hirmsa oponendi mõningaid weak linke, mida siis enda kasuks pöörata.
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
devilman
HV kasutaja
liitunud: 25.01.2003
|
09.12.2017 11:43:50
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
suht ammu sai mängitud, ja mäng oli iseenesest...noh, omapärane kindlasti. kuid olgem ausad, kõik see värk hakkas ikka väga rajult korduma seal. mingi ajani muidugi oli põnev ja adrenaliinikas ja puha aga väga vähe vaheldust. minumeelest pandi selles mängus kogu rõhk kitsalt ühele elemendile ja siis lüpsti ja lüpsti seda lehma. ma ise päris lõpuni ei mänginud (sest mingeid uusi nüansse lihtsalt mängu ei tulnud), kuid päris pikalt siiski ja jäi küll selline mulje, et päris hea mäng oleks võinud olla ülihea mäng kui tegijad oleks selle gameplay mitmekesisemaks teinud. jõudude vahekord player vs. alien minumeelest ka praktiliselt ei muutunud kogu selle mängumahu ulatuses, mis ise läbi tegin. asi oleks olnud kaasahaaravam ja huvitavam kui peategelane oleks ka olnud suuteline mängu jooksul avastama oma hirmsa oponendi mõningaid weak linke, mida siis enda kasuks pöörata. |
Tundub et sinna see koer maetud ongi, et mängu poolikuks jäi. Weak link tuli hiljem mängu ja ka vaheldusrikkust oli piisavalt. Mäng võttis mingi hetk ju absoluutselt teise suuna.
Siinseid poste lugedes tundub jah selline hate-love tüüpi asi olevat. Samas ma hästi muidugi ei mõista neid siiski, kellele ei meeldi. Kuidas saaks almost perfektne mäng veel parem olla? Täiesti open-world nagu praegu moodne? Run-and-gun? Poole lühem gameplay? Vähem hiilimist horror-hiilimise tüüpi mängus? Mingid RPG elemendid? Mitte ükski neist ei sobi IMO antud konteksti ja oleks antud juhul ainult mängu rikkunud. Võibolla ainuke vabandus oleks lihtsalt kui sellist tüüpi mäng polegi kellegi teacup.
|
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
09.12.2017 12:09:57
|
|
|
devilman kirjutas: |
Kuidas saaks almost perfektne mäng veel parem olla? |
Tolles mängus on pmst kaks asja mis paljusid eemale tõukab - esiteks nagu juba mainisin see fakt, et tulnukas nikerdab mingis megasuures tähtedevahelises laevas aint mängja tagumikus iga köhatuse ja kolksu peale ja siis see räigelt kunstlikult pealesurutud abitus kus on välistatud, et mängja kasutades mõistust end kuidagi asisemalt kaitsta suudaks kuigi on püstoleid ja pumppüsse jne.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
bugbrake
HV kasutaja
liitunud: 10.12.2006
|
09.12.2017 12:37:44
|
|
|
Oleks selles mängus saanud kasutada püsse jne. alieni lihtsaks likvideerimiseks siis oleks see kujunenud tavaliseks FPS'iks. Mulle tegelikult sellist tüüpi mängud ei meeldi ja nendest ei huvitu aga see sobis, nii visuaalselt kui mängitavuselt. Visuaalselt ja detailide poolest ülivõrdes ning nauditav eriti kui veel Alieni filmidega ennem kursis oled - oli palju äratundmis rõõmu
_________________ Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid.
viimati muutis bugbrake 09.12.2017 15:10:40, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
devilman
HV kasutaja
liitunud: 25.01.2003
|
09.12.2017 14:40:36
|
|
|
Auron kirjutas: |
devilman kirjutas: |
Kuidas saaks almost perfektne mäng veel parem olla? |
Tolles mängus on pmst kaks asja mis paljusid eemale tõukab - esiteks nagu juba mainisin see fakt, et tulnukas nikerdab mingis megasuures tähtedevahelises laevas aint mängja tagumikus iga köhatuse ja kolksu peale ja siis see räigelt kunstlikult pealesurutud abitus kus on välistatud, et mängja kasutades mõistust end kuidagi asisemalt kaitsta suudaks kuigi on püstoleid ja pumppüsse jne. |
Mul on natuke raske siinkohal vastata, et mitte mängu spoilderdada. Tegelikult mängu teises pooles saavad antud probleemid ja küsitavused ka vastused, seda siis nii enda kaitsmise suhtes kui ka ''pidevalt tagumikus tolknemine''. Mulle natuke jääb mulje et osad kriitikud viskasid mängu küllalt varakult nurka ära.
|
|
Kommentaarid: 19 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
09.12.2017 16:51:10
|
|
|
devilman, kas sellekohta ka loogiline seletus on miks tulnukal god mode peal on ja kuidas superkiskja ei kuule ega näe kui inimene meetri kaugusel ümber laua eest jookseb?
Lihtsalt natuke meeldib viriseda kuidas muidu reaalsust taga ajades a,la kapis ei tohi ette nõjatuda ega hingata kui koll uksetaga aga samas on palju ajuvabasid olukordi kus peaks kohe perssusse pistetud saama jne.
Suures plaanis saan muidugi aru, et suhteliselt võimatu oleks teha äärmiselt realistlikku pela a'la lased raisa maha ja ülejäänd aja saad muretult asju ajada - samas puuduks võimalus salvestada ja niikui puterdad ja mööda lased või ei tee killshotti siis oled surnd jne.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
Meshboy28
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.12.2007
|
09.12.2017 20:39:24
|
|
|
Auron, Palju nendes mängudes üldse midagi loogilst on? Need kes mängu pooleli jätsid, pole üldse mõtet kommenteerida, kuna teises pooles muutub mäng suuresti.
|
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
09.12.2017 22:01:09
|
|
|
no see on nüüd ka ikka täielik 5-aastase kommentaar
et kui keegi ei mänginud miskit asja 100% läbi siis kõik kommentaarid on auto-invalid äkki ikka mõtleks enne kui ütleks. pealegi, kirjutasin ja selgitasin ju ka väga kenasti ära MIKS ma selle mängu mingi koha pealt pooleli jätsin. see, et kunagi kuskil midagi täielikult muutus...no väga tore, aga ma tõesti ei viitsinud eriti mingeid foorumeid lugeda ja spoilereid uurida, millise koridori otsani täpselt nüüd vastu tuleb pidada, et see EPIC turnaround point saabuks. mingil hetkel tundus, et aitab ja sellega oli see otsus tehtud. see on paraku mängutegijate praak kui liiga kaua ühte lanti solgutatakse...ja noh tõesti, neid mängutunde kogunes ikka päris kõvasti, ehk et ma ei räägi siin mingist esimese viiendiku peal loobumisest. aga see selleks, eks siis võibolla on läbi mänginuil õigus ja tõepoolest kuskil, mingil hetkel kõik muutus ja mäng läks "maagiliselt" järsku jälle põnevaks, kuigi päris sellist stsenaariumi mina ausalt öeldes ei usu. kahjuks minu jaoks jõudis asi igatahes enne seda muutuda piisavalt ebapõnevaks, et selle maagilise kohani ei viitsinud enam ühte ja sama tuima hiilimist ühest ventilatsioonitorust teise teha. iseasi kui selline hiilimistaktika oleks olnud miski valik, ja vahepeal oleks saanud valida (ning õnnestuda) ka mingi muu taktikaga. aga nagu ei mäleta ka, et oleks saanud. pisut mingit tuld vist sai tüübile näkku lasta, aga see ei olnud küll ausalt mingisugune gamechanger sest see andis sulle lihtsalt mõne lisamomendi kuskile järgmisse ruumi kappi peitu joosta.
seda ma kohe kindlasti ei arva ega väida, et selles mängus oleks pidanud saama toda ulmekoletist lihtsalt maha lasta. see oleks ilmselgelt absurd, kuid neid võimalusi asi huvitavamaks teha on sadamiljonit muudki, peale lihtsalt maha laskmise vs. alati ja ainult eest ära jooksmine ja peitupugemise. ja sellega see mäng pettumuse valmistaski, ei mäleta sealt küll vist ühtegi olukorda, kus oleks reaalselt saanud tollele tegelasele mingeid lõkse seada, kuidas kavalalt ja strateegiliselt teda mingiks ajaks mingitest koridoridest oleks saanud eemal hoida, mingil moel vähemalt vigastada, ajutiselt liikumist aeglustada jne.
aga noh, nagu ikka, ei pretendeeri absoluutsele tõele. omanäolise mänguga oli tegu kindlasti, kuid samas kahjuks mitte millegi igavesti meeldejäävaga...minu jaoks
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
|