"Lumberyard and StarEngine are both forks from exactly the SAME build of CryEngine.
We stopped taking new builds from Crytek towards the end of 2015. So did Amazon. Because of this the core of the engine that we use is the same one that Amazon use and the switch was painless (I think it took us a day or so of two engineers on the engine team). What runs Star Citizen and Squadron 42 is our heavily modified version of the engine which we have dubbed StarEngine, just now our foundation is Lumberyard not CryEngine. None of our work was thrown away or modified. We switched the like for like parts of the engine from CryEngine to Lumberyard. All of our bespoke work from 64 bit precision, new rendering and planet tech, Item / Entity 2.0, Local Physics Grids, Zone System, Object Containers and so on were unaffected and remain unique to Star Citizen.
Going forward we will utilize the features of Lumberyard that make sense for Star Citizen. We made this choice as Amazon's and our focus is aligned in building massively online games that utilize the power of cloud computing to deliver a richer online experience than would be possible with an old fashioned single server architecture (which is what CryNetwork is)."
Lumberyard on sama mis cryengine sest tasuta ja maksavad serveri eest mis kiirendab arendust kui see eelmine variant oli.
Parema ja kiiremate tööristadaga on see õige valik.
Starenginet nad arendavad edasi ja sisuliselt töö muutub kiiremaks kui see oli ennem.
Ma arvan et nad tahtsid Amazoni Net koodi peale minna mis on kõvasti parem kui cryengine oma. See ,aga kiirendab protsessi. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
I5 6gen, GTX860M 4GB, 12GB ram ja ikka jääb hetkel mänguks vähe full reso juures low sätetega.
Alpha taseme kohta suht palju mängijaid onlines pühade aeg. _________________ SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: Nodi
I5 6gen, GTX860M 4GB, 12GB ram ja ikka jääb hetkel mänguks vähe full reso juures low sätetega.
Alpha taseme kohta suht palju mängijaid onlines pühade aeg.
HT annab päris hulga juurde. Ilma HT kasutamiseta on drop. Muidugi sul läpakas ka. 60 fps peaks see suutma küll kui fps cappida muidu tõmbab kooma kui fps peale lähed. Enamasti seee asi seal pole kinni videokaardis vaid server update koodis. Minu 970 tegi ilusti 60fps üle ma ei läinud.
150ms peal taguda star marine veider jõuad eest ära kuid sured nugataga kus nähtavust pole kuid spacecorpse rallit saab ikka teha. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Yikes, hull vaikus ikka siin. Ei imesta ka, enamik kohalikke oodatavad 3.0'i millal iganes ta ilmuma peaks, CIG ei suutnud nagu tavaliselt püsida oma milestone'i plaanides, kuna erinevad arendused valmivad eri kiirusega ja tundub, et kaevandamine saab valmis kiiremini, kui arvestatud ja tuleb juba 3.0 versiooniga välja. Pakun, et neid üllatusi võib veel tulla, mis plaanitust kiiremini valmis saavad. Kuid põhiline mida jälgima peab on netcode, mis aga veel valmis.
Aga asja ka, selle nädala around the verse oli üllatavalt sisukas. Näitas, millega UK kontor tegeleb, oli peamiselt tech demosid nii alguses kui lõpus ja keskel rääkisid level disainerid, kuidas nad juba pea paar aastat on arendanud välja süsteemi, mille abil 95% mängu maailmast usutavalt populeerida. Ehk kaua vaikust, kuni tööriistad valmis, siis testimist, et tekiks usaldus nende vastu ja peale seda tn suudavad hakata vorpima sisu oluliselt kiiremini. 5% siis suht käsitsi valmis tehtud olulised kohad ja kõik muu protseduurilised modulaarsed alad. Oli täitsa huvitav vaadata.
Pole midagi rääkida, alati on hardcore fanboys vs doomsayers. Ma parem lihtsalt ootan vaikuses ja mõtlen, millised rahad tuleb arvutile panna, kui mäng lõpuks väljas _________________ 🕊 Kuruppo ぽ 🕊
https://www.last.fm/user/Ingvaarr
viimati muutis Velociraptor 18.03.2017 21:28:28, muudetud 1 kord
eks ta ole jah
See Star Marine on häkkereid täis siis ei kisu see asi enam. Ebanormaalne kes häkkib ei sure ka naljalt tunduvalt raskem on maha saada kui silmitsi seista nendega kes ei sohki ei tee.
Kuulid läbi seinte või lihtsalt kahe kuuli tabamusega surra on minul küll selle mängu vastu huvi kadunud mis puudutab star marine.
Kui PVP hakkab välja nägema nagu star marine suremine siis küsin küll raha tagasi või lihtsalt loobun kui pvp osas selles mängus.
Jooksed sured jooksed sured mis on aja raiskamine. Peab mainina et seal on keegi alati parem kui ise ja sohki tegijatele suurt vastu ei saa. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Years ago we stated our intention to support DX12, but since the introduction of Vulkan which has the same feature set and performance advantages this seemed a much more logical rendering API to use as it doesn't force our users to upgrade to Windows 10 and opens the door for a single graphics API that could be used on all Windows 7, 8, 10 & Linux. As a result our current intention is to only support Vulkan and eventually drop support for DX11 as this shouldn't effect any of our backers. DX12 would only be considered if we found it gave us a specific and substantial advantage over Vulkan. The API's really aren't that different though, 95% of the work for these APIs is to change the paradigm of the rendering pipeline, which is the same for both APIs.
Päris detailne, ja lõpus ka 3.0 järgne graafik. Ja kuigi 3.0 tuleb õhukesem kui lootsin, siis ehk see ka hea asi (vähem asju millega üle tähtaja minna - mida nad niikuinii ka teevad, aga loodetavasti mitte meeletult pikalt). Siiski 3.0 suur saam edasi. Vaikselt aga edeneb (küll see 350-400 pealine devtiim aegapikku tulemust annab - kui paljudel hype on langenud, siis minul vastupidi hakkab huvi suurenema).
Koos selle ajakavaga tuli välja ka väga hea sisukas video mängu arenduse planeerimisest. Neil on 42 MS Project keskkonda jooksmas projekti erinevate valdkondade tarvis. Teevad arendust kenasti Scrum meetodil kus võimalik, waterfallis, kus mitte. Globaalne arendus, mis peab arvestama ka ajatsoonidega. Arendajana oli see väga tuttav jutt mis seal räägitakse, kuid see video ise peaks harima ka neid, kes pole aru saanud, miks võtab mingi asja valmis saamine kaua aega. Pole lihtsalt täppis teadus, kus kõik on ette teada ja ainult kirjutamise vaev.
Ja kui see video läbi vaadatud, siis peaks enamik aru saama, et ka see avaldatud 3.0 ajakava on lihtsalt plaan ja kõike võib juhtuda ja CIGi puhul ikka juhtub
Väga tõenäoliselt mingi task osutub blockerisk mille tõttu mingi olulise tüki valmimine võtab kauem aega ja asjad venivad. Ma pakun, et äkki Gamescomi ajaks augustis on 3.0 väljas (hetkel nad ise pakuvad juuni lõppu nagu ülalpool mainiti). Ja võimalik veel, et pool toorelt. Teades CIGi.
Sain aru, et nüüd sellel PTU launcheriga tuleb ka Delta Updateri tugi ehk, et ei pea enam kogu kupatust alati uuesti tirima vaid ainult update-i enda osa.
Kui nii siis on küll nice Jube oli seda 25GB uuesti koguaeg tirida. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
delta patcheri tugi olemas selle uue launcheriga. ilmselt ptud tuleb copy pasteda kui peaks live minema live allalaadimie kiire siis. Sellest user folderi bugist pole nad siiani jagu saanud. Iga versiooni uuendusega tuleb user folder kustutada. _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
See et PU lagib on puht network updates koodis kinni nüüd instance 50 mängijat see et 30fpsiga peab PUd taguma on esko oluliselt midagi ei muutunud peale arvude suurendamist 144hz screeniga 30ish piix _________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
Aga ise ootan juba 3.0 väljatulekut PTUst. See saaks olema minu esmatutvus SCga (korra mingi versiooni olen käima pannud - jooksis - kuid olen edasist mängimist koguaeg edasi lükanud; olen tahtnud et esimene mulje jääks kui oleks rohkem liha luude ümber).
Aga ise ootan juba 3.0 väljatulekut PTUst. See saaks olema minu esmatutvus SCga (korra mingi versiooni olen käima pannud - jooksis - kuid olen edasist mängimist koguaeg edasi lükanud; olen tahtnud et esimene mulje jääks kui oleks rohkem liha luude ümber).
Soovitan oodata veel, isegi pigem 3.1 või 3.2-ni. Veel on palju teha ja praegune häda netcodeiga on noh, selline, et entusiasmist võib korra sisse logida aga ega seal teha midagi pole ega saa Mul on hetkel vist ala 10 korrast õnnestunud edukalt 4-5 korral alles sisselogitud saada. Siis edasi, et terminalist laev platvormile tellida on vist õnnestunud 10 korrast 6-7 korral. Laeva sisse saada ja lendama minna pole ühtegi korda õnnestund veel. Kas mäng crashib vahepeal või on selline desync, et mitte midagi ei tööta korralikult Isegi kui kõiki neid eelnevaid jamasid pole siis fps on 0-15 vahel heal juhul ning midagi suurt seal teha ei ole sellisel juhul. Hetkel lõin käega ja ootan ilmselt 3.1 edasi.
Muidugi kui tahad katsetada ja need jamad sind ei häiri siis võid minna 3.0 proovima. Aga kui sa ei taha elamust ja ootusi rikkuda siis ma soovitaks mitte nina toppida hetkel serverisse. Vara veel, liiga toores veel. Parem vaata Youtube-ist mõne venna videosid kellel on õnnestunud neid jamasid vältida ning mingit gameplay sessiooni katsetada. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Aga ise ootan juba 3.0 väljatulekut PTUst. See saaks olema minu esmatutvus SCga (korra mingi versiooni olen käima pannud - jooksis - kuid olen edasist mängimist koguaeg edasi lükanud; olen tahtnud et esimene mulje jääks kui oleks rohkem liha luude ümber).
Soovitan oodata veel, isegi pigem 3.1 või 3.2-ni. Veel on palju teha ja praegune häda netcodeiga on noh, selline, et entusiasmist võib korra sisse logida aga ega seal teha midagi pole ega saa Mul on hetkel vist ala 10 korrast õnnestunud edukalt 4-5 korral alles sisselogitud saada. Siis edasi, et terminalist laev platvormile tellida on vist õnnestunud 10 korrast 6-7 korral. Laeva sisse saada ja lendama minna pole ühtegi korda õnnestund veel. Kas mäng crashib vahepeal või on selline desync, et mitte midagi ei tööta korralikult Isegi kui kõiki neid eelnevaid jamasid pole siis fps on 0-15 vahel heal juhul ning midagi suurt seal teha ei ole sellisel juhul. Hetkel lõin käega ja ootan ilmselt 3.1 edasi.
Muidugi kui tahad katsetada ja need jamad sind ei häiri siis võid minna 3.0 proovima. Aga kui sa ei taha elamust ja ootusi rikkuda siis ma soovitaks mitte nina toppida hetkel serverisse. Vara veel, liiga toores veel. Parem vaata Youtube-ist mõne venna videosid kellel on õnnestunud neid jamasid vältida ning mingit gameplay sessiooni katsetada.
täitsa oleneb, need korrad kus ma proovinud olen, olen alati saanud ilusti laeva peale, fps on korras olnud ja missioonid on ka toiminud
Eks ta ongi, et server on vahepeal umbes. Ei ütlegi, et üldse midagi ei tööta ja pole mõtet proovida. Probleem on muidugi selles Crysise engine-i vanas netcode-is mida ei ole jõutud veel välja vahetada SC-is. Sain aru, et uus on neil tegemisel. Praegu on nii, et kui ilmselt a la 50 (näiteks, mul pole õrna aimugi mis seal see reaalne valulävi on) matsi korraga sisse ronivad siis on asi koomas ning kliendi ja serveri vahelise desynci pärast hakkab imelisi asju juhtuma Postituse mõte oligi mul rohkem see, et ei pruugi hea kogemus tulla ja rikud enda ootuse/emotsiooni ära, kui pole selleks valmis. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Ootangi ja loodangi et PTU käigus suudekse suurematest bugidest üle saada (ja et suudetakse paremini optimiseerida et ka natuke kehvemal riistvaral jookseb). Aga olen realist - juba PTUsse jõudmine oli mitu kuud tööd (tähtaegadest ei maksa rääkidagi).
Mängust ei oota imet. Kõige rohkem ehk huvitab kuidas planeetidel liikumine ja missioonid on (ja korra ehk proovida mis gameplay loope praegune versioon sisaldab). Näha päiksetõusu - vaadata kui suured (või väiksed) need planeedid (või õigimini kuud nagu aru saan) on. Kui muidugi praegune vana riistvara seda välja veab.
Ootangi ja loodangi et PTU käigus suudekse suurematest bugidest üle saada (ja et suudetakse paremini optimiseerida et ka natuke kehvemal riistvaral jookseb). Aga olen realist - juba PTUsse jõudmine oli mitu kuud tööd (tähtaegadest ei maksa rääkidagi).
Mängust ei oota imet. Kõige rohkem ehk huvitab kuidas planeetidel liikumine ja missioonid on (ja korra ehk proovida mis gameplay loope praegune versioon sisaldab). Näha päiksetõusu - vaadata kui suured (või väiksed) need planeedid (või õigimini kuud nagu aru saan) on. Kui muidugi praegune vana riistvara seda välja veab.
i5 2500K, gtx 1060 6gb. Aga plaan lähikuudel uuendada, jättes esialgu videokaardi samaks. Enamjaolt saab uuemate mängudega hakkama, aga olen lugenud et Star Citizen paneb palju võimsamadki riistvarad põlvili.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.