Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 105, 106, 107 ... 179, 180, 181  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002



Online

sõnum 23.10.2017 17:10:20 vasta tsitaadiga

Minu jaoks on AT kui poe maine peale viimasel kahel kuul toimunut madalam kui muru ja mul on siiras kahetsus, et selle aasta jooksul on enne antud insidenti sinna poodi jäetud ligemale poolteist tuhat euri.

Naisele sai ostetud Mi Redmi 4X, mis kohe karbist välja võttes oli osaliselt puutetundetu ekraaniga. Alustuseks ei saanud AT saalitöötaja probleemist üldse aru aga peale mõningast veenmist suudeti probleemi siiski näha ja asi läks töösse. Telefon läks kuuendal septembril garantiisse ja jõudis üheteistkümnendal septembril garantiiteenust pakkuva kolmanda osapoole juurde, mis on väga efektiivne ja kiire töö ning tekitas koheselt positiivse eelhäälestuse ja lootuse, et asi saab kähku aetud.

Kauaks seda muidugi ei jätkunud. Too kolmas osapool suutis oktoobri teisel nädalal jõuda sinnamaale, et küsis app lockeri parooli, sest muidu midagi teha ei saa. Ma helistasin otse 13.10 AT garantiiosakonda ja palusin telefon tühjaks lasta, et probleem leida ja lahendada. Põhjus selleks oli lihtne - naine lihtsalt ei mäletanud enam neid väärtuseid, kuna telefon oli tema käes ainult paar päeva ja tolleks hetkeks juba käest antud rohkem kui kuu tagasi. Olles samuti natukene kursis antud töö eripäradega, on see nõu lihtsalt jabur nagunii.

23.10 ehk täna saatis kolmas osapool teate, et telefon saadeti tagasi AT esindusse, kuna ilma naise sõrmejälgedeta telefoni avamiseks ei saa nad midagi teha. Selle infoga letti tulekuks kulus kolmandal osapoolel 11.09 kuni 23.10.

Selle aja sees ei ole AT ei pakkunud alternatiivset telefoni, hüvitust ega ka kordagi andnud teada ning seletanud, kuidas saab selline elementaarne remont võtta nii kaua aega. Telefonis antud vabandus, et kolmas osapool on süüdi, ei ole aastal 2017 selliste garantiiremondipikkuste juures lihtsalt pädev. Küll aga lubati peale telefoni unlocki anda kas raha tagasi või uus telefon, no questions asked. Vaja on ainult minna esindusse ja telefon avada. Tuju läks üles ja kõik osapooled said aru, et tegu on kahetsusväärse juhtumiga, mis pole normiks.

Kirsiks koogil oleks siis aga see, et talitasin nagu telefonis öeldi ning võtsin naise käevangu ja põrutasin Uberiga keset kiiret tööaega esindusse telefoni lukust lahti võtma (kuna naiska on kohe-kohe pikemalt Tallinnast eemal, oli see ka suht viimane võimalus). Kohale jõudes selgus, et telefon pole üldse veel kohalgi ega ole seda ilmselt enne kolmapäeva.

Lõpuks läheb selle telefoni üle jebimine mulle rahaliselt kallimaks, kui see kuradi luts ise ostuhetkel väärt juhtus olema. Aplaus, AT. Ühe näkase ~150 euri maksva telefoni pärast korraldada selline clusterfuck on tõeline tase omaette ja näitab ikka üsna konkreetselt firma suhtumist oma klientidesse.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anna tooli
 

liitunud: 16.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.10.2017 17:32:16 vasta tsitaadiga

kui ma ostan telefoni kohast 1 ja garantiid teostab ettevõte 2, siis mistahes aastal on jabur küsida kohast 1 asendust
AT ei ole mobiilsideoperaator et peaks või võiks sulle telefoni asenduseks anda
ega ka ettevõte, kes annab iga defektse toote, olgu selleks RAM või pardel, seniks asenduse kui kliendi ese garantiiremondis. Sellist asja on lausa rumal loota

Peale selle võiks ju aru saada, et kui saad teate, et ese tagasi saadetakse, ei tehta seda Uberiga ning võtab 1-2tp aega

, Scart

_________________
Kommentaarid: 352 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 294
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002



Online

sõnum 23.10.2017 17:39:15 vasta tsitaadiga

Early Access kirjutas:
kui ma ostan telefoni kohast 1 ja garantiid teostab ettevõte 2, siis mistahes aastal on jabur küsida kohast 1 asendust
AT ei ole mobiilsideoperaator et peaks või võiks sulle telefoni asenduseks anda
ega ka ettevõte, kes annab iga defektse toote, olgu selleks RAM või pardel, seniks asenduse kui kliendi ese garantiiremondis. Sellist asja on lausa rumal loota

Peale selle võiks ju aru saada, et kui saad teate, et ese tagasi saadetakse, ei tehta seda Uberiga ning võtab 1-2tp aega

, Scart


Mis maailmas me küll elame, kui on normaalne nelikümmend+ kalendripäeva võttev "remont", mille puhul on teenusepakkuja-poolne mitte millegitegemine esimesed 10+ päeva kõigile selge. Ja ma läksin esindusse, sest mulle öeldi nii. Tasub järgmine kord mõistusega lugeda ja mitte otsida vabandusi.

Samuti ei ole ühegi probleemi korral kurat teab kuhu jõudva telefoni juures kirjet, mille kohaselt garantiid teostab mingi urgas Poolas ning tasub varuda paar kuud aega.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anna tooli
 

liitunud: 16.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.10.2017 18:13:32 vasta tsitaadiga

praegu sinu sopp käib vaid garantii teostaja, mitte AT kohta
AT ju garantiiremonti ei teosta ega vastuta tehtud tööde eest. Kõlab loogiliselt?

Osta telefon mobiilsideoperaatori käest. Maksad tiba peale, kuid saad sellele vastavat teenust.

_________________
Kommentaarid: 352 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 294
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.10.2017 19:02:02 vasta tsitaadiga

Scart, Midagi siin jutus ei klapi. Telefon oli karbist võttes osalise puutetundlikkusega, samas oli see mitu päeva naisel kasutuses ja mingi paroolgi peale pandud?
Miks siis kohe karpi tagasi ei pannud ja tagasi ei saatnud?

Samas kui mitu päeva kasutuses oli miks siis ise telefoni tühjaks ei teinud?
See on standard nõue, et paroole jms ei tohi peal olla ja andmed ei säili. Ei saa päris nii, et võtad taskust ja annad garantiisse. Veidi tuleks ka eeltööd teha.

Samas ellega olen täiesti päri, et 40+ päeva on liiga pikk aega vea tuvastamiseks ja garantiiremondi teostamiseks. Endal õnneks läbi AT asju ajades pole probleeme olnud. Kaks SSD-d on vahetatud uute vastu ja kahe paari kõrvaklappide eest on raha tagastatud. Läinud max paar nädalat.
Mis muidugi ei vabasta AT-d vastutusest, kuna nemad on müüjad ja nemad on raha saanud. Pole inimese asi kus garantiiahelas viivitus tekib. Inimene peab saama viia oma toote ostukohta ja see on ostukoha probleem, et asi korda saaks ja inimene kursis oleks asja edenemisega. See, et AT pole operaator pole minu meelest argument siinkohal ja ei vabasta neid vastutusest.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raimzu
HV kasutaja
raimzu

liitunud: 27.10.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.10.2017 22:44:44 vasta tsitaadiga

samas jumal kes ja kus sellele hiina junnile üldse garantiiremonti teeb, kui üldse keegi seda Eestis teeb
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pots4t4j4
HV Guru

liitunud: 14.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.10.2017 22:54:25 vasta tsitaadiga

Lihtsam on asendus telefon osta samal ajal kui see hiina plönn kuskil mongoolias garantiis käib, mitte 150€ eest paaniliselt ringi sõita ja tõmmelda, ja selle ühe telefoni ümber sellist tantsu ja tralli teha nagu see oleks mingi ainus telefon siin maal?
Kommentaarid: 486 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 394
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 23.10.2017 22:58:21 vasta tsitaadiga

Early Access kirjutas:
praegu sinu sopp käib vaid garantii teostaja, mitte AT kohta
AT ju garantiiremonti ei teosta ega vastuta tehtud tööde eest. Kõlab loogiliselt?
ei kõla loogiliselt, absoluutselt mitte.
kui lugu käib läbi at nagu välja lugeda võib. siis on kõik kommunikatsioonivead üsna otse at kraes.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anna tooli
 

liitunud: 16.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.10.2017 09:34:15 vasta tsitaadiga

tsitaat:

siis on kõik kommunikatsioonivead üsna otse at kraes.

Telefoni kohalejõudmisest pole AT klienti teavitanud, sest seda ju ei olnudki kohal. Scart tõmbles ju ilmaasjata

liskaks on rasvases kirjas ära toodud
tsitaat:
6.3 Kui tegemist on nutiseadmega siis veenduge, et kõik lukud, paroolid, sõrmejäljega autoriseerimised jne on seadmelt eemaldatud ning seade on lahti seotud Teie kasutajakontost. Kui see on tegemata siis seadmele hooldust ei ole võimalik teostada!
https://arvutitark.ee/est/Garantii
_________________
Kommentaarid: 352 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 294
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.10.2017 09:54:13 vasta tsitaadiga

No samas kui ekraan on katki või telo ei võta voolu näiteks sisse. Siis kuidas sa kõik need lukud ja muud asjad eemaldad?
Scart ei lähe hetkel siin arvesse

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anna tooli
 

liitunud: 16.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.10.2017 10:26:16 vasta tsitaadiga

Kui ekraan puru, siis arvatavasti ei kuulu see ka traditsioonilise garantii alla
ning täiesti tumma telefoni puhul pole ju luku eemaldamist tarvis, et viga märgata

_________________
Kommentaarid: 352 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 294
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.10.2017 10:38:02 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Kui ekraan puru, siis arvatavasti ei kuulu see ka traditsioonilise garantii alla

Samsal veel kuulub esimese 3 kuu jooksul kallimate mudelite puhul

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002



Online

sõnum 27.10.2017 10:29:08 vasta tsitaadiga

Early Access kirjutas:
Telefoni kohalejõudmisest pole AT klienti teavitanud, sest seda ju ei olnudki kohal. Scart tõmbles ju ilmaasjata


Ma saan aru, et leivaisa mainet tuleb hoida, aga kui mulle öeldakse telefonis "mine kohale ja tee ära," siis ma ka talitan selle nõuande järgi.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
miga
HV Guru
miga

liitunud: 07.09.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.10.2017 10:41:13 vasta tsitaadiga

Arvutitargast keegi hea hinnaga komplekti pakkumise ka teeb ?
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Anna tooli
 

liitunud: 16.03.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.10.2017 10:44:04 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
Early Access kirjutas:
Telefoni kohalejõudmisest pole AT klienti teavitanud, sest seda ju ei olnudki kohal. Scart tõmbles ju ilmaasjata


Ma saan aru, et leivaisa mainet tuleb hoida, aga kui mulle öeldakse telefonis "mine kohale ja tee ära," siis ma ka talitan selle nõuande järgi.
Ma ei tööta AT heaks ning kõne said ju garantii teostaja, mitte AT poolt. Seega võid karjuda MTTC (või kes iganes remonttöid teostab) teemas
_________________
Kommentaarid: 352 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 294
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002



Online

sõnum 02.11.2017 15:40:34 vasta tsitaadiga

Telefonisaaga sai kõiki pooli rõõmsaks teinud lahenduse. Minu poolt viiekas pihku AT töötajale eesnimega Peeter, kes oli abivalmis ja aitas koos lahenduse leida thumbs_up.gif
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lordlesta
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.07.2005




sõnum 06.11.2017 23:30:13 vasta tsitaadiga

Vastupanuks märgin siis enda positiivse garantiikogemuse. Eelmine nädal sai üks komplekt kätte saadud ning pärast kokkupanemist hakkasid probleemid ilmnema - nimelt failid hakkasid korrupteeruma. Alguses proovisin ise viga kindlaks teha, kuid tulutult. Pärast mida ma viisin reedel jupid AT garantiisse, kus võeti ilma pikema jututa vastu. Juba esmaspäeval sain teavituse, et mälud olid vigased ja vahetati garantiikorras ära. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
pots4t4j4
HV Guru

liitunud: 14.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.11.2017 00:47:57 vasta tsitaadiga

Kuidas selline asi üldse juhtub, lapatakse kokku ja midagi ei testita ? icon_eek.gif
Kommentaarid: 486 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 4 :: 3 :: 394
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.11.2017 01:18:00 vasta tsitaadiga

Liinitöö, kellel see aega süvateste teha on. Tööle vast ikka pannakse aga ega see, et kuhugi windowsi suudab ära bootida, näita ju, kas mälud vigased või ei.
Muidugi ma ei saa täpselt aru, kas pandi kokku või pani ise kokku, sest küll on juttu komplektist ja siis on juttu juppidest icon_rolleyes.gif

_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raimzu
HV kasutaja
raimzu

liitunud: 27.10.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.11.2017 01:32:25 vasta tsitaadiga

salatoimik kirjutas:
Liinitöö, kellel see aega süvateste teha on. Tööle vast ikka pannakse aga ega see, et kuhugi windowsi suudab ära bootida, näita ju, kas mälud vigased või ei.
Muidugi ma ei saa täpselt aru, kas pandi kokku või pani ise kokku, sest küll on juttu komplektist ja siis on juttu juppidest icon_rolleyes.gif



tundub et pani ise kokku, samamoodi ei saa aru kuidas mälu peaks failid peese keerama...pigem keerab failid peese ikka kõvakettas mitte mälu.
Kommentaarid: 47 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
riaak
HV Guru
riaak

liitunud: 22.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.11.2017 01:38:54 vasta tsitaadiga

raimzu kirjutas:
salatoimik kirjutas:
Liinitöö, kellel see aega süvateste teha on. Tööle vast ikka pannakse aga ega see, et kuhugi windowsi suudab ära bootida, näita ju, kas mälud vigased või ei.
Muidugi ma ei saa täpselt aru, kas pandi kokku või pani ise kokku, sest küll on juttu komplektist ja siis on juttu juppidest icon_rolleyes.gif



tundub et pani ise kokku, samamoodi ei saa aru kuidas mälu peaks failid peese keerama...pigem keerab failid peese ikka kõvakettas mitte mälu.
Fail loetakse mällu -> miski bitt või bait mälus on vigane ja seetõttu muutub faili sisu -> vigased andmed kirjutatakse kettale.
See on ka põhjus miks serverites, NASides ja tööjaamades kasutatakse ECC mälu.

_________________
¯\_(ツ)_/¯
Kommentaarid: 118 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 104
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Lordlesta
Kreisi kasutaja

liitunud: 05.07.2005




sõnum 07.11.2017 02:07:36 vasta tsitaadiga

Lordlesta kirjutas:
Vastupanuks märgin siis enda positiivse garantiikogemuse. Eelmine nädal sai üks komplekt kätte saadud ning pärast kokkupanemist hakkasid probleemid ilmnema - nimelt failid hakkasid korrupteeruma. Alguses proovisin ise viga kindlaks teha, kuid tulutult. Pärast mida ma viisin reedel jupid AT garantiisse, kus võeti ilma pikema jututa vastu. Juba esmaspäeval sain teavituse, et mälud olid vigased ja vahetati garantiikorras ära. thumbs_up.gif
Jäi mainimata tõesti, et komponendid panin ise kokku. Kõvaketas on 100% töökorras, sai isegi proovitud teist kõvaketast. Praeguseks kast uuesti kokku pandud ja kõik toimib nii nagu peab.
Kommentaarid: 30 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mikk36
HV Guru
mikk36

liitunud: 21.02.2004




sõnum 10.11.2017 10:25:30 vasta tsitaadiga

raimzu kirjutas:
salatoimik kirjutas:
Liinitöö, kellel see aega süvateste teha on. Tööle vast ikka pannakse aga ega see, et kuhugi windowsi suudab ära bootida, näita ju, kas mälud vigased või ei.
Muidugi ma ei saa täpselt aru, kas pandi kokku või pani ise kokku, sest küll on juttu komplektist ja siis on juttu juppidest icon_rolleyes.gif



tundub et pani ise kokku, samamoodi ei saa aru kuidas mälu peaks failid peese keerama...pigem keerab failid peese ikka kõvakettas mitte mälu.
Faile saab rikkuda nii kõvaketas, kaabel, emaplaat (kontrollerid), mälu kui ka protsessor.
Kommentaarid: 85 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 78
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KurjaJuur
HV kasutaja
KurjaJuur

liitunud: 17.07.2007




sõnum 16.11.2017 12:19:34 vasta tsitaadiga

Huvitav, kui tellimust jälgides vaatad, et ese, mille saadavus oli märgitud tellitavana (2-5 päeva), on "pakkimiseks valmis" enne, kui peaaegu igas esinduses kohal olev vidin, mille staatus on siiamaani tellitud. Eeldatav kullerile üleandmise kuupäev muidugi läks mööda. Mis värk sellega on?

Huvitav lihtsalt, kiiret pole, aga eeldaks, et esinduses kohal olev kraam saab kiiremini "pakkimiseks valmis".

_________________
Steam|Last.fm|
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 6
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 16.11.2017 14:41:04 vasta tsitaadiga

KurjaJuur, No eks see ole see kurikuulus eesti tiguposti teema, et riigisiseselt liiguvad asjad aeglasemalt, kui välismaalt eestisse. Sina tellid Tartusse, aga asi on vb Tallinna esinduses hoopis ja vaevalt nad iga päev ühest teise asju saadavad. Samas ma võin ka eksida...
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 105, 106, 107 ... 179, 180, 181  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.