Hyundai lõikas Paddoni kava WRC kalendris veidi katki, vahepeal sai mees muude asjadega tegeleda. See 600 jõudu i20 on VÄGA karm liikur.
Sisuliselt R5/S2000 auto väikeste täiendustega - 1,8 liitrisest rida neli mootorist on see 600 jõudu välja kaevatud. Olematu kaal ja väga hea balanseeritus ning veoskeem koos vedrustuse ja muuga + karmim aerodünaamika.
Hyundai teemadel veelgi, tiimi boss Michel Nandan teatas, et Ogier'i nad palkama ei hakka.
Aga edu, pere peale tuleb ka mõelda
Samas toyotas vast parem teine viiul olla kui Fordis.
St et Ogier vast jääb fordi _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Pigem huvitab palju leping on, 3a. ?
Toyos ta kindlasti teist viiulit ei mängi, pigem on ta 1:1-le Latvalaga ja hooaja jooksul näis kellele panustatakse.
Pigem parem seis kui Fordis täna/homme.
Kuid ikkagi ei meeldi see lüke aga eks raha teeb oma töö.
Läks nagu ikka - tulevikule tuli mõelda
M-Sport seega maksta ei tahtnud...
Pigem 2 eest maksta ei tahtnud.
Ma usun, et oleks vaid Tänak, siis oleks vabalt raha leitud.
Ogier ampsab ju enamus eelarvest _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Lisaks Ogier vaevalt tahab, et tänk temaga koos taas oleks. Tänak kiirem ,kui ogier.
Toyotal kiirus olemas, mootor töökindlamaks teha ja lennuks valmis.
See auto sobib talle (Ford), veidi on kurb kuulda sellest teatest. Muidugi ei tea mis moodi Toyotat keerab, kuid on loomulik et lisaks autole on ka muud olulist.. Raha üks asi, kuid leping, selle tingimused ja pikkus on samuti tähtsad. Kui leping on pikem kui üks aasta ning ei pea igal hetkel Ogieri varju jääma (ise temast kiirem olles), siis on valik täiesti arusaadav. Eks ole näha mida mees ise ütleb ning kui kuidas autot kommenteerib.
http://sport.delfi.ee/news/auto/wrc/tanakust-saab-miljonar?id=79867864
Kindlasti oleneb lepingu pikkusest, aga 7 kohaline number on kokkuvõttes vast lepingus kirjas _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
rallimaks, kui ei meeldi....ära tegele _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Selle taustal tundub, et Ogier peale raha muust ei mõtlegi.
Fordiga tuleb arvatavasti maailmameistriks ja ikka iga hinna eest tahab sealt lahkuda
Samas Ogieril vast eriti valida pole enam (arvatavasti valik juba tehtud), sidrunile ei meeldi redbull ja sellest ta jällegi ei loobu _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
We’ll see. Mulle absoluutselt ei meeldi (veel) mõte, et Ott autot vahetab - meeskond meeskonnaks aga just auto. Ehk saab Yaris uueks hooajaks ka uuema hingamise ning sel juhul on lootust küll. Meeskonna mõttes on Toyota kindlasti parem valik, lisaks palgaeelarvele on neil ka muud eelarved üksjagu suuremad ning see on oluline. Kindlasti saab see vahetus raske llema, uued inimesed, mehhaanikud, insenerid, tutvuda ja õppida on palju.
Leping Toyotaga on 2 aastat.
See hooaeg on vaja aga enne kõike ära lõpetada ning veel Ogierile vastu hakata - ehket mõlemalt rallilt vähemalt poodium! Siis vaatame juba YT vahendusel Monte teste uues autos.
Veel pean ära mainima, et ärge jätke kõrvale Markkot. Ta oli varasemalt tihedalt M-Sportiga seotud, aitas Otti ning tegeles ka muude asjadega Wilsoni lähedal. Juba mõnda aega on aga Markko hoopis Tommi Mäkinen Racing rallikoolis ning madalamates sarjades täitsa tõsiselt tegutsev, ehket puutub kokku palju nii Mäkineni kui ka Toyota meeskonnaga. Nüüd kui on selge et sisuliselt juba ammu kokku lepitud diil Toyotaga on ka ametlik ja Ott on uuest hooajast selles meeskonnas, siis ei saa tähelepanuta jätta et ka mees kes teda sellesse tippu on aidanud, on ka seal (uues meeskonnas) sisuliselt käeulatuses ning asjadega kursis.
Motoring.com on juba asunud ka spekuleerima, et Ogier võib siiski järgmiseks hooajaks jääda M-Spordi ridadesse. M-Spordi boss Malcolm Wilson soovis tulevaks aastaks meeskonda jätta nii Ogier' kui ka Tänaku, kuid mõlemale mehele korraliku palga maksmine oleks käinud tiimile üle jõu. Nüüd usutakse, et Tänaku lahkumise järel leitakse ehk Ogier jaoks siiski vajalik raha
Lol, on ikka aeglased seal motoringis
Meil siin juba ammu kõik läbi arutatud ja täppi pandud _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Ma väga ootan seda Oti ja Sebastiani vahelist mõõduvõttu nii tuleval nädalavahetusel Walesis kui ka edaspidi uuel hooajal. Eelmise aasta Walesi surumine on väga selgelt meeles.
Viimase päeva kõik kiiruskatsed võitis Ott ning lõpuks jäi ju vahe Ogieriga ~10sek kui mälu ei peta.
Mõtisklesin seda Toyota asja veidike. Kas keegi teab kas Ott masinat testida sai? Või kui kaua see diil niiöelda ahjus juba on olnud. See, et Toyota oma logistika siia veab polnud vist ikka päris juhus?
Siis mõtlesin seda, kas Toyota on nii kehva kui paistab, punkti arvestuses ... . Montes 2. .. Poolas Latvala katkestas 3'ndalt kohalt aga oli väga Neuville ja Tänaku tempos. Soomes Toyota võitis, samuti Rootsi. Võiks öelda, et häid tulemusi on pea igal pinnasel näidanud, lihtsalt senimaani on kippund tehnika alt vedama.
Loodetavasti tuleb Walesis Tänaku võit ja siis tema ja Ogieri vahel võiks olla Latvala, Meek, Mikkelsen, Neuville ja maybe ka Evans.
pm viimased etapid on vaba valik vast mõlemil. tiitel on anyway olemas tiimis. Käsklusi enam ei tule _________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Evans nende rehvidega peaks olema kiire küll nüüd Walesis. Kui on väga märg, siis Oti teine stardipositsioon ehk ei olegi üldse mitte halb. Seda näeb ja kuuleb varsti.
Toyota testimise osas olen isegi püüdnud infot leida, aga ei ole nagu midagi silma hakanud. Tommi kava oli algselt juba ju Ott selleks (käesolevaks) hooajaks Toyotasse sõitma panna ning eks see asi on ahjus kaua küpsenud. Logistika osa Eestisse toomise põhjus oli suuresti kindlasti ka see, et sama asja alt veetakse ju R5 ja lahjemate klasside teemat (Markko Märtini kaasabil) ning käiakse üksjagu Euroopas sõitmas (ka Lätis ja Poolas) ning Eestist on selle tehnikaga üksjagu parem liikuda.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.