Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 181, 182, 183  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
RyDos
HV kasutaja

liitunud: 04.10.2007




sõnum 16.10.2017 16:05:53 ... vasta tsitaadiga

tuletan kaasratturitele meelde, et märg asfalt ja puulehed teel võib osutuda valusaks komboks. sain just omal nahal tunda kui 50kmh küljega asfalti katsusin.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 16.10.2017 16:30:58 vasta tsitaadiga

Jep, teine asi on muda, isegi 10km/h võtab juba vibama.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mluha
HV vaatleja

liitunud: 15.03.2011




sõnum 18.10.2017 17:17:50 vasta tsitaadiga

Tere! Kuulsin kõlakat, et keegi Eesti idufirma on teinud kokkuvolditava pedaalidega elektriratta. Ja see ei ole Stigo vaid pedaalidega variant.
Kas keegi teab palub? Aitäh!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DarkSky
HV kasutaja
DarkSky

liitunud: 06.01.2008




sõnum 20.10.2017 19:56:27 vasta tsitaadiga

Pole küll iseehitamise teema aga abi vaja ootamatu vea põhjuse tuvastamiseks. Nimelt ei reageeri mootor enam nn gaasi vajutmisele (põidlahoob). Vahel korraks küll nagu üritaks tööle hakata kuid samas enam mitte. Hommikul selle rattaga tööle sõites algul probleeme polnud kuid peale esimest pidurdamist algasid probleemid. Piduri hoob jäi peale lahtilaskmist poolde asendisse kinni ja ei liikunud oma algasendisse tagasi nagu peab. Pidurihoova tagasilükkamisel hakkas mootor taas tööle. Kuid nüüd õhtul töölt koju sõites ei tahtnud mootor enam üldse koostööd teha. Ei aidanud ka pidurihoova liigutamine, kontrolleri koputamine ega ühenduste liigutamine. Gaasi vajutamisel oli kontrollerist kuulda korraks vaid tiksuvat heli. Aku oli täis, voltmeeter näitas ligi 40 volti. Nii et mul tuli koju vändata. Huvitav tähelepanek oli seejuures see et kuigi lülitasin aku välja koju vändates siis ratta tuled põlesid sõidu ajal (seisma jäädes kustusid). Seega nagu mootor toimis generaatorina ja andis süsteemi voolu tagasi väntamise ajal.
Oskab keegi pakkuda mis viga võib olla? Kas pidurihoova anduri viga? Või on viga pigem mootoris või kontrolleris?
Lisan veel seda et mootor ja ühendused on niiskuskindlad. Ratas seisab öösiti välistemperatuuri käes ja täna hommikul oli esimene suurem öökülm. Antud mootor koos lisatarvikutega kasutusel alates maikuust, ehk enne pole öökülmadega kokku puutunud. Ratas seisis tööl oleku ajal soojas siseruumis.
Mootor koos kontrolleri ja muu artibuutikaga on Cyclotricity toodang. Mootori võimsus 250W, tööpinge 36 volti. Mootor on harjavaba.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mdgfa
HV vaatleja

liitunud: 02.04.2016




sõnum 21.10.2017 06:37:50 vasta tsitaadiga

DarkSky kirjutas:
Pole küll iseehitamise teema aga abi vaja ootamatu vea põhjuse tuvastamiseks. Nimelt ei reageeri mootor enam nn gaasi vajutmisele (põidlahoob). Vahel korraks küll nagu üritaks tööle hakata kuid samas enam mitte. Hommikul selle rattaga tööle sõites algul probleeme polnud kuid peale esimest pidurdamist algasid probleemid. Piduri hoob jäi peale lahtilaskmist poolde asendisse kinni ja ei liikunud oma algasendisse tagasi nagu peab. Pidurihoova tagasilükkamisel hakkas mootor taas tööle. Kuid nüüd õhtul töölt koju sõites ei tahtnud mootor enam üldse koostööd teha. Ei aidanud ka pidurihoova liigutamine, kontrolleri koputamine ega ühenduste liigutamine. Gaasi vajutamisel oli kontrollerist kuulda korraks vaid tiksuvat heli. Aku oli täis, voltmeeter näitas ligi 40 volti. Nii et mul tuli koju vändata. Huvitav tähelepanek oli seejuures see et kuigi lülitasin aku välja koju vändates siis ratta tuled põlesid sõidu ajal (seisma jäädes kustusid). Seega nagu mootor toimis generaatorina ja andis süsteemi voolu tagasi väntamise ajal.
Oskab keegi pakkuda mis viga võib olla? Kas pidurihoova anduri viga? Või on viga pigem mootoris või kontrolleris?
Lisan veel seda et mootor ja ühendused on niiskuskindlad. Ratas seisab öösiti välistemperatuuri käes ja täna hommikul oli esimene suurem öökülm. Antud mootor koos lisatarvikutega kasutusel alates maikuust, ehk enne pole öökülmadega kokku puutunud. Ratas seisis tööl oleku ajal soojas siseruumis.
Mootor koos kontrolleri ja muu artibuutikaga on Cyclotricity toodang. Mootori võimsus 250W, tööpinge 36 volti. Mootor on harjavaba.


Kirjeldusest oletan, et tegu on otseveomootoriga või kinnikiilunud siduriga planetaarülekandega rummumootoriga, et toimib generaatorina (endalgi samasugune kogemus rummumootori ja rekuperatsiooni võimaldava kontrolleriga, veeretakistust väga ei mõjutanud, kuid tuled pani põlema ka ilma akuta). Kirjelduse järgi pakuksin, et pidurihooval asuv cutoff lüliti on lõplikult kinnikiilunud ja seetõttu gaasihoovast tulevat signaali kontroller ei rakenda. Soovitan proovida pidurilüliti juhtme pistikust lahti võtta ja proovida, kas seejärel massin uuesti töötab. Niiskus võib igasuguseid huvitavaid probleeme tekitada. Targem oleks mõõta voolud üle nii piduri-, kui gaasijuhtmetes, signaal peaks olema u. 4-5 volti. Mootor on tõenäoliselt korras, otseveomootoril on lühise korral väga suur veeretakistus ning kontrollerid küpsevad pigem tavaliselt suure koormuse ja aeglase sõidu puhul(mäkketõus vms), mitte seistes, samas kontrolleri viga välistada ei saa. Igal juhul tundub, et aku ja mootor, mis on kogu komplekti kallimad komponendid, on terved.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DarkSky
HV kasutaja
DarkSky

liitunud: 06.01.2008




sõnum 21.10.2017 20:21:06 vasta tsitaadiga

Aitäh vastamast. Tegu on jah otseveomootoriga. Ise ka mootori lühist ei kahtlusta sest vändata on suhteliselt kerge. Kui aega saan siis uurin asja lähemalt.

EDIT: Tundub et sain toimima vähemalt selleks korraks. Liigutasin üht pidurikaabli pistikut ja asi hakkas toimima.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 16.11.2017 08:58:11 vasta tsitaadiga

Infot nati aku kohta:
NCR18650A 3100mAh 3,5 aastat kasutatud
Tsükleid ~200x 5-100%
Nüüd mõõtsin mahutavust on kadunud ainult ~4% kõigil seitsmel thumbs_up.gif
Kasutatud taskulampides.

Keegi Nkonist ühistellimust ei taha teha?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nunnu
Kreisi kasutaja
nunnu

liitunud: 25.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.11.2017 10:53:44 vasta tsitaadiga

Soovitage controllerit ja Throttlet selisele mootorile. Kuna aku on nagu on siis üle 350W ei soovi välja ajada.

Brushless Hub Wheel Motor 48V350W with Hall sensor.
Manus
Mootor
Mootor


_________________
Pooldan igareedeseid kondoomivastaseid ühiskogunemisi vabaduse väljakul.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 20.11.2017 11:05:11 vasta tsitaadiga

Ebays tuhandeid valikuid.
Üle 10€ kontrolleri ja 5€ throttlei eest ei maksaks.

Võtan Nkonist vist 200x 18650-25R elementi. Keegi kampa ei taha lüüa (postikulu)?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
d3t
HV Guru
d3t

liitunud: 14.05.2004




sõnum 20.11.2017 11:32:21 vasta tsitaadiga

DVDRW, oleks huvi, ilmselt mahuks 200-300 elementi mulle rattasse kuid päris ise ei tahaks akupaki ehitust ette võtta. Honda Grom raam (ametlik koopia, ainult elektrikas), võimalik täitsa et lööks kampa kui muu aku osaga ka välja aitaksid icon_razz.gif
_________________
next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Lecktor - 3D printerid ja lisatarvikud, Voron, Prusa jne
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 20.11.2017 11:49:23 vasta tsitaadiga

Mis konfiguratsiooniga pakk plaanis on ja max võimsus mida sõiduk aretab?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
d3t
HV Guru
d3t

liitunud: 14.05.2004




sõnum 20.11.2017 12:05:24 vasta tsitaadiga

DVDRW, sõiduki enda andmed spoileris. Kui lisaks vahemaale mis hetkel tavel on ca 15km ja suvel ca 30km saaks ka kiirust tõsta oleks vahva. Raam ise kannatab kuni 160km/h, seega võib lisaks akupakile asendada ka kontrolleri ja miks mitte ka mootori enda. Hinnanguliselt mahub sinna akualasse suurusjärgus 300 18650 elementi olenevalt paigutusest.

Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Lecktor - 3D printerid ja lisatarvikud, Voron, Prusa jne
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 20.11.2017 12:11:07 vasta tsitaadiga

d3t kirjutas:
DVDRW, sõiduki enda andmed spoileris. Kui lisaks vahemaale mis hetkel tavel on ca 15km ja suvel ca 30km saaks ka kiirust tõsta oleks vahva. Raam ise kannatab kuni 160km/h, seega võib lisaks akupakile asendada ka kontrolleri ja miks mitte ka mootori enda. Hinnanguliselt mahub sinna akualasse suurusjärgus 300 18650 elementi olenevalt paigutusest.

Spoiler Spoiler Spoiler

See on päris korralik toorik thumbs_up.gif thumbs_up.gif thumbs_up.gif Tänapäevase aku peale viies saad päris ägeda asja omale.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 20.11.2017 12:46:40 vasta tsitaadiga

Miinimum 10A cellid peaks siis olema.
Odav ja kindel oleks ehk Panasonic 18650PF 2900mAh
Kui max rangei tahta siis ehk maailma kõige suurema mahutavusega 18650 Samsung 3500mAh 18650-35E 10% rohkem sõiduulatust aga ~20% kallim. (3,6 kWh aku icon_razz.gif )
Samsung 20A cell 18650-25R 2500mAh oleks tõenäoliselt kõige pikema elueaga. Ja kannatab kiiremat laadimist 1h.

Pead arvestama >1000€-ga sellise akupaki ehitamisel. icon_rolleyes.gif
Mul läks 1200€ 396 elementi jalgratta kolmnurka aga tasus 7 kuuga ära thumbs_up.gif

http://e4bike.ru/page/battery-shape-configurator Sellega hea akut planeerida


viimati muutis DVDRW 20.11.2017 13:01:22, muudetud 3 korda
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
d3t
HV Guru
d3t

liitunud: 14.05.2004




sõnum 20.11.2017 12:47:02 vasta tsitaadiga

DVDRW, suudad kuidagi chademo laadija külge vägistada sellele akupakile lisaks? icon_biggrin.gif
_________________
next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Lecktor - 3D printerid ja lisatarvikud, Voron, Prusa jne
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 20.11.2017 13:07:57 vasta tsitaadiga

Ei ole kursis sellise teemaga.
Kuigi on plaan kunagi i-mievi aku ümber ehitada 40kWh peale. 300km range icon_razz.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
d3t
HV Guru
d3t

liitunud: 14.05.2004




sõnum 20.11.2017 13:21:15 vasta tsitaadiga

DVDRW, uurisin seda, leidsin jaapani specci kuidas külge ühendada. pmst oleks vaja kahte suurt akupakki mida parallelselt laadida. Chademo laadijad eestis koormuseta on pinge max 500VDC, laadides sõltuvalt koormusest 380-400VDC (reaalsed pinge ja vool on nähtavad ekraanil). Ehk speccijärgsele 50VDC peale ei suuda see Chademo laadija meil eestis langeda, seega on vaja rattapool siis maagiaga tegeleda.
_________________
next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Lecktor - 3D printerid ja lisatarvikud, Voron, Prusa jne
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 20.11.2017 13:27:46 vasta tsitaadiga

Meil on ka mingi tavaline AC pistik. Aga hinnapoliitika on see mis põntsu paneb.
Rahaarvestus on ajaline ehk laed ratast 10x vähema kWh-ga ja maksad ikka samapalju
Ma laeks oma elektriatta 4kWh aku täis kodus ~60 sendiga. Laadimisjaamas läheks aga 9€ (2x1h).
15x kallim thumbs_down.gif


viimati muutis DVDRW 20.11.2017 13:28:46, muudetud 1 kord
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
d3t
HV Guru
d3t

liitunud: 14.05.2004




sõnum 20.11.2017 13:28:06 vasta tsitaadiga

DVDRW, suurus siis puusalt tulistades: 36cm sügavust, 22cm laiust, 17cm kõrgust
ei saanud selle aku konfiguraatoriga väga hakkama, kolmas suuruse mööde puudub seal...

_________________
next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Lecktor - 3D printerid ja lisatarvikud, Voron, Prusa jne
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 20.11.2017 13:29:43 vasta tsitaadiga

d3t kirjutas:
DVDRW, uurisin seda, leidsin jaapani specci kuidas külge ühendada. pmst oleks vaja kahte suurt akupakki mida parallelselt laadida. Chademo laadijad eestis koormuseta on pinge max 500VDC, laadides sõltuvalt koormusest 380-400VDC (reaalsed pinge ja vool on nähtavad ekraanil). Ehk speccijärgsele 50VDC peale ei suuda see Chademo laadija meil eestis langeda, seega on vaja rattapool siis maagiaga tegeleda.

Nn kiirlaadija võrgus pole väga mõistlik rahaliselt laadida. Asi läheb suht kulukaks, kuna aku on pisike.

http://elmo.ee/hinnapaketid/

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 20.11.2017 13:34:04 vasta tsitaadiga

Ruumalaga triiki täis arvutades läheks 623 elementi, Narvast Sõrve säärde kimaks ära küll ühe laadimisega icon_razz1.gif
Aga kontroller, BMS jmsodi peab ka sinna mahtuma?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
d3t
HV Guru
d3t

liitunud: 14.05.2004




sõnum 20.11.2017 13:47:43 vasta tsitaadiga


üritasin ära mappida kus midagi asub. aku möötmed on puhtalt akubay omad, mitte teiste asjde omad.

_________________
next.Insiders - koht mängijatele ja tehnikahuvilistele toredaks ajaveetmiseks.
PT: Sony XE90 & LG C1 värvi kalibreerimine
Lecktor - 3D printerid ja lisatarvikud, Voron, Prusa jne
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
xmaster
HV kasutaja
xmaster

liitunud: 08.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.11.2017 13:25:28 vasta tsitaadiga

d3t kirjutas:

üritasin ära mappida kus midagi asub. aku möötmed on puhtalt akubay omad, mitte teiste asjde omad.


Siin sulle abivahend kui ära mõõtnud oled.

http://e4bike.ru/page/battery-shape-configurator?lang=en
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
nunnu
Kreisi kasutaja
nunnu

liitunud: 25.11.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 20.12.2017 14:46:03 vasta tsitaadiga

Mis asi on "Electric locks" tähistusega juhe controlleri küljes? Akust tuleb + ja -. Ega ei pea hakkama sinna midagi veel ühendama?


_________________
Pooldan igareedeseid kondoomivastaseid ühiskogunemisi vabaduse väljakul.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mdgfa
HV vaatleja

liitunud: 02.04.2016




sõnum 21.12.2017 00:28:34 vasta tsitaadiga

nunnu kirjutas:
Mis asi on "Electric locks" tähistusega juhe controlleri küljes? Akust tuleb + ja -. Ega ei pea hakkama sinna midagi veel ühendama?



Electric lock tähendab seda, et kui see juhe pole plussjuhtmega kontaktis, siis kontroller ei tööta.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 72, 73, 74 ... 181, 182, 183  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.