Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Küsitlus: Kas suitsetad autos (tavasigaretti)? |
Ei, ei suitseta üldse |
|
80% |
[ 104 ] |
Ei suitseta autos, mujal küll |
|
12% |
[ 16 ] |
Jah, suitsukonide jaoks kasutan tuhatoosi |
|
3% |
[ 4 ] |
Jah, suitsukonid viskan aknast välja |
|
4% |
[ 6 ] |
|
hääli kokku : 130 |
|
autor |
sõnum |
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
30.09.2017 20:02:21
|
|
|
painkillah kirjutas: |
Mis vahet mis mudel, on vaja neid vanu diiselroimasid kokku osta? Aastane läbisõit peab ikka väga suur olema, et see diiselroim sul lõpuks mõistlik oleks. |
kasutatud diislid ju sama hinnaga mis benamootor.. seega hakkab kohe säästma.
Uuest peast jah teine lugu.
Ja ärge tulge jälle jutuga et disla remont kallim.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
Chewbacca
HV vaatleja
liitunud: 15.02.2013
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
30.09.2017 20:18:04
|
|
|
Mööda linna kärutades on disla mõttetu
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
30.09.2017 20:47:31
|
|
|
räägib mees, kes elab metsas. sama kilovatiga bensukas joob neljandiku rohkem. kui ise idioot pole, kes tarkade arvutajate poolt ette antud " longlife" välbale veel igaks juhuks kümme tuhat otsa sõidab, pole vaja ei bensukat ega diislit remontida. noh, bensukal vahetad küünlaid, diislil eelsüüteküünlaid ja filtreid..
aga noh, mis mina ka tean, mu paraleelselt peetud ekselid on väljamõeldis ju.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
jeesus188
kodustatud
liitunud: 14.04.2003
|
30.09.2017 20:54:10
|
|
|
Ma ei ela metsas
_________________ This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud" |
|
Kommentaarid: 71 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
64 |
|
tagasi üles |
|
|
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
30.09.2017 21:25:50
|
|
|
Elu loomulik keerkäik ei ole diisel impreza
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
|
Pätu
HV Guru
liitunud: 18.07.2006
|
30.09.2017 21:29:46
|
|
|
On mulje jäänud, et japsid ei mõika diisleid teha. Neid tossavaid D-4D avensiseid kõik kohad täis.
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
|
Jänes
HV kasutaja
liitunud: 16.11.2003
|
30.09.2017 22:09:53
|
|
|
Pätu kirjutas: |
On mulje jäänud, et japsid ei mõika diisleid teha. Neid tossavaid D-4D avensiseid kõik kohad täis. |
Tossavaid audisid ka. Järelikult ei mõika sakslased ka teha(petavad normidega lisaks).
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
raxz
HV Guru
liitunud: 27.07.2003
|
01.10.2017 00:47:24
|
|
|
Audid tossavad kui DPF välja võetud.
Ma tahaks näha mida mu Audi teeb tagantpoolt. Kas tossu või haisu tuleb või mitte...
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
01.10.2017 07:57:38
|
|
|
Pane mingi lubadrga kühvel sanga, käse peale tallata ja siklil ollws hoiad visiiri veidi lahti sabas sõites.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
Pätu
HV Guru
liitunud: 18.07.2006
|
01.10.2017 08:22:29
|
|
|
Nah. Ajad oodi garagesse, uksed kinni ja annad 10 minutit minna piirajas. Aknad lahti
|
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
89 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
01.10.2017 08:28:12
|
|
|
Avensiseid selgelt rohkem mis tossavad. Kurb jah, sest Japside kvaliteet peaks ju hea olema. Kirutud VAG samas 1.6 näitel ei hakanud tossama 200+ läbisõidu puhul ja ka DPF ei vajanud vahetust.
Ehk nii nagu laurx sõidab on diisel õige valik.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
01.10.2017 08:47:41
|
|
|
ja jutt, et alla kaheksa diisliga on " öko" on pea liiva alla peitmine.
_________________ Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
mõned sülerid, mis hetkel müüa on -> https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. Ei mingit otsa.ee d. kätte saad asap. |
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
Cb4
HV Guru
liitunud: 24.10.2006
|
01.10.2017 10:34:31
|
|
|
mTim kirjutas: |
Cb4, economy vasakpoolne roheline tuluke ka sul armatuuris kunagi põleb? |
Ei.
See pole kunagi põlenud.
Sold OUT kirjutas: |
Tühikäigul?
Ega see ei ole kivisse raiutud, et peab 14.7 olema koguaeg. Ja ei olegi nagunii ühelgi mootoril see nii. Honda otsepritsega mootorid lasevad segu kuni 1:65 peale |
riaak kirjutas: |
Miks segukell näitab 22.4? Cb4, sul ilmselgelt seal midagi paigast |
Tühikäigul tiksub seal 16 peal. Aga antud pildil on jah max mida kell näitab. Ilmselt olen varbaga gaasipedaal pihta läinud, pööre korra tõusus ja alla vajudes segu jääb hetkeks lahja. Samal hetkel pilt.
Eile käisin üritusel mis oli omajagu huumor. Panen jutu spoilerisse taas:
Spoiler
tsitaat: |
Lõpulaks....2017
Dünost tulles sai selgeks, et täis jõuga ma osaleda ei saa, kuid haapsallu sõites tõmbas siduri uuesti ringi, ning asi oli päris hapu. Keerasin süüdet veel maha, ning auto võimsus kukkus seega veel.
Tegin ühe sõidu ning tulemuseks 14.4s.
Parkisin auto ning selleks korraks oli minu sõidud sõidetud. Kõrval askeldav härra küsis, mis ja kuidas, ning jõudsime sidurini. Et ei pea...Härra rääkis, et legendi järgi saab siduri võimekust ajutiselt tõsta, kui see Coca-colaga üle valada (kleepuv jama, kui vesi ära aurab, seda kinnitas ka üks tõsisem sõitja). Väga pikalt ei mõelnud, ning läksin hankisin 2L vajaminevat jooki
Kuna mu auto siduri kojal on luuk külje peal, siis sai sealt sidurile peale piserdatud oma 1.5l.
Kokku tagasi, panin veidi jõudu juurde. Ning proovima. PEAB...peab paremini, kui kunagi varem :kill
Kuna sidur on tegelikult lõpusirgel, uus komplekt nagunii vaja talvel sisse panna ja isu oli ikka mingigi aeg saada, siis võtsin algseade (düno viimane seade 500hp ja 700nm) ning keerasin süüdet 2 kraadi maha. Sidur peab endiselt Jõud kuskil 470hp kandis.
Vigurdamine tehtud, lauch sisse ja stardirivisse. Ning oh häda. Ajasüsteem katki ja saab ainult 200m ajad teada. Enamus rahvast tegi vehkat. Ning tegin oma 3 tiiru. Sain stardi pöörded ideaali lähedale, ning auto liikus kenasti.
Parim 200m aeg oli 8.41, kiirus 145,7km/h ja 60 jalga 2,1 (Selle saaks 2.0 peale). Rohkem ei punninud, kuna see aeg sobis.
Tõstsin eelnevalt välja võetus asjad autosse tagasi, kui äkki kostub kõlaritest, et 400m ajad töötavad taas. Krt...
kiiruga sw ja muu lahtine kola uuesti autost välja ja rivisse. Ähmiga starti...selline enamvähem sõit 60 jalga 2.2 ja 200m aeg 8,7 ning 400m aeg 13.0 ja 181km/h. Sain kohe aru, et kui nüüd tuleb hea start ja ilusa 60 jalga, siis on 12.8s käes.
Eelmises stardis oli tunda, et pööret kannatab veel tõsta, sest kukkus turbo alast välja ja nii ma tõstsin stardi pöörded 3700 peale(sellega tõuseb ka stardi rõhk 0.4 pealt 0,5 peale).
Nägin, et sellest tuleb viimane sõit. Taas starti, ilus burnout aga oh häda... tagurdamisel kästi nii kaugele sõita, et sõistin dragi sliki jaoks pandud vee sisse. Sain sellest aru, kuid lootsin, et ehk see palju ei muuda, ehk kuivad kuuma rehvi pealt kohe ära. Paraku oli start nagu jää pealt... lihtsalt 0 pidamist
Feil missugune ja ei viitsinud isegi enam vajutada, ning kulgesin lõpuni.
Korraliku stardiga oleks 12.8s kindlasti ära sõitnud. Ning, kui vaatan oma 60 jala aega, siis vb isegi 12.7 võimalik. Aga see selgub alles kevadel. Siis ka uus sidur ja ehk midagi veel. Paar pisiasja veel tegemata.
Unistus on 12.5s kätte saada.
Aga selle 1860kg kolaka jaoks on ikka palju jõudu vaja, et sedasi liiguks.
Kokkuvõtteks...auto oli suhteliselt tulbli. Üritus lahe, ning meeleolu 5+
Paar videot ka:
https://youtu.be/hFLOcgAKL5Y
https://youtu.be/yyqAJPZ95j4
Sõbrad Kahepeale kokku 1000Hp
Sellest saab kohe minu uus sidur
|
_________________ Ma ei ole agressiivne juht, olen lihtsalt võistlushimuline.
Did i ever tell you the definition of "Insanity"? |
|
Kommentaarid: 113 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
95 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
prtv
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
01.10.2017 21:21:09
|
|
|
panin talvised kummid alla täna autole, nüüd võib lumi tulla
_________________ |
|
Kommentaarid: 82 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
73 |
|
tagasi üles |
|
|
rocky-b
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.06.2010
|
01.10.2017 21:47:00
|
|
|
Kas sinuga on kõik hästi?
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
ranel
HV Guru
liitunud: 28.02.2005
|
01.10.2017 22:30:21
|
|
|
rocky-b kirjutas: |
Kas sinuga on kõik hästi? |
Kui sa kursis pole, siis sel nädalal viskas öökülmasid.
_________________ Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843 |
|
Kommentaarid: 185 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
165 |
|
tagasi üles |
|
|
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
01.10.2017 22:36:11
|
|
|
Cb4 kirjutas: |
mTim kirjutas: |
Cb4, economy vasakpoolne roheline tuluke ka sul armatuuris kunagi põleb? |
Ei.
See pole kunagi põlenud.
Sold OUT kirjutas: |
Tühikäigul?
Ega see ei ole kivisse raiutud, et peab 14.7 olema koguaeg. Ja ei olegi nagunii ühelgi mootoril see nii. Honda otsepritsega mootorid lasevad segu kuni 1:65 peale |
riaak kirjutas: |
Miks segukell näitab 22.4? Cb4, sul ilmselgelt seal midagi paigast |
Tühikäigul tiksub seal 16 peal. Aga antud pildil on jah max mida kell näitab. Ilmselt olen varbaga gaasipedaal pihta läinud, pööre korra tõusus ja alla vajudes segu jääb hetkeks lahja. Samal hetkel pilt.
Eile käisin üritusel mis oli omajagu huumor. Panen jutu spoilerisse taas:
Spoiler
tsitaat: |
Lõpulaks....2017
Dünost tulles sai selgeks, et täis jõuga ma osaleda ei saa, kuid haapsallu sõites tõmbas siduri uuesti ringi, ning asi oli päris hapu. Keerasin süüdet veel maha, ning auto võimsus kukkus seega veel.
Tegin ühe sõidu ning tulemuseks 14.4s.
Parkisin auto ning selleks korraks oli minu sõidud sõidetud. Kõrval askeldav härra küsis, mis ja kuidas, ning jõudsime sidurini. Et ei pea...Härra rääkis, et legendi järgi saab siduri võimekust ajutiselt tõsta, kui see Coca-colaga üle valada (kleepuv jama, kui vesi ära aurab, seda kinnitas ka üks tõsisem sõitja). Väga pikalt ei mõelnud, ning läksin hankisin 2L vajaminevat jooki
Kuna mu auto siduri kojal on luuk külje peal, siis sai sealt sidurile peale piserdatud oma 1.5l.
Kokku tagasi, panin veidi jõudu juurde. Ning proovima. PEAB...peab paremini, kui kunagi varem :kill
Kuna sidur on tegelikult lõpusirgel, uus komplekt nagunii vaja talvel sisse panna ja isu oli ikka mingigi aeg saada, siis võtsin algseade (düno viimane seade 500hp ja 700nm) ning keerasin süüdet 2 kraadi maha. Sidur peab endiselt Jõud kuskil 470hp kandis.
Vigurdamine tehtud, lauch sisse ja stardirivisse. Ning oh häda. Ajasüsteem katki ja saab ainult 200m ajad teada. Enamus rahvast tegi vehkat. Ning tegin oma 3 tiiru. Sain stardi pöörded ideaali lähedale, ning auto liikus kenasti.
Parim 200m aeg oli 8.41, kiirus 145,7km/h ja 60 jalga 2,1 (Selle saaks 2.0 peale). Rohkem ei punninud, kuna see aeg sobis.
Tõstsin eelnevalt välja võetus asjad autosse tagasi, kui äkki kostub kõlaritest, et 400m ajad töötavad taas. Krt...
kiiruga sw ja muu lahtine kola uuesti autost välja ja rivisse. Ähmiga starti...selline enamvähem sõit 60 jalga 2.2 ja 200m aeg 8,7 ning 400m aeg 13.0 ja 181km/h. Sain kohe aru, et kui nüüd tuleb hea start ja ilusa 60 jalga, siis on 12.8s käes.
Eelmises stardis oli tunda, et pööret kannatab veel tõsta, sest kukkus turbo alast välja ja nii ma tõstsin stardi pöörded 3700 peale(sellega tõuseb ka stardi rõhk 0.4 pealt 0,5 peale).
Nägin, et sellest tuleb viimane sõit. Taas starti, ilus burnout aga oh häda... tagurdamisel kästi nii kaugele sõita, et sõistin dragi sliki jaoks pandud vee sisse. Sain sellest aru, kuid lootsin, et ehk see palju ei muuda, ehk kuivad kuuma rehvi pealt kohe ära. Paraku oli start nagu jää pealt... lihtsalt 0 pidamist
Feil missugune ja ei viitsinud isegi enam vajutada, ning kulgesin lõpuni.
Korraliku stardiga oleks 12.8s kindlasti ära sõitnud. Ning, kui vaatan oma 60 jala aega, siis vb isegi 12.7 võimalik. Aga see selgub alles kevadel. Siis ka uus sidur ja ehk midagi veel. Paar pisiasja veel tegemata.
Unistus on 12.5s kätte saada.
Aga selle 1860kg kolaka jaoks on ikka palju jõudu vaja, et sedasi liiguks.
Kokkuvõtteks...auto oli suhteliselt tulbli. Üritus lahe, ning meeleolu 5+
Paar videot ka:
https://youtu.be/hFLOcgAKL5Y
https://youtu.be/yyqAJPZ95j4
Sõbrad Kahepeale kokku 1000Hp
Sellest saab kohe minu uus sidur
|
|
Kuigi minu jaoks on kohati valdkond natuke kauge, sest ma ei ole piisavalt pädev on just sellised postitused need, mis teevad minu jaoks selle teema autoteemaks. On tore lugeda midagi muud tavapärase jauramise asemel, mis on praeguseks juba kordusaate mõõtmeid võtnud. Seega tublisti edasi ja anna ikka teada, mis toimumas on.
|
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
Ardo
HV Guru
liitunud: 22.02.2004
|
01.10.2017 23:43:58
|
|
|
Diisel-Subaru kõlab üleüldiselt väga-väga kehva ideena tehnilise poole pealt.
|
|
Kommentaarid: 271 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
rocky-b
Kreisi kasutaja
liitunud: 06.06.2010
|
02.10.2017 12:40:51
|
|
|
ranel kirjutas: |
rocky-b kirjutas: |
Kas sinuga on kõik hästi? |
Kui sa kursis pole, siis sel nädalal viskas öökülmasid. |
Ei ole
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
02.10.2017 19:08:28
|
|
|
El autode jaoks teine teema, aga tegelikkuses tähistab särtsukas varsti oma 100a sünnipäeva. Toona ei olnud ilmselt motti sellega tegeleda, akud olid suured ja rasked, energiatihedus kesine. Samas oli kõikjal küllaga naftat ja reostuseprobleeme ei olnud, sest autosid ei olnud.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
pistyk
HV veteran
liitunud: 11.08.2007
|
02.10.2017 20:58:09
|
|
|
ranel kirjutas: |
rocky-b kirjutas: |
Kas sinuga on kõik hästi? |
Kui sa kursis pole, siis sel nädalal viskas öökülmasid. |
Kui varahommikul,hilisõhtul sõitmist,siis tasuks juba lamellid alla panna küll.
_________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
02.10.2017 21:04:01
|
|
|
Markos kirjutas: |
El autode jaoks teine teema, aga tegelikkuses tähistab särtsukas varsti oma 100a sünnipäeva. Toona ei olnud ilmselt motti sellega tegeleda, akud olid suured ja rasked, energiatihedus kesine. Samas oli kõikjal küllaga naftat ja reostuseprobleeme ei olnud, sest autosid ei olnud. |
Varsti? 19. sajandi lõpus olid elektriautod juba täitsa tänavatel.
|
|
Kommentaarid: 157 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
|
|