Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
25.05.2017 19:55:55
|
|
|
Betamax kirjutas: |
Tundes HV Foorumit, siis varsti hakatakse nõudma politseisse tehtud avalduse koopiat varguse kohta |
Mõnes teemas on nõutud?
Aga muidu jah, kui kliendile saadetud samal päeval teavitus, siis mille eest 1 panna äriprofiili ma ei mõista ka.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
25.05.2017 20:49:13
|
|
|
Magic kirjutas: |
Betamax kirjutas: |
Tundes HV Foorumit, siis varsti hakatakse nõudma politseisse tehtud avalduse koopiat varguse kohta |
Mõnes teemas on nõutud? |
Nõutakse ju igasugu huiaritelt ja kelmidelt maksekorralduse koopiaid ja saatmist tõendavaid andmeid tavaliselt
|
|
Kommentaarid: 687 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
skyfx
HV kasutaja
liitunud: 03.10.2004
|
05.06.2017 14:16:29
|
|
|
Mul vaja mingit toodet, soetan selle Galadori e-poest kus märgitud, et laos olemas, arvestan sellega kuna tingimuste järgi on sõlmitud ostu-müügi tehing ja kliendile lubadus antud. Kuskil
pole kirjas, et tegu on tagastusega ja soodushinnaga ning tootega "millest vaja kiiresti lahti saada" ning seda soetades kaasneb suurenenud risk seda mitte saada (https://drive.google.com/open?id=0B_Z7NS878EB_Ml81Y1Y5UDhKb1U)
Samas päeval mil toode peaks kohale jõudma, tuleb kiri, et sorry, varastatud, vabandame, kanname raha tagasi. Minule antud lubadust on murtud, ma tootest ilma ja planeeritud
töö lükkub tänu sellele edasi. Apellatsiooni peale, et austage ikka oma klienti ja tarnige see asi ära (isegi kui see ärikasumlik liigutus pole), tuleb lihtsalt vastus, et raha tagasi kantud ja teemaga lõpp.
Saan aru kaupmehe käitumisest ja ilmselt see vahe ise ettevõtte taskust ära katta, et kaup ikkagi kliendini toimetada ei ole väärt selle ühe kliendi hoidmist aga eeldada, et see ei tähenda
halba kliendikogemust ja vastavat hinnangut on samas absurd. Ennast teiste (veel halvemate?) kaupmeestega võrrelda ja seda ettekäändeks tuua justkui üks tärn poleks antud juhul
õigustatud on ka kohatu.
Olen töötanud ettevõttes mis on omast taskust vahendajana kinni maksnud klientidele 3nda osapoole tekitatud kahju 6 kohalise summa näol, ilma, et neil oleks kohustus seda teha...
kuna lihtsalt ettevõtte kultuur ja suhtumine klientidesse oli selline. Heameelega ostan ja tarbin nende teenuseid, kuna tean, et seal tehakse kõik, et tellimus saaks täidetud.
Lugesin eelnevalt Galadori kohta hinnanguid ja julgesin ka tänu sellele ostu sooritada.
Kahjuks pettusin, kaupa ei saanud, panin ühe tärni.
Kas siin foorumis on kombeks panna vähemalt paar-kolm tärni kui kaubast ilma jäämise puhul ka vabandatakse ja kantakse raha tagasi?
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
Draax
HV veteran
liitunud: 21.03.2005
|
07.06.2017 11:56:58
|
|
|
skyfx, see on Eesti e-kaubanduse halb külg, et tegelikult ollakse ainult vahendajad, reeglina kaupa laos ei ole ja kodulehel märgitud tarneag on praktikas pikem (või siis tõesti tuleb nädala möödudes teade, et kaupa siiski pole ja raha tagastatakse)
Kuidas sellesse suhtuda või kuidas tärnidega hinnata, on subjektiivne. Mõni klient on leplikum ja eks see paljuski sõltub sellest, kas ostja jaoks on kauba saabumise aeg tähtis või mitte. Mõnel juhul ei mängi ka kuu aega siia-sinna olulist rolli. Ma ise olen pigem sinuga ühel meelel, et kuigi raha tagastamine on juriidiliselt korrektne, siis kliendikogemusena võib seda hinnata üsna madala skooriga.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
07.06.2017 12:07:12
|
|
|
Laiemalt võttes on (Eesti) e-kaubanduse probleem ka selles, et tihti ei jäeta hinnangut positiivsele ostukogemusele.
Kui firmal on kaalul näiteks paarisaja eurone miinus ühest tehingust ja hüpoteetiline positiivne hinnang, siis eelistatakse kindluse mõttes esimese vältimist.
Liiati, kui negatiivsest rahavoost tulenenud ja lõpuleviidud tehinguga kaasnev hüpoteetiline positiivne hinnang poleks teistest suurema kaaluga.
Pragmatism on asja nimi.
Võib mõelda ka teistpidi, et see paarisaja eurone miinus ei saa nüüd kaetud teiste toodete hinnatõusu arvelt.
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
07.06.2017 12:21:08
|
|
|
Neid ebavajalike negatiivsete hinnangute andjad võiks laimajatena vastutusele võtta. Enamus negatiivseid hinnanguid on tehtud täiesti mõttetute emotsioonide ajendil ning enamasti on tarbija ise midagi kahe silma vahele jätnud...solgitakse korralike kauplejate mainet nii.
_________________ Tahad autovaruosi hea hinnaga? Kirjuta mulle ja saad mu kaudu suurema soodustusega konto ühes tuntumas veebipoes. |
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
07.06.2017 12:45:42
|
|
|
Tanel kirjutas: |
Pragmatism on asja nimi.
Võib mõelda ka teistpidi, et see paarisaja eurone miinus ei saa nüüd kaetud teiste toodete hinnatõusu arvelt. |
Katta saad seda ikka kasumist ja seda ei tahetud teha. Mõistetav kui tegu - müügiga nagunii.
HV muidugi võiks eemaldada sellised juhtumid kui pood avastas tõesti samal päeval, aga klient lootis ikka antud hinnaga osta.
Samas see tähendaks HV poolelt tõsisemat vahemehe staatust. Teema siis just hinnangutega HV lehel.
Lisaks eeldaks ka poe enda poolt tingimustes märget, et vigase hinna korral tagastatakse raha.
Foorum ise, aga on vaba arutelu koht. Mõnel läbi aegade olnud kiusatus ka seda tsensuurida või enda vaadetest lähtuvalt "korrale" kutsuda.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
07.06.2017 13:09:31
|
|
|
Magic, katta saad seda jooksvalt kassavoost (tibusid loetakse sügisel), aga kui hakata juba ettevõtjale ette kirjutama, milline tema kasuminumber olla võib, või mida tema kinni maksma peaks, on juba kurjast ja tegemist on teise rahakotis sorimisega. Kui lugeda kuidas suurettevõtted kannavad erineval moel kahjusid möödunud või tulevaste perioodide kasumite arvelt, siis Eesti arvutituru madalate marginalide juures on väikeettevõtjatelt kõikide kahjumite ja vigade katmine praktiliselt võimatu, iga euro on arvel.
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
07.06.2017 13:36:21
|
|
|
No mis teha kui kliendi jaoks oli arvamus selline nagu ma välja ütlesin
Ma olen nii kaua IT riistvara poolega tegelenud, et seda oli läbi näha (muidugi ma ei teadnud, et arvamuseks 1 pandi), mis on lõpplugu teades natuke julm. Ja siis ka poel närvid läbi.
Samas ega kliendi käitumine ei ole lõpuni mõistatav... võta või Klick - igati ok pood nüüd, aga nad kannatasid K-Arvuti maine all üle 2.a...isegi kui selleks enam põhjust polnud.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Draax
HV veteran
liitunud: 21.03.2005
|
07.06.2017 14:13:18
|
|
|
Klienditagasiside ongi subjektiivne ja seda kuidagi tsenseerida ei ole minu meelest alust. Tarbija võis küll valesti aru saada, aga kui tema kogemus oli negatiivne siis kogemus jääb negatiivseks. Kaupleja saab alati püstitada endale küsimuse - kas seda saab ennetada (nt. täpsustada e-poes tarnetingimusi või tooteinfot)?
Kõigile meeldida pole nagunii võimalik ja ülemäära põdeda pole neid üksikuid negatiivseid hindeid mõtet. Kui neid saab liiga palju, peab mõistlik ärimees kliendisuhted luubi alla võtma.
Aususe ja laimu mõttes on vaid oluline see, et iga klient saaks jätta ühe hinde. Muu filtreerimine oleks alusetu.
Taneliga olen selles mõttes nõus, et ega positiivset kiitust kohtabki harva - kui midagi läks hästi, kaup saabus kiiresti ja õigel ajal, siis kliendi meelest nii peabki olema ja see ei ole märkimist väärt. Vähimgi tõrge aga saab kohe negatiivse vastukaja.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
07.06.2017 14:44:51
|
|
|
Draax, nagu sa ise tõdesid, positiivseid kommentaare jäetakse harva ja on seega kullahinnaga, vähegi negatiivse kogemuse korral lajatakse maksimaalse negatiivsega. Probleem on aga selles, et selline äärmuslik hindamine tervikuna mõjutab üldhinnet. Ei mõelda tagajärgedele.
Viitan ühele hiljutisele kommentaarile, mille sisu ja olemus on kenasti vastavuses antud hindega: https://www.hinnavaatlus.ee/firms/profex/#comment_2040
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
07.06.2017 15:31:37
|
|
|
Ma vaatan, et ma täitsa positiivne... 1a tõi üle nädala hiljem ja vist panin ka 3. Märge oli laos ja tarne 2-3 päeva.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Galadorsve
HV vaatleja
liitunud: 16.08.2011
|
07.06.2017 21:53:58
|
|
|
Asja selguse huvides on võib-olla oluline teada teistel HV foorumi kasutajatel, et kõnealuse juhtumi puhul oli toote reaalne tellija teine inimene (naisterahvas). Hinnanguid ja hindeid HinnaVaatluse kontekstis on andnud inimene (meesterahvas), kes ise seda tellimust ei ole teinud ja ka selle eest maksnud.
|
|
tagasi üles |
|
|
skyfx
HV kasutaja
liitunud: 03.10.2004
|
08.06.2017 10:45:32
|
|
|
Milleks selline lahmimine kui endal puudub tegelik info? Miks sa peaksid üldse ettevõtte esindajana tahtma sellist lüket teha? Et teised kliendid äkki vaatavad, et vaat kui positiivne usaldusväärne ettevõtte? Isegi kui see kõik mis väidetud oleks tõsi, on välistatud, et selline avalik laimav ja klienti diskrediteerida sooviv suhtumine ja suhtlusviis aitab su ettevõtte positiivse arengule kaasa.
Asja selguse huvides on võib-olla oluline teada teistel HV foorumi kasutajatel, et kõnealuse juhtumi puhul oli toote REAALNE tellija ettevõte ja sealjuures mina isiklikult. Hinnanguid ja hindeid HinnaVaatluse kontekstis on andnud inimene kes reaalselt volitatult selle tehtingu ka tegi (jah, vajutasin ise maksekinnitusel nuppu). Mainitud naisterahvas
oli lihtsalt märgitud ettevõtte kontaktiks. #absurd
|
|
Kommentaarid: 38 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
Aido123
HV vaatleja
liitunud: 04.01.2017
|
08.06.2017 11:27:56
|
|
|
Mina olen ka sealt tellinud.Minuarust oli väga asjalik teenindus.Sai tellitud vale asi ja vahetati ümber väga kiiresti. Mina tellin sealt veel.Eks ikka juhtub tegijatel.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
GamerFriik
HV vaatleja
liitunud: 12.03.2017
|
17.06.2017 22:14:14
|
|
|
Just ostsin Galadorist monitori, reedel jõudis kontorisse ja täna sain kätte
|
|
tagasi üles |
|
|
iir
HV Guru
liitunud: 20.06.2006
|
15.11.2017 14:58:10
|
|
|
Ahah, tellisin klapid:
Hind 29,90 €
Tarne poodi 2-4 tp
Transport TASUTA ÜLE EESTI!
...
Järgmine päev sain meili:
Tere,
kahjuks on Teie soovitud kõrvaklapid maaletooja laost otsa saanud. Neid
oleks võimalik tellida kaugemast laost, aga siis on tarneaeg kuni 9
tööpäeva ning ka hind oleks kallim ( 42,20 eurot).
Pakume Teile võimaluse valida meie valikust mõni muu sobiv toode või
kanname raha tagasi.
Kirjutasin et tahan raha tagasi. Miks ma peaksin juurde maksma ja ostma veel kallimalt kui maailma kallim pood Euronics neid klappe müüb?Toode on samadel tingimustel ja sama hinnaga ikka kodulehel üleval... Ning sain ka teada, et see tarne vastab tegelikkusele... Kes kus nüüd oma tööd ei oska?
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
taavi
HV veteran
liitunud: 04.02.2002
|
16.11.2017 12:51:07
|
|
|
see on tavaline, et neil on veebis tooted, mida tegelikult tellida ei saa. Kui küsisin, siis süüdistati tarnijat.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
55 |
|
tagasi üles |
|
|
sarvik
HV kasutaja
liitunud: 13.12.2002
|
16.11.2017 14:05:32
|
|
|
Minul jälle positiivne kogemus, tellisin USB ketta, 24h pärast oli pakiautomaadis olemas. Hind oli samuti kõige soodsam ning tarne tasuta.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Siim159
HV Guru
liitunud: 16.08.2010
|
16.11.2017 23:23:37
|
|
|
taavi kirjutas: |
see on tavaline, et neil on veebis tooted, mida tegelikult tellida ei saa. Kui küsisin, siis süüdistati tarnijat. |
Ei väidaks küll, et see selle poe puhul on tavaline. Vaadake, kui palju tooteid neil on. Tegu peaks olema automaatse süsteemiga, ehk ladu annab infot ja vastavalt sellele kuvatakse ka e-poes infot. Kui laol on tõesti info uuendamata või millegipärast valed andmed, siis ei saagi ju pood selles osas kuidagi vastutada ja väita nagu pood meelega selliselt käitub.
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
21 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
17.11.2017 09:39:06
|
|
|
Siim159 kirjutas: |
taavi kirjutas: |
see on tavaline, et neil on veebis tooted, mida tegelikult tellida ei saa. Kui küsisin, siis süüdistati tarnijat. |
Ei väidaks küll, et see selle poe puhul on tavaline. Vaadake, kui palju tooteid neil on. Tegu peaks olema automaatse süsteemiga, ehk ladu annab infot ja vastavalt sellele kuvatakse ka e-poes infot. Kui laol on tõesti info uuendamata või millegipärast valed andmed, siis ei saagi ju pood selles osas kuidagi vastutada ja väita nagu pood meelega selliselt käitub. |
Ära levita indrekusündroomi !
Nende poetarkvara ei kõlba kuhugi kui pole võimalust käsitsi keeldu peale panna olematule tootele mis laoinfost tuleb. Ja laole tuleb kohe teada anda veast. Kui tõeliselt tahetakse, siis saab.
Aga tarbijate petmiskomme on nii laialt levimas siinmaal, et ega enne piiri ei panda kui kliendid rohkem jalgadega hääletama ei hakka..... (Õnneks selles valdkonnas on veidi rohkem konkurentsi kui televisiooniedastamises.)
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
iir
HV Guru
liitunud: 20.06.2006
|
17.11.2017 15:01:38
|
|
|
Minu klappide kohta näitab ikka, et on saadaval ja selle odavama hinnaga, 29. Aga kui tahan pean 44 maksma... See ei ole normaalne ju, nad teavad et pole saada ja ikka pakuvad...
_________________ sometimes i hug myself for no reason.
you dont need a reason to call me. me not answer anyway |
|
Kommentaarid: 86 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
taavi
HV veteran
liitunud: 04.02.2002
|
20.11.2017 10:47:28
|
|
|
mingi hetk olid sellised tooted HV-s ka, tundub, et need on ära koristatud. nii et mingi võimalus filtreerida neil ikka on. kodulehel on ikka alles.
|
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
55 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
20.11.2017 20:30:28
|
|
|
Ju ei kottinud kedagi see teema
Neil ju üldse see tegevus laiem...IT nodi selline pisikasumi äri.
Ja kasumit teenitakse, kui ei pea tegevusele peale maksma... ehk mõnel juhul tasub rahulolu ohverdada ja pigem see raha reklaami suunata.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
MacT
HV kasutaja
liitunud: 19.08.2014
|
07.12.2017 15:58:11
|
|
|
Hmm.. huvitav, miks siis ikkagi venitatakse 14 päevani raha tagasimaksmisega?
P.S. Pole pannud ühtegi hinnangut nendele, kuigi olen neilt ostnud varem SSD ja siis kõlarid.
EDIT 07.12 - Probleemi juba lahendatakse.
viimati muutis MacT 07.12.2017 20:09:43, muudetud 4 korda |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
|