Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  1a.ee OÜ märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 49, 50, 51  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Etz
HV Guru
Etz

liitunud: 27.01.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 05.11.2016 09:30:57 vasta tsitaadiga

D3ff kirjutas:
raimzu kirjutas:
D3ff kirjutas:
Etz kirjutas:
Endal igatahes hetkel väga ebameeldiv kogemus, sai neile videokaart granatiisse viidud...nüüdseks siis juba üle kolme nädala möödas... icon_neutral.gif


Pöördu tarbijakaitsesse – ebamõistlikult pikk aeg ja kirjadele mittevastamine lubavad sul toote eest raha tagasi küsida.



Mitte ükski õigusakt ei sätesta seda, kui kaua garantiiremont aega võib võtta. Öeldud on vaid, et garantiiremont peab toimuma mõistliku aja jooksul. (mõistlik aeg...!?)
igatahes


Kui kaupleja kliendiga ei suhtle ja infot ei jaga juba üle 3 nädala (st ei vasta ettenähtud aja jooksul kirjadele), on igati õigus häält tõsta ja kauba eest raha tagasi nõuda. Oli endal peres sarnane juhtum (teine firma, veidi teistest valdkonnast toode) ja täpselt sellel ebamõistlikule remondiajale ja infosulule viidates maksti lõpuks raha tagasi.
http://www.tarbijakaitseamet.ee/et/tarbijale/puudusega-toote-tagastamine


Kannataks veel tiba selle kiire asjaga... icon_rolleyes.gif

_________________
...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen!
Kommentaarid: 226 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 194
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MONGO
HV kasutaja
MONGO

liitunud: 16.03.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.11.2016 04:13:57 Saaga vol. 1 vasta tsitaadiga

Esimene huvitav kogemus antud firmaga siis.

Leidsin üsna hea hinnaga Dell 7559, lisaks ka normaalse konfiga, otsustasin ära tellida. Tellimus tehtud, asusin ootama. Aega läks kõigest nii umbes viis päeva, kuni sain meili, millest selgus, et antud toodet neil laos pole, kuna on kahjuks otsa saanud. Pakuti võimalust miskit muud valida, kahjuks, kuna kiire päring järgmise valitud kauba tarneaja kohta ei tekitanud erilist huvi, otsustasin loobuda ning tellimust tühistada.

Sama arvuti sama konfiga leidsin teisest eesti e-poest ning tellimisest kättesaamiseni kuluv aeg kaks päeva, see selleks.

Nüüd nägin fs-s reklaami sama mudeli kohta, mida mina soovisin. Küllaltki huvitaval moel oli otsa saanud siis ainult selle hinnaga mudel, mida ma osta soovisin. Ehk siis, eelnevalt 904.- maksnud arvuti sai otsa kuid, pole halba ilma heata, selle arvuti soovijatel on nüüd (vahetult peale eelmise pakkumise otsa saamist) suurepärane võimalus osta seda hinnaga 1105.-
http://www.1a.ee/arvutitehnika_burootarbed/sulearvutid_ja_tarvikud/sulearvutid/dell_inspiron_7559_black_272599001

Ei kujuta ette, mis see põhjus sellisel skeemitamisel on, jääb mulje nagu tõesti oleks odavad hinnad ainult klikkide meelitamiseks ja ma oleksin pidanud sama raha eest mingi kehvema masina valima või siis hoopis kellegi näpukas ja ei tahtnud nii odavalt müüa? Kuid teisest poest sain veel mõne euriku odavama hinnaga kui 1a algne hind oli...

Lisaks klienditeenindus on alla igasugust arvestust, nii kohapeal käies kui meili teel, olen näinud ka palju halvemat kuid küllaltki veidra olemisega teenindajad kontoris ja ülbed e-mailid jätsid halva mälestuse.

Kokkuvõttes üllatavalt negatiivne kogemus, olen enne selle firma kohta head kuulnud kuid minu esimene kokkupuude jäi ka viimaseks...
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
1nt3rpol
HV vaatleja

liitunud: 29.09.2007




sõnum 17.11.2016 10:13:02 vasta tsitaadiga

Tegemist ei olnud identse Dell'iga, mida te postitasite icon_wink.gif
Mõlemal Dell 7559'l oli septembri lõpust alates maaletooja poolt fikseeritud hind, mida meie ei ole muutnud (vastavalt 904 ja 1105) - muutus lihtsalt lehel olek (kui laos ei olnud siis läks lehelt maha).

Mingit tahtlikku skeemitamist ei olnud - lihtsalt antud tellimuse eripära arvestades jõudis toode vahepeal otsa saada.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ksms
HV kasutaja

liitunud: 30.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.11.2016 11:43:02 vasta tsitaadiga

1a.ee oli kaks kontot - üks enda nimel ja teine firma nimel. Oste samuti mõlemi konto alt tehtud - audiotehnikat, telefon, läptop. Nüüd mõlemad kontod kustutatud ja parooli uuendus ütleb et "Kasutaja antud Emailiga ei ole olmas!"
Kas kellelgi on veel sama probleemi olnud?
Kommentaarid: 24 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 24
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kenno905
HV vaatleja

liitunud: 14.09.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.11.2016 19:03:07 vasta tsitaadiga

Väga halvad kogemused selle firmaga, ostsin tohutult võrgutehnikat suurürituseks ja pidi kohale tulema nädala jooksul. Üritus oli 2 nädalat hiljem, ootasin siis nädala ja ei kipu ega kõppu siis helistasin, ning telefonil mulle öeldi et minu tehnika on LEEDUS ja paraku parimal juhul saate selle paari nädala jooksul, ning kokkuvõtteks siis sain kauba alles 1.5 kuud hiljem. Mind veel hoiatati teiste korraldajate poolt, et peaksime pöörduma teise firma poole aga mina ikka ajasin enda jonni ja valisin nemad. Ei soovita mitte mingil juhul!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Siim159
HV Guru
Siim159

liitunud: 16.08.2010




sõnum 26.11.2016 19:09:43 vasta tsitaadiga

Kas nad siis ei olnudki ära tellinud või probleem tekkis tarnijaga?
Kommentaarid: 22 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 21
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 26.11.2016 19:10:48 vasta tsitaadiga

isegi hiinlane kõnnib 1,5 kuuga jala siia thumbs_up.gif
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kenno905
HV vaatleja

liitunud: 14.09.2013



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.11.2016 20:06:25 vasta tsitaadiga

Siim159 kirjutas:
Kas nad siis ei olnudki ära tellinud või probleem tekkis tarnijaga?


Niipalju kui veel lisaks uurisin oli nii, et nad *unustasid* ära tellida ja kaubasaadavus ning kohaletoimetamise aeg oli *uuendamata*
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 26.11.2016 20:07:49 vasta tsitaadiga

No peale "unustatud" tellimuse tellimist peaks kaup nädalaga kohal olema icon_rolleyes.gif
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine? Valge on ka inimene !
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 71 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 64
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sokimeez
HV kasutaja

liitunud: 09.11.2002




sõnum 30.11.2016 20:24:27 vasta tsitaadiga

Täna tuli Dpt buss ukse alla et tellitud kaup üleanda aga kuna kaup järelmaksuga võetud siis vaja paberile allkiri anda. Pabereid aga 1a kaasa polnud pannud. Ja sõitiski kaup sama targalt tagasi. Lubati homme uuesti tulla ja öeldi et 1a puhul juhtub seda tihti.
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 15
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Karlsson
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.08.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2016 12:40:45 vasta tsitaadiga

Sai ostetud jälle natuke kodutehnikat (50€) ja üks WD ketas garantiisse antud. Kodutehnika tuli 2 päevaga, kuigi kirjas oli 7 päeva. Seega igati OK.

Ketta garantii kestis 1 kuu. Alguses saadeti kiri, et läheb diagnostikasse ja jälgige kodulehelt. Kuu hiljem tulid 2 kirja korraga. "Kettal on tuvastatud viga" ja "Ketas on asendatud ning saadetakse koju". Täna sain uue ketta kätte. Paistab korras olevat. Mingit kirjavahetust polnud ja kõik toimis niisama ka.
Varem tehase garantiid kasutades on aega võtnud ligemale 1.5 kuud, seega 1 kuu tundub täiesti mõistlik aeg olevat.
Endiselt head kogemused selle firmaga icon_smile.gif
Kommentaarid: 88 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ollaz
HV veteran
Ollaz

liitunud: 04.01.2008




sõnum 03.12.2016 10:43:39 vasta tsitaadiga

ot:
jaanus- kirjutas:
sest alati leiab odavama brändi vaja mineva asja soetamisel

Eestlasena ma ei leia, et ma oleks piisavalt rikas, et odavat asja osta icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ihvike
HV Guru

liitunud: 31.03.2002




sõnum 22.12.2016 17:18:30 vasta tsitaadiga

Viimane kogemus oli selline, et ilmselt vaatan edaspidi mujalt asju. Tellisin pühapäeval ühe asja, maksin raha ära. Esmaspäeva tööpäeva lõpupoole sain kirja, et toode laost otsas. Tühistasin tellimuse. Järgmise päeva hommikul toode jälle laos, sama hinnaga. Ootasin korraliku kodanikuna tänaseni oma raha tagasi. Ei pidanud vastu, saatsin kirja. Selle peale siis vabandati ja kanti raha üle. Lõppkokkuvõttes nagu kõik JOKK, kuid ...
Kas on mõtet midagi spekuleerida, kuid mul jääb mulje, et süsteem on vigane ja töötajad ülekoormatud. Mõni aeg tagasi tellisin arvutikomplekti ja komplekteerimise ja sellega läks asi ka lõpuks lausa tragikoomiliseks. Pole hea meel negatiivne olla teiste äri suhtes, kuid parandamiseruumi on paraku küllaga.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 22.12.2016 22:57:52 vasta tsitaadiga

Kiire kasv + kõigemüük ei ole hea variant - väga robot peab olema ja kliendi probleemide lahendamine üksasi...mõistmine hoopis teine ooper. Analoogse allakäigu on teinud mitmed kiiresti tõusnud firmad. Kaup24 on täiesti saamatu lõhnade saatmisel - 10 päeva vs järgmine päeva kohal mylookist.
Ehk ikka tuleks põhisektori põhiselt asju vaadata.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Reisengof
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.12.2015




sõnum 23.12.2016 15:39:36 vasta tsitaadiga

Panen ka siis kogemuse kirja , saatsin terve arvuti 5 novembril 1a.ee garantiisse, alles eile tuli sõnum et emaplaat kutu ja vahetavad välja selle. Täna tuli dpd kuller , ja tõi uue emaplaadi ainult.Vaatasin ja imestasin, ise mõeldes,et okei. Saatsin neile kirjad , proovisin kätte saada kuid koguaeg ootel, pühade tõttu lühendatatud tööpäev jne. Mulle jääb paar küsimust õhku nüüd ,et saatsin terve arvuti neile , ja nad ise ei vahetagi emaplaati välja vaid pean uuesti arvutitargas laskma komplekteerida? Teine küsimus ,et kui nad nüüd saadavad mulle tagasi arvuti , kes garanteerib ,et seal kõik toitekaablid alles on ning kuidas protsessor jne teised jupid pakendatud on.
Kuna pea 2 kuud juba ootel oleks jõuludeks vähemalt kasti tagasi saanud , ja nemad saadavad mulle emaplaadi selle asemel ,et see välja vahetada ning terve kast saata hmm.. lappasin ka tarbijakaitseameti lehe läbi , tuleb vist sinna pöörduda. Pea 2 kuud on päris mõistlik aeg ma arvan.
Igasugune tagasiside ja info on abiks kuidas edasi toimida thumbs_up.gif
Kommentaarid: 98 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 96
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 23.12.2016 15:48:53 vasta tsitaadiga

Reisengof kirjutas:
Panen ka siis kogemuse kirja , saatsin terve arvuti 5 novembril 1a.ee garantiisse, alles eile tuli sõnum et emaplaat kutu ja vahetavad välja selle. Täna tuli dpd kuller , ja tõi uue emaplaadi ainult.Vaatasin ja imestasin, ise mõeldes,et okei. Saatsin neile kirjad , proovisin kätte saada kuid koguaeg ootel, pühade tõttu lühendatatud tööpäev jne. Mulle jääb paar küsimust õhku nüüd ,et saatsin terve arvuti neile , ja nad ise ei vahetagi emaplaati välja vaid pean uuesti arvutitargas laskma komplekteerida? Teine küsimus ,et kui nad nüüd saadavad mulle tagasi arvuti , kes garanteerib ,et seal kõik toitekaablid alles on ning kuidas protsessor jne teised jupid pakendatud on.
Kuna pea 2 kuud juba ootel oleks jõuludeks vähemalt kasti tagasi saanud , ja nemad saadavad mulle emaplaadi selle asemel ,et see välja vahetada ning terve kast saata hmm.. lappasin ka tarbijakaitseameti lehe läbi , tuleb vist sinna pöörduda. Pea 2 kuud on päris mõistlik aeg ma arvan.
Igasugune tagasiside ja info on abiks kuidas edasi toimida thumbs_up.gif

Arvuti ostetud tervikuna?
1a on ju lihtlabane vahendus, tervet arvutit neile iial ei saadaks kui just kõik jupid neilt ostetud polnud.

aga mulje jääb, et nad endale hunniku ebapädevat tööjõudu palganud... tagasi peaksid ikka terviku saama.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
siven
HV veteran
siven

liitunud: 04.12.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 23.12.2016 17:40:37 vasta tsitaadiga

mida helli see lugu käib lausa huumorinurka... saadad terve arvuti...
siis avastavad ,et katki ainult mobo ja selle ainult ka saadavad ... ülejäänd arvuti ununes maha:D
sain ikka kõvasti naerada esimest korda elus kuulen sellist jama:D
huvitav kui neile pesumasin saata remonti ja tuleb välja ,et trummel katki kas siis saadavad ainult trummli sulle ja ülejäänd jääb neile:D
ja noh nad müüvad ju kõike tehnikat eks nalja võib palju saada ka teistel:D
Kommentaarid: 161 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 147
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Reisengof
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.12.2015




sõnum 23.12.2016 21:47:42 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
Reisengof kirjutas:
Panen ka siis kogemuse kirja , saatsin terve arvuti 5 novembril 1a.ee garantiisse, alles eile tuli sõnum et emaplaat kutu ja vahetavad välja selle. Täna tuli dpd kuller , ja tõi uue emaplaadi ainult.Vaatasin ja imestasin, ise mõeldes,et okei. Saatsin neile kirjad , proovisin kätte saada kuid koguaeg ootel, pühade tõttu lühendatatud tööpäev jne. Mulle jääb paar küsimust õhku nüüd ,et saatsin terve arvuti neile , ja nad ise ei vahetagi emaplaati välja vaid pean uuesti arvutitargas laskma komplekteerida? Teine küsimus ,et kui nad nüüd saadavad mulle tagasi arvuti , kes garanteerib ,et seal kõik toitekaablid alles on ning kuidas protsessor jne teised jupid pakendatud on.
Kuna pea 2 kuud juba ootel oleks jõuludeks vähemalt kasti tagasi saanud , ja nemad saadavad mulle emaplaadi selle asemel ,et see välja vahetada ning terve kast saata hmm.. lappasin ka tarbijakaitseameti lehe läbi , tuleb vist sinna pöörduda. Pea 2 kuud on päris mõistlik aeg ma arvan.
Igasugune tagasiside ja info on abiks kuidas edasi toimida thumbs_up.gif

Arvuti ostetud tervikuna?
1a on ju lihtlabane vahendus, tervet arvutit neile iial ei saadaks kui just kõik jupid neilt ostetud polnud.

aga mulje jääb, et nad endale hunniku ebapädevat tööjõudu palganud... tagasi peaksid ikka terviku saama.

Arvuti kõik jupid sealt ostetud muidugi.
Kommentaarid: 98 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 96
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 23.12.2016 21:56:40 vasta tsitaadiga

No siis anna vihastele kirjadele tuld icon_biggrin.gif
Kaotasid su arvuti ära icon_lol.gif
Isegi K-Arvutisalong ei suutnud minuteada midagi nii geniaalset omal ajal teha.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Reisengof
Kreisi kasutaja

liitunud: 19.12.2015




sõnum 23.12.2016 22:24:08 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
No siis anna vihastele kirjadele tuld icon_biggrin.gif
Kaotasid su arvuti ära icon_lol.gif
Isegi K-Arvutisalong ei suutnud minuteada midagi nii geniaalset omal ajal teha.


Vihased kirjad said nii rma kui ka 1a.ee venekeelsetele klienditeenindajatele poole kes koguaeg kuskile edasi suunavad,teele pandud päeval. Närv tõesti must.
Eks ma üritan selle emaplaadi raha tagastamise peale välja mängida , saab näha kas nõustuvad vabatahtlikult või tarbijakaitse amet tuleb appi või saadab pikalt kuna 2 kuud pole piisavalt pikk aeg icon_lol.gif
Kommentaarid: 98 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 96
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aspiriin
HV kasutaja
Aspiriin

liitunud: 28.11.2010




sõnum 24.12.2016 09:39:56 vasta tsitaadiga

Kuradi jama tarnega ikka on. 2 nädalat tagasi sai kaup tellitud. Panin 21. et oleks automaadis. Ikka ei suudetud. Saadan paki tagasi ka kui kohale jõuab. Pidi kingiks ka minema veel. Omnivast ka küsitud ja neil pakki ei ole. icon_evil.gif icon_evil.gif
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 24.12.2016 10:43:01 vasta tsitaadiga

3 kvartali järgi nad ikka jõhkra käibega.
riiklikke makse 366 751.26 EUR
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 24.12.2016 23:24:54 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
3 kvartali järgi nad ikka jõhkra käibega.
riiklikke makse 366 751.26 EUR


Kakakaubamajad ongi jõhkra käibega. Teenindus aga allapoole arvestust.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ampsu
Kreisi kasutaja
ampsu

liitunud: 28.01.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 25.12.2016 12:47:44 vasta tsitaadiga

Aspiriin kirjutas:
Kuradi jama tarnega ikka on. 2 nädalat tagasi sai kaup tellitud. Panin 21. et oleks automaadis. Ikka ei suudetud. Saadan paki tagasi ka kui kohale jõuab. Pidi kingiks ka minema veel. Omnivast ka küsitud ja neil pakki ei ole. icon_evil.gif icon_evil.gif

Pigem sinu enda lollus, et neilt tellid paki lootusega jõuludeks saada. Netikaubamajad võib enne jõule ära unustada. Isegi kui asi jõuab Omniva kätte, siis neil puhta umbes kõik. Ega Eesti ei ole ainus riik, kus detsembris logistiline koormus suureneb räigelt. Kõik välislaod samade probleemidega.
Kommentaarid: 104 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 4 :: 92
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aspiriin
HV kasutaja
Aspiriin

liitunud: 28.11.2010




sõnum 25.12.2016 14:24:42 vasta tsitaadiga

ampsu kirjutas:
Aspiriin kirjutas:
Kuradi jama tarnega ikka on. 2 nädalat tagasi sai kaup tellitud. Panin 21. et oleks automaadis. Ikka ei suudetud. Saadan paki tagasi ka kui kohale jõuab. Pidi kingiks ka minema veel. Omnivast ka küsitud ja neil pakki ei ole. icon_evil.gif icon_evil.gif

Pigem sinu enda lollus, et neilt tellid paki lootusega jõuludeks saada. Netikaubamajad võib enne jõule ära unustada. Isegi kui asi jõuab Omniva kätte, siis neil puhta umbes kõik. Ega Eesti ei ole ainus riik, kus detsembris logistiline koormus suureneb räigelt. Kõik välislaod samade probleemidega.



Ega jah, 1a-st kirjutati vastu ka , et pakk juba 21. üle antud.
Ehk siis omniva enda jama. Eks tuleb oodata lihtsalt.
Kommentaarid: 19 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  1a.ee OÜ mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 28, 29, 30 ... 49, 50, 51  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.