Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Elite: Dangerous märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
sirius4k
HV veteran
sirius4k

liitunud: 25.09.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.01.2016 20:57:54 vasta tsitaadiga

Lõpetasin just ühe missiooni, kus pidin kellegi õhku laskma. Sellel oli eskort, kus ühe piloodi nimi oli Jacen Solo icon_biggrin.gif
Kunagi mingit E: D YT videot vaatasin, siis kuskil on George Lucas jaam ka.
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 04.04.2002



Online

sõnum 15.07.2016 15:36:52 vasta tsitaadiga

Täiesti segased icon_eek.gif Elite: Dangerous - Epic (and Deadly!) Mountain Climb
Spoiler Spoiler Spoiler



Edit: Olin eile just dokkimas kui Putin kohaliku patrulli peale pahandas icon_lol.gif
Spoiler Spoiler Spoiler

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Kris1
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2011




sõnum 21.08.2016 19:13:55 vasta tsitaadiga


(Free Update on mõistetav kui et baasmängu uuendused (1.7) on baasmängu omanikele, ja Horizons uuendused (2.2) - kõige eelduste kohaselt SLF , NPC Crew ja planeetide uuendused - on Horizons omanikele)

Gamescom seekord läbi, ja nagu oodatud tuli ka Elite kohta palju uudiseid ja videosid. Kui eelnevalt olin 2.2 suhtes skeptiline, siis nähtuga oled väga rahul. On mida oodata, näha et viimased kuud (ja kindlasti rohkemgi) on möödunud väga töiselt. Endiselt Ship Launched Fighters pole just mulle mõeldud (kuigi hea meel et esimesed sammud NPC Crew sissetoomisel on astutud seoses NPC figther pilootide palkamise sissetoomisega), aga nn. QoL uuendused on väga teretulnud (palju asju millest mängijad puudust tundnud). Laevade transport ja moodulite salvestamine/transport hea näide, kuigi ühe vähese tõrvatilgana plaanivad nad ilma ajaviiteta transporti (Oktoobrini siiski aega, ja Frontier on ennegi mängijaid kuulanud, loodan et nad mõtlevad ümber ja panevad mingi ajaviite sisse et transport ühest kohast teise pole maagiliselt 0 sekundit). Tundub et 2.2 tuleb päris suure uuendus.

Kaugema tuleviku kohta seekord ei kuulnud, keskenduti 2.2 uuendusele. Ja usun võib ka 99,9% tõenäosusega tõdeda et kogu Horizons plaanitu (a'la avatarid ja multicrew) lükkub 2017 peale. Mis ka tark tegu, minu isiklik arvamus on et oli viga reklaamida Horizonsi kui hooaega mis kestab 2016 aasta. Parem kulutada rohkem aega kui kiirustatud versioon välja lasta.

Frontier on alati (minu arvates) väga tugevalt lähtunud printsiibist "biggest bangs for bucks" (mitmedki developerite väljaütlemised viitavad ka sellele) ehk üritatake võimalikult efektiivselt asju sisse tuua (vastavalt ressurssidele ehk töökulule). Ja neid asju siis vastavalt ressurssidele ajapikku parandatakse, täiustatakse. Samm sammult. See võib meeldida, ja võib mitte meeldida. Ka 2.2 puhul võib öelda et Reisijate gameplay on võimalikult lihtsaks tehtud aga ju siis polnud ressursse seda järgmisele tasemele aretamiseks (mina siiski olen päris rahul - olen seda kaua oodatnud, ja eriti just VIP reisijate vedu võib olla mõnus vahepala muudele asjadele). Mulle tundub et 2.2 on päris hea balanss sisu poolest, väga hea uuendus mängule ja olen rahul tempoga kuidas mäng areneb.

Vaikselt hakkab sisse tulema ka tulnukate teemat - nii Unknown Artefacti (UA) kui Unknown Probe (UP) müsteeriumid mida Frontier on ette söötnud arenevad oma tempoga (ja alles paar päeva tagasi lahendati tähtis osa UP puzzlest). Gamescomi ajal tuli uus vihje kuupäevale nr 28. On veel praeguses versioonis (1.6/2.1) saladusi mida avastatud pole? Võimalik. Ja mida tähendab kuupäev nr 28? Aeg näitab. icon_smile.gif

Mõned 2.2 gameplay videod:

Ship Launched Fighers - Basic
Spoiler Spoiler Spoiler

Ship Launched Fighers - Combat
Spoiler Spoiler Spoiler

Passenger Missions VIP
Spoiler Spoiler Spoiler

NPC Crew & Crew Fighter
Spoiler Spoiler Spoiler

Hyperspace
Spoiler Spoiler Spoiler

Ship Transfer
Spoiler Spoiler Spoiler


Ja mõned head pildid ka juurde.
Valged kääbused ja neutrontähed saavad uue ilme, ja omadusi (laevadele ohtlikud, kuid nendelt võetav kütus annab laeva hüppevõimele ajutiselt kaugust juurde). Saan aru et järgnev pole päris mängusisene screenshot, kuid ilme mille poole püüeldakse:

Spoiler Spoiler Spoiler


2.2 toob juurde ka erinevaid planeetide geoloogilisi struktuure nagu erinevaid vulkaanilisi geisereid. Ootan huviga. Järgnev tundub olevat mängusisene screenshot.
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 04.04.2002



Online

sõnum 25.10.2016 17:03:04 vasta tsitaadiga

Uus update siis väljas. Steamis tõmbab ja suuruseks 13GB. No nii pikka changelog-i vist pole minu silmad eales näinud icon_lol.gif
Link: https://forums.frontier.co.uk/showthread.php/300177-Elite-Dangerous-The-Guardians-2-2-update

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
d-day
HV kasutaja

liitunud: 06.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2016 17:22:58 vasta tsitaadiga

võtsin selle mängu üle pika aja ette. Proovisin neid uusi reisjate transportimis missioone, nüüd siis asun 13998 valgusaasta kaugusel SOL-ist. Umbes nädal võttis aega kohale jõudmine ASPx-ga. Sihtpunktiks oli süsteem nimega TRA X-1, süsteem koosneb kolmest mustast august, õnneks pääsesin neist mööda ja alustan tagasisõitu koju, loodan, et elusana kohale jõuan. o7
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 02.12.2016 17:37:09 vasta tsitaadiga

d-day kirjutas:
võtsin selle mängu üle pika aja ette. Proovisin neid uusi reisjate transportimis missioone, nüüd siis asun 13998 valgusaasta kaugusel SOL-ist. Umbes nädal võttis aega kohale jõudmine ASPx-ga. Sihtpunktiks oli süsteem nimega TRA X-1, süsteem koosneb kolmest mustast august, õnneks pääsesin neist mööda ja alustan tagasisõitu koju, loodan, et elusana kohale jõuan. o7


noice!

ise ED d ei mängi, aga selline element tundub juba äge icon_smile.gif
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 46
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
d-day
HV kasutaja

liitunud: 06.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.12.2016 18:47:00 vasta tsitaadiga

Siis soovitan ligi võtta, tegemist ja avastamist on seal nüüdseks vähemalt 1000 tunni jagu, galaktikas on üle 400 miljardi süsteemi, nii et head avastamist. Lisaks on mäng vahepeal ikka väga palju arenenud: planeetide peal maandumine, suure laevaga saad väiksed fighterid kaasa võtta, erinevate laevamoodulite craftimine jne. Varsti lisatakse see et saad sõbrad enda laeva peale kaasa võtta. Ühesõnaga tegevust on palju ja praegusel ajal parim kosmosemäng
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kris1
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2011




sõnum 27.01.2018 13:48:22 vasta tsitaadiga

Selle aasta uuendused:


Aasta esimene uuendus nimega Beyond Chapter One läks neljapäevast Betasse.
Teises ja kolmandas kvartalis tulevad väiksemad nn. sisuuuendused.
Ja aastat jääb lõpetama Q4 Release mis peaks olema kõige suurem.

Tahtmine mäng uuesti kätte võtta (peale pausi), ja minujaoks Beyond Chapter One selleks hea moment. Tundub väga hea uuendustepakett - planeetide visuaalse poole uuendus (isegi kui surface uuendused tulevad Q4, on Betas nähtu muljetavaldav); uuenenud Insenerid (Engineers); lisatud isikud nagu Material Trader kes vahetavad (kuid ei müü!) materjale; Tech Brokerid kellelt saab erinevaid vidinaid materjalide vastu osta (loodan et laiendatakse veelgi); nüüd annab Galnet mängusiseseid artikleid lugemise asemel kuulata ehk nn. Galnet Audio; uuendused kaubanduses nn. Trade Data selgeks väljatoomiseks; sisse on toodud nn. Wing Missionid mida mängijad saavad koos või üksinda teha (kasutades uuendust nagu Mission Depot kus näiteks saab kaupu jupphaaval transportida, praegu on see uuendus ainult Wing Missioonidel kuid plaan on see järgmiste uuendustega viia sisse ka tavalistesse missioonidesse); sisse toodud uus mängumehaanika Megashipide röövimiseks (skännimine, luukide avamine jne - seda plaanitakse laiendada ka mängu teistele elementidele); uus laev Chieftain ja erinevad uuendused nn. Crime&Punishment süsteemis. Pluss väiksemad asjad.

Kui uuendus Betast välja tuleb (pakun et 3-4 nädalat) siis plaan kõigepealt oma laevu uuendada (mõte on lisaks Aspile teha Diamondback Explorer põhiliseks galaktika avastamise laevaks; ja sellele lisaks Python mis täidab suurema ja võimsama laeva rolli; või miks mitte ka Vulture kui tekib tahtmine kedagi tulistada). Seni olen põhimängus ainult FSD uuendanud (ja väga algelisi mootori uuendusi), aga nüüd tahaks inseneridega natuke sügavamale minna (ja materjalide saamiseks proovida erinevaid mängumehaanikaid). Ja kui laevad juba enamvähem siis mõte natuke planeete avastama minna (planeetide visuaalse poole uuendused on väga hea motivaator) - endal on paar eesmärki mida tahaks mängus ära teha. icon_smile.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Player1
HV kasutaja
Player1

liitunud: 02.05.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.01.2018 14:17:17 vasta tsitaadiga

Mind huvitab selles mängus ainult tulistamine ja laeva täiendamine. Hetkel olen teinud neid "assassination" missioone, aga see ajakulu, et lõpuks lahingusse jõuda on ikka kuradi meeletu. Keegi ehk teab moodust, kuidas siin mängus kiiremini asjani jõuda?
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
d-day
HV kasutaja

liitunud: 06.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.01.2018 16:52:58 vasta tsitaadiga

Player1 kirjutas:
Mind huvitab selles mängus ainult tulistamine ja laeva täiendamine. Hetkel olen teinud neid "assassination" missioone, aga see ajakulu, et lõpuks lahingusse jõuda on ikka kuradi meeletu. Keegi ehk teab moodust, kuidas siin mängus kiiremini asjani jõuda?

resource extraction zones saad koguaeg vastaseid tulistada ja pappi tuleb ka normmalselt.
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 18
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sirius4k
HV veteran
sirius4k

liitunud: 25.09.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.01.2018 15:12:03 vasta tsitaadiga

Ma kärutan Imperial Clipperiga ringi.
Miski grupp ka eestlastel on, kellega koos teha midagi? Üksi tüütab suht kiiresti ära.
Kommentaarid: 53 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 52
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kris1
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2011




sõnum 03.03.2018 19:19:01 vasta tsitaadiga

Beyond Chapter One ehk 3.0 on sellest nädalast live serveris väljas.

Paar pilti (selfit) tänasest mängusessioonist. Esimene neist väiksel 165km raadiusega (metall)planeedil, ning teine suure 18659km raadiusega jääplaneedilt. Ja see jääplaneet oleks peaaegu ka saatuslikuks saanud - kiirus polnud küll suur, ja lähenemisnurk oli hea, kuid 2.0G ei käitunud laev nii kui vaja (tulemuseks hull 24%). Mõlemad kuskil 7k va kaugusel maast.
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gangrel
HV kasutaja
Gangrel

liitunud: 11.07.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.03.2018 16:22:00 vasta tsitaadiga

Krt, see Frontieri arendusstiil võib ikka tigedaks ajada. Käsisin siis uusi Guardianite varemeid uurimas- audiovisuaalselt vinge kogemus. Vanad ahelvaremed tumedate kuude pimedates orgudes. Hakkasin siis seal materjali koguma ja esimesed paar korda mõnus scavengeri jaht- vanade paneelide eemaldamine ja igasuguse kasuliku sodi üles korjamine. Siis lõpuks guardianite konsool-kera välja toomine ning skännimine. Nüüd mis asja ära rikub- ühest skäänist saada ühe guardian module/weapon blueprint fragmendi. Ühe tech brokeri pakutava mooduli lahti lukustamine tahab minimaalselt neli ühte või teist jubinat. Lisaks vihjatakse, et need ei jää viimasteks guardianite hübriidtehnika pakkumisteks. Seega, minimaalselt neli korda peab tech module varemeid grindima ja relvade saamiseks kaheksa korda resettima. icon_rolleyes.gif GRIND, GRIND, GRIND. Kui sellele niipalju keskenduvad siis võiks ED vähemalt Grinding Gear Games-le (Path of Exile) maha müüa- need vähemalt oskavad nüri töö lõbusaks tehs.

Oeh, vähemalt sai openis nalja- jõudsin esimeste varemeteni. Alguses sain üksi seal askeldada, siis natukese aja pärast kontakt radaril- mingi asp piilus üle mäe, et kas on turvaline maanduda. Kohe selle järel tuli veel kaks instantsi. Sõitsime siis oma srv-dega seal surnuaias ringi ja ajasime oma asju. Mingi hetk hüppas mingi FDL sisse kes asus kohe pommitama Asp-e. Hüppasin kiirelt oma laeva ja siis kütsin selle FDL naha kuumaks. Ganker ei arvestanud, et nii kaugel võib ka kohata lahingkõlbulikku Condat. Parim osa oli, et FDL plahvatas täpselt varemete keskel (rammisin oma condaga ta varemetesse kinni) ning tema alla jäid aspide SRV-d lõksu. icon_lol.gif
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kris1
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2011




sõnum 13.03.2018 21:29:05 vasta tsitaadiga

Grind jah üks märksõna mida Elite puhul palju kasutatakse. icon_biggrin.gif

Need uued (ja veel tulevad) guardiani moodulid - pole ka kõige suurem fänn. Nagu aru saan siis vähemalt ei saa neid Inseneride abil tuunida (see oleks eriti hull). See on mänguosa, millega pole kokku puudunud, ja need viimased asjade käigud pigem tõukavad mind eemale kui ärgitavad huvi. Mul on tunne et seda Guardians vs Thargoid asja hakatakse arendama, aga eks paistab kuhu see välja jõuab. Ise hoidun võidurelvastamisest, ja hetkel tsivilisatsioonist natuke eemal - kui tagasi tulen, eks paistab mis sellest järgi. icon_razz.gif

Hetkel käsil üks asi millest olen juba pikalt mõelnud - nimelt üritus ühele kuule SRVga tiir peale teha. Tõuke andsid mitmed samasugused seiklused teiste poolt. Väljavalituks osutus 366km raadiusega kivine kuu 7555 va kaugusel päiksesüsteemist. Pole just kõige väiksem (rekord Elite maailmas peaks olema 143km raadius), aga tundus pinnavormide poolest väga huvitav (ja ka visuaalselt väga atraktiivne, suuresti tänud 3.0 planeetide uuendusele).

Pean ka väikest travel logi Frontieri foorumis, kellel huvi siis
https://forums.frontier.co.uk/showthread.php/412043-My-journey-around-366km-radius-rocky-moon-(travel-log)

Hetkel 8 mängupäeva seljataga, läbitud 578km (matemaatiline tiir ümber oleks 2298km, kuid arvan et oma 2500km tuleb kindlasti ära). Oma kuu või kaks võtab veel aega. icon_smile.gif Seni väga fun olnud. Elite pole graafiliselt ehk kõige kõige, kuid siiski kogu kombott (planeetide pinnavormid, ja kogu Stellar Forge selle taga jne) on suurepärane (seni võrreldes 2.0ga aina paremaks läinud, ja loodan et areneb veelgi). Kuu 0.04G on piisavalt väike ka, et mõnikord tundub et SRV lausa lendu tõuseb. icon_razz.gif

Mõned pildid:
Spoiler Spoiler Spoiler
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 04.04.2002



Online

sõnum 14.03.2018 12:46:21 vasta tsitaadiga

Endal käib ka üsna samamoodi see asi. Et kui grindist isu täis saab siis on jälle natukeseks ajaks mott maas. Eks Star Citizeniga saab üsna sarnane olema see mänguaja kulutamine icon_smile.gif
_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Gangrel
HV kasutaja
Gangrel

liitunud: 11.07.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.04.2018 17:07:24 vasta tsitaadiga

Guardianite mooduleid ei saa jah inseneridega modida. Iseenesest on nad hea idee- täidab selle lünga ära mis valitseb modimata mooduli ja sama aga g5 modifikatsiooniga mooduli vahel. Nt Guardianite power plant puhul on välja arvestatud, et pm umbes sama mis vana halva rolliga g4 overcharged power plant.

Enda jaoks on see ED ikka väga casual hardcore mäng- täpselt selline asi mis lükkad käima kui on vaja midagi kuulata/vaadata aga ei taha niisama passida selle ajal ja tahad midagi näppudega teha. Selles suhtes monotoone grind sobib sellise stiiliga hästi kokku- ei pea väga keskenduma mis mängus toimub. icon_lol.gif

See nädal lasti ka uusi guardianite techi välja: Guardiant power distributor, frameshift booster ja siis frag cannon.

Booster eemaldati kohe- vigane (väärtused valed). Idee selline, et paned ühte optional module pesasse ja siis suurema kütusekulu eest võimendab su fsd hüppekaugust 10 valgusaasta võrra. Hetkel lisa kütusekulu väärtus oli absurdselt kõrge- kui õieti aru sain, siis tahtis kütusekulu suurendada 125%.
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kris1
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2011




sõnum 15.04.2018 19:21:36 vasta tsitaadiga

Ma ise nii väga FSD kaugust taga ei aja, kilogramme ei loe, need mõned valgusaastad ette või taha pole nii olulised. Aga mu praegused ~7500 va päikesesüsteemist eemal on minu rekord, eks need kes galaktika teise otsa reisivad mõtlevad ehk teisiti.

Minu "ümber kuu sõit" edeneb ka hästi. Alustasin 32 päeva tagasi, mängupäevi olnud 26 (nädalavahetusel pikemalt, tööpäevadel lühemalt), ja praeguseks 2467km läbitud. Pakun et kuskil nii 500-600km veel, kaardil (surface map) juba algus/lõpupunkt paistab. icon_smile.gif
Statistika paneel näitab et seni kulunud mõned minutid alla 48 tunni (ehk alla 2 tunni mängupäeva kohta). Väga fun olnud. icon_biggrin.gif
Mõned highlight pildid:
Spoiler Spoiler Spoiler


edit. 15.04
Ring peale tehtud. Mängupäevi 30, kokku sain 2987km ja aega kulus ligi 57 tundi. icon_smile.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ertai
HV veteran
Ertai

liitunud: 11.05.2007




sõnum 16.04.2018 13:40:53 vasta tsitaadiga

Kris1, naiss!
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 46
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kasutaja36
HV vaatleja
Kasutaja36

liitunud: 10.08.2011




sõnum 05.06.2018 12:16:53 vasta tsitaadiga

Loll küsimus aga siin keegi xb1 peal ka mängib? Oleks huvitav näha kus ja mis toimetatakse. GT RedJlve, võib julgelt lisada

Vahepalaks niipalju et laevaks Diamondback Explorer,engineeritud explorer build coriolisest võetud, põhisuunitlus exploring aga hiljem ka plaan Chieftain/Challenger soetada ja Thargoididega madistada, Guardian relvad tunduvad huvitavad aga tahavad enne grindi parasjagu. Eile õhtul sai ka esimesed planeedid ise ''avastatud''.

Setup on Tflight Hotas One, pooleks võeldud ja tooli käsipuudele kinnitatud, efektsem mängida icon_biggrin.gif .

Keegi milleski Elite ka muidu?


viimati muutis Kasutaja36 03.07.2018 16:55:23, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kris1
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2011




sõnum 09.06.2018 18:29:11 vasta tsitaadiga

Täna oli Laveconi Q&A paneel mängutegijatega mis valgustas paljusid asju mida Q4 uuendusel plaanitakse.
algab siit https://www.twitch.tv/videos/271209822?t=00h01m52s

Kiire ingliskeelne ülevaade:
Spoiler Spoiler Spoiler

Mõned klipid ka:
äikese efekt udukogudes - https://clips.twitch.tv/SullenTransparentPeachEagleEye
uus jää planeetide shader - https://clips.twitch.tv/SmallWealthyBubbleteaMcaT

Tundub väga huvitav. Nii kaevandamine kui galaktika avastamine. Nagu mainiti tahetakse gameplayd laiendada, ja arvan et mõlemad lahendused on küllaltki huvitavad (ja samas jäävad ka sellesse piirdesse mida nad saavad teostada, mina mängijana võin unistada ulmeasjadest kuid reaalsus ole see mida nad saavad ja ei saa endale lubada). On mida Q4 oodata.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kasutaja36
HV vaatleja
Kasutaja36

liitunud: 10.08.2011




sõnum 03.07.2018 17:00:33 Distant Worlds II vasta tsitaadiga

Exploreritele ka midagi:

https://forums.frontier.co.uk/showthread.php/404790-DW2-Distant-Worlds-II-Fleet-Roster-Sign-Up-Thread?p=6374456&viewfull=1#post6374456
Kommentaarid: 2 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kris1
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2011




sõnum 02.11.2018 20:36:47 vasta tsitaadiga

Arvan et jätan Distant World 2 vahele. Minu jaoks oli juba minu eelmine trip ligi 8k va kaugusele parasjagu saavutus. icon_razz.gif Samas Beagle Point on oma ahvatlus - ja pärast ringiga tagasi (omas tempos).
Kuid vaatab mida Q4 toob - mida täpsemalt nn. codex hõlmab, mida uut avastada, ja paremad viisid asju avastada. Nagu eelmises postituses kirjutasin probe kohta.

Eelmine nädal tuli Q2 update (nime all Chapter 2) - Kraiti pole veel proovinud, kuid Challengeri natuke putitasin inseneridega. Minust ikka combat pilooti ei saa, kuid laev jättis hea mulje, jätan alles.

Vahepeal tulnud ka ametlik detailne kirjeldus kaevandamise kohta mida plaanitakse Q4 uuendusse.
https://forums.frontier.co.uk/showthread.php/434086-HITTING-THE-MOTHER-LODE

Lühidalt öeldes lisatakse 3 kaevandamise vormi, ja neil on natuke sügavam mängumehaanika kui lihtsalt laseriga tulistamine. Tundub huvitav ja päris põhjalik. Loodetavasti saadakse asi Q4ks valmis.

edit. 16.okt

Link

Beyond - Chapter 4 ehk maakeeli 3.3 beta tuleb 30.oktoobril. Ja tundub et planeeritakse selle kestvuseks 4 nädalat, ehk siis live mängu peaks 3.3 uuendus jõudma novembri lõpus või detsembri alguses.
Spoiler Spoiler Spoiler

Tutvustavad livestriimid (nn. content reveal streams, nagu nad alati teinud) algavad juba sellest neljapäevast pihta (19 bst peaks meie aja järgi kell 21 olema):
Exploration, Codex and Visual Improvements – 18 October (19:00 BST)
BGS and Scenario Interactions – 25 October (19:00 BST)
Squadrons – 30 October (19:00 GMT)
Mining – 01 November (19:00 GMT)
The Ships – 8 November (19:00 GMT)

Ootan suure huviga. Tundub olevat väga suur update, ja just mänguosad mis mind kõige rohkem huvitavad (galaktika avastamine ja kaevandamine).
Frontier on öelnud et nn. Chapter 4 on viimane Beyond update kuid töö käib järgmise suure uuenduse kallal, aga veel liiga vara teada millises vormis see uuendus tuleb (pakun et atmosfäriga planeedid). Natuke ka numbreid - kui Frontier on praeguseks paisunud üle 400 pealiseks siis Elite kallal teeb tööd neist üle 100 (rohkem kui varem).

edit. 18.okt
Tänane livestriim vaadatud, ja vajab natuke seedimist. Palju uut (tõesti palju nii suuri kui väikseid asju) - ja tänane oli ainult üks osa Chapter 4 uuendusest. Esmamulje väga positiivne, aga asjad nõuavad harjumist, ja testimist kuidas mängus tegelikult toimima hakkavad. Tähesüsteemide taevakehade avastamine tundus huvitav - sügavam kui see praegu on, kuid samas ka mitte liiga kuiv. On raske kõigile meeldida, kuid mulle endale tundub selline "kesktee" päris meeltmööda. Sondid (probe) millega taevakehi "pommitada" toimisid natuke teistmoodi nagu ette kujutasin - nõuab harjumist. Olen kindel et ma ei hakka massiliselt süsteeme 100% ära kaardistama, kuid arvan et las pigem selline tegevus olla natuke aega (ja vaeva) nõudvam kui et päris lihtne. Eriti veel nüüd kui peale seda uuendust kui süsteem on teiste poolt juba avastatud, siis esmasel süsteemikaardil näed neid taevakehi mis avastatud; kui süsteemi kellegi poolt avastatud pole (või seda datat pole maha müüdud) siis näeb kaardilt ainult peatähte.

Codex tundus huvitav. Palju ei näidatud. Lisaks entsüklopeediale on põhiasi oma "avastuste" koondamine. Galaktika on jaotatud 42 regiooniks, ja igalühes asju mida avastada. Sinu nn. teadmistel on 3 staatust - rumored, reported ja discovered. Alguses sa midagi ei tea, kuid osade asjade kohta annab mäng "vihjeid" - need on teadmised mis on "rumored" staatuses. Kui leiad ise selle siis sulle läheb "discovered" staatusega codexisse, ja teistele tuleb märge "reported" (ja kui teised selle leiavad, siis neil muutub "discovered" staatuseks). Tundub päris huvitav mängusisene tsükkel - ühe mängija avastused mõjutavad teise mängija teadmisi.

Väiksematest uuendustest on nn. nightvision (mida saab sisse lülitada) mis aitab planeetide "pimedas küljes" liikumust. Ja sellega koos muudetakse need "ööperioodid" pimedaks nagu nad olema peavad. Mul püsib mõte mõnele planeedile uuesti ring peale teha (seekord tahaks leida sobiva jääplaneedi), ja see uuendus mõjutaks seda väga palju - nightvision ei tundunud pikemaks perioodiks väga ahvatlev. Ja kui tõesti pime on pime muudaks see keerukust hoopis teiseks. Aga realismi arvastades õige muutus.

Teine väike uuendus on süsteemikaartidel võimalus taevakehade orbiite näha ehk nn. orrery view. Kaua oodatatud uuendus, ja selline skemaatiline kaardivorm tundus päris huvitav.

Kokkuvõttes on palju mida oodata, Ja nagu ütlesin see alles üks osa uuendusest.
Stiilinäide valgustusest:
https://www.reddit.com/r/EliteDangerous/comments/9pc7hu/star_rays_q4_lighting_from_stream/

edit. 02.Nov.

Nüüdseks Betat proovinud (selle esimest varianti), ja kõik senised livestreamid vaadanud.
Keybindingutega paras tegu (seda kergelt öeldes), ja pole veel päris oma käe järgi kõik paika saanud. Ma ei kujuta ette mida uus mängija tegema hakkaks, igasugu süsteeme on aastatega omajagu lisandunud (ja menüü nuppude seadistuseks pole just kõige kasutajasõbralikumalt edastatud).

Kuid uued asjad (paljude kohta ka öelda ümbertöötatud vana) on huvitavad. Ja nõuavad harjumist. Süsteemi skännimine nõuab rohkem "tööd", aga arvan et õige samm. Planeetide kaardistamine oli isegi lihtsam kui arvasin. Natuke nõuab harjumist ka kogu nn. Analyst Mode (või kuidas seda kutsutaksegi). Kogu kompott tundub mõnes mõttes nagu teine mäng. Uusi häälnäitlemisega scenarioid pole veel vaadanud - arvan siis kui uuendus põhimängu jõuab. Codex ka päris hea abimees - aitab silma peal hoida sellel mida ise olen avastanud, ja viitab ka sellele mida teised avastanud - põhimängus kindlasti asi mida hea jälgida.

Kaevandamine ja Squardronid (lihtsalt öeldas nn. guild süsteem) pole veel Betas, aga peaks jõudma 6.nov. Striimi põhjal jäin mina väga rahule. Eriti just kaevandamise kohta - lisatakse päris korralikult sügavust, nii nagu oodatud oli. Minu Krait on valmis icon_smile.gif . Asteroidi pooleks lõhkamine oli muljetavaldav vaatepilt, nii audio kui visuaalselt.
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
matrix
HV kasutaja
matrix

liitunud: 10.09.2002




sõnum 05.11.2018 18:32:17 vasta tsitaadiga

Tõmbasin endale ka selle mängu, mõne teise mängu demo on ka funktsionaalsem, dokkida ei saa(teen kõik õigenst nagu peab, aga see automaatne osa mis laeva sisemusse viib, see ei hakka tööle), supercruise töötab nii kuidas jumal juhatab, paar korda kasutad, siis pead 10-15 mintsa niisama passima. Kas tõesti peab kohe mingid lisad(Horizons) peale tõmbama, et midagigi töötaks?
_________________
Give a man a computer program and you give him a headache, but teach him to program computers and you give him the power to create headaches for others for the rest of his life... R. B. Forest
Kommentaarid: 7 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 7
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
raitl
HV veteran


liitunud: 20.01.2002




sõnum 05.11.2018 19:09:15 vasta tsitaadiga

matrix, teed midagi ikka kardinaalselt valesti. Vanilla mäng toimib nagu kulda. Vaata mõned youtube tutorialid ära ja proovi uuesti.
Kommentaarid: 165 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 147
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Kris1
HV kasutaja

liitunud: 16.05.2011




sõnum 05.11.2018 19:14:47 vasta tsitaadiga

matrix kirjutas:
Tõmbasin endale ka selle mängu, mõne teise mängu demo on ka funktsionaalsem, dokkida ei saa(teen kõik õigenst nagu peab, aga see automaatne osa mis laeva sisemusse viib, see ei hakka tööle), supercruise töötab nii kuidas jumal juhatab, paar korda kasutad, siis pead 10-15 mintsa niisama passima. Kas tõesti peab kohe mingid lisad(Horizons) peale tõmbama, et midagigi töötaks?

Väga veider. Horizons pole kohustuslik, kuid kui praegu mäng osta siis pigem Horizonsiga (osa uusi asju tuleb põhimängu, osa nõuavad Horizonsi).

Supercruise jälgi et relvi, landing geari ja cargo scoopi poleks väljas, ning et poleks mass locked (on teistest objektidest piisavalt kaugel).

Tutorial videod on:
(4 aasta tagused - aeg on lennanud, ja isegi ütleks et korralikult uuendusi/laiendusi tulnud, kuid põhiasjad ikka samad)

Link


Link
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Elite: Dangerous mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 15, 16, 17, 18  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.