Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Oculus Rift, HTC VIVE, PS VR ja teised virtual reality headsetid märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 95, 96, 97 ... 174, 175, 176  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.06.2016 06:33:08 vasta tsitaadiga

NATAS999, on ju. VR kokku saab olema input+output.
See hetk kui tekib mingi ühtne standard ja ühtne lahendus, mis annab kogu kehale nii inputi kui outputi, saame rääkida mingist standardsest VR lahendusest. Pilt üks väike osa sellest.
Täna teeb üks mees pilt, teine pilti ja pulte, kolmas ainult käsi jne. Mingi ühtset kõikehõlmavat lahendust ei ole ega ka standardeid millele toota.
Seda enam peaks ettevaatlikult ringi käima selle asjaga ja üritama võimalikult ühtselt kogu seda asja teha...

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 06.06.2016 06:41:52 vasta tsitaadiga

olen seda juba varem rääkind, see input seal juures ei ole midagi müstilist ja ennenägematut. mingi jumpsuit oleks juba midagi huvitavat, aga läheb liiga matrixiks kätte ära juba. see, et vive tegi ja rift üritab mingeid 3D kontrollereid teha, minu jaoks täiesti selline gimmiky teema. kuskil euroniksis 5-10minutit katsuda vb huvitav, kodus reaalselt mänge mängida sellega ei viitsiks kindlasti. sama ka room scale.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004




sõnum 06.06.2016 08:27:53 vasta tsitaadiga

Vael kirjutas:
Edaspidi saab ainult Nvidia GPU+ Dell monitore koos Originiga kasutada või Radeon GPU+LG monitore koos Steamiga, DRM ftw...
/s off
Avatud Freesync vs GSync juba on, sinna otsa Gameworks ja Inteli uued prosed, mis eelistavad Win10. Ei ole seda /s tähist üldse vaja. Kui tarbijad VR seoses sellise riistvaralise killustatuse omaks võtavad, siis on see ju ainult aja küsimus, sest tegemist on monitoridega, mis ainult teatud keskkonda ja selle poolt heaks kiidetud mänge toetavad.
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 06.06.2016 13:14:42 vasta tsitaadiga

sooty kirjutas:
Vael kirjutas:
Edaspidi saab ainult Nvidia GPU+ Dell monitore koos Originiga kasutada või Radeon GPU+LG monitore koos Steamiga, DRM ftw...
/s off
Avatud Freesync vs GSync juba on, sinna otsa Gameworks ja Inteli uued prosed, mis eelistavad Win10. Ei ole seda /s tähist üldse vaja. Kui tarbijad VR seoses sellise riistvaralise killustatuse omaks võtavad, siis on see ju ainult aja küsimus, sest tegemist on monitoridega, mis ainult teatud keskkonda ja selle poolt heaks kiidetud mänge toetavad.

Intel\AMD+Win10, FS\GS\GW mõjutavad perfi(Witcher3), üks ei välista teist. Konsoolidel on jah eraldi ökosüsteemid, aga me räägime siiski PC huvilistest, kes arvuti soetavadki just valikuvabaduse pärast...
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.06.2016 13:32:26 vasta tsitaadiga

NATAS999, sa vaatad seda asja liiga lühikese perspektiiviga... tänane asjade käik on tuleviku standardite alus.
Seega kui me täna seda asja juba tervikuna ei vaata ning sellest lähtuvalt juure tasandil ei planeeri ühtse süsteemina, siis ei saa ta seda ka kunagi olema.
See, et sind roomscale vms ei koti pole siinjuures üldse oluline, kedagi koti sõnakõlksud - mida inimesti huvitavad on kogemused.
Selleks et täieliku immersiooni tajuda on paratamatult vaja midagi kõigile meeltele, et seda reaalsust kogeda nagu meie hetke oma.
Täna roomscale sellele lähimal, homme vb midagi muud, aga elus maailma elusana kogemisest sa vaevalt isegi ära ütleksid.

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 06.06.2016 14:42:27 vasta tsitaadiga

Aeron, kui standard näeb ette mingit selga tõmmatavat kostüümi ja laoruumi, siis sorry, aga massidesse see ei lähe never-ever. võibolla kuskil messil või n.ö. arcade teenust pakkuvas asutuses saad kasutada, aga sellisel juhul on teenus kallis ja huvilisi minimaalselt, kui üldse. mida vähem ruumi ja lisavidinaid, seda rohkemate kasutajateni toode jõuab. asja võiks näha natukene laiemalt kui oma mätta otsast hetkeline wow efekt.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.06.2016 15:56:34 vasta tsitaadiga

NATAS999, küsimus ei ole mida standard nõuab, küsimus on mida VR pakub.
_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 06.06.2016 16:08:38 vasta tsitaadiga

Aeron kirjutas:
NATAS999, küsimus ei ole mida standard nõuab, küsimus on mida VR pakub.
jälle nullis tagasi. doh.gif
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
sooty
HV veteran

liitunud: 12.06.2004




sõnum 07.06.2016 22:07:17 vasta tsitaadiga

Vive liigub laost paari päevaga:
http://arstechnica.com/gaming/2016/06/psa-htc-vive-vr-hardware-has-landed-at-physical-stores/
Kommentaarid: 12 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
agen008
HV kasutaja
agen008

liitunud: 05.01.2005




sõnum 07.06.2016 23:37:21 vasta tsitaadiga

sooty kirjutas:
Vive liigub laost paari päevaga:
http://arstechnica.com/gaming/2016/06/psa-htc-vive-vr-hardware-has-landed-at-physical-stores/


Aga mitte siia, eksole?
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 04.04.2002



Online

sõnum 08.06.2016 00:54:33 vasta tsitaadiga

Keegi siin Vive launchi aegu tegi Kännukasse järelpärimise. Siis vist pakuti, et juuni lõpp, juulis võiks Eestist ka seda saada olla. Selliste uudiste valguses võib see isegi reaalseks osutuda.
_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.06.2016 07:59:47 vasta tsitaadiga

Nad võiks vive'iga steam controlleri ka kaasa panna. Leiaks see ka kandepinda rohkem.
_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
aphextwin
HV vaatleja

liitunud: 05.08.2005




sõnum 09.06.2016 10:50:55 vasta tsitaadiga

Kasutajad räägivad supersamplingu kasutamisest. Kuidas see täpselt käib ja kas peale panduna rakendub see n.ö. defaultina igale käivitatavale mängule? Kas NVIDIA kontrollpaneeli mingist linnukesest/linnukestest piisab või tuleb mingid liigutused lisaks teha? Aitäh ette!
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RustyZ
HV Guru
RustyZ

liitunud: 20.06.2004




sõnum 09.06.2016 10:56:30 vasta tsitaadiga

Kas see mitte ei tähenda seda et sinna kuhu pead keerad muutub pilt kvaliteetsemaks ja igalpool mujal siis halvemaks? Et ressurssi kokku ohoida selle arvelt mida sa just ei vaata justkui. Olen näinud sellist asja osade GearVR asjadega.
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 22.04.2003




sõnum 09.06.2016 10:58:52 vasta tsitaadiga

supersampling on renderdamine suuremal resol kui näidatav pilt ja siis downscale. kõige lihtsam aga kõige ressursimahukam antialiasing. täna - dsr nvidia ja vsr amd kaartidel.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
axec
HV vaatleja
axec

liitunud: 11.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.06.2016 11:17:34 vasta tsitaadiga

Oculus debug tooliga saab suurendada render resolutsiooni, ehk mitu pikslit ühe displeipiksli kohta renderdatakse.
http://www.roadtovr.com/improve-oculus-rift-game-image-quality-using-this-tool-oculus-debug-tool/
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aphextwin
HV vaatleja

liitunud: 05.08.2005




sõnum 09.06.2016 13:39:20 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
supersampling on renderdamine suuremal resol kui näidatav pilt ja siis downscale. kõige lihtsam aga kõige ressursimahukam antialiasing. täna - dsr nvidia ja vsr amd kaartidel.


See on idee, aga praktiliselt kas piisab Nvidia kontrollpaneelis linnukesest ja vastavakordne supersampling siis rakendubki n.ö. universaalselt? Igas mängus endas sees midagi sättima ei pea?
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tomorrow
HV Guru
Tomorrow

liitunud: 08.02.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.06.2016 16:20:56 vasta tsitaadiga

aphextwin, Paraku pead ikka igas mängus sättima custom reso DSR kasutamisel. Muidugi võib ka desktopil kasutada DSR aga see pole soovitatav, kuna kõik kirjad jms muutuvad imeväikseks.
Kommentaarid: 89 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aivo998
HV vaatleja

liitunud: 26.12.2013




sõnum 09.06.2016 18:27:09 vasta tsitaadiga

Kas keegi oculus debuging tooli on testinud ja kas on ka silmaga märgatavat tulemust ?

Aeron ega sa pole seda debug tooli katsetanud ?
Hakkan ise katsetama ja vaatan mis toimub.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aphextwin
HV vaatleja

liitunud: 05.08.2005




sõnum 09.06.2016 19:23:48 vasta tsitaadiga

Tomorrow kirjutas:
aphextwin, Paraku pead ikka igas mängus sättima custom reso DSR kasutamisel. Muidugi võib ka desktopil kasutada DSR aga see pole soovitatav, kuna kõik kirjad jms muutuvad imeväikseks.


Tänks, Tomorrow!
Vive on muidu seni olnud suurepärane elamus. Resolutsioon on, nagu on ja üsna piiratud sweet spot vajab veel harjumist, aga lihtsalt mõnus on maailmades sees olla. Lai naeratus näole ilmus, kui end esimeses tutvustavas ruumis leidsin.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xmaster
HV kasutaja
xmaster

liitunud: 08.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.06.2016 01:08:17 vasta tsitaadiga

aphextwin kirjutas:
Tomorrow kirjutas:
aphextwin, Paraku pead ikka igas mängus sättima custom reso DSR kasutamisel. Muidugi võib ka desktopil kasutada DSR aga see pole soovitatav, kuna kõik kirjad jms muutuvad imeväikseks.


Tänks, Tomorrow!
Vive on muidu seni olnud suurepärane elamus. Resolutsioon on, nagu on ja üsna piiratud sweet spot vajab veel harjumist, aga lihtsalt mõnus on maailmades sees olla. Lai naeratus näole ilmus, kui end esimeses tutvustavas ruumis leidsin.


sweet spoti osas soovitan korra tsekata pilti võttes foam näomask ära, kui silmad lähemale saad panna nii lensidele. Ise tegin omale juba custom foam õhemad maskid kuna vahe oli märgatav.

edit: vahe ja kasu erineb ja on personaalne, sõltub näokujust ja silmade asetusest jne, pole inimestel nii ühtemoodi feissid et kõigile sama asi loeks tingimata selles osas. ja prillide kasutajatel muidugi hoopis muu teema.
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aphextwin
HV vaatleja

liitunud: 05.08.2005




sõnum 10.06.2016 07:55:55 vasta tsitaadiga

xmaster kirjutas:
sweet spoti osas soovitan korra tsekata pilti võttes foam näomask ära, kui silmad lähemale saad panna nii lensidele. Ise tegin omale juba custom foam õhemad maskid kuna vahe oli märgatav.


Aitäh vihje eest! Mis asjast sa omale need custom variandid meisterdasid?
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.06.2016 08:39:16 vasta tsitaadiga

Aivo998 kirjutas:
Kas keegi oculus debuging tooli on testinud ja kas on ka silmaga märgatavat tulemust ?

Aeron ega sa pole seda debug tooli katsetanud ?
Hakkan ise katsetama ja vaatan mis toimub.


Mul pole rauda, millega jooksutada.
980M on tegelt ikka natuke nõrk. Vb peaks mõne vähemnõudlikuma mänguga proovima. Hmm.

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
xmaster
HV kasutaja
xmaster

liitunud: 08.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 10.06.2016 19:11:25 vasta tsitaadiga

aphextwin kirjutas:
xmaster kirjutas:
sweet spoti osas soovitan korra tsekata pilti võttes foam näomask ära, kui silmad lähemale saad panna nii lensidele. Ise tegin omale juba custom foam õhemad maskid kuna vahe oli märgatav.


Aitäh vihje eest! Mis asjast sa omale need custom variandid meisterdasid?


Piltide järgi tundub, et 22 mai icon_smile.gif

https://dl.dropboxusercontent.com/u/7889321/Vive/Photo%2022.05.16%2011%2044.19.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/7889321/Vive/Photo%2022.05.16%2012%2025.26.jpg

krõpsuriba ei olnud isegi vaja tegelt, asi iseenesest hoidis ka piisavalt kinni vive küljes olevast nagadega pinnast.

edit: hoiatus, igasugu svamm ei kõlba, trial and error küsimus, näonahk on tundlik värk, osa asju hakkavad ruttu ärritama, näiteks see roosa ei kannata kaua kasutamist vs see kollane ehitussvamm mis ostsin klappidele uute cup'ide tegemiseks kunagi icon_smile.gif

Olen sellega demosid ka teinud juba, hea lihtne peale higisemat tegelast ära vahetada ja pärast kraaniall nagu svammi ikka, läbi loputada.
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
aphextwin
HV vaatleja

liitunud: 05.08.2005




sõnum 10.06.2016 23:24:22 vasta tsitaadiga

xmaster kirjutas:


https://dl.dropboxusercontent.com/u/7889321/Vive/Photo%2022.05.16%2011%2044.19.jpg
https://dl.dropboxusercontent.com/u/7889321/Vive/Photo%2022.05.16%2012%2025.26.jpg

krõpsuriba ei olnud isegi vaja tegelt, asi iseenesest hoidis ka piisavalt kinni vive küljes olevast nagadega pinnast.

edit: hoiatus, igasugu svamm ei kõlba, trial and error küsimus, näonahk on tundlik värk, osa asju hakkavad ruttu ärritama, näiteks see roosa ei kannata kaua kasutamist vs see kollane ehitussvamm mis ostsin klappidele uute cup'ide tegemiseks kunagi icon_smile.gif

Olen sellega demosid ka teinud juba, hea lihtne peale higisemat tegelast ära vahetada ja pärast kraaniall nagu svammi ikka, läbi loputada.


Naiss! Kindlasti proovin lähiajal katsetuseks foami eemaldada. Muide, millised experience'id Vivega su senised lemmikud on? Mõtlen mänge jm. Milline soft su jaoks must-have on? Netis on loomulikult muljeid kuhjaga, aga kunagi ei või teada, kellel mis hea mõte veel pakkuda on.

Edit: proovitud, näomaskita ongi sweet spot suurem. Lahe.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Oculus Rift, HTC VIVE, PS VR ja teised virtual reality headsetid mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 95, 96, 97 ... 174, 175, 176  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.