Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
05.04.2016 11:19:51
|
|
|
dx12 on feature levelitega. 12_0 ja 12_1 on juba väga dx12 ja seal on kaardid alates gcn 1.1/maxwell 2.
gcn 1.1 hakkas tulema 3 aastat tagasi 7790 kaardi näol, laiemalt 260/290 2.5a tagasi. maxwell 2 tuli 970/980 kaartidega poolteist aastat tagasi. dx12 ise on kohe juba aastapäevad olemas.
NATAS999, dx11 > dx12 üleminekus on oluliselt suurem vahe apis ja lähenemisel mängude-mootorite kirjutamisele kui raual.
telefonid on vale võrdlus, seal on uuemate droidide portimisega väga lihtne probleem - vajalikke draivereid (või siis kernelimooduleid) ei ole. kui tootjad neid avalikult välja annaks, siis porditaks üle nii et pole asigi.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
05.04.2016 13:51:56
|
|
|
londiste, selle jutu järgi on ka ageia ppu täna vägagi asjalik tegija.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
05.04.2016 13:55:42
|
|
|
NATAS999, ei saa su võrdlusest aru.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
05.04.2016 14:06:03
|
|
|
londiste kirjutas: |
NATAS999, ei saa su võrdlusest aru. |
kui ei saa, siis ei saa, mis ma ikka teha saan. toores, ebaküps, ei ole veel valmis, lapsekigades, peab veel arenema. märksõnad, mis käivad dx12 hetke seisu kohta. selgemini enam pole võimalik väljenduda.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
21.04.2016 09:28:35
|
|
|
amd releases codexl 2.0 as open source through gpuopen (via techpowerup)
edit:
jooksutasin ashesi benchi oma masinal - i7-4770 ja 980ti:
dx12:
Spoiler
==========================================================================
Quality Preset: Crazy
==========================================================================
Resolution: 2560x1440
Fullscreen: True
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
Glare Quality: High
Shading Samples: 16 million
Terrain Shading Samples: 16 million
Shadow Quality: High
Temporal AA Duration: 0
Temporal AA Time Slice: 0
Multisample Anti-Aliasing: 4x
Texture Rank : 1
== Total Avg Results =================================================
Total Time: 60.001198 ms per frame
Avg Framerate: 38.349976 FPS (26.075638 ms)
Weighted Framerate: 37.773659 FPS (26.473475 ms)
Average Batches per frame: 19827.482422 Batches
==========================================================================
== Results ===============================================================
BenchMark 0
TestType: Full System Test
== Sub Mark Normal Batch =================================================
Total Time: 70.978905 ms per frame
Avg Framerate: 44.238495 FPS (22.604746 ms)
Weighted Framerate: 42.775002 FPS (23.378141 ms)
Average Batches per frame: 6315.501465 Batches
== Sub Mark Medium Batch =================================================
Total Time: 56.010326 ms per frame
Avg Framerate: 37.564503 FPS (26.620878 ms)
Weighted Framerate: 37.120541 FPS (26.939262 ms)
Average Batches per frame: 14179.406250 Batches
== Sub Mark Heavy Batch =================================================
Total Time: 53.014355 ms per frame
Avg Framerate: 34.481228 FPS (29.001287 ms)
Weighted Framerate: 34.360703 FPS (29.103014 ms)
Average Batches per frame: 38987.535156 Batches |
dx11:
Spoiler
==========================================================================
Quality Preset: Crazy
==========================================================================
Resolution: 2560x1440
Fullscreen: True
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
Glare Quality: High
Shading Samples: 16 million
Terrain Shading Samples: 16 million
Shadow Quality: High
Temporal AA Duration: 0
Temporal AA Time Slice: 0
Multisample Anti-Aliasing: 4x
Texture Rank : 1
== Total Avg Results =================================================
Total Time: 60.007809 ms per frame
Avg Framerate: 38.303585 FPS (26.107218 ms)
Weighted Framerate: 37.672272 FPS (26.544724 ms)
Average Batches per frame: 19120.773438 Batches
==========================================================================
== Results ===============================================================
BenchMark 0
TestType: Full System Test
== Sub Mark Normal Batch =================================================
Total Time: 70.935196 ms per frame
Avg Framerate: 44.815552 FPS (22.313683 ms)
Weighted Framerate: 43.499550 FPS (22.988745 ms)
Average Batches per frame: 6172.256836 Batches
== Sub Mark Medium Batch =================================================
Total Time: 56.077515 ms per frame
Avg Framerate: 39.070919 FPS (25.594484 ms)
Weighted Framerate: 38.379318 FPS (26.055698 ms)
Average Batches per frame: 12856.317383 Batches
== Sub Mark Heavy Batch =================================================
Total Time: 53.010712 ms per frame
Avg Framerate: 32.880146 FPS (30.413490 ms)
Weighted Framerate: 32.690720 FPS (30.589720 ms)
Average Batches per frame: 38333.742188 Batches |
edit2:
vaatasin, et imelikud tulemused. selgub, et async compute on vähemalt nvidia kaartide jaoks by default maha võetud. käsitsi saab peale tagasi keerata ja siis on paar fps perf hit:
dx12 koos async computega:
Spoiler
==========================================================================
Quality Preset: Crazy
==========================================================================
Resolution: 2560x1440
Fullscreen: True
Bloom Quality: High
PointLight Quality: High
Glare Quality: High
Shading Samples: 16 million
Terrain Shading Samples: 16 million
Shadow Quality: High
Temporal AA Duration: 0
Temporal AA Time Slice: 0
Multisample Anti-Aliasing: 4x
Texture Rank : 1
== Total Avg Results =================================================
Total Time: 60.004456 ms per frame
Avg Framerate: 36.889229 FPS (27.108183 ms)
Weighted Framerate: 35.048355 FPS (28.532009 ms)
Average Batches per frame: 19559.699219 Batches
==========================================================================
== Results ===============================================================
BenchMark 0
TestType: Full System Test
== Sub Mark Normal Batch =================================================
Total Time: 71.030876 ms per frame
Avg Framerate: 42.516720 FPS (23.520159 ms)
Weighted Framerate: 39.837975 FPS (25.101679 ms)
Average Batches per frame: 6225.928711 Batches
== Sub Mark Medium Batch =================================================
Total Time: 56.034157 ms per frame
Avg Framerate: 35.942364 FPS (27.822321 ms)
Weighted Framerate: 34.034668 FPS (29.381804 ms)
Average Batches per frame: 13524.190430 Batches
== Sub Mark Heavy Batch =================================================
Total Time: 52.948334 ms per frame
Avg Framerate: 33.353271 FPS (29.982067 ms)
Weighted Framerate: 32.141380 FPS (31.112541 ms)
Average Batches per frame: 38928.976563 Batches
========================================================================= |
Average | Normal | Medium | Heavy
DX11 38.30 44.82 39.07 32.88
DX12 38.35 44.24 37.56 34.48
Async 36.89 42.52 35.94 33.35 |
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
dohc-48v12
Aeg maha 1p
liitunud: 28.07.2008
|
22.04.2016 01:15:17
|
|
|
vaatan ja kratsin kukalt, kuidas 980ti ära sai amd-lt
_________________ Ime tala, Nagu ime kepike.
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid! |
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
0 :: |
85 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
22.04.2016 17:57:12
|
|
|
Hmm huvitav, pealkiri oli "CPU scaling" ja kokkuvõttes läks ikka AMD vs Nvidia kõrvutamiseks. Kuigi oleks võinud CPU jõudluse kohta märkmeid teha- nii AMD kui Nvidia kaartidega oli "nõrga CPU-ga" DX12 all märgatav jõudluse kasv.
Ja loomulikult keskmise FPS räägib kõik mängukogemusest.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
25.04.2016 20:22:20
|
|
|
mind oleks palju rohkem huvitanud mingi pilt sellest kuidas cpu usage varieerub corede ja üldise loadi lõikes.
benchmarkina on tegelikult täitsa hästi tehtud - masinale väga räige load peale ja renderdatav on omajagu random elementidega (pakun, et unitite ai arvutused viivad cpu loadi üles) aga elementide tulemuse varieeruvusest hoolimata on lõpptulemus väga stabiilne.
edit:
teadsin valesti, ashes reportib väga asjalikku infot. seda tuleb lihtsalt mõnevõrra kaevata.
edit2:
see benchi reporting paistab natukene bugine olema siiski. ma ei tea, mis valemiga fpsid arvutatakse aga ma samu numbreid ei saa kui mäng ise kokku arvutas.
per frame frametime info on tulemuste faili ilusasti reportitud, bench kestab 3 minutit. kui ma liidan frametimed kokku, tuleb <1ms täpsusega 3 minutit.
mingi jama on dx11 ja dx12 numbrite võrreldavusega:
| frames | gpu | min | avg | max | ashes
| | bound | fps | fps | fps | avg
-------------------------------------------------------
dx12 | 7071 | 98% | 13,84 | 39,29 | 99,14 | 38,35
dx12ac | 6799 | 84% | 12,68 | 37,77 | 92,72 | 36,89
dx11 | 7112 | 0% | 19,97 | 39,51 | 68,71 | 38,30 |
põhimõtteliselt on frametime põhjal fpsi arvutamine natukene vigane lähenemine aga ikkagi, mida krt.
frametimed graafikul:
asynci meeletu kõikumine on selgelt näha. dx11 ja dx12 graafikud on kord üks, kord teine. nii on paremini nähtav aga tegelikult katab praegu dx12 kohati dx11 peenema joone ära.
edit3:
what went wrong with quantum break on pc (eurogamer)
uwp ei paista jätkuvalt väga hea asi olema.
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
22.05.2016 17:19:54
|
|
|
Jälle pole DX11 võrdlust, sealt edasiminekut ka on?
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
trip
HV Guru
liitunud: 15.03.2007
|
|
Kommentaarid: 404 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
301 |
|
tagasi üles |
|
|
madest
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.08.2002
|
14.07.2016 22:26:17
|
|
|
Mängutootjatel on mootori uuendamine ilmselt liiga kulukas ja supportida tahetakse ka 10a vanu kaarte ja Op süsteeme seega motivatsioon Dx12 peale kolida on suhteliselt väike. Ise loodan et arendajad eelistataks üldse avatud standartit Dx12 asemel.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
Ramones
HV veteran
liitunud: 09.07.2004
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
20.10.2016 00:27:52
|
|
|
Ei saanud sellest artiklist hästi pihta, et mis imeloom see "shader intrinsic" tahab siis olla, eradliseisev täiendus DX12\Vulkan-le või on AMD hüüdlause välja mõelnud uue?
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
Rauno266
Kreisi kasutaja
liitunud: 03.07.2009
|
20.10.2016 09:52:37
|
|
|
Asi väga lihtne. Nüüdsest on shaderite koodile otsene ligipääs. Varem pidid lootma, et Dx12 on kenasti realiseerinud kõikide arhitektuuride erinevad API-d, aga reaalsus on see, et sama kood jookseks erinevate kaartide peal enam-vähem samamoodi optimiseeritult, siis Dx12 realiseeris "ainult" selle subset-i käskudest, mis neil kõigil suhteliselt sarnane oli. Nüüdsest aga on developeril tahtmise korral ligipääs shaderisisestele funktsioonidele ning neid saab välja kutsuda ilma, et peaks x arvu API kihte kasutama. AMD "avalikustas" selle võimaluse arvatavasti seetõttu, et arendajad, kes konsoolidele mänge teevad, peavad nagunii juba praegu parima jõudluse saavutamiseks neid kasutama. Lihtsalt PC developeridele sellest mingit suuremat kasu ei ole olnud ja suure tõenäosusega ei hakka ka olema, sest kui juba praegu ei suudeta normaalset DirectX 12 tuge pakkuda värsketele mängudele, siis vaevalt, et keegi iga GPU jaoks mingit mängu optimeerima hakkab.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
20.10.2016 10:45:35
|
|
|
mu mäletamist mööda directX, open gl jne api'd olidki nagu selle mõttega loodud, et ei peaks iga raua kolaka jaoks eraldi mängu sisuliselt kirjutama. nüüd tahetakse siis kangesti jälle 1970-1990 olukorda taastada?
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
20.10.2016 12:02:54
|
|
|
shader intrinsic functions on sisuliselt selleks, et saab (vähemalt mingil määral) otse rauale shadereid kirjutada. hea võrdlus oleks võib-olla see kuidas teatud situatsioonides kirjuatakse prosele kriitilised tükid koodi assembleris.
tundub, et tehniliselt on see lahendatud shader language tasemel ja seda üle apide. ehk siis jah, kasutatav sisuliselt sõltumatult sellest, millist apid kasutatakse - opengl/vulkan/dx11/dx12.
edit:
nagu ikka on kommentaarides päris tublisti tarkust:
https://www.techpowerup.com/forums/threads/closer-to-the-metal-shader-intrinsic-functions.226960/#post-3541573
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
DeTHiCa.
HV Guru
liitunud: 13.01.2006
|
28.10.2016 11:24:29
|
|
|
algas ilusti, lõpp läks pasaks ära.
|
|
Kommentaarid: 144 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
136 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
Gap
HV Guru
liitunud: 20.03.2006
|
02.03.2017 02:00:17
|
|
|
Mõtlen siin et kui kunagi peaks võtma uue kaardi siis oleks see ehk mõni uus AMD seeria kaart ,kui neil on midagi head tulemas millagil ? DX12 all on see Nvidia küll üks igavene piiks Ma saan aru et mul on kaart juba päris vanaraud ,aga ikkagi võiks nagu ikka veel DX12 kasutades see Division joosta normaalselt ilma et kokku jookseb
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
02.03.2017 09:11:00
|
|
|
Gap, gtx 1170 oleks ehk võibolla esimene dx12 kaart. praegused kaardid ei ole veel dx12 iseärasusi ja võimalusi silmas pidades ehitatud.
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
02.03.2017 14:41:52
|
|
|
erick kirjutas: |
Ja see on tõsine pang. |
Poolteist aastat möödas. Kuidas siis sellega pangega jääbki?
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
|
Kommentaarid: 237 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
212 |
|
tagasi üles |
|
|
|