Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  DirectX 12 teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 05.04.2016 11:19:51 vasta tsitaadiga

dx12 on feature levelitega. 12_0 ja 12_1 on juba väga dx12 ja seal on kaardid alates gcn 1.1/maxwell 2.
gcn 1.1 hakkas tulema 3 aastat tagasi 7790 kaardi näol, laiemalt 260/290 2.5a tagasi. maxwell 2 tuli 970/980 kaartidega poolteist aastat tagasi. dx12 ise on kohe juba aastapäevad olemas.

NATAS999, dx11 > dx12 üleminekus on oluliselt suurem vahe apis ja lähenemisel mängude-mootorite kirjutamisele kui raual.
telefonid on vale võrdlus, seal on uuemate droidide portimisega väga lihtne probleem - vajalikke draivereid (või siis kernelimooduleid) ei ole. kui tootjad neid avalikult välja annaks, siis porditaks üle nii et pole asigi.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 05.04.2016 13:51:56 vasta tsitaadiga

londiste, selle jutu järgi on ka ageia ppu täna vägagi asjalik tegija.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 05.04.2016 13:55:42 vasta tsitaadiga

NATAS999, ei saa su võrdlusest aru.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 05.04.2016 14:06:03 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:
NATAS999, ei saa su võrdlusest aru.
kui ei saa, siis ei saa, mis ma ikka teha saan. toores, ebaküps, ei ole veel valmis, lapsekigades, peab veel arenema. märksõnad, mis käivad dx12 hetke seisu kohta. selgemini enam pole võimalik väljenduda.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 21.04.2016 09:28:35 vasta tsitaadiga

amd releases codexl 2.0 as open source through gpuopen (via techpowerup)

edit:
jooksutasin ashesi benchi oma masinal - i7-4770 ja 980ti:
dx12:
Spoiler Spoiler Spoiler
dx11:
Spoiler Spoiler Spoiler


edit2:
vaatasin, et imelikud tulemused. selgub, et async compute on vähemalt nvidia kaartide jaoks by default maha võetud. käsitsi saab peale tagasi keerata ja siis on paar fps perf hit:
dx12 koos async computega:
Spoiler Spoiler Spoiler


      Average | Normal | Medium | Heavy
DX11  38.30     44.82    39.07    32.88
DX12  38.35     44.24    37.56    34.48
Async 36.89     42.52    35.94    33.35

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
dohc-48v12
Aeg maha 1p
dohc-48v12

liitunud: 28.07.2008




sõnum 22.04.2016 01:15:17 vasta tsitaadiga

vaatan ja kratsin kukalt, kuidas 980ti ära sai amd-lt icon_biggrin.gif
_________________
Ime tala, Nagu ime kepike. icon_smile.gif
Siga armastab muda, aga mudane siga armastab puhast aset!
Miks ADMIN Anti112 ambusib mind? andis 1p cooldowni aga ma ei saa peale selle enam mitteühtegi postitust teha! üks päev ei kuid!
Kommentaarid: 112 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 6 :: 0 :: 85
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 22.04.2016 17:57:12 vasta tsitaadiga

Scart kirjutas:
http://www.hardocp.com/article/2016/04/19/dx11_vs_dx12_intel_cpu_scaling_gaming_framerate/


Hmm huvitav, pealkiri oli "CPU scaling" ja kokkuvõttes läks ikka AMD vs Nvidia kõrvutamiseks. Kuigi oleks võinud CPU jõudluse kohta märkmeid teha- nii AMD kui Nvidia kaartidega oli "nõrga CPU-ga" DX12 all märgatav jõudluse kasv.
Ja loomulikult keskmise FPS räägib kõik mängukogemusest.
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 25.04.2016 20:22:20 vasta tsitaadiga

mind oleks palju rohkem huvitanud mingi pilt sellest kuidas cpu usage varieerub corede ja üldise loadi lõikes.
benchmarkina on tegelikult täitsa hästi tehtud - masinale väga räige load peale ja renderdatav on omajagu random elementidega (pakun, et unitite ai arvutused viivad cpu loadi üles) aga elementide tulemuse varieeruvusest hoolimata on lõpptulemus väga stabiilne.

edit:
teadsin valesti, ashes reportib väga asjalikku infot. seda tuleb lihtsalt mõnevõrra kaevata.

edit2:
see benchi reporting paistab natukene bugine olema siiski. ma ei tea, mis valemiga fpsid arvutatakse aga ma samu numbreid ei saa kui mäng ise kokku arvutas.
per frame frametime info on tulemuste faili ilusasti reportitud, bench kestab 3 minutit. kui ma liidan frametimed kokku, tuleb <1ms täpsusega 3 minutit.
mingi jama on dx11 ja dx12 numbrite võrreldavusega:
       | frames |  gpu  |  min  |  avg  |  max  | ashes
       |        | bound |  fps  |  fps  |  fps  |  avg
-------------------------------------------------------
dx12   |  7071  |  98%  | 13,84 | 39,29 | 99,14 | 38,35
dx12ac |  6799  |  84%  | 12,68 | 37,77 | 92,72 | 36,89
dx11   |  7112  |   0%  | 19,97 | 39,51 | 68,71 | 38,30
põhimõtteliselt on frametime põhjal fpsi arvutamine natukene vigane lähenemine aga ikkagi, mida krt.

frametimed graafikul:

asynci meeletu kõikumine on selgelt näha. dx11 ja dx12 graafikud on kord üks, kord teine. nii on paremini nähtav aga tegelikult katab praegu dx12 kohati dx11 peenema joone ära.

edit3:
what went wrong with quantum break on pc (eurogamer)
uwp ei paista jätkuvalt väga hea asi olema.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002



Online

sõnum 21.05.2016 20:20:33 vasta tsitaadiga

http://www.pcworld.com/article/3073538/software-games/total-war-warhammer-directx-12-performance-preview-radeon-reigns-supreme.html
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 22.05.2016 17:19:54 vasta tsitaadiga

Jälle pole DX11 võrdlust, sealt edasiminekut ka on?
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 06.07.2016 15:35:56 vasta tsitaadiga

futuremark teases 3dmark "time spy" directx 12 benchmark (via techpowerup)

edit:
microsoft refines directX 12 multi-gpu with simple abstraction layer (via techpowerup)

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
trip
HV Guru
trip

liitunud: 15.03.2007




sõnum 13.07.2016 11:36:01 vasta tsitaadiga

http://www.game-debate.com/news/20774/id-software-using-directx-12-over-vulkan-literally-makes-no-sense
Kommentaarid: 404 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 301
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
madest
Kreisi kasutaja
madest

liitunud: 02.08.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 14.07.2016 22:26:17 vasta tsitaadiga

Mängutootjatel on mootori uuendamine ilmselt liiga kulukas ja supportida tahetakse ka 10a vanu kaarte ja Op süsteeme seega motivatsioon Dx12 peale kolida on suhteliselt väike. Ise loodan et arendajad eelistataks üldse avatud standartit Dx12 asemel.
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ramones
HV veteran
Ramones

liitunud: 09.07.2004




sõnum 14.07.2016 23:32:12 vasta tsitaadiga

3DMark Time Spy nüüd väljas: http://www.anandtech.com/show/10486/futuremark-releases-3dmark-time-spy-directx12-benchmark
Tegin teema ka, kuhu skoore lisada: https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?t=680666
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 20.10.2016 00:14:08 vasta tsitaadiga

a new perspective on multi-gpu memory management (pc perspective)
uut pole seal küll just palju aga seletus on päris adekvaatne.
ka kommentaarid paistavad kiirel pilgul lugemist väärt olema.

edit (03-09-2016):
battlefield 1 beta: 18 grafikkarten im benchmark-test, dx12 gegen dx11, grafikdetails, systemanforderungen (pc games hardware, saksa keeles)
madalatel seadetel tõstab dx12 fps capi kõrgemale, kõrgematel detailidel toob dx12 perf hiti. amd/nvidia kaardid käituvad seejuures umbes samamoodi.
battlefield 1 open beta тест gpu (gamegpu.ru, vene keeles)
mõlema tulemused lähevad üsna hästi kokku.

edit2 (08-09-2016):
deus ex: mankind divided - pc graphics performance (guru3d)
directx 12 auf cpus von amd und intel hinter directx 11 (computerbase.de)
deus ex: mankind divided directx 12 performance review (overclock3d.net)

edit3 (12-09-2016):
doomi teemasse sai link pandud aga siia siis ka. pole küll dx12 aga see teema on kõige lähem uute apide ja tehnilise jutu jaoks.
sellest, kuidas doom kaadrit renderdab:
doom (2016) - graphics study (adrian courrèges)

edit4 (14-09-2016):
cryengine is set to gain vulkan support in november (oc3d)
tsitaat:
CryEngine is set to gain Vulkan support in Mid-November with version 5.3 and offer DirectX 12 Multi-GPU support in February 2017 with CryEngine version 5.4.


edit5 (20-10-2016):
high-level apis no more: reaching console performance with shader intrinsic functions (techpowerup)

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Vael
HV Guru

liitunud: 17.03.2013




sõnum 20.10.2016 00:27:52 vasta tsitaadiga

Ei saanud sellest artiklist hästi pihta, et mis imeloom see "shader intrinsic" tahab siis olla, eradliseisev täiendus DX12\Vulkan-le või on AMD hüüdlause välja mõelnud uue?
Kommentaarid: 17 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rauno266
Kreisi kasutaja

liitunud: 03.07.2009




sõnum 20.10.2016 09:52:37 vasta tsitaadiga

Asi väga lihtne. Nüüdsest on shaderite koodile otsene ligipääs. Varem pidid lootma, et Dx12 on kenasti realiseerinud kõikide arhitektuuride erinevad API-d, aga reaalsus on see, et sama kood jookseks erinevate kaartide peal enam-vähem samamoodi optimiseeritult, siis Dx12 realiseeris "ainult" selle subset-i käskudest, mis neil kõigil suhteliselt sarnane oli. Nüüdsest aga on developeril tahtmise korral ligipääs shaderisisestele funktsioonidele ning neid saab välja kutsuda ilma, et peaks x arvu API kihte kasutama. AMD "avalikustas" selle võimaluse arvatavasti seetõttu, et arendajad, kes konsoolidele mänge teevad, peavad nagunii juba praegu parima jõudluse saavutamiseks neid kasutama. Lihtsalt PC developeridele sellest mingit suuremat kasu ei ole olnud ja suure tõenäosusega ei hakka ka olema, sest kui juba praegu ei suudeta normaalset DirectX 12 tuge pakkuda värsketele mängudele, siis vaevalt, et keegi iga GPU jaoks mingit mängu optimeerima hakkab.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 20.10.2016 10:45:35 vasta tsitaadiga

mu mäletamist mööda directX, open gl jne api'd olidki nagu selle mõttega loodud, et ei peaks iga raua kolaka jaoks eraldi mängu sisuliselt kirjutama. icon_rolleyes.gif nüüd tahetakse siis kangesti jälle 1970-1990 olukorda taastada?
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 20.10.2016 12:02:54 vasta tsitaadiga

shader intrinsic functions on sisuliselt selleks, et saab (vähemalt mingil määral) otse rauale shadereid kirjutada. hea võrdlus oleks võib-olla see kuidas teatud situatsioonides kirjuatakse prosele kriitilised tükid koodi assembleris.
tundub, et tehniliselt on see lahendatud shader language tasemel ja seda üle apide. ehk siis jah, kasutatav sisuliselt sõltumatult sellest, millist apid kasutatakse - opengl/vulkan/dx11/dx12.

edit:
nagu ikka on kommentaarides päris tublisti tarkust:
https://www.techpowerup.com/forums/threads/closer-to-the-metal-shader-intrinsic-functions.226960/#post-3541573

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 28.10.2016 11:24:29 vasta tsitaadiga

londiste kirjutas:

edit:
nagu ikka on kommentaarides päris tublisti tarkust:
https://www.techpowerup.com/forums/threads/closer-to-the-metal-shader-intrinsic-functions.226960/#post-3541573


algas ilusti, lõpp läks pasaks ära.
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 04.12.2016 22:36:19 vasta tsitaadiga

the current state of directx 12 in pc gaming, was it worth the hype? (dso gaming)
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Gap
HV Guru
Gap

liitunud: 20.03.2006




sõnum 02.03.2017 02:00:17 vasta tsitaadiga

Mõtlen siin et kui kunagi peaks võtma uue kaardi siis oleks see ehk mõni uus AMD seeria kaart ,kui neil on midagi head tulemas millagil ? DX12 all on see Nvidia küll üks igavene piiks thumbs_down.gif Ma saan aru et mul on kaart juba päris vanaraud ,aga ikkagi võiks nagu ikka veel DX12 kasutades see Division joosta normaalselt ilma et kokku jookseb icon_neutral.gif
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
NATAS999
HV Guru

liitunud: 02.04.2007




sõnum 02.03.2017 09:11:00 vasta tsitaadiga

Gap, gtx 1170 oleks ehk võibolla esimene dx12 kaart. praegused kaardid ei ole veel dx12 iseärasusi ja võimalusi silmas pidades ehitatud.
Kommentaarid: 41 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002



Online

sõnum 02.03.2017 14:41:52 vasta tsitaadiga

erick kirjutas:
Ja see on tõsine pang.


Poolteist aastat möödas. Kuidas siis sellega pangega jääbki?
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 10.11.2017 17:23:22 vasta tsitaadiga

palju nüüd veel möödas on, peaaegu aastake?

uusim-popim dx12-ga mäng battlefront 2 näol käitub nii:
http://gamegpu.com/action-/-fps-/-tps/star-wars-battlefront-ii-test-gpu-cpu
tasub vaadata omavahel võrreldes nii gpu kui cpu tulemusi dx11 vs dx12.
see on jätkuvalt frostbite engine, mantle ja dx12 you name it. entusiasmiga lennati peale, amd abiks ja nii edasi.

total war warhammer 2 käitub nii:
http://gamegpu.com/rts-/-%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B0%D1%82%D0%B5%D0%B3%D0%B8%D0%B8/total-war-warhammer-ii-test-gpu-cpu
taas kord, tasub vaadata omavahel võrreldes nii gpu kui cpu tulemusi dx11 vs dx12.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 237 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 212
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  DirectX 12 teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... , 15, 16, 17  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.