agen008. Muidugi peaks olema k6igile kättesaadav ja see oleks ideaalne variant, aga kahjuks asjad on nagu nad on.
Näieteks ka esimeste autode seeriatoodang, mis oli m6eldud laialdasele tarbimisele algas USAs (Ford), kahjuks oli aga paljudele pikka aega kättesaamatu, kuigi hinna ja v6imaluste poolest oleksid seda paljud endale lubada suutnud ka mujal maailmas. Iga uue toote algustee on "kivine".
Tomorrow. HTC v6itleb momendil tellimuste vastu v6tmisega, registreerimisega ja k6ige hullem, et on tekkinud probleem raha vastu v6tmisega. Loodame et saavad asja korda.
Rumal kysimus, aga kysin siiski kuna ei tunne seda Vive systeemi. K6igis Vive videodes liikumine toimub hyppega, punktis A, punkti B jne., kas Vive controlleriga ei saa samuti liikuda, nagu näiteks Riftiga + pult (sujuvalt)?
Kahju aga igalt poolt tuleb selgelt läbi Vive ebamugavus! Vive ei ole veel sellel tasemel, nagu seda on Oculus Rift CV1. Aga peaasi, et VR lööks läbi k6igil "rinnetel" ja seega tunnen teatud Vive eba6nnestumisele vaid siiralt kaasa.
Lugedes nende ülevaadete kommentaare siis paljud küsivad, et nad ei saa aru kust see raskuse/ebamugavuse teema on võetud. Kaaluvahe tõesti on 80g Rifti kasuks. Samas olles nüüd erinevaid ülevaateid mõlema headseti kohta lugenud, tundub peab enda varasem väljaöeldu paika, et tegu on üsna võrdsete seadmetega ja ikkagi kipub asi taanduma sellele, et mida sa rohkem ootad või tahad seadmelt saada. Vali Rift kui huvitab natuke kergem kaal ja tsipa parem pildikvaliteet ning ei taha liiga palju raha välja käia. Vali VIVE kui tahad roomscale-i, tsipa suuremat FOV-i, kontrollereid ja suuremat arvu launch game. Ja kui on kahtlused siis ilmselt taandub palju ka personaalsele kogemusele, kui võimalik siis mõistlik oleks ennem ostmist saada mõlemat proovida ja siis otsustada. _________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kahju aga igalt poolt tuleb selgelt läbi Vive ebamugavus! Vive ei ole veel sellel tasemel, nagu seda on Oculus Rift CV1. Aga peaasi, et VR lööks läbi k6igil "rinnetel" ja seega tunnen teatud Vive eba6nnestumisele vaid siiralt kaasa.
Su Rifti-kummardamine meenutab kergelt vaimuhaigust. Kaaluvahe on Redditis postitanud kümnete kasutajate sõnul olematu ja sinu lingitud revüüd on "kergelt" kreenis ühe teatud Facebooki-toote suunas, aga miks muidu sa üldse need siia linkisid. Right?
GiantBombi vennad on viimased kaks ja pool tundi lõbutsenud ja nende meeste käima saamiseks läheb vaja natuke rohkem kui ainult gimmickut.
PS. Ennem kysysin ringi liikumisest Vivega VR mängus, kas keegi oskab öelda, kas see on v6imalik ainult teleportti kasutades? Pean silmas Vive enda mänge, kus on vaja liikuda veidi kaugemale kui paar sammu. Kuidas on asi jooksmisega, ronimisega jne.
Avot, see sõltub mängust.
Osad mängud on ehitatud nii, et saad nt 3x3 kastis kogu mängu mängitud, teised kastuavad paigalseisu üldse,
Redirected walking on ka üks valdkond mis veel avastamisel.
Link _________________ Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!|
Täpselt sellist contenti oli endal plaanis teha aga Eestis nõutakse 200€ takse sellise greenscreen toa kasutamise eest... ffs. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
Wordmc9, ruumi pole sellist mõtlesin, et tassin teise toa tühjaks aga noo pole nii lihtne. Muidu plaan ikka, et kuidagi roheline riie tervele seinale ja pvc maha.
Muidu Samsung saatis mulle just siin Samsung Galaxy S7-e koos Samsung Gear VR-iga ja noo ei uskunud, et nii odavast seadmest nii hea lõpp produkti saab. Pilt paraneb iga telefoniga pm ja see Gear VR istub pähe nagu liimitult, väga mugav ja väga ok oma raha eest. Mingeid lahtiseid kohti pole, et valgus läbi paistaks vms. Ainult, et telefon ise tundub aeglaseks jääma mõningate rifti mängude puhul.
KÜSIMUS: Kuidas ma GearVR contenti normaalselt lindistada saaks? Leidsin mingi programmi nimega MirrorOP aga see tahtis pidevalt disconnectida ning fps oli ka siuke 15-20... rääkimata ülisitast resolutsioonist jne. _________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel
HDTanel. Kas Galxy S7 resolutsioon ei ole mitte parem kui Riftil ja Vivel? V6i mida sa silmas pidasid? Kui suur on umbes fov S7 ja GearVRiga?
Resolutsioon on paberil parem aga ei tea kui hea see pixel fill ratio on, ning ma arvan, et ühe ekraani kaheks jagamisel läheb mingi hulk effektiivseid piksleid kaduma.
HDTanel. Kas Galxy S7 resolutsioon ei ole mitte parem kui Riftil ja Vivel? V6i mida sa silmas pidasid? Kui suur on umbes fov S7 ja GearVRiga?
Resolutsioon on paberil parem aga ei tea kui hea see pixel fill ratio on, ning ma arvan, et ühe ekraani kaheks jagamisel läheb mingi hulk effektiivseid piksleid kaduma.
Samas FOV on madalam ja seega piksleid on vaja vähem vaatevälja ümber "venitada".
HDTanel. Kas Galxy S7 resolutsioon ei ole mitte parem kui Riftil ja Vivel? V6i mida sa silmas pidasid? Kui suur on umbes fov S7 ja GearVRiga?
No reso võib olla parem aga Rift kasutab ikka hoopis teist ekraani tehnoloogiat ja kuigi reso on tähtis siis praegu selle põhjal kindlasti kokkuvõtvaid järeldusi teha ei saa. Ise kogemusest ütlen, et Gear VR-il on üpris suur screen-door-effect aga niipalju kui ma igal pool Rifti kohta lugenud olen, siis seal see suht nagu puudub (tsipa ikka on)
mõlemad kasutavad oledi. optimeeritud erinevaks otstarbeks, aga tehnoloogia on täpselt sama.
reso vahe 2560x1440 vs 2160x1200 ei ole ilmselt väga suur, optikal on siin suurem roll mängida. _________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kysisin Gear VR reso ja fovi kohta puhtast uudishimust, kuna endal kogemus Gear Vriga puudub. Igasugu teisi telefoni VR olen proovitud (VR Box jne.)
On selge, et Rift ja Vive on hoopis midagi muud!
Aga kumb neist täpsem ja/või väiksema viivitusega on? Saan aru et, Viivel on lisaks akselomeetrile ka laserpositsioneerimissüsteem. Kõlab küll nagu täpne värk. Mida Oculus Rift-il sellele vastu panna on?
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.