Avaleht
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Oculus Rift, HTC VIVE, PS VR ja teised virtual reality headsetid märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 174, 175, 176  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Avot
Lõuapoolik
Lõuapoolik

liitunud: 13.03.2011




sõnum 29.03.2016 12:00:53 vasta tsitaadiga

Keegi otsis mind taga?
Asi selles, et elus on ka palju muud p6nevat, kui ainult foorumis ja pc taga istuda!? icon_rolleyes.gif
Mis puudutab VR valikut, siis olen selle selgelt välja öelnud. Mina 50v. mees ei hakka jooksma mööda tuba, koperdades juhtmetesse, vaid naudin Oculus Riftist, nii nagu heaks arvan. Seega minu puhul ei ole Vive minu valik, mis k6igele lisaks meenutab minule välimuselt p6llukivi, millel järgi jooksmas kimp juhtmeid! icon_wink.gif
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
agen008
HV kasutaja
agen008

liitunud: 05.01.2005




sõnum 29.03.2016 12:25:12 vasta tsitaadiga

Juba see, et reso on kõrgem peaks tähendama, et pilt on parem kui DK2'el. Lisaks on FOV ka suurem, nagu aru saan.

Pigem on asi vist nii, et ühe probleemi lahendamine tekitab uusi juurde. Kompromissid. Seega kui sa ignoeerid kõike, mida CV1 paremaks tegi ja keskendud ainult selle peale, mis läks halvemaks, siis muidugi jääb mulje nagu asi on hullem või ainuilt samal tasemel DK2'ga.

See nn. "halo effect" hirmutab küll. Kui ma esimest korda GearVR ette panin, siis see oli kohe esimene asi, mida ma märkasin. Mõtlesin, et midagi pidi valesti olema, sest me ei olnud sellise asja kohta kuulnudki. Ma loodan, et see black smearing asi on ka korda saadud ja ei kasutata seda mustade rohkekaks tegemis takikat vms. Kui halo efekt on tugev ja black smear on veel probleem siis kosmose simulaatorid on ikka täiega piixus. icon_sad.gif

Btw Avot, icon_lol.gif mulle jääb mulje nagu sa käid esimest korda väljas. Ma veel mäletan kuidas sa siin paar lehekülge tagasi ässasid et käisid väljas joomas jne... nüüd jälle tagasi kõigile selgeks tegemas kuidas sa päevad läbi ikkagi arvuti taga ei ole ja käid väljas icon_lol.gif icon_rolleyes.gif get a grip.


viimati muutis agen008 29.03.2016 12:46:34, muudetud 1 kord
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wordmc9
HV Guru

liitunud: 09.07.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2016 12:28:27 vasta tsitaadiga

xmaster, Mina olen rahul DK2-ga kuid läätsed on see mis saan aru pole arenenud ka CV1-l.
Need on ainuke koht mille üle nurisen, kuid teeb töö ära icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 333 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 278
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2016 12:47:50 vasta tsitaadiga

Kas mingid asendusläätse võimalused on ka?
_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 04.04.2002



Online

sõnum 29.03.2016 13:00:28 vasta tsitaadiga

agen008 kirjutas:
Kui halo efekt on tugev ja black smear on veel probleem siis kosmose simulaatorid on ikka täiega <b>piixus</b>. icon_sad.gif

Redditis mingi vend kommenteeris, et võrreldes DK2-ga on CV1 E:Dangerousi ikkagi parem mängida. DK2 oli ta pidanud trikke tegema, oranz kokpit rohelise vastu, ära kaotama need jooned mis paiknemist ruumis näitavad jne, tähed olla paistnud 2-3 kordselt sõltuvalt värvusest, teksti ei kannatavad vanasti eriti lugeda. Nüüd väidetavalt ta neid modimisi ei pea tegema ja saab stock mänguga kenasti hakkama, ning tähed pidid küll olema udused aga ühekordselt paistma ja tekst pidi olema üsna loetav (küll uduste äärtega). Eks mida päev edasi seda rohkem kogemusi/kommentaare lugeda saab netist. Ennast huvitab ise ka see, põhiplaan oleks VR-is mängima hakata kosmosesimusi ja võidusõidu simusi, seega jah ma olen veel "halb" klient VR-i jaoks nagu kommentaare lugeda. Kuigi pole ise ühtegi headseti veel proovinud (ainult Nvidia 3D prillide kogemus) siis ma usun, et immersion vast suudab üle olla "halvast" pildist. Aga mine tea, saab kogeda siis võibolla hakkan üldse teist juttu ajama.

Edit: Kuna läätsed on vahetatavad siis võibolla nii Oculus kui HTC hakkavad mingeid asendusläätsi pakkuma müügiks? Upgrade variant niiöelda.

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 29.03.2016 13:21:43 vasta tsitaadiga

Spoiler Spoiler Spoiler


https://www.reddit.com/r/oculus/comments/4ce9o2/stresslevelzero_on_twitch_stream_confirms_fov_as/d1hgi7j
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 04.04.2002



Online

sõnum 29.03.2016 13:37:34 vasta tsitaadiga

Vive FOV tundub päris hea olema selle pildi järgi.
_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
agen008
HV kasutaja
agen008

liitunud: 05.01.2005




sõnum 29.03.2016 13:41:04 vasta tsitaadiga

Aga miks Vive FOV vasakult niimoodi ära lõikub?
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
axec
HV vaatleja
axec

liitunud: 11.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2016 14:57:42 vasta tsitaadiga

Stress leveli poisid on eepilised vive fännboid. See pilt ei tähenda absoluutselt mitte midagi, kui et näitab FOVi kuju. Fovi puhul võiks arvesse võtta kui lähedal silmale lääts/ekraan, mis nurga all ekraan, mis ipd. Käib jälle räme sitaloopimine Vive fännide poolt... Eks teen otsuse ise kui oma silmaga katsuda olen saanud, aga mingite superfännide juttu ei tasu kummaltki poolt tõena võtta ja mingi foto järgi ühest ekraanist fovi mõõta on debiilsus.

Ja enne kui fännboid oma pükstesse tulevad, tasub oodata ekraanide, läätsede kvaliteedi osas teste, kus testitakse täpselt sama softi, siis vaatame kui sitt üks või teine on, Redditi Vive fännboide FUDi ei tasu kohe puhta kullana võtta.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 29.03.2016 15:00:59 vasta tsitaadiga

axec kirjutas:
Stress leveli poisid on eepilised vive fännboid. See pilt ei tähenda absoluutselt mitte midagi, kui et näitab FOVi kuju. Fovi puhul võiks arvesse võtta kui lähedal silmale lääts/ekraan, mis nurga all ekraan, mis ipd. Käib jälle räme sitaloopimine Vive fännide poolt... Eks teen otsuse ise kui oma silmaga katsuda olen saanud, aga mingite superfännide juttu ei tasu kummaltki poolt tõena võtta ja mingi foto järgi ühest ekraanist fovi mõõta on debiilsus.


Natukene huumorit ka jälle näpuotsaga jagatud. Ainsad stressajad on Rifti-poisid, kelle Reddit jäi eile ikka õkva vaikseks peale ülevaadate ja GB-striimi lõppemist. Lubatud kolmekümnest launch-day päeva mängust 27 on täielik appstore ühe taala kräpp ja ülejäänutest ainult Elite on väärt koju kirjutamist aga selle mängu headust VRis teavad kõik juba aastaid. Meanwhile on katustelt karjutud Rifti ülimuslikud läätsed täielik bluff ning FOV madalam kui DK2'l. Ülevaadetest kuvas kogu aeg läbi, et ilma touch-kontrolleritega on tegu half-measure tootega, mis rushiti välja Vivega võistlemiseks.

Kokkuvõttes ei kannata mitte Palmer Luckey vaid tema poolt nii palavalt armastatud VR, sest eilse päeva järel VR omale fänne küll juurde ei saanud. Kuradi Rift ei suutnud isegi oma kodulehel ajureid üles panna, et headset installida. Tere tulemast aastasse 1999 vms.
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xmaster
HV kasutaja
xmaster

liitunud: 08.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2016 15:08:03 vasta tsitaadiga

agen008 kirjutas:
Aga miks Vive FOV vasakult niimoodi ära lõikub?


Sest su nina on liiga suur, haahaa!!
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
axec
HV vaatleja
axec

liitunud: 11.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2016 15:08:07 vasta tsitaadiga

Ootame kuni jõuab välja ülim jumal Vive ja vaatame siis. Eile ujutasid vive fännboid oma laliseva FUDiga oculuse subredditi üle. Googleda natuke reviewsid, Rifti kohta on väga positiivsed ülevaated. Läätsede osas hoiaks moka koomal, kuna enne kui pole testitud täpselt sama softi samades tingimustes, siis võib vive olla siiski kehvem. Pigem üritavad vive fännihomod asja maha teha ja ikka oma jama levitada, sest nemad peavad oma HMDd pisut veel ootama.
Launch mängude valiku sobivus on subjektiivne, niiet ei ole tegu faktiga ja ära lahmi numbritega valimatult, kuna sa ise pole ühtegi neist proovinud, siis kontenti kohalt võid vaiksemalt võtta.
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Scart
HV Guru
Scart

liitunud: 04.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 29.03.2016 15:17:15 vasta tsitaadiga

axec kirjutas:
Ootame kuni jõuab välja ülim jumal Vive ja vaatame siis. Eile ujutasid vive fännboid oma laliseva FUDiga oculuse subredditi üle. Googleda natuke reviewsid, Rifti kohta on väga positiivsed ülevaated. Läätsede osas hoiaks moka koomal, kuna enne kui pole testitud täpselt sama softi samades tingimustes, siis võib vive olla siiski kehvem. Pigem üritavad vive fännihomod asja maha teha ja ikka oma jama levitada, sest nemad peavad oma HMDd pisut veel ootama.
Launch mängude valiku sobivus on subjektiivne, niiet ei ole tegu faktiga ja ära lahmi numbritega valimatult, kuna sa ise pole ühtegi neist proovinud, siis kontenti kohalt võid vaiksemalt võtta.


Spetsiaalselt sulle. https://www.reddit.com/r/oculus/comments/4cellj/extra_extra/
Kommentaarid: 119 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 2 :: 101
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xmaster
HV kasutaja
xmaster

liitunud: 08.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2016 17:24:19 vasta tsitaadiga

Vive pole jumal ja oculus pole sitt. Oculus toob lihtsalt vähe lauale kuna vive on juba palju rohkem näidanud, liigume edasi kutid. Külastame seda lahtrit siis kui oculuse touch ka väljas on ja on mõtet võrrelda. Lõpetage see headsettide võrdlemine, mõttetu, liiga sarnane kraam. Erinevused on mujal.

Mõned pickid kogemustega tegelaselt vive kohta, neile kel huvi - https://www.youtube.com/watch?v=L8bo8PbM1TU
Top 5 Game Recommendations for the HTC Vive
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DeTHiCa.
HV Guru
DeTHiCa.

liitunud: 13.01.2006




sõnum 29.03.2016 18:59:29 vasta tsitaadiga


Link
Kommentaarid: 144 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 136
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
agen008
HV kasutaja
agen008

liitunud: 05.01.2005




sõnum 29.03.2016 19:14:18 vasta tsitaadiga

xmaster kirjutas:
agen008 kirjutas:
Aga miks Vive FOV vasakult niimoodi ära lõikub?


Sest su nina on liiga suur, haahaa!!


Haha, seda ma arvasingi. Kusjuures see paneb mind mõtlema, et miks VR mängidesse ei panda siis juurde ka virtuaal nina? Kiiresti Googeldades tundub, et paljud arvavad, et see aitab VR iivelduse vastu. Mis kõlab ka loogiliselt. Lisaks kui panna virtuaalse nina ei pea enam renderdama neid pikseid, mis on nina taga ja see ehk aitaks ka natuke performance poole pealt.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2016 19:16:32 vasta tsitaadiga

DeTHiCa., ma joe arvustustesse tehnoloogia osas väga tõsiselt ei suhtuks icon_smile.gif
_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 30.09.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2016 20:47:16 vasta tsitaadiga

https://www.facebook.com/zuck/videos/vb.4/10102748828118211/?type=2&theater
Suhkrumägi vastab kasutajatele küsimustele (hetkel LIVE).

_________________
NordVPN tarkvara nüüd soodsamalt
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2016 20:54:29 vasta tsitaadiga

Hmm, Mark loodab smartphone'idele sarnast penetratsioonitrajektoori icon_smile.gif
Ehk siis, 2003 oli esimene smartphone ja täna on neid väga palju.
Do the maths. Eks saab näha icon_razz.gif

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
axec
HV vaatleja
axec

liitunud: 11.02.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2016 21:21:11 vasta tsitaadiga

Pisut ratsionaalsem suhtumine FOVi, fännboide ja FUDi levitajate vahele. Nagu ma eelnevalt mainisin, siis läbi ühe läätse tehtud pilt ei anna adekvaatset ülevaadet tegelikust FOVist ning nagu ma ka ütlesin, on StressLevelZero poisid ikka suht kallutatud oma arvustuses: http://i.imgur.com/MDbe01N.gif

Seega ma eeldan, et see valge tekst mustal taustal pole ka nii hull kui siin väidetakse. Mingi kehva kaameraga tehtud video ei anna veel alust tatti pritsima hakata ;)
Kommentaarid: 11 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 11
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 04.04.2002



Online

sõnum 29.03.2016 22:10:46 vasta tsitaadiga

RoadToVR OR-i ülevaade http://www.roadtovr.com/oculus-rift-review-prologue-to-a-new-reality/

Edit: Huvi pärast vaatasin nii 3 päeva tagasi, et palju CV1 kuulutusi Ebays üleval on. Oli ja täpselt 2 pakkumist. Täna vaatasin, et 15 pakkumist. Hinnad on 1000-2100€, päris haige icon_biggrin.gif

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
xmaster
HV kasutaja
xmaster

liitunud: 08.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2016 22:23:39 vasta tsitaadiga

agen008 kirjutas:
xmaster kirjutas:
agen008 kirjutas:
Aga miks Vive FOV vasakult niimoodi ära lõikub?


Sest su nina on liiga suur, haahaa!!


Haha, seda ma arvasingi. Kusjuures see paneb mind mõtlema, et miks VR mängidesse ei panda siis juurde ka virtuaal nina? Kiiresti Googeldades tundub, et paljud arvavad, et see aitab VR iivelduse vastu. Mis kõlab ka loogiliselt. Lisaks kui panna virtuaalse nina ei pea enam renderdama neid pikseid, mis on nina taga ja see ehk aitaks ka natuke performance poole pealt.


See ei vasta tõele või aitab mingil väga meh määral ja sellega katsetati seoses analog stick movementiga.. asi mida VR'is tuleb lihtsalt vältida. Liigutad ise roomscales oma keha ja telepordid ja pole sul nina vaja, Michael jackson sai ka ninata hakkama päriselus, ei ole sul VR'i ka seda vaja. Aga muidu Vive omab allapoole natuke rohkem ekraanipinda meelega, sest liikuval inimesel on vaja põrandat aimata et end mugavalt tunda.
Ja see fov teema võiks üldiselt jääda kuskile mujale, mõttetu plääplää.. nagu xbox vs ps4 prose jõudluse teemad - reaalses kasutuses ei saa suht midagi aru ja kasutajaid kotib content, mitte mingite nerdide kuubikute lugemise fov võitja.
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
agen008
HV kasutaja
agen008

liitunud: 05.01.2005




sõnum 29.03.2016 22:33:13 vasta tsitaadiga

xmaster kirjutas:

See ei vasta tõele või aitab mingil väga meh määral ja sellega katsetati seoses analog stick movementiga.. asi mida VR'is tuleb lihtsalt vältida. Liigutad ise roomscales oma keha ja telepordid ja pole sul nina vaja, Michael jackson sai ka ninata hakkama päriselus, ei ole sul VR'i ka seda vaja. Aga muidu Vive omab allapoole natuke rohkem ekraanipinda meelega, sest liikuval inimesel on vaja põrandat aimata et end mugavalt tunda.
Ja see fov teema võiks üldiselt jääda kuskile mujale, mõttetu plääplää.. nagu xbox vs ps4 prose jõudluse teemad - reaalses kasutuses ei saa suht midagi aru ja kasutajaid kotib content, mitte mingite nerdide kuubikute lugemise fov võitja.

No inimesed, kes ilma ninata on, harjuvad sellega ära. Nina on ikka üks osa meie vaateväljast. Kui tahad reaalsuse tunnet teha, siis võiks pilti ikka taasesitada nii täpselt, kui võimalik. Vb hakkab aju ikkagi alatedlikult mõtlema, et midagi on ikka "valesti" ilma selle ninata, sest igapäeva elus sellega harjunud. Bam, immersion broken.

FOV on tegelt päris tähtis. Selle maagilise 270 kraadi saavutamine oleks suur hüpe ikka asjale.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
xmaster
HV kasutaja
xmaster

liitunud: 08.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2016 22:38:36 vasta tsitaadiga

agen008 kirjutas:
xmaster kirjutas:

See ei vasta tõele või aitab mingil väga meh määral ja sellega katsetati seoses analog stick movementiga.. asi mida VR'is tuleb lihtsalt vältida. Liigutad ise roomscales oma keha ja telepordid ja pole sul nina vaja, Michael jackson sai ka ninata hakkama päriselus, ei ole sul VR'i ka seda vaja. Aga muidu Vive omab allapoole natuke rohkem ekraanipinda meelega, sest liikuval inimesel on vaja põrandat aimata et end mugavalt tunda.
Ja see fov teema võiks üldiselt jääda kuskile mujale, mõttetu plääplää.. nagu xbox vs ps4 prose jõudluse teemad - reaalses kasutuses ei saa suht midagi aru ja kasutajaid kotib content, mitte mingite nerdide kuubikute lugemise fov võitja.

No inimesed, kes ilma ninata on, harjuvad sellega ära. Nina on ikka üks osa meie vaateväljast. Kui tahad reaalsuse tunnet teha, siis võiks pilti ikka taasesitada nii täpselt, kui võimalik. Vb hakkab aju ikkagi alatedlikult mõtlema, et midagi on ikka "valesti" ilma selle ninata, sest igapäeva elus sellega harjunud. Bam, immersion broken.

FOV on tegelt päris tähtis. Selle maagilise 270 kraadi saavutamine oleks suur hüpe ikka asjale.


Ei näe reviewerid kurtmas kuskil selle üle, et nad ei näe piisavalt stseeni. Mingid lahmijad ehk leiad kes kuskil näpuga näitavad väga püüdlikult. Enamik consumeritele on põhiline vajalik osa vaateväljast kaetud ja providetud ning sellel teemal ei ole VÕRDLUSES mõtet, nii üleüldiselt jah, küll kunagi tulevad suuremad väljad.
Kommentaarid: 23 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
agen008
HV kasutaja
agen008

liitunud: 05.01.2005




sõnum 29.03.2016 22:48:56 vasta tsitaadiga

xmaster kirjutas:

Ei näe reviewerid kurtmas kuskil selle üle, et nad ei näe piisavalt stseeni. Mingid lahmijad ehk leiad kes kuskil näpuga näitavad väga püüdlikult. Enamik consumeritele on põhiline vajalik osa vaateväljast kaetud ja providetud ning sellel teemal ei ole VÕRDLUSES mõtet, nii üleüldiselt jah, küll kunagi tulevad suuremad väljad.

No kuidas ei ole siis võrdlusel mõtet? Nad ei kurda, sest nad ei tea paremat. Ma isiklikult arvan, et täielik vaateväli on ikka palju parem "immersionile" kui mingi suusamaski vaade. FOV on tähtis asi. Sa oled küll esimene tegelane kellega olen kohtinud, kes arvab, et FOV on vähe tähtis asi.

Edit: kusjuures vaateväljaga on üks suur probleem praegu. Ma pean selle 90 kraadise, millel on veelgi väiksem "sweet spot", jama pärast oma pead liigutama, et ringi vaadata ja teksti lugeda. See ei ole naturaalne ja on väsitav. Peaks ikka nagu saama oma silmaga vaadata ringi. Seega pilt peab ikkagi olema ~270 kraadi.
Kommentaarid: 6 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  Videokaardid / Monitorid / TV »  Oculus Rift, HTC VIVE, PS VR ja teised virtual reality headsetid mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 68, 69, 70 ... 174, 175, 176  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.