praegune kellaaeg 26.04.2024 22:26:56
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Vael
HV Guru
liitunud: 17.03.2013
|
19.03.2016 20:57:16
|
|
|
xmaster, Tõsi ta on, et VR-ga on Titanfall liiga raju. Samas ega tanki\mecha simme veel väga palju pole. Ma arvan ka, et vanakooli tankisimmid\mechasimulaatorid oleks etemad, aga hetkel on Titanfall olemas ja kuna sai mängitud ekraani peal, siis oleks huvitav ka VR proovida;)
VOX Machina ka välja tulemas, see midagi asjalikumat paistab. PS4 peale ka vist midagi tulemas...
EVE: Valkyrie on 1 kabiinis istumise mänge, ekraanilt tundus küll ilus. Samas on jällegi juba paar aastat alternatiiv olemas: Strike Suit Zero. Ekraanil paar korda läbi tehtud, parajalt raske ja ilus. Graafika polnud väga ilus, aga indy game kohta üllatavalt hea, VR peaks ilusti välja vedama parajal kaadrisagedusel. SSZ-l menüüs Oculus Rift support kastike, seega VIVE jääb arvatavasti mängust välja. Kas ka Oculuse kõigi ver töötab on küsitav.
Spacewalk VR üks demo, mida tahaks näha. Ise sooviksin veel satelliitide parandamist ka juurde lisatud näha. Saaks ka motion leap, oculus kontrolleritega asjade ehitamise korraga ära katsetatud.
30 min videot vaadata, et 1 küsimust välja peilida, ei ole kannatust(mingi 30 min video skippisin läbi, pikemalt ei peatunud teemal). Kas Oculus ka seinade eest hoiatab?
(Ma kardan, et kuigi võib tekkida mingi hoiak juhtmete otsa komistamise koha pealt, siis kui tõsiseks madinaks läheb ja maailma sukelduda võib kergelt ära unustada. Nii et mingi lahendused võiks välja tulla, kasvõi N: pesunööriga lakke juhe tõmmata, siis hea "teise maailma kohe rännata" Sisuliselt peaks VR peaseadmel jooksma DP\HDMI juhe, ohtuse mõttes võiks kiirkinnitus olla... Aga noh, see olen mina, kes üle kipub mõtlema tihtilugu).
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
16 |
|
tagasi üles |
|
|
trip
HV Guru
liitunud: 15.03.2007
|
|
Kommentaarid: 404 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
301 |
|
tagasi üles |
|
|
Equinox
HV veteran
liitunud: 05.04.2002
|
19.03.2016 23:50:42
|
|
|
Kas keegi oskab seletada. Et, Oculus/HTC tulevad resolutsiooniga 2160x1200 ehk 1080x1200 silmale. Okei, saan aru, et läätsed on silmadel lähedal ning kui resolutsioon ei ole piisav, et siis tekib screen-door efekt, lisaks siis see, et läätsedest tulenevalt teravus ei pruugi olla ühtlane. Aga kui halb see pildikvaliteet siis ikkagi on? Mina mängisin oma esimesed mängud 1989 a. suvel Commodore 64-ga ja sealt edasi nagu tänaseni vastavalt kuidas arvutid ja graafika arenenud on. Et millega see silmale läätsega näidatud 1080x1200 siis suurusjärgus kvaliteedi mõttes võrdne on - 320x200, 640x480, 800x600, jne monitorilt näiteks laua taga istudes tava kauguselt vaadates? Kui ma olen aru saanud, et seda ei saa päris niimoodi võrrelda, sest tehnoloogiad on liiga erinevad. Et kui kvaliteedi mõttes kannatas 89 a. 320x200 resolutsiooniga mänge mängida, kas siis FullHD-ga harjunult, kehvema VR-iga ei kannata mänge mängida, et pilt on niipalju kehv. Kui vaadata siit kujutatavat pilti http://vr.mkeblx.net/oculus-sim/ siis CV1 ei tundu nagu üldse halb.
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
agen008
HV kasutaja
liitunud: 05.01.2005
|
20.03.2016 00:05:29
|
|
|
Equinox kirjutas: |
Kas keegi oskab seletada. Et, Oculus/HTC tulevad resolutsiooniga 2160x1200 ehk 1080x1200 silmale. Okei, saan aru, et läätsed on silmadel lähedal ning kui resolutsioon ei ole piisav, et siis tekib screen-door efekt, lisaks siis see, et läätsedest tulenevalt teravus ei pruugi olla ühtlane. Aga kui halb see pildikvaliteet siis ikkagi on? Mina mängisin oma esimesed mängud 1989 a. suvel Commodore 64-ga ja sealt edasi nagu tänaseni vastavalt kuidas arvutid ja graafika arenenud on. Et millega see silmale läätsega näidatud 1080x1200 siis suurusjärgus kvaliteedi mõttes võrdne on - 320x200, 640x480, 800x600, jne monitorilt näiteks laua taga istudes tava kauguselt vaadates? Kui ma olen aru saanud, et seda ei saa päris niimoodi võrrelda, sest tehnoloogiad on liiga erinevad. Et kui kvaliteedi mõttes kannatas 89 a. 320x200 resolutsiooniga mänge mängida, kas siis FullHD-ga harjunult, kehvema VR-iga ei kannata mänge mängida, et pilt on niipalju kehv. Kui vaadata siit kujutatavat pilti http://vr.mkeblx.net/oculus-sim/ siis CV1 ei tundu nagu üldse halb. |
Üks asi on madal reso monitori peal, millel on tegelikult kõrgem reso võimalik, aga VR SDE on natuke teine. Põhiline probleem tuleneb ikka sellest, et pikslite vahel olevaid kohti on näha. Pikslid pole ekraanide peal perfektselt üksteise vastas - nende vahel on mustad triibud pms. Läätsed suurendavad ekraani, nagu uupi, mille tõttu hakkad nägema neid pilksleid ja nende vahel olevaid triipe/auke. Lisaks on ka võimalik näha RGB värve kui eriti madal reso ja kui küllalt tähelepanelikut vaadata.
Aga on olemas selline tehnoloogia:
http://www.theverge.com/2015/12/15/10180320/avegant-glyph-personal-theater-headset-shipping-media-vr
Kuigi antud tootel on reso ainult 720p ei ole sellel samat SDE probleemi, sest pikslite jada asemel on väiksed peeglid, millel ei ole näha taolisi probleeme.
viimati muutis agen008 20.03.2016 00:05:46, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
axec
HV vaatleja
liitunud: 11.02.2004
|
20.03.2016 00:05:34
|
|
|
Equinox kirjutas: |
Kas keegi oskab seletada. Et, Oculus/HTC tulevad resolutsiooniga 2160x1200 ehk 1080x1200 silmale. Okei, saan aru, et läätsed on silmadel lähedal ning kui resolutsioon ei ole piisav, et siis tekib screen-door efekt, lisaks siis see, et läätsedest tulenevalt teravus ei pruugi olla ühtlane. Aga kui halb see pildikvaliteet siis ikkagi on? Mina mängisin oma esimesed mängud 1989 a. suvel Commodore 64-ga ja sealt edasi nagu tänaseni vastavalt kuidas arvutid ja graafika arenenud on. Et millega see silmale läätsega näidatud 1080x1200 siis suurusjärgus kvaliteedi mõttes võrdne on - 320x200, 640x480, 800x600, jne monitorilt näiteks laua taga istudes tava kauguselt vaadates? Kui ma olen aru saanud, et seda ei saa päris niimoodi võrrelda, sest tehnoloogiad on liiga erinevad. Et kui kvaliteedi mõttes kannatas 89 a. 320x200 resolutsiooniga mänge mängida, kas siis FullHD-ga harjunult, kehvema VR-iga ei kannata mänge mängida, et pilt on niipalju kehv. Kui vaadata siit kujutatavat pilti http://vr.mkeblx.net/oculus-sim/ siis CV1 ei tundu nagu üldse halb. |
Sellel simul mis linkisid on CV1-l vale resolutsioon, aga otsest võrdlust ei oska vanade resultsioonide näitel tuua. Screen door efekt oleneb ka suuresti pixel fillist, mida suurem pixel fill, seda väiksemad on vahed pikslite vahel. Lisaks kasutatakse ilmselt displeidel diffuse layerit, mis veel omakorda hajutab piksleid rohkem ühte sulanduma. Siin on üks pilt DK1-e ja DK2 ekraanist http://i.imgur.com/luXPEam.jpg, DK1-e kohta võin väita, et kui asi peas, siis päris nii hull see pole aga sinna kanti ta jääb. CV1-e puhul tasub veel mainida sellist asja nagu tajutav resolutsioon, kuna displei refresh on 90Hz ning HMDl on väga täpne ning madala latencyga träking, siis aju tajub paremat resolutsiooni kui see tegelikult on. Ning lõpuks tasub veel arvestada, et DK1-e ja 2-e puhul oli displeiks 1 mobiiliekraan, siis CV1-e puhul on 2 eraldi displeid, mis tähendab, et reaalselt kasutatavate pikslite hulk on suurem kui ühe ekraani puhul. Mingi SDE esimese generatsiooni headsettidel on, aga ma usun, et see on piisavalt väike, et oldi valmis tootega välja tulema.
|
|
Kommentaarid: 11 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
Aeron
HV Guru
liitunud: 11.02.2002
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
xmaster
HV kasutaja
liitunud: 08.03.2004
|
20.03.2016 00:22:32
|
|
|
Vael kirjutas: |
xmaster, Tõsi ta on, et VR-ga on Titanfall liiga raju. Samas ega tanki\mecha simme veel väga palju pole. Ma arvan ka, et vanakooli tankisimmid\mechasimulaatorid oleks etemad, aga hetkel on Titanfall olemas ja kuna sai mängitud ekraani peal, siis oleks huvitav ka VR proovida;)
VOX Machina ka välja tulemas, see midagi asjalikumat paistab. PS4 peale ka vist midagi tulemas...
EVE: Valkyrie on 1 kabiinis istumise mänge, ekraanilt tundus küll ilus. Samas on jällegi juba paar aastat alternatiiv olemas: Strike Suit Zero. Ekraanil paar korda läbi tehtud, parajalt raske ja ilus. Graafika polnud väga ilus, aga indy game kohta üllatavalt hea, VR peaks ilusti välja vedama parajal kaadrisagedusel. SSZ-l menüüs Oculus Rift support kastike, seega VIVE jääb arvatavasti mängust välja. Kas ka Oculuse kõigi ver töötab on küsitav.
Spacewalk VR üks demo, mida tahaks näha. Ise sooviksin veel satelliitide parandamist ka juurde lisatud näha. Saaks ka motion leap, oculus kontrolleritega asjade ehitamise korraga ära katsetatud.
30 min videot vaadata, et 1 küsimust välja peilida, ei ole kannatust(mingi 30 min video skippisin läbi, pikemalt ei peatunud teemal). Kas Oculus ka seinade eest hoiatab?
(Ma kardan, et kuigi võib tekkida mingi hoiak juhtmete otsa komistamise koha pealt, siis kui tõsiseks madinaks läheb ja maailma sukelduda võib kergelt ära unustada. Nii et mingi lahendused võiks välja tulla, kasvõi N: pesunööriga lakke juhe tõmmata, siis hea "teise maailma kohe rännata" Sisuliselt peaks VR peaseadmel jooksma DP\HDMI juhe, ohtuse mõttes võiks kiirkinnitus olla... Aga noh, see olen mina, kes üle kipub mõtlema tihtilugu). |
Ei ei ole huvitav proovida, ära proovi, või kui proovid siis peale seda kui oled parajalt VR'i jaoks tehtud asju proovinud.
Väga tähtis on aru saada, et titanfalli ei tehtud vr'is kasutamist arvestades ja see teeb MAAILMAJAGU erinevust.
Eve valkyre ja spacewalk etc, mis on VRi jaoks tehtud läbisid ka VR'i kasutustesti ja said hullult mudimist ja veel ja veel ja veel mudimist, et oleks hea ja talutav VR headsetiga. Iga liigutus characteri kaamera või masina poolt mida juhid, kõike tuleb sättida testida ja veel testida kümnete eri inimestega, et leida mis elemendid mängus/kogemuses on õõvastavad ja mis mitte.
Sellepärast kordan veel, hoidke eemale 3rd party slap-on driver support VR asjadest enne kui pole näinud mida tõsiselt VR'i jaoks ehitatud asi endast kujutab. Hiljem minge ajage siis omal pead valutama ja kukkuge headset puruks kui huvi on Vähemalt olete siis enne näinud mis õige asi on.
edit: see simulator on täitsa asjalik, low presistance pange peale ofc kui reso dk1 pealt ära tõstate, sest oled'id on kõik low presistance ja ei blurri. Meie lcd'd blurrivad tegelt enivei ka veel lisaks, VR Oled paneelidega võrreldes aga noh, pildi tiheduse näiteks on okei asi.
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
Aeron
HV Guru
liitunud: 11.02.2002
|
|
Kommentaarid: 70 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
xmaster
HV kasutaja
liitunud: 08.03.2004
|
20.03.2016 23:06:01
|
|
|
Aeron kirjutas: |
xmaster, kuidas Hawken on?
DK1-ga oli päris fun juba. |
ei tea, vaatasin peale ja ei töötanud, internet rääkis, et hull ehitamine juramine ja displayde disconnectimine ja extended ja mirror modede ja lamba ohverdamine, et see jama hawkenis tööle saada. can not be arsed.. kui kutid ei suuda mõistlikult toetada siis jääb proovimata.
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
Aivo998
HV vaatleja
liitunud: 26.12.2013
|
24.03.2016 14:34:49
|
|
|
Countdown to Launch !!!
7 Days left, High Five
Lähme äkki korra veel ajas tagasi ja meenutame 6 Jaanuari kus iga sekund oli arvel.Ja iga mees võitles oma rifti eest nii kuidas suutis ja kiiremad võitsid Ja auhind oli suur 1-3 kuud varem rifti kätte saamine.
Kas C: ketastel on palju vaba ruumi kõigil ???
Sest kui ei ole : https://support.oculus.com/help/oculus/1734357913462268?sr=1&query=drive&sid=0g1SHyHqRPXIZ9P2o
Õnneks sellele on lahendus.
Lõpuks on nad seda lehte muutnud ja lubavad ära parandada asja.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
sukelduja
HV Guru
liitunud: 14.06.2007
|
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
HDTanel
Overclocker
liitunud: 15.12.2002
|
25.03.2016 22:53:37
|
|
|
Kellegi juurde Eestis testima on võimalik tulla asja? Vive kui ka Oculuse retail versiooni. Visake kiri postkasti vms
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel |
|
Kommentaarid: 633 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
3 :: |
495 |
|
tagasi üles |
|
|
Aivo998
HV vaatleja
liitunud: 26.12.2013
|
26.03.2016 11:18:23
|
|
|
Kas kellegi rifti tellimus on juba canceldatud netis üleval väga paljud on saanud canceli tellimusele kontrollige oma e-maile.
Mul sõber sai ka soomes ja mu enda rift läheb samasse kohta ja saan ka canceli ilmselt siis WTF !!???
Välismaa vr foorum täis neid jutte kus kõik saavad canceleid ja põhjust ei tea.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Syncmahv
HV Guru
liitunud: 01.01.2006
|
26.03.2016 14:14:25
|
|
|
Aivo998, Kirjavahemärke või midagi?
|
|
Kommentaarid: 108 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
|
Aivo998
HV vaatleja
liitunud: 26.12.2013
|
26.03.2016 15:10:30
|
|
|
Hetkel palju suurem mure, kui kirjavahemärgid.
Tellisime soome mul sõbra juurde 2 rifti üks tema oma tehtud tal oma kontoga ja üks minu oma tehtud enda kontoga.Ja tema sai oculuselt e-maili et order canceldatud ???? ja mitte mingit selgitust ei olnud.Minu rift läheb täpselt samale aadressile ja sama soome credit kaardiga makstud.
Ja kõige hullem asja juures see, et mitte mingit selgitust, ega põhjust ei olnud kirjutatud miks canceldati.
viimati muutis Aivo998 26.03.2016 17:11:43, muudetud 10 korda |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
NATAS999
HV Guru
liitunud: 02.04.2007
|
26.03.2016 15:15:52
|
|
|
põhjus on lihtne, oculus on ****
|
|
Kommentaarid: 41 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
cubedude
Kreisi kasutaja
liitunud: 20.12.2009
|
26.03.2016 16:31:23
|
|
|
Aivo998 kirjutas: |
Kas kellegi rifti tellimus on juba canceldatud netis üleval väga paljud on saanud canceli tellimusele kontrollige oma e-maile.
Mul sõber sai ka soomes ja mu enda rift läheb samasse kohta ja saan ka canceli ilmselt siis WTF !!???
Välismaa vr foorum täis neid jutte kus kõik saavad canceleid ja põhjust ei tea. |
Ma sain ka selle kirja ~3 nädalat tagasi vist juba. Kirjutasin korduvalt Supporti et mis värk on, lõpuks support vastas et nad ise ka ei tea miks süsteem seda tegi, vabandasid ja ütlesid, et kui ma uue tellimuse teen ja nendele tellimuse numbri annan, siis nad panevad mind järjekorda tagasi. Ehk saad nii ise ka räägitud ning asja korda (muideks kui keegi tahab siis ma ei teinud uut tellimust. Olin järjekorras juuni alguseks vist, kui keegi tahab kuu või nii varem kätte saada kui praegu telliides siis võtke ühendust minuga)
|
|
Kommentaarid: 90 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
87 |
|
tagasi üles |
|
|
Mõttetu mees
HV Guru
liitunud: 18.07.2003
|
26.03.2016 17:21:04
|
|
|
Kirjutasin huvi pärast Kännukasse, et äkki saab nende kaudu HTC Vive tellida, kuna HTC kraami nad müüvad ja remondivad. Vastus oli, et ei saa. Mõtlen, kas hakata Soome tuttavaid piinama v6i ootan natuke, kuni esimene hurraa on möödas.
Aasta teises pooles pidi Kännukast saama, kui k6ik hästi läheb.
|
|
Kommentaarid: 632 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
516 |
|
tagasi üles |
|
|
HDTanel
Overclocker
liitunud: 15.12.2002
|
26.03.2016 20:11:26
|
|
|
Noo sessuhtes, et kuhu kiiret on? Need mängud, mis hetkel väljas on tore korra pelada jah aga mitte midagi nn hardcore gamerile. See võre efekt oli retail versioonil ikka selline kakane, et tunnen, et ikka jääks asi lauale istuma ja tolmu koguma isegi kui saaks igasugu uusi mänge sellega mängida. Pluss see rõvedalt ebamugav disain Oculusel nagu PlayStation VR-il.
VIVE tundub kõige toredam olema aga noo ühtegi mängu mida võiks tundide viisi mängida veel näinud pole ja arvestage, et teil on TERVET tuba asjadest täiesti tühjaks vaja tassida, et seda õigesti nautida. Kui teil ühe või kahe toaline korter siis suht mõttetu.
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel |
|
Kommentaarid: 633 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
3 :: |
495 |
|
tagasi üles |
|
|
Wordmc9
HV Guru
liitunud: 09.07.2006
|
26.03.2016 20:18:22
|
|
|
igal asjal miinused ja plussid
|
|
Kommentaarid: 333 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
278 |
|
tagasi üles |
|
|
xmaster
HV kasutaja
liitunud: 08.03.2004
|
27.03.2016 04:51:06
|
|
|
HDTanel kirjutas: |
Noo sessuhtes, et kuhu kiiret on? Need mängud, mis hetkel väljas on tore korra pelada jah aga mitte midagi nn hardcore gamerile. See võre efekt oli retail versioonil ikka selline kakane, et tunnen, et ikka jääks asi lauale istuma ja tolmu koguma isegi kui saaks igasugu uusi mänge sellega mängida. Pluss see rõvedalt ebamugav disain Oculusel nagu PlayStation VR-il.
VIVE tundub kõige toredam olema aga noo ühtegi mängu mida võiks tundide viisi mängida veel näinud pole ja arvestage, et teil on TERVET tuba asjadest täiesti tühjaks vaja tassida, et seda õigesti nautida. Kui teil ühe või kahe toaline korter siis suht mõttetu. |
Suht selgelt ei ole see kirjutaja asja kohta eriti üldse midagi uurida viitsinud ning ei soovita adekvaatse autoriteedina võtta, otsuste tegemisel.
Igaüks kes vähegi asjaga tuttav on teab, et kõige mugavamad on just rift ja playstation vr..
"kui sa omale ikka maja lubada ei saa siis korter ei ole mingi nauditav viis elada!" - okay then, whatever you say
Spordi ja creative asjade sisse panevad paljud inimesed tunde ja päevi ning siuke lahmiv üldistamine on lihtsalt tobe.
Eriti kui ei ole isegi proovinud.. aga arvestades kui pealiskaudne on kirjutaja teadmine teemast siis ei saa muidugi eeldada, et ta mõistaks, et lihtsalt 2d ekraanilt vaadates on väga ebapädev teha otsuseid sellest, kui fun mingi experience inside VR on.
edit: "I love SDE more than VR experiences" tüüpidele - https://www.youtube.com/watch?v=eS-Ii-4NHEk
|
|
Kommentaarid: 23 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
HDTanel
Overclocker
liitunud: 15.12.2002
|
27.03.2016 09:21:11
|
|
|
xmaster, oh juudas..
_________________ Krüpto
Minu Youtube - HDTanel
Minu Instagram - HDTanel |
|
Kommentaarid: 633 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
3 :: |
495 |
|
tagasi üles |
|
|
Aivo998
HV vaatleja
liitunud: 26.12.2013
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Equinox
HV veteran
liitunud: 05.04.2002
|
27.03.2016 18:04:29
|
|
|
No kui on selline pilt siis ei ole nagu väga halb midagi. Arvestades, et consumer versioon peaks parem tulema ju ikkagi, siis ma ütleks, et personaalselt minule oleks see täiesti mängitav. Aga igatahes ees on nüüd põnevad päevad, sest kohe saab hakata lugema/vaatama hulgaliselt ülevaateid CV headsetidest. Nagunii vast ennem suve lõppu vabamüügist neid kätte ei saa, seega aega otsuste tegemiseks on piisavalt.
_________________ Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015 |
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Wordmc9
HV Guru
liitunud: 09.07.2006
|
27.03.2016 18:57:36
|
|
|
kas keegi saaks lingi anda 64 bitise tracking sensori driverite i jaoks ? mul tuvastab asja tavalise kaamerana ja ei toimi enam :S
viimati muutis Wordmc9 27.03.2016 20:58:32, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 333 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
278 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|