Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Multimeedia- ja helifoorum »  Helivõimendi kahtlane lüliti ja ostsillaator märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Martink91
HV vaatleja

liitunud: 29.04.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.01.2016 22:57:27 Helivõimendi kahtlane lüliti ja ostsillaator vasta tsitaadiga

Ehk keegi minema ei löö ja elfasse ei suuna, siin lihtsalt kasutaja olemas, ja ehk on mõni elektroonik ka, kes mu küsimusele vastab.

Nimelt oman auto helivõimendit Pioneer GMX 722/822, täpselt ei tea kumb versioon, kuna see korpuselt maha kulunud.
Oli probleem sellega, et kärsatasin kunagi aktiivjahutuse maha ja see enam automaatselt ei toiminud, ning asusin põhjust otsima. Igastahes tõmbasin aparaadi laiali ja avastasin ühe pisikese lüliti, mida on võimalik ka väljastpoolt lülitada.
Manuaal lahti ja selle lüliti toimimiset ei mingit juttu. Manuaalis ka elektri skeem olemas ajasin järge ja viis kiibini UPC494C, internet lahti leidsin manuaali http://pdf1.alldatasheet.com/datasheet-pdf/view/6777/NEC/UPC494C.html. Sealt kaheksandal lehel on kiibi skeem jalad 6 ja 7 mis võimendi skeemil lülitiga ühendatud. nr 7 peaks olema otse massis(võimendi skeemil) ja siis nr 6 on juurde lülitatav. Originaalskeemil tuleb kiibi sees edasi sõna ostsisillaator, viki lahti ja ausalt öeldes ei saa suurt aru mida see asi siis lõpuks reguleerib https://et.wikipedia.org/wiki/Ostsillaator. Kas selle jutu põhjal saab keegi konkreetselt öelda, mis tulemus selle nupu lülitamisel siis toimuma peaks?

_________________
Inimesed arvavad, et geenius on olla lõbus, aga nad ei saa aru, kui raske on välja kannatada kogu maailma idioote
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.01.2016 23:42:10 vasta tsitaadiga

Pin 7 on ground, pin 6 RT (oscillator timing resistor)
Kui ma õigesti aru saan, siis see lüliti on groundi ja RT pini vahel, seega closed asendis see põhimõtteliselt eemaldab selle takisti sealt.

Leheküljel 6 on selle muutumise kohta üks pildike. Muidugi 0 oomi kohta pole midagi öeldud, aga saab vast ise tuletada. Igatahes sagedus kasvab.
Kommentaarid: 347 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 276
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Martink91
HV vaatleja

liitunud: 29.04.2011



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.01.2016 16:55:58 vasta tsitaadiga

okei, mingi sagedus kasvab... kas oskate ehk öelda mida see helisüsteemi või võimendi jaoks tähendada võiks?
Kui talupoja mõistusega võtta, siis iga lüliti helivõimendi peal omab tuntavat erinevust helipildis kui seda positsioonide vahel lülitada. nagu bassboost, hpf, lpf jne.

_________________
Inimesed arvavad, et geenius on olla lõbus, aga nad ei saa aru, kui raske on välja kannatada kogu maailma idioote
Kommentaarid: 4 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 4
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Multimeedia- ja helifoorum »  Helivõimendi kahtlane lüliti ja ostsillaator
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.