Avaleht
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Elion märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 170, 171, 172 ... 233, 234, 235  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
ufo56
HV Guru
ufo56

liitunud: 18.11.2004




sõnum 26.03.2014 21:10 vasta tsitaadiga

100% kindel et keegi pole tellinud.
_________________
Public TS3
Kommentaarid: 73 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 26.03.2014 21:41 vasta tsitaadiga

ufo56 kirjutas:
100% kindel et keegi pole tellinud.

uuri maad ja anna teada kuidas tuli ja kuidas lahenes.
Kommentaarid: 236 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ufo56
HV Guru
ufo56

liitunud: 18.11.2004




sõnum 27.03.2014 02:21 vasta tsitaadiga

Praegu vaatasin jah, et Voice tuli läinud ruuteri peal ka põlema. Varem polnud seda. Eks homme vaatan asja.
_________________
Public TS3
Kommentaarid: 73 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hallvatt
Kreisi kasutaja


liitunud: 05.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2014 20:24 vasta tsitaadiga

Selline lugu siis minuga:

- Elioni äriklient u 10 a, pakett on mingisugune ärilahendus mida toona müüdi, kahe telefoninumbri ja 2 mega üles, 640 kb alla netiga. Siseneva kaabli otsas istub Elionile kuuluv Ascomi ISDN terminal, selle otsas minule kuuluv ruuter

- helistab Elioni müügiinimene ja ütleb et, teate teie ühendus on vana ja kallis (noh jah on küll) ja me uuendame ja siis ühtlasi teeks teiega uue lepingu, saaks kiiremaks (oli vist 5m alla 1m üles) ja odavamaks ka. No miks mitte.

- Hakkame siis tehnilisi detaile arutama. Mina ütlen, et tahan oma ruuterit, Elioni oma ei taha. Elioni inimene küll üritab mulle seletada kui hea ja tubli on tema pakutav ruuter (Inteno DG 301), kuid lõpuks ütleb et ta peab spetsialistidega rääkima, et kas oma ruuteriga ka saab. Helistab uuesti, ütleb et põhimõtteliselt saab. Et öelgu ma milline ruuter mul on.

- Mina siis, et vabandust, aga ma pean selle ruuteri veel hankima, pole mul siin riiulist võtta midagi. Et kas ta oleks nii hea ja ütleks mis parameetritega ühendus tuleb, et ruuter kindlasti sobiks. Tema jälle ära, spetsialistidega rääkima.

- Ühendub uuesti, ütleb, et nii on raske öelda, öelgu ma pigem millise ruuteri ma hangin, ta siis ütleb kas sobib. No nii ei jõua me kuhugi, proovin siis teisipidi - andku mulle nimekiri sobivatest ruuteritest, no ei pea olema lõplik ega kõikehõlmav, aga mingigi valik, ma siis vaatan edasi.

- Tema siis ütleb, et ühendusega sobivad teadaolevalt kaks ruuterit: Inteno DG 301 ja mingisugune Thompson. OK, ütlen siis et ma leian selle väga raskesti usutava olevat. Et kogu maailma mõeldavast ruuterivalikust vaid kaks. Et mis standarditele see ühendus siis vastab kui üldse. Tema jälle ära, spetsialistidega suhtlema.

- Ja nüüd viimane raund: eile ühendus uuesti, ütles, et minu soovitu olevat "Interneti erilahendus" ja sellele kehtivat teine hinnakiri. Üle kahe korra kallim. Ei mingit juttu enam kiiremast ja odavamast variandist kui praegune. Noh mis seal's ikka, loobusin uuest lepingust ja otsin alternatiive hetkeks kui Elion vana lepingu üles ütleb.

Vanasti oli ikka nii et kui ISP kaabli otsa oma seadme panid, oli ühendus kas odavam või äärmisel juhul sama hinnaga kui ISPi seadmega. Lihtsalt ISPi seadmega olid mõne aja sunnismaine. Nüüd on nii, et mida vähem ISPi pulki vajad, seda kallim on teenus. Kui keegi saab loogikast aru, öelge mulle ka.
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 29.03.2014 20:31 vasta tsitaadiga

vist mingi möödarääkimine tundub olevat .
helista ja palu teine inimene telefoni otsa (era puhul sain asjad nii räägitud, esimesele ei jõudnud yldse midagi kohale)

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine?
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2014 20:38 vasta tsitaadiga

Tundub ka nii. Ainuke vahe oma seadmega peaks olema selles, et kust vastutuse piir jookseb.
Standard seadmega saab Elioni tuge pakkuda, selle kohta on portseduur. Kui sul on seade x, siis on vastutus selle seadme konfi eest sinul ja kogu muusika.
Ühenduse hind peaks olema sama, aga seadme rendi eest tasu ei tohiks olla, sest seda ju ei soovita...

_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Hallvatt
Kreisi kasutaja


liitunud: 05.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2014 20:50 vasta tsitaadiga

jeesus188, ma arvan ka et keegi pani kuskil mööda. Aga ma arvan seda ka et mina see polnud. Sest Elioni müügiinimene alustas kogu seda kontakti/konflikti. Samas, how hard can it be, kui Clarksonit tsiteerida: nemad ütsid nende traat ja nende ruuter, mina ütsin et nende traat ja minu ruuter. Kui palju siin ikka valesti mõista annab.

Ja ei, ma ei kavatse ise ühendust võtta. Esiteks oli Elioni soov seda ühendust kindlalt apgreidida, ju siis nad ühenduvad varem-hiljem uuesti, kui neil mingi marsruuteri ümbertõstmisega juba väga kiire akkab. Teiseks helistasin kohe mitu teenusepakkujat läbi, et mis nemad arvavad. Kavatsen ära oodata et mida nad mulle pakuvad ja mis hinnaga, ning alles siis edasi nuputada. Elioni uksest müts peos sisseastumiseks ja nurumiseks, et nad mulle mingi 'spessial praiss for juu mai frendd' eripakkumise teeks nagu Kairo bazaari vaibamüüjad... noh selleks olen ma aga liiga uhke poiss icon_smile.gif
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Baeskades
HV Guru
Baeskades

liitunud: 05.09.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2014 21:04 vasta tsitaadiga

Hallvatt, vaat siin on seline lugu, et Elion on teinud standardlahendused segmenditi, et ühelt poolt hoida kliendi jaoks pilti rohkem koos - vähem seadmeid, vähem iseehitamist, klient saab keskenduda enda põhitööle. Elion annab ruuteri, digiboksi, telefonid - ning kogu see kammaijaa on varem juba korduvalt läbi testitud, käib omavahel kokku ja üldse - töötab. Elionil ka lihtsam kuna ei pea kogu maailma seadmeid supportima.

Kui nüüd tuleb klient vasakult poolt ja soovib panna enda seadmeid - fine, pole probleemi. Aga kogu seadmehankimise, konfimise peab klient ise tegema. Standardlahenduse puhul on suur ja tugev eeldus see, et klient võtab Elioni poolt toetatud seadmed (antud juhul ruuteri). Väga kusagil mingit infot väljas pole Elioni veebilehel ka kuidas Ärilahendus 2.0 puhul (mida ilmselt antud juhul pakuti) ise seadmeid konfida.

Olgugi, et midagi erilist seal pole. Kui me räägime nö. NAT'iga ühendusest kus kliendi pool termineeriv seade teeb DHCP'd, NAT'i ning ühenduse on üks avalik IP, mis on sellessamas termineerivas seadmes. Siinsamas foorumis on küll ja küll juttu olnud kus pannakse ETH'ga ühenduse puhul (vahet pole kas tuleb CAT5 tuppa või tuleb tuppa optika, ONT ja sealt edasi läheb eeter) vahele hoopis TP-Link või muu ruuter Elioni pakutava Inteno või Thomsoni asemele. Ja saadakse tööle. NAT'iga Äri2.0 on pea 1:1 sama asi.

Mis muudab nõks keerulisemaks - kui on ADSL, SDSL või VDSL, kui tuleb üle ISDN liini lausa. Äri2.0 puhul ISDNi peale vist ei ehitata, pigem ADSL (kui oli 5/1 kiirusest juttu siis ilmselt ADSL). Seega peab Su enda ruuter suutma siis DHCP'ga Elioni poolt IP'd pärida (ma pakun, et seda oskavad vast kõik kaasaegsed seadmed aga pead panti ei pane).

Kui nüüd on avaliku IP'ga Äri2.0 siis läheb asi keerulisemaks natuke - siis on ruuter sild, peab oskama viiest IP-vahemikku ruuteri taga olevatele seadmetele edasi anda. Või siis läheb lihtsamaks - oleneb konfijast. icon_smile.gif

Seda, mis konkreetsel juhul toimus, ma ei oska kommenteerida - polnud ise juures, teise jutu pealt ei hakka enda arvamust üles ehitama.
Kommentaarid: 148 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 121
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 29.03.2014 21:19 vasta tsitaadiga

Mark0, pm tuleks ka teist elioni allikat proovida. vahel satub selline halb liinile icon_rolleyes.gif
Hallvatt kirjutas:
jeesus188, ma arvan ka et keegi pani kuskil mööda. Aga ma arvan seda ka et mina see polnud. Sest Elioni müügiinimene alustas kogu seda kontakti/konflikti. Samas, how hard can it be, kui Clarksonit tsiteerida: nemad ütsid nende traat ja nende ruuter, mina ütsin et nende traat ja minu ruuter. Kui palju siin ikka valesti mõista annab.

Ja ei, ma ei kavatse ise ühendust võtta. Esiteks oli Elioni soov seda ühendust kindlalt apgreidida, ju siis nad ühenduvad varem-hiljem uuesti, kui neil mingi marsruuteri ümbertõstmisega juba väga kiire akkab. Teiseks helistasin kohe mitu teenusepakkujat läbi, et mis nemad arvavad. Kavatsen ära oodata et mida nad mulle pakuvad ja mis hinnaga, ning alles siis edasi nuputada. Elioni uksest müts peos sisseastumiseks ja nurumiseks, et nad mulle mingi 'spessial praiss for juu mai frendd' eripakkumise teeks nagu Kairo bazaari vaibamüüjad... noh selleks olen ma aga liiga uhke poiss icon_smile.gif

ega ma öelnudki, et asi sinus. nagu ylal mainisin, siis ma rääkisin kuidas võimalik on "mitte yhele liinile saada", aga no ei saanud asja. Palusin, teisel inimesel helistada, 5 min ja asi klaar thumbs_up.gif
argument ise helistamiseks on ju paketi hind, muutub odavamaks ( need tasuta minutid maksavad sulle vaid raisatud aja, muud ei midagi thumbs_up.gif )

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine?
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hallvatt
Kreisi kasutaja


liitunud: 05.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 29.03.2014 21:27 vasta tsitaadiga

Vaat siin ongi põhipoint selles, et Elionil on nii lihtsam. Pakume aga valmis variandi ja kui klient tahab midagi teistmoodi, lööme kirve selga, küll siis saab ta aru mis talle endale hea on.

Mina jällegi ei tagane sellest, et tahan oma ruuterit. Kui raske/kerge mul seda konfida on, on minu probleem. Lihtsalt tahan. Kas või sellepärast, et oleksin ainuke inimene kes seda konfima pääseb.

Ma maksan igast sideteenuseid umbes kilo jagu aastas, uues rahas. Umbes kolmveerandi sellest saab endale Elion, kelle klient olen ma juba aastaid, ma'p mäleta millal see algas, aga igatahes 10 aastat tuleb kokku küll, ilmselt rohkem. Ilma vahepausideta. Ma pole suvaliste sooduspakkumiste peale kohe konkurentide juurde kihutanud, ehkki pakkumisi on tehtud ja mitte vähe.

Kokkuvõtlikult, mõtlesin oma rumala aruga et minusugune klient on midagi väärt. Ja et kui klient midagi väga tahab, siis teenusepakkuja vaatab kuidas talle seda pakkuda saab. Ja et kui see tahtmine Elionile kulusid juurde ei tekita (no ma ei taha neilt ju tuge ega miskit eksole), siis klienti ka arvega surnuks ei lööda. Aga selgub et olengi rumal ja minusuguse soovide ja tahtmiste peale võib kõrge kaarega lasta.
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
tahanteada
Piiratud kasutaja

liitunud: 04.04.2003




sõnum 29.03.2014 23:49 vasta tsitaadiga

Hallvatt kirjutas:
Vaat siin ongi põhipoint selles, et Elionil on nii lihtsam. Pakume aga valmis variandi ja kui klient tahab midagi teistmoodi, lööme kirve selga, küll siis saab ta aru mis talle endale hea on.

Mina jällegi ei tagane sellest, et tahan oma ruuterit. Kui raske/kerge mul seda konfida on, on minu probleem. Lihtsalt tahan. Kas või sellepärast, et oleksin ainuke inimene kes seda konfima pääseb.

Ma maksan igast sideteenuseid umbes kilo jagu aastas, uues rahas. Umbes kolmveerandi sellest saab endale Elion, kelle klient olen ma juba aastaid, ma'p mäleta millal see algas, aga igatahes 10 aastat tuleb kokku küll, ilmselt rohkem. Ilma vahepausideta. Ma pole suvaliste sooduspakkumiste peale kohe konkurentide juurde kihutanud, ehkki pakkumisi on tehtud ja mitte vähe.

Kokkuvõtlikult, mõtlesin oma rumala aruga et minusugune klient on midagi väärt. Ja et kui klient midagi väga tahab, siis teenusepakkuja vaatab kuidas talle seda pakkuda saab. Ja et kui see tahtmine Elionile kulusid juurde ei tekita (no ma ei taha neilt ju tuge ega miskit eksole), siis klienti ka arvega surnuks ei lööda. Aga selgub et olengi rumal ja minusuguse soovide ja tahtmiste peale võib kõrge kaarega lasta.

Pane parem selga ülikond, triiksärk ning kaela lips ja siis mine hoopis Peakontorisse kohale, mõne Väga Kõrge tegelase otsejutule ja siis tuled tagasi kogu selle infoga, mida sul vaja on ning mida Telefoniteenus-tädi Sulle nagunii rääkida ei oska.
---------------------------
Otsesuhtlus Peakontoris töötas juba Eesti Telefoni aegadel ja töötab päris kindlasti ka Elioni korral. beer_yum.gif
Kommentaarid: 284 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 11 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 30.03.2014 00:10 vasta tsitaadiga

tahanteada, nüüd pakkusid küll üle
_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine?
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
harakas
Kreisi kasutaja

liitunud: 23.06.2004




sõnum 30.03.2014 01:28 vasta tsitaadiga

jeesus188 kirjutas:
tahanteada, nüüd pakkusid küll üle

Ta ei paku üle - sain kunagi tosin aastat tagasi tänu otsesuhtlusele Valdo Kalmiga kodukülla ADSL-i. Ma ei mäleta mis kohal ta tol ajal Eesti Telefonis oli, igal juhul piisvalt kõrge ülemus. Kohal küll ei käinud, suhtlus käisl meili teel, aga ikkagi. Algul oli resoluutne ei, siis kirjutas, et otsi ise soovijaid juurde, kui neid piisavalt palju, siis paneme, aga paari nädala pärast lubati juba ära panna.
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jeesus188
kodustatud
jeesus188

liitunud: 14.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga Online

sõnum 30.03.2014 01:59 vasta tsitaadiga

tsitaat:

Pane parem selga ülikond, triiksärk ning kaela lips

ennem tsiteerisin natuke valet asja, aga ise ma poleks ikkagi kohale läinud

_________________
This message was sent from space using stargate
Inimene on troopiline AHV icon_wink.gif Aga kes on naine?
"Vaese inimese juttu räägid. Kui tundub kallis, siis on see kellelegi teisele mõeldud"
Kommentaarid: 66 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.03.2014 02:30 vasta tsitaadiga

harakas, selle jaoks ei ole vaja tuttavaid. Kui täna tahad pisikesse kortermajja optikat, siis oli vist 16 soovijat vaja, kes on nõus ühendusi tarbima ning siis vaadatakse üle, kas on võimalik teha ühenduse pakkumine Elioni kuludega (=tähtajaline leping mingile seltskonnale) või on vaja ka soovijate poolset finantseeringut migis osas. Ofc alati saab ise tuimalt kõik kinni maksta...
_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Hallvatt
Kreisi kasutaja


liitunud: 05.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.03.2014 09:55 vasta tsitaadiga

Ma olen ka Nõukogude ajal telefoni väljanuiamises osalenud, ma tunnen asja küll. Aga jutt ei käi ammukadunud maailmakorrast kus kõik käiski risti vastupidi loomulikku loogikat.

Kui Elion oleks monopol, ehk siis peaks ka midagi talt välja nuiama, lipsustatult ja lõhnastatult. Aga ei ole, vähemalt Tartu linnas mitte.

See on normaalne turusituatsioon, müüja (Elion) ja ostja (mina). Turul on teisigi müüjaid ja ostjaid. Seega laheneb asi lihtsalt, müüja otsib endale leplikumad ostjad, mina endale kliendi soovidega arvestavama müüja. Meie ärisuhe on lõppenud kahe kuu pärast sellest hetkest kui Elion mulle lepingu ülesütlemise teate saadab (selline punkt on meie lepingus). Et see teade varsti tuleb, on üsna kindel, sest nende riistvara uuendamine ootab ilmselt minu järel.

Seega, ma ei ootagi et keegi siin pakuks mingi lahenduse. Lihtsalt virisesin. Selline 'südamelt ära' moment icon_smile.gif
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sults
HV veteran

liitunud: 06.09.2004




sõnum 30.03.2014 10:46 vasta tsitaadiga

Hallvatt, mis paketti siis Elion pakkus, mis vanast Ärilahendus2-st odavam on? Mulle ka pakuti kunagi, et nad vahetaks uue ja kiirema vastu välja, kuid siis selgus, et uuel paketil tuleb juurde maksta eposti, püsiIP ja veebimajutuse eest ning lõpptulemusena tuleks maksta isegi rohkem kui enne.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hallvatt
Kreisi kasutaja


liitunud: 05.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.03.2014 10:55 vasta tsitaadiga

Ärilahendus 2.0 oligi see mida pakuti, see mis mul praegu on on mingi antiigiajast pärit pakett icon_wink.gif

---

Oi ahjaa, ühe asja unustasin ennist rääkida. See dialoog, nii-öelda proloog, toimus umbes nädal varem:

Elioni müügiinimene: helistan teile Elionist
Mina: tore, mis mure on
Elioni müügiinimene: vaatasin, et te olete äriklient
Mina: jah
Elioni müügiinimene: tahtsin küsida et kas te erakliendiks ei tahaks hakata
Mina: mispärast?
Elioni müügiinimene: aga mis te sellest saate kui äriklient olete?
Mina: no mulle meeldib
Elioni müügiinimene: aga ma saaks teile väga hea pakkumise teha kui te oleksite eraklient
Mina: kahju küll, aga ei ole huvitatud
Elioni müügiinimene (sügava ohkega): hea küll siis, ma annan teid siis ärikliendi osakonnale üle

Rikkusin Elioni müügiinimese päeva. Või jälle teisipidi ei rikkunud, vaadates mis edasi sai icon_razz.gif
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sults
HV veteran

liitunud: 06.09.2004




sõnum 30.03.2014 11:06 vasta tsitaadiga

Vau! Ärilahendus2 pakutakse nüüd eraklientidele!?

Ma ka äriklient ja mul ka iidamast aadamast pakett ja see on ka nime poolest Ärilahendus 2.
Kommentaarid: 38 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 35
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.03.2014 17:26 vasta tsitaadiga

Hallvatt, üks suur hulk segadusi hakkab tekkima kuid müügimees teeb müügitööd, kusjuures nii kliendi kui ka ettevõtte huvides kuid klient alustab teemat tehniliste küsimustega mida müügimees ei valda. (umbes nagu automüügi esinduses on müügimees kes ei tea automaatkäigukasti sisust suurt midagi peale ilusate nimetuste, tagatubades on aga hooldusmehed kes võivad sellest tunde rääkida)

Lihtne selgitus miks müügitöötaja sulle helistas:
Elioni eesmärk ühtlustada tooted uutel lahendustel ja seda kliendile võimalikult positiivses suunas, pakkudes sama raha eest suuremaid kiiruseid ja kvaliteetsemat teenust. Kogu tehnoloogiavahetusprotsess peaks olema kliendile TASUTA. Tehnik tuleb kohale, häälestab seadmed ringi või paigaldab siduva lepinguga uue ruuteri ja telefoni.
ERROR tulebki siin ette, kui ootamatult ütleb klient, et ta ei soovigi seda tasuta uut seadet ja selle paigaldamist ning siduvat lepingut. Kõik õige, kliendil on õigus kasutada oma seadet, aga millist, seda sulle teenindaja enam selgitada ei oska, turul on mustmiljon ruuterit millest vähesed on ikkagi võimelised hakkama saama kõikides erinevates Elioni võrkudes ja tehnoloogiatel (ETH, GPON, xDSL+VOIP+IPTV).

Võibolla sul on juba praegu selle vana lahendusega töötav ruuter sobiv uuele lahendusele? Vana Nokia ilmselt mitte, vajalik ADSL2+, seega vahepealsed Zyxel ruuterid võiks tarkvarauuendusega isegi toimida (vajab ainult voip seadistuste kontrollimist, kas sealt kõneside üldse läbi jookseb). Kõige kindlam on, et kui sul on mõni thomson siis need peaks algseadete taastamisega uuel lahendusel kohe automaatselt tööle hakkama. Kui antud thomsonil on voip pesad siis saab ka 2 numbrit kohe sinna häälestada, selleks saab kasvõi tasuta tehniku aktiviseerimise ajaks kohale ja uut ruuterit ei peagi hankima.

Kui kasutad mõnda suvalise tootja ruuterit siis interneti tööle saamiseks on lihtne selgitus, kui seni oli su vana äriinternet ruuteris häälestatud käsitsi väline IP aadress, siis uue lahenduse puhul on WAN vaja lihtsalt DHCP peale häälestada. nagu Marko juba ütles, AIP ehk lisa avaliku ip'ga järgmisesse ruuterisse lahenduse puhul on olukord keerukam, ja selleks on juba vaja ruutingutega mässata.

Ma saan aru, et negatiivne emotsioon oli see, et müügimeister ei suutnud sulle korralikult tehnilisi tingimusi selgitada ning lõppseagaduses tuli erilahenduse pakkumise peale, mis tegelikult tähendaks mingit erilist skeemi mitte alati erilist ruuterit.
Kui peaksid veel teenindajatega suhlema, küsi siis täpsemalt millisel tehnoloogial sinuni ühendus jõuab, optika, võrgukaabel või ADSL2+(kuni 16/2 kiirused)/VDSL2(kuni 30/10 kiirused) vastavalt sellele hangi ruuter ja häälesta DHCP peale (enamasti by default) voip tarbeks osta kas Elionist Cisco ATA või voip telefon, või jällegi alternatiivi soovides, mõni teine voip seade ja Elioni iseteenindusest saad hiljem kontod häälestamiseks. Siiski, õigus on selles, et alternatiivseadmetele Elion töökindlust tagada ei suuda ning support puudub.

Loodame, et laheneb positiivselt.
Kommentaarid: 236 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hallvatt
Kreisi kasutaja


liitunud: 05.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.03.2014 18:45 vasta tsitaadiga

indrekp, ma saan aru küll miks müügiinimene mulle helistas.

Millest ma aru ei saanud: miks tal oli vaja vastu töötada? Turul on jah mustmiljon ruuterit, aga ma olen kindel, et Elionil on infot, millised neist sobivad pakutava ühendusega, millised mitte. Oleks võinud nii palju vastu tulla, et see nimekiri ruuteritest mulle ikka leida. Ma ei tahtnud ammendavat nimekirja, kus absoluutselt kõik maailma sobivad ruuterid kirjas, see oleks absurd. Küll aga oleks nimekiri võinud olla vähe pikem kui kahe nimega nimekiri mille müügiinimene mulle pärast konsultatsioone esitas: Elioni praegu levitatav Inteno ja Thomson mida Elion veidi aega tagasi paigaldas. Well, sellise nimekirja oleks saanud ma oma peaga ka kokku, kas pole.

Ma üritasin küsida, millised parameetrid on uuel ühendusel, mis tehnoloogiaga see töötab. Vastust ei saanud. No ilmselt jah on ADSL2+, mu praegune ADSLi ruuter (3COMi 3CRWE754G72-B) ei sobi ja tuleb välja vahetada.

Selle asemel, et teha minuga koostööd ja töötada natukenegi selle nimel, et kokkuvõttes müüa mulle selline lahendus mida mina tahan, üritas müügiinimene silmanähtavalt asja torpedeerida. Jõudes ikka selleni, et mis mina loll tean sellest mis mulle hea on; kas ma ikka annan endale aru, et ma pean ise ruuteri konfima; ning et Elion mind ses osas aidata ei saa, jne. Nagu viieaastasele räägiti mitu korda samu asju üle, pidevalt muretsedes et kuidas sa latseke seal lasteaias ikka akkama saad kui pead ise oma kingapaelu siduma. Kui see lähenemine, et klient ongi olemuselt loll kui lauajalg, on Elioni müügitöö standard, et mingeid teisi variante ei eksisteerigi, siis kahju küll aga ma ei taha sellise müügi subjekt enam olla.

Mul ei ole iseenesest Elioni vastu midagi. Kui on olnud probleeme, selle 10 a jooksul ikka 3-4 korda, oleme suppordiga ilusti saanud koostööd teha. Nt aasta alguses ühel öösel olid ühendusel klimbid sees, traceroute näitas et mitte minu juures, tehnomees tegi midagi ja klimbid kadusid. Muidugi räägivad nad iga kõne alguses oma kohustusliku litaania ära, et: kas olete proovinud ruuterit sisse-välja lülitada, mis tuled ruuteril põlevad, jne, aga sellest osast saame alati kiiresti edasi ja jõuame põhiprobleemi lahendamiseni. Nad ei kohtle mind kui lollakat vähemalt.

Omaette nali on ka veel see et eraklientide müügiinimene helistab ärikliendile ja teeb pakkumise, et vahetagu staatust. Ja küsib et miks ma äriklient olen, kas mul on mingi eriline põhjus selleks. Kas ta suurtele korporatiivklientidele ka helistab? Et kuule, /sisesta suurettevõtte juhi nimi siia/, miks sul on vaja äriklient olla, lõpeta ära mees, hakka erakliendiks ja ma teen sulle kohe soodsalt mingi eKodu pakkumise.
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Aeron
HV Guru
Aeron

liitunud: 11.02.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.03.2014 20:33 vasta tsitaadiga

Kokkuvõttes on ka inimestel vahest pahad päevad...
_________________
Võib öelda,et ma olen liigselt enesekeskne,aga mind see ei häiri
Tulge kõik HV rahvaga jalkat mängima!
|
Kommentaarid: 60 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 54
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
indrpo
HV Guru

liitunud: 14.11.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.03.2014 21:09 vasta tsitaadiga

Hallvatt, nõus see äri/era teema on natukene arusaamatu töö teenindaja poolt. Võimalik, et teenindajaga tuleks pisut tegeleda sest Elion ei ole veel ettevõte kes ärikliendile kodukasutaja tasemel teenuseid pakuks, nii nagu konkureerivad ettevõtted teevad. Teeninduses ja teenustes on siiski erinevus sees.

Nüüd kui ruuterisse ja tehnilistesse nüanssidesse laskuda siis sinu igivana 3com seade ei paista toetavat jah seda õiget DHCP wan ühendust.

Siis tekib küsimus, mille poolest on Inteno sinu jaoks ebasobiv? Too näiteid.
Positiivsena võib võtta:
1. Elioni kaughaldus voip jms sätete automaatseks seadistamiseks ja taastamiseks, samuti rikete ennetamiseks ja kiiremaks lahendamiseks.
2. Üsna hea riistvara ning tarkvara kooslus
3. Kannatab nii kiiruseid kui koormuseid
4. Kõik ühes seade, kiirem wifi, gigalan jms.
5. Elion ise muretseb tarkvara uuenduste eest ning järgmiste versioonidega tulemas näiteks ärikliendi jaoks kasulik VPN lahendus jpm..
6. Klient saab siiski ka oma ruuterit ise hallata kui soovib.

Kui ei soovi siduvat lepingut siis on mitmeid teisi võimalusi kuidas seade saada, eeldades, et kiirema neti saamiseks tuleb niikuinii seadet vahetada.
Kui on häid ettepanekuid siis igal juhul võetakse arvesse, samas mingit müstilist toetatud ruuterite nimekirja Elionis ei ole, omad seadmed on omad seadmed:
https://pood.elion.ee/elioni-teenuste-seadmed
Kommentaarid: 236 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 211
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hallvatt
Kreisi kasutaja


liitunud: 05.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.03.2014 00:06 vasta tsitaadiga

indrekp, ma ei tea kas see Inteno sobib mulle või ei. Minu jaoks raud tundmatult tegijalt, aga võibolla on hea. Ma praegu lihtsalt ei tea alternatiive. Sest ei tea sedagi milline ühendus täpselt tuleb. Ma ei ole saanud mõelda ja valida. Jah mu 'igivana' 3com ei toeta seda 'õiget' dhcp wan-i. Aga milline on see õige, ahh, mhh? Sõjasaladus?

Minu jaoks on oma ruuter tähtis eelkõige seepärast, et sinna pääsen ligi ainult mina. Elioni ruuteriga nii ei ole.

Ega ma ei arvanudki, et Elionil on mingi täispikk nimekiri toetatud seadmetest. Aga mingi info ikka on, ma ei osta seda juttu, et teie ühenduse otsas istuvad 100% ainult thomsonid ja intenod.

Ja mul oli häid ettepanekuid juba mitmeid, mis ma ka müügiinimesele tegin, nagu näiteks reeta mulle ühenduse tehnilised nüansid. või, alternatiivina, öelda, millised ruuterid võiks veel sobida. Võeti mõlemad ettepanekud arvesse ilmselt - minu internetiühendusest sai 'erilahendus'.
Kommentaarid: 101 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 97
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ufo56
HV Guru
ufo56

liitunud: 18.11.2004




sõnum 31.03.2014 00:20 vasta tsitaadiga

Miks sul seda "äriühendust" üldse vaja on ? Kvaliteetsemad bitid ja baidid ? Või mis vahe on üldse
_________________
Public TS3
Kommentaarid: 73 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Elion mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 170, 171, 172 ... 233, 234, 235  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.