Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  HV kardisõit »  HV 2013 kardisarja VI etapp 21. juulil Laitse kardirajal, auhinnad 25+25€ raha per etapp märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
RudiTurbo
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2003




sõnum 22.07.2013 00:08:36 vasta tsitaadiga

Sõidu ringiaegade paberite scani tahaks kindlasti näha !
_________________
www.twitch.tv/ruditurbo
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Andre
HV Guru
Andre

liitunud: 31.08.2004




sõnum 22.07.2013 08:33:04 vasta tsitaadiga

Väga lahe, et Jyrx lisandus HV sarja etapivõitjate listi ja sellele lisab väärtust, et see juhtus igati korralikus konkurentsis. thumbs_up.gif

Eilne versioon Laitse rajast meeldis mulle ka. Lisandus üks möödasõidukoht ja uus kiire lõik andis värvi juurde.

Minu sõit kulges tegelikult suhtkoht ootuspäraselt.
Kardiloos jäi kindlaks sellele, et pean sõitma kogu aeg kardiga nr 10.
Sama kardiga olin sõitnud ka ühe sõidu enne ürituse algust.
II kvalis sain proovida nr 4-ja, millel istmekinnitus teisel ringil järele andis.
Olles mõned ringid sellega tegelenud, sain sõidu lõpuks rütmi kätte ja sain lõpuks ka pisut parema tulemuse, kui esimeses kvalis.
Finaaliks taaskord nr 10.
Sellel kardil ei olnud tegelikult mitte midagi viga, kuid jäi mulje, et see ei ole just sealsete tippkartide hulka kuuluv.
Kaotus liidrile ringiajas oli tegelikult väiksem, kui ma eeldasin.
Oleks huvitav vaadata, mis aegu sama kardiga teised sõitjad tegid. EDIT: Vaatasin järele - II kvalis on Hessu saanud 3 sajandikku kiiremini, samas Rudil näiteks on läinud suhteliselt halvasti.
Pingutasin finaalis, nagu jaksasin kõigi 30 ringi vältel.
Teoreetiliselt oleksin kõikide elementide ühel ringil õnnestumise korral ringiaega ehk 0,1s parandanud, aga mitte rohkem.
Pärast esimeste ringide "Loomade jalgpalli" tagantpoolt enam rekkad selga ei tulnud.
Kuna ees oli 3-st sõitjast koosnev võitlev grupp, siis sain korraks ka punti sisse, kuid panustasin ühel hetkel valesti, eksisin ja kukkusin uuesti pundist välja.

Ja mingil hetkel tuli finish.

Ringiaegu vaadates ei oleks ka olnud reaalselt võimalust rohkem kellegi tulemust üle sõita. Vbl kui punt oleks rohkem võidelnud, siis ehk suutnuksin seal kedagi üle kavaldada ja kinni hoida.
Tegelikult ei jätkunud paremaks tulemuseks lihtsalt kiirust.

Juba mõne nädala pärast toimuvaks FK etapiks leitakse see üles. icon_cool.gif

Muide: Kaaluteemal spekuleerijate kurvastuseks ütleksin, et pärast pärast 7,5 kg kaaluboksi lisamist muutus kart võrreldes soojendussõiduga oluliselt loogilisemaks ja see kajastus ka ringiaegades. icon_idea.gif

_________________
HAKKA KARDIKOOLI FÄNNIKS!
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
RudiTurbo
HV kasutaja

liitunud: 10.10.2003




sõnum 22.07.2013 15:43:37 vasta tsitaadiga

Kuigi olen kergemate seas, siis mulle kaaluboksid väga meeldivad, teeb konkurentsi palju tihedamaks ja põnevamaks. Ei teagi, miks qualides nii aeglaselt liikusin, kuid viimasel ajal vihmased ilmad olnud, rajal rehvi vähe ning uus konf ka, siis töenäoliselt muutus rada iga sessiga kiiremaks, mida oli ka lõpuks sõidu ringiaegadest näha, seega esimene kvali oli järjekordselt hästi võetud ja arvatavasti põhjus, miks ma kõigest kuuendalt kohalt pidin startima.

Õnneks läks kohe stardis hästi ja oli suureks üllatuseks, kui launger väga kindlameelselt esimeses kurvis välimise poole valis ning esimese kurvi keskel oli ka keegi liikleja väga rahulikult keset rada, jättes sisekurvi minu jaoks täiesti vabaks ning väixe äärekivi kasutusega olin stardiga kohe neljas. Seejärel läks veidi halvasti, kui ruslaniga pusides sai launger taas ette ning kuniks ruslanist taas mööda sain oli eesolijatega juba õhuvahe sees. Suht selgelt hakkasin laungerile järgi tulema ning tundus, et ka rass läheneb selgees. Laungeriga oli veel väikene õhuvahe sees, kui järsku olin juba kõrval ning möödumiseks kaua aega ei läinud ka. Seejärel vähendasin vahet jäktuvalt rassiga, kuid enne lõppu tundus, nagu vahe hakkas püsima või kohati isegi veidi suurenema ning jõuti juba lehvitada lippu kah icon_razz.gif

Stardipaigutus oli ka väga huvitav , võiks ka FK's midagi sarnast kasutada.

_________________
www.twitch.tv/ruditurbo
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
jkddp
HV veteran
jkddp

liitunud: 22.12.2004




sõnum 22.07.2013 19:30:46 vasta tsitaadiga

Paar sõna ka minu seekordsest sõidust.

Kuna polnud ammu Laitses sõitnud, eriti veel Pirellidega, tundsin, et igaksjuhuks oleks vaja miski tunne enne kätte saada.
Ei teagi mis aja välja sõitsin kuid tunne oli hoopis muu kui nn vanade rehvidega. Ma ei mäleta mis nimega need rehvid olid mis siiani Laitses olid siiani kasutusel.
Igatahes oli tunda, et libisemine oli praegustega suht äkki ja raske oli seda õiget piiri leida.
vb peaks need libisemavad tagasi tooma - keerulisem kurve läbida? Just finiši kurvi järgi tundus see. Mõni võib selle kurvi isegi täisgaasiga läbida.

Esime kvali aegu oli nn uus kurv väga libe. Kohe tunda oli sellist vihma libisemist seal mis iga ringiga paranes. Kuid olid veel koonused jalus, et õiget ühtset trajektoori võtta. Mäletavasti oli alguses seal väike sirge jupp.
Samuti tegi mulle muret tagasirge lõpus olev kurv, kust pidevalt välja libisesin. Ühe korraga peale sama viga libisedes terava kurvi äärekivisse viskas nii kardi üles, et järgmises kurvis olid lendavad koonused mu sõbrad.
Seega jäin lootma teisele kvalile, et paremat aega saada.

Teises kvalis hakkas tagakurv juba suht välja tulema - küll mööndustega. Samuti uus kurv oli juba päris sõidetav. Kõik segavad elemendid olid teelt äkki kadunud. Juu kellegi teela thumbs_up.gif
Rudiga sai kordamööda kiiremaid ringesõita. Kui mul head tunnet enam ei olnud siis sai ta mööda lastud. Tema tuules sai ka parim ring tehtud.

Finaalist.
Omale ootamatult avastasin end esimeselt stardikohalt. Küll olin arvestanud end 3. kohal olema.
Kardiloterii. Saime Riivoga siiamaani seisnud kardid - põhjuseks keeruline istmekauguse muutmine. Mõlemal kütust kurguni täis. Testel 2-3 kilo kergemad kardid. Riivo karti istudes selgus, et kaale sellele lisada ei saagi. Pole kohta. Turvalisuse huvides sai otsustatud, et nipukatega ka neid kuskile kinni ei pane ja kuna mul kaale pole vaja ning mul ka "uus kart" siis vahetame endid lihtalt ära. Ja nii saigi tehtud.

Esimese asjana viskasin stardirivis pilgu seljataha. Kes ja kust stardib. Eriti probleeme kartsin ruslani ja rassiga. Eeldasin, et hessu võib minna oma teed. kuid nii ei läinud.
Esimeses kurvis valis hessu miski imeliku trajektoori. kuna vaatasin, et tal plaanis kurvi natuke rohkem lõigata siis hoidsin end tast mitte eriti kaugele - igaks petteks. Kuid siis juba jäi ta kaugele. Edasiseks proovisin, võimalikult palju katta, et keegi seest läbi ei pääseks. Eriti kartsin viimast nõelasilma. Seal on must palju siiamaani mööda mindud. Hambad ristis valisin sealsellise tee, et keegi sisse ei mahuks. Ja mulle see trajektoor isegi sobis suht hästi kohe. Rass aitas mind ka kurvist kiirendusega 2-3 korda mis oli külmade rehvide puhul vajalik. Edasi avastasin, et rass on kadunud. Mõne ringiga ta küll lähenes kuid samas ka kadus. Edasi jälgisin juba rudit kes järjest lähemale mulle sattus. Õnneks rass pidurdas teda, kui seda nii saab nimetada.

Esimese 10 ringiga kartsin et ei pea vastu.
viimane 10 läks juba nii kiiresti, et finiši lipp oli paras üllatus.

Ühesõnaga, kui võistleme kõik ühes kaalukategoorias siis on mul võimalik ka konkurentsi pakkuda.
Kirsiks tordil oli kiireima ringi tegemine nii ajasõidul kui finaalis ja etapitasu tagasi saamine.
Tänud meeldiva päeva eest ja peadse kohtumiseni!

Täna videot ei saa. Kaamera strikis...

E: Praegu avastasin, et olen see hooaeg esimene kes võitnuna ka kiireima ringi punkti saanud...

_________________
Kui vaja joonistada/saagida/hööveldada midagi, võib alati küsida thumbs_up.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rass101
HV vaatleja

liitunud: 24.12.2009




sõnum 22.07.2013 20:49:23 vasta tsitaadiga


Link

_________________
RT
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Launger
Kreisi kasutaja

liitunud: 20.07.2010



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 22.07.2013 21:17:39 vasta tsitaadiga

Hea uus kaameranurk thumbs_up.gif Rõve vaadata kuidas kart hüppab, endal oli rohkem aeglasemates kurvides seda, mitte kiiretes. See on see, kui nad 2x raskemale hobikardile võistluskardi rõhkusi sisse panevad (0.9 nende sõnade järgi)
_________________
https://linktr.ee/RistoKappet
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rass101
HV vaatleja

liitunud: 24.12.2009




sõnum 22.07.2013 21:40:13 vasta tsitaadiga

Pärast paari esimest ringi läks see raputamine päris hulluks, ülejäänud sõit pidi ettevaatlikumalt sõitma, aga nagu näha siis sellest alati ei piisanud.
_________________
RT
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The Stig
Kreisi kasutaja
The Stig

liitunud: 21.09.2008




sõnum 22.07.2013 22:20:29 vasta tsitaadiga

Hüpates Laitse kartodroomi väljakul setukalt, poleks The Stig elades osanud arvata, et tema silmad saavad nägema säherdust imetegu, millega tol Issanda pääval jkddp-san hakkama sai.
Nimelt sai tunnistust, et aastate pikkune tudeerimine Tiibeti mägikülas kardinduse gurude parimais dojois, viis julge rüütli viimaks ometi sihile - võtta kõigi konkurentide skalbid ühe väitsatõmbega.
Enesekindlusest pakatav mees ei löönud pidurit ette ka kõige riskantsemates situatsioonides.
Nõtkete manööverdustega sulges uksi, tõkestas sõidujooni.
Ka gaasi ei peljanud ta.
Niimõnelgi mehepojal võtnuks stange läikima ja süüte valeks, kui niisuguste kiirustega kurvi siseneda - jkddp kombel.
Jah, inimesed, nii see just oligi.
Hiljem vist voodis realiseeris oma võidud - täpselt nii kui laulusõnagi ütleb.

Aga tegelikult tegi Jürx väga hea sõidu.
Kindlasti seni parima HV sarjas.
Kõige enam märgiks ära, et ta tegi kõik õigesti ja seal juures minimaalse pingutusega.
Stardis säilitas koha, kattis seni tähtsad nurgad ära, kuni vahe sisse kärises ja siis sõitis oma sõitu.
Vahepeal küll lasi rassi jälle natuke lähemale, kuid siis ärkas uuesti ja sõitis minema.
Vigu ei teinud, paar väikest mulkat ainult.
Müts maha, keegi teine võitu sel korral ei väärinud ka Jürgeni etteastega võrreldes.
Päeva vägevaim olukord oli see, kui neli karti korraga stardisirgel läbi shikaani sõitsid.
Päeva möödasõit oli Rudi möödumine Laungerist väliskurvist.

B-finaal oli kuni keskpaigani ülipõnev.
Kolme kardiga anti selline tuli, et hoia mütsi kinni.
Margus vana kogenud rajahundina sõitis alguses kolmandal kohal, kuid kasutas konkurentide taplused targalt ära ja sõitis kohe päikeseloojangu suunas, kui liidriks tõusis.
Vahepeal oli kahju, et ei osalenud, kuna andmine oli nii põnev.
Samas kardid jätsid nii halva mulje, et pigem siiski ei sõida seal võidu.

Äge üritus oli ja ei pidanud publikuna pettuma.

_________________
Starte Kardisarjas 19+2 (441 punkti)
Võite 12+2
Poodiumikohti 18+2
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  HV kardisõit »  HV 2013 kardisarja VI etapp 21. juulil Laitse kardirajal, auhinnad 25+25€ raha per etapp mine lehele eelmine  1, 2, 3
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.