Üks päris hea tsitaat ka Kotakust ühelt kasutajalt, kes tõi väga huumorika ja piltliku kirjelduse CoD stoori(de)st:
tsitaat:
The dog turns out to be a double agent, and shoots you in the back in the final act.
The sequel has you playing the second cousin of the mother of the uncle of the daughter of the main character's father as you hunt the dog across the world, taking you to new, extotic locations, where you get to experience one or more extreme sports which are popular at the time of release in a military application. Maybe crazy golf or wheelchair jousting.
After 76 betrayals by main characters, 485 vehicle sections, a controversial scene where a tertiary character who is a quadruple secret agent in which you slaughter a petting zoo in rural kansas on a tip that a sheepdog might know the real identity of the big cheese, a chapter where every major monument in America is completely untouched and by that i mean utterly destroyed to the sound of a wailing orchestra, several hours of the main character searching for his fingerless gloves and lozenges to maintain his scary voice, the player finally reaches the finale.
The dog turns out to be your father and has strapped you to a nuclear warhead. The only way to defuse it is to aim for north korea (go with it) where it turns out the the successor to KJ Un, is actually also your brother and is a wirehaired schnauzer, the big twist is you havent seen your body for the entire game. After a dramatically close escape from certain doom you look down and realise that underneath your fingerless gloves are actually paws and you are a dog. A Dalmatian from Albuquerque called 'Karl' and this is all a crazy dream.
Except it isnt.
And now youre on Mars.
Call of Duty: What the fuck is going on?
Exclusively on Xbox One.
Also on PS4 and PC.
But not Wiiu.
Probleem ongi selles, et nagu siin teemas ka varem üks kasutaja mainis - inimesed ei õpi. Ostavad seda sama saasta üha uuesti ja uuesti ning lasevad Activisionil ennast päris mõnusalt lüpsta. Aga siin pole samas ka midagi väga imestada, sest keskmine CoD mängija ongi mingi 12-13 aastane laps, kes lihtsalt ei jagagi matsu välja ja keda on üsna lihtne lollitada
Soovitan tõsiselt kaaluda, enne kui järgmist CoD ostma ruttate, ja mõelda - kas ikka sellised firmad, kes aastast-aastasse sama asja toodavad (kusjuures PC peal on kvaliteet isegi märgatavalt langenud CoD-i puhul, ma ütleks), oma mängijaskonnast üldse ei hooli (PC mängijatest neil ikka üsna savi) ja kes teevad kõik, et mängijatelt võimalikult palju raha sisse kasseerida, on teie raha üldse väärt
võiks tagasi minna teise maailmasõja või näiteks vietnami juurde. kuskil kõrbes terroristide vastu ei viitsi keegi jamada.. aga noh, eks see ole osalt USA valitsuse propaganda
Mismõttes CoDi tõsiseltvõetavamat alternatiivi? See ongi kogu codi mõte, see ei ole mäng mida tõsiselt võtta.
Kui sa tahad lihtsalt fpsi, kus on reaalselt skilli vaja, vaata näiteks CSi poole.
CS on liiga kinni pingis, serveri configus ja su enda configus. Pmst. osaliselt lendavad kuulid vastasest läbi ilma et vastasele mingit kahju tekkitavad. lannis mängides saab sellest aru kus kõigil sama ping, aga kui mängida mingi 70 ping vs 10-20 siis on kuidagi raskem see teema ja kuulid ei lähe sinna kuhu sa just sihid. cs 1.6-e hakkasin mängima beta 4.9 vms ajastust mis pmst oli 1999 aastal ja siiani vahest on seda saadud tehtud, kuid aktiivse mängimise lõpetasin kui cod4 välja tuli, sest cod oli lihtsam ja maailm ei ole võrreldav cs-ga.
BF3's omab jälle tähtsust arvuti ja siis skill, kus sa pead ära tajuma kui palju millise maa tagant üle pea pead sihtima ja mida parem arvuti seda rohkem sa näed keda lasta jne
Cod on selline lihtne mäng kus ei pea palju mõtlema ja isegi ei pea palju sihtima, et vastane maha võtta
Cod on selline lihtne mäng kus ei pea palju mõtlema ja isegi ei pea palju sihtima, et vastane maha võtta
This
Umbes paar nädalat tagasi sai nädalavahetusel Steamis tasuta CoD: BO2 MP'd pelada. Võtsin ka siis selle tee ette. Läks vist ainult 1 round, et aru saada kuidas kõik toimib, ülejäänud roundid lõpetasin juba esimesena (punktide poolest) ja nii kuni tolle nv lõpuni. Mitte mingisugust pinget ei olnud. Muidu CS ja BF pelaja olnud kogu aeg.
Tänapäeval häid shootereid palju. Isegi liiga palju. Igasuguseid Red Orchestraid, Planetside, Armasid jms mänge on terve kamalutäis. Me võrdleme ju siiski FPS-e või ma eksin? _________________ >50$ pokkeri bankroll
Tänapäeval häid shootereid palju. Isegi liiga palju. Igasuguseid Red Orchestraid, Planetside, Armasid jms mänge on terve kamalutäis. Me võrdleme ju siiski FPS-e või ma eksin?
arma ja red orchestra mõlemad ostetud, samuti bf3 ja kõik csid, aga cod on siiski ainuke, kuhu hüppad 10ks minutiks sisse, teed ühe-kaks roundi ära, ja jätkad muude asjadega
Loodame et on korralik MP (mod support, dedicated servers, anticheat) nii et community asju korraldada saaks. Nagu COD 4 ajal kõik käis, siis on väga viis!
Loodame et on korralik MP (mod support, dedicated servers, anticheat) nii et community asju korraldada saaks. Nagu COD 4 ajal kõik käis, siis on väga viis!
Tänapäeval häid shootereid palju. Isegi liiga palju. Igasuguseid Red Orchestraid, Planetside, Armasid jms mänge on terve kamalutäis. Me võrdleme ju siiski FPS-e või ma eksin?
arma ja red orchestra mõlemad ostetud, samuti bf3 ja kõik csid, aga cod on siiski ainuke, kuhu hüppad 10ks minutiks sisse, teed ühe-kaks roundi ära, ja jätkad muude asjadega
CSi saab samuti 10ks minutiks sisse hüpata. f2p asjadest julgen näiteks blacklight retributionit soovitada - üpriski kiireloomuline action.
battlefield ei ole ju codile alternatiiv, bf3me dm tundus palju aeglasem ja n.ö. kuivem kui codi oma
bf3 close quaters dlc oli väga hea cod alternatiiv minu jaoks. polnud häirivaid masinaid, aga mõnusyad pisikesed kaardid, gameplay kiireloomulisem jms.
muide strafejumpimist jms tagaigatsejad, et, ut, q3, q2 pole kusagile kadunud. ajage sõbrad kokku ja meenutagem noorust
Mis siin ikka vinguda.
Otse Wkist ja kena mootori tune IMO
Pixar's SubD (models sub-divide the closer the player gets to them) [6]
New animation systems for movement (sliding, leaning etc.)
Fluid Dynamics
Interactive Smoke
Improved AI
Dynamic multiplayer maps
Displacement mapping
True real-time HDR lighting
Iris Adjust tech
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.