praegune kellaaeg 29.03.2024 01:50:25
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
time123
HV Guru
liitunud: 11.09.2005
|
20.04.2009 16:16:16
Servisa ICT OÜ |
|
|
Tegemist on ettevõttega, mis parandab lisaks odavama otsa (acme, a4tech) vidinatele ka Apple tehnikat, täpsemalt on tegemist Apple toodete ühe ametliku parandajaga. Minu kogemused algasid, kui garantiiline hiir hakkas streikima ja selle parandamiseks sinna toimetasin. Hiir oli küll odav, kuid jama üsna palju.
Kokku käisin garantiis 4 korda, sest viga ei leitud lihtsalt. Ma väga kahtlen nende testimismetoodika efektiisuses, kui nädala jooksul ei avaldu minul iga päev avaldunud probleem. Lõpuks sai asi siiski ka parandatud (superliimiga, nagu mulle öeldi), kuid kogu protsess oli ebameeldiv.
* teenindajad olid ebaviisakad ja lohakad - isegi ei vabandatud sellise pika (peaaegu kuu) venimise pärast, lisaks ei viitsitud hiirt isegi karpi tagasi panna, seda pidin mina tegema. Teenindajale valmistas probleeme isegi hiire pakendi avamine. Tere ja nägemist unustati ka vahepeal ära.
* eesti keele oskus oli puudulik - veakirjeldusest ei saadud aru, lõpuks tehnikuga suheldes selgus, et tema eesti keelt absoluutselt ei räägi ja pidin suhtlema inglise või vene keeles.
* üldine suhtumine oli ükskõikne - tehnik ütles lõpus midagi taolist: "it probably fixed the problem, it should be fine now".
Ma imestan, et selline putka üldse Apple garantiiteostajaks saanud on. Mina sinna oma Macbooki igatahes ei viiks.
viimati muutis time123 18.05.2011 14:21:36, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
171 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
HV Guru
liitunud: 18.05.2002
|
20.04.2009 16:21:40
|
|
|
too ongi pmst Acme siis..
no jah, nende garantii on teinekord nii nagu on
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
siLc
HV Guru
liitunud: 22.12.2003
|
20.04.2009 19:45:48
|
|
|
Winterwind kirjutas: |
too ongi pmst Acme siis. |
Käbi ei kuku puust kaugele jah.
Lisaks muudele asjadele teostab see koht ka ASUSe sülearvutite remonti. Huvitav kas sarnaselt Leedu ACC/Servisa ICT`le hakatakse mõnele mudelile iseloomulike korpuse mõrade pärast tervet garantiid tühistama ja diagnostikatasu (22 vist) pähe määrima?
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
183 |
|
tagasi üles |
|
|
bigmarx
HV Guru
liitunud: 05.09.2002
|
20.04.2009 21:24:45
|
|
|
Ei saa kurta, korra olen pidanud nendega asju ajama ja kõik sujus kenasti. Selle kohta, et läpakas kuskil Leedus korda on saanud, saadeti isegi meili peale teade ja järgmisel päeval helistati ning paluti järgi tulla Aega läks vist umbes nädal aega ja tegu oli garantiijuhtumiga. Kõva pluss veel see ka, et mingit ostupaberit polnud vaja, piisas läpaka põhja all olevast seerianumbrist.
_________________ "Kes naerab viimasena? Ma olen siis teie järel!" |
|
Kommentaarid: 485 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
385 |
|
tagasi üles |
|
|
Motiv8
Kreisi kasutaja
liitunud: 11.07.2003
|
21.04.2009 16:21:56
|
|
|
See, garantii katkestamine iselagunevate korpuste tóttu oli neil igatahes väga populaarne 1,5 aastat tagasi ja asemele pakuti loomulikult täielikult ise kinni makstavat remonti. Endal lahenes probleem selliselt, et loobusin nende teenetest, liimisin korpuse super atackiga kinni ja siiamaani töötab edukalt.
Siis oli ka teenindus venekeelne ja tegin ka kaebuse tarbijakaitsesse, et kuidas selline asi vóimalik on, aga sealt vastati, et olevat keegi neist seal kohal käinud, aga kuna firma kauba müügiga otse inimestele ei tegele, siis nemad midagi teha ei saa.
Ise igatahes, enam ühtegi sellist kaupa ei osta, mis sinna garantiisse peaks sattuma.
|
|
Kommentaarid: 17 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
silk
HV vaatleja
liitunud: 09.02.2009
|
01.05.2009 17:42:22
|
|
|
bigmarx kirjutas: |
Ei saa kurta, korra olen pidanud nendega asju ajama ja kõik sujus kenasti. Selle kohta, et läpakas kuskil Leedus korda on saanud, saadeti isegi meili peale teade ja järgmisel päeval helistati ning paluti järgi tulla Aega läks vist umbes nädal aega ja tegu oli garantiijuhtumiga. Kõva pluss veel see ka, et mingit ostupaberit polnud vaja, piisas läpaka põhja all olevast seerianumbrist. |
Mul sama lugu. Ei ole neile midagi ette heita, garantiipabereid ei tahetud ja eestikeelse suhtlemisega said piisavalt arusaadavalt hakkama.
|
|
tagasi üles |
|
|
phoenix
HV kasutaja
liitunud: 26.04.2003
|
12.05.2009 07:32:38
|
|
|
Kah positiivsed kogemused (vahetasid garantiikorras videokaardi parema vastu). Vahepeal ei jõudnud mingid meilid (minu gmaili , spämmis ka polnud) kohale ja see pikendas protsessi ca nädala võrra, aga muidu sujus kõik normaalselt, pärast saatsid igaks juhuks kirju suisa topelt.
|
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
|
Q.
HV kasutaja
liitunud: 08.09.2009
|
30.01.2010 14:05:31
|
|
|
Käis siis Asuse läpakas nende käes. Selle teema põhjal kergelt kartsin tagasisaamist, ent kui nende kehv eestikeele oskus välja arvata, siis olid kogemused positiivsed.
Öeldi, et kuskil 2 nädalat läheb aega, 10 päevaga oli asi tagasi.
Testimise tulemuseks leiti, et LCD hinged liigutavad halvast. Minuteada hinged liiguvad siiski : D
|
|
Kommentaarid: 12 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
11 |
|
tagasi üles |
|
|
rako
HV vaatleja
liitunud: 19.02.2010
|
22.02.2010 21:49:04
|
|
|
Asuse suht levinud murelaps on hinged, enamjuhtudel nad ka vahetavad välja garantii käigus murdunud korpuse ja hinged.
Kuid minu kogemus siis kahe erineva brängida selles firmas,
Proovisin sealt siis saada oma asusele uusi hingi ning lcd kaani. Jah saab hind on 350+km ning töö x+km, uurisin siis kas oleks võimalik ka neid niisama kätte saada ilma et nemad vahetaksid kuna ma siiski asun heade mõtet linnas ja suht tylikas see saatmine ja masin ka naisekäes igapäevaselt kasutuses. Vastuseks sain konkreetse EI. Uurisin siis maaletoojalt kas on ka alternatiive sellele service firmale sealt sain ka vastuse EI. Mis seal ikka, uurisin siis veel ja lõpuks sain vastuse Servica ICT-st ole mees osta siis ebay-st.
Tuttav ostis omale siis aastake tagasi Türgist MSI masina, normaalse konfiga odav masin. Kui nüüd ta eestis tagasi ja teatas et ekraan pime, kui lambiga peale näitab näeb. No mis seal ikka minu esimene diagnoos ccfl või inverter. torkasin siis järgi teise pirni see ka pime, no siis järelikult inverter. Hakates siis uurima kas saab ja mis sellise vidina hinnaks võiks olla ( kuigi ise veel kaheldes kuna vigu võib olla erinevaid ) suheldes jällegi kõnealuse firmaga ning sain üldse vastuseks, et kui ma masina sinna toimetan vaataksid nad selle üle kuid lubada ei oska midagi.
Ise veel seejuures olle MSI ametlikul lehel eesti gar tööde teostaja.
Jah ja need meeldivad telefoni vestlused:) mina selline juhm ei räägi venekeelt ja alati koomiline mulle see kuidas nad üritavad seda meili aadressi veerida mis neil on:)
_________________ Intel Inside - Idiot outside! |
|
tagasi üles |
|
|
sant
HV veteran
liitunud: 04.08.2003
|
21.03.2011 16:42:26
Probleem Musteki garantiiga tegeleva Servica ICT OÜ-ga. |
|
|
Tere. Ostsin faunist endale musteki 480wt (800va) upsi 2011\01\03 ja panin kodus arvutile taha. Kahjuks ma ei testinud teda kohe. Mingid päevad hiljem tulin koju ja vaatasin et arvuti on välja lülitatud olekus ja ups samuti Lülitasin upsi ja arvuti sisse ja tõmbasin juhtme seinast ja upsil kohe pilt lendas eest (arvutil samuti). Lasin siis upsi tühjaks ja jätsin laadima, ja järgmine päev samamoodi, nii et ups sai kokku 2 laadimis tsüklit, ja siis tõmbasin taas juhtme seinast upsil ja pilt lendas eest kohe laadimis tsüklid ei old midagi muutnud. Selge, ups perses, viisin garantiisse 2011\01\21 ja tagasi sain 2011\15\2. Kirjas on et testiti 400wt koormusega ja töötab. Panin kohe arvutile taha ja testisin, tõmbasin seinast juhtme välja ja pilt kohe lendas, mõtsin et ju siis saadeti tühja akuga ups tagasi ja jätsin laadima. Järgmine õhtu proovisi uuesti ja pilt kohe lendas upsil selge värk, saadeti perses ups tagasi mulle . Viisin siis uuesti garantiisse ja seal ta on tänase päevani ikka veel *testivad* Käisin eelmine reede kell 15 faunist läbi et ups või raha ära tuua, ja ennäe imet ups pold tagasi tuld, vastust pold tuld mis seis on ja staatust kas on testitud või mitte samuti pold teada faunist lubati mulle esmaspäevaks vastus välja uurida. Käisin täna poole kümne aegu Faunist läbi ja ikka veel ei saa nad telefoni teel vastust et mis toimub upsiga Minu meelest pole nad seda upsi ikka veel testinud ja ma olen 99,99% kindel et kui nad testimise kunagi lõpetavad on vastus selline et ups on ok
Ups mis ma ostsin on: https://www.hinnavaatlus.ee/products/Arvutiriistvara/UPS-id/159499/ Garantiiga tegelev firma on: http://www.16366.ee/d/11090003/Servisa-ICT-O
Arvuti oli: amd athlonII x4 3,0ghz 95wt 2*2gbt ddr3 1333mhz emaplaat on gigabyte 870A-UD3 ver 2,1 1hdd 1dvd 1hiir 1klaver 1casefan 1wifipulk 1gtx 260 216s 189wt tdp 65nm isend. Võimsust mõõdan sellega: http://www.upload.ee/image/883856/full_load_cpu_ja_x2_gpu.jpg ma üldse ei arvagi et see riistapuu on 100% täpne, seega ma tegin orienteeruvaid mõõtmisi traatlamp pirnidega et teada saada kas ta äkki lausa 50% ei valeta, sest siis on võimalik situatsioon kus mul 300-ja wt-ga (50% vea puhul siis 450wt) ups ei tööta ja neil 400wt-ga ups töötab.
Ees on pirnide võimsused ja taga on wattmeetri näit:
60wt = 58wt
100wt = 95wt
120wt = 111wt
200wt = 190wt
220wt = 207wt
260wt = 245wt
320wt = 300wt
Nagu näha siis tendents on selline et wattmeeter näitab natuke vähem koormust kui tegelikult on, samas viga ei ole katastroofiline.
Minupoolne veakirjeldus oli selline: ups on võimeline pilti ees hoidma 200wt koormuse juures aga ei ole võimeline pilti ees hoidma 300 wt koormuse juures. Wattmeetri järgi mu arvuti tõmbas koormuse all ~300 wt (tühikäik ~180wt) seinast ilma lcd monitorita. Ups on ostetud varuga (480 wt) ja garantii väitis et neil see ups töötab 400 wt koormuse juures
Kuna see garantii asi on nii pikale venitatud siis mind huvitab et mida ma pean tegema et sellest pornograafilisest situatsioonist välja pääseda. Kas ma pean pöörduma tarbijakaitsesse? Või helistama kuskile igapäev ja kedagi sõimama et asjad liiguks? Ettepanekud\nõuanded on teretulnud
Edit: kopeerin teisest teemast teksti juurde:
Niimoodi: 01.21.2011 viisin 480wt musteki (PowerAgent 848 lcd) garantiisse, täna 18.02.2011 sain tagasi. Lehel on kirjas:
2/1/2011 Testimine
2\11\2011 13:58:27 pm Testimine lõpetatud / Tested with 400 wt load, ups works. Test ok.
Minupoolne veakirjeldus oli: ups töötab 200 wt load-is, ups viskab kohe pildi eest ära 300 wt load-is.
Minu arvuti oli (nüüd on üks video juures): AthlonII quad 3ghz 95wt, 2*2 gbt ddr3, 1 hdd, 1 dvd, 3 case fan, gtx 260 216s (189 wt tdp-65nm), gigabyte 870A-UD3 ver 2,1, zalman 500 wt heatpipe, hiir+klaver. Monitor on teise upsi taga.
Upsil on koormus indikaator 4-ja kohaga, kahe kriipsu peal viskas pildi eest kohe kui juhe seinast tõmmata Praegu on täpselt sama seis, ma ei saa aru kuidas nad võisid piixus upsi mulle tagasi saata
Ma lasin upsi tühjaks, ja praegu laeb, arvuti on taga ja koormus on 3 kriipsu praegu.
Edit: ja nii ongi, ei miskit vahet sama piixus kui ennem, 2 kriipsuga ~220 wt taga viskas korra pildi ära, järgmise katsega jäi pilt isegi ette ja paar secci kannatas 3 kriipsuga ~320 wt loadi (aku kriipsud langesid samal ajal 4-lt kahele kriipsule) ja siis pilt lendas
Edit: 2011\03\18 käisin kella 15 aegu faunist läbi et vaadata mis seis on garantiiga ja ennäe imet, musteki maaletooja garantii vennad pole isegi testinud seda veel asi haiseb seadusega pahuksis teema järgi juba. Esmaspäev pidin saama *mingi* vastuse no vaatab. Uus ups (OPTI-UPS THUNDER SHIELD TS1700B 1500VA) vahepeal ostetud kuna mul oli vaja seda ja ma teadsin kogemustest et idiootidega vaidlemine on pikaldane protsess.
_________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity... |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
22.03.2011 01:13:54
|
|
|
Edu sulle, mul on 2 kogemust selle firmaga ja cased mõlemad analoogsed
Videokaardi "testimine" ja asendamine võttis 2 kuud, asuse läpaka laadija oma 2 nädalat..
Videokaardiga tehti veel vahepeal sellist kino, et konstanteeriti, et kaart jahh piixus aga uut meil enam laos pole.
Tagasi maksame aga pool kaardi rahast, kuna minu garantiisse toodud kaart olla juba kasutatud
Tule taevas appi...mis nad kujutasid ette, et ma hoian seda kaarti kapis klaasi taga või ja eelmine omanik samamoodi?
Igal juhul varu endale kannatust ja soovitavalt ka jurist...
|
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
sant
HV veteran
liitunud: 04.08.2003
|
23.03.2011 01:13:10
|
|
|
tsitaat: |
Videokaardiga tehti veel vahepeal sellist kino, et konstanteeriti, et kaart jahh piixus aga uut meil enam laos pole.
Tagasi maksame aga pool kaardi rahast, kuna minu garantiisse toodud kaart olla juba kasutatud
|
A millega see asi lõppes siis?
_________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity... |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
23.03.2011 09:43:23
|
|
|
sant kirjutas: |
tsitaat: |
Videokaardiga tehti veel vahepeal sellist kino, et konstanteeriti, et kaart jahh piixus aga uut meil enam laos pole.
Tagasi maksame aga pool kaardi rahast, kuna minu garantiisse toodud kaart olla juba kasutatud
|
A millega see asi lõppes siis? |
Asi lõppes siiski uue kaardi saamisega...
Aga nagu ennist sai mainitud, siis selleks läks tarvis juba juristi abi, kes paar viiskat kirja koostas ja neile Eesti Vabariigi seadusi tutvustas...
Muidugi vahepeal jõudsime me sellesse faasi, kus nemad lugesid enda poolt selle poole raha pakkumisega case lõppenuks ja mina olen see lammas, kes lihtsalt raha ei taha.
Laadijaga oli vähem kobinat, küll aga võttis jälle müstiliselt kaua aega kogu see asi.
|
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
A.S.
HV Guru
liitunud: 26.10.2003
|
23.03.2011 15:25:32
Re: Probleem Musteki garantiiga tegeleva Servica ICT OÜ-ga. |
|
|
sant kirjutas: |
Nagu näha siis tendents on selline et wattmeeter näitab natuke vähem koormust kui tegelikult on, samas viga ei ole katastroofiline. |
Elektrilamp on aktiivtarbija ja selle mõõtmisega säherdune asjandus läbi häda kuidagimoodi isegi hakkama saab. Arvuti jms. impulsstoiteplokkide korral on asi aga üsna nutune, seal pole 2x (ja isegi enam) tegelikust suurusest möödapanemine mingi probleem.
See on näiteks minu arvuti ja monitor. Nagu näed, arvuti momendil suurt midagi ei tee ja võimsus on seal kusagil 130W peal, piigid ulatuvad aga kuhugi 700W ligi (alumine must joon), need pole aga üldjuhul probleem.
Probleem on voolu kuju (punane joon), see pole siinus. See sinu võimsusmõõtja ei suuda sellise vooluga midagi peale hakata, näitabki valesti.
Ei taha sellega nüüd seda väita, et UPS tingimata korras on.
Lihtsalt infoks.
|
|
Kommentaarid: 33 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
sant
HV veteran
liitunud: 04.08.2003
|
23.03.2011 22:52:42
|
|
|
Etz,
Palju sul muidu see juristi abi maksma läks?
_________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity... |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
23.03.2011 23:34:29
|
|
|
sant kirjutas: |
Etz,
Palju sul muidu see juristi abi maksma läks? |
Mulle endale isiklikult mitte midagi...
Samas "letihindu" tõesti ei tea, võib-olla siis ei tasuks see jant ka ära enam...
|
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
sant
HV veteran
liitunud: 04.08.2003
|
28.03.2011 12:57:24
|
|
|
Mingit vastust siiani pole tuld, peale selle et *ülemused arutavad mis teha selle upsiga* , nunuh. Helistasin tarbijakaitsesse ja tutvusin oma õigustega vahepeal.
_________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity... |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
28.03.2011 13:00:41
|
|
|
sant kirjutas: |
Mingit vastust siiani pole tuld, peale selle et *ülemused arutavad mis teha selle upsiga* , nunuh. Helistasin tarbijakaitsesse ja tutvusin oma õigustega vahepeal. |
Ülemused pakuvad sulle umbes nädala pärast, pool UPS'i rahast tagasi...
|
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
joulukas
Kreisi kasutaja
liitunud: 02.12.2001
|
29.03.2011 15:28:08
|
|
|
Etz kirjutas: |
sant kirjutas: |
Mingit vastust siiani pole tuld, peale selle et *ülemused arutavad mis teha selle upsiga* , nunuh. Helistasin tarbijakaitsesse ja tutvusin oma õigustega vahepeal. |
Ülemused pakuvad sulle umbes nädala pärast, pool UPS'i rahast tagasi... |
Seda saab jah siis kasutada, kui klient ei tea, mis õigused tal on! Seda võiks nimetada "kergeusklike" püüdmiseks!
Ärge jumala pärast keegi olge nõus mingite imelike kokkulepetega: pool rahast tagasi, kuna toode kasutatud või et võtate kallima asja ja maksate peale.
Ettevõte peab mõisliku aja jooksul parandama Teie ostetud kauba, kui seda ei saa teha ei saa, siis peab ettevõte kas kauba asendama või tagasi ostma. Tagasiost toimub müügi hinnale põhinedes! Mingit müügihinna alandamist siin ei ole, kui tegemist on garantii korras tagasi ostuga. Ettevõte võib küll osta tagasi ka kasutatud eseme ja siis kokkuleppel kliendiga alandada kauba hinda, kuna see on kasutatud. Aga garantii korras vahetamise puhul see ei kehti!
Samuti ei tohi müüja vahetusena pakkuda kallimat toodet põhjusel, et vana toode on läbi müüdud, ning nõuda kaupade hindade vahe tasumist. Kui pole millegi sama väärsega vahetada siis ostab müüja selle müügihinnaga tagasi.
Võlaõigus seadus on see, mis neid suhteid käsitleb.
_________________ HinnaVaatlus liituja nr. 285
viimati muutis joulukas 29.03.2011 15:35:46, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 16 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
14 |
|
tagasi üles |
|
|
time123
HV Guru
liitunud: 11.09.2005
|
29.03.2011 15:33:02
|
|
|
Olen ka ise Servisa ICT garantiiga tegelenud. Lõpuks nõudsin, et kontroll tehniku poolt teostatakse minu enda juuresolekul, misjärel viga nagu imeväel avastati ja korda tehti. Külma närvi sulle!
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
171 |
|
tagasi üles |
|
|
sant
HV veteran
liitunud: 04.08.2003
|
21.04.2011 23:24:24
|
|
|
Nonii, minul lõppes see asi siis niimoodi et, Faunist helistati täna hommikul ja öeldi et võin rahale järgi tulla läksin kohale ja küsisin et mis puhul siis nii (et miks uut ei pakutud või remonti)? Ja siis ära väntsutatud olemusega ja ära ahhueitanud näoga Fauni poiss ütles et: sa ei taha teada kuidas me selle raha saime. A mind ikka huvitas et kuidas, ja siis ta ütles et kasutasid *tõsiseid* surve avaldamise meetodeid. Osa sellest ibast ja vassimisest mis ict oü poolt tuli oli selline et see ups ei peagi vastama nendele parameetritele mis seal kirjas seega seda ei pea ei vahetama ega remontima garantii korras. Rohkem ta väga rääkida ei tahtnud ja ega ma ei küsind kah.
Loomulikult nii nagu ict oü-l kombeks pole mul ühtegi paberit nende poolt, mis tõestaks et nad keeldusid garantii remondist või maksid mulle raha tagasi, nendele seal meeldib must äri ma vaatan.
Müts maha Fauni poiste ees see saaga on läbi, kõigest 2,5 kuud läks.
Ja hakkas uus saaga: täna viisin ATF-ist ostetud nüüdseks pool perses hd 6870 garantiisse, ja ülla ülla, see läheb ict uü-sse garantiisse
Atf-ist öeldi otse välja et enne kuu möödumist ei tule üldse mitte mingit vastust seega saaga jätkub. Ja inimesed kellel teil on kogemusi ict oü-ga, palun kirjutage aga julgesti siia kõik info on teretulnud
Edit: viisin kaardi Atf-i garantiisse 2011.03.30 päeval, ja kui olin poest lahkunud ja lasna tagasi jõudnud, siis vaatasin paberid üle ja nad olid veakirjelduse jumalast valesti kirja pand. Helistasin siis atf-i nii poe kui garantiiteeninduse oskakonda oma 10 korda (mõlemasse) ja pikalt ja keegi ei vastanud, seda siis kella 15 ajal. Egas midagi sõitsin siis poodi tagasi ja kohapeal oli inimene leti taga, küsisin et mis puhul te telefonidele ei vasta, ja mulle öeldi et kella 14-16 on neil lõuna ja nemad telefonidele ei vasta. Palusin garantii veakirjelduse ümber muuta teenindajal ja ta ei osanud seda teha, kirjutasin siis käsitsi vabas vormis veakirjelduse neile, mille nad lubasid eraldi juurde panna. Lisaks lubati mulle et nad vaatavad kaardi üle enne kui edasi saadavad, helistasin eila poodi (2011.04.06) ja küsisin huvipärast et kas te vaatasite kaardi üle, ja vastus oli ükskõikselt et ei vaadanud kuna pold aega. Saaga jätkub...
Edit: täna 2011.04.14 helistati mulle Atf-ist ja pakuti vahetus kaarti, millega ma nõustusin. Vaatab millal kaardi kätte saab, ennem ma ei arva midagi
Edit: eila 2011.04.20 sain sõnumi Atf-ist et minu seade on valmis. Täna 2011.04.21 käisin Atf-is ja sain gigabyte 6870 oc 3-e vendiga tehase remonditud asendus kaardi kätte, kohapeal ei õnnestunud küll kaarti ümber vahetada mulle sobiva jahutusega mudeli vastu, aga pole hullu. See saaga on läbi.
Kuna paljudel on old probleeme servica ict oü-ga, siis ma arvan et see teema võiks siia alles jääda, et inimesed kellel on probleem saaksid siit lugeda või nõu küsida, mina sain igast nõu, ka ps teel
_________________ So, at the end of the day, after I have butchered all the nvidiots all around me, standing alone in a pool of blood surrounded by the corpses of my victims, a horrible truth reveals itself to me: I am an amd\ati fänboy...and I must do my dark masters bidding, for I am damned for all eternity... |
|
Kommentaarid: 67 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
60 |
|
tagasi üles |
|
|
Villemk2
HV veteran
liitunud: 10.11.2010
|
18.05.2011 10:16:36
|
|
|
Mul käis garantiis netbook MSI Wind U135DX. Täna sain arvuti kätte.
töö käis kiiresti: nädal ja 3 päeva. meili teel sai nendega koguaeg suhelda.
remondist kaasa tulnud paberid on kõik leedu keeles , aga see pole kõige suurem miinus.
Nimelt arvutil ei töötanud klaviatuur (WTF ), õnneks käib antud mudelil klaviatuur küljest ilma garantiiklepsu lõhkumata.
klaviatuuri juhe oli täiesti kinnitamata, panin selle kinni ja nüüd õnneks töötab.
|
|
Kommentaarid: 121 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
114 |
|
tagasi üles |
|
|
smily
HV kasutaja
liitunud: 20.12.2010
|
21.06.2011 15:13:33
|
|
|
Oskab keegi öelda kas nad homme kah lahti tavapärasel ajal või panevad varem uksed kinni. Kuna 23.jun on püha juba.Kiire
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
Anna tooli
liitunud: 16.03.2006
|
21.06.2011 15:15:33
|
|
|
Tel: 66 717 96
_________________ |
|
Kommentaarid: 351 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
293 |
|
tagasi üles |
|
|
tavka007
HV kasutaja
liitunud: 12.02.2008
|
26.06.2011 22:02:18
|
|
|
Oh jummel, mis firmad ikka tegutsevad. Kuna küsimus kattub garantiitöid tegeva firmaga, siis uut teemat tegema ei hakka. Nimelt sama firma teostab garantiiremonti ka delli sülearvutitele. Ostsin omale arvuti Elionist ning uurisin garantii kohta Delli Eesti esindajalt, kes ütles, et minge sinna Servica ICT OÜ-sse. Lugedes eelkirjutatut, kui isegi pideva veaga seadet ei suudetud kas siis viitsimisest või tahtmatusest remontida/asendada, siis oma arvutiga ei julgeks üldse sinna minna. Minu arvuti anomaaliad esinevad aeg-ajalt. Seega kui vilunud remondimees teeb arvuti lahti ja see parasjagu töötab, siis vaevalt nad enam seda uurima hakkavad. Kas Dellil on veel teisi garantiiremonditegijaid või on see Servica ICT ainus võimalus?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|