Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
UB
HV Guru
liitunud: 26.12.2002
|
07.01.2011 21:56:30
EMT |
|
|
Ei leidnud sellist firmat nagu EMT mis on küll äärmiselt üllatav, kas tõesti pole siis kellegi selle firma kohta midagi positiivset või negatiivset öelda?
Mind hämmastas nende koduleht, mis pakub sisselogimiseks erinevaid võimalusi. Ise olen alati pooldanud IDkaarti või mobiilID versiooni, mis on EMT lehel ka ilusasti olemas. Mis aga selgus: kuna minu mobiilID ei ole seotud EMT tootega vaid on teise operaatori hingekirjas, siis sellega kodulehele sisse logida ei saa. Pärast pikka kirjavahetust klienditeenindusega saadeti minu kiri kuhugi sügavamale EMT koopasse ning sealt tuli vastus, et nende kodulehel saab mobiilID-ga sisse logida ainult siis, kui nendelt seda teenust ostad. Ma pole teiste operaatoritega sellist asja proovinud, kuid kui see on tõesti kõigiga nii, siis tegemist on äärmiselt ebameeldiva suhtumisega - maksad, siis saad kasutada
|
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
|
Lauri0112
HV veteran
liitunud: 03.10.2006
|
07.01.2011 22:10:52
|
|
|
Ma suhteliselt kindel, et EMT teema on kusagil olemas.
Ei mina ei kurda, topeltplus hinnad on täitsa arvestatavad ja pole kunagi leidnud ühtegi koobast kus levi ei oleks.
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
08.01.2011 15:03:21
|
|
|
Minu jaoks täiesti ebakvaliteetne ja ulmeliste hindadega operaator.
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
Ollaz
HV veteran
liitunud: 04.01.2008
|
08.01.2011 20:47:22
|
|
|
Rasmus, mille alusel ebakvaliteetne?
|
|
Kommentaarid: 83 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
57 |
|
tagasi üles |
|
|
Rasmus
HV veteran
liitunud: 30.12.2002
|
16.01.2011 13:18:23
|
|
|
Ollaz kirjutas: |
Rasmus, mille alusel ebakvaliteetne? |
Isikliku kogemuse ja ettevõtte esindaja ütluste (klienditeenindaja) alusel. Samuti saaks teha ka etteheiteid klienditeenindusele Rakvere Põhjakeskuse esinduses.
Peamine probleem on selles, et kuna operaatoril on piirkonnas nii kõneside kui ka andmeside teenuse kasutajaid väga palju, siis olemasolevad tehnilised lahendused ei võimalda teenust rahuldaval tasemel pakkuda minu jaoks. Kõned katkevad, andmeside ei paku selliseid kiiruseid, nagu lubatakse jne-jne.
Ma ei väida, et teised operaatorid seda pakuvad. Küll aga on vahe selles, et teised operaatorid pakuvad samasugust teenust märgatavalt odavama hinna eest. Milleks maksta rohkem?
_________________ Rakvere parasiit |
|
Kommentaarid: 50 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
47 |
|
tagasi üles |
|
|
AKE
HV kasutaja
liitunud: 02.04.2009
|
17.01.2011 11:41:57
|
|
|
Jätkuvalt hääletan EMT püsikliendiprogrammi vabariigi naeruväärseimaks... 5% soodustused viiulikontserdi piletitele ja võimalus omale valida väikese tasu eest selline tore kliendisoodustus, nagu oma sünnipäeval kõned tasuta.... kas rohkem enam oma 15-aastase staažiga kliente mõnitada ei saa? Hullem püsikliendiprogramm on ainult Eesti Energial... (neil see nimelt puudub).
|
|
tagasi üles |
|
|
UB
HV Guru
liitunud: 26.12.2002
|
17.01.2011 11:55:17
|
|
|
AKE kirjutas: |
Jätkuvalt hääletan EMT püsikliendiprogrammi vabariigi naeruväärseimaks... 5% soodustused viiulikontserdi piletitele ja võimalus omale valida väikese tasu eest selline tore kliendisoodustus, nagu oma sünnipäeval kõned tasuta.... kas rohkem enam oma 15-aastase staažiga kliente mõnitada ei saa? Hullem püsikliendiprogramm on ainult Eesti Energial... (neil see nimelt puudub).
|
Jagan seda arvamust, et see Topeltpluss on küll rangete kriteeriumitega, enne kui sa endale selle saad ja siis pole ta ka midagi väärt. Ise EMT kõneteenuseid ei kasuta, vaid olen internetipaketi omanik ning seega jäävad mulle need soodustused sisuliselt kättesaamatuks...
|
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
|
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
17.01.2011 12:01:07
|
|
|
miks te teenusepakkujat ei vaheta?
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
|
UB
HV Guru
liitunud: 26.12.2002
|
17.01.2011 12:13:44
|
|
|
Vahetasingi. Kõned toimuvad läbi T2, kuid internet jäi EMTsse, sest teistel operaatoritel ei ole seal 3G levi, kus mul vaja on. Niikaua, kuni teised venitavad, saab minu raha EMT endale.
|
|
Kommentaarid: 43 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
37 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
no credit
liitunud: 30.07.2002
|
17.01.2011 12:19:18
|
|
|
Tallinnas Lennujaama kõrval puudub levi näiteks hoones sees. Ja ärge hakake ajama, et tuleb panna lisasaatjad "tuppa" kuidas teiste operaatorite levi ilma lisasaatjateta olemas on? Tehnopol my ass
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Max Powers
liitunud: 21.03.2003
|
17.01.2011 12:20:57
|
|
|
carlking kirjutas: |
Tallinnas Lennujaama kõrval puudub levi näiteks hoones sees. Ja ärge hakake ajama, et tuleb panna lisasaatjad "tuppa" kuidas teiste operaatorite levi ilma lisasaatjateta olemas on? Tehnopol my ass |
on sul ikka teenus "levi siseruumis" tellitud?
|
|
Kommentaarid: 215 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
2 :: |
182 |
|
tagasi üles |
|
|
madfury
HV veteran
liitunud: 05.09.2004
|
17.01.2011 13:21:40
|
|
|
Ma ausalt pole tähelepanu pööranud püsikliendi soodustustele EMT-s. Olin mingi aeg Elisa klient ning seal ka nagu ei mäleta, et püsikliendile mingeid silmapaistvaid soodustusi oleks olnud. Kas keegi tooks näite, millest ma ilma olen jäänud tagasi EMT kliendiks minnes? Ma olen ETM klient soodsa hinna ning just eriti kvaliteetse andmeside tõttu (Tallinnas), püsikliendi soodustused pole kunagi olnud mingi määrav faktor. Kuigi tunnistan, huvitav oleks teada, mida teised operaatorid annavad näiteks 5+ aastat olnud kliendile...?
Max Powers, Ma kahtlen, kas carlking sellest aru saab
|
|
Kommentaarid: 26 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
no credit
liitunud: 30.07.2002
|
17.01.2011 13:24:36
|
|
|
miks ma ei peaks aru saama... mina ju huumori siia foorumitesse importisingi
või üritasid mingit kõhukotimehe märkust teha?
tegelt kammisingi praegu itb's teenuste listi läbi
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
17.01.2011 13:45:56
|
|
|
AKE kirjutas: |
Jätkuvalt hääletan EMT püsikliendiprogrammi vabariigi naeruväärseimaks... 5% soodustused viiulikontserdi piletitele ja võimalus omale valida väikese tasu eest selline tore kliendisoodustus, nagu oma sünnipäeval kõned tasuta.... kas rohkem enam oma 15-aastase staažiga kliente mõnitada ei saa? Hullem püsikliendiprogramm on ainult Eesti Energial... (neil see nimelt puudub).
|
Ja kui vaadata ärikliendi vaatenurgast, siis on asi veel hullem - pakkumised on samad nagu erakliendile.
Firma sai meil Topeltpluss kliendiks sügisel. Nukuteatri piletid soodsamalt ja paar-kolmsada krooni normaalsetelt telefonidelt allahindlust tekitasid ikka WTF? momendi. Mismõttes on äriklient, kes plekib kordades rohkem raha, võrdväärne erakliendiga? Milleks üldse mingid eraldi era- ja ärikliendi kõnepaketid siis?
Samas, levi üle ei kurda - toimib igal pool.
Klienditeenindus on omaette teema. Iseteenindus on suht ebatöökindel ja alati, kui tahame midagi teha iseteeninduses (kuna seal ei pea teenustasu maksma), on selgunud, et selle muudatuse jaoks peab esindusse kohale tatsama. Isegi klienditeenindaja, kes telefoni otsas juhendab, et kust seda või teist asja seal leida, on alati imestunud - kuidas nii, et meil pole? Et temal küll on selline valik
|
|
Kommentaarid: 686 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Mutiq
HV kasutaja
liitunud: 22.04.2004
|
17.01.2011 13:57:03
|
|
|
Jah kliendi sõbralik ei ole EMT. Olles T+ klient muutsin oma vana paketi (PeoLeo) ümber EMT79, iseteeninduses polnud juttugi et kui liitun uue kuu alguses, et siis pean taguma terve vana paketi kuutasu ja kui klienditeenindusse helistasin siis öeldi, et jah kui oleksite tulnud esindusse oleksime teid hoiatanud ja oleksime 50.-EEK võtnud ümber vormistamise eest! NO TÄNAN VÄGA!
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
53 |
|
tagasi üles |
|
|
zimson
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.06.2002
|
17.01.2011 14:08:34
|
|
|
Mutiq kirjutas: |
Jah kliendi sõbralik ei ole EMT. Olles T+ klient muutsin oma vana paketi (PeoLeo) ümber EMT79, iseteeninduses polnud juttugi et kui liitun uue kuu alguses, et siis pean taguma terve vana paketi kuutasu ja kui klienditeenindusse helistasin siis öeldi, et jah kui oleksite tulnud esindusse oleksime teid hoiatanud ja oleksime 50.-EEK võtnud ümber vormistamise eest! NO TÄNAN VÄGA! |
Eelmise paketivahetusega astusin samasse ämbrisse, seekord olin targem. Aga tol korral oli küll suht üleolev suhtumine, et ise olen süüdi. Eks see nii olegi, et klient on loll (ise ju nõustusin tingimustega jms). Samas olen paaril korral saanud ka sealt abi seega seis täiesti hull ei ole. Enamasti saan iseteeninduses kõik asjad tehtud.
_________________ Juriidiliselt on kõik korrektne! |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
|
Jerry
4K külmavana
liitunud: 01.02.2003
|
17.01.2011 21:44:43
|
|
|
13 aasta jooksul, mil olen olnud EMT'i klient on neid paketivahetusi olnud ikka mõned ja kunagi pole täis paketitasu võetud, kui olen näiteks kuu keskel/alguses/lõpus vahetanud
_________________ Kes meie maale tulnud on ja kellel siin ei meeldi –
me rajad lahkelt lahti on, las minna, kui ei meeldi /Hando Runnel |
|
Kommentaarid: 131 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
105 |
|
tagasi üles |
|
|
AKE
HV kasutaja
liitunud: 02.04.2009
|
19.01.2011 12:08:23
|
|
|
Max Powers kirjutas: |
miks te teenusepakkujat ei vaheta? |
vahetatud juba Elisa vastu, aga arvamus EMTst jääb ikka samaks.
Betamax kirjutas: |
Firma sai meil Topeltpluss kliendiks sügisel. Nukuteatri piletid soodsamalt ja paar-kolmsada krooni normaalsetelt telefonidelt allahindlust tekitasid ikka WTF? momendi. |
see ärikliendiprogramm ei kannata neil üldse mingit kriitikat.
|
|
tagasi üles |
|
|
zaitz
Kreisi kasutaja
liitunud: 08.07.2003
|
25.01.2011 11:43:10
|
|
|
Ise EMT klient nüüdseks vist üle 8 aasta, keegi mainis siin sünnipäeval tasuta kõnesid, see ei ole Topelt+ soodustus vaid lihtsalt sünnipäevameene, see minuarust ka kuskil mujal teemas juba jutuks olnud. Topelt+ soodustused on neil kodukal kirjas: https://www.emt.ee/teenused/topeltpluss/staazisoodustused. Samuti huvitaks mindki mis meeletuid soodustusi teised operaatorid siis pikaealistele klientidele pakuvad ? Mul ei ole tegelikult üldse silma jäänud, et Elisal või T2-l oleks miskid püsikliendiprogrammid.
Ise olen mobiilse neti leviga üsna rahul (alati võiks parem olla) ja samuti pole senini ükski kõne levi pärast rääkimata jäänud.
Mis iseteenindusse puutub, siis see on peale uuendamist tõepoolest väga segaseks muutunud.
|
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
32 |
|
tagasi üles |
|
|
SurfData
HV Guru
liitunud: 19.05.2006
|
25.01.2011 12:38:17
|
|
|
zaitz kirjutas: |
Ise EMT klient nüüdseks vist üle 8 aasta, keegi mainis siin sünnipäeval tasuta kõnesid, see ei ole Topelt+ soodustus vaid lihtsalt sünnipäevameene, see minuarust ka kuskil mujal teemas juba jutuks olnud. Topelt+ soodustused on neil kodukal kirjas: https://www.emt.ee/teenused/topeltpluss/staazisoodustused. Samuti huvitaks mindki mis meeletuid soodustusi teised operaatorid siis pikaealistele klientidele pakuvad ? Mul ei ole tegelikult üldse silma jäänud, et Elisal või T2-l oleks miskid püsikliendiprogrammid.
Ise olen mobiilse neti leviga üsna rahul (alati võiks parem olla) ja samuti pole senini ükski kõne levi pärast rääkimata jäänud.
Mis iseteenindusse puutub, siis see on peale uuendamist tõepoolest väga segaseks muutunud. |
Noh see võrgusisesed kõned tasuta on nagu on, kunagi ei tea ju peast mis võrgus keegi olla võib. Mis puutub teiste operaatorite soodustustesse, siis pole mina näinud et EMT hinnad oleks langenud nii odavaks nagu on paketil, mida mina kasutan juba üle 5 aasta. Isegi "selle talve eredaim pakett" oli neil kallima hinnaga.
|
|
Kommentaarid: 84 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
|
namstoop
HV Guru
liitunud: 05.11.2001
|
25.01.2011 12:38:31
|
|
|
zimson kirjutas: |
Mutiq kirjutas: |
Jah kliendi sõbralik ei ole EMT. Olles T+ klient muutsin oma vana paketi (PeoLeo) ümber EMT79, iseteeninduses polnud juttugi et kui liitun uue kuu alguses, et siis pean taguma terve vana paketi kuutasu ja kui klienditeenindusse helistasin siis öeldi, et jah kui oleksite tulnud esindusse oleksime teid hoiatanud ja oleksime 50.-EEK võtnud ümber vormistamise eest! NO TÄNAN VÄGA! |
Eelmise paketivahetusega astusin samasse ämbrisse, seekord olin targem. Aga tol korral oli küll suht üleolev suhtumine, et ise olen süüdi. Eks see nii olegi, et klient on loll (ise ju nõustusin tingimustega jms). Samas olen paaril korral saanud ka sealt abi seega seis täiesti hull ei ole. Enamasti saan iseteeninduses kõik asjad tehtud. |
mul kevadel oli analoogiline teema seoses paketivahetusega, aga kurja kirja peale tehti tasaarveldus.
Nii et vahel ikka liigutavad. Aga klienditeenindus on küll jah suht mõttetu. Telefonitsi võtab ühenduse saamine igaviku ning kirjadele vastavad isegi igavikust pikema aja jooksul... Jääb mulje, et neil on ainult üks inimene tööl, kes siis kõigega peab tegelema või umbes nii.
_________________ verba volant, scripta manent
Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon. |
|
Kommentaarid: 72 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
Lauri0112
HV veteran
liitunud: 03.10.2006
|
08.02.2011 18:36:02
|
|
|
EMT-lt tuli sõnum täna, pakuvad 6,35€ eest 500mb telefonile. Täitsa arvestatav pakkumine juba.
|
|
Kommentaarid: 61 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
61 |
|
tagasi üles |
|
|
zimson
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.06.2002
|
08.02.2011 23:36:41
|
|
|
Tundub, et nad on oma internetipakette natukene uuendanud - juurde on tulnud internet telefonis S, M, L ja XL paketid. Paistavad asjalikud.
_________________ Juriidiliselt on kõik korrektne! |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
|
AKE
HV kasutaja
liitunud: 02.04.2009
|
09.02.2011 13:57:35
|
|
|
zimson kirjutas: |
Tundub, et nad on oma internetipakette natukene uuendanud - juurde on tulnud internet telefonis S, M, L ja XL paketid. Paistavad asjalikud. |
misasi seal asjalik on?? Enne oli internet ühteviisi nutitelefonile ja arvutile ja said võtta omale telefonile odavaima (S), piiramatu mahuga m-neti paketi, siis nüüd on sellele kriips peale tõmmatud. Nutitelefonile on S ja M paketid piiratud mahuga. Kõik ikka selleks, et sa ostaksid kallima L või XL paketi vastavalt 171.17 või 390.38 kroonise kuumaksega. Saime äsja piki pükse omast lollusest ka, kui tegime nutitelefonile veel enne uute pakettide kehtestamist odava S paketi peale, kuid see läks meile maksma terve kuumakse 1 päevase kasutuse eest jaanuarikuus.
|
|
tagasi üles |
|
|
zimson
Kreisi kasutaja
liitunud: 04.06.2002
|
09.02.2011 14:08:46
|
|
|
Ausalt öeldes vaatasin kitsalt oma vaatevinklist. Praegu on mul internet S pakett, kuid kuna ma tegelikult piiramatut mahtu ei vaja, siis sobib mulle ka internet telefonis S pakett, mis teeb minu puhul kokkuhoiuks ca 50kr kuus. Seega asjalik. Kes vajab piiramatut mahtu, siis selle jaoks ei ole ka internet telefonis L ebamõistlikult kallis.
_________________ Juriidiliselt on kõik korrektne! |
|
Kommentaarid: 42 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
|
|