Avaleht
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  EMT märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele 1, 2, 3 ... 47, 48, 49  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
UB
HV Guru
UB

liitunud: 26.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.01.2011 21:56:30 EMT vasta tsitaadiga

Ei leidnud sellist firmat nagu EMT mis on küll äärmiselt üllatav, kas tõesti pole siis kellegi selle firma kohta midagi positiivset või negatiivset öelda?

Mind hämmastas nende koduleht, mis pakub sisselogimiseks erinevaid võimalusi. Ise olen alati pooldanud IDkaarti või mobiilID versiooni, mis on EMT lehel ka ilusasti olemas. Mis aga selgus: kuna minu mobiilID ei ole seotud EMT tootega vaid on teise operaatori hingekirjas, siis sellega kodulehele sisse logida ei saa. Pärast pikka kirjavahetust klienditeenindusega saadeti minu kiri kuhugi sügavamale EMT koopasse ning sealt tuli vastus, et nende kodulehel saab mobiilID-ga sisse logida ainult siis, kui nendelt seda teenust ostad. Ma pole teiste operaatoritega sellist asja proovinud, kuid kui see on tõesti kõigiga nii, siis tegemist on äärmiselt ebameeldiva suhtumisega - maksad, siis saad kasutada icon_rolleyes.gif
Kommentaarid: 43 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Lauri0112
HV veteran
Lauri0112

liitunud: 03.10.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 07.01.2011 22:10:52 vasta tsitaadiga

Ma suhteliselt kindel, et EMT teema on kusagil olemas. icon_rolleyes.gif
Ei mina ei kurda, topeltplus hinnad on täitsa arvestatavad ja pole kunagi leidnud ühtegi koobast kus levi ei oleks. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 61 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rasmus
HV veteran

liitunud: 30.12.2002




sõnum 08.01.2011 15:03:21 vasta tsitaadiga

Minu jaoks täiesti ebakvaliteetne ja ulmeliste hindadega operaator.
_________________
Rakvere parasiit
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ollaz
HV veteran
Ollaz

liitunud: 04.01.2008




sõnum 08.01.2011 20:47:22 vasta tsitaadiga

Rasmus, mille alusel ebakvaliteetne?
Kommentaarid: 83 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 57
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Rasmus
HV veteran

liitunud: 30.12.2002




sõnum 16.01.2011 13:18:23 vasta tsitaadiga

Ollaz kirjutas:
Rasmus, mille alusel ebakvaliteetne?


Isikliku kogemuse ja ettevõtte esindaja ütluste (klienditeenindaja) alusel. Samuti saaks teha ka etteheiteid klienditeenindusele Rakvere Põhjakeskuse esinduses.

Peamine probleem on selles, et kuna operaatoril on piirkonnas nii kõneside kui ka andmeside teenuse kasutajaid väga palju, siis olemasolevad tehnilised lahendused ei võimalda teenust rahuldaval tasemel pakkuda minu jaoks. Kõned katkevad, andmeside ei paku selliseid kiiruseid, nagu lubatakse jne-jne.

Ma ei väida, et teised operaatorid seda pakuvad. Küll aga on vahe selles, et teised operaatorid pakuvad samasugust teenust märgatavalt odavama hinna eest. Milleks maksta rohkem?

_________________
Rakvere parasiit
Kommentaarid: 50 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 47
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AKE
HV kasutaja

liitunud: 02.04.2009




sõnum 17.01.2011 11:41:57 vasta tsitaadiga

Jätkuvalt hääletan EMT püsikliendiprogrammi vabariigi naeruväärseimaks... 5% soodustused viiulikontserdi piletitele ja võimalus omale valida väikese tasu eest selline tore kliendisoodustus, nagu oma sünnipäeval kõned tasuta.... kas rohkem enam oma 15-aastase staažiga kliente mõnitada ei saa? Hullem püsikliendiprogramm on ainult Eesti Energial... (neil see nimelt puudub).
thumbs_down.gif thumbs_down.gif thumbs_down.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
UB
HV Guru
UB

liitunud: 26.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.01.2011 11:55:17 vasta tsitaadiga

AKE kirjutas:
Jätkuvalt hääletan EMT püsikliendiprogrammi vabariigi naeruväärseimaks... 5% soodustused viiulikontserdi piletitele ja võimalus omale valida väikese tasu eest selline tore kliendisoodustus, nagu oma sünnipäeval kõned tasuta.... kas rohkem enam oma 15-aastase staažiga kliente mõnitada ei saa? Hullem püsikliendiprogramm on ainult Eesti Energial... (neil see nimelt puudub).
thumbs_down.gif thumbs_down.gif thumbs_down.gif

Jagan seda arvamust, et see Topeltpluss on küll rangete kriteeriumitega, enne kui sa endale selle saad ja siis pole ta ka midagi väärt. Ise EMT kõneteenuseid ei kasuta, vaid olen internetipaketi omanik ning seega jäävad mulle need soodustused sisuliselt kättesaamatuks...
Kommentaarid: 43 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Max Powers
 

liitunud: 21.03.2003




sõnum 17.01.2011 12:01:07 vasta tsitaadiga

miks te teenusepakkujat ei vaheta?
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
UB
HV Guru
UB

liitunud: 26.12.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.01.2011 12:13:44 vasta tsitaadiga

Vahetasingi. Kõned toimuvad läbi T2, kuid internet jäi EMTsse, sest teistel operaatoritel ei ole seal 3G levi, kus mul vaja on. Niikaua, kuni teised venitavad, saab minu raha EMT endale.
Kommentaarid: 43 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 37
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002




sõnum 17.01.2011 12:19:18 vasta tsitaadiga

Tallinnas Lennujaama kõrval puudub levi näiteks hoones sees. Ja ärge hakake ajama, et tuleb panna lisasaatjad "tuppa" kuidas teiste operaatorite levi ilma lisasaatjateta olemas on? Tehnopol my ass
_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Max Powers
 

liitunud: 21.03.2003




sõnum 17.01.2011 12:20:57 vasta tsitaadiga

carlking kirjutas:
Tallinnas Lennujaama kõrval puudub levi näiteks hoones sees. Ja ärge hakake ajama, et tuleb panna lisasaatjad "tuppa" kuidas teiste operaatorite levi ilma lisasaatjateta olemas on? Tehnopol my ass


on sul ikka teenus "levi siseruumis" tellitud?
Kommentaarid: 215 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 2 :: 182
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
madfury
HV veteran
madfury

liitunud: 05.09.2004




sõnum 17.01.2011 13:21:40 vasta tsitaadiga

Ma ausalt pole tähelepanu pööranud püsikliendi soodustustele EMT-s. Olin mingi aeg Elisa klient ning seal ka nagu ei mäleta, et püsikliendile mingeid silmapaistvaid soodustusi oleks olnud. Kas keegi tooks näite, millest ma ilma olen jäänud tagasi EMT kliendiks minnes? Ma olen ETM klient soodsa hinna ning just eriti kvaliteetse andmeside tõttu (Tallinnas), püsikliendi soodustused pole kunagi olnud mingi määrav faktor. Kuigi tunnistan, huvitav oleks teada, mida teised operaatorid annavad näiteks 5+ aastat olnud kliendile...?
Max Powers, thumbs_up.gif beer_yum.gif Ma kahtlen, kas carlking sellest aru saab icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 26 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Sold OUT
no credit
Sold OUT

liitunud: 30.07.2002




sõnum 17.01.2011 13:24:36 vasta tsitaadiga

miks ma ei peaks aru saama... mina ju huumori siia foorumitesse importisingi icon_rolleyes.gif


või üritasid mingit kõhukotimehe märkust teha?


tegelt kammisingi praegu itb's teenuste listi läbi icon_exclaim.gif

_________________
People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
Kommentaarid: 92 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 5 :: 1 :: 79
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Betamax
HV Guru
Betamax

liitunud: 29.05.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.01.2011 13:45:56 vasta tsitaadiga

AKE kirjutas:
Jätkuvalt hääletan EMT püsikliendiprogrammi vabariigi naeruväärseimaks... 5% soodustused viiulikontserdi piletitele ja võimalus omale valida väikese tasu eest selline tore kliendisoodustus, nagu oma sünnipäeval kõned tasuta.... kas rohkem enam oma 15-aastase staažiga kliente mõnitada ei saa? Hullem püsikliendiprogramm on ainult Eesti Energial... (neil see nimelt puudub).
thumbs_down.gif thumbs_down.gif thumbs_down.gif

Ja kui vaadata ärikliendi vaatenurgast, siis on asi veel hullem - pakkumised on samad nagu erakliendile.
Firma sai meil Topeltpluss kliendiks sügisel. Nukuteatri piletid soodsamalt ja paar-kolmsada krooni normaalsetelt telefonidelt allahindlust tekitasid ikka WTF? momendi. Mismõttes on äriklient, kes plekib kordades rohkem raha, võrdväärne erakliendiga? Milleks üldse mingid eraldi era- ja ärikliendi kõnepaketid siis?
Samas, levi üle ei kurda - toimib igal pool.
Klienditeenindus on omaette teema. Iseteenindus on suht ebatöökindel ja alati, kui tahame midagi teha iseteeninduses (kuna seal ei pea teenustasu maksma), on selgunud, et selle muudatuse jaoks peab esindusse kohale tatsama. Isegi klienditeenindaja, kes telefoni otsas juhendab, et kust seda või teist asja seal leida, on alati imestunud - kuidas nii, et meil pole? Et temal küll on selline valik icon_biggrin.gif
Kommentaarid: 686 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 532
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mutiq
HV kasutaja

liitunud: 22.04.2004




sõnum 17.01.2011 13:57:03 vasta tsitaadiga

Jah kliendi sõbralik ei ole EMT. Olles T+ klient muutsin oma vana paketi (PeoLeo) ümber EMT79, iseteeninduses polnud juttugi et kui liitun uue kuu alguses, et siis pean taguma terve vana paketi kuutasu ja kui klienditeenindusse helistasin siis öeldi, et jah kui oleksite tulnud esindusse oleksime teid hoiatanud ja oleksime 50.-EEK võtnud ümber vormistamise eest! NO TÄNAN VÄGA!
Kommentaarid: 56 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 53
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zimson
Kreisi kasutaja
zimson

liitunud: 04.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.01.2011 14:08:34 vasta tsitaadiga

Mutiq kirjutas:
Jah kliendi sõbralik ei ole EMT. Olles T+ klient muutsin oma vana paketi (PeoLeo) ümber EMT79, iseteeninduses polnud juttugi et kui liitun uue kuu alguses, et siis pean taguma terve vana paketi kuutasu ja kui klienditeenindusse helistasin siis öeldi, et jah kui oleksite tulnud esindusse oleksime teid hoiatanud ja oleksime 50.-EEK võtnud ümber vormistamise eest! NO TÄNAN VÄGA!

Eelmise paketivahetusega astusin samasse ämbrisse, seekord olin targem. Aga tol korral oli küll suht üleolev suhtumine, et ise olen süüdi. Eks see nii olegi, et klient on loll (ise ju nõustusin tingimustega jms). Samas olen paaril korral saanud ka sealt abi seega seis täiesti hull ei ole. Enamasti saan iseteeninduses kõik asjad tehtud.

_________________
Juriidiliselt on kõik korrektne!
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 41
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Jerry
4K külmavana
Jerry

liitunud: 01.02.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 17.01.2011 21:44:43 vasta tsitaadiga

13 aasta jooksul, mil olen olnud EMT'i klient on neid paketivahetusi olnud ikka mõned ja kunagi pole täis paketitasu võetud, kui olen näiteks kuu keskel/alguses/lõpus vahetanud icon_rolleyes.gif
_________________
Kes meie maale tulnud on ja kellel siin ei meeldi –
me rajad lahkelt lahti on, las minna, kui ei meeldi /Hando Runnel
Kommentaarid: 131 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 105
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AKE
HV kasutaja

liitunud: 02.04.2009




sõnum 19.01.2011 12:08:23 vasta tsitaadiga

Max Powers kirjutas:
miks te teenusepakkujat ei vaheta?
vahetatud juba Elisa vastu, aga arvamus EMTst jääb ikka samaks.

Betamax kirjutas:
Firma sai meil Topeltpluss kliendiks sügisel. Nukuteatri piletid soodsamalt ja paar-kolmsada krooni normaalsetelt telefonidelt allahindlust tekitasid ikka WTF? momendi.
see ärikliendiprogramm ei kannata neil üldse mingit kriitikat.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zaitz
Kreisi kasutaja
zaitz

liitunud: 08.07.2003




sõnum 25.01.2011 11:43:10 vasta tsitaadiga

Ise EMT klient nüüdseks vist üle 8 aasta, keegi mainis siin sünnipäeval tasuta kõnesid, see ei ole Topelt+ soodustus vaid lihtsalt sünnipäevameene, see minuarust ka kuskil mujal teemas juba jutuks olnud. Topelt+ soodustused on neil kodukal kirjas: https://www.emt.ee/teenused/topeltpluss/staazisoodustused. Samuti huvitaks mindki mis meeletuid soodustusi teised operaatorid siis pikaealistele klientidele pakuvad ? Mul ei ole tegelikult üldse silma jäänud, et Elisal või T2-l oleks miskid püsikliendiprogrammid. icon_rolleyes.gif
Ise olen mobiilse neti leviga üsna rahul (alati võiks parem olla) ja samuti pole senini ükski kõne levi pärast rääkimata jäänud. thumbs_up.gif
Mis iseteenindusse puutub, siis see on peale uuendamist tõepoolest väga segaseks muutunud. icon_neutral.gif
Kommentaarid: 34 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 32
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SurfData
HV Guru
SurfData

liitunud: 19.05.2006




sõnum 25.01.2011 12:38:17 vasta tsitaadiga

zaitz kirjutas:
Ise EMT klient nüüdseks vist üle 8 aasta, keegi mainis siin sünnipäeval tasuta kõnesid, see ei ole Topelt+ soodustus vaid lihtsalt sünnipäevameene, see minuarust ka kuskil mujal teemas juba jutuks olnud. Topelt+ soodustused on neil kodukal kirjas: https://www.emt.ee/teenused/topeltpluss/staazisoodustused. Samuti huvitaks mindki mis meeletuid soodustusi teised operaatorid siis pikaealistele klientidele pakuvad ? Mul ei ole tegelikult üldse silma jäänud, et Elisal või T2-l oleks miskid püsikliendiprogrammid. icon_rolleyes.gif
Ise olen mobiilse neti leviga üsna rahul (alati võiks parem olla) ja samuti pole senini ükski kõne levi pärast rääkimata jäänud. thumbs_up.gif
Mis iseteenindusse puutub, siis see on peale uuendamist tõepoolest väga segaseks muutunud. icon_neutral.gif


Noh see võrgusisesed kõned tasuta on nagu on, kunagi ei tea ju peast mis võrgus keegi olla võib. Mis puutub teiste operaatorite soodustustesse, siis pole mina näinud et EMT hinnad oleks langenud nii odavaks nagu on paketil, mida mina kasutan juba üle 5 aasta. Isegi "selle talve eredaim pakett" oli neil kallima hinnaga.
Kommentaarid: 84 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
namstoop
HV Guru
namstoop

liitunud: 05.11.2001




sõnum 25.01.2011 12:38:31 vasta tsitaadiga

zimson kirjutas:
Mutiq kirjutas:
Jah kliendi sõbralik ei ole EMT. Olles T+ klient muutsin oma vana paketi (PeoLeo) ümber EMT79, iseteeninduses polnud juttugi et kui liitun uue kuu alguses, et siis pean taguma terve vana paketi kuutasu ja kui klienditeenindusse helistasin siis öeldi, et jah kui oleksite tulnud esindusse oleksime teid hoiatanud ja oleksime 50.-EEK võtnud ümber vormistamise eest! NO TÄNAN VÄGA!

Eelmise paketivahetusega astusin samasse ämbrisse, seekord olin targem. Aga tol korral oli küll suht üleolev suhtumine, et ise olen süüdi. Eks see nii olegi, et klient on loll (ise ju nõustusin tingimustega jms). Samas olen paaril korral saanud ka sealt abi seega seis täiesti hull ei ole. Enamasti saan iseteeninduses kõik asjad tehtud.


mul kevadel oli analoogiline teema seoses paketivahetusega, aga kurja kirja peale tehti tasaarveldus. thumbs_up.gif

Nii et vahel ikka liigutavad. Aga klienditeenindus on küll jah suht mõttetu. Telefonitsi võtab ühenduse saamine igaviku ning kirjadele vastavad isegi igavikust pikema aja jooksul... Jääb mulje, et neil on ainult üks inimene tööl, kes siis kõigega peab tegelema või umbes nii.

_________________
verba volant, scripta manent
Hoiatus! Olen sinu postituses olevate lolluste ja nõmeduste vastu allergiline. Lolluste ilmnemisel võib kaasneda raskekujuline sarkastiline reaktsioon.
Kommentaarid: 72 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Lauri0112
HV veteran
Lauri0112

liitunud: 03.10.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.02.2011 18:36:02 vasta tsitaadiga

EMT-lt tuli sõnum täna, pakuvad 6,35€ eest 500mb telefonile. Täitsa arvestatav pakkumine juba. thumbs_up.gif
Kommentaarid: 61 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 61
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zimson
Kreisi kasutaja
zimson

liitunud: 04.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 08.02.2011 23:36:41 vasta tsitaadiga

Tundub, et nad on oma internetipakette natukene uuendanud - juurde on tulnud internet telefonis S, M, L ja XL paketid. Paistavad asjalikud. thumbs_up.gif
_________________
Juriidiliselt on kõik korrektne!
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 41
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
AKE
HV kasutaja

liitunud: 02.04.2009




sõnum 09.02.2011 13:57:35 vasta tsitaadiga

zimson kirjutas:
Tundub, et nad on oma internetipakette natukene uuendanud - juurde on tulnud internet telefonis S, M, L ja XL paketid. Paistavad asjalikud. thumbs_up.gif
misasi seal asjalik on?? Enne oli internet ühteviisi nutitelefonile ja arvutile ja said võtta omale telefonile odavaima (S), piiramatu mahuga m-neti paketi, siis nüüd on sellele kriips peale tõmmatud. Nutitelefonile on S ja M paketid piiratud mahuga. Kõik ikka selleks, et sa ostaksid kallima L või XL paketi vastavalt 171.17 või 390.38 kroonise kuumaksega. Saime äsja piki pükse omast lollusest ka, kui tegime nutitelefonile veel enne uute pakettide kehtestamist odava S paketi peale, kuid see läks meile maksma terve kuumakse 1 päevase kasutuse eest jaanuarikuus. thumbs_down.gif
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
zimson
Kreisi kasutaja
zimson

liitunud: 04.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 09.02.2011 14:08:46 vasta tsitaadiga

Ausalt öeldes vaatasin kitsalt oma vaatevinklist. Praegu on mul internet S pakett, kuid kuna ma tegelikult piiramatut mahtu ei vaja, siis sobib mulle ka internet telefonis S pakett, mis teeb minu puhul kokkuhoiuks ca 50kr kuus. Seega asjalik. Kes vajab piiramatut mahtu, siis selle jaoks ei ole ka internet telefonis L ebamõistlikult kallis.
_________________
Juriidiliselt on kõik korrektne!
Kommentaarid: 42 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 41
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   See teema on lukus, sa ei saa siin muuta postitusi või vastata teemale! Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  EMT mine lehele 1, 2, 3 ... 47, 48, 49  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.