Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
autor |
sõnum |
|
The One
HV vaatleja
liitunud: 05.05.2004
|
19.01.2009 19:37:49
|
|
|
Kui ITER tõesti õnnestub siis ühtegi kommertsjaama ei ehitata ikkagi ennem kui umbes 40-50 aasta pärast. ITER-i õnnestumise korral ehitatakse ennem demo ja siis alles läheb kommertsjaamade ehitus lahti.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
Herr Kurm
Piiratud kasutaja
liitunud: 25.03.2004
|
19.01.2009 19:53:11
|
|
|
Scart kirjutas: |
Vesinik on energiakandja, mitte allikas. Seega, milleks kulutada 1 ühik fossiilset energiat, et saada kätte vähem, kui 1 ühik energiat autorataste pöörlemise näol, sest kasutegur pole kunagi 100%?
Samahästi põletame bensiini ja diislit edasi ja oleme täpselt sama andekad, nagu ikka. |
Vesinik on lihtsalt hea energiakandja kuna ei tekita kohapeal mingit saastet mis on jube linnatingimustes. Samuti ka mugav viis autot tankida võrreldes elektriakudega. Laineenergia - tuuleenergia - termotuumaenergia - tavapäraste fossiilkütuste ahjuajamine - seda kõike saab lihtsalt vesinikuks muuta. Eriti positiivne on veel see et saab kogu saaste mis energiatootmise käigus tekib ühes konkreetses kohas korralikult kinni püüda mitte ei vura sul kaks miljardidt olematu saastepüüduriga saasteallikat teedel ringi. On loogiline?
_________________ -logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio- |
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Mario.
HV Guru
liitunud: 25.07.2004
|
19.01.2009 19:54:25
|
|
|
Kui terve maailm oleks vesinikautosid täis, eraldus veeaur.. kas temperatuur mitte ei tõuseks?
|
|
Kommentaarid: 274 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
2 :: |
217 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
19.01.2009 19:57:28
|
|
|
Herr Kurm kirjutas: |
On loogiline? |
Olemas ei ole infrat, autosid ega tahet ja neid ka ei tule. Ei, ei ole loogiline.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
19.01.2009 19:57:47
|
|
|
Praegune sumpsist tulev õhk kah jahe ei ole.
|
|
Kommentaarid: 157 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
149 |
|
tagasi üles |
|
|
Herr Kurm
Piiratud kasutaja
liitunud: 25.03.2004
|
19.01.2009 22:21:45
|
|
|
Scart kirjutas: |
Herr Kurm kirjutas: |
On loogiline? |
Olemas ei ole infrat, autosid ega tahet ja neid ka ei tule. Ei, ei ole loogiline. |
Möömöömöö nuuxnuux Yellowstone paneb litri maha ja Iraanil on tuumapomnmid mida nad sihivad lõuna korea pihta.
_________________ -logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio- |
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Terror
HV veteran
liitunud: 08.11.2001
|
19.01.2009 22:47:52
|
|
|
Herr Kurm kirjutas: |
Scart kirjutas: |
Vesinik on energiakandja, mitte allikas. Seega, milleks kulutada 1 ühik fossiilset energiat, et saada kätte vähem, kui 1 ühik energiat autorataste pöörlemise näol, sest kasutegur pole kunagi 100%?
Samahästi põletame bensiini ja diislit edasi ja oleme täpselt sama andekad, nagu ikka. |
Vesinik on lihtsalt hea energiakandja kuna ei tekita kohapeal mingit saastet mis on jube linnatingimustes. Samuti ka mugav viis autot tankida võrreldes elektriakudega. Laineenergia - tuuleenergia - termotuumaenergia - tavapäraste fossiilkütuste ahjuajamine - seda kõike saab lihtsalt vesinikuks muuta. Eriti positiivne on veel see et saab kogu saaste mis energiatootmise käigus tekib ühes konkreetses kohas korralikult kinni püüda mitte ei vura sul kaks miljardidt olematu saastepüüduriga saasteallikat teedel ringi. On loogiline? |
Kui meil oleks mingi energiaallikas mis võimaldaks meil toota piiramatus koguses elektrit (ehk elekter oleks sõna otseses mõttes tasuta käes ning piiramatus mahus) siis oleks asjal mingisugust jumet kuna siis ei mängiks kasutegur rolli - kuid me elame siiski reaalses maailmas kus kehtivad füüsikaseadused ning õue pole mõtet nö kütta.
|
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
91 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
19.01.2009 22:59:27
|
|
|
Herr Kurm kirjutas: |
Möömöömöö nuuxnuux Yellowstone paneb litri maha ja Iraanil on tuumapomnmid mida nad sihivad lõuna korea pihta. |
Tõsiselt, vajuta Back nuppu oma browseril ja hakka lugema meie energiateemat kusagilt maalt. See on kordades läbi nämmutatud kraam ja ei, ma ei hakka siin sellest uuesti rääkima. Peaks nagu piisavalt materjali olema toodud igaühele mõistmiseks, mis olukorras me hetkel oleme - nii et vähem trolli ja rohkem dialoogi.
Ei ole infrat, ei ole raha, et seda teha ja veel vähem hakatakse praeguseid bensiini- ja diislimootoriga autosid massiliselt välja vahetama.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
harilik
HV vaatleja
liitunud: 01.07.2007
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
aht5
HV vaatleja
liitunud: 10.03.2006
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Terror
HV veteran
liitunud: 08.11.2001
|
20.01.2009 12:45:39
|
|
|
Põhjus miks seda ei kasutata on see, et asi on ilus vaid paberil (kus saab kõiki asju ilusalt kujutada). Kuna siin teemas autodest juttu ning väidetavalt saab selle hooratta samuti autosse pista ning seeläbi kordades kütust säästa - seleta lühidalt Eesti keeles kuidas see asi (süsteem) välja näeks.
_________________ Väiksemagabariidilised trei, frees ning keevitustööd. PS. |
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
91 |
|
tagasi üles |
|
|
aht5
HV vaatleja
liitunud: 10.03.2006
|
20.01.2009 14:55:55
|
|
|
Hooratas sobib kiirenduseks vajaliku energia salvestuseks ja seeläbi on võimalik tavamootori võimsust, ühtlasi kütusekulu vähendada ilma et kiirendus kannataks. Minu kolmandas lingis kirjeldatud, "käkk" on võimeline salvestama 400kj energiat mis võrdub 60 kw lisavõimsusega 6,6 sek jooksul.
Kui määraks normaalseks rullnokklust võimaldava auto võimsuseks 110 kw ja rahuliku liiklemist võimaldava masina omaks 55kw siis lisanduvad 60kw on just need, mida läheks vaja tavamasinal et konkurentsis püsida ja arvutusest üle jäävad 5kw et ennast taas laadida järjekordseks vajalikuks kiirenduseks, mis ei kestagi enamasti rohkem kui 6,6 sekundit.
Kas ta võrreldes muude süsteemidega ka parem on, peaks ütlema juba see, et kasutatakse F1 autodes.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Mart352
HV Guru
liitunud: 05.02.2003
|
20.01.2009 15:15:22
|
|
|
aht5 kirjutas: |
Kas ta võrreldes muude süsteemidega ka parem on, peaks ütlema juba see, et kasutatakse F1 autodes. |
Siiamaani on KERS-i ainult testitud. Peamiselt kasutatakse seda ilmselt kvalifikatsioonis ja GP-sid ei sõidetagi sellega. Lisakaal ei tasu ära.
https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=4907241#4907241
tsitaat: |
* Testing in Barhrein last year proved the new car bein quicker the the 08 car. No reliability issues as it did run over 3000 km
* KERS system is definetely not on the car at season start and it probably never will during the 09 season. ITs only usefull for qualy but its too much weight to carry around in racing. Timo and Jarno will run without the system this week. |
_________________ Imperfection is perfect |
|
Kommentaarid: 54 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
51 |
|
tagasi üles |
|
|
Terror
HV veteran
liitunud: 08.11.2001
|
20.01.2009 16:17:17
|
|
|
Kinetic Energy Recovery System (KERS)
Üks on selle hooratta põhine ning teise puhul on kasutusel aku (mida laetakse pidurdamisel) ning elektrimootor - F1's hetkel arenduses olevad asjandused.
Elektri hübriid on kasutusel ka tavasõidukitel nagu Toyota Prius näit ning linnasõidul on kütuse kokkuhiod tõesti olemas. Ummikus seistes masin kütust ei tarbi ning pidurdamisel saadav energia salvestatakse ning sellega aidatakse auto jälle elektrimootori abil liikuma. Täiesti toimiv süsteem, kuid kasu on sellest ainult linnas - maanteel olles võtaks auto kütust vähem kui see elektrimootor koos akudega sealt minema rookida.
Vaadates seda hooratta süsteemi, siis tekivad mul väikesed kahtlused asja osas 8) Ma ei julge ette kujutada kui kiiresti see hooratas seal karbis ringi peaks käima, et 6,6sek jooksul 60kw välja anda tõenäoliselt valguskiirusel (eriti raske ta ju olla ei saa) Aga annaks teile natuke mõtlemisainet selle hooratta kohta. Kui akudesse salvestatud elekter on seal ka homme ja nädala pärast, siis kui kaua keerdleb üks hooratas (ilma et seal tarbija taga oleks) Minuti?
|
|
Kommentaarid: 100 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
2 :: |
91 |
|
tagasi üles |
|
|
aht5
HV vaatleja
liitunud: 10.03.2006
|
20.01.2009 16:38:51
|
|
|
Et mitte pöörelda valguskiirusega peaks ratta materjaliks olema kuld või uraan, head odavad materjalid mõlemad kompaktse säästupilli valmistamiseks
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Herr Kurm
Piiratud kasutaja
liitunud: 25.03.2004
|
20.01.2009 17:58:54
|
|
|
Scart kirjutas: |
Herr Kurm kirjutas: |
Möömöömöö nuuxnuux Yellowstone paneb litri maha ja Iraanil on tuumapomnmid mida nad sihivad lõuna korea pihta. |
Tõsiselt, vajuta Back nuppu oma browseril ja hakka lugema meie energiateemat kusagilt maalt. See on kordades läbi nämmutatud kraam ja ei, ma ei hakka siin sellest uuesti rääkima. Peaks nagu piisavalt materjali olema toodud igaühele mõistmiseks, mis olukorras me hetkel oleme - nii et vähem trolli ja rohkem dialoogi.
Ei ole infrat, ei ole raha, et seda teha ja veel vähem hakatakse praeguseid bensiini- ja diislimootoriga autosid massiliselt välja vahetama. |
Raha on alati, lihtsalt on vaja tasuvust. Kui nafta läheb piisavalt kalliks (see et praegu odav on ei muuda pikemas plaanis sittagi)on vesinikautod teedel ilusasti olemas. Transpordiks on olemas hetkel kaks võimalust: elekter ja vesinik. Mõlemad vajavad uut infrat põhimõtteliselt kuna keskmine ööpäevas läbitud vahemaa tuleb suurem hobuse seljas kui elektriautoga, mis jääb järgi kui naftast on kasulikum plastmassi teha kui seda silindrisse ajada? Kallis Scart ei tasu alati mingeid Houdinisid uskuda kes sulle jama ajavad internetis "analüütikute" nime all, see et sa neid linke energiateemasse spämmid ei tee nende sisu tõesemaks ja ei huvita mind üldse.
_________________ -logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio- |
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
20.01.2009 18:37:01
|
|
|
Herr Kurm kirjutas: |
Raha on alati, lihtsalt on vaja tasuvust. |
Fail 1. Raha ei ole, selles ongi probleem, sõber. Maailma ainsal superriigil pole raha, et oma kodanikke toita, keda iga kuu 500k kaupa lahti lastakse - vesinikku põletavad sedaanid on märg unenägu, ei midagi muud.
Herr Kurm kirjutas: |
Kui nafta läheb piisavalt kalliks (see et praegu odav on ei muuda pikemas plaanis sittagi)on vesinikautod teedel ilusasti olemas. |
147 taalane barrel näitas üsna edukalt, kuidas sellise hinna juures uus uus infra ja automudelid tekkisid - või siis oot? Seda on nagu korduvalt öeldud - vesinik on energiakandja, mitte allikas. Kusagilt peab see energia tulema, mille abil keevitada valmis vesinikku ja ei, puuhalgudega sa seda ei tee. Kui sa viitsid välja otsida järgneva mõne aasta jooksul valmivad tuumajaamad ning päikeseenergia baasil kollektorsüsteemid ning nende võimsused, oleks päris äge. I dare you.
Herr Kurm kirjutas: |
Transpordiks on olemas hetkel kaks võimalust: elekter ja vesinik. Mõlemad vajavad uut infrat põhimõtteliselt kuna keskmine ööpäevas läbitud vahemaa tuleb suurem hobuse seljas kui elektriautoga, mis jääb järgi kui naftast on kasulikum plastmassi teha kui seda silindrisse ajada? |
Uus infra maksab triljoneid ja selle ehitus võtab aega aastaid ja isegi aastakümneid. Kui sa näed seda riiki, kus juba käib täie hooga riigiaparaadi toel selle massiline ehitus ning täie hooga valmistumine üleminekuks - näita mulle ka. Vaataks huviga kohe. Fakt on see, et näiteks USA enda armee inseneriüksus karjub appi ja loobib mutrivõtmeid, sest praegust infrat ei suudeta ühes tükis hoida - uue ehitusest rääkimata.
Herr Kurm kirjutas: |
Kallis Scart ei tasu alati mingeid Houdinisid uskuda kes sulle jama ajavad internetis "analüütikute" nime all, see et sa neid linke energiateemasse spämmid ei tee nende sisu tõesemaks ja ei huvita mind üldse. |
See ütleb su jutu adekvaatsuse kohta rohkem, kui Houdinid, kes müüdimurjatel soovitavad perpertum mobileid ehitada.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Herr Kurm
Piiratud kasutaja
liitunud: 25.03.2004
|
20.01.2009 18:37:05
|
|
|
Scart kirjutas: |
Fail 1. Raha ei ole, selles ongi probleem, sõber. Maailma ainsal superriigil pole raha, et oma kodanikke toita, keda iga kuu 500k kaupa lahti lastakse - vesinikku põletavad sedaanid on märg unenägu, ei midagi muud.
|
Sinu FAILLOL on see et sa ei saa aru et kuna enam rahaühik kui selline ei ole enam ammu seotud kullaga ega millegi reaalsega siis raha on alati.
Mis sa arvad et selle konkreetse töötava vesinikauto väljatöötamine on odav mis ühes viimases TG-s oli? Selle arendamisse läks ropp raha, arvestagem ka juurde et Eestiski tegeldakse mahukate kütuseelementide uuringuga näiteks mitte ainult kusagil esimese maailma riigis. Peaks näitama et tahe ja huvi ja know-how on olemas eksole. Kui need on olemas tekitatakse tasuvuse tekkides ka finants. Ma pigem usun suure Jaapani autotootja analüüse kui mingi internetiässa auklikust sokist välja siristatud viljatut infospermat.
_________________ -logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio-
viimati muutis Herr Kurm 20.01.2009 18:40:28, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
20.01.2009 18:39:51
|
|
|
Herr Kurm kirjutas: |
Sinu FAILLOL on see et sa ei saa aru et kuna enam rahaühik kui selline ei ole enam ammu seotud kullaga ega millegi reaalsega siis raha on alati. |
Me ei ela Prantsuse revolutsiooni ajal, kus töötud pandi mullakuhilat ühest platsi äärest teise kärutama, et neile leiba saaks anda "töö" eest. Aga lase edasi, su jutt läheb aina paremaks
Teemast ei jaga sa küll tuhkagi, aga eks jutumehi on kah lõbus kuulata.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Herr Kurm
Piiratud kasutaja
liitunud: 25.03.2004
|
20.01.2009 18:42:31
|
|
|
Sorri, demagoogitse edasi oma energeetikateemas ja peksa üles paanikat Yogi beari teemas. Ma saan aru et metsas kõuega jube sitt ja igav on elada ja on äge igast jama kokku keerutada sotsioloogilise eksperimendi käigus aga ma ei tea, mine joo külepoe taga külameestega mõni õlu ära vms.
_________________ -logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio- |
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
20.01.2009 18:57:55
|
|
|
Herr Kurm kirjutas: |
Sorri, demagoogitse edasi oma energeetikateemas ja peksa üles paanikat Yogi beari teemas. Ma saan aru et metsas kõuega jube sitt ja igav on elada ja on äge igast jama kokku keerutada sotsioloogilise eksperimendi käigus aga ma ei tea, mine joo külepoe taga külameestega mõni õlu ära vms. |
Punkt 1: kust tuleb energia vesiniku tootmiseks, kui vesiniku "EROEI" on <1?
Punkt 2: kust tuleb raha, energia ja poliitiline tahe täiesti uue infrastruktuuri ülesehitamiseks ajal, kui Lääne pangandust ei eksisteeri enam lahus riigist ning puudub igasugune likviidsus ja toimub riikide majanduste vägagi märkimisväärne aeglustumine, saateks globaalne kaubandusvoo aeglustumine BDI skoori näol? USA riik suutis oma eelarveaasta kolme esimese kuuga põrutada 400 miljardi dollariga punasesse ning taalu juurde trükkida nad enam ei saa, millest sündis ka idiootsus nimega TARP.
Punkt 3: kust tulevad need autod, milles hakatakse vesinikku põletama, kui USA tootjad peale Fordi on võimetud neid looma ning Aasia tegijad maadlevad samasuguse toodanguliigutamise probleemi käes, nagu Euroopa ja USA tootjad, kelle tehased seisavad ning pipeline on tehasest "välja müüdud" autodest umbes?
Punkt 4: naftahind tegi rekordeid viimased neli aastat- kus on need välja töötatud, testitud ning sõiduvalmis alternatiivenergiat kasutavad masstootmiskõlbulikud ning kõigile vajalikele normidele vastavad autod?
Punkt 5: tänu naftahinna vabalangusele ja varsti alla 30. dollari piiri langemisele tänu väga suurele tarbimislangusele seoses ülemaailmse ning Lääne tsivilisatsiooni jaoks juba ammu kõigi aegade suurimale kriisile, on altenatiivenergia tagasi seal, kus ta oli sajandi alguses elik see on üks suur nali. Kui likviidsuse ning töötava rahandusmaailma ajal ei tehtud vajalikke samme ära, et vähemalt uue infra ehitust teoorias alustada, siis nüüd ei tehta seda kohe kindlasti. No, we can not.
Kes siin demagoog täpselt ongi?
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
Herr Kurm
Piiratud kasutaja
liitunud: 25.03.2004
|
20.01.2009 22:06:10
|
|
|
Kui sa pole suuteline aru saama et praegune kriis on usalduskriis siis on sul aeg tagasi AoC-i ja WoW-i alateemadesse trollima minna.
EDIT: mina külili, massöör väntsutas ära.
_________________ -logod, firmaidentiteet, küljendamine, flash-
-portfolio- |
|
Kommentaarid: 25 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
19 |
|
tagasi üles |
|
|
Scart
HV Guru
liitunud: 04.02.2002
|
20.01.2009 22:26:49
|
|
|
Herr Kurm kirjutas: |
blablabla |
Nuff' said.
Jään endiselt ootama linke nendest riikidest, mis arendavad uut infrat ja valmistuvad üle minema vesinikule.
|
|
Kommentaarid: 119 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
2 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
HardiH
HV vaatleja
liitunud: 18.08.2008
|
24.01.2009 22:28:16
|
|
|
Kui ehitada puhtalt akupõhine elektriauto, siis kogu energiamuundusprotsessi kasutegur alates fossiilsete kütuste põletamisest soojuselektrijaamas sõiduki rataste liikumapanemiseni ei ületa 15 %, seda tänu kadudele ülekandeliinides, trafodes, laadijates, akudes ja elektriajamites. Võrdlusena on diiselmootori kasutegur umbes 40 % kandis. Teiseks, kui kõik autod viia üle laetavatele elektriajamitele, ei piisaks ka terve maailma elektritoodangust nende käigushoidmiseks.
Kütuseelementidega on veidi teine lugu, kuna need lubavad toota elektrienergiat sõiduki pardal, samas jätab soovida nende erivõimsus. Vesinikumootoriga autode puhul kerkib jälle kasuteguri probleem, st hüdrolüüsiks kuluva energia võib reostada loodust sama palju kui sisepõlemismootor. Mõned teadlased arvavad, et vesinik kunstliku kütusena pole energiaprobleemi lahendus.
Hooratassalvestitest võite lugeda mulluse "Keskkonnatehnika" 2. või 3. numbrist. Kuna nende energiamahtuvus sõltub eeskätt pöörlemissageduse ruudust, tuleb neile piisava läbisõidu tagamiseks ikka korralik vunk sisse anda või kombineerida neid nt kütuseelementidega. Kineetiliste salvestitega paralleelselt uuritakse sõidukitel kaksikkiht- ehk ülikondensaatorite kasutamise võimalust.
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
24.01.2009 22:32:53
|
|
|
HardiH, Kas vaid mootori või alates sellest, kui naftast diislit tegema hakatase ?
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
|