Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Mercedes-Benz'i S-klass saab "kahe-pildi" ekraani märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.12.2008 20:41:58 vasta tsitaadiga

tsitaat:
BMW Night Vision:
Innovative infrared technology for greater security in the dark.

Relief of the driver and active partner protection.

A thermal imaging camera covers an area up to 300 m in front of the vehicle. The image created on the central monitor displays objects more brilliantly, the greater the warmth registered by the camera. People (pedestrians at the edge of the road) and animals (wild animals crossing the road) would thus be the brightest areas of the image. BMW Night Vision offers customers particular benefits on routes through the country, along narrow roads, entrance drives and in dark underground garages, tangibly increasing safety when driving at night.

Based on comparative studies, BMW engineers have opted for the innovative Far Infrared (FIR) technology, since it best meets the goal of detecting people, animals and objects at night. Scientific studies also demonstrate that FIR is a more suitable technology than Near Infrared (NIR) for performing this function. In addition to the fundamental advantages of FIR, BMW has extended
the technology by adding other functional features. For example, the image section follows the course of the road (panning); objects in the distance can be enlarged (zoom).

Allikas: http://www.theautochannel.com/news/2005/07/23/138188.html

Pmst jah, soojuskaamera siis.

vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Varia »  Mercedes-Benz'i S-klass saab "kahe-pildi" ekraani mine lehele eelmine  1, 2
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis

Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.