Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
madmel
HV veteran
liitunud: 21.03.2004
|
14.12.2004 12:42:32
EURONICS |
|
|
Tekitan siis Euronicsi teema kuna seal müüakse ka arvuti kama ja endal juba kogemus olemas.
Mu üks sõber ostis siis sealt(ülemistelt) arvuti ja sinna juurde printeri ja Philpsi kõllid.Ostu aeg oli siis nagu kõik korras ja teenidus oli päris söödav, vähemalt midagi laiduväärt meelde ei jäänud.
Probleemid tekkisid garantiiga.Nuh need Philipsi kõllid siis ükspäev lakkasid normaalselt töötmast ja tuli pöörduda garantii poole.Algul me siis helistasime AA teenindus keskusesse, kus neid siis ametlikult remonditakse seal soovitati pöörduda poodi kust ostsime.Helistasime siis poodi ning sealt oma korda soovitati pöörduda otse AAse, et saab kiiremini.
Ok võtsime kõllid kaasa ja läksime tammsaare teele AAse, kus saadeti meid per*e ja peaaegu , et otse (neid sõnu ei tulnud aga suhtumine väljendas seda).Et rääkisid siis , et arvutikõlle enivei ei parandata vaid vahetatakse otse ümber ja , et järjekorrad nii pikad , et üldse vist mõttetu pöörduda garantiise, et mingu me nüüd siis poodi tagasi ja vahetagu siis seal ümber.
Oli seal kõrval ka Euronics olemas ja läksime sinna ,et AA ei võta vastu ning tahame siis ümber vahetada.Nemad siis, et peavad võtma ning kas nad meile mingi fak*ng akti andsid.Siis arvasid , et me ikka peame ümber vahetama seal, kust ostsime.Me siis ütlesime , et helistage sinna ette , et asi kindel oleks, tõesti olid juba närvid kergelt püsti ning ei viitsi enam tühja joosta.Helistasid siis nad sinna ja peale kõne ütlesid meile , et nad kohe helistavad tagasi ning asi selgub siis.Kohe oli nii , et sealt teisest poest ei heilstatud tagasi 1 TUNNI jooksul , mis me seal passisime.OK nüüd oli kopp ees ja sõitsime ülemistele, kus ka siis alguses pipartati vastu võtmisega aga kuna viskasime karbi lauale siis ikkagi nad võtsid.Teenindajad suhtusid meisse, kui mingitesse pompsidesse , kes neid tüütavad nagu see oleks meie probleem, et neil see garantii asi longab.Kui kasutaja Piibul oli siin prbleeme 2 nädalaga, siis meile öeldi, et kui te need remonti jätate siis võib minna kuni 2 KUUD. et äkki siis ikka mõtleme ümber ning elame oma katkiste kõlaritega edasi.
Natuke moraali ka .Kuna ma ise töötan ka teenindus asutuses ja püüan oma klientidele pakkuda parimat siis sellist jõhkrust ei osanud ma oodata.
Kui keegi siin foorumis on kuidagi seotud AA teenindus keskusega või Euronics kauplustega siis peaks nad vaatama tõsiselt üle oma teenindus kvaliteedi.Kui ongi probleeme AA ja Euronicsi suhetes ei tohiks seda väljendada kliendile või siis peaaegu , et karistada selle eest klienti, kelle ausalt öeldes sügavalt pohhui, mis teil seal toimub.Klient tahab saada ainult viisakat ja positiivset suhtumist.Ja ütlen ausalt hea klienditeenidaja puhul ei pruugi see 2 kuud ka nii pikk tunduda kui ta lahkub seal positiivse kogemusega.Aga sellise negatiivse suhtumisega tundub ka 1 minut liiga pikk aeg.
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
puna
HV Guru
liitunud: 18.08.2003
|
14.12.2004 21:31:53
|
|
|
Mulle ka see pood tegelt ei istu, müüjad väga ülbed ja lollid.
viimati muutis puna 16.02.2005 19:21:25, muudetud 1 kord |
|
Kommentaarid: 361 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
|
Tek1
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.01.2005
|
14.02.2005 14:48:59
|
|
|
Olen ostnud Philipsi kõlarid ja ple küll midagi erilist täheldanud et viga oleks vms.
Teenindusega on jah probleeme. Vähemalt LC Euronicsis küll.
_________________ Programmeerimine ja kujundus vastavalt kliendi vajadustele: siim7 at icloud.com või PS. |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
shakedown
HV vaatleja
liitunud: 26.01.2005
|
16.02.2005 14:34:37
|
|
|
Otsin sealt ühed Technics RP-DJ1210 klapid... loodan, siis, et ei pea garantiisse pöörduma
_________________ Kuidas müüa 74GB WD Raptorit?
Mina ka ei tea. |
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
Tek1
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.01.2005
|
16.02.2005 17:56:13
|
|
|
Lootus sureb viimasena
_________________ Programmeerimine ja kujundus vastavalt kliendi vajadustele: siim7 at icloud.com või PS. |
|
Kommentaarid: 34 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
Marguzzz
Kreisi kasutaja
liitunud: 31.01.2006
|
03.03.2006 10:01:46
|
|
|
Olen ostnud DVD-mängija, minu meelest teenindus üpris inimlik-
|
|
Kommentaarid: 96 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
92 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
03.03.2006 10:47:28
|
|
|
Ise kahh euronics'i e-poest igast kama tellind ja ka muidu ost ja siiamaani igati rahul.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
Draax
HV veteran
liitunud: 21.03.2005
|
03.03.2006 10:59:27
|
|
|
Euronicsi (+/-) poega selline kergelt negatiivne kogemus, et ostsin omale sealt akulaadija - suht hea hinnaga, laeb AA ja AAA akusid. Ostsin siis kohe koos laadijaga ka 2xAA Duracelli akud, pleieri jaoks. Kokku siis läks mingi 300-350 krooni (mõne jaoks suur raha, mõne jaoks mitte, minule tundus tollal suht korralik väljaminek).
Nänn kotti ja koju. Esmakordsel laadimisel nagu midagi ei toimunud ja natuke uurimistööd manuaalis (olgu öeldud et Euronics pole kunagi suutnud oma kaupa normaalse eestikeelse juhendiga varustada, hea kui inglise keelse leiab) ka mingit põhjust ei tuvastanud. OK, laadija ja akud kaasa ja poodi tagasi, seal siis müüja pusis siia ja sinna, proovis akusid teise laadijaga, proovis minu laadijat teiste akudega jne. Lõpuks siis müüjate kolleegium tegi kambapeale kindlaks kindlaks et too laadija vajab töötamiseks täiskomplekti ehk nelja akut korraga. Kusjuures kasutusjuhendist polnud sellest samuti sõnagi.
Ajas harja punaseks küll: absoluutselt ise ka ei teata mida müüakse. Oleks võinud siis kohe pakkuda 4 akut kaasa ja informeerida laadija vajadustest. Vb. see konkreetne tüüp leti taga ei olnud konkreetselt süüdi, pigem siis poe müügipoliitika üldiselt: ei teata müüdavatest kaupadest piisavalt ja korralik manuaal puudub kust nii müüja kui ka klient võiks infot saada.
Asi lõppes siis sellega et ostsin lisaks 2 akut (kokku veel 125 EEK) ja tulin tulema.
Laadija töötab siiamaani edukalt ja on igati aus, aga pood paistis negatiivselt silma ja üritan ka võimalusel edaspidi vältida
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
03.03.2006 11:09:16
|
|
|
Draax olen üsna veendund, et heal juhul ehk 10'st poest üks teaks sellist asja.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
Draax
HV veteran
liitunud: 21.03.2005
|
03.03.2006 11:26:19
|
|
|
Auron kirjutas: |
Draax olen üsna veendund, et heal juhul ehk 10'st poest üks teaks sellist asja. |
No ma ei ole statistikat teinud sest 10-t laadijat pole vaja osta, aga minu jaoks on see akulaadija puhul oluline omadus. Midagi umbes analoogset oleks müüa mobiiltelefoni akulaadija ilma infota, mis firma mis mudelitele see laadija on mõeldud. Et las klient ostab ja siis kodus katsetab ja kui tema telefonile ei sobi siis sitt päev.
Või midagi sarnast.
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
28 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
03.03.2006 11:27:07
|
|
|
Auron kirjutas: |
Draax olen üsna veendund, et heal juhul ehk 10'st poest üks teaks sellist asja. |
... oot, mis osa sellest ostja asi peaks olema ? Pood rikkus ju seadust, kui müüs kauba ilma nõuetekohase kasutusjuhendita ja see peaks olema piisav asjaolu, kauba eest raha tagasi küsimisel ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
Kaspar_L
Kreisi kasutaja
liitunud: 09.11.2004
|
04.03.2006 04:05:55
|
|
|
Pole paremat öelda kui ostsin ka kunagi euronicsist CD_MP3 mängija. Isendiks Samsung MCD-SM45 ja praeguseks on 4 korda garantii remondis känud, kahel korral paneele vahetaud ja siis jäeti mingisugused kinnitus kruvid paigaldamatta ja öeldi minule, et ma olen selle ise lahti kakkunud. Näiteks Ordiga ei anna kuidagi võrrelda vahetati kohe katkine kaup ümber uue vastu ja kõik toimib praeguseni hetkeni.
|
|
Kommentaarid: 36 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
1 :: |
31 |
|
tagasi üles |
|
|
Ardo
HV Guru
liitunud: 22.02.2004
|
04.03.2006 14:41:34
|
|
|
Lasnamäe Euronic'ust olen päris palju asju ostnud, siiani on sealne teenindus küll suht OK olnud.
|
|
Kommentaarid: 271 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
4 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
abstainer
HV kasutaja
liitunud: 19.11.2002
|
04.03.2006 14:50:15
|
|
|
Kaspar_L kirjutas: |
Pole paremat öelda kui ostsin ka kunagi euronicsist CD_MP3 mängija. Isendiks Samsung MCD-SM45 ja praeguseks on 4 korda garantii remondis känud, kahel korral paneele vahetaud ja siis jäeti mingisugused kinnitus kruvid paigaldamatta ja öeldi minule, et ma olen selle ise lahti kakkunud. Näiteks Ordiga ei anna kuidagi võrrelda vahetati kohe katkine kaup ümber uue vastu ja kõik toimib praeguseni hetkeni. |
Ise ka olen ostnud Samsungi CD-Mp3 playeri, millega olen ka korduvalt garantiis käinud, samamoodi see kaas vahetati välja, kruvid oli kah mõnedes kohtades lahtised... Muide tarbijakaitseseadus vist rääkis, et kui asi on garantiis 3 korda käinud ja ei ole korda tehtud siis saab ümbervahetada... heh Euronics's saadeti mind pikalt selle jutuga... Tegu siis Tartu Euronics'ga...
_________________ nobody's perfect |
|
Kommentaarid: 15 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
15 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
04.03.2006 19:51:27
|
|
|
... tjah, Tartus pole see mingi ime, kuna Tartus praktiliselt tarbijakaitse puudub ehk see instants kujutab enndast ühte, pelgikumõõtu ruumis istuvat muserdatut, kuid positiivse ellusuhtumisega inimest, kelle võimuses on vaid soovitada sul pöörduda Tallinna vastava asutuse poole korduskontrolliks või otse kohtusse. Seda muidugi enamus teha ei viitsi ja poed teavad seda, ning on tänu sellele juba eriti ülbeks läinud. Tolle ametniku kaustas on lugematu arv juhtumeid, kus on isegi asjatundmatule inimesele arusaadavalt, ebaadekvaatseid otsuseid tehtud, nende eeldatavasti kinni makstud "sõltumatute ekspertide" poolt, kuid kuna summad on väiksed ja kurtma tulevad peamiselt inimesed, kellele on ka see väike summa oluline, siis pole neist kellestki Tallinnasse minejat ega edasi kaebajat. Vaat nii on lood siinpool sood ...
_________________
|
|
Kommentaarid: 193 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
soundcraft
HV vaatleja
liitunud: 09.07.2005
|
12.06.2006 19:08:16
|
|
|
Kallis rahvas, muidugi kui tekib mingi jama kaubaga siis ainuke keda saab süüdistama - on kauplus. Aga pood on ainult müüja, mitte tootja.
Asi on selles, et enamus tuleb poodi ja kohe hakkab nõudma raha tagasi ja ei tea üldse sellest, et peale nende õigust on kohustused ka. Näiteks enamus ei tea et kauba vahetuse puhul tuleb tuua täiskomplekti koos kõike lisavarustusega ja karbiga. Et näiteks kui toodel on mehhaniline vigastus, või puudub seeria number,ostutsekk või garantii talong, siis pood ei pea üldse selle kaupa vastu võtma.
Ise võin kindlalt öelda et pood on alati kliendi pool kui kõik garantiitingimused on täitnud. Aga pettunud kvaliteediga klient kahjuks mõtleb vastupidi.
_________________ Be Cool! |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
jjk
HV veteran
liitunud: 30.10.2003
|
|
Kommentaarid: 112 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
101 |
|
tagasi üles |
|
|
lock
Kreisi kasutaja
liitunud: 26.09.2004
|
13.06.2006 16:48:59
|
|
|
olen ostnud sealt kola kõik ok , aga müüjad on ikka masendavad , müüja küsib minult mis vahet on plasmal ja vedelkristall ekraanil , alguses üritas mulle pool tundi seletada ,et need on samad asjad , juhtus siis see lasnamäe centrumi (hyper rimi) euronicus
|
|
Kommentaarid: 29 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
27 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
13.06.2006 17:15:10
|
|
|
Pärnus küll toredad müüjad mõned.Kuna ostan sealt suht igast kraami vahelduva eduga siis poes vajuvad ligi juttu ajama, et mis seekord läheb vms.ja nö.suhtlevad nagu tuttavaga mitte jäigalt nagu "jah härra seda meil kahjuks pole, nägemist" Mäletan Tallinnast sai plasmat ja kodukino sebimas käidud siis seal oli kahh ilgelt tore tüüp, soovitas hoopis ühte palju odavamat kodukat mis pidi suht paremini mängima kui kallis ja edev ehk siis ei üritand pähe midagi tõmmata.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
soundcraft
HV vaatleja
liitunud: 09.07.2005
|
13.06.2006 17:48:59
|
|
|
tsitaat: |
müüja küsib minult mis vahet on plasmal ja vedelkristall ekraanil , alguses üritas mulle pool tundi seletada ,et need on samad asjad , juhtus siis see lasnamäe centrumi (hyper rimi) euronicus
|
LOL!!!! Äkki sina lihtsalt said aru midagi muu...
_________________ Be Cool! |
|
Kommentaarid: 8 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
raul141
HV veteran
liitunud: 17.05.2003
|
13.06.2006 17:54:37
|
|
|
meeldiv teenindus! aga puudus see ,et paljudel kaupadel eestikeelne kasutusjuhend puudub
_________________ dell somm ding mi poi |
|
Kommentaarid: 22 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
22 |
|
tagasi üles |
|
|
XsXn0
HV kasutaja
liitunud: 07.07.2005
|
14.06.2006 11:20:39
|
|
|
Nõustun auroniga, Pärnus asjalikud vennad.
_________________ ÄA: kola |
|
Kommentaarid: 10 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
MaXakas
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2004
|
09.10.2006 19:56:40
|
|
|
Sai sealt siis läpakas ostetud - mingi hp pavilion... Aga tundub, et mulle tehti K-d Järgmisel päeval lõpetas dvd-mulk töö Kuhu peaksin garantii jaoks pöörduma? Poe poole, HP poole või otse mõne HP garantiid tegeva firma poole?
_________________ There is no such thing as allkiri! |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
jägaja
HV Guru
liitunud: 06.08.2004
|
08.02.2007 22:44:34
|
|
|
Tammsaare tee euronics(tallinnas siis) poest sai läbi astutud, kuna oli üks tunnijagu aega vaja parajaks teha.
Seal hakkas silma eraldi nurgake, kus allahinnatud, defektidega tooteid soodsamalt saab osta.
Vaatan siis, et nurgas hunnikus TV alused ja suur silt juures, et kõik see kaup 500 krooni tükk.
No nii, jäi sealt kuhjast (just kuhjast, kuna osa asju üksteise selga tõstetud) silma riiuli moodi TV alus.
Küsisin müüjalt, kas see ka 500 krooni maksab. Jah, maksvat küll sellist hinda. Kuna aga oli juba kiire siis palusin see riiul ära pakkida ja lubasin nii tunni-kahe pärast järgi minna.
Jõudsin tagasi nii 17:45 ja vaatan, riiul ikka seisab sealsamas hunnikus. Mõningase otsimise ootamise järel sain siis ühel teenindajal nööbist kinni ja vedasin ta sina taha ruumi, et mul kole kiire (lasteaiast vaja laps koju tuua)ja palun pakkige see TV alus ruttu ära.
Müüja vaatas alust ja läks siis hinda üle täpsustama. Nii kümne minuti pärast tuli ta tagasi ja nii ebalevalt räägib, et see TV alus ikka ei maksa ikka 500 krooni ja see polevatki üldse Tv alus.
Küsimuse peale, mis sellise riiuli hinnaks siis olla võiks, vastati, et noo... nii...eee...määä jne, et uus vist maksab 8000 (kaheksa tuhat) krooni ja kuna sellel konkreetsel eksemplaril siin on üks kriips peal, siis selle hinnaks oleks nii mää... eee.. jne. 6000 (kuus tuhat) krooni.
Kell oli juba 18:05 ja polnud aega enam õiendada nende teeninduse üle.
no mis sa oskad... aff sellised (evolutsioonilises mõttes)
|
|
Kommentaarid: 133 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
120 |
|
tagasi üles |
|
|
flameas
HV veteran
liitunud: 14.07.2005
|
08.02.2007 22:47:15
|
|
|
Masendav pood. Pidin ühe patarei pärast 10 min. järjekorras seisma kus oli 2 inimest. Mingit möla aeti seal, osad olid vist tuttavad
Lõpuks lõi hinge kinni ka patarei hind, nimelt emaplaadi lapik patarei, hinnaks võeti 65.- Kui paar nädalat tagasi ostsin +-sest 15.-ga...
|
|
Kommentaarid: 91 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
81 |
|
tagasi üles |
|
|
|