Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
MeoR
HV veteran
liitunud: 07.06.2002
|
06.07.2002 01:10:00
SurfData |
|
|
link :: SurfData
Üli kõva pood! käisime kunagi sealt kõlareid ostmas creative omad ja puha kui kõik makstud toodi mingis suvalises banaani kastis kõlarid.Odav küll aga selline karp kaasa anda!
|
|
Kommentaarid: 160 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
6 :: |
135 |
|
tagasi üles |
|
|
phpzone
HV kasutaja
liitunud: 02.04.2002
|
10.07.2002 13:29:00
|
|
|
tsitaat: |
06.07.2002 01:10 MeoR kirjutas:
Üli kõva pood!käisime kunagi sealt kõlareid ostmas creative omad ja puha kui kõik makstud toodi mingis suvalises banaani kastis kõlarid.Odav küll aga selline karp kaasa anda!
|
Odavad, brand-OEM tooted ongi tavaliselt banaanikastides... aga see on su oma asi kas tahad X-keelse manuaali, aegunud driverite ja värvikireva pakendi eest tunduvalt rohkem maksta.
|
|
Kommentaarid: 13 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
13 |
|
tagasi üles |
|
|
holden
HV kasutaja
liitunud: 03.12.2001
|
10.07.2002 14:17:00
|
|
|
SurfData on ylikõva pood! Võrreldes mingi K-salooniga kus myyad on ilged moronid ja tellimisajad ulatuvad nädalatesse.
|
|
Kommentaarid: 9 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
8 |
|
tagasi üles |
|
|
teints
HV vaatleja
liitunud: 03.06.2002
|
10.07.2002 18:38:00
|
|
|
tsitaat: |
06.07.2002 01:10 MeoR kirjutas:
Üli kõva pood!käisime kunagi sealt kõlareid ostmas creative omad ja puha kui kõik makstud toodi mingis suvalises banaani kastis kõlarid.Odav küll aga selline karp kaasa anda!
|
Mina küll ei viriseks. Ostsin Ordist ka kõlarid (Surround) ja karp oli ka banaanikasti moodi. Nüüd näiteks seisab see karp kapis ... peaks vist minema viskama teise.
|
|
Kommentaarid: 2 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
2 |
|
tagasi üles |
|
|
MeoR
HV veteran
liitunud: 07.06.2002
|
11.07.2002 04:02:00
|
|
|
nuh pole viga see kast ei koti kedagi aga ikkagi see ebanorm kui antakse banaani kast oleks yore siis kui kilekotis
tsitaat: |
10.07.2002 18:38 teints kirjutas:
tsitaat: |
06.07.2002 01:10 MeoR kirjutas:
Üli kõva pood!käisime kunagi sealt kõlareid ostmas creative omad ja puha kui kõik makstud toodi mingis suvalises banaani kastis kõlarid.Odav küll aga selline karp kaasa anda!
|
Mina küll ei viriseks. Ostsin Ordist ka kõlarid (Surround) ja karp oli ka banaanikasti moodi. Nüüd näiteks seisab see karp kapis ... peaks vist minema viskama teise.
|
|
|
Kommentaarid: 160 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
6 :: |
135 |
|
tagasi üles |
|
|
jcw
HV kasutaja
liitunud: 06.02.2002
|
11.07.2002 11:22:00
|
|
|
Anyway,igati korraliku suhtumisega koht,olen seda asukohta otsinud 6-7 korda...............lõpuks leidsin ylesse
Kahjuks dealiks ei läinud,mul oli kaupa kohe ja kiiresti vaja.......aga edaspidi kindel koht kuskohast otsida juppe.
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
EvilMick007
HV veteran
liitunud: 25.12.2001
|
11.07.2002 11:57:00
|
|
|
Surfdatast olen mina siia maani asjad telefoni teel tellinud ja 2h pärast neile järgi läinud
|
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
41 |
|
tagasi üles |
|
|
mirage
külaline
|
14.07.2002 00:39:00
|
|
|
ma sealt ostnud endale prose, emmeplaadi, cooleri ja natuke rammi ka. üpris norm koht.
|
|
tagasi üles |
|
|
Co|r4
HV vaatleja
liitunud: 03.10.2002
|
16.10.2002 16:05:00
|
|
|
Täiesti norm koht...plaanin endalegi sealt arvuti soetada..seega isiklikult usaldan täiesti..
|
|
tagasi üles |
|
|
Zeratul
külaline
|
18.10.2002 18:32:00
|
|
|
Need vennad ruulivad täiega. Kunagi ammu käisime sõbraga seal poes ramme ostmas. Juhtus nii, et need odavad rammid, mida me tahtsime osta olid otsas ja siis anti sama raha eest poole kallimad Vikingid. Prose on mul kah sealt ostetud. Siiamaani töötab laitmatult.
|
|
tagasi üles |
|
|
Stalker
HV kasutaja
liitunud: 29.10.2002
|
11.11.2002 14:27:13
|
|
|
Nii tuli himu natuke kurta ja mainida järgmist: Nii tahtsin seda Hercules 3D Prophet 8500le-d ja läksin poodi okt. lõpus. Siis oli kõik korras, OK rääkisin asjad selgeks ja tellisin ära, pidi tulema 6. nov. Läksin siis sinna ja sain vastuse et pole tulnud jäi vist siis saadetisest maha, olin arusaaja inimene ja leppisin nende öelduga, et homme tuleb. Nii reedel 7. nov. siis helistan, et noh kas nüüd on kohal. Selle peale vastasid nad, oih meil oli enne teid veel üks klient, kes oli selle juba varem kui mina tellinud (millegipärast ei usu ma seda eriti, niikuinii mingi nina astus poodi sisse ja ostis ära) ja andsid selle kaardi siis rahulikult talle - ei no väga tore!!! Nii siis veel, et jah kurb lugu, esmaspäeval saate. Nii helistan siis täna kell 12, kell 10.20 öeldi, et helistage siis, siis tuleb saadetis. Tavai Helistan ja yey polegi kaarti selles saadetises, helistage kell 3. Krt kui ma täna kaarti ka ei saa, siis ajab ikka sita keema küll. Terve nädalavahetus oli aega seda ju tellida ja valmis panna, et see täna siis Soomest Eestisse jõuaks. Nii, et tulevik näitab mis värk on, aga jah kui ma kaarti ka täna ei saa siis olen ma selles kaupluses sügavalt pettunud. Samas, aga kes kannatab, see kaua elab!?!
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
11.11.2002 15:42:18
|
|
|
Stalker kirjutas: |
Nii tuli himu natuke kurta ja mainida järgmist: Nii tahtsin seda Hercules 3D Prophet 8500le-d ja läksin poodi okt. lõpus. Siis oli kõik korras, OK rääkisin asjad selgeks ja tellisin ära, pidi tulema 6. nov. Läksin siis sinna ja sain vastuse et pole tulnud jäi vist siis saadetisest maha, olin arusaaja inimene ja leppisin nende öelduga, et homme tuleb. Nii reedel 7. nov. siis helistan, et noh kas nüüd on kohal. Selle peale vastasid nad, oih meil oli enne teid veel üks klient, kes oli selle juba varem kui mina tellinud (millegipärast ei usu ma seda eriti, niikuinii mingi nina astus poodi sisse ja ostis ära) ja andsid selle kaardi siis rahulikult talle - ei no väga tore!!! Nii siis veel, et jah kurb lugu, esmaspäeval saate. Nii helistan siis täna kell 12, kell 10.20 öeldi, et helistage siis, siis tuleb saadetis. Tavai Helistan ja yey polegi kaarti selles saadetises, helistage kell 3. Krt kui ma täna kaarti ka ei saa, siis ajab ikka sita keema küll. Terve nädalavahetus oli aega seda ju tellida ja valmis panna, et see täna siis Soomest Eestisse jõuaks. Nii, et tulevik näitab mis värk on, aga jah kui ma kaarti ka täna ei saa siis olen ma selles kaupluses sügavalt pettunud. Samas, aga kes kannatab, see kaua elab!?! |
heips!
Kui tellimine on arvutifirma probleem, siis tarnimine paraku mitte, vaid tegelt maaletooja/distribuutori probleem. Kui nüüd öeldakse, et miks siis seda distrot kasutad, kes lubadusi ei täida, siis reeglina müüakse ühte kaubamärki vaid ühe, maksimum ehk ka kahe distro kaudu. Samas, kui teise distro laos on see kaup hulga kallim või tarneaeg hoopis pikem, siis ei jäägi muud üle, kui tellida seda esimese distro käest. Kui aga õnnetuseks ei suuda see distro aga tarneaegadest kinni pidada või kui vendor (tootja) pole suutnud kaupa õigeaegselt lattu toimetada, siis ei jäägi arvutifirmal muud üle, kui õlgu kehitada ja tarbija poolt sõimatud saada.
|
|
Kommentaarid: 462 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
357 |
|
tagasi üles |
|
|
JL
Kreisi kasutaja
liitunud: 15.02.2002
|
11.11.2002 15:50:14
|
|
|
To Tanel:
Tegelikult on sul õigus.
AGA, kui arvutifirma annab mulle lubaduse, et selleks ja selleks ajaks on asi kohal on see tema probleem ja mind kui lõpptarbijat ei huvita hilisemad vabandused, et näed maaletooja ei toonud, jäi saadetisest maha jne...
|
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
17 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
11.11.2002 16:16:04
|
|
|
JL kirjutas: |
To Tanel:
Tegelikult on sul õigus.
AGA, kui arvutifirma annab mulle lubaduse, et selleks ja selleks ajaks on asi kohal on see tema probleem ja mind kui lõpptarbijat ei huvita hilisemad vabandused, et näed maaletooja ei toonud, jäi saadetisest maha jne... |
selles mõttes jällegi sul õigus
|
|
Kommentaarid: 462 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
357 |
|
tagasi üles |
|
|
Stalker
HV kasutaja
liitunud: 29.10.2002
|
11.11.2002 16:47:56
|
|
|
Nii järg mu eelnevale postile: helistan, siis kell 3. Ja saan vastuseks, et oih unustasin reedel tellida ups!?! Siis küsisin, et kas on lootust selle kuu jooksul kaart kätte saada, vastuseks - ikka. Edasi, tahtasin teada kas ta mingit täpset tähtaega saab anda, millal siis ikkagi lõpuks kaardi kätte saan? Öeldi, et homme. Küsisin siis veel, et kas 100%, vastuseks - jah. Ei tea, mis siis homme saab loodame ikka parimat ja noh lootus sureb viimasena
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Demon
HV kasutaja
liitunud: 04.11.2001
|
11.11.2002 18:07:49
|
|
|
mul oli sarnane kogemus surfdataga
tahtsin vinti, lubati reedeks. ok, reedel asja pole, pakuti asemele sama hinnaga 5400rpm vinti. saatsin nad kuu peale
ok, lubati et E on kindasti olemas. mitte ei olnud. sain kurjaks ning ytlesin, et kui teisip kell 15 on olemas, siis ostan asja 90% hinnaga 2ra. hakati virisema, pakkusin neile alternatiivina, et l2hen ordisse ning leidku oma tellitud ning ikka veel kuskile kinnij22nud vindile teine ostja, mulle ei l2he absuluutselt korda, et vint j2i laevast maha jms BS
andsin neile oma tel numbri ning palusin teisip enne 15 helistada kui asi kohal. 1445 heliseski telefon ja vint oli kohal ning 90% odavam letihinnast. ise kurtsid küll, et teenivad selle vindi pealt 0eek, soovitasin sellepeale asju paremini organiseerida
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
TaivoS
HV kasutaja
liitunud: 06.11.2001
|
11.11.2002 20:02:54
|
|
|
Tihti on probleemiks transport ja seda ei korralda alati edasimüüja ise.
Demon kirjutas: |
mul oli sarnane kogemus surfdataga
tahtsin vinti, lubati reedeks. ok, reedel asja pole, pakuti asemele sama hinnaga 5400rpm vinti. saatsin nad kuu peale
ok, lubati et E on kindasti olemas. mitte ei olnud. sain kurjaks ning ytlesin, et kui teisip kell 15 on olemas, siis ostan asja 90% hinnaga 2ra. hakati virisema, pakkusin neile alternatiivina, et l2hen ordisse ning leidku oma tellitud ning ikka veel kuskile kinnij22nud vindile teine ostja, mulle ei l2he absuluutselt korda, et vint j2i laevast maha jms BS
andsin neile oma tel numbri ning palusin teisip enne 15 helistada kui asi kohal. 1445 heliseski telefon ja vint oli kohal ning 90% odavam letihinnast. ise kurtsid küll, et teenivad selle vindi pealt 0eek, soovitasin sellepeale asju paremini organiseerida |
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
55 |
|
tagasi üles |
|
|
Demon
HV kasutaja
liitunud: 04.11.2001
|
11.11.2002 20:12:45
|
|
|
tean, aga selles suhtes olen suht yhel seisukohal JL'iga
JL kirjutas: |
AGA, kui arvutifirma annab mulle lubaduse, et selleks ja selleks ajaks on asi kohal on see tema probleem ja mind kui lõpptarbijat ei huvita hilisemad vabandused, et näed maaletooja ei toonud, jäi saadetisest maha jne... |
pole minu asi, milles see probleem on, ning kas p6hjuseks on torm soome lahel v6i kulleri vanaema synnip2ev. mina olen ARVUTIFIRMA klient ning maksan kinni k6ik need vahepealsed etapid + toote enda hinna. vastasel juhul poleks seda vahendavat arvutifirmat vaja, v6iksin kullerile helistada ning paluda tal synnip2evalt nati varem 2ra tulla
j22n oma seisukoha juurde, et l6pptarbijat ei peagi huvitama need vahepealsed etapid. tema jaoks algab asi arvutifirmast asja kysimisega ning kohe sellele j2rgneb oma kraami k2ttesaamine. kui sa saadad vanaemale austraaliasse kirja, siis pead sa ainult margi peale panema ning kirja poskasti kukutama, sul pole aimugi, mis teed pidi see kiri kohale j6uab (ning tegelikult pole seal sinu jaoks mingit vahet)
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
TaivoS
HV kasutaja
liitunud: 06.11.2001
|
11.11.2002 20:17:21
|
|
|
Olen tegelikult täiesti nõus.
Siit edasi võiks rääkida, et miks peavad enamik arvutifirmasid kliendi soovi täitmiseks kauba eraldi tellima ning miks seda kohe laost võtta ei ole, kuid see läheb veidi teiseks teemaks. Ilmselt natuke pikaks ka.
Demon kirjutas: |
tean, aga selles suhtes olen suht yhel seisukohal JL'iga
JL kirjutas: |
AGA, kui arvutifirma annab mulle lubaduse, et selleks ja selleks ajaks on asi kohal on see tema probleem ja mind kui lõpptarbijat ei huvita hilisemad vabandused, et näed maaletooja ei toonud, jäi saadetisest maha jne... |
pole minu asi, milles see probleem on, ning kas p6hjuseks on torm soome lahel v6i kulleri vanaema synnip2ev. mina olen ARVUTIFIRMA klient ning maksan kinni k6ik need vahepealsed etapid + toote enda hinna. vastasel juhul poleks seda vahendavat arvutifirmat vaja, v6iksin kullerile helistada ning paluda tal synnip2evalt nati varem 2ra tulla
j22n oma seisukoha juurde, et l6pptarbijat ei peagi huvitama need vahepealsed etapid. tema jaoks algab asi arvutifirmast asja kysimisega ning kohe sellele j2rgneb oma kraami k2ttesaamine. kui sa saadad vanaemale austraaliasse kirja, siis pead sa ainult margi peale panema ning kirja poskasti kukutama, sul pole aimugi, mis teed pidi see kiri kohale j6uab (ning tegelikult pole seal sinu jaoks mingit vahet) |
|
|
Kommentaarid: 56 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
55 |
|
tagasi üles |
|
|
Demon
HV kasutaja
liitunud: 04.11.2001
|
11.11.2002 20:25:43
|
|
|
TaivoS kirjutas: |
Siit edasi võiks rääkida, et miks peavad enamik arvutifirmasid kliendi soovi täitmiseks kauba eraldi tellima ning miks seda kohe laost võtta ei ole, kuid see läheb veidi teiseks teemaks. Ilmselt natuke pikaks ka.
|
see tuli kah minu n2ite puhul mingil m22ral v2lja, nimelt oli sama vint nii ordis kui ka surfdatas hinnakirjas. vahe aga selles, et surfdata nii pisike, et ei jaksa omal asja kontoris hoida. sellev6rra oli j2lle hind ordi omast soodsam, pisike tuamoodi uberik kuskil p2rap6rgus on yyri poolest palju soodsam kui ordi suured ruumid
pole seal surfdatas enam p2ris pikka aega k2inud, v6ibolla on asjad muutunud
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
Stalker
HV kasutaja
liitunud: 29.10.2002
|
11.11.2002 21:03:01
|
|
|
Ei ole midagi muutunud, samasugune nagu su kirjeldus ikka
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
urho
HV kasutaja
liitunud: 05.11.2001
|
11.11.2002 23:41:53
|
|
|
TaivoS kirjutas: |
Olen tegelikult täiesti nõus.
Siit edasi võiks rääkida, et miks peavad enamik arvutifirmasid kliendi soovi täitmiseks kauba eraldi tellima ning miks seda kohe laost võtta ei ole
|
omal kogemus SurfData-ga, helistasin ja küsisin Lite-On 48/12/48, vastati, et on kohapeal, sõidan kohale-pakutakse Aopen-it ja et minu küsitava saaks järgmine päev, läksin ostsin siis Ordist, kus oli kohapeal olemas. Eks siit moraal, miks midagi võiks ka kohapeal olla.
Ega SurfData nüüd minu arvelt mingit erilist hävingut ei saanud, aga
paar miinuspunni minu silmis said juurde küll.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
Stalker
HV kasutaja
liitunud: 29.10.2002
|
12.11.2002 18:37:34
|
|
|
Nii sain kaardi kätte ja olen oma ostuga siiamaani igati rahul. Võibolla asusin enne natuke rutakalt firma arvustamise juurde. Nüüd sain teada miks nii kaua aega läks ja seda põhjendati adekvaatselt ja põhjalikult mulle ära. Nimelt on SDR ja DDR variantidel mõlemil üks tellimiskood ja mina tahtsin loomulikult DDR-ga. Kuna, aga sellesama ühise tootekoodi tõttu tuli kindlaks teha, et kas Eestisse jõudnud asi on kindlalt, SDR või DDR versioon, siis läkski nii kaua aega. Nii, et vabandused poe ees kui asusin tõesti liiga rutakalt teid arvustama!
|
|
Kommentaarid: 28 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
Spott
HV Guru
liitunud: 08.10.2002
|
12.11.2002 19:25:10
|
|
|
Aga kes selles süüdi on, et poodi maha tehti!
Ise nad süüdi, et antud foorumit ei uuri ja oma huvisid ei kaitse. Inimese teadmatuses hoidmine on juba paras kuritegu! Oleks keegi antud foorumis kiiresti mõne selgitava sõna öelnud, oleks kõik OK!
_________________ Kingitused internetist - NetiKink - tellige endale näiteks HV avatariga ja kasutajanimega tass, t-särk või mõni muu huvitav kingitus sünnipäevaks või muuks tähtpäevaks. |
|
Kommentaarid: 162 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
6 :: |
0 :: |
134 |
|
tagasi üles |
|
|
Demon
HV kasutaja
liitunud: 04.11.2001
|
12.11.2002 19:43:22
|
|
|
mina pirtsaka kliendina olen ikka oma seisukoha juures, et lubatud t2htaegadest mittekinnipidamise korral asja kuitahes h2sti selgitamine ei muuda hilinemise fakti olematuks ega v2hem halvemaks
minu kaart t88tab masinas ikka t2pselt samamoodi hoolimata sellest, kas kulleri vasakul jalal oli konnasilm v6i mitte ning kas enne mulle 6ige kaardi yleandmist kontrolliti selle m2lu tyypi mikroskoobiga v6i neli korda netist vasaku silmaga
mind sellised detailid ei huvita, huvitab hilinemise fakt ning mitte midagi muud.
aga 6nneks pole k6ik minusugused
ja kapitalismi korral (mitu poodi pakub sama kaarti erineva raha ning teenuste kvaliteediga) ei teki mul probleeme, on v6imalik valida omale sobiv hinna/kvaliteedi suhe. kui on saada ainult yhest poest, siis on lugu nati nutusem ning valikuv6imalus on kesisem
|
|
Kommentaarid: 4 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
4 |
|
tagasi üles |
|
|
|