praegune kellaaeg 02.08.2025 23:13:54
|
Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
autor |
|
elukaz
HV Guru

liitunud: 06.09.2004
|
28.07.2025 16:02:39
|
|
|
Polegi öeldud et tasuta. Ise lasin ka esinduselaadses kohas "defekteerida" ja maksin 120 euri nimekirja eest kus oli 4k eest juppe mis kõik "katki" on. Said mu käest ühekordse usalduskrediidi ja vahetasin ise asjad ära, kogu nimekiri oli reaalselt korras tükid, sellega asutuse krediit lõppes, kõik kirjeldatud vead jäid alles ja mul on kastitäis väheses kulumuses originaalosi.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
28.07.2025 16:33:47
|
|
|
napoleon kirjutas: |
teemaalgataja ütles, et esinduse hinnad on talle liiga kallid, siis on siin üks mõtlemise koht. Selle projekti eelarve võib olla suurem kui ühe uue sõiduauto maksumus. Kas selleks on raha? |
rainwall kirjutas: |
Seal öeldi, et vaja on välja vahetada kogu kardaan, mis läheb maksma 2400 eurot koos tööga. Kuna autot oli kiiresti vaja tööl käimiseks, nõustusin. |
Raha paistab olevat.
2400€ eest oleks saanud kiiresti korraliku auto osta või mõnesaja eest kuuks ajaks rentida, et rahulikult asja uurida.
Kas rendiautode andmebaas ja broneerimine on ka plaanis?
_________________ Müüa igasugu asju
Saab 9-3 10-sendise alghinnaga oksjonil |
|
tagasi üles |
|
 |
Prillpapa
HV kasutaja
liitunud: 04.06.2022
|
28.07.2025 17:06:59
|
|
|
rainwall kirjutas: |
Oluline on rõhutada, et see platvorm ei ole riiklik andmebaas, vaid kasutajakeskne lahendus, kus andmete jagamine on vabatahtlik ja kasutaja kontrolli all. Sõiduki digitaalne elulugu on sõiduki omaniku omand ja tema otsustada on, kellele ja millises ulatuses ta seda infot jagab. |
Võtab veidi nõutuks, mille poolest loodav lahendus erineks minu enda senisest lahendusest, kus kõik sõidukiga seotud hinnapakkumised, remondi- ja hooldusarved olen endale arvutisse (tegelikult NAS-i) kogunud, ja see info on samuti minu kontrolli alla ning saan valida kas, kellega või üldse seda infot jagan.
Mida see kasutajakeskne andmebaas juurde annaks, peale järjekordse kasutajaandmete loovutamise koos riskiga, et andmed jalutama lähevad või kuskil reklaamifirmadele äritakse.
Rikutuse vaatest saaks seda andmebaasi eeldatavat usaldusväärtust ära kasutada, kus juba sõidukit soetades tead ju et kunagi tuleb sõidukist loobuda, lood usaldusväärsesse andmebaasi kohe algusest ilusa ajaloo, kus teadlikult dokumenteerid ainult positiivsed ja väärtust tõstvad asju, hooldused, mõne kalli jupi vahetus jms, samas jätad sisestamata selle et külg ära sõideti, ning ka liiga matsakas remondiarvete pakk võib järelturul kahtepidi mõjuda - "vot kui usinalt remonditud" vs "on ikka inimesel õnnetus sattunud, ise küll sellist pidada ei jaksaks"
Või teistpidi küsides kas keegi tahaks sõidukit mis on uppunud, üle katuse rullunud, natuke põlenud aga taastatud ja ilusti kirjas - no ei reklaamita kõike ajalugu mingil põhjusel. Isegi profid autoärikad, kes igasuguse salongi lekkinud veega, kus hallitab-haiseb, pestakse, vahetatakse ära, nagu prillikivi - ei maini keegi, et mis kõnts enne oli, et vaat kui palju vaeva nägime.
Tegelikult ma ei taha maha teha, aga arenenud kriitikameelega kipun ka "miks ei saa", kuigi toredam oleks aidata "kuidas saaks"
_________________ --- |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
28.07.2025 17:13:31
|
|
|
Prillpapa kirjutas: |
rainwall kirjutas: |
Oluline on rõhutada, et see platvorm ei ole riiklik andmebaas, vaid kasutajakeskne lahendus, kus andmete jagamine on vabatahtlik ja kasutaja kontrolli all. Sõiduki digitaalne elulugu on sõiduki omaniku omand ja tema otsustada on, kellele ja millises ulatuses ta seda infot jagab. |
Võtab veidi nõutuks, mille poolest loodav lahendus erineks minu enda senisest lahendusest, kus kõik sõidukiga seotud hinnapakkumised, remondi- ja hooldusarved olen endale arvutisse (tegelikult NAS-i) kogunud, ja see info on samuti minu kontrolli alla ning saan valida kas, kellega või üldse seda infot jagan.
|
Wtf? Kas kõik teised on sina?
|
|
tagasi üles |
|
 |
napoleon
Unknown virus

liitunud: 08.12.2008
|
28.07.2025 17:20:58
|
|
|
von Wu kirjutas: |
Raha paistab olevat.
2400€ eest oleks saanud kiiresti korraliku auto osta või mõnesaja eest kuuks ajaks rentida, et rahulikult asja uurida.
Kas rendiautode andmebaas ja broneerimine on ka plaanis? |
2400€ eest ei saa sa arendajat isegi üheks kuuks. Seda asja paari kuuga valmis ei tee. Ja arendus ei pruugi olla seal kõige suurem kulu, päris palju läheb turunduse peale, et kliendid ja pakkujad seda kasutama saada.
|
|
tagasi üles |
|
 |
von Wu
HV Guru

liitunud: 12.10.2007
|
28.07.2025 17:25:52
|
|
|
Lihtsalt näide, et 2200-2400 on kohe ilma mõtlemata taskust võtta.
Turunduse maksavad pakkujad kinni, aga selleks on vaja neile idee maha müüa.
_________________ Müüa igasugu asju
Saab 9-3 10-sendise alghinnaga oksjonil |
|
tagasi üles |
|
 |
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
28.07.2025 17:26:15
|
|
|
Aed ja aiaauk teil.
|
|
tagasi üles |
|
 |
rainwall
HV vaatleja

liitunud: 13.03.2006
|
29.07.2025 10:10:57
|
|
|
Vastus Etzile:
Etz kirjutas: |
Miks inimesed kalduvad arvama, et defekteerimine peaks olema tasuta töö?
Selles suhtes, et ma olen elus ka auto remondiga kokku puutunud (puutun ka hobikorras ka praegugi veel) ja teinekord tähendab defekteerimine juba mõne sõlme osandamist kasvõi osaliselt ja selles kontekstis ei ole just kuigi mõistliks ee taas kokku alduda, ilma remonditamata ja kliendile paber ulatada, millega too saaks siis minna odavamait pakkumist jahtima.
1/3 tööd on ju juba defekteerimise käigus tehtud ja teine 1/3 saab tehtud seda tagasi kokku ladudes ja siis imestataksegi, kuidas vea otsing üksi on üle poole remondi hinnast. |
Väga õige tähelepanek, et defekteerimine on töö, mis nõuab aega ja oskusi ning sellel on oma hind. Platvormi eesmärk ei ole dikteerida teenusepakkujate hindu, vaid pakkuda neile keskkonda, kus nad saavad oma teenused ja hinnastamise läbipaistvalt välja tuua.
See tähendab, et töökoda saab platvormil selgelt märkida diagnostika või defekteerimise tasu, andes kliendile kohe ülevaate oodatavatest kuludest. See aitab kaasa usalduse loomisele ja vähendab olukordi, kus kliendid tunnevad end petetuna. Platvormi peamine väärtus ongi selles, et see aitab kuldsete kätega inimestel ja ausatel ettevõtetel oma teenuseid nähtavaks teha ning leida kliente, kes hindavad selgust ja kvaliteeti.
Vastus napoleonile:
napoleon kirjutas: |
Teine äärmus, et hakatakse sümptomite pealt midagi oletama ja juppe vahetama.
Uuemad autod oskavad muidugi paljude murede puhul ise ka öelda, mis neil häda on, aga siiski mitte iga murega.
Aga tulles nüüd teemasse tagasi, siis teemaalgataja ütles, et esinduse hinnad on talle liiga kallid, siis on siin üks mõtlemise koht. Selle projekti eelarve võib olla suurem kui ühe uue sõiduauto maksumus. Kas selleks on raha? See on mitmes mõttes üsna suure riskiga ehk näiteks mina sellise asja peale oma kodu tagatisel laenu vms. ei võtaks.
Igasuguseid margipõhiseid ja üldisemaid foorumeid ja FB gruppe on, kus varuosade ja teenuse pakkujad ka sõna võtavad ehk idee, et paneme alustuseks miski poolpiduse WP lehe püsti ja vaatab kuidas edasi, ei tööta samuti.
Ehk alustuseks tuleks läbi mõelda, kas on üldse vahendeid selle projekti teostamiseks |
Väga head ja asjakohased tähelepanekud! Nõustun, et sümptomite pealt oletamine ja ebavajalik juppide vahetus on suur probleem, mis tekitab usaldamatust. Platvormi eesmärk on pakkuda just seda selgust ja läbipaistvust, et autoomanikud saaksid teha teadlikke otsuseid ja vältida ebameeldivaid üllatusi.
Mis puudutab projekti eelarvet ja rahastust – olete täiesti õigel teel, et selline ettevõtmine nõuab märkimisväärseid vahendeid. See ei ole kindlasti "poolpidune WP leht", vaid läbimõeldud ja pikaajaline projekt. Oleme sellega arvestanud ja tegeleme aktiivselt vajaliku rahastuse kaasamisega, et tagada projekti teostamine ja jätkusuutlikkus.
Kuigi sarnaseid foorumeid ja gruppe on olemas, on platvormi väärtus just selle struktureeritud ja integreeritud lähenemises. Eesmärk on pakkuda ühtset keskkonda, mis lahendab probleeme, mida praegused lahendused ei suuda, aidates samal ajal kuldsete kätega ettevõtetel nähtavaks saada ja kliente leida. Tänan teid ausa tagasiside eest!
Vastus elukazile:
elukaz kirjutas: |
Polegi öeldud et tasuta. Ise lasin ka esinduselaadses kohas "defekteerida" ja maksin 120 euri nimekirja eest kus oli 4k eest juppe mis kõik "katki" on. Said mu käest ühekordse usalduskrediidi ja vahetasin ise asjad ära, kogu nimekiri oli reaalselt korras tükid, sellega asutuse krediit lõppes, kõik kirjeldatud vead jäid alles ja mul on kastitäis väheses kulumuses originaalosi. |
Teie kogemus on äärmiselt frustreeriv ja kahjuks liiga levinud näide sellest, miks autoomanikel puudub usaldus. Just selliseid olukordi püüab platvorm lahendada.
Meie eesmärk on luua keskkond, kus:
Läbipaistvus ja usaldus on esikohal.
Teenusepakkujate reitingud ja tagasiside aitavad teistel klientidel valida usaldusväärseid kohti.
Tööd ja diagnoosid on dokumenteeritud, et vältida arusaamatusi ja pakkuda selget ülevaadet tehtud toimingutest.
Loodame, et selline lähenemine aitab esile tõsta häid / ausaid tegijaid ning vähendab olukordi, kus kliendid tunnevad end petetuna.
Vastus von Wule:
von Wu kirjutas: |
napoleon kirjutas:teemaalgataja ütles, et esinduse hinnad on talle liiga kallid, siis on siin üks mõtlemise koht. Selle projekti eelarve võib olla suurem kui ühe uue sõiduauto maksumus. Kas selleks on raha?
rainwall kirjutas:Seal öeldi, et vaja on välja vahetada kogu kardaan, mis läheb maksma 2400 eurot koos tööga. Kuna autot oli kiiresti vaja tööl käimiseks, nõustusin.
Raha paistab olevat.
2400€ eest oleks saanud kiiresti korraliku auto osta või mõnesaja eest kuuks ajaks rentida, et rahulikult asja uurida.
Kas rendiautode andmebaas ja broneerimine on ka plaanis? |
Aitäh kommentaaride eest. See 2400-eurone juhtum oli minu jaoks valus õppetund ja just see olukord, kus info puudumine ja ajasurve viisid halva otsuseni. See ei olnud niivõrd "raha olemasolu" küsimus, kuivõrd see, et puudus usaldusväärne ja mugav viis leida alternatiive või saada selgust enne sellise kuluka otsuse tegemist. Platvormi eesmärk ongi pakkuda paremat ülevaadet ja valikuvõimalusi, et keegi ei peaks sarnasesse olukorda sattuma.
Mis puudutab rendiautode andmebaasi ja broneerimist – jah, see on osa platvormi pikaajalisest visioonist. Soovitakse pakkuda võimalust leida ja broneerida erinevaid rendisõidukeid (nii maa-, vee- kui ka õhusõidukeid) ühest kohast, et reisidel või ootamatutes olukordades oleks mugav lahendus olemas.
Vastus Prillpapale:
Prillpapa kirjutas: |
rainwall kirjutas:Oluline on rõhutada, et see platvorm ei ole riiklik andmebaas, vaid kasutajakeskne lahendus, kus andmete jagamine on vabatahtlik ja kasutaja kontrolli all. Sõiduki digitaalne elulugu on sõiduki omaniku omand ja tema otsustada on, kellele ja millises ulatuses ta seda infot jagab.Võtab veidi nõutuks, mille poolest loodav lahendus erineks minu enda senisest lahendusest, kus kõik sõidukiga seotud hinnapakkumised, remondi- ja hooldusarved olen endale arvutisse (tegelikult NAS-i) kogunud, ja see info on samuti minu kontrolli alla ning saan valida kas, kellega või üldse seda infot jagan.
Mida see kasutajakeskne andmebaas juurde annaks, peale järjekordse kasutajaandmete loovutamise koos riskiga, et andmed jalutama lähevad või kuskil reklaamifirmadele äritakse.
Rikutuse vaatest saaks seda andmebaasi eeldatavat usaldusväärsust ära kasutada, kus juba sõidukit soetades tead ju et kunagi tuleb sõidukist loobuda, lood usaldusväärsesse andmebaasi kohe algusest ilusa ajaloo, kus teadlikult dokumenteerid ainult positiivsed ja väärtust tõstvad asju, hooldused, mõne kalli jupi vahetus jms, samas jätad sisestamata selle et külg ära sõideti, ning ka liiga matsakas remondiarvete pakk võib järelturul kahtepidi mõjuda - "vot kui usinalt remonditud" vs "on ikka inimesel õnnetus sattunud, ise küll sellist pidada ei jaksaks"
Või teistpidi küsides kas keegi tahaks sõidukit mis on uppunud, üle katuse rullunud, natuke põlenud aga taastatud ja ilusti kirjas - no ei reklaamita kõike ajalugu mingil põhjusel. Isegi profid autoärikad, kes igasuguse salongi lekkinud veega, kus hallitab-haiseb, pestakse, vahetatakse ära, nagu prillikivi - ei maini keegi, et mis kõnts enne oli, et vaat kui palju vaeva nägime.
Tegelikult ma ei taha maha teha, aga arenenud kriitikameelega kipun ka "miks ei saa", kuigi toredam oleks aidata "kuidas saaks" |
Väga head ja kriitilised küsimused! Mõistan täielikult teie muret andmete turvalisuse ja võimaliku kuritarvitamise osas.
Teie praegune lahendus, kus kogute andmed oma arvutisse või NAS-i, on kindlasti üks viis sõiduki ajaloo haldamiseks. Platvormi väärtus ei seisne aga mitte andmete hoidmises, vaid eelkõige automatiseerimises, standardiseerimises ja jagamise lihtsuses, mis pakub laiemat kasu:
Mugavus ja aja kokkuhoid: Enamiku autoomanike jaoks ei ole isikliku digitaalse hooldusraamatu pidamine igapäevaselt teostatav. Platvormi eesmärk on luua automatiseeritud ajalugu, kus teenusepakkujad saavad tehtud tööd sisestada otse süsteemi. See säästab aega nii kliendil kui ka teenindusel.
Kiirem ja täpsem diagnostika: Kui auto viiakse teise töökotta, saab teenindus platvormi kaudu (kui klient on andnud loa) kiirelt ligi sõiduki ajaloole. See aitab neil kiiremini tuvastada vigu ja teha oma tööd efektiivsemalt, sest nad näevad, milliseid osi on hiljuti vahetatud või milliseid probleeme on varem esinenud. See aitab töökodadel keskenduda keerukate "projektiautode" asemel lihtsamatele ja tulusamatele töödele.
Usaldus ja läbipaistvus: Ostja ja müüja rollist rääkides – ostja soovib näha, kui tihti autot on hooldatud ja kas näiteks on alati käidud käsipesulas. Müüja soovib saada oma sõiduki eest kõrgemat hinda. Platvormi dokumenteeritud ajalugu, mida ei saa lihtsalt Wordis valmis kirjutada ja kettale salvestada, õigustab küsida paremat hinda. See annab ostjale kindluse ja usalduse, et tegemist on hooldatud sõidukiga. See aitab eristada kvaliteetseid sõidukeid ja teenusepakkujaid.
Reisides abi taskus: Kui olete reisil ja vajate abi, on sõiduki ajalugu koheselt kättesaadav, mis lihtsustab probleemi lahendamist.
Platvormi eesmärk ei ole pakkuda Google Storage'i või NAS-i liidestust, sest see on liiga spetsiifiline ja ei lahenda laiemat probleemi. Vajame oma tsentraliseeritud ja turvalist andmebaasi, mis tagab andmete ühtsuse ja kättesaadavuse kõigile platvormi kasutajatele ja teenusepakkujatele, kes on sellega liitunud.
Andmete turvalisus on platvormi jaoks prioriteet ja sellele pööratakse suurt tähelepanu. Platvormi maine sõltub just kasutajate usaldusest. Hindan teie kriitilist meelt ja soovi aidata. Just sellised arutelud aitavadki ideed edasi arendada, et see oleks võimalikult kasulik ja usaldusväärne.
Vastus Janisele:
Janis kirjutas: |
Prillpapa kirjutas:rainwall kirjutas:Oluline on rõhutada, et see platvorm ei ole riiklik andmebaas, vaid kasutajakeskne lahendus, kus andmete jagamine on vabatahtlik ja kasutaja kontrolli all. Sõiduki digitaalne elulugu on sõiduki omaniku omand ja tema otsustada on, kellele ja millises ulatuses ta seda infot jagab.Võtab veidi nõutuks, mille poolest loodav lahendus erineks minu enda senisest lahendusest, kus kõik sõidukiga seotud hinnapakkumised, remondi- ja hooldusarved olen endale arvutisse (tegelikult NAS-i) kogunud, ja see info on samuti minu kontrolli alla ning saan valida kas, kellega või üldse seda infot jagan.
Wtf? Kas kõik teised on sina? |
Täpselt see ongi point, Janis! Enamikul inimestel ei ole isiklikku NAS-i lahendust ega aega ja oskusi oma sõiduki ajalugu nii süsteemselt käsitsi hallata.
Platvormi eesmärk ongi pakkuda lihtsat ja automatiseeritud lahendust just sellele suurele enamusele. See on loodud selleks, et iga autoomanik saaks mugavalt ja turvaliselt oma sõiduki ajalugu hallata ning seda vajadusel usaldusväärselt jagada. Samuti on see loodud selleks, et aidata nähtavaks saada neil kuldsete kätega teenusepakkujatel, kes muidu "rat racest" välja ei pääse.
Vastus napoleonile:
napoleon kirjutas: |
von Wu kirjutas:
Raha paistab olevat.
2400€ eest oleks saanud kiiresti korraliku auto osta või mõnesaja eest kuuks ajaks rentida, et rahulikult asja uurida.
Kas rendiautode andmebaas ja broneerimine on ka plaanis?
2400€ eest ei saa sa arendajat isegi üheks kuuks. Seda asja paari kuuga valmis ei tee. Ja arendus ei pruugi olla seal kõige suurem kulu, päris palju läheb turunduse peale, et kliendid ja pakkujad seda kasutama saada. |
Teil on täiesti õigus, et 2400 eurot on sellise projekti jaoks väga väike summa ja arendus võtab oluliselt kauem aega kui paar kuud. See on väga ambitsioonikas ja pikaajaline ettevõtmine, mis nõuab märkimisväärseid investeeringuid nii arendusse kui ka turundusse.
Oleme sellega arvestanud ja projekti taga on põhjalikud plaanid, mis hõlmavad vajaliku rahastuse kaasamist. Eesmärk on luua jätkusuutlik platvorm, mis pakub reaalset väärtust nii teenusepakkujatele, aidates neil nähtavaks saada ja oma tööd efektiivsemalt korraldada, kui ka autoomanikele, taastades usalduse ja pakkudes mugavust. See ongi see, mis peaks kliente ja pakkujaid platvormi kasutama panema. (Esimene samm on foorum )
Vastus von Wule:
von Wu kirjutas: |
Lihtsalt näide, et 2200-2400 on kohe ilma mõtlemata taskust võtta.
Turunduse maksavad pakkujad kinni, aga selleks on vaja neile idee maha müüa. |
See 2400-eurone juhtum oli minu jaoks valus õppetund ja just see olukord, kus info puudumine ja ajasurve viisid halva otsuseni. See ei olnud niivõrd "raha olemasolu" küsimus, kuivõrd see, et puudus usaldusväärne ja mugav viis leida alternatiive või saada selgust enne sellise kuluka otsuse tegemist. Platvormi eesmärk ongi pakkuda paremat ülevaadet ja valikuvõimalusi, et keegi ei peaks sarnasesse olukorda sattuma.
Mis puudutab turunduskulusid – jah, teenusepakkujate kaasamine ja neile platvormi väärtuse "maha müümine" on kriitilise tähtsusega. Platvormi peamine väärtuspakkumine neile on just nähtavuse loomine ja uute klientide toomine, ilma et nad peaksid ise suuri summasid reklaami alla panema. See ongi see, mis peaks neid motiveerima platvormiga liituma ja aitama katta ka platvormi tegevuskulusid.
|
|
tagasi üles |
|
 |
|
lisa lemmikuks |
|
|
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
|
|
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
|