Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
14.08.2024 19:13:50
|
|
|
esiotsa kõrgemaks muutumine saab loogiliselt võttes muuta su sõiduvahendi vaid VÄHEM äkilisemaks (täpsemalt siis on pööramine see, mis muutub vähem või rohkem äkiliseks)- põhjus on väga lihtne, rake angle suureneb, ja sellega koos ka trail suureneb pisut.
võibolla siis oli nii, et "tühjalt" on amordiga kahvliga esiotsa pisut kõrgem, aga kui peale läheb siis vajub see nö. amort sedavõrd palju kokku, et nüüd tegelikult on esiots hoopis madalamal, siis muutub küll geomeetria äkilisemaks.
teine ja tõenäolisem põhjus miks asi tõmblevaks muutus on see, et uuel hargil on trail juba algselt väiksem/liiga väike tehtud. sel juhul ka suurenenud esiotsa kõrgus ega suurem rake angle ei kompenseeri seda ära ning juhitavus muutubki liiga "kiireks" ehk äkiliseks, ebakindlaks ja ebamugavaks. see on nii ehk naaa suurema osa tõuksiga probleem juba algselt ja tehasest
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
14.08.2024 20:15:59
|
|
|
Pilt suvalisest vanast jalgrattast. Vaadake esiharki. Uutel on ta sirge, sest muudeti raami kujundust.
Aga tõuksil on üsna keeruline esikahvel kalde alla panna, kuigi juhitavust annaks see palju juurde.
Mina insener ja mingi lahendaja pole. Aga küll tulevad uuemad ja paremad tõuksid peale.
|
|
Kommentaarid: 310 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
263 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
15.08.2024 00:45:59
|
|
|
Wiltz kirjutas: |
teine ja tõenäolisem põhjus miks asi tõmblevaks muutus on see, et uuel hargil on trail juba algselt väiksem/liiga väike tehtud. sel juhul ka suurenenud esiotsa kõrgus ega suurem rake angle ei kompenseeri seda ära ning juhitavus muutubki liiga "kiireks" ehk äkiliseks, ebakindlaks ja ebamugavaks. see on nii ehk naaa suurema osa tõuksiga probleem juba algselt ja tehasest |
Eesti keeles järeljooks ehk see, mis ratta otseks keerab, kui lenksust lahti lasta. Tõuksitootja on sellega mingil määral ilmselt arvestanud (kuigi mitte ülemäära), suvalise kõige odavama aftermarket esikahvli korral võib see aga vabalt täiesti olematu või isegi vastupidine olla.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
15.08.2024 03:32:00
|
|
|
ilmselt jah siis järeljooks, pole ise neid eestikeelseid termineid kunagi näinud ega kasutanud, aga teen ringrajatsikleid ja nende geomeetriat/vedrustust ning ingliskeelsetest materjalidest siis jah trail on see asi, mis määrab ja muudab et kui äkiline või aeglane keeramine on. näiteks igasugused chopperid ja pika hargiga asjad, nendega on suht võimatu üldse kiirelt suunda muuta
ma isiklikult kahlustan, et ega need tõuksitootjad just väga mingit engineeringut küll ei pane oma asjade geomeetriasse. isegi mõned üsnagi nimekad asjad, mida ise olen omanud või millega sõitnud, on tegelikult olnud ikkagi suhteliselt masendava "juhitavusega". st. oleksin need kõik ümber teinud...kui viitsiks või oleks piisavalt motivatsiooni. samas eks hästi aeglaselt sõites on see liigselt kiire keeramine jälle tihtipeale hea.
SDD, tegelikult ei ole tõuksil seal absoluutselt mitte midagi keerulist. traili suurendada on ÜLIMALT lihtne ja selle jaoks ei pea üldse tingimata harki suurema kalde alla panema. fork offseti saab muuta. aga ega geomeetria kokkuvõttes pole muidugi üldse mitte mingi lihtne teema. näiteks kui traili ehk järeljooksu suurendada siis muutub kohe suuremaks ka steering effort. see omakorda jällegi tähendab, et nõrgemad isendid ei pruugi enam saada keeratud nende hädiste 30cm laiuste lenksudega jne
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
15.08.2024 15:28:17
|
|
|
Kuskil seal 20-25 km/h kandis on ka piir, kus tsikli (tegelikult ka jalgratta) puhul hakkab tuima rooliga soovitud suunas pööramise asemel toimima kallutamisega pööramine ja vasturoolimine. Just see tagab suuremal kiirusel stabiilse sõidu. Väikeste rataste ja kahtlase sõiduasendiga elektritõuksiga ei saavuta seda vist kuidagi.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
15.08.2024 16:44:49
|
|
|
rex...ei, päris nii see ei ole. kõik kaherattalised saavad pöörata ja pööravad nagunii vaid läbi kallutamise, kõigil kiirustel. see ei taga mingit stabiilset sõitu, vaid see on ainuke viis kuidas kaherattalisega üldse sõita saab. lõppude lõpuks on see lihtsalt basic füüsika. selleks et kallutama saada on erinevaid võimalusi.
ja see "vasturoolimine" ei oma siin suurt mingit tähtsust ning sellest paluks mitte jahuma hakata. niigi pool juutuubi on seda jama täis ja igasugused "spetsialistid" üksteise võidu seletavad seal suurem osa neist ajab seejuures jama.
millest ma rääkisin on see, et mida suurem trail, seda raskem on lenksu keerata. ei oma tähtsust kuhu poole sa seda parasjagu keerad ja miks. kiirusest sõltub küll jah, mida suurem kiirus, siis omakorda seda raskem. eks võibolla see ongi jällegi üks põhjus miks tõuksidel nii väike trail tehakse. lihtsalt minumeelest see on vale lahendus ja kasutada tuleks laiemat lenksu. aga siis ei mahu kahe puu (inimese vahelt) läbi igatahes jah, common physics. sama teema on mootorratastel ning sellega tootjad mängivad ja katsetavad. see ka põhjus miks erinevad rattad on erineva "juhitavusega" ja igasugused reviewerid siis kirjutavad kuidas see keeras nii lihtsalt ja too teine oli nii stabiilne sirgelt ja kiiresti sõites. mingit "parimat" lahendust seal pole, küll aga teatud parim vahemik, teatud otstarbe jaoks. tõuksidel on asi nii piiripealne, et väikse muudatuse teed (vales suunas) siis muutub olukord juba laus katastroofiliseks
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
15.08.2024 19:00:14
|
|
|
Ma sõidan aegajalt nii tõuksi, tavalise MTB kui tsikliga ja räägin oma kogemustelt (ringrajal rangluu murtud - check!). Aeglaselt sõites ei ole vaja midagi kallutada. Vasturoolimine (vasakule suundumiseks vajutad vasaku lenksuotsa peale) on kiiremal sõidul ainus viis normaalselt sõita. Kui sa sõitnud oled, tead vast isegi.
https://epl.delfi.ee/artikkel/120314932/kristjan-jarvan-joobes-autojuhti-ootab-kriminaalkaristus-touksijuht-aga-magab-end-haiglas-valja-ja-soidab-edasi
tsitaat: |
Juba augusti lõpul peaks Tallinnasse tulema Tšehhi rattarendifirma Rekola 200 roosat jalgratast ja möödunud nädalal kohtusin ma ühe Läti ettevõtte esindajatega, kellel on plaan tuua uuest aastast Tallinnasse 1000 elektrilist kergmopeedi. |
Viimased siis tõenäoliselt reg nr-ga?
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
15.08.2024 19:16:46
|
|
|
Täitsa pekkis kui kirjuks elu läheb. Kondi purunemisi saab väga palju olema ja ei jõua politsei ka kõike kontrollida.
|
|
Kommentaarid: 310 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
263 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
15.08.2024 19:24:12
|
|
|
algklasside õppekavva liiklusõpe tekitada. Kohe ilmselgelt ei fixi probleemi aga pikemas vaates ilmselt tuleks kasuks.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
15.08.2024 19:40:12
|
|
|
Õppekäik traumapunkti oleks kasulikum kui seal parasjagu mõnda (tõuke)ratturit lapitakse
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
15.08.2024 19:43:52
|
|
|
bladerunner kirjutas: |
Õppekäik traumapunkti oleks kasulikum kui seal parasjagu mõnda (tõuke)ratturit lapitakse |
Jap!
|
|
Kommentaarid: 310 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
263 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
16.08.2024 11:20:08
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
algklasside õppekavva liiklusõpe tekitada. Kohe ilmselgelt ei fixi probleemi aga pikemas vaates ilmselt tuleks kasuks. |
Kas enam ei ole seda? Minu ajal oli. Ei olnud muidugi ülidetailne liikluseeskirja õppimine, pigem natuke maalähedasem ehk kuidas liikluses nii käituda, et õnnetusse ei satuks.
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
SSD
HV Guru
liitunud: 18.01.2006
|
16.08.2024 18:13:23
|
|
|
napoleon kirjutas: |
salatoimik kirjutas: |
algklasside õppekavva liiklusõpe tekitada. Kohe ilmselgelt ei fixi probleemi aga pikemas vaates ilmselt tuleks kasuks. |
Kas enam ei ole seda? Minu ajal oli. Ei olnud muidugi ülidetailne liikluseeskirja õppimine, pigem natuke maalähedasem ehk kuidas liikluses nii käituda, et õnnetusse ei satuks. |
Ei ole jah midagi. Kui ratturi luba teed, siis on väike liikluskoolitus ka, aga muidu mitte.
|
|
Kommentaarid: 310 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
263 |
|
tagasi üles |
|
|
kjaups
MeesKesTuliMetsast
liitunud: 02.02.2005
|
17.08.2024 06:38:45
|
|
|
Ennem kui ma vastavasse ikka jõudsin, siis oli meil koolis ka väikse tasu eest omale B kati koolitus sebida (ametlik) ning muidugi, kui ma sinna maale jõudsin, siis ainult täie raha eest, sest kooli alt koliti ära.
Velo lube sai teha, eraldi mingid koolitused olid ka. Kooli alal oli velo rada maas, äkkpidurdused, kaheksad jne teemaga.
Tänapäeval kooli osas enam ei tea, pole kuskil sellist asja enam silma jäänud ringi uidates. Lasteaias on liikluskorralduse õppe (päeva tundides sees olnud) ning ka ühes lastehoius käidi lausa ringi ja õpetati kuidas käituda alla kahe aastasele
Aga velo ja tõuks linnarumis erinevad loomad ju... Veloga ise sõtkud ja on aega liiklust jälgida, tõuks pannakse linnaruumis kuidas välja annab ja käib YOLO elu nautlemine.
_________________ YAGA müügiputka - SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: 3D Touch V3.2 15€ |
|
Kommentaarid: 165 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
134 |
|
tagasi üles |
|
|
siinus
HV Guru
liitunud: 20.01.2007
|
18.08.2024 16:14:36
|
|
|
Mul lasteaiast ja koolist ei meenu mingit liiklusõpet. Käisin jalgrattaluba tegemas Kullos. Turistiga
_________________ suck less | ANNA MU SAI!
Ma arvasin, et see oli Priit, aga tegelikult oli Tõnu, |
|
Kommentaarid: 66 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
19.08.2024 04:23:28
|
|
|
pole kuskil kunagi midagi õpetatud, mingit jalgrattaluba pole teinud ega isegi sellise asja peale tulnud. tavalist B katti pidi ikka ise tegema minema (ja loomulikult selle eest ka ise maksma)...samas eks selleks ajaks oli ammu juba selge nii jalgratta, mootorratta kui autoga sõit. sai mindud reegleid ja seadusi õppima...või noh kui aus olla siis tol hetkel eelkõige ikkagi lihtsalt templit kätte saama. liikluseeskirju (põhitõdesid vähemalt) õpetasid oma vanemad, vanavanemad, üks hea endast nii mõnigi aasta vanem sõber.
samas mäletan, et B katti läksin tegema küll kuskile mingisse a'la pääsküla kooli. seal siis mingi vanamees klassiruumis luges jutlusi ja sama vanamees tegi mingitel muudel aegadel ka lastele sõitu. suht odav oli, aga vanamees oli paras krdi tromboon ka sõimas ja karjus ja vehkles ja närvitses seal kõrvalistmel. tänapäeva noortel oleks eneka laks KOHE peale üht sellist sõidutundi ilmselt. või siis eluaegne lapsepõlvetrauma ja närvivapustus.
mis puudutab seda velo ja tõuksi võrdlust siis ma nii radikaalse ja ühekülgse võrdluse ja kirjeldusega küll nõustuda ei saa. on ikka VÄGA erinevaid sõitjaid nii ühe kui teise seljas. minusugused kütavad veloga hullemini kui tõuksiga. aega liiklust jälgida on sul iga asjaga kui omale selle aja võtad, mitte ei vahi telefoni või puulatvu! tõuksidel olen näinud täitsa seinast seina kulgejaid. enamus sõidavad siiski suhtkoht mõistliku kiirusega ja stabiilselt. probleem tuleb ilmselt pigem sellest, et inimestel puudub kogemus. ei osata arvestada ja asju ette näha...kuna pole (näiteks) veloga sõidetud ringi tervet oma lapsepõlve nii maal kui linnas
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
medicopter
HV kasutaja
liitunud: 07.12.2004
|
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
|
kjaups
MeesKesTuliMetsast
liitunud: 02.02.2005
|
29.11.2024 20:11:45
|
|
|
Kuradima debiilikud... Sõidan mururraktoriga üle 3 meetri laiuse tee, et ühelt murulapilt teisele saada ja pean suveks kindlustuse tegema?
Sest päevas sõidab sealt 10 autot läbi ja äkki nüüd nende elatud aastate jooksul tuleb sõidab üks neist mulle otsa ja ma kannatanu oleksin kindlustatud?
Päriselt, palun pange paar ametniku mind varitsema ja fikseerige seaduserikkumine!
_________________ YAGA müügiputka - SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: 3D Touch V3.2 15€ |
|
Kommentaarid: 165 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
134 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
29.11.2024 21:11:09
|
|
|
Aga vb ajad seal murulapil lapse alla? Tahad ise ravikulusi maksta?
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
medicopter
HV kasutaja
liitunud: 07.12.2004
|
29.11.2024 21:42:44
|
|
|
salatoimik kirjutas: |
Aga vb ajad seal murulapil lapse alla? Tahad ise ravikulusi maksta? |
Põhi eesmärk oleks, et isegi kui on kindlustus siis olgu väga väga odav mitte kindlustusfirmade raharööv mida politsei toetab trahvide näol nagu kapitalistide ori. Soomes praegu näiteks on nii ajulagedalt kallis, et 70-80% sõitvat ilma ja ei kavatsevat teha kindlustust.
_________________ Skype alternatiiv tulevikus ja turvalisem ka lisaks |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
|
bladerunner
HV Guru
liitunud: 17.01.2002
|
29.11.2024 23:15:50
|
|
|
No on teie tõuksid siis tõesti >25kg või sõidavad 25+ km/h? Murutraktorid on kindlasti kõik +25kg aga kiirus paljudel siiski alla <14km/h.
Ehk valdavat enamikku kasutajatest see seadus ei puudutaks ju?
_________________ Experience is what you get when you don't get what you want. |
|
Kommentaarid: 168 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
157 |
|
tagasi üles |
|
|
medicopter
HV kasutaja
liitunud: 07.12.2004
|
30.11.2024 02:26:29
|
|
|
bladerunner kirjutas: |
No on teie tõuksid siis tõesti >25kg või sõidavad 25+ km/h? Murutraktorid on kindlasti kõik +25kg aga kiirus paljudel siiski alla <14km/h.
Ehk valdavat enamikku kasutajatest see seadus ei puudutaks ju? |
Inokim ox eco, kaal on 25-26 vahel sest on parema kvaliteediga aku omal installeeritud(vana aku oli kaputt täitsa). Kui hakkavad kaaluma pean sisse paigaldama väikse aku ja kotiga selga võtma suure aku juhul kui sõidan pikka maad. Kui just pole 5-7€ kanti 6 kuu kindlustus kokku sest siis isegi olen nõus tegema ja on loogiline hind sellise pisiasja kohta.
Pole mõtet rääkima tulla et jõuad kallist tõuksi osta sest oma Inokimi sain puruodavalt e odavamalt kui uus Xiaomi vms amortideta tõuks ning ise pidi lihtsalt veits putitama ja töötab nüüd. Uuelt ei jõuaks seda osta nagunii.
_________________ Skype alternatiiv tulevikus ja turvalisem ka lisaks |
|
Kommentaarid: 21 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
20 |
|
tagasi üles |
|
|
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
30.11.2024 02:57:44
|
|
|
üle 25kg ei ole (kuigi võiks tegelt olla, normaalse mahtuvusega aku + mingi basic vedrustus installida ja eks ta tegelikult juba sinna 25 kanti ilmselt läheks ka) aga no üle 25 sõidab loomulikult isegi kui mul keskmine kiirus on alla 25 siis teatud lõikudel loomulikult lasen selle max ~35'ga ikka...ausalt öeldes suhtkoht lihtsalt enda aja raiskamine oleks seda mitte teha, ja mitte midagi turvalisemat selles ei oleks.
aga noh, mind see kindlustuse nõue ei koti, ei plaani midagi kindlustama hakata hetkel. kui tõesti juba 50ga laseks kuskil, siis võibolla isegi mõtleks selle peale...ka vabatahtlikult. samas jah, kui ajuvaba raha küsima hakatakse siis tuimalt keskmist sõrme.
tegelikult oleks päris hea teada, mis need nõutava kindlustuse hinnad siis umbes olema hakkavad ja kas seal on mingid loogilised kordajad ka sees? a'la, et kui mul on näiteks 10+ a olnud A ja B kat load ja avariisid pole muude sõidukitega teinud...siis kas minu kindlustusmakse tõuksile on ikkagi vähemalt mingi 2-3 korda odavam kui mõnel pätakal, kes ei tea mitte midagi liikluseeskirjast, puudub sõidukogemus jne.
pulliks läheb siis kui hakatakse nõudma tõukside arvele võtmist, numbri kandmist ja ülevaatusel käimist
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
Kommentaarid: 273 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
9 :: |
3 :: |
224 |
|
tagasi üles |
|
|
kjaups
MeesKesTuliMetsast
liitunud: 02.02.2005
|
30.11.2024 07:38:55
|
|
|
Wiltz, järgmiseks tuleb murutraktorile ka numbrimärk. Kuna ületatakse ka avaliku teed, siis suunatuled ja pidurituled vaja külge installeerida. Arkist käid veel regad tüübikinnituse ja maksad lisaks aastamaksu, teeks veel igakevadise ülevaatuse kohustuse ka
Öösse korraks isegi lappasin kindlustusi, et kus siis hinda saaks uurida, kuid ainus mis leidsin, oli mingi põllumehe kindlustus.
Raisk, mul laste ATV annab vist kolme akuga 25kg isegi ära Kuna pean järgi jooksma, siis laseb üle 10km/h ka
Mine nüüd sellega kuhugi stendi kiirust mõõtma, murutraktoriga ka, sest mul pole õrna aimugi, mis nende maksimum kiirused on.
Transpordi või jumal teab mis ametnik peatab su kinni. Tuleb rääkima, et näed, ületasid teed, näita kindlustust. Siis kohmetult otsid telefonist mingi lambi murutraktori specid ja ütled, et ei ei Hernandez, tehase poolt maksimum 9 km/h, jätkake oma päevaga.
_________________ YAGA müügiputka - SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: 3D Touch V3.2 15€ |
|
Kommentaarid: 165 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
134 |
|
tagasi üles |
|
|
DigeBeni
HV Guru
liitunud: 06.11.2001
|
30.11.2024 08:27:50
|
|
|
Hea võimalus jälle naabri peale koputada ja ebameeldivusi tekitada
_________________
|
|
Kommentaarid: 194 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
5 :: |
160 |
|
tagasi üles |
|
|
|