Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
08.08.2024 11:00:34
|
|
|
Asi pole sohk, lihtsalt asi toimib nii nagu võiks. See on sama mis juhul kui a'la juhtmevabal hiirel suudetakse vähendada lägi ja siis nimetada seda sohiks.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
psauce
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.03.2011
|
08.08.2024 15:51:54
|
|
|
E-sportlastel tuleb õppida kohanema. Sama hea oleks väita et n-key rollover on sohk. Vastasel korral mängiksid tipp e-sportlased endiselt vanadel PS/2 klaviatuuridel ja rullikhiirtel, sest muidu oleks sohk.
_________________ Kasutajaga meim äri ei tee temapoolse ebaausa käitumise tõttu. |
|
Kommentaarid: 37 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
08.08.2024 16:24:47
|
|
|
psauce kirjutas: |
E-sportlastel tuleb õppida kohanema. Sama hea oleks väita et n-key rollover on sohk. Vastasel korral mängiksid tipp e-sportlased endiselt vanadel PS/2 klaviatuuridel ja rullikhiirtel, sest muidu oleks sohk. |
N-key rollover on muu teema, kuna 10 sõrme on meil enamasti kõigil. Kui klaviatuur hakkab sinu eest nuppe "liigutama" (lahti laskma) oma tarkusega, siis on teema natuke teine võrreldes su näitega.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
psauce
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.03.2011
|
08.08.2024 16:41:17
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
psauce kirjutas: |
E-sportlastel tuleb õppida kohanema. Sama hea oleks väita et n-key rollover on sohk. Vastasel korral mängiksid tipp e-sportlased endiselt vanadel PS/2 klaviatuuridel ja rullikhiirtel, sest muidu oleks sohk. |
N-key rollover on muu teema, kuna 10 sõrme on meil enamasti kõigil. Kui klaviatuur hakkab sinu eest nuppe "liigutama" (lahti laskma) oma tarkusega, siis on teema natuke teine võrreldes su näitega. |
Klaviatuur ei liiguta nuppe sinu eest, tegemist pole makrodega kus üks nupuvajutus = eelsalvestatud kombo. Sul peab endiselt olema 10 näppu. Tegemist on enamvähem sama olukorraga mis n-key rollover endast kujutab - vajutad nuppu samaaegselt ja kõik nupuvajutused töötavad ning klaviatuur ei lähe lukku ega ignoreeri viimast vajutust.
Kas see uudne tehnikaime annab eelise? Võimalik. Tipptasemel mängides valid selle mis on meta ehk sa ei mängi ju mingil 60 hertzisel 1600x900 monitoril vaid ikka 100+ Hz 1920 resoga või suuremal monitoril jne.
_________________ Kasutajaga meim äri ei tee temapoolse ebaausa käitumise tõttu. |
|
Kommentaarid: 37 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
tsap
HV vaatleja
liitunud: 11.06.2006
|
08.08.2024 17:30:19
|
|
|
Igasugused riistvaralised eelised on minumeelest pay to win. Umbes aasta tagasi sain teada mis on counter strafe ja see tundus üsna absurdne. Igal pässil on selle jaoks custom binderite fail mängu kaustas. Samuti tundub absurdne, et võistlustel ei ole lubatud oma faile kasutada, aga sama asja võimaldav klaviatuur on lubatud. Aga noh elu ei olegi õiglane.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
liitunud: 27.01.2003
|
08.08.2024 18:16:13
|
|
|
Auron kirjutas: |
Asi pole sohk, lihtsalt asi toimib nii nagu võiks. See on sama mis juhul kui a'la juhtmevabal hiirel suudetakse vähendada lägi ja siis nimetada seda sohiks. |
Halb võrdlus minu arvates.
Hiire lagi vähendamiseks on vaja wireless tehnoloogiat parendada ehk riistvaraline innovatsioon.
Aga seal on ju tegu abistava tarkvaraka, mis muudab sihtimise lihtsamaks, mitte riistvaralise uuendusega.
Teine tootja:
tsitaat: |
Olime varem sarnasele tehnoloogiale mõelnud, kuid ei hakanud seda välja arendama, sest oli ilmselge, et sellist asja ei tohiks eksisteerida. Meie eesmärgiks on inimeste riistvara arendada nii heaks kui reeglitepäraselt võimalik. |
_________________ 17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..." |
|
Kommentaarid: 373 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
313 |
|
tagasi üles |
|
|
kevku
HV kasutaja
liitunud: 05.10.2007
|
09.08.2024 09:59:05
|
|
|
Kas olümpial kus trekiratas, purjepaat või hobune maksab $100k+ on sohk või mitte?
|
|
Kommentaarid: 7 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
7 |
|
tagasi üles |
|
|
psauce
Kreisi kasutaja
liitunud: 30.03.2011
|
09.08.2024 14:18:50
|
|
|
kevku kirjutas: |
Kas olümpial kus trekiratas, purjepaat või hobune maksab $100k+ on sohk või mitte? |
Asjakohasem näide oleks ehk järgmine - on aasta 2003, kõik kasutavad tipptasemel suurtele auhinnarahadele mängimiseks 100 kroonist rullikhiirt. Tuleb välja uus toode - laserhiir. See uus toode on täpsem, kiirem jne, kuid maksab 1000 krooni. Lisaks on sellel paganal küljel KAKS programmeeritavat lisanuppu! Ajakirjanduses algab suur ulg aka varjatud sisuturundus. Uus tehnoloogia on hirmus, kuid reaalsus on see et kõik kes tahavad saada parimat tulemust valivad selleks parima tööriista.
Nvidia Reflex ON + Boost üle ei nuta keegi. Kui Nvidia kaart annab eelise, siis on loogiline et tipptasemel mängides valid Nvidia kaardi.
Palju suuremat furoori peaks tekitama olukord kus võistlejad mängivad võistlustel tähelepanupuuduseravimite mõju all, on vaimselt laserfokuseeritud ja klõbistavad 200 APM asemel 400 APMi.
Tavaline PS/2 rullikhiir vs 12 lisanupuga laserhiir Razer Naga Trinity - sohk?
Tavaline klaviatuur vs lineaarsete lülititega (veel hullem kui veelgi kiiremad optilised lülitid) - sohk?
Sisseehitatud sihikuvõimekusega või markeriga/teibiga märgistatud ekraan (mängudes kus puusalt laskmisel sihik puudub) - sohk?
Ekraani heleduse sättimine tumedama atmosfääriga mängudes - sohk?
Nimekiri on lõputu. Innovatsiooni selles valdkonnas ei pea kartma. Tulevad uued standardid, uued oskuste laed ja isegi kui suvaline tõmmu otse päästepaadilt ostab endale Razeri klaveri ei hakka ta koheselt konkureerima oma ala proffesionaaliga.
_________________ Kasutajaga meim äri ei tee temapoolse ebaausa käitumise tõttu. |
|
Kommentaarid: 37 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
0 :: |
33 |
|
tagasi üles |
|
|
mina634
HV kasutaja
liitunud: 10.11.2023
|
09.08.2024 14:40:29
|
|
|
Special mängupult, kangiga on isegi etem kui klaviatuur.
_________________ getmonero.org |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
09.08.2024 14:56:42
|
|
|
psauce kirjutas: |
.
Kas see uudne tehnikaime annab eelise? Võimalik. Tipptasemel mängides valid selle mis on meta ehk sa ei mängi ju mingil 60 hertzisel 1600x900 monitoril vaid ikka 100+ Hz 1920 resoga või suuremal monitoril jne. |
ei teagi kuidas tänasel päeval, pole väga viitsinud vahtida neid matche kuid mitte väga kaua aega tagasi mängiti cs-i mingi 640*480 resoga full hd monitori peal
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
10.08.2024 09:23:58
|
|
|
SKG kirjutas: |
Aga seal on ju tegu abistava tarkvaraka, mis muudab sihtimise lihtsamaks... |
Ei ole. Ainuke asi mis see teeb on see, et klaval klahvi vajutades viimane klahvivahetus kohe töötab olenemata kas eelmine klahv on alla vajutatud või mitte.
Ehk optilise switchi võrdlus tavalisega on hästi kohane - vajutus on täpsem ja kiirem - mitte midagi ei toimu "ise".
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
tsap
HV vaatleja
liitunud: 11.06.2006
|
10.08.2024 11:59:38
|
|
|
Auron kirjutas: |
Ainuke asi mis see teeb on see, et klaval klahvi vajutades viimane klahvivahetus kohe töötab olenemata kas eelmine klahv on alla vajutatud või mitte.
|
Counter Strike on kirjutatud niimoodi, et korraga vastassuunas liikumise klahvi vajutamised registreeritakse kui mõlema klahvi vabastamine. See on default seade, mis muudab sihtimise ebatäpseks. Konsoolis keybinder käskudega on seda võimalik üle kirjutada, aga turniiridel ei ole lubatud. Uutes optilistes klaviatuurides jookseb tarkvara enne arvutit, millega saab klahvivajutuste registreerimist oma soovi järgi sättida.
Kogu see lugu kõlab sedamoodi, et kaks tootjat on omavahel kokku leppinud simpidelt papi kokku rehitsemises.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
mina634
HV kasutaja
liitunud: 10.11.2023
|
10.08.2024 18:03:53
|
|
|
Aitäh. Ei mängi enam.
_________________ getmonero.org |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
11.08.2024 17:34:15
|
|
|
tsap kirjutas: |
Auron kirjutas: |
Ainuke asi mis see teeb on see, et klaval klahvi vajutades viimane klahvivahetus kohe töötab olenemata kas eelmine klahv on alla vajutatud või mitte.
|
Counter Strike on kirjutatud niimoodi, et korraga vastassuunas liikumise klahvi vajutamised registreeritakse kui mõlema klahvi vabastamine. See on default seade, mis muudab sihtimise ebatäpseks. Konsoolis keybinder käskudega on seda võimalik üle kirjutada, aga turniiridel ei ole lubatud. Uutes optilistes klaviatuurides jookseb tarkvara enne arvutit, millega saab klahvivajutuste registreerimist oma soovi järgi sättida.
Kogu see lugu kõlab sedamoodi, et kaks tootjat on omavahel kokku leppinud simpidelt papi kokku rehitsemises. |
See, et mingi 10 000 aastat vana mäng on pooletoobise süsteemiga ei tähenda, et nüüd kogu maailm peab sellepärast seisma jääma. Aga sellegipoolest - kui on selline süsteem siis peaks raudselt olema turniiridel sedasi kus kõik mängivad ühesuguse klaviatuuriga, sest mehhaanilised klavad on ka vägga erinevad - osadel on vägakerge vajutada, aktiveerimispunkt on väga vähese maaga ja rebound on ka ülikiire - ilmselge sohk.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
Ramones
HV veteran
liitunud: 09.07.2004
|
13.08.2024 02:26:51
|
|
|
Veider on see, et täpselt sama funktsionaalsus on võimalik saavutada AHK skripti või mängu konfig failiga, aga millegipärast pole see lubatud aga samas kui klaviatuuri FW seda teeb, siis justkui on ok. Enivei ainsad mängud, kus see toimib on CS2 ja Valorant. Mängud, kus mängija liikumisele on lisatud inerts (nt. Apex), ei saa sellest mitte mingit kasu.
|
|
Kommentaarid: 75 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
74 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
13.08.2024 08:04:05
|
|
|
Ramones, sesmõttes, et see on kasulik ka muudes competitive mängudes a'la Overwatch vms. Ehk siis uba selles, et ka tegelase üle on parem kontroll kui näiteks strafed kiirelt vasakule - paremale - vasakule, et vastasel sihtimist raskemaks teha sest puudub viimati vajutatud klahvi rebound läg. Ehk siis mingit shuuterit mängides peaks snäppiness olema tunda küll.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
13.08.2024 11:46:44
|
|
|
Aga milleks see vajalik on, kui see on saavutatav ka tegeliku "oskuse" abil? Kas on ikka vaja lahendada probleemi, mis seisneb Et mitte-oskajad saaksid ka oskajatega samal pulgal olla?
Su põhjendus oli algselt, et siis on vajutus täpsem. Kas täpsus ei peakski tulema just kasutaja korrektsetest ja õigeaegsetest näpuliigutustest? Kui sa seda hakkad kasutaja eest ära tegema, siis sisuliselt on tegu "abiratastega".
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
woox2k
Kreisi kasutaja
liitunud: 25.03.2009
|
13.08.2024 14:38:51
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
Aga milleks see vajalik on, kui see on saavutatav ka tegeliku "oskuse" abil? Kas on ikka vaja lahendada probleemi, mis seisneb Et mitte-oskajad saaksid ka oskajatega samal pulgal olla? |
Veloturniirile peaks ka veneaegse jalgrattaga minema või sõudevõistlusele naabri käest saadud bella paadiga? Siin just oli juttu ju klaviatuuri reboundidest ja asjadest, et suva klaveriga ikka päris tipptasemele ei jõua! Tehnika areng spordis ongi normaalne... eks kõik spordialadel kasutatav tehnika oli algselt odav igapäevaese ja aja jooksul arenes spetsiaalselt konkreetse spordi jaoks ja sellega muutus ka kalliks ja võttis "suva kärsal" võimaluse tippklassis konkureerida. Miks e-sport siis teistsugune peaks olema?
Igasugu pühapäevavõistlejate jaoks tulevad (või juba on?) omad klassid, kus ongi igasugune hinnalisem tehnoloogia keelatud ja kasutatakse ainult odavaid seadmeid.
_________________ Mess with the best, die like the rest! |
|
Kommentaarid: 20 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
18 |
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
13.08.2024 14:44:54
|
|
|
Elektrijalgrattaga ei taha võistlema minna?
Reboundi täpsus on just see õige tehnika areng, mis reageerib täpsemalt sinu enda oskuslikule näpuliigutusele. Automaatne klahvi signaali katkestamine (olukorras, kus sina seda klahvi füüsiliselt lahti ei lasknud) ei kajasta sinu liigutusi täies mahus ja teeb lisaliigutusi sinu eest.
Tuues näiteks, et vanasti ei olnud isegi n-key rolloverit, ei loe selle osas, et siis pidurdas tehnika võimekus füüsilisi võimeid (füüsiliselt on võimalik rohkem ära teha kui tehnika võimaldas). Lisaks mängureeglid on ka paigas, et sellist asja ei tohi tarkvaraliselt teha, miks peaks siis olema lubatud väljaspool tarkvara (riistvaraliselt) seda asja teha? Antud hetkel on see lihtlabane reegli eiramine selle näol, et tarkvara ei suuda tuvastada seda lihtsalt.
|
|
Kommentaarid: 85 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
78 |
|
tagasi üles |
|
|
tsap
HV vaatleja
liitunud: 11.06.2006
|
13.08.2024 19:44:53
|
|
|
Mida hekki. Mängu tootja tarkvara ei suuda tuvastada, kui ma RAM-ist vastasmeeskonna andmeid loen. Isegi seda ei suuda tuvastada, kui labaselt vastaste hitpoindid ära kustutan. Kõik on võistleja osavus ja tehnoloogia areng? Peamine on ju kapitali kasvatamine.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
13.08.2024 20:19:38
|
|
|
mikk36 kirjutas: |
Reboundi täpsus on just see õige tehnika areng, mis reageerib täpsemalt sinu enda oskuslikule näpuliigutusele. Automaatne klahvi signaali katkestamine (olukorras, kus sina seda klahvi füüsiliselt lahti ei lasknud) ei kajasta sinu liigutusi täies mahus ja teeb lisaliigutusi sinu eest. |
Jahh ja turul on väga palju erinevaid mehaanilisi klavasid millel on tänapäev palju erinevaid omadusi - kuikõvasti vaja vajutada, kui väike on liikumismaa, et saadetaks signaal, kuipalju on veel liikumismaad peale aktiveerumist, kuikiiresti klahv tagai üles tuleb, kusmaal üles tulles toimub reset jne. Ulgumise järgi nagu ütlesin siis peaks kõik mängima täpselt samade klavadega. Ühtegi tavamängurit need asjad ei aita ja ka tipu jaoks on tõenäoliselt vahe niiväike, et pole isegi arusaadav. Täpselt nagu ka kõrgem Hz'ga moll mis annab visuaalselt tõetruuma vastase liikumise.
Antud klava puhul ei tehta mitte midagi mängja "eest" ega "ise". Mingit automaatset signaalikatkestust pole vaid signaali katkestab ikkagi "oskuslik näpuliigutus" millega vajutatakse teist klahvi peale mida on vaja vajutada juba järgmist klahvi jne.
mikk36 kirjutas: |
Lisaks mängureeglid on ka paigas, et sellist asja ei tohi tarkvaraliselt teha, miks peaks siis olema lubatud väljaspool tarkvara (riistvaraliselt) seda asja teha? Antud hetkel on see lihtlabane reegli eiramine selle näol, et tarkvara ei suuda tuvastada seda lihtsalt. |
Olen üsna kindel, et võistlustasandil pole lubatud mängu mitte mingil moel modida - olgu see siis eelist andev mod või visuaalne. See kiun võiks olla arusaadav kui on tehtud mingisugune väga spetsiaalne riistvara arendus konkreetse mängu jaoks - tegu aga üldise kasutajale rohkem kontrolli andva lahendusega.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
nadussee
HV kasutaja
liitunud: 16.02.2005
|
13.08.2024 20:37:38
|
|
|
"Infinite scroll" rullikuga hiirte kasutamine on mitmel lan turniiril vist keelatud, sama ilmselt tehakse ka selle klaveri tehnoloogiaga.
Kodus tehke midaiganes.
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
|
Auron
HV Guru
liitunud: 19.08.2003
|
14.08.2024 10:09:54
|
|
|
nadussee, just - see, et mingi väga konkreetse mängu turniiril miskit ei lubata on arusaadav - erandlikud reeglid.
Kusjuures taolise asjaga tuleb meelde see teema kus kaklusmängudes tehti see miski arcade controller kus ka liikumise jaoks olid nupud mitte joystick ehk stickless controller ja tõusis ulg.
|
|
Kommentaarid: 150 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
127 |
|
tagasi üles |
|
|
nadussee
HV kasutaja
liitunud: 16.02.2005
|
|
Kommentaarid: 49 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
|
|