Avaleht
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Telia: Ettevõtetel pole tegevusplaani, kui IT-süsteemiga peaks midagi juhtuma märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 01.07.2024 11:03:13 Telia: Ettevõtetel pole tegevusplaani, kui IT-süsteemiga peaks midagi juhtuma vasta tsitaadiga


PRESSITEADE - Telia haldab igapäevaselt rohkem kui 30 000 arvutitöökohta üle Eesti. Kuigi töötajate IT-teadlikkus on paranemas, nendib Eesti suurim IT- ja telekomiettevõte, et seadmete ja süsteemi veatut töötamist pärsib oskuste ja plaani puudumine.

Arvutitöökohtade haldus on ettevõtete seas järjest populaarsemaks muutuv teenus, millega kindlustatakse, et kõik töötajate kasutuses olevad seadmed töötavad laitmatult ning probleemide ilmnemisel ei pea ise lahendust otsima hakkama.
Telia, kelle hallata on üle 30 000 arvutitöökoha üle Eesti, tegeleb igapäevaselt ligikaudu 4000 pöördumisega, kus klient vajab abi mõne seadme või süsteemi rikkega.
„Umbes 80% nendest pöördumistest lahendatakse ära kaughalduse teel Telia klienditoele,“ selgitab Telia IT-teenuste juht Karel Vähi. Ta lisab, et kuigi pöördumiste arv on aastate lõikes jäänud suhteliselt samaks, on lisandunud küberrünnakute ja lunarahanõuete probleemid.

Vähi sõnul ühendab nii väike- kui ka suurettevõtteid sageli see, et puudub igasugune arusaam, mida teha, kui üksiku seadme või terve arvutipargiga midagi juhtub. „Pole selget arusaama, kes ja kuhu peaks pöörduma, mida tuleks teha ja kust saada uus seade. Väiksemad ettevõtted reeglina on veendunud, et nendega nagunii midagi ei juhtu, “ tõdeb ta.

Teadlikkus paraneb

Samas on olukord aja jooksul siiski paranenud ning on näha töötajate teadlikkuse kasvu. „Enam ei tule nii suure üllatusena, et paroole peab aegajalt vahetama, need peavad olema teatud pikkusega ning „Nunnupall666“ ei ole kõige parem valik,“ räägib Vähi. Samamoodi on failidest või kõvakettast hakatud tegema varukoopiaid ning harvad pole ka juhud, kui ketas on andmete kaotsimineku vältimiseks krüptitud.

„Vaadates aga sagedasemaid pöördumise põhjuseid, siis leiab sealt ka probleemid, mis taanduvad lõpuks lihtsalt kasutaja oskusele,“ tunnistab Vähi. Lisaks pöördutakse Telia poole kasutajakonto eri tegevuste, arvutitöökoha seadistamise, tarkvara ja kontoriseadmete küsimustega. „Need on pigem mugavuspöördumised, mille jaoks arvutitöökoha haldusteenus mõeldud ongi – ei pea ise mõtlema ja tegelema, vaid keegi teine saab kiiresti selle sinu eest ära teha,“ selgitab Vähi.

Tema sõnul ongi teenuse eesmärk tagada süsteemi turvalisus, jõudlus ja tõrgeteta toimimine, mis aitavad parandada ettevõtte IT-infrastruktuuri turvalisust ja efektiivsust. „Arvutitöökohtade haldusteenuse eesmärk on muuta kliendi IT-infrastruktuur otsekui viietärnihotelliks, kus teenindavat personali kunagi ei näe, kuid ometi töötab kõik laitmatult,“ räägib Vähi.

Allikas: www.telia.ee

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Uudised »  Pressiteated »  Telia: Ettevõtetel pole tegevusplaani, kui IT-süsteemiga peaks midagi juhtuma
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.