Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
Kas sõidaksid vabatahtlikult reka taga? |
Jah |
|
29% |
[ 16 ] |
Ei |
|
63% |
[ 35 ] |
Olen salatoimik ja sõidan ainult rekka taga |
|
7% |
[ 4 ] |
|
hääli kokku : 55 |
|
autor |
sõnum |
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
19.01.2024 11:29:40
|
|
|
Oh, uued ummikud
|
|
Kommentaarid: 690 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
19.01.2024 11:38:35
|
|
|
ja nagunii hakatakse kiirust ületama ja riigil suurepärased trahvimisvõimalused (kui vaid trahvijate nappusel see võimalus kasutamat ei jää )
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
londiste
HV Guru
liitunud: 23.04.2003
|
19.01.2024 12:34:11
|
|
|
tsitaat: |
Liiklusekspertide hinnangul on liiklusõnnetuse tagajärgede raskusel otsene seos kiirusel: kui auto sõidab jalakäijale otsa kiirusega 50 km/h, on hukkumise risk seitse korda suurem kui kiiruse 30 km/h puhul. |
mul on tehniline küsimus - kui suur on hukkumise riski vahe kiiruse 30km/h puhul vs 5km/h?
_________________ - londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks! |
|
Kommentaarid: 238 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
213 |
|
tagasi üles |
|
|
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
19.01.2024 12:36:05
|
|
|
jalakäijate kiirust võiks ju ka piirata?
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
19.01.2024 12:36:53
|
|
|
Kui kõik jalakäijad autoga hoopis sõidaks, siis poleks sellist probleemi
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
kjaups
MeesKesTuliMetsast
liitunud: 02.02.2005
|
19.01.2024 13:10:07
|
|
|
Oisu., näen ma õigesti, et foorid pimedad, anna teed märk ja tüüp litsub elu eest hoogu juurde, et ikka kindlalt paugu saaks pandud?
_________________ SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: Nodi ja privas 3D Touch V3.2 15€ + varu nõelad 1€ tk |
|
Kommentaarid: 160 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
130 |
|
tagasi üles |
|
|
ajuNolk
HV veteran
liitunud: 10.07.2003
|
19.01.2024 13:25:29
|
|
|
kjaups kirjutas: |
Oisu., näen ma õigesti, et foorid pimedad, anna teed märk ja tüüp litsub elu eest hoogu juurde, et ikka kindlalt paugu saaks pandud? |
Jah, täpselt nii…
|
|
Kommentaarid: 125 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
121 |
|
tagasi üles |
|
|
pistyk
HV veteran
liitunud: 11.08.2007
|
19.01.2024 18:35:06
|
|
|
Korra vajutas pidurit,et kui musta kasti hakatakse uurima 🙂
_________________ parem varblane katusel,kui nuga neerus |
|
Kommentaarid: 46 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
45 |
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
19.01.2024 20:11:48
|
|
|
kjaups kirjutas: |
elukaz, ajatablooga foore igatsen ammu taga. Saaks aegsasti rehkendada, et kas lasta end veerema või kiirendada.
Talvel mõni sliki vend ei pruugi sul selja taga seisma saada, kui sa järsku vilkuvat näed ja piduri peale tõmbad. Mõni mees ei saa seda suvelgi. |
On parem asi olemas kui numbrid, see on vilkuv roheline, just märkamise suhtes. Häda aint et see kasutult lühike. Vaatasin sellesama narva-puiestee videost üle, 30fps oli 60 kaadrit rohelise esimesest kustumisest kollase süttimiseni ehk täpselt 2 sekundit.
Kui nüüd natuke arvutada siis on see absurdselt lühike aeg. Kui võtta ideaaltingimused siis esimese 0.6 sekundiga oleks ehk võimalik fikseerida foori muutus, hinnata kas sõita või peatuda, hüpata pidurile ja see juba hakkab mõjuma auto kiirusele. See on ülioptimistlik hinnang. Kui see isegi õnnestub siis jääb üle 1.4 sekundiga peatada auto 50km/h kiiruselt seisma. Mis teeb aeglustuseks 1g mis on tänavaliikluses sisuliselt võimatu, ohutusest rääkimata.
Suvaline otsing: https://copradar.com/chapts/references/acceleration.html
tsitaat: |
Many safety experts use 15 ft/sec2 (0.47 g's) as the maximum deceleration that is safe for the average driver to maintain control, good to excellent tires, dry surface. A reasonably skilled driver can stop at 20 ft/sec2 (0.62 g's). Most production street vehicles have a maximum braking around 0.8 g's. |
Ehk siis oleks mõistlik kasutada sedasama vilkuvat rohelist mõistliku pikkusega, nt sõltuvalt kiiruspiirangust 50km/h 5 sekundit või 30km/h 3 sekundit, nii jääb aeglustuseks 10 km/h iga sekundiga mis võiks olla nii enam-vähem et tagant selga ei sõideta. Ja näeb juba ette et kui mõistlikult pidurdada kas siis jääb enne foori pidama, või kui ei siis sõidad üle ja tuli on veel lubav.
Lõppeks on eesmärk ju liikluse sujuvus ja ohutus, praegune seis seda ei luba.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 179 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
|
salatoimik
HV Guru
liitunud: 08.08.2006
|
19.01.2024 20:20:49
|
|
|
Ma võtaks selle vilkuva rohelise üldse ära. Pigem annab see meie riigis märku, et anna nüüd julmalt lappe, jõuab ilmselt üle.
Nii mõneski teises riigis ei vilgu midagi. Vahetub värv kohe ja nii on.
_________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud |
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
35 |
|
tagasi üles |
|
|
Oisu.
HV kasutaja
liitunud: 02.03.2012
|
19.01.2024 20:21:43
|
|
|
Rekkaga läheb 9 v üle km/h sekundis pidurdus kirja äkkpidurdusena
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
19.01.2024 20:24:08
|
|
|
Aga ei vahetu roheline punaseks. Meil on kollane sisuliselt võrdsustatud punasega, kuidas neis mitte vilkuvates riikides?
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
Kommentaarid: 179 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
145 |
|
tagasi üles |
|
|
Equinox
HV veteran
liitunud: 05.04.2002
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
kjaups
MeesKesTuliMetsast
liitunud: 02.02.2005
|
19.01.2024 21:16:56
|
|
|
Seal viru keskuse ristis oli kunagi hea (oma 10a tagasi, kui liiklus hõredam ja ummikuid nii palju polnud), nägid kaugelt ära ja oli aega plaani pidada. Nüüd viimased korrad mis sinna kanti sattunud, siis lihtsalt sõidad ühes vorstis.
Praegu jah, kui oled vahetus läheduses, siis alateadvus juba käseb kiirust tõsta, sest maru kaua roheline olnud ja kui juba mingi 25m ristini ja vilgutama kukub, siis lihtsam ja ökom tiba hoogu lisada, kui loota, et nüüd ennem foori pidama saad ja keegi selga ei saja.
Endal käib kiirelt pilk veel peeglisse ka.
_________________ SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: Nodi ja privas 3D Touch V3.2 15€ + varu nõelad 1€ tk |
|
Kommentaarid: 160 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
130 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
19.01.2024 21:31:34
|
|
|
ot: |
Misasi see kokkupandav labidas on? See mida ei saa kokku panna? Mõlemad peaks tahaistme kohale lõdvalt ära mahtuma kui just nelja inimest sees pole.
Pagassi ei mahu, tagamootoritel ongi ees väike kirst kuhu asju panna. Ema anna padruneid ausalt öeldes, kaua need Carrerad juba olemas on olnud? Miljon aastat?
Vasja teeb nalja, sõber vova filmib ja olemegi uudistes eksole |
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
Bssldr
HV kasutaja
liitunud: 05.12.2009
|
19.01.2024 23:50:24
|
|
|
londiste kirjutas: |
tsitaat: |
Liiklusekspertide hinnangul on liiklusõnnetuse tagajärgede raskusel otsene seos kiirusel: kui auto sõidab jalakäijale otsa kiirusega 50 km/h, on hukkumise risk seitse korda suurem kui kiiruse 30 km/h puhul. |
mul on tehniline küsimus - kui suur on hukkumise riski vahe kiiruse 30km/h puhul vs 5km/h? |
Kui palju viga saab, oleneb kineetilisest energiast - 30 km/h on 36x energeetilisem kui 5 km/h. Hukkumise tõenäosus käib S-kujulise funktsiooni järgi - pole selge, kas seal ka mingi valem taga on või on välja mõeldud punktid lihtsalt jooneks ühendatud.
|
|
Kommentaarid: 6 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
6 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
20.01.2024 00:36:51
|
|
|
Istun Viru Patrickus. Pool tundi tagasi läksid mööda üksteise järel 4 sahka kaks tükki per sõidurada, mis oli täiesti puhas. Seejärel läks kaks tükki teineteise järel mööda trammiteed. Seal oli, mida lükata. Seejärel tuli 5 min hiljem üks sahk veel ja lihvis teed, millel lund polnud. 15 minuti pärast tulid neli sahka uuele ringile
Päris omapärane vaatepilt.
|
|
Kommentaarid: 690 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
maty
Kreisi kasutaja
liitunud: 11.07.2009
|
20.01.2024 15:38:52
|
|
|
|
|
Kommentaarid: 73 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
laurx
HV Guru
liitunud: 25.03.2004
|
|
Kommentaarid: 1104 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
0 :: |
704 |
|
tagasi üles |
|
|
Betamax
HV Guru
liitunud: 29.05.2003
|
20.01.2024 19:27:05
|
|
|
Oskavad driftida vähemalt.
|
|
Kommentaarid: 690 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
532 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
20.01.2024 19:30:26
|
|
|
Mõnus, ma lasen ka igal võimalusel ristmikul põiki
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
20.01.2024 19:31:43
|
|
|
Tnx, sain ka lõpuks aru millest video oli
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
20.01.2024 19:32:58
|
|
|
Kas vaatad ilma helita videoid?
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Winterwind
One
liitunud: 19.05.2002
|
20.01.2024 19:34:52
|
|
|
Nii nagu by default tuleb, ehk siis seekord heliga, see okoooo küll midagi ei näidanud.
|
|
Kommentaarid: 1007 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
1 :: |
727 |
|
tagasi üles |
|
|
|