Mehhiko lõunarannikut on tabamas viienda kategooria orkaan Otis.
Hetkeseisuga ei tohiks see mõjutada Mexico City's toimuvat sõitu, kuna peamiselt peaks orkaan maanduma lõunapoolses Guerrero maakonnas/osariigis aga eks näis.
F1 peaks seal juba osaliselt kohal olema, kuna reede on P1.
Loodame, et maale jõudes vaibub ja suuri purustusi ei tekita.
Jälle keset ööd kval. Hommikul vaatab kokkuvõttet sellest. _________________ Alati teadke, et kuulujutte mõtlevad välja vihkajad, levitavad lollid, aga usuvad idioodid.
“Ferrari was therefore 0.3 millimeters over the limit. Mercedes is said to have been above Ferrari’s attrition. One hears of an excess of two millimeters.”
tsitaat:
Considering the skid block is only 10mm thick, and its allowed to go as low as 9mm after the race and still be legal, two millimetres is insane.
Ei oodanud sellist tulemust jaa _________________ Ehitusprojektid ja konstruktiivsed lahendused HV kasutajatele soodsamalt
M: Zafira A/Astra G põhjakaitse - 30€
Ei tasu ära unustada, et Mehiko rada on kõige kõrgemal asuv rada, õhk on hõredam ja see muudab palju. Tundub et ferrarile sobivad kõige enam sellised tingimused, vähemalt kvalis said maksimum tulemuse.
Mis Norrisega juhtus, Piastri sai ilusti hakkama.
norrise kiirel ringil oli kollane väljas, vist see keeras tal selle kvali nahka. polnud rohkem aega ka vist et uuele ringile minna _________________ pWn
Alonso tegi esimeses sektoris spinni oma kiirel ringil ja teised kes tagantpoolt tulid ei jõudnud lihtsalt uuele ringile minna, boxis käis julm venimine ja tänu sellele nii läkski.
Ei tasu ära unustada, et Mehiko rada on kõige kõrgemal asuv rada, õhk on hõredam ja see muudab palju. Tundub et ferrarile sobivad kõige enam sellised tingimused, vähemalt kvalis said maksimum tulemuse.
Mis Norrisega juhtus, Piastri sai ilusti hakkama.
Kvali tulemus oli tegelikult üllatav, sest vabatreeningutel Ferrarid sellist kiirust ei näidanud ja olid 5-7 koha kandis.
Vaatasin ka huvi pärast, et Ferrari on see aasta võitnud ainult neli kvali ja suutnud ainult ühe neist ka sõidu võiduks konvertida. See juhtus Singapuris kus RB'l kiirust polnud.
Näiteks senine parim tulemus kvalis oli #1 ja #3 Monzas aga sõidus lõpetasid ikka #3 ja #4.
Neil joppas miskit vms sest suutsid ainult korra selllist kiirust näidata, a'la ühel ringil olid neile vist ideaalsed olud, pärast ei saanud enam neile aegadele väga lähedale.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.