Täna keegi kesklinnas 007VRK (rendikas?) nägi sõitmas, suur uhke Vene lipp kapotil rippus. Ei jõudnud küll kahjuks pilti teha. Mõni eemal lasi signaali talle, tea kas hukkamõist kui tervitust
Täna keegi kesklinnas 007VRK (rendikas?) nägi sõitmas, suur uhke Vene lipp kapotil rippus. Ei jõudnud küll kahjuks pilti teha. Mõni eemal lasi signaali talle, tea kas hukkamõist kui tervitust
Täna keegi kesklinnas 007VRK (rendikas?) nägi sõitmas, suur uhke Vene lipp kapotil rippus. Ei jõudnud küll kahjuks pilti teha. Mõni eemal lasi signaali talle, tea kas hukkamõist kui tervitust
Nii ülbeks läinud juba
Eks aja küsimus kuniks mõnel ära sõidab ja lihtsalt selle venku auto põlema pistab _________________ LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
No nüüd kus Kõlvarti leer kogu erakonna suunda ajamas ja riigi suurima rahakoti eest vastutav nkn, siis mõned tunnevad end lõdvemini. Nagu ta koeravile puhus ya russkiy vendade kohta, et tema meelest on tore kui inimene oma rahvuse üle uhke on Millele järgnes "kuna praegu peetakse seda ühiskonnas provokatsiooniks, ju siis see on provokatsioon"
Kuidas reguleerib andmekaitseseadus pardakaamera kasutamist valvekaamerana, ehk siis kui kaamera filmib ka parkides (nt kortermaja parklas)?
On see lubatud? Ja kui on, siis kas peab olema auto peal videovalve silt vms?
Kui ei ole lubatud, siis kas muudab midagi see, et kaamera näiteks filmib ainult siis, kui tunnetab vibratsiooni? Ehk siis keegi läheb piisavalt tugevalt vastu, löök tugevusega suurusjärgus mõne kilose esemega väike kõks vms.
Kuidas reguleerib andmekaitseseadus pardakaamera kasutamist valvekaamerana, ehk siis kui kaamera filmib ka parkides (nt kortermaja parklas)?
On see lubatud? Ja kui on, siis kas peab olema auto peal videovalve silt vms?
Kui ei ole lubatud, siis kas muudab midagi see, et kaamera näiteks filmib ainult siis, kui tunnetab vibratsiooni? Ehk siis keegi läheb piisavalt tugevalt vastu, löök tugevusega suurusjärgus mõne kilose esemega väike kõks vms.
Käsi südamel kinnitan, et õlivõtu probleemi sellel TFSI mootoril pole. Eeldan, et garantiikorras kunagi ehk õlirõngad vahetatud. Minu käest ca 7 aastat ja 100 k km sõitnud. Kõvemate tallamiste ajal tahab õlivälba ( 15 k km) peale saada liitri juurde õli aga pean seda kõikide turbomootorite puhul normaalseks. Mingist 1000 km/L ei ole juttugi
Kuidas reguleerib andmekaitseseadus pardakaamera kasutamist valvekaamerana, ehk siis kui kaamera filmib ka parkides (nt kortermaja parklas)?
On see lubatud? Ja kui on, siis kas peab olema auto peal videovalve silt vms?
Kui ei ole lubatud, siis kas muudab midagi see, et kaamera näiteks filmib ainult siis, kui tunnetab vibratsiooni? Ehk siis keegi läheb piisavalt tugevalt vastu, löök tugevusega suurusjärgus mõne kilose esemega väike kõks vms.
2. KAAMERAT KASUTAB FÜÜSILINE ISIK (INIMENE) ISIKLIKUL OTSTARBEL
Käesolevas punktis selgitame inimese poolt isiklikul otstarbel filmimist. Juriidilisele isikule
see punkt ei kohaldu.
IKÜM preambula punkt 18: „Käesolevat määrust ei tuleks kohaldada isikuandmete
töötlemise suhtes, mida füüsiline isik teostab eranditult isiklikel või kodustel
eesmärkidel ja seega väljaspool ametialast või äritegevust. Isiklik ja kodune tegevus võiks
hõlmata kirjavahetust ja aadresside loetelu või tegevust suhtlusvõrgustikes ja internetis, mida
tehakse sellise isikliku või koduse tegevuse raames. Käesolevat määrust tuleks aga kohaldada
vastutavate töötlejate või volitatud töötlejate suhtes, kes pakuvad isikuandmete isiklikel või
kodustel eesmärkidel töötlemise vahendeid.“. Edaspidi viitame sellele tekstis kui isikliku
otstarbe erandile.
Isiklik otstarve tähendab inimese enda mis iganes soovi, eesmärki või põhjust (v.a.
turvakaamera, vt täpsemalt allpool). Isikliku otstarbe erand tähendab, et inimene võib ükskõik
kus, mida ja mis iganes põhjusel filmida ilma, et ta peaks sellest kedagi teavitama või kelleltki
luba küsima. Küll aga ei anna see erand õigust kolmandatele isikutele jagada ega
avalikustada.
...
Turvakaamerate kasutamise osas kehtib ka füüsilistele isikutele (ehk inimestele) piirang.
Isikliku otstarbe erand kohaldub vaid endale kuuluva ala (enda eramaja hoov ja enda korter)
filmimisel. Näiteks kui isik filmib oma erateed, aga see on antud avalikku kasutusse või seatud
kellegi teise kasuks servituut, siis ei saa tugineda enam isikliku otstarbe erandile.
...
4. KAAMERAD MEHITAMATA ÕHUSÕIDUKITEL
Üha enam kasutatakse video või piltide tegemiseks mehitamata õhusõidukeid - droone.14
Õhusõidukilt fotografeerimine või filmimine on isikuandmete töötlemine juhul, kui pildile või
videole jäädvustatud isik on tuvastatav. Kui isik ei ole üheselt tuvastatav, pole tegemist
isikuandmetega (vt IKÜM art 4 punkti 1 ning põhjenduspunkti 26).
Õhusõidukitelt filmimise ega fotografeerimise kohta ei ole eraldi regulatsiooni, mistõttu
kohaldub sellisele tegevusele üldine regulatsioon. Sõltuvalt eesmärgist näiteks:
• kui filmitakse või pildistatakse avalikus kohas avalikustamise eesmärgil – loe juhendi
punkti 3;
• füüsilise isiku poolt isiklikul otstarbel ilma jäädvustust avalikustamata – loe juhendi
punkti 2;
• riigi ja kohaliku omavalitsuse asutuse poolt - loe juhendi punkti 12.
Auto videoregistraator ei ole definitsiooni kohaselt "turvakaamera", kuigi funktsionaalsuselt ehk sarnaneb sellega natuke. Tunduvalt rohkem sarnaneb see UAV kaameraga ja UAV kaamera kohta kehtib eraisikute puhul P2 (esimene tsiteeritud lõik).
Kui AKI peaks midagi muud vastama, siis tuleks nendele tõikadele viidata ja küsida põhjust. _________________ Tee inimesele lõke ja tal on soe üheks päevaks, pista ta põlema ja tal on soe elu lõpuni. (Terry Pratchett)
e.k spikker: muhk on kumer, lohk on nõgus.
zigullile käib ikka veneaegne diagonaalrehv, millest kõik kanged mehed imelugusid räägivad, kuidas nad samade rehvidega mitu aastat järjest nii suvel kui talvel sõitsid ja pidas paremini kui tänapäevane sitt
Sel ajal kui zigullid toodeti polnud eriti talverehve. Need olidki nö universaalrehvid. Mõnest soojamaa lamellist võisid isegi paremini pidada. Need kes omal ajal kuskilt naastrehvi kätte said, pidid isegi autole hoiatusmärgi panema, et teised tema lühema pidurdusmaaga arvestada oskaks
siksil oli ka hullult kiluvattisid. st obujõudusid. teistel olid samasugused peldikud, teed olid kehvad ning kõik arvestasid sellega. täna on keskmine fagonett 2x+ rohkemate obujõududega, teed oluliselt sirgemad ja ka rehvid paremad. soola ja juhiabisid on ainult oluliselt rohkem ning sellest tulenevalt mingi kaader arvab, et nende on-off sõitmine ongi okei talve. _________________ Hooldatud (puhastatud, installitud) sülearvutid - https://www.yaga.ee/mox-fulder https://www.facebook.com/marketplace/profile/100087345405856/ värskeim loetelu. ca 100km raadiuses võin täna/homme ära ka tuua.
Ma oma esimese autojuhi- talve sõitsin suverehvidega. Korralik ja lumerikas talv oli. Hanges käisin vaid ühe korra ja seda seetõttu, et üks ette keeras. Sai sõidetud küll, aga liiklus oli kõvasti hõredam, auto vaid rikaste pärusmaa ja seetõttu ongi seda automaksu vaja rsk, saab jälle suverehvidega sõitma hakata.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.