Avaleht
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Payday3 märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 15.06.2023 19:06:51 Payday3 vasta tsitaadiga


Link


Koduleht: https://www.paydaythegame.com/payday3/
Mäng näeb siis ilmavalgust sept. lõpus 2023

_________________
#Olen küberkiusamise vastu!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 27.06.2023 16:54:24 vasta tsitaadiga

treileri põhjal tundub ikka olema väga shooteriks kätte ära läinud. see heist sim aspekt oli eriti payday2 alguses palju ägedam lähenemine asjale.
_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 28.09.2023 23:43:30 vasta tsitaadiga

Proovisin siis mangu ara...ei oskagi kuidagi kommenteerida seda, võõrastega kes sinuga kokku pannakse väga ei kannata mangida, miinus on ka see et voipi pole
_________________
#Olen küberkiusamise vastu!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 29.09.2023 00:06:58 vasta tsitaadiga

voipi puudumine on wtf, chati üldse puudumine lobbys on wtf. matchmaking on wtf kuubis.
aga seal taga on suures osas sama vana hea payday. mängu baasmehaanika on endiselt solid ja tehniliselt tundub ka päris heas korras. muutuseid küll on.

matchmakingu osas - crime.net ja kogu see lobbyde ja asjade süsteem oli payday2 juba olemas ju, miks nüüd nii lihtne ja labane asi tehtud on, ma aru ei saa. ja seda isegi rääkimata nendest ülekoormuse probleemidest, kus ei ole selle peale mõeldud ja feilis random viisidel ning mitte ühelgi juhul pole näinud ühtegi seletavat veateadet.
miks ei ole solo mängu alustamise varianti ilma matchmakingu ootamiseta? mingit rankipiirangut matchmakingus vähemalt soovituslikus korras? mingit valikut tegevusplaani osas - stealth/loud näiteks? ja terve rida muid asju, mida tänapäeval võiks selle juurde panna.

veel märkuseid, suhteliselt suvalises järjekorras:
- ui sakib väga mitmes võtmes ja kohati ka kirjasolevad hintid ei tööta jne. eks parandatakse ajapikku ära.
- relvasid on vähem, kosmeetikat vist ka aga seda ma pole väga uurinud ei selles ega eelmistes.
- relvade customizationi juures olid pd2 numbriline info, nüüd on mittemidagiütlevad moodsad ribad ja generic +- tekst. oluliselt halvem ülevaade, mis mida kui palju teeb.
- unlock/progression on tüütu ja loll lahendus, kus sind lihtsalt sunnitakse kõiki erinevaid asju tegema erineval moel. 2s oli variant ikkagi ka expi jaoks samu asju grindida, ühel hetkel küll väga diminishing returns aga vähemalt oli variant. enam ei ole.
- ma pole nii kaua payday2 mänginud et ei tea, milline sealne skill süsteem on aga praegune tundub ka pd2 updates süsteemidest rohkem streamlined, mõnes mõttes hea lihtne valida asju, teisest küljest kindlasti on kaotanud sügavust ja veidraid kasutusvariante.
- lihtsam tundub, igasugust randomit vähem ja isegi stealth suunitlusega loadoudiga on mõned overkill asjad loudiga tehtud saanud.
kuna need kõik kipuvad negatiivsevõitu või paremal juhul neutraalsed olema, siis positiivset ka:
- täienenud detection süsteem on väga mõnus ja hästi lahendatud, natukene rohkem võimalust mitte feilida aga mitte nii palju, et see asju balansist välja viiks.
- lockpickingule lisatud aktiivne tegevus on kindlasti positiivne
- ilma maskita saab nüüd teha väga palju asju, tundub väga naturaalne ja loogiline lähenemine.
- osa special vastaseid töötavad kuidagi paremini oma rollides, eriti shield ja uuesti raskemaks tehtud bulldozer.
- graafika, helid ja tegelikult ka kogu keskkond näiteks liikuvate inimeste ja autode näol näib palju rohkem elus.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 29.09.2023 00:23:14 vasta tsitaadiga

Londiste sa punti viitsid tulla muidu?
_________________
#Olen küberkiusamise vastu!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Ramones
HV veteran
Ramones

liitunud: 09.07.2004




sõnum 30.09.2023 01:49:23 vasta tsitaadiga

Teisel päeval peale launchi proovisin mängida. Sain esimese heisti tehtud ja peale seda ei leidnud enam ühtegi mängijat. Tundub, et solo koos bottidega on ka mängust ära võetud. Ootasin seda mängu väga aga kahjuks serveriprobleemide tõttu polegi saanud rohkem mängida icon_cry.gif
Kommentaarid: 75 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 74
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Muhekas
HV Guru
Muhekas

liitunud: 29.10.2011




sõnum 30.09.2023 06:12:47 vasta tsitaadiga

On ju botid olemas a tolku neist suurt pole
_________________
#Olen küberkiusamise vastu!
Kommentaarid: 20 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
londiste
HV Guru
londiste

liitunud: 23.04.2003




sõnum 30.11.2023 18:11:57 vasta tsitaadiga

Ramones kirjutas:
Teisel päeval peale launchi proovisin mängida. Sain esimese heisti tehtud ja peale seda ei leidnud enam ühtegi mängijat. Tundub, et solo koos bottidega on ka mängust ära võetud. Ootasin seda mängu väga aga kahjuks serveriprobleemide tõttu polegi saanud rohkem mängida icon_cry.gif
botid on ilusasti olemas, nende kasutegur isegi suvaliste kodanikega võrreldes on enamjaolt küll kehv. eriti kui asja vaikselt üritada teha.
solo mäng kui selline ei ole valikuna olemas, küll aga saad matchmakingu juures valida invite only ja seal matchmakingu õnnestudes saadki üksi mängida icon_smile.gif

edit:
payday3-s leveldamise süsteem on ikka totaalselt perversne. lisaks siis kogu see menüüd ja mängust väljaspool ui/ux lugu. paneb pead vangutama.

base gameplay on tänaseks reaalselt paigas, sai eelmistega võrreldes sisulisi uuendusi - osalt kas häid või halbu ole vaatepunkti küsimus - ja sellega polegi nagu olulisi probleeme.
aga noh, matchmaking, online-only ka solo mängimiseks või siis täpsemalt selle korraldus, mis menüüst käib läbi matchmakingu. oeh. jah, ma tean miks - cheating. aga sellegipoolest saaks selle kuidagi mõistlikumalt lahendada. nagu ka eespool öeldud, basic loud/stealth valik või rank.

eile sain tegelasele vist isegi ~15 levelit juurde - kõik, mida selleks vaja oli võtta erinevad relvad ja massiivses koguses vastaseid teise ilma saata. mängus, mille vaieldavalt põnevam osa on teha asju võimalusel vaikselt.

redditis oli kuskil hea arutelu, et kui kõrgema leveliga kodanik käib kuskil lihtsas heistis lihtsalt laamendamas, kas on tüüp tõbras või mäng süüdi. antud juhul oma kogemusest - mäng suunab (loodetavasti tahtmatult) otse sinna. mul on level 60 midagi, final form kus kõik skillpointid on kasutatavad, oli äkki 90 kandis, midagi umbes nii. ja sinna jõudmiseks on ainukene variant punkte saada challengetest - needsamad erinevad tegevused. kõik lihtsam heistidega seonduv - complete erinevatel viisidel mõned korrad - on tehtud, need mida rohkem olen teinud sain vist ka 15 või 30 korda tegemise eest punkte. aga seda on nüüdseks vähe ja sealt on midagi saada päris raske. samal ajal saab leveldada selle baasilt, et võtad järgmise relva ja palju kille. iga relva kohta on kasutamisel mingi challenge, attachmentiga kasutamisel, kõigi attachmentidega kasutamisel (olenevalt relvast ka silenceriga, hipfire, või ads eraldi), lisaks siis mingid staggered killide pealt - 1, 10, 30, 50, 100 jne. killid ja relva leveldamine on siis killide pealt, ehk lihtsalt lähed ja laamendad kuskil. võtadki no rest for the wicked normaliga ja loud ja keskendud pigem killide hulgale kui heisti enda tegemisele. solos bottidega on see ka oluliselt raskem kui kaasmängijatega.

samal ajal, ma võin võtta ja overkilliga stealthis teha mõne raske heisti ja progressi osas on abi olematu. jah, lõpuks saab challengetest punkte, kui teha 30x, 60x, 100x vms. aga see on väga vaevaline ja aeglane ja tüütu. seda enam, et saadud raha ei anna suures plaanis enam midagi,

ja noh, siis on see ui/ux menüüdes, kus challenged on random järjekorras ja filtreerida saab tehtud-käimas-lukus. again, täiesti ajusurnud lahendus. tore ju oleks kui saaks filtreerida per heist, per relv, per tüüp. näitaks nende progressi kuskil relva ja heisti juures näiteks. või midagi sellist. paremaid lahendusi võin ka pikemalt mõtlemat mitmeid pakkuda.

edit2:
uus patch tuli.
payday2st kaks heisti legacy heistidena tagasi, cook-off ja turbid (enne murky) station.
natu-natukene on menüüdes qol ka parandatud.
heistimise tulemusena saab ka infamy pointe nüüd, stealth ja rohkete kottide eest rohkem ja puha.

_________________
- londiste
...aga mina ei saa kunagi suureks!
Kommentaarid: 238 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 213
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Tarkvara »  Arvutimängude foorum »  Payday3
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.