Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 174, 175, 176 ... 181, 182, 183  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
macc
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 30.05.2023 23:12:16 vasta tsitaadiga

[quote="IndrekM80"]Asi pole siin mingis "lõpuni laadimises / kasutamises", vaid ilmselgelt on purkide kvaliteet alla igasugust arvestust.

macc kirjutas:
macc kirjutas:
Uurin, kas tasub uus osta või vahetada kõik elemendid (40tk). Mis võiks selle vahetuse töö hind olla koos elementidega?

Ise küsin, ise vastan.

Kakkusin ise aku lahti, mõõtsin testriga ja selgus, et üks 4-ne grupp oli 3,58v, teised 4,17.
Ostsin siis sellise vidina: https://www.tme.eu/ee/details/xtar-mc1-plus-new/laadijad/xtar/mc1-plus-new/
Lasin need mahajäänud elemendid 4,17 (miskipärast laadija üle 4,14 ei laadinud) juurde ja panin aku kokku ning siis katsetama.
Korra tegi ratas errori peale 7 km-i. Peale aku restarti sõitis kokku ca. 30 km. ja aku veel täitsa tühi ei olnud. See peaks olema 10mah. aku korral olema ok vahemaa. Tundub, et selle suve saab hakkama. Elemendid aastast 2019. Ls 600 km. Ilmselt sai probleem alguse vähesest kasutusest ja aku lõpuni mittekasutamise tõttu. Sama probleem netist lugedes on paljudel. Siit soovitus: sõita vahel aku tühjemaks (ca 90%-ni), et laadimistsükkel oleks pikem. Ise sai laaditud ka peale 5km. sõitu.


Ma siiski arvan, et need elemendid oleks kauem kestnud, kui oleks vahel tühjaks ka sõitnud. Paari nädalaga kammisin päris palju infot netist läbi ja selle akuga oli palju probleeme just neil, kel vähe sõitmist. Need kes uhavad pidevalt, 6000-8000km, neil probleeme pole. Alla tuhande ja pühapäeval sõitjatel on probleem. Leidsin ühest vene foorumist sama probleemiga, sama läbisõiduga (600km)rattaomaniku. Tsitaat foorumist:" Судя по всему у химо бмс кастрированная без балансировки . Или батареи изначально мертвые. Как по другому объяснить то , что аккумуляторы сдохли на пробеге 600 км я не знаю.
Mul on veel 2 Bafangi komplekti rattaid (4 aastat vanad), millel on noname akud. Ühega sõidetud aasta läbi, ka -20-ga. Mõnikord ka tühjaks sõidetud. Siiani pole probleeme olnud. Xiaomi tõuks ka (5a), mis kõvasti vatti saab, ei ole probleeme akuga.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
new1
HV kasutaja

liitunud: 02.06.2007




sõnum 31.05.2023 00:16:05 vasta tsitaadiga

Pistke see link aktiivbalansseerija sinna vahele ja need paari kuu jooksul purgid ujuvad paigast probleem peaks lahenenud olema ning saab selliste pisikelete korral edukalt akut edasi kasutada. Endale tellisin 4S pisikese mooduli ja on hunnik lifepo akuelemente erineva kvaliteedi ja kulumisastmega elemente ning panen 12V pakiks kõik tuimalt kokku ja selle vahele, eks paista mis teeb sellise asja peale aga mul on päris palju usku nendesse millegipärast.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
macc
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 31.05.2023 08:02:45 vasta tsitaadiga

new1 kirjutas:
Pistke see link aktiivbalansseerija sinna vahele ja need paari kuu jooksul purgid ujuvad paigast probleem peaks lahenenud olema ning saab selliste pisikelete korral edukalt akut edasi kasutada. Endale tellisin 4S pisikese mooduli ja on hunnik lifepo akuelemente erineva kvaliteedi ja kulumisastmega elemente ning panen 12V pakiks kõik tuimalt kokku ja selle vahele, eks paista mis teeb sellise asja peale aga mul on päris palju usku nendesse millegipärast.


Sellest lahendusest võib kasu olla. Nagu aru saan, siis Xiaomi tõuks on asjalikest juppidest kokku pandud, kus targem BMS. Xiaomi ratas aga võimalikult odavatest komponentidest ja sealt ka kohe probleemid.

Ma ei saa ainult aru, miks on balanseerimiseks pandud 4 elementi kokku?
Selleks, et neid aktiivselt balanseerida, peaksid kõik olema ju eraldi? Või mismoodi?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mella
HV kasutaja

liitunud: 10.06.2005




sõnum 31.05.2023 18:38:26 vasta tsitaadiga

Tõenäoliselt tühjaks sõitmisest või mitte sõitmisest probleem ei teki.
Pigem on probleem liiga harvas laadimises või laadimata jätmises koos viletsa akuseeriaga. Kui laadimist taga ei ole, siis balansseerimist ei toimu ja vigase elemendiga seeria tühjeneb teistest rohkem ja pärast BMS keeldub laadimast, kui seeriad omavahel liiga palju erinevad.

macc kirjutas:

Ma siiski arvan, et need elemendid oleks kauem kestnud, kui oleks vahel tühjaks ka sõitnud.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 01.06.2023 20:02:49 vasta tsitaadiga

Talvel pead ka sõitma mis akust ikka lasta degreeruda talvel iga kuu tuleb talvel kasutada kui tahad ,et vastu kauem peaks. Degreerumine on nii või naa sellest ei pääse kuid mittekasutamine mõjub veel rohkem halvemini. Ja mõjub halvasti ka lapatsis sõitmine tapad aku vooluga maha. Kui elemendid degreeruvad halveneb ka amprite näitajad 10A elemendist võib saada kolme aastprast 5A element või isegi veel kehvem siin ongi miks degreerudes elemendid pekki lähevad. Enamasti ongi vale kasutamine, hoiustamine. Ma ise oma akudega jõudnud nelja aastapeale ei ütleks et halvad oleks. Kuid jah veiderdada enam ei saa, rage natuke väheneb iga aasta. Ei ole nagu uus enam sooja ilma tahavad rohkem. Miinuskraadidega palju enam ei kannata, ühe akuga kaugemale enam ei julge minna.
_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
macc
Kreisi kasutaja

liitunud: 10.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 02.06.2023 23:32:48 vasta tsitaadiga

mella kirjutas:
Tõenäoliselt tühjaks sõitmisest või mitte sõitmisest probleem ei teki.
Pigem on probleem liiga harvas laadimises või laadimata jätmises koos viletsa akuseeriaga. Kui laadimist taga ei ole, siis balansseerimist ei toimu ja vigase elemendiga seeria tühjeneb teistest rohkem ja pärast BMS keeldub laadimast, kui seeriad omavahel liiga palju erinevad.

macc kirjutas:

Ma siiski arvan, et need elemendid oleks kauem kestnud, kui oleks vahel tühjaks ka sõitnud.


Samas netis on ka seda tühjaks sõitmist mainitud: ... ja seejärel iga paari kuu järel pärast sügavat tühjenemist teha elementide tasandamiseks 12-tunnine täislaadimine. https://www.electrifybike.com/blogs/news/charging-and-caring-for-your-lithium-ion-ebike-battery
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 03.06.2023 08:13:51 vasta tsitaadiga

Kuid jah seadusejärgi võib elekrtijalgrattal olla ainult 250w mootor, käsigaas võib olla 6kmh ja kiiruseks 25kmh ehk ei tohi mootor vedada üle 25 ja kuni 25kmh saavutamiseks peab vähendama võimsust. Kergliikuri põhimõttest pead loobuma ja tõuksiga ei tasu jalgratast segamini ajada 2 eri asja. Kuid ikkagi kui kiirust ületad siis hakkad saama kui normaalselt liigud nagu peab siis torkima ei tulda. Ma olen 250w mootoriga liikunud 4 aastat ei ütleks et lahja oleks nigel ka pole et suitsu välja viskaks. Ainult ,et iga aasta pead mootorisse määret panema muidu läheb kalliks kätte.
Kui juhtimise lube pole veel siis oma speedy konega vahele jäädes ei pruugi üldse tulevikus lube saada kui nad seal mootorsõidukiks liigitavad. So watch out rullnoxerid. Märk terveks eluks.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mella
HV kasutaja

liitunud: 10.06.2005




sõnum 03.06.2023 12:14:04 vasta tsitaadiga

Eks netti kirjutada annab igasugu soovitusi. Lugeja asi on ajusid liigutada ja aru saada millist järgida ja millist mitte.
Vastutad ju ikkagi ise enda rahakotiga. Kas siis kooliraha või teenuse sisseostu näol. Üldiselt kehtib seaduspära, et mida vähem asja tunned seda rohkem läheb maksma. Ise tegemine seoses väheste teadmistega suurendab oluliselt maksukordajat kuid suurendab ka teadmisi, mis tähendabki kooliraha kokkuvõttes.

macc kirjutas:

Ma siiski arvan, et need elemendid oleks kauem kestnud, kui oleks vahel tühjaks ka sõitnud.

Samas netis on ka seda tühjaks sõitmist mainitud: ... ja seejärel iga paari kuu järel pärast sügavat tühjenemist teha elementide tasandamiseks 12-tunnine täislaadimine. https://www.electrifybike.com/blogs/news/charging-and-caring-for-your-lithium-ion-ebike-battery
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mella
HV kasutaja

liitunud: 10.06.2005




sõnum 03.06.2023 12:15:28 vasta tsitaadiga

Kes veel tõukside plaanide kohta pole lugenud:

https://forte.delfi.ee/artikkel/120196722/eestis-on-tekkinud-uskumatu-olukord-koik-kiiremad-elektritoukerattad-tuleb-liiklusest-korvaldada

Margus kirjutas:
Kuid jah seadusejärgi võib elekrtijalgrattal olla ainult 250w mootor, käsigaas võib olla 6kmh ja kiiruseks 25kmh ehk ei tohi mootor vedada üle 25 ja kuni 25kmh saavutamiseks peab vähendama võimsust. Kergliikuri põhimõttest pead loobuma ja tõuksiga ei tasu jalgratast segamini ajada 2 eri asja. Kuid ikkagi kui kiirust ületad siis hakkad saama kui normaalselt liigud nagu peab siis torkima ei tulda. Ma olen 250w mootoriga liikunud 4 aastat ei ütleks et lahja oleks nigel ka pole et suitsu välja viskaks. Ainult ,et iga aasta pead mootorisse määret panema muidu läheb kalliks kätte.
Kui juhtimise lube pole veel siis oma speedy konega vahele jäädes ei pruugi üldse tulevikus lube saada kui nad seal mootorsõidukiks liigitavad. So watch out rullnoxerid. Märk terveks eluks.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 03.06.2023 18:45:07 vasta tsitaadiga

Ma olen pead vaevanud miks jalgrattad ainult 250w lubatud on ja tõuksid äkki kuni 1kw kas mitte see ei ole remondifirmade lobi ma ei ole eriti seedinud seda kuid 250w mootorites on nylon reduktor mida vaja 2 aastatagant vähemalt määrida määrdega, tõuksi mootoreid pole lammutanud mis seal pesitseb kas otsevedu või on mingi asi mis kulub kaa mingi asi peab seal kellelegi kasulik olema nendejuures. Ja miks selline võimsuse erinevus kuid mingi asi on seal nende seduste juures olnud kellelegi kasulik. Tõuks kui selline ei pea ka olema 1kw see on raiskamine üle poole võimsuse jääb kasutamata kui 25kmh ainult loksuda. ok 250w jalgrattast saan aru tõesti üle 250w ei lähe 25kmh puhul ja langetab võimsust, siis mis lobi siis nende 1kw tõuksidega on kui alla poole võimsuse jääb saamata 25kmh puhul väheke pointless tundub. Tõuksi omanikud lihtsalt näitavad jalgratturitrle näkku kuid piirkiirus kõigi sama ja mõlemad liigitatud kergliikuriks. Ajuvaba tegelikult.

Eestis pole ka mägesid mine kuhugi väljamaale seal pole isegi 1kw aparaadiga midagi peale hakata kui seal mägesid kohtad. Eesti kumerused on nendekõrval lauge maa. Ma saan veel aru kui ülgaselt ülesse ronid sealt ei vea ka 1kw kui saadki ülesse siis raiskasid pool akut ära need on ikkagi ükiskud kohad ja inimesed saavad sealt ka tava jalgrattaga ülesse ilma igasuguse mootori abita.
Ma arvan eks see rendi firmade winz ole kõik kuskilt oli kasulik ja suretada välja tavakodanikud. Sama juhtub ka aastal 2050 kus isiklikku autot liikumisvahendina on pointless omada. Elektri autod ja muud liikumis vahendi hakkavad saastama kokkuvõttes samapalju autodega on omad probleemid kus kasutatud autot keegi ei osta sest aku on kallim kui uus auto. Elektri liikurid nende akud ainult viieks aastaks roheline missugune.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
The_Boss
HV Guru
The_Boss

liitunud: 13.01.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.06.2023 21:51:59 vasta tsitaadiga

Mis sa ikka siin ette kujutad. Tõuksiga ei saa juurde vändata, seega 250W tõuksiga näiteks Tartus hakkama ei saaks, aga 250W abimootoriga rattaga üsna lõbus Riia mäest üles sõita (võrreldes mootorita rattaga). 1kW tõuksiga saab juba väga edukalt.
_________________
Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.06.2023 22:08:58 vasta tsitaadiga

max 250w tõuksiga võid vaid tasasel maal liikuda ning kiirendus on sama hea kui teol.
_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
medicopter
HV kasutaja
medicopter

liitunud: 07.12.2004




sõnum 05.06.2023 23:28:26 vasta tsitaadiga

salatoimik kirjutas:
max 250w tõuksiga võid vaid tasasel maal liikuda ning kiirendus on sama hea kui teol.


Rootsi on ka üks nendest ajuhiiglastest kus keegi purjus peaga seadnud tõuksidele 250w samas endil on maa selline kus on kõvasti tõuse võrreldes Eestiga. Näitena enda pisimopeed 800w jõuab enamvähem nibin nabin vedada nii ennast kui lisakoormat vajadusel, veetud isegi küttepuitu ja raskemat prügi(tõusul vahel jalaga abistanud minekut, et controllerit mitte õhku lasta). Ei oma autot siis peavad olema kergliikurid ka "hobuse eest", mis teha kui elu selline.

_________________
Skype alternatiiv tulevikus ja turvalisem ka lisaks
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 06.06.2023 07:14:25 vasta tsitaadiga

salatoimik kirjutas:
max 250w tõuksiga võid vaid tasasel maal liikuda ning kiirendus on sama hea kui teol.

Maeitea mul küll üle 250W eriti pole vaja. Läheb sossi mäest üles. Läheb T1 4A parklasse mööda tigu ilusti üles jne.
Mis kiirendust sa seal inimeste vahel kõnniteel tahad. Sõida parem ohutult.
Eputamise teema pigem: vaadake mul on 3k€ tõuks ja mul on parem kiirendus ja võimsus.
Ohutult linnas üle 25 kmh pole võimalik.

Elektrirattaga saab sõita sõiduteel ja lugu hoopis teine.
Maanteel elektrirattaga 70kmh ohutum kui üle 25kmh tõuksiga linnas kõnniteel imho.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 06.06.2023 09:52:45 vasta tsitaadiga

Mul ka silt peal 250W icon_biggrin.gif Pole veel ühtegi mäge näinud kust üles ei saa, pigem ei suuda pidamist tagada või esiratast maas hoida
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
medicopter
HV kasutaja
medicopter

liitunud: 07.12.2004




sõnum 06.06.2023 12:21:04 vasta tsitaadiga

Mihkus kirjutas:
Mul ka silt peal 250W icon_biggrin.gif Pole veel ühtegi mäge näinud kust üles ei saa, pigem ei suuda pidamist tagada või esiratast maas hoida


Ma arvan ka, et iga mõistusega firma teeb triki ja kleebib 250w peale aga tegelikult rohkem nats sest füüsika vastu ei saa aga idiootidest riigiametnikke kes teavad kuidas kotte laiaks istu ja paberit vaadata siis neile piisab 250w märgist. 600-1000w on piisav ja tulevikus vast teisedki riigid omandavad 1000w max piiri mis on sobilik ja lausa ideaalne vahemik. Tahavad, et 25km/h jääks märgatavaks siis tehku controllerid niiet piiraja pealepanek ja mahavõtt võtab aega ja sedasi saab politsei trahvi reaalselt neid kes rahva sees sõidavad liiga kiirelt. Hea näide on Inokim, sa pead tükk aega nikerdama, et maha võtta või peale panna ja avalikus ruumis ei jõuaks sa iial kiirelt peale panna ja saad trahvi kui kihutad.

_________________
Skype alternatiiv tulevikus ja turvalisem ka lisaks
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
ranel
HV Guru

liitunud: 28.02.2005




sõnum 06.06.2023 12:57:41 vasta tsitaadiga

Mihkus kirjutas:
Mul ka silt peal 250W icon_biggrin.gif Pole veel ühtegi mäge näinud kust üles ei saa, pigem ei suuda pidamist tagada või esiratast maas hoida

See pole ilmselgelt 250W, kui esiratta maas hoidmisega raskusi.

_________________
Mobiilne rehvivahetus Lõuna-Eestis. www.rsrehvid.ee 53 843 843
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 06.06.2023 13:32:18 vasta tsitaadiga

Ei päriselt on mootor 250W ja Bafangi toodang. Lihtsalt kontroller annab ~750W peale ja lisaks käigud. Keskveomootoriga tegu millele ise ümber ehitatud kontroller järgi ühendatud. Originaal tahtis displeid saada mida ma mitte kusagilt leida ei suutnud, siis pidingi ise ehitama hakkama
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.06.2023 15:55:17 vasta tsitaadiga

DVDRW kirjutas:
salatoimik kirjutas:
max 250w tõuksiga võid vaid tasasel maal liikuda ning kiirendus on sama hea kui teol.

Maeitea mul küll üle 250W eriti pole vaja. Läheb sossi mäest üles. Läheb T1 4A parklasse mööda tigu ilusti üles jne.
oled vaadanud ka reaalselt palju w välja annab? Ninebot max g30 on ka 350w mootor aga peak power jääb ikka 700w juurde.


Algus on ecoga mööda tasast maad mille max jääbki 250w juurde, Tartus vanemuise mäkke sellega minekust võid und näha.

_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 06.06.2023 16:05:48 vasta tsitaadiga

https://www.aovopro.com/
Spec näitab 350W icon_redface.gif
Samas ei tea, mul võib olla see vanem 250W versioon.
Aga need ju Hiina vatid.
Seda vist lihtne ise mõõta pole.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
salatoimik
HV Guru
salatoimik

liitunud: 08.08.2006



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 06.06.2023 16:06:37 vasta tsitaadiga

Äpp näitab palju tarbib... Kui muidugi on mingi äpp olemas antud tõuksile mis näitaks.
_________________
LehesFoto - Täis suvaklõpse ja muud
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 11.06.2023 12:35:47 vasta tsitaadiga

Neid äppe ei tasu uskuda reaalselt tasub uskuda kui display ise näitab palju reaalselt mootorisse lastakse kontrolleri poolt. Kui reaalset täpset tulemust tahad on kt kontroller ja kt-lcd3 kui vastavat seadeldist pole siis on raske neid hiina vatte lugeda. Kuid KT asjad nätavad täpselt neid hiina vatte. Hiinlastel ei pea paika mingid arvutused et 20ne ampriga oleks 1000w 48v kui reaalselt tahad 1000w kätte saada siis ostad kontrolleri mis on 1000w kui mootorile märgitud 1000w Kontrollerites on olemas võimsus 1st - 10neni ehk kas tarbida maksimalselt või poole vähemaga kus tasasel pinnal on 20ne ampiga ja overpower kus igal ajal reaalselt ka ligi 30 amprit lastakse mootorisse sellisel juhul on heataega ohutu sõitmine ja ka 0-25kmh saavutamiseks on paar 3 sekundit ainult. Jalgratta puhul on too liiga ohtlik nii endale kui teistele. Kui tõmme on 3 sekundit siis inimeste vahel oleks lausa ohtlik kõigile. Kui tõuksid hakkasksd samakiiresti tõmbama siis pole ime miks sellised piirangud kuna seal on tegelikult võimsust alla tõmmatud kontrolleri enda poolt tehases ja nendele parameetritele ise ligi keegi ei saa. See effect võib välja tulla kui hakkad maksimaalset kiirust kasutama, kui seal 50+ uhad.
_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 12.06.2023 10:29:07 vasta tsitaadiga

Ei ole mingit hiina vatti olemas icon_biggrin.gif
Väga lihtne on BMSil või kontrolleril neid vatte mõõta. Käib see igal pool täpselt ühtemoodi. Kui on 250W, siis on see norminaalvõimsus. Tippvõimsus on täiesti teine asi.

Iseasi kui efektiivselt mootor selle väändeks muudab.
Otseveomootoritel ei maksa imestada, et miks nii kehvasti edasi läheb. Rootori ja staatori vaheline distants on seal oluliselt suurem kui nt keskjooksumootoril kus see minu rattal oli nt ~0.12mm aga otseveorummumootoril pea 1mm

Rummumootoril lihtsalt suurem mass, siis võib sinna neid ampreid sisse väänata küll kõvasti üle normi, lihtsalt suurem osa läheb soojuseks mida vähemalt on kuhugi juhtida
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
DVDRW
HV Guru
DVDRW

liitunud: 13.10.2003




sõnum 12.06.2023 10:36:50 vasta tsitaadiga

Mihkus kirjutas:
Väga lihtne on BMSil või kontrolleril neid vatte mõõta...

Ma ei näe küll lihtsalt võimalust kui äpp või display ei näita. Süsteemi selleks nagu laiali lammutama ka ei tahaks hakata.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 13.06.2023 10:27:03 vasta tsitaadiga

Ma sõitsin 2 aastat 15A ainult juhtme otsad pruunid rummukas kuid ikkagi ei pidanud praktiliseks kuna ka akusid tapab rohkem ja muud asjad ka riskantseks muutunud ei kipu eriti. 25ga pole ka pointi seal ka 15A põletada. Rummukad jah võtavad rohkem mahlasid kui kesk. Samas rummukas talvel on in vähemalt ei muutu mootor jääkobakaks peale sula aegu kus korraks on sula ja siis kohe jäätub. Pori lufterid need on plokkis pidevalt kui liiga palju jääkamakaid tekib talvel siis viin keldri sulab ära. Samas kui okidokit vaadata seal on kõik pannud oma kalesopeedid vist müüki ja ka firmad ilmselt, kõik on võimsamad kui lubatud hästi laulavad ka seal.

Üha rokem tekib uudised kus rattõllad tuld võtavad ja läptopid. Nende probleemiks ongi olnud laadimine. Minuteda seda kõik tahavad rohkem suuremaid akusid 100% täis laadimist kuid too suurendabki riski et süttib.
ilmselgelt keegi ei taha 1tund aega kestvat akut vaid ikka suuri kolakaid. Riski annab vähendada paari väiksema aku kasutamine kui suur kolakas. Suurel kolakal tulekera on suurem ohtlikum on ka. Laadimise jaoks mina soovitaks 80-90% laadimist sest 4.20v peal on +-5% mõni element ei kannatagi 4.20v isegi 4.18v laadida vähendad riski ja saad aastaid juurde. Teine probleem on temperatuur kui juhtub mõni element suvel ventileerib ongi too element pekkis ja on suur risk ,et mõne kuupärast too tõesti tuld võib võtta võib juhtuda ka poole aastapärast. Kui bms juba protectib siis on mäda. Samas näitab ilusti asi et BT bmsid on asjalikud kus saad lõpp voltaazi ise määrata kuhuni laeb. Võtavad tuld tehase toodangud kus mingi rendikas. Ilmselgelt vedeles päikese käes nädalaid. Kuid jah kui 5 aastat lagi ette jõuab tasuks juba uut vaatama hakata kui ennem palliks ei muutu. Mina näiteks telefoni akut laengi jupiti eriti suvel kas hoian pool laetust siis lasen seista laen natuke jälle oluliselt telefon ei soene niipalju kui seda ühe laksuga täis pumbata. Laadimise ajal ei tohiks üldse kasutada kuumeneb veel topelt.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 174, 175, 176 ... 181, 182, 183  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.