Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum  |
|
Margus
HV Guru

liitunud: 12.12.2001
|
22.05.2023 20:33:31
|
|
|
Sõitsin 4km fatbaikiga 1000w mootor ,akul oli bms 20A kontroller 25A mis mahtus. 1000w folding fatbikiga ikka ei saa aku juba piirab suht lihtsalt rebib edasi kuid jah see wattide põletamine pole praktiline. Aga jah poe rattad teevad piiranguid mootor 1000 tegelikult 1000w kätte ei saa kui tahad ilus oleks aku peab ka ringi tegema. Igasgust jama võib poest saada. 1000w ,et saada peab 30A olema.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
23.05.2023 05:42:17
|
|
|
johhaidii...see mitu A "peab olema" sõltub akupaki ja mootori pingest! sina kui igapäevane ehitaja võiksid sellist asju ju ometi teada. 1000w mootor kui selline ei tähenda nagunii mitte midagi, kas ta kannatab kilowati 3 sekundit või pidevalt ja lõputult...need on kaks täiesti erinevat asja/mootorit.
eks poekraamile kirjutatakse muidugi igasuguseid numbreid külge. seal pole väga midagi imestada, et kõik need numbrid ei pruugi tõele vastata
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
|
tagasi üles |
|
 |
Margus
HV Guru

liitunud: 12.12.2001
|
23.05.2023 14:15:03
|
|
|
Mis siin imestada kui poe kraamil aku vaid 20A max kannatab milleks panna sinna 1000w mootorit johhaidii ütleks mina vastu. Müüakse tegelikult igasugust sitta inimne ostis fatbike ja 1000w tahtis kätte. Nüüd ikkagi peab leppima vähemaga. 20ne ampriga ei tule mingit 1000w. Vabalt võid 500w mootori panna ja saad sama kätte. Ostad ratta mis mumbritega suurem paberil kui tegelikult asi reaalselt on. Ma ei usu et euroopas võib üldse sellist ratast müüa mis ei vasta näitajatele. Paistab ,et eestis saab.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
viimati muutis Margus 23.05.2023 14:18:22, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
 |
triu
HV vaatleja
liitunud: 09.08.2013
|
23.05.2023 14:17:45
|
|
|
Ei ole selle elektrijalgratta mootorite osas kõva asjatundja ja küsiks, et kas nende kahe näitaja (võimsus ja amprid) vahel on kuidagi muudest teguritest sõltumatu seos? Kusagilt põhikooli lõpu füüsikatunnist oleks nagu meelde jäänud, et ka voldid ja koosinus fii on tegevad. Kas jalgratta puhul on teisiti?
Margus kirjutas: |
Mis siin imestada kui poe kraamil aku vaid 20A max kannatab milleks panna sinna 1000w mootorit johhaidii ütleks mina vastu. Müüakse tegelikult igasugust sitta inimne ostis fatbike ja 1000w tahtis kätte. Nüüd ikkagi peab leppima vähemaga. 20ne ampriga ei tule mingit 1000w. Vabalt võid 500w mootori panna ja saad sama kätte. Ostad ratta mis mumbritega suurem paberil kui tegelikult asi reaalselt on. Ma ei usu et euroopas võib üldse sellist ratast müüa mis ei vasta näitajatele. |
|
|
tagasi üles |
|
 |
Margus
HV Guru

liitunud: 12.12.2001
|
23.05.2023 14:55:53
|
|
|
500w mootor vabalt kannatab 18-20 amrit 25 amprit oleks 800+ mootror 30 on 1000+ nii neid tehakse mis on alla 800w on 18-20A 500w on 15 kuid pannakse ka 18A kontrollereid iseasi kas tippkiirusega ajada siis saad need amprid kätte 25ga loksud siis ega palju ei võta. Selleks et kõik kätte saada peab täiega ajama ehk ilma kiirusepiirajata. Kui poeratas piirajaga eales ei hakka maksimaalset sealt tulema jääbki sinna 500-600w peale kui 25ga redutad isegi kui 35ga ajada ei saa veel kõike kätte. Mida suurem on kiirus seda ohtlikum on ka et raam pooleks võib minna või kahvel alt talvel on poogen lased ligu kuid asfaltile suvel lendad on pidur kohe.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
 |
mella
HV kasutaja
liitunud: 10.06.2005
|
23.05.2023 18:53:50
|
|
|
Kui on 48V aku, võib ju vabalt 20A kontra olla 1kW mootoril, mis ka 1kW välja annab.
Margus kirjutas: |
Mis siin imestada kui poe kraamil aku vaid 20A max kannatab milleks panna sinna 1000w mootorit johhaidii ütleks mina vastu. Müüakse tegelikult igasugust sitta inimne ostis fatbike ja 1000w tahtis kätte. Nüüd ikkagi peab leppima vähemaga. 20ne ampriga ei tule mingit 1000w. Vabalt võid 500w mootori panna ja saad sama kätte. Ostad ratta mis mumbritega suurem paberil kui tegelikult asi reaalselt on. Ma ei usu et euroopas võib üldse sellist ratast müüa mis ei vasta näitajatele. Paistab ,et eestis saab. |
|
|
tagasi üles |
|
 |
macc
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.05.2002
|
25.05.2023 14:50:41
|
|
|
Uurin, kas tasub uus osta või vahetada kõik elemendid (40tk). Mis võiks selle vahetuse töö hind olla koos elementidega?
|
|
tagasi üles |
|
 |
puer
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.08.2005
|
|
tagasi üles |
|
 |
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
25.05.2023 20:32:56
|
|
|
Jah, mootorite puhul me räägime ikka amprist (A) mis mähis kannatab, "keskmisel" Crystalyte mootoril (HT3525 näiteks) 45A mähis (continuous). Lühiajaliselt muidugi kannatab ka topelt rohkem, aga seda sekundeid. Võimsus sõltub ikka PINGEST mille juures neid ampreid seal parasjagu rakendatakse. Ehk siis mida kõrgem pinge (pöörded) ja amper (vääne) seda rohkem kokku võimu. Ja nagu ikka - W=V*A.
Muidugi on meil mingi maksimaalne pinge, mida mingi konkreetse mootori mähis kannatab enne kui läbilöök tekib aga see on teine teema.
Kontrollerid - näiteks hiinlaste GreenTime 36V/48V 350W kontroller on markeeritud 18A ja see reaalselt tiribki 18A!! Ehk siis selle võimsus 48V akuga, ütleme näiteks 55V juures on ~1kW! Sellel kontrolleril on faasivool juba nii suur (30A+??), et madalatel pööretel tõmbab reduktoritega mootoritel siduri libisema ja ei saa kasutada.
Wiltz kirjutas: |
johhaidii...see mitu A "peab olema" sõltub akupaki ja mootori pingest! sina kui igapäevane ehitaja võiksid sellist asju ju ometi teada. 1000w mootor kui selline ei tähenda nagunii mitte midagi, kas ta kannatab kilowati 3 sekundit või pidevalt ja lõputult...need on kaks täiesti erinevat asja/mootorit.
eks poekraamile kirjutatakse muidugi igasuguseid numbreid külge. seal pole väga midagi imestada, et kõik need numbrid ei pruugi tõele vastata |
|
|
tagasi üles |
|
 |
mella
HV kasutaja
liitunud: 10.06.2005
|
25.05.2023 21:06:33
|
|
|
Kas neil kontrolleritel mingit softstardi sätet pole? Mul on 500W mootoriga tõuks, millel kontroller kohalt minnes annab väga pehmelt voolu peale ja ratast tühja lasta pole võimalik.
IndrekM80 kirjutas: |
Sellel kontrolleril on faasivool juba nii suur (30A+??), et madalatel pööretel tõmbab reduktoritega mootoritel siduri libisema ja ei saa kasutada.
|
|
|
tagasi üles |
|
 |
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
25.05.2023 21:13:02
|
|
|
Odavatel saiadel kindlasti mitte, Lyeni omadel ka paraku pole. Kuid samas magic pie 3/4/5 sisemisel kontrolleritel on "acceleration" progetav... ehk siis kui kiiresti lubab voolu(?) tõsta...
mella kirjutas: |
Kas neil kontrolleritel mingit softstardi sätet pole? Mul on 500W mootoriga tõuks, millel kontroller kohalt minnes annab väga pehmelt voolu peale ja ratast tühja lasta pole võimalik.
IndrekM80 kirjutas: |
Sellel kontrolleril on faasivool juba nii suur (30A+??), et madalatel pööretel tõmbab reduktoritega mootoritel siduri libisema ja ei saa kasutada.
|
|
|
|
tagasi üles |
|
 |
puer
Kreisi kasutaja

liitunud: 27.08.2005
|
26.05.2023 11:05:49
|
|
|
Kas kodustes tingimustes on võimalik B*sch Puri*n tarkvara uuendust teha?
b*sch-ebike.com/en/products/puri*n/
b*sch-ebike.com/en/service/software-update/
Tundub, et B*sch diagnostic software ei saa kasutada tavakasutaja:
downloads.b*sch-automotive.com/en/ddm/esi20/
Edit: hägustasin o -> *-ga, et vältida kohtu keissi
viimati muutis puer 26.05.2023 18:46:51, muudetud 4 korda |
|
tagasi üles |
|
 |
Margus
HV Guru

liitunud: 12.12.2001
|
26.05.2023 14:36:23
|
|
|
Boschi ei tohi ise puutuda võid kohtusse maanduda ainult bosch ise võib teha. Isegi paranduse firmad ei tohi. Kui midagi juhtub võid saada korraliku laksu.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
 |
The_Boss
HV Guru

liitunud: 13.01.2009
|
26.05.2023 14:41:10
|
|
|
Ega me usas ei ela. Ostsid ära, teed, mis tahad. Peaasi, et kohaliku liiklusseadusega vastuollu ei lähe.
_________________ Emaplaatide remont ja BIOS paroolide eemaldus: Apple, HP, Lenovo, Dell, Fujitsu-Siemens, Acer, Asus, Panasonic ja paljud muud. |
|
tagasi üles |
|
 |
KillFrenzy
HV Guru

liitunud: 05.04.2003

|
27.05.2023 01:29:13
|
|
|
Ei tea jah kust selline jutt üldse tuleb?
Nalja teed v? Parandan lingid ära ja jään kohtukutset ootama.
Betamax kirjutas: |
Siinseid teemasid lugedes tundub küll, et päris paljud elavad paralleelreaalsuses. |
|
|
tagasi üles |
|
 |
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
28.05.2023 07:01:21
|
|
|
No kui on raha sellise bling-bling asja ostmiseks siis peab olema raha ka selle teenindusse vedamiseks.
KillFrenzy kirjutas: |
Ei tea jah kust selline jutt üldse tuleb?
Nalja teed v? Parandan lingid ära ja jään kohtukutset ootama.
Betamax kirjutas: |
Siinseid teemasid lugedes tundub küll, et päris paljud elavad paralleelreaalsuses. |
|
|
|
tagasi üles |
|
 |
elukaz
HV Guru

liitunud: 06.09.2004
|
28.05.2023 11:19:00
|
|
|
Ma loen sedapidi välja et seal näidatakse mis on kehtiv uusim versioon ja juures lingid kust saad äpi ja äpp ise pakub siis või ei paku et hakkan updeitima.
Paranoia on lihtsalt kõrgendatud ettevaatlikkus
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
tagasi üles |
|
 |
medicopter
HV kasutaja

liitunud: 07.12.2004
|
28.05.2023 17:32:55
|
|
|
KillFrenzy kirjutas: |
Ei tea jah kust selline jutt üldse tuleb?
Nalja teed v? Parandan lingid ära ja jään kohtukutset ootama.
Betamax kirjutas: |
Siinseid teemasid lugedes tundub küll, et päris paljud elavad paralleelreaalsuses. |
|
Väga õige, kui hakkame igat kohtukutset ootama jääma siis on varsti vaba tahe nii maha surutud, et ei julge keegi piiksatadagi.
_________________ Skype alternatiiv tulevikus ja turvalisem ka lisaks |
|
tagasi üles |
|
 |
Wiltz
HV Guru
liitunud: 28.01.2002
|
28.05.2023 19:49:16
|
|
|
ei maksa ühe natuke omamoodi jutu ja arusaamadega isiku väljaütlemiste pärast nüüd nii väga elevile minna. kes tahab võib ju karta iga piiksu, prääksu, keeldu ja hoiatust, mis eales maailmas välja mõeldud või välja mõeldud. keegi teine ei pea kõike seda nalja eriti tõsiselt võtma...aga noh, ootame loomulikult kõik kohtukutseid
_________________ "There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins." |
|
tagasi üles |
|
 |
macc
Kreisi kasutaja
liitunud: 10.05.2002
|
29.05.2023 16:29:29
|
|
|
macc kirjutas: |
Uurin, kas tasub uus osta või vahetada kõik elemendid (40tk). Mis võiks selle vahetuse töö hind olla koos elementidega?
 |
Ise küsin, ise vastan.
Kakkusin ise aku lahti, mõõtsin testriga ja selgus, et üks 4-ne grupp oli 3,58v, teised 4,17.
Ostsin siis sellise vidina: https://www.tme.eu/ee/details/xtar-mc1-plus-new/laadijad/xtar/mc1-plus-new/
Lasin need mahajäänud elemendid 4,17 (miskipärast laadija üle 4,14 ei laadinud) juurde ja panin aku kokku ning siis katsetama.
Korra tegi ratas errori peale 7 km-i. Peale aku restarti sõitis kokku ca. 30 km. ja aku veel täitsa tühi ei olnud. See peaks olema 10mah. aku korral olema ok vahemaa. Tundub, et selle suve saab hakkama. Elemendid aastast 2019. Ls 600 km. Ilmselt sai probleem alguse vähesest kasutusest ja aku lõpuni mittekasutamise tõttu. Sama probleem netist lugedes on paljudel. Siit soovitus: sõita vahel aku tühjemaks (ca 90%-ni), et laadimistsükkel oleks pikem. Ise sai laaditud ka peale 5km. sõitu.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
30.05.2023 13:07:24
|
|
|
Mul oli ka sarnane jama. Üks aku oli isetühjenevaks muutunud. BMS ei jõudnud ka lõpuks tasakaalus hoida, siis laadisin eraldi pool aastat kuniks üle viskas. Nüüdseks mõned kuud ilma jebimata ringi põrutanud
Mul oli vähemalt lihtne parandada, ei pidanud tervet akut lahti lõhkuma, lihsalt elemente kinni hoidvad kõrvad murdsin ära ja tõmbasin 8p purgid korraga kõik välja ja panin KÕIK uued asemele.
|
|
tagasi üles |
|
 |
DVDRW
HV Guru

liitunud: 13.10.2003
|
30.05.2023 13:47:16
|
|
|
Mul 1 trelliaku hiina BMS arvas, et üht elementi võiks 24h balanseerida sõltumata pingest. Neid BMS feile ikka juhtub.
|
|
tagasi üles |
|
 |
Margus
HV Guru

liitunud: 12.12.2001
|
30.05.2023 17:58:14
|
|
|
Neid oranze elementidega akusid olnud küll ei ole head kõige odavam kraam.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
 |
IndrekM80
HV kasutaja
liitunud: 16.04.2013
|
30.05.2023 22:36:57
|
|
|
Asi pole siin mingis "lõpuni laadimises / kasutamises", vaid ilmselgelt on purkide kvaliteet alla igasugust arvestust.
[quote="macc"]
macc kirjutas: |
Uurin, kas tasub uus osta või vahetada kõik elemendid (40tk). Mis võiks selle vahetuse töö hind olla koos elementidega?
Ise küsin, ise vastan.
Kakkusin ise aku lahti, mõõtsin testriga ja selgus, et üks 4-ne grupp oli 3,58v, teised 4,17.
Ostsin siis sellise vidina: https://www.tme.eu/ee/details/xtar-mc1-plus-new/laadijad/xtar/mc1-plus-new/
Lasin need mahajäänud elemendid 4,17 (miskipärast laadija üle 4,14 ei laadinud) juurde ja panin aku kokku ning siis katsetama.
Korra tegi ratas errori peale 7 km-i. Peale aku restarti sõitis kokku ca. 30 km. ja aku veel täitsa tühi ei olnud. See peaks olema 10mah. aku korral olema ok vahemaa. Tundub, et selle suve saab hakkama. Elemendid aastast 2019. Ls 600 km. Ilmselt sai probleem alguse vähesest kasutusest ja aku lõpuni mittekasutamise tõttu. Sama probleem netist lugedes on paljudel. Siit soovitus: sõita vahel aku tühjemaks (ca 90%-ni), et laadimistsükkel oleks pikem. Ise sai laaditud ka peale 5km. sõitu. |
|
|
tagasi üles |
|
 |
|