Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Aliexpress & teised Hiina veebikaubamajad märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 237, 238, 239
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing

Kas ja kuidas mõjutab teie ostuotsuseid 1.juulist lõppev käibemaksuvabastus alla 22€ kaupadele?
Tellin vähem.
75%
 75%  [ 656 ]
Tellin rohkem.
6%
 6%  [ 57 ]
Ei lase end sellest häirida.
13%
 13%  [ 114 ]
Tellin endiselt neid kaupu, mida Eesti müüjad ei paku.
5%
 5%  [ 45 ]
hääli kokku : 872

autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 27.12.2022 17:37:04 vasta tsitaadiga

scammerite arv lihtsalt kasvab, tegelikult peaksid kogu raha tagasi saama.
Kommentaarid: 233 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Spacefly
Kreisi kasutaja
Spacefly

liitunud: 08.11.2001




sõnum 27.12.2022 17:44:25 vasta tsitaadiga

Proovisin hiinlastega returnimise mängu. Ehk on kellelgi abiks ja õpetuseks. Ostsin asja, mis ei vastanud kuidagi kirjeldustele, aga dispute solutioniks pakkus Aliexpress ise
1)Partial refund 7.18 EUR
2)Return goods,full refund 14.36 EUR (seller pays the return shipping fee )
Tekkis mõte siis veidi hasartmänge mängida ja valisin teise variandi. Küsisin veel sellerilt üle, et oled ikka kindel, et tahad kauba tagasi saada tema kuludega, hind on 8,45EUR. - Jajah, pane teele.
Anti mingi imelik romaani stiilis aadress, panin Omniva kontrosit teele trackinguga. Järgmine päev lahkus Eestist ja rohkem pole üheski süsteemis juba poolteist kuud mitte märgetki, aga see on juba teine lugu.
Dispute jäi tiksuma ja kauba kohalejõudmist ootama, kuni ükspäev mingi tähtaeg kukkus ja dispute pakkus ,et kas võtad nüüd raha tagasi. Ma muidugi panin, et ei võta, paluks postikulu ka juurde lisada.
Automaatika lükkas selle tagasi paari päevaga ja tehti ikkagi refund 14.36 EUR.
Kirjutasin siis müüjale, et "Aga paluks mu postikulu ka nüüd". Hiinlane vastas viisakalt, et "P*ss off, my friend".
Leidsin kuskilt nuka tagant veel dispute appeal nupu ja panin sinna oma mure ja tsekipildid, aga see pandi ka Aliexpressi poolt kiirelt kinni.
Uut disputet enam avada ei saa. Isegi negatiivset tagasisidet ei saa müüjale jätta.
Seega järeldus: tagasisaatmise raha ette või "p*ss off my friend" või arvestadki kohe, et seda tagasi ei saa.
Eksperimendi tulemus vastas ootustele.

_________________
Parim tegevus, kui und ei tule, on lambaid ja nende postitusi lugeda.
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.12.2022 18:00:05 vasta tsitaadiga

Spacefly, sama on ka ebays. Kui oled UK's või DE's, siis annab süsteem sulle tagasisaatmise pakisildi.
Siin olles peab müüja sulle vabatahtlikult hüvitama tagasisaatmis kulud, kui ei hüvita, siis peale negatiivse panemise ei saa midagi teha.
Kommentaarid: 146 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 04.01.2023 13:10:28 vasta tsitaadiga

Spacefly, https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=10431712#10431712
Kommentaarid: 245 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Spacefly
Kreisi kasutaja
Spacefly

liitunud: 08.11.2001




sõnum 12.01.2023 12:53:57 vasta tsitaadiga

rex kirjutas:
Spacefly, https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=10431712#10431712

Üks asi on müüjaga otsesuhtlus. Kui aga asi ametlikuks teha ja dispute avada, siis on sul valida ainult ametlike lahenduste seast
a) saata tagasi ja full refund (seller pays return)
b) võtta pool rahast refund
c) tühistada dispute.
Need on Aliexpressi enda pakutud lahendused ja seal ei ole enam inimmõistusele ruumi. Kui sa x päeva jooksul ei vali, siis valitakse sinu eest. Kui valid return & refund, siis puudub võimalus müüjalt raha kätte saada.
Puudub ka võimalus rohkem müüjaga jaurata, et kui tahad tagasi saata, siis kanna raha ette, sest kui sa oled juba valinud return&refund, siis jääb süsteem sinult tagasisaatmise pakikoodi ootama ja kui sa paned fake või ei pane üldse, siis läheb dispute kinni ilma refundita.
Jah, teinekord on valikus ka full refund ilma returnita ja siis on ilmselgelt valik see.

Ehk, kui läheb Alisse tagasisaatmiseks, siis ikkagi lahutage postikulu kohe pigem maha.

_________________
Parim tegevus, kui und ei tule, on lambaid ja nende postitusi lugeda.
Kommentaarid: 63 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 60
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2023 13:44:19 vasta tsitaadiga

Pole kunagi otse suhelnud, dispute ja müüja saab siis ka sinna omapoolseid lahendusi pakkuda. Sellele olengi vastanud ja Ali on aktsepteerinud.
Kommentaarid: 245 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 224
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Hiid
HV Guru
Hiid

liitunud: 23.03.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2023 14:13:39 vasta tsitaadiga

vanasti oli lihtne, nüüd enamasti ei nõustuta ja pannakse Dispute kinni. No päkets-no mani. icon_cry.gif
_________________
Hapud viinamarjad
Kommentaarid: 635 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 494
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kris
HV kasutaja

liitunud: 24.09.2003




sõnum 13.01.2023 17:01:31 vasta tsitaadiga

Tellisin 07. jaanuar portsu asju. Enamusega toimetatakse korralikult, üks endiselt staatuses "Processing". Vaatasin siis lähemalt ja "This order will ship in 21 days" icon_evil.gif .
Kas nüüd on neil väljasaatmiseks ka juba kuu aega antud? Hiina uusaasta pidustusteni peaks ka veel nagu aega olema ...
Märkuse juures ka võimalus tellimus tühistada - kas see eeldab müüja suva või toimub automaatselt?
Kommentaarid: 18 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 17
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kusti85
Tavaline kasutaja

liitunud: 11.11.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.01.2023 21:43:19 vasta tsitaadiga

kris kirjutas:
Tellisin 07. jaanuar portsu asju. Enamusega toimetatakse korralikult, üks endiselt staatuses "Processing". Vaatasin siis lähemalt ja "This order will ship in 21 days" icon_evil.gif .
Kas nüüd on neil väljasaatmiseks ka juba kuu aega antud? Hiina uusaasta pidustusteni peaks ka veel nagu aega olema ...
Märkuse juures ka võimalus tellimus tühistada - kas see eeldab müüja suva või toimub automaatselt?

Spring holiday algas pihta selle nädala alguses, selleks valmistuti juba paar nädalat ja nüüd ei liigu nende poolt ükski pakk kuni 28.
Sorts: Rewa kliendihaldur.
EDIT: Väljasaatmiste deadlined on alati stiilis "me teeme nii kiirelt kui võimalik, aga meil on materjalipuudus"
Ma ise arvan, et covid möllab ja asjad venivad tänu sellele, aga seda on riigist välja keelatud öelda.

_________________
Rockmuusikateemaline viktoriin Tallinnas Mökus - https://www.facebook.com/groups/rocktoriintallinn/
Ketas, ketta, ketast, kettasse, kettas, kettast, kettale, kettal, kettalt, kettaks, kettani, kettana, kettata, kettaga. <--SPIKKER
Kommentaarid: 202 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 0 :: 173
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kogorta
HV vaatleja

liitunud: 30.07.2016




sõnum 18.03.2023 22:12:22 vasta tsitaadiga

Kui aliexpressis toode maksab rohkem kui 150 euro, aga tuleb EL-ist (From Spain to Estonia via Seller's Shipping Method - ES ) kas tollimaks on vaja maksta?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.03.2023 22:16:21 vasta tsitaadiga

jah siis deklareerid nagu varem
Kommentaarid: 73 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 0 :: 58
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
KillFrenzy
HV Guru
KillFrenzy

liitunud: 05.04.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 18.03.2023 22:19:56 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
jah siis deklareerid nagu varem


Mis asja sa ajad?

kogorta kirjutas:
Kui aliexpressis toode maksab rohkem kui 150 euro, aga tuleb EL-ist (From Spain to Estonia via Seller's Shipping Method - ES ) kas tollimaks on vaja maksta?


Ei. EU siseselt ei ole mingeid makse. Kui see päriselt tuleb hispaaniast.
Kommentaarid: 146 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 129
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
SiMka
HV kasutaja
SiMka

liitunud: 01.10.2005




sõnum 19.03.2023 02:58:05 vasta tsitaadiga

Muidugi ei tule. Ja enda kogemusest võin öelda, et suht tihti pannakse asi teele poolast, kui tellid hispaaniast. Ning lisaks tasuks meeles pidada see, et Aliexpress näitab kõikidele toodetele, pärast seda ~21 euri seadusemuudatust lõpphinda.. Olgu see hiinast või poolast või ameerikast.
Kommentaarid: 15 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 14
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Üldfoorum »  Aliexpress & teised Hiina veebikaubamajad mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 237, 238, 239
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.