Sa siis tahad öelda, et HWUB näitas "FSR perf on peaaegu täpselt sama nagu DLSS-i oma" tõestuseks charte, kus DLSS ei olnud v3 kasutades tehtud?
Endiselt on su stiil rõvedalt vastanduv ning plärtsuv-tõmblev, selle asemel, et sisuliselt arutleda. _________________ M: Rackmount Smart Switch: ZyXEL GS1900-24 / info
Krüptodesse: Coinbase (LHV-st kohe) & Binance.
Sa siis tahad öelda, et HWUB näitas "FSR perf on peaaegu täpselt sama nagu DLSS-i oma" tõestuseks charte, kus DLSS ei olnud v3 kasutades tehtud?
Soovitan soojalt end taustsüsteemiga kurssi viia. Mis asi on DLSS 2, mis asi on DLSS 3, mis asi on FRS ja mis asi on XESS ja kuidas need kõik on relation to each other positsioneeruvad. Kui see tehtud, "arutleme" edasi.
Soovitan soojalt sul küsimusele vastata. Aga sa vist ei suuda eriti aru saada, et probleem pole mitte teiste mittemõistmises, vaid sinu mittemõistmises.
Sa tahad öelda, et HWUB tõi oma "FSR ja DLSS perf on pea identne" tõestuseks DLSS-i osas tõestust, mis ei kasutanud DLSS 3 (ehk kasutas vana versiooni)? _________________ M: Rackmount Smart Switch: ZyXEL GS1900-24 / info
Krüptodesse: Coinbase (LHV-st kohe) & Binance.
Või siis ma tahan, et enda sõnutsi ja mõne siinse arvates usaldusväärne ülevaadete kirjutaja testiks iga kaarti antud kaardi parimate võimete juures.
Nii ei testi mitte ükski endast lugupidav ülevaadete kirjutaja ühtegi rauda. Rääkimata kuivõrd keeruliseks kogu see asi läheks kui mõlemal kaardil peaks hakkama sisse lülitama mingeid featuure mis pole kõigis mängudes (ega mõlema tootja kaartidel) isegi toetatud ja hakkama mingit tuuningut tegema, et maksimum välja pigistada iga tootja kaardist.
Kujuta nüüd ette kui mõni võtaks näiteks Intel 13 seeria 13900KS ja testiks seda binnitud ja timmitud DDR5-8000 tuuningutega näiteks Z790 Dark või Apex platel AMD vastu.
Või kui AMD kaarte peaks hakkama ülevaadete jaoks undervoltima või custom loopi kasutama, et maksimaalne jõudlus kätte saada. Sama ka Nvidia kaartidega, kuna madalamal tempil boostib kõrgemale.
Kui DLSS ei eksisteeriks ja keegi testiks AMD kaarte FSR kasutades vs Nvidia raw perf, siis oleks sina siin esimesena kisamas. Aga vastupist olukorda sa lausa nõuad.
Seega, AMD Unboxed reaalselt, tahtlikult gimpib ühe tootja kaarte, sest muidu pole "võrdne".
See sulle miskipärast probleeme ei valmistanud kui HUB ei kasutanud AMD ReBAR varasemalt. Sinu probleem on ainult siis kui ei kasutata roheliste proprietary asju.
Kujuta nüüd ette kui mõni võtaks näiteks Intel 13 seeria 13900KS ja testiks seda binnitud ja timmitud DDR5-8000 tuuningutega näiteks Z790 Dark või Apex platel AMD vastu.
Või kui AMD kaarte peaks hakkama ülevaadete jaoks undervoltima või custom loopi kasutama, et maksimaalne jõudlus kätte saada. Sama ka Nvidia kaartidega, kuna madalamal tempil boostib kõrgemale.
Bullshit, ja sa tead seda väga hästi. DLSS või FRSi sisselülitamine mängus sees on ühe nupukese vajutamine OFF sättest ON sättele. Peab ikka väga special case ülevaateautor olema, kui ühe kaardiga jäetakse konkreetselt 50% jõudlust lihtsalt ülevaatest välja, sest teisel tootjal seda jõudlusevõimekust ei ole. Koomikud.
Ja endiselt ei ole HV staarräuskaja toonud tõendeid selle kohta, et mingisugust erilist jõudlust üleüldse välja jäänud oleks või jääks _________________ M: Rackmount Smart Switch: ZyXEL GS1900-24 / info
Krüptodesse: Coinbase (LHV-st kohe) & Binance.
Küsimus ei ole selles, misasi on DLSS 3, vaid selles, et sa näitaksid ära, et HWUB ei kasutanud DLSS 3 võrreldes FSR-iga ja järeldades, et pole mõtet kahte süsteemi testida, sest perf on liiga sarnane. _________________ M: Rackmount Smart Switch: ZyXEL GS1900-24 / info
Krüptodesse: Coinbase (LHV-st kohe) & Binance.
Küsimus ei ole selles, misasi on DLSS 3, vaid selles, et sa näitaksid ära, et HWUB ei kasutanud DLSS 3 võrreldes FSR-iga ja järeldades, et pole mõtet kahte süsteemi testida, sest perf on liiga sarnane.
Kloun oled, jah, sest pole viidanud, kus HWUB jättis DLSS3 kasutamata, põhjendades, et DLSS-i ei ole FSR-i kõrvale mõtet kasutada testides, sest perf suht sama. _________________ M: Rackmount Smart Switch: ZyXEL GS1900-24 / info
Krüptodesse: Coinbase (LHV-st kohe) & Binance.
Kloun oled, jah, sest pole viidanud, kus HWUB jättis DLSS3 kasutamata, põhjendades, et DLSS-i ei ole FSR-i kõrvale mõtet kasutada testides, sest perf suht sama.
Enne tee omale selgeks, mis asi on DLSS 2 ja mis asi on DLSS 3. Nagu kuradi lasteaialapsega räägiks, kes ennast mingil ainult talle teadaoleval põhjusel väitlusmeistriks peab.
Ma umbkaudselt tean, mis DLSS 2 ja 3 vahe on, jne. Ei huvita detailsemalt. Pole ka oluline, sest see, kas HWUB kasutas DLSS 3 või mitte, ei olene sellest, kas ma üldse tean, mis DLSS on. _________________ M: Rackmount Smart Switch: ZyXEL GS1900-24 / info
Krüptodesse: Coinbase (LHV-st kohe) & Binance.
Ma umbkaudselt tean, mis DLSS 2 ja 3 vahe on, jne.
Kindel? Sa siis ju ometi saad aru, et kui AMD Unboxed ei kasuta DLSS 2'te oma ülevaadetes, ei kasuta nad ka DLSS 3'e, ehk nad teadlikult jätavad kuni 100% Ada Lovelace'i lisakiirusest lauale neis mängudes, milles DLSS 3 on supported? You know, nagu Cyberpunkis DLSS 3 toimetab? https://foorum.hinnavaatlus.ee/viewtopic.php?p=11224049#11224049
Et kui tekib küsimus, kui laialt levinud DLSS 3 varsti on, siis Unreal 5 mootorisse tuleb lähiajal official plugin ja kõik arendajad saavad selle natively lisada igasse UE5 peal tehtud mängu. Järgmised 10 aastat kontrollib UE5 90%+ kogu mängumootoriturust muidu.
Nad kasutasid DLSS-i ja võrdlesid perfi FSR-iga ja ütlesid, et ei näe mõtet kahe erineva süsteemi kasutamisel mõtet, sest kaartide performance on piisavalt sarnane. Nad keskenduvad kaartide performance-ile ja see on piisavalt sarnane, seega ei näe nad mõtet DLSS-i eraldi teha.
Sa tahad öelda, et nad ei kasutanud DLSS-i uusimat versiooni? Või polnud siis DLSS 3 veel väljas, st. nad võrdlevad vanu versioone ja võrdluses pole DLSS 3?
Äkki loed küsimust ja vastad sellele, selle asemel, et tõmmelda. _________________ M: Rackmount Smart Switch: ZyXEL GS1900-24 / info
Krüptodesse: Coinbase (LHV-st kohe) & Binance.
Unreal 5 mootorisse tuleb lähiajal official plugin ja kõik arendajad saavad selle natively lisada igasse UE5 peal tehtud mängu. Järgmised 10 aastat kontrollib UE5 90%+ kogu mängumootoriturust muidu.
Saadaval juba eelmise aasta suvest saadik ja lisatakse pikemas perspektiivis ilmselt rohkematesse mängudesse kui DLSS 3.
Kui muidugi Nvidia ei hakka jälle pihta oma anticompetitive jamaga kus arendaja peab Nvidia rahapaki vastuvõtmisel lubama, et konkurentide upscalingu lahendusi ei kasuta.
Unreal 5 mootorisse tuleb lähiajal official plugin ja kõik arendajad saavad selle natively lisada igasse UE5 peal tehtud mängu. Järgmised 10 aastat kontrollib UE5 90%+ kogu mängumootoriturust muidu.
Saadaval juba eelmise aasta suvest saadik ja lisatakse pikemas perspektiivis ilmselt rohkematesse mängudesse kui DLSS 3.
Kui muidugi Nvidia ei hakka jälle pihta oma anticompetitive jamaga kus arendaja peab Nvidia rahapaki vastuvõtmisel lubama, et konkurentide upscalingu lahendusi ei kasuta.
Sa oled järgmine, kes ei suuda eristada DLSS 3 ehk FrameGeni tavalisest AI upscalingust? Ja näita mulle devi, kes teadlikult ei lisa mängu võimekust saada 80%+ turuosa omaval kaarditootjal potentsiaalselt 100% ja rohkem lisajõudlust ilma pildikvaliteedis kaotamata
Kujuta nüüd ette kui mõni võtaks näiteks Intel 13 seeria 13900KS ja testiks seda binnitud ja timmitud DDR5-8000 tuuningutega näiteks Z790 Dark või Apex platel AMD vastu.
Või kui AMD kaarte peaks hakkama ülevaadete jaoks undervoltima või custom loopi kasutama, et maksimaalne jõudlus kätte saada. Sama ka Nvidia kaartidega, kuna madalamal tempil boostib kõrgemale.
Bullshit, ja sa tead seda väga hästi. DLSS või FRSi sisselülitamine mängus sees on ühe nupukese vajutamine OFF sättest ON sättele. Peab ikka väga special case ülevaateautor olema, kui ühe kaardiga jäetakse konkreetselt 50% jõudlust lihtsalt ülevaatest välja, sest teisel tootjal seda jõudlusevõimekust ei ole. Koomikud.
Samasugune ON/OFF sisse välja lülitamine käib ka Nvidia Hairworks ja Tesselation kohta.
Jällegi, ise ei kasuta ühtegi DLSS või FSR'i sest minu jaoks ei ole see õige kaader, vaid mingi AI mula. Ning DLSS3 ja FSR3 (kui tuleb) on juba täiesti samm edasi, kus genereeritakse täiesti õhust midagi.
Kaartide RAW performance on see, mida ma jälgin ja võiks jälgida. Igasugune ussirohu tiluliluga kaartide müümine kasutajatele on minumeelest täiesti absurd (Ala Nvidia slaidid kus uus põlvkond on märgitud 3-4x kiiremaks *FrameGeneration..., kuid reaalsuses on real perf heal juhul +20%).
Samasugune ON/OFF sisse välja lülitamine käib ka Nvidia Hairworks ja Tesselation kohta.
Jällegi, ise ei kasuta ühtegi DLSS või FSR'i sest minu jaoks ei ole see õige kaader, vaid mingi AI mula. Ning DLSS3 ja FSR3 (kui tuleb) on juba täiesti samm edasi, kus genereeritakse täiesti õhust midagi.
Kaartide RAW performance on see, mida ma jälgin ja võiks jälgida. Igasugune ussirohu tiluliluga kaartide müümine kasutajatele on minumeelest täiesti absurd (Ala Nvidia slaidid kus uus põlvkond on märgitud 3-4x kiiremaks *FrameGeneration..., kuid reaalsuses on real perf heal juhul +20%).
Masinalõhkujad olid paar päeva tõesti ägedad, siis naeris ülejäänud maailm nad välja ja jättis ajalooraamatutesse.
rmc kirjutas:
Nad kasutasid DLSS-i ja võrdlesid perfi FSR-iga ja ütlesid, et ei näe mõtet kahe erineva süsteemi kasutamisel mõtet, sest kaartide performance on piisavalt sarnane. Nad keskenduvad kaartide performance-ile ja see on piisavalt sarnane, seega ei näe nad mõtet DLSS-i eraldi teha.
Sa tahad öelda, et nad ei kasutanud DLSS-i uusimat versiooni? Või polnud siis DLSS 3 veel väljas, st. nad võrdlevad vanu versioone ja võrdluses pole DLSS 3?
Äkki loed küsimust ja vastad sellele, selle asemel, et tõmmelda.
Loeme teema lõppenuks? Meenutame, et AMD ei lase oma lipukesega mängudele DLSS'i külge lisada, aga Nvidia ei ole eales FSRi lisamist takistanud, kui dev tahab
Mille põhjal? Selle, et mingitel redditi tegelastel oli järjekordne kõhulahtisus?
Scart kirjutas:
Meenutame, et AMD ei lase oma lipukesega mängudele DLSS'i külge lisada, aga Nvidia ei ole eales FSRi lisamist takistanud, kui dev tahab
Täielik BS statement. On sul peale valetamise ka konkreetsed näited tuua neist mängudest mis launchisid FSR-ga ja kuhu ei plaanita kunagi DLSS lisada?
Sest seda on võimatu niimoodi ette väita, et mäng mis tuli FSR-ga ei saa kunagi DLSS tuge. See, et arendaja pole seda veel lisanud ei tähenda, et ta seda kunagi ei plaani lisada.
Lisaks eksisteerivad mängud mis kasutavad mõlemat k.a AMD enda sponsoreeritud ja käputäis mis kasutavad kõiki lahendusi.
Ja siia lõppu ka video sellest mis kinnitab, et FSR ja DLSS perf vahe mängudes on olematu. Edasiminnes testitakse ilma igasuguse upscale lahendusta, sest nagu videos ka räägib pole vahet mida ta teeb. Ikka keegi solvub ja väidab, et ta on biased. Antud juhul siis scarti sugused hakkavad nüüd väitma, et ta ignoreerib DLSS-i.
Mille põhjal? Selle, et mingitel redditi tegelastel oli järjekordne kõhulahtisus?
Keegi vist ei vaadanud uusima RE jaoks tehtud modi, mis lisab AMDi poolt keelatud DLSS'i mängu, ja DLSS on kiirem ning silub paremini
Tomorrow kirjutas:
Täielik BS statement. On sul peale valetamise ka konkreetsed näited tuua neist mängudest mis launchisid FSR-ga ja kuhu ei plaanita kunagi DLSS lisada?
Resident Evil 4 Remake, kui selle mänguseeria kõige popim mäng Steami andmetel, ütleb tere. Samuti Callisto Protocol, mis on ikka väga AMD-sponsorsed mäng, ja kus DLSS oleks teinud imesid.
Scart, Kaks mängu. Nüüd otsi üles arendajate statement kus nad ütlevad, et nad ei plaani kunagi DLSS lisada nendele kahele mängule.
Ja kuna FSR on juba olemas, siis ei saa ka Nvidia kasutajad nuriseda, et nad üldse mingit upscalingut ei saa teha.
Vähemalt FSR'ga on see võimalik k.a nendel kaartidel mida Nvidia ise ei toeta. Neis mängudes mis toetavad ainult DLSS-i pole AMD kasutajatel mingit upscalingut, erinevalt mängudest mis ainult FSR toetavad ja kus Nvidia kasutatel on vähemalt midagi.
Aga võibolla räägime Nvidia lemmiklapsest Cyberpunkist mis alles hiljuti lisas FSR? Miks varem ei lisatud? Nvidia rahakott takistas?
Need on kaks mängu, mis on hetkel aktuaalsed. See list koosneb kümnetest mängudest ja sa võid ise ka rahumeeli korra googlisse minna ja see list üles otsida
Tomorrow kirjutas:
Vähemalt FSR'ga on see võimalik k.a nendel kaartidel mida Nvidia ise ei toeta.
DLSS on toetatud kolme Nvidia kaardipõvkonna poolt, millel on olemas tensor cored. Esimene neist, Turing, tuli välja 2018, mis on viis aastat tagasi. Et mida täpselt sa veel tahad?
Scart, mille alusel saad öelda, et DLSS on keelatud? _________________ M: Rackmount Smart Switch: ZyXEL GS1900-24 / info
Krüptodesse: Coinbase (LHV-st kohe) & Binance.
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse sa ei või vastata selle foorumi teemadele sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis sa ei saa lisada manuseid selles foorumis sa võid manuseid alla laadida selles foorumis
Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.