Avaleht
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 168, 169, 170 ... 181, 182, 183  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 27.02.2023 20:22:25 vasta tsitaadiga

Sest laadimine käib sedasi et laadija on max pinge@max vool rezhiimis, ja kuna mõlemad korraga pole pidevalt võimalik siis alguses imeb aku kogu voolu sisse ja koormab samal ajal pinge maha ehk toide on voolupiirajas, ja mida rohkem täis saab siis pinge tõuseb maksimumi ja edasi töötab pinge piirajas ja hakkab vool langema sest ei mahu rohkem.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mella
HV kasutaja

liitunud: 10.06.2005




sõnum 27.02.2023 21:06:03 vasta tsitaadiga

Kuidas pinge piirajasse saab, kui laadijas on pinge 4,11V ja laadimine lõpeb 4,2V peal? Sel juhul pole ju mingit piirajat enne 4.2V.

elukaz kirjutas:
Sest laadimine käib sedasi et laadija on max pinge@max vool rezhiimis, ja kuna mõlemad korraga pole pidevalt võimalik siis alguses imeb aku kogu voolu sisse ja koormab samal ajal pinge maha ehk toide on voolupiirajas, ja mida rohkem täis saab siis pinge tõuseb maksimumi ja edasi töötab pinge piirajas ja hakkab vool langema sest ei mahu rohkem.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 28.02.2023 10:07:06 vasta tsitaadiga

vabalt võid pumbata 4.30-4.60v sisse probleem on selles kui element hakkab 4.20v saama peab laadimise pinge langema kuiniks on saavutanud 4.20v need bmsid oskavad laadimise otsa ära lollitada tuleb otsale 42v tegelikult akus on seeriates 4.25v hiina junnid oskavad seda teha. Eriti tuleb seda ette tasakaalu liikurites need akud mis 30-60 euri alis maksavad. Seal jah bmsid suravad 4.30v ka sisse. Kuna elemendid rämps kasutaja testriga näeb 42v ja on õnnelik tegelikult elementides 4.25-4.30v sees. Need tasakaalulikuri akud on alis tõmbenumber Pakutakse odavalt ja spetsiaalselt tehtud et kaua ei kestaks. Kuigi neid liikureid palju ei kasuta siis see rämps aku peab kah 3 aastat vastu kui mitte rohkemgi. Isegi kui sinna 4.30v seeriatesse aetakse. Kuigi otsal on ikka 42v mida laadija näeb. 10s confis. Kui element täis laetakse siis peabki laadimise pinge langema kuna spec nii ette näeb. Miks sinna 4.25-4.30 aeakse sest asi seisab kaua ilmselt seistes võib tühjeneda alis on vähem dispuute igaljuhul on 42v sees isegi kui elemendid degreerunud. See kes ostis näeb väljundist 42v ja ei hakka ju akut laiali kiskuma.
_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.02.2023 12:04:27 vasta tsitaadiga

mella kirjutas:
Kuidas pinge piirajasse saab, kui laadijas on pinge 4,11V ja laadimine lõpeb 4,2V peal? Sel juhul pole ju mingit piirajat enne 4.2V.

elukaz kirjutas:
Sest laadimine käib sedasi et laadija on max pinge@max vool rezhiimis, ja kuna mõlemad korraga pole pidevalt võimalik siis alguses imeb aku kogu voolu sisse ja koormab samal ajal pinge maha ehk toide on voolupiirajas, ja mida rohkem täis saab siis pinge tõuseb maksimumi ja edasi töötab pinge piirajas ja hakkab vool langema sest ei mahu rohkem.


Järelikult pole laadija voolu-pinge tunnusjoon kaks sirget vaid 4.1 ja 4.2V vahel kõver. Aku ei saa laadijale öelda et kui ma tarbin nii palju voolu siis anna nii palju pinget, see on ikka laadijas kinni.

Või mida sa tegelikult küsid?

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mihkus
HV kasutaja

liitunud: 11.11.2014




sõnum 28.02.2023 13:18:54 vasta tsitaadiga

Laadijad on kõik Constant Current. Ei ole seal mingieid kõveraid icon_biggrin.gif Võimsus tõuseb lineaarselt pingega

BMS on lihtsalt nö liig-alapingekaitse ja natuke tüürib elementide vahel takistust, et pinged võrdsed püsiks. (Neid on ka erinevaid, tavaliselt max 60mA/cell) Kui aku on prses, siis pole seal midagi muud teha kui uus aku osta/ehitada

BMS ei ole suuteline gruppe tasakaalus hoidma kui akude mahtuvused on erinevad. Talvel peaks sama tegema nagu pliiakudega, et laadija on kogu aeg sabas aga pinge on maha keeratud, hoiab nt norminaalpinget. Kogu aeg täis laksu peal hoida ei ole mõislik
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.02.2023 14:27:47 vasta tsitaadiga

Mida ma ka tean. Seletage paremini ära mis mellal toimub.
_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 28.02.2023 17:16:40 vasta tsitaadiga

4,10v pealt hakkabki laadimise amprid kukkuma seda teeb bms ,et kõik seal tasakaalus hoida tegelikult li-ion laadimine ongi kõver. ei ole nii ,et kahe ampriga laetakse pärts täis kui 2A laadija on.
Li-ion läheb surts täis need viimased voldid seal pole ampreid enam vaja see on normaalne nähtus. Spec näeb ka ette kõverat laadimist lõpp on madala ampritega.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.02.2023 18:26:16 vasta tsitaadiga

kärts ja plärts ja pumpamine ning kõverad ja piirajad. tekib tõesti küsimus, kas keegi teist üldse aru saab millest ta tegelikult räägib icon_biggrin.gif

üks pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna
https://www.saftbatteries.com/sites/saftbatteries.com/files/public/saft_li-ion_charging_process_cc-cv_r12x-8.png

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.02.2023 19:26:53 vasta tsitaadiga

Ei, see pilt ei seleta kuidagi miks 4.1V peal vool langeb.

Samuti on küsitav miks 1s puhul bms-i peaks kasutama.

Kes veel proovib?

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mella
HV kasutaja

liitunud: 10.06.2005




sõnum 28.02.2023 21:06:23 vasta tsitaadiga

Tegelikult ei saanud vist keegi mu mõttele pihta.

Aku peal oleva BMS võib välja jätta, kuna ma laadisin Opusega otse sektsiooni.
Minu probleem ja arusaamatus oli, miks kukub Opusega ette antud 1,5A laadimisvool pinge tõustes. 4,11V peal oli ca 800mA ja sealt edasi vool vähenes kuni 4,19V peal oli 200mA.
Opusel oli lubatud max vool 1,5A ja juhin tähelepanu, et Opus on mõeldud 1 LI-Ion elemendi laadimiseks. Mul oli aga taga 11P.

Kui uskuda loogikat, et pinge tõustes maksimumi lähedale vähendatakse laadija poolt voolu tekkis küsimus, miks just selliste väärtusteni? 800mA 4.11V juures tundub mulle natuke palju.
Ma hästi ei taha uskuda, et Opus sisetakistuse järgi suudab ise leida järel olevate elementide arvu ja väljastada vastavalt voolu. Kui nii, siis on tegu ikka väga nutika tööriistaga.

Sellest tekkis ka mul oletus, et äkki aku lihtsalt täis saades ei võta nii palju voolu sisse kui laadija anda suudaks. Pliiaku puhul kehtib see kindlasti. Kas ka Li-Ion puhul?


Wiltz kirjutas:
kärts ja plärts ja pumpamine ning kõverad ja piirajad. tekib tõesti küsimus, kas keegi teist üldse aru saab millest ta tegelikult räägib icon_biggrin.gif

üks pilt ütleb rohkem kui tuhat sõna
https://www.saftbatteries.com/sites/saftbatteries.com/files/public/saft_li-ion_charging_process_cc-cv_r12x-8.png
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.02.2023 21:44:31 vasta tsitaadiga

"Minu probleem ja arusaamatus oli, miks kukub Opusega ette antud 1,5A laadimisvool pinge tõustes"

Sest selline on sedatüüpi akude laadimisprotsess. Nii on ette antud või "programmeeritud". Või noh, eks tegelikult laias laastus selline on vist üleüldse igasuguste akude laadimisprotsess. "vanakooli" ehk nö. tavalist auto pliiakut laadides on ju üldjoontes asi samamoodi...Alguses on vool suur, pinge madalam. Lõpupoole pinge kõrgem ja vool järkjärgult muudkui väheneb, kuni selleni välja kui vool on praktiliselt olematu ja toimib lihtsalt aku "täis hoidmine". Jah, pliiaku puhul käib see asi nö. automaatselt ehk aku lihtsalt ei võta enam rohkem voolu sisse. Kuidas täpselt sellega on liitiumakude puhul, ma pole nii süvitsi uurinud, aga mingi loogika nagu ütleb, et on siiski natuke teistmoodi. Seetõttu tulebki kasutada seda juhitud CC/CV protsessi.
Miks just ühe või teise väärtuseni voolu vähendatakse, ja millise konkreetse pinge juures toimub CC->CV, eks see vast sõltub lihtsalt konkreetsest laadijast. Eks need liitiumaakude laadijad, vähemalt mingid asjalikumad ja targemad variandid on ju kõik nö. microprotsessor juhtimisega. Ja seal on siis ette antud mingisugused ühe või teisesugused väärtused. Vähemalt nii olen mina sellest asjast aru saanud. Ma ei tea, võibolla ma mingeid nüansse ei taju kuid minu jaoks nagu ei ole keeruline aru saada põhimõttest, et mida tähendab CC/CV laadimisprotsess. See on ju üleüldises mõttes suht ilmselge, et kui akuelement on täis saamas siis laadimisvool peab langema.

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.02.2023 21:51:46 vasta tsitaadiga

CC/CV tähendaks nurgelist graafikut nagu sa joonistasid. Antud laadijal ilmselt aku säästmiseks või misiganes põhjusel nurk kumeraks tehtud, ongi kogu mõistatus.

Sama efekti annab pikk peenike laadimisjuhe.

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Wiltz
HV Guru

liitunud: 28.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.02.2023 22:10:02 vasta tsitaadiga

no ma eeldan, et see graafik on ikkagi kokkuvõttes nurgeline...lihtsalt nurkasid on tihedamalt icon_biggrin.gif

mina graafikut ei joonistanud, see pilt on mingi li-ion akude tootja lehelt kopeeritud. eks ta ole mingil määral generalization nagunii, annab edasi asja ideed suures plaanis.

pikk peenike laadimisjuhe idee poolest vist annab sama efekti jah, ainult et ma pole kindel kui kontrollitav see efekt on

_________________
"There will be an entire generation of deaf audio enthusiasts who were brought up on CD players and Best Buy receivers, electronic music and so on. These people won't know good sound if it bites them in the ass, so in the end the industry wins."
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
virks
HV Guru

liitunud: 19.03.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.02.2023 22:11:52 vasta tsitaadiga

elukaz kirjutas:
CC/CV tähendaks nurgelist graafikut nagu sa joonistasid. Antud laadijal ilmselt aku säästmiseks või misiganes põhjusel nurk kumeraks tehtud, ongi kogu mõistatus.

Sama efekti annab pikk peenike laadimisjuhe.
Sama efekt oleks akult pinget mõõtes selliseid tulemusi saades. Peenikese juhtme laadijapoolses otsas peaks pinge ikkagi maksimaalse väärtuse juures olema.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
elukaz
HV Guru
elukaz

liitunud: 06.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 28.02.2023 22:32:59 vasta tsitaadiga

Wiltz kirjutas:
pikk peenike laadimisjuhe idee poolest vist annab sama efekti jah, ainult et ma pole kindel kui kontrollitav see efekt on


See on vägagi kontrollitav, nagu tavaline laboritoide ja takisti juhtme vahel, oomi seadus annab vastused. Ju sel laadijal on analoogne lahendus integreeritud.

_________________
Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 16.03.2023 20:30:55 vasta tsitaadiga

18650 võtab kas või 5v sisse miks laadijad pinget vähendavad et seeriad ei hüppaks üle 4.20v seal peab olema cutoff see on kriitiline piir mida tootjad on ette kirjutanud kui cutoffi liitiumil ei ole siis oleks trickle laadimine kui triklet peaksid li-ioni puhul kasutama saad tulekera igaljuhul see ongi asi miks ei saa neid akusid paraleeli panna sest üleliia ei tohi voolu peale tulla. Pekki saad aku ka regenniga äärmisel juhul põleb aku maha kui mäest alla hoogsalt lased. Kogu see laadimise protsess on mõeldud ,et onn ikka püsti jääks. Pliiaku laadimise protsessi ei saaa võrrelda liitiumi omaga kus on cutoff element ei tohi üle 4.20v minna. Hiina liitiumid kannatavad hoida ka 5v sees siis bändi omad langeb pinge 4.20v peale või madlamale seistes. Mis üle 4.20v on on tulekrea oht kuigi nad ei tee teist nägugi kui 4.30v sisse ajada. Tootjatel on max 4.20v ja seal on veel +-5% mõned ei kannatagi isegi 4.20v sellest need akud ka enneaegselt kannivad.
Sellepärast ongi cutoff 4.20v ja mitte rohkem ja paljud akutootjad lasevatki seeriad ainult 4.10v peale +-5% pärast. Mõni element võib ka -7% olla.
See et laadimiselt vähendatakse ampreid on normaalne kui hakkab 4.20v saama just selleks et ei läheks üle 4.20v ja peab rakenduma cutoff. +-5% pärast ongi 4.10v pealt hakkab ampreid vähendama. Osad elmendid võib-olla ei suudagi hoida 4.20v see viimane ots ongi madalama ampritega laadimine.


Link


Pakun välja consumer produktid on ikka viiekad. Sinna läheb veel aega. Consumerisse ei tehta kauakestvat produkti võib-olla paar aastat juurde thats it. Tesla teeb lihtsalt omale teised tõstsid latti pisut kõgemale kui li-ion kuid ei midagi üllatavat peale sulfuri. Sulfuri omad on alles laboris. Kõik nad aastate kugusel kuid jah consumer on cashGrab.

https://www.aliexpress.com/item/1005004983131627.html ime julla
Kilo nikklit saab juba 80 eest talvel oli 130 ilmselt kukub veelgi saadavus on ka paranenud.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mella
HV kasutaja

liitunud: 10.06.2005




sõnum 17.03.2023 19:40:14 vasta tsitaadiga

Võtsin aku lahti ja selgus, et selles 1 äärmises sektsioonis 1 element oli vigane.
Samsung 29E (2,9Ah) näitas mul mõõtmisel mahutavuseks ainult 2,2Ah (4,15V>2,7V). Peale laadimist 4,2V peale kukkus ööga pinge 4,15V peale ja sealt edasi 0,05V ööpäevas. Tühi aku kukkus ööga 3,2V pealt 1,3V peale. Kiirtest Opusega andis 165 (terve aku on tavaliselt 60..90)
Järelikult see 1 element oli nii vigane, et tõmbas kogu sektsiooni paari kuuga 1V peale.
Teised elemendid samas rivis tunduvad korras olema.
Seega BMS ei hakanud laadima, kuna 1 sektsioon oli tühi. Ei akul ega elemendil pole ühtki mehhaanilist vigastust näha.

mella kirjutas:
Mul on talvise seismisega vist akul BMS otsad andnud.
aku on 13s, bms 13s 100A ja väljundis hetkel pinge 49V
Ilma koormuseta on pinge kenasti olemas. Niipea, kui mingi väiksemagi koormuse külge panen, kukub BMS väljund ära, BMS sisendis kenasti jätkuvalt 51V.
Katsetasin 40W 220V hõõgpirniga.

Sügisel jäi täiesti töötavana seisma peale laadimist.

On kellelgi sarnast juhtumit ette tulnud?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 19.03.2023 18:15:01 vasta tsitaadiga

Vahetad seeria ära kui on alavolitnud saad sõitma jälle. Neid 29E liigub vahest. https://eu.nkon.nl/rechargeable/li-ion/18650-size/samsung-inr18650-29e.html
See on levinud kanni minek nedel akudel.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mella
HV kasutaja

liitunud: 10.06.2005




sõnum 19.03.2023 19:16:25 vasta tsitaadiga

Ma juba nkoni piilusin, aga siiani lootsin, et äkki saab Eestist ka kätte. Aga pole silma jäänud.
Kusjuures need alavoltinud elemendid hoiavad väga hästi pinget sees.

Märksa probleemsem on paki uuesti kokku saamine - viimase seeria ots tuleb kõik vanast ribast puhastada ja ma ei tea, kas vana seeria + poolele oleks mõislik riba hoopis joota või ikkagi üritada keevitada.
See ju nagu reclaimed cellide külge panemine, aga puhastada tuleb otse kärje sees.

Otsimise käigus komistasin ühele Poola lehele, kus kokku pandud pakke Samsungitest ja LG-dest üsna hea hinnaga tehakse. Üksikuid elemente on kallis tellida, kuna tarne algab 25EUR pealt.
https://nexun.pl/en/products/battery-pack-li-ion-48v-20-3ah-13s7p-samsung-29e-639.html


Margus kirjutas:
Vahetad seeria ära kui on alavolitnud saad sõitma jälle. Neid 29E liigub vahest. https://eu.nkon.nl/rechargeable/li-ion/18650-size/samsung-inr18650-29e.html
See on levinud kanni minek nedel akudel.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 20.03.2023 09:05:39 vasta tsitaadiga

Kui alavoltis siis pole midagi teha nendega hakkab kiiremini täis laadima ja tühjenema, mingist hetkest on voltaaz seinast seina. Kui on spaceritega siis stopperid pead eemaldama ühelt poolelt ja ka nikkli ei pea tervet akut laiali kiskuma. Need mis teisse seeriase lähevad need keevitus mummud käiad relakaga maha. Ei ole mõtet seal midagi jootma hakata kordades teed töö ohtlikumaks ja raskemaks kui keevitatud. Vana nikkli pead ilma shortita kätte saama. Võid ka mingil määral lõigata vana nikklit ja keevitad uue otsa samas need lõigatud servad on kõverad ja teravad. Kui positiivsel otsal paberit pole alla pandud siis kogu jama on veel ohtlikum ja aeganõudev. See paber maksab sente ja tehakse ilma nendeta ja isegi eestis ei panda ka paberit alla. Kuumakahanev ei protecti ju sittagi. Nikkel võib minna shorti kui mingi kuumenemine peaks olema.
Samas https://nexun.pl/en/products/battery-pack-li-ion-48v-20-3ah-13s7p-samsung-29e-639.html see tundub muidu saadud.

_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
PAUKA
HV veteran
PAUKA

liitunud: 22.07.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

see post läheb kustutamisele sõnum 20.03.2023 10:27:04 vasta tsitaadiga

kui kedagi kõnetab siis PS:

Upgradega jääb üle 14S7P 2500mah cellidest pakk koos bmsiga, rombikujuline 14x7, laetud seal 30x ringis, bms hiinakas bluetoothiga, töötab xiaoxiang äpiga
teine samasugune pakk on veel, aga seal on 2 banki liiga madalaks lastud, tutikaid elemente on heal juhul täpselt niipalju kaasa anda.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Maidor
HV kasutaja

liitunud: 20.08.2013




see post läheb kustutamisele sõnum 21.03.2023 15:03:49 vasta tsitaadiga

Kas kellelgi on üle soodsat 48v 2.....4A laadijat
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
mella
HV kasutaja

liitunud: 10.06.2005




sõnum 21.03.2023 20:03:54 vasta tsitaadiga

https://www.ecoscooter.ee/product/akulaadija-li-ion-546v2a-48v-elektritoukerattale/

Maidor kirjutas:
Kas kellelgi on üle soodsat 48v 2.....4A laadijat
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
XeStAiSy
HV Guru

liitunud: 12.12.2001




sõnum 22.03.2023 11:49:12 vasta tsitaadiga

Huvitav kas selline junn https://soov.ee/24907047-elektrijalgratas-pisimopeed-1000w-mootori-ja-15a/details.html oli ka Türklasel Aliexpressis kes seal scammis. 15Ampriga ei tule 1000w ja mootor ei ole 250w täiesti illegaalne riist eestis. Neid kuulutusi on igasuguseid millega eestis sõita ei tohi. Elektri tõukekatel on 1000w mitte jalgratastel kohta hästi pannakse. Ma olen 100% kindel ,et saab sellise rattaga trahvi.
_________________
Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 22.03.2023 12:03:36 vasta tsitaadiga

Mismõttes eestis sõita ei tohi? Su arust meil kogu maa kaetud avalike teedega?
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Raud »  TSI (TeeSeeIse) »  DIY Elektrijalgratas mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 168, 169, 170 ... 181, 182, 183  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.