Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
27.01.2023 14:34:07
|
|
|
Ma olen ka jootnud. Pole minu arust suurt mingit vahet. Mõlemad jäävad täpselt sama jäigad ja vastupidavad
Leeklampi on pärast nagunii vaja, et termokahanevad sinna peale ajada. Isegi kuumaõhupüssiga saab edukalt joota neid kingi
|
|
tagasi üles |
|
|
TeaMeTzu
HV veteran
liitunud: 10.10.2011
|
28.01.2023 12:48:27
|
|
|
Mina valisin tangid jootmise asemel vaid puhtalt internetitarkuse põhjal. Vibreerivasse keskkonda soovitatakse pressida ühendused, mitte joota (isiklik kogemus mul puudub).
Kõigepealt tellisin hüdraulilise pressi (sarnane nagu paar postitust tagasi lingitud), aga sellega jäi kaabel täiesti vabalt liikuma kinga sisse - müüja ütles, et esimest korda kuuleb sellisest probleemist. Kas see ongi siis äkki mingi väärakas king hoopis ? Mul M6 keere igal pool ja see 50-6 mõõdus king tundus ideaalne.
https://pood.esvika.ee/installatsioonimaterjalid/kaabliking-cu-506
elukaz, aa ma arvasin, et mul ongi see paremini painduv kaabel. Arve peal oli märgis HF ja ma arvasin, et tegemist on "high flex"
Kas nt see on siis õigem kraam:
https://www.akuproff.ee/kaablid/kaabel-kummi-50mm2-hi-flex
Või kas keegi oskab soovitada mingit kindlat poodi, kus hea kraam hea hinnaga?
|
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
28.01.2023 13:40:58
|
|
|
Ma spetsiifikat pole uurinud, aga keevituse juurest on silma jäänud et jäme ja painduv ja vastupidav nii et olen küsinud keevituskaablit.
See hiflex võib olla see kas kiulisus on peenem või jämedam, aga plasti laadne isolatsioon on see mis kõhklusi tekitab, kas hõõrub kuskilt läbi või eriti külma käes, tundub et ei taha väga painutada murdub veel ära
See konkreetne lingitud, kuna tooteandmeid pdf-ina ei näe ja marki ka pole siis pigem hoiduks. Esimene mis pähe tuleb: https://effex.ee/et/juhtmed/1065-12911-h01n2-d-keevituskaabel.html sul lühikesed jupid nii et säästuhinda pole vist mõtet otsida.
Arvesta ka seda et kui sa paned genekale lisajuhtme ja mõlemas otsas kaitset pole siis on sul võimalik keresse hõõrumisega emb-kumb aku lühisesse lasta mis võib hõlpsasti auto põlema panna
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
28.01.2023 14:17:10
|
|
|
Kui koorik kuumust ei kannata siis silikoon juhtmed need kannatavad üle +100c . Rataste akudes nendega pole midagi juhtund lihtsalt vaja ,et väga ei vibreeriks. Kuid silikoon juhe peab olema jämedam kuna seal on ka rauda sees ja takistus on suurem. Tavalised auto koorikud need jah hakkavad suure koormusega jamama auodes on teatud kohta pandud erinevaid juhtmeid kuid jah vanaedes koorikud võivad suure koormuse all sulada kuskit ega muidu autod harva maha ei põle. Kus koomust pole pannakse ikka tavalisi juhtmeid. Autode juhtmed ei taha sobida akude jaoks starter seal kasutatkse teisugust juhet kuid kogu käivitamine on lühiajaline selle korraks soojenemise kannatab ära.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
viimati muutis XeStAiSy 28.01.2023 14:22:24, muudetud 1 kord |
|
tagasi üles |
|
|
elukaz
HV Guru
liitunud: 06.09.2004
|
28.01.2023 14:21:13
|
|
|
Autodes on ikka kaitsmed ka, välja arvatud starter ja genekas. Nii et suvalise peenema juhtmega nii lihtsalt põlema ei lähe.
Raudjuhtmetest rääkides, vene väli sidekaablid olid eriti vastupidava isolatsioonga ja kiud olid teras ja vask segamini. Tõmbetugevus oli nii hea et sai isegi kitarrikeeli teha. Aint takistus polnud suurem asi, kui rull oli sõlmes siis sai testriga otsida kui kaugel otsast konkreetne sõlm on et kas lõigata läbi või kummast otsast lahti harutada.
_________________ Ma ei saa sellest aru, järelikult on see vale. |
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
28.01.2023 19:24:08
|
|
|
Autodes tihti kaitsmed ei funka eriti kui oled saanud auto mis kolmest 1 tehtud. Põlevad maha kui säraküünlad kui short kuskil tekib ei aita ka kaitsmed tekib kuhugi koormus ajapikku juhtmed sulavad kokku ja läheb.
Kui isegi lihtsa järelkäruga on autod maha põlenud piisab väikesest ülekoormusest. Krujajuureks ongi kehvemad kontaktid. Vanadel autodel on see keiss kui kailtse pidevalt läbi läheb pead uurima miks, kui aku tühjaks ruttu saab miks. Uue aku peale paned mõne nädalapärast on tuli taga. Autodes jah väga kaitsmed ei toimi võib-olla uuel autol jah. Autdes kaitsevad shorti eest kaitsmed kuid mitte üleüldise koormuse all. Võtab mingi elektroonika jupskin 1A asemel 2A ajapikku tekib suurem koormus mida kaitsmed ei hoia ära. Eriti kui kuskil ports juhtmeid kokku sulab ei pruugi kaitsmed midagi teha pärast läheb kerega kokku.
Kas keegi seda ka kasutanud https://www.aliexpress.com/item/1005004603246605.html pikendaks vanema aku eluiga ja BMSist eraldatud. Vahet pole sellega mis bms on. Kuid selle jullaga pead jägima akut kui seisab.
Seda saaks kasutada ainult custom akudes kus on ruumi 1A on võimsust per seeria. Põhimõte selline kõrgema pealt paneb voolu madalama peale ei põleta ära. Iseasi kui efektiivselt ta seda teeb. Minul on 1 aku kus saaks testida.
Samas pole teada kui palju see suudaks akule aastaid juurde anda. Samas ilmselget tuleb igakuu korra kasutada unustad ära siis läheb jamaks.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
m1
HV kasutaja
liitunud: 09.01.2002
|
29.01.2023 18:07:44
|
|
|
Kui on suurema vooluga tegemist siis ma olen pannud ise topelt juhtmed.
Kasutan üldiselt AWG8, see on umbes 10mm2. Kui tundub et on oht kuumenemiseks või on pikem lõik kus pingelang mängima hakkab, siis panen lihtsalt kaks kaablit.
|
|
tagasi üles |
|
|
mikk36
HV Guru
liitunud: 21.02.2004
|
31.01.2023 15:49:13
|
|
|
Mihkus kirjutas: |
Ma olen ka jootnud. Pole minu arust suurt mingit vahet. Mõlemad jäävad täpselt sama jäigad ja vastupidavad
Leeklampi on pärast nagunii vaja, et termokahanevad sinna peale ajada. Isegi kuumaõhupüssiga saab edukalt joota neid kingi |
Jootmine halb, kui jootekoha juurest saab kaabel liikuma (vibratsiooniga või muu põhjusel). Aja möödudes halveneb nii kontakt ja jootekoht võib ise end lõpuks lahti joota suurema vooluga. Kergemal juhul lihtsalt takistus tõuseb jootekohas.
|
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
31.01.2023 16:10:11
|
|
|
Ma löön haamriga laiaks. Ei tea kas veel + jootmine juurde annaks või mitte. Tellin 8t hüdraulika kaablipressi ära, siis mugavam ehk.
|
|
tagasi üles |
|
|
tonis12
HV kasutaja
liitunud: 18.05.2006
|
01.02.2023 16:41:04
|
|
|
Mul on elektriratas ja 14 tolli hub mootoriga, 400W 48V. Kõik on kena siledal maal sõitmises, kiirus on 37 km/h max aga näiteks riiamäest või Lossi tänavast tartus üles ei suuda minna.
Sestap tahaks asendada selle mootori 800W võimsuse mootoriga. Sellisel peaks juba väändemomenti olema omajagu. Mootoril peab olema ketaspiduri ketta kinnitamise tähik. Nüüd olulisemem moment- kust sellist mootorit hankida ja et õige asi satuks? Soovitaks keegi? Praegune mootor selline.
https://www.upload.ee/files/14890877/1675256880501.jpg.html
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
01.02.2023 21:28:34
|
|
|
Kas saad displays mootori parameetreid muuta? Isegi kui uue mootori saad peab diplayd confima vähemalt pead magnetite arvu teadma. Kui on mingi poe juust siis need on parooli all või võimalus puudub.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
02.02.2023 12:48:55
|
|
|
Kindel, et kontroller on mõistlikult confitud? Neist mägedest ülesminekuks mõistliku kiirusega võiks 1-2kW vaja minna. See ei tähenda, et mootor peaks 1-2kW olema.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
|
tonis12
HV kasutaja
liitunud: 18.05.2006
|
02.02.2023 20:48:45
|
|
|
No sellel rattal pole displayd. Kontroller on ühes akuga ratta kere sees. Kontrollerile ligisaamine tõenäoliselt pole probleem, teine asi on hoopis selle confimise võimalus või mittevõimalus.
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
07.02.2023 13:04:59
|
|
|
Minu 250w veab ülesse igast mäest ime ,et suuremad mootorid ei vea. Tundub minule ,et pandud lahjem bms mis ei anna õiget arvu ampreid peale. Peab arvestama ka sellega 1kw mootor jaoks on ka vaja suuremat akut. 1tund 1kw akuga ilselgelt pole pädev. Samas need mootorattad sel polegi displayd, süütevõti ja kogu pull ongi kontrolleri peal seal ei muuda midagi. Kui kontroller peaks pekki minema siis tuleb kogu pull vahetada. Neid kontrollereid tasub muidugi parandada ilmselgelt teist ei pane juhul kui kogu jama välja ei vaheta. Osadel kontrolleritel on self study kuid pole juhunud uurida. Õnnekorral leiab alist midagi analoogset. Pead teadma mootori parameetreid et amprid oleks paigas üle amperdada mootorit ei tasu kui siis voltida üle natuke. Ise kipun arvama akuga on midagi ei suuda enam hakkma saada jõud kaob ära. Pinge langus äkki. Tühjem aku ei vea jah.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
07.02.2023 15:33:28
|
|
|
Sai siin üks tõuksilogu ostetud, et teen korda. Täiesti tumm aga aku "ok" Panin 17A kontrolleri külge ja panin korra gaasi, aku pinge kukkus kolinal
Nii, et võib selline asi ka olla... Muidugi see mootor paistab seal eriti pisike
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
07.02.2023 17:45:34
|
|
|
Ma üldiselt soovitan romusid korda teha need suht pommikindlad asjad ja alati saab sõitma. Töö on see mis vajab harjutamist. Kui on 36v üle 15A ikka pole. Pole uurinud neid tõukse mis elulugu nendel on. Kui viskad pildi ma võin ajaviiteks uurida mis romu see on. Nimi ka.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
The_Boss
HV Guru
liitunud: 13.01.2009
|
07.02.2023 17:50:51
|
|
|
M365 sai ikka 25A või 30A peal käitatud. Seal paralleelis 3x Eve 7A elementi.
_________________ Pakun sülearvutite tolmupuhastust, termopasta vahetust, emaplaatide remonti ja BIOS paroolide eemaldust. |
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
08.02.2023 10:00:34
|
|
|
Tõuks ise Velt Smart X7
Sellel oli ainult 2p10s NCR18650BD, aku oli 2.85V peal. Tavalise hiinakaga laadis ilusti täis. Mahtuvust pole viitsinud mõõta, peaks vist piisama kui mõõdan ühe grupi ära? Kõik on tasakaalus igatahes
Minu arust on sellel BMS kahtlane, päris kuumaks läks kui koormuse järgi panin korraks
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
08.02.2023 10:47:52
|
|
|
Sellel on 350w mootor jääb sinna 15A kanti hetkeline võimsus 700w minuarus vabalt kõlbab ka 17A kontroller 15A oleks mudugi kindlam. See 2p lahja täisvõimsust ei tasu loota range mingi 20km ainult. Sinna tuleks istutada elektriratta hilong siis oleks pädev pill teine bms ka. Sinna 2p akusse ei tasu rahi panna. Suurt ei võida midagi. Kui on vabu pesasid saab confi suurendada kuid hea ikka ei ole. See aku 2p viska seest välja sinna külge istuta hilong mutritega korpusesse. Originaal akukorpus on metallist sinna monteeri mida tahad.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
08.02.2023 11:04:14
|
|
|
No jah mul on see aku kinnitus olemas. Aku on ka olemas aga vt sellel on üks suur miinus. See lenks käib sealt hingega kokku ja see hinge mehanism saab raske akuga sellist valu, et ma kardan, et laguneb ära.
Seljakotis oleks vist mugavam kanda, lihtsalt mingi alumiinium plaat vaja sinna panna kuhu aku kinnitada ja mis kaitseks ka. Põleb kui kurat kui peaks midagi untsu minema
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
08.02.2023 14:43:22
|
|
|
väiksemaid hilonge on ka saada üks 4p võiks kokku laduda 40 elementi ei tohiks raske olla isegi see kannatab 6p ära kui sõidad on surve aukudes ülesse ja alla ei tohiks midagi juhtuda. Minul on hilong kahe katuse kruviga ainult pole kolme aastajooksul küljest tulnud jalaga isegi antud. Mitukorda minul ratas ümber kukkunud aku ikka küljes. Aku pigem vibereerib sama mis ratas ise ei usu ,et hingega midagi juhtub. Nii logu ikka vist ei tehta.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
08.02.2023 16:57:53
|
|
|
Mul rattal 8p ja ühe m6 poldiga kinni Muidugi jupp voolikut ka, muidu koliseb
4p aku on päris hea juba
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
08.02.2023 21:00:58
|
|
|
4P saad 30 kilti maha 36v peal.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM |
|
tagasi üles |
|
|
Mihkus
HV kasutaja
liitunud: 11.11.2014
|
09.02.2023 09:37:19
|
|
|
Seda 35kmh.
Aga mõõtsin siis eile mahtuvuse ära, 5.78mAh 2p peale 4.1-3.2v väga kehv polegi
Tööle ja tagasi veaks ära
|
|
tagasi üles |
|
|
XeStAiSy
HV Guru
liitunud: 12.12.2001
|
09.02.2023 11:08:39
|
|
|
lapatsis sõita ikka vist ei saa. Reaalse läbivuse saad teada kui sõidad. Su aku peaks olema 6.4 Ah 10-15% on vist degreerunud. Kui veel kukub mõne kuuga siis kaugele ei sõida enam. 2p on ülivähe 350w mootori jaoks.
_________________ Punktkeevitus patareidele/akudele. Akutrelli/laptopi/e-bike. PM
viimati muutis XeStAiSy 09.02.2023 14:27:47, muudetud 5 korda |
|
tagasi üles |
|
|
|