Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
25.01.2023 15:19:11
|
|
|
See on juba puhas kadedus kui arvatakse, et teise natuke parem auto on eputamiseks ostetud.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
rex
HV Guru
liitunud: 09.01.2002
|
25.01.2023 17:06:59
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Aga teist äärmust kus mees sõidab suure bemmiga, aga naise sünnipäeval teatab, et sorry, ma ei saanud sulle lilli tuua, ostsin just bemmile uued valuveljed ja nüüd on näpud täiesti põhjas siis saab? |
Tark naine mõistab olukorda sõnadeta. Sünnipäevi tuleb ju veel.
Rumalamale naisele tasub selgitada, et veljed on mehe jaoks nagu talle uued saapad. Mõistab ka poolelt sõnalt.
|
|
Kommentaarid: 247 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
226 |
|
tagasi üles |
|
|
rtfm99
HV kasutaja
liitunud: 08.04.2007
|
25.01.2023 17:47:12
|
|
|
rex kirjutas: |
napoleon kirjutas: |
Aga teist äärmust kus mees sõidab suure bemmiga, aga naise sünnipäeval teatab, et sorry, ma ei saanud sulle lilli tuua, ostsin just bemmile uued valuveljed ja nüüd on näpud täiesti põhjas siis saab? |
Tark naine mõistab olukorda sõnadeta. Sünnipäevi tuleb ju veel.
Rumalamale naisele tasub selgitada, et veljed on mehe jaoks nagu talle uued saapad. Mõistab ka poolelt sõnalt. |
jõudu ja kindlat meelt rumalale naisele selgitamisel! ning samas langetame pea Sind mälestades.
_________________ |
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
Tanel
HV Guru
liitunud: 01.10.2001
|
25.01.2023 18:10:06
|
|
|
Kokkuvõttes on igaühe enda asi millega keegi sõidab ja mis päeval naine sulle annab või anna.
Mõned arvavad vaid endid võrdsematest võrdsemad olema ja sunnivad oma elektrivõrre ja sellega seotud ebamugavusi teistele peale.
_________________ HV valuutakalkulaator |
|
Kommentaarid: 461 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
12 :: |
7 :: |
356 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
25.01.2023 19:54:03
|
|
|
Mõned arvavad vaid endid võrdsematest võrdsemad olema ja sunnivad oma bensiinivõrre ja sellega seotud müra ja saastet teistele peale
|
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
150 |
|
tagasi üles |
|
|
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
25.01.2023 20:06:30
|
|
|
sakinaga kirjutas: |
Mõned arvavad vaid endid võrdsematest võrdsemad olema ja sunnivad oma bensiinivõrre ja sellega seotud müra ja saastet teistele peale |
Ei sunni, keegi ei keela metsas elamist Moodne tsivilisatsatsioon kahjuks veel aga ilma sisepõlemismootoriteta hakkama ei saa, seega soovides selle hüvesid nautida, tuleb leppida ka mõnede ebamugavustega. Alati on võimalus ka ise kuhugi oma öko-kommuun luua, kus ainult elektriautod sõita tohivad.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
sakinaga
HV Guru
liitunud: 30.08.2006
|
25.01.2023 20:25:19
|
|
|
pppd kirjutas: |
sakinaga kirjutas: |
Mõned arvavad vaid endid võrdsematest võrdsemad olema ja sunnivad oma bensiinivõrre ja sellega seotud müra ja saastet teistele peale :lol: |
Ei sunni, keegi ei keela metsas elamist :D Moodne tsivilisatsatsioon kahjuks veel aga ilma sisepõlemismootoriteta hakkama ei saa, seega soovides selle hüvesid nautida, tuleb leppida ka mõnede ebamugavustega. Alati on võimalus ka ise kuhugi oma öko-kommuun luua, kus ainult elektriautod sõita tohivad. |
Mõlemad positsioonid sama jaburad. Keegi ei keela oma põrinaga sõitmist, lihtsalt järjest kallimaks läheb see. Nagu läks järjest kallimaks ka auruautode käitamine.
|
|
Kommentaarid: 158 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
150 |
|
tagasi üles |
|
|
DVDRW
HV Guru
liitunud: 13.10.2003
|
25.01.2023 20:38:24
|
|
|
Uued ICE autod keelatakse mingist ajast ära. Tuleb ka tõenäoliselt aeg kui ICE autodega enam üldse avalikel teedel liigelda ei tohi. See hakkab olema uus normaalsus, hakake harjuma.
|
|
Kommentaarid: 27 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
26 |
|
tagasi üles |
|
|
hkurujo88r
HV Guru
liitunud: 25.02.2011
|
25.01.2023 20:55:16
|
|
|
Tuleb rohkem teenida kui kalliks läheb. Normaalset elektriautot ikkagi alla 60k€ ei saa. Ja DVDRW, ära kujuta ette.
|
|
Kommentaarid: 116 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
112 |
|
tagasi üles |
|
|
Etz
HV Guru
liitunud: 27.01.2005
|
25.01.2023 20:59:30
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Tuleb ka tõenäoliselt aeg kui ICE autodega enam üldse avalikel teedel liigelda ei tohi. |
ot: |
Ma liiklen siis oma ICE'ga tee kõrval, mõni probleem... |
_________________ ...life is random...so am I...
So, there is a fan. Time to grab your sh*t, gentlemen! |
|
Kommentaarid: 223 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
192 |
|
tagasi üles |
|
|
etk
HV kasutaja
liitunud: 10.10.2006
|
25.01.2023 22:18:11
|
|
|
pppd kirjutas: |
Moodne tsivilisatsatsioon kahjuks veel aga ilma sisepõlemismootoriteta hakkama ei saa |
Tsivilisatsioonis saab. Asustustest kaugel (300+km) läheb keerukamaks. Linnades ja nende lähiümbrus (~100km raadius) saaks kõik üle viia elektrilisele ja vaiksele ning kohaliku heiteta transpordile. Tehnoloogia on selle jaoks olemas, enamus transpordiliikides on ka valmis lahendused olemas. vahemikus 100-300km on infrastruktuur hetkel küsitav. Mõnes kohas piisav, et saaks hakkama, mõnes kohas nii nõrk, et ei saaks. 300km+ kaugus tsivilisatsioonist hetke seisuga elektriline transport edukalt ei toimiks. Samas kui palju neid inimesi seal kaug Siberis (või Sahara kõrbes) ikka elab, kellel ühtegi linna 300km raadiuses ei ole.
Tanel kirjutas: |
Mõned arvavad vaid endid võrdsematest võrdsemad olema ja sunnivad oma elektrivõrre ja sellega seotud ebamugavusi teistele peale. |
Seda on nii naljakas lugeda alati. Nagu keegi seisaks kõrval püssiga ja käsiks elektriautot osta või sellesse istuda.
(Btw, 90%+ neist ebamugavustest on kahe kõrva vahel kinni, suutlikkuses näha probleeme mitte lahendusi)
Prillpapa kirjutas: |
Mida see turul kaasa toob kui kõik tahaksid osta ICE-id aga neid ei toodeta ja tarnita piisavas mahus |
Eeldus, et inimesed tahavad ICE osta on muidugi päris julge eeldus. Üldjuhul inimesed tahavad osta odavat sõidukilomeetrit ja töökindlat autot. Kui EV on odavam või samas hinnaklassis, siis ICE eelistamist kuigi tõenäoliseks ei pea. Paadunud petrolhead puhul ehk küll aga see on mingi 5-10% (sedagi julgelt pakutud) autode ostjatest. Need mingit turgu moonutavat defitsiiti küll ei tekita.
Magic kirjutas: |
sakinaga kirjutas: |
püsikulu peab samaks jõudma (liising+kasko jms + kütus/elekter). |
Selleni on pikk tee. 20K soetushind kallim |
20k hinnavahe on otsitud. Võiks siis juba sinna 50k hinnavahesse ronida, neid leiab ka. Samas mine võta elektriline Rolls ja säästad 100k
Veel mõned aastad tagasi oli võrreldavate võimekuste/varustustega sama tootja pakutavad ICE vs EV konkurendid umbes 8-15k vahega. Selle vahe sõitis siis juba 5a liisingu puhul 20-30k km aastase läbisõiduga tasa ja võis võitu jääda.
Praegu on osadel mudelitel hinnad tõusnud kuna elektrikad on defitsiit ja nõudlusele ei jõuta järgi.
Siiski leiab võrreldavate masiante puhul hinnavahesid alla 5k (Toyota Corolla luukpära vs Leaf näiteks, või keegi seletage mulle lahti kuidas need ei ole võrreldavad)
Üksikud näited ei ütle palju aga nö andmepunkt ikka. Kui sai masin ostetud siis just elektriline kuna endale määratud kuu eelarvesse ei mahtunud ICE ära hästi enam. Tõsi, nüüdseks on elektri ja intressi tõus paisutanud eelarve natuke suuremaks, kui tol hetkel. Siiski kütuse hinnatõus on ületanud kuhjaga seda mis on mul reaalne kulu suurenemine olnud. Kui jätkuvalt sõidaks diisliga, siis peaksin pooled sõidud tegemata jätma, et ka praegusesse suurenenud eelarvesse ära mahtuda.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
|
artur-
HV veteran
liitunud: 06.07.2004
|
25.01.2023 22:21:38
|
|
|
DVDRW kirjutas: |
Uued ICE autod keelatakse mingist ajast ära. Tuleb ka tõenäoliselt aeg kui ICE autodega enam üldse avalikel teedel liigelda ei tohi. See hakkab olema uus normaalsus, hakake harjuma. |
Mis siin harjuda. Selleks ajaks oleme me kõik surnd juba ja pohhui siis mis saab
|
|
Kommentaarid: 78 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
1 :: |
1 :: |
68 |
|
tagasi üles |
|
|
Markos
HV veteran
liitunud: 10.04.2002
|
26.01.2023 00:21:22
|
|
|
tsitaat: |
Kui EV on odavam või samas hinnaklassis, siis ICE eelistamist kuigi tõenäoliseks ei pea. |
Odavamaks ta ei muutu küll iial, aga, kui ta oleks samas hinnaklassis või tiba kallim (no nii bensiinihinna ja elektihinna vahe võrra) ja saadaval TÄPSELT samas varustuses, siis ilmselt valiks EV küll. Kuid ka siin on üks aga, ma valiks ta vaid juhul, kui mul oleks kodune laadimisvõimalus, mis mul täna juhtumisi ka on, aga kui seda pole, siis kalduks ikkagi ice, õigemini siis hübriidi poole. Auto peab mind teenima, mitte mina autot, nii lihtne see ongi. Maksta millegi eest selgelt rohkem, saada vähem ja ainult selle eest, et jõuallikaks on elekkrimootor, ei mingil juhul.
|
|
Kommentaarid: 14 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
2 :: |
12 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
26.01.2023 00:44:02
|
|
|
Kui fossilse bensiini ja diisli eest tuleks maksta tegelikku hinda siis ei sõidaks keegi ICE autoga.
(saastetasud sisse ja dotatsioonid välja)
Neste XTL muidugi kahjuks läheks nende hinnaga kaasa, nagu praegu on selgelt näha olnud, kuid see on paratamatus.
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
etk
HV kasutaja
liitunud: 10.10.2006
|
26.01.2023 09:45:58
|
|
|
Markos kirjutas: |
Odavamaks ta ei muutu küll iial |
Ära iial ütle iial
Ei ole suht ühtegi põhjust, miks ei võiks muutuda odavamaks.
Peamised asjad mis praegu hinda üleval hoiavad on
* väike tootmismaht mis tähendab, et arenduskulud jagunevad väiksema arvu sõidukite peale ja moodustavad seeläbi suurema protsendi auto lõpphinnast. (Siia alla grupeeriks ka varustusprobleemidest tingitud tootmis piirangud)
* turul esinev ülenõudlus, ei suudeta toota niipalju kui ostetaks ja see kergitab hinda
* osade riikide helde toetuspoliitika mida tootjad rõõmsasti ära kasutavad
Kõige suuremad ongi hetkel hinnakäärid nö mass tootmis sõidukite puhul. Vaadata rohkem sinna väikeseeriate suunas ja hinnavahed sisuliselt kaovad (või mõnel juhul kalduvad elektrilise kasuks).
anubis kirjutas: |
Kui fossilse bensiini ja diisli eest tuleks maksta tegelikku hinda siis ei sõidaks keegi ICE autoga.
(saastetasud sisse ja dotatsioonid välja) |
Nad vist midagi sellist plaanivad lähiaastail teha.
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
26.01.2023 09:52:11
|
|
|
kui dotatsioonid välja, siis õige oleks mõlemal ära kaotada, nii fossiilkütustel (ma küll ei tea seal dotatsioone endid üldse olema) kui ka elektrikatel
olgu siis kõik võrdseil alustel
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
anubis
HV Guru
liitunud: 08.06.2002
|
|
Kommentaarid: 317 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
2 :: |
0 :: |
271 |
|
tagasi üles |
|
|
Mnator
HV Guru
liitunud: 18.10.2007
|
26.01.2023 10:47:40
|
|
|
kusjuures siis soojuselektrijaamade kasutuse korral läheb sama subsideerimine ka elektrimasinatele
|
|
Kommentaarid: 1 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
1 |
|
tagasi üles |
|
|
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
26.01.2023 11:37:49
|
|
|
etk kirjutas: |
pppd kirjutas: |
Moodne tsivilisatsatsioon kahjuks veel aga ilma sisepõlemismootoriteta hakkama ei saa |
Tsivilisatsioonis saab. Asustustest kaugel (300+km) läheb keerukamaks. Linnades ja nende lähiümbrus (~100km raadius) saaks kõik üle viia elektrilisele ja vaiksele ning kohaliku heiteta transpordile. Tehnoloogia on selle jaoks olemas, enamus transpordiliikides on ka valmis lahendused olemas. vahemikus 100-300km on infrastruktuur hetkel küsitav. Mõnes kohas piisav, et saaks hakkama, mõnes kohas nii nõrk, et ei saaks. 300km+ kaugus tsivilisatsioonist hetke seisuga elektriline transport edukalt ei toimiks. Samas kui palju neid inimesi seal kaug Siberis (või Sahara kõrbes) ikka elab, kellel ühtegi linna 300km raadiuses ei ole. |
Nope. Jutt ei olnud sellest, et kas seda asja saab muuta (loomulikult saab, küsimus on ainult ajas ja kuludes), vaid sellest, kas saaks hakkama, praegusel hetkel. Praktiliselt kogu transport, kaubikutest kuni laevadeni, toimib ikka veel sisepõlemismootorite peal. Nagu ütlesin, praegu võib heal juhul teha omale öko-oaasikese, kus veetakse kaupa elektrikaubikuga ja elanikud sõidavad elektritranspordiga, aga kohe kui mastaap natukenegi suuremaks läheb, tuleb mängu kütuse põletamine ja sellele hetkel reaalset alternatiivi ei ole.
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
26.01.2023 11:39:43
|
|
|
Eks seal öko-oaasis tuleks ka osadele mingi hetk mõistus pähe ja küsivad endalt, et miks sellise debiilsuse eest nii palju rohkem maksma pean. Sama nagu veganitega juhtus, nende normaalsematega vähemalt.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
etk
HV kasutaja
liitunud: 10.10.2006
|
26.01.2023 11:55:56
|
|
|
pppd kirjutas: |
Nope. Jutt ei olnud sellest, et kas seda asja saab muuta (loomulikult saab, küsimus on ainult ajas ja kuludes), vaid sellest, kas saaks hakkama, praegusel hetkel. Praktiliselt kogu transport, kaubikutest kuni laevadeni, toimib ikka veel sisepõlemismootorite peal. Nagu ütlesin, praegu võib heal juhul teha omale öko-oaasikese, kus veetakse kaupa elektrikaubikuga ja elanikud sõidavad elektritranspordiga, aga kohe kui mastaap natukenegi suuremaks läheb, tuleb mängu kütuse põletamine ja sellele hetkel reaalset alternatiivi ei ole. |
Seleta lahti, miks ei saaks hakkama. Millises lülis elektriline transport ei oleks võimeline sellises hüpoteetilises olukorras hakkama? Kõik mis puutub olemasoleva keskkonna muutmist ongi seotud ainult ajaga ja seal kehtib vaid "saab".
"Saaks" kehtib vaid selles kontekstis, kas tehnika/lahendus on võimeline ülesandega toime tulema. Elektrilised kaubikud, rekkad, rongid, laevad on olemas, isegi lennukid. Rääkimata siis autodest, mootorratastest jne . Mis lüli jääb katmata sinu hinnangul?
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
26.01.2023 11:56:53
|
|
|
Olemas võivad need olla aga kasutuskõlbmatud.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
Sold OUT
Aeg maha 1p
liitunud: 30.07.2002
|
26.01.2023 12:03:10
|
|
|
etk kirjutas: |
pppd kirjutas: |
Nope. Jutt ei olnud sellest, et kas seda asja saab muuta (loomulikult saab, küsimus on ainult ajas ja kuludes), vaid sellest, kas saaks hakkama, praegusel hetkel. Praktiliselt kogu transport, kaubikutest kuni laevadeni, toimib ikka veel sisepõlemismootorite peal. Nagu ütlesin, praegu võib heal juhul teha omale öko-oaasikese, kus veetakse kaupa elektrikaubikuga ja elanikud sõidavad elektritranspordiga, aga kohe kui mastaap natukenegi suuremaks läheb, tuleb mängu kütuse põletamine ja sellele hetkel reaalset alternatiivi ei ole. |
Seleta lahti, miks ei saaks hakkama. Millises lülis elektriline transport ei oleks võimeline sellises hüpoteetilises olukorras hakkama? Kõik mis puutub olemasoleva keskkonna muutmist ongi seotud ainult ajaga ja seal kehtib vaid "saab".
"Saaks" kehtib vaid selles kontekstis, kas tehnika/lahendus on võimeline ülesandega toime tulema. Elektrilised kaubikud, rekkad, rongid, laevad on olemas, isegi lennukid. Rääkimata siis autodest, mootorratastest jne . Mis lüli jääb katmata sinu hinnangul? |
Kolm tundi päevas max saad sõita ja siis istu tund aega laadijas
_________________ People have been calling for a month and we've been sold out for a week or so.
|
|
Kommentaarid: 92 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
5 :: |
1 :: |
79 |
|
tagasi üles |
|
|
pppd
Kreisi kasutaja
liitunud: 21.06.2004
|
26.01.2023 12:32:24
|
|
|
etk kirjutas: |
pppd kirjutas: |
Nope. Jutt ei olnud sellest, et kas seda asja saab muuta (loomulikult saab, küsimus on ainult ajas ja kuludes), vaid sellest, kas saaks hakkama, praegusel hetkel. Praktiliselt kogu transport, kaubikutest kuni laevadeni, toimib ikka veel sisepõlemismootorite peal. Nagu ütlesin, praegu võib heal juhul teha omale öko-oaasikese, kus veetakse kaupa elektrikaubikuga ja elanikud sõidavad elektritranspordiga, aga kohe kui mastaap natukenegi suuremaks läheb, tuleb mängu kütuse põletamine ja sellele hetkel reaalset alternatiivi ei ole. |
Seleta lahti, miks ei saaks hakkama. Millises lülis elektriline transport ei oleks võimeline sellises hüpoteetilises olukorras hakkama? Kõik mis puutub olemasoleva keskkonna muutmist ongi seotud ainult ajaga ja seal kehtib vaid "saab".
"Saaks" kehtib vaid selles kontekstis, kas tehnika/lahendus on võimeline ülesandega toime tulema. Elektrilised kaubikud, rekkad, rongid, laevad on olemas, isegi lennukid. Rääkimata siis autodest, mootorratastest jne . Mis lüli jääb katmata sinu hinnangul? |
Sest neid elektrilisi kaubikuid, rekkaid, ronge, laevu ega lennukeid ei ole praegusel hetkel lihtsalt olemas. Jah, on olemas mingid esimesed mudelid, prototüübid või teoreetilised kavatsused midagi sellist tootma hakata, aga selleks et homme oleks kõikides poodides leib olemas, tuleb ikka võtta juba olemasolev veok. Meie tsivilisatsioon on siin ja praegu, mitte kuskil kauges helesinises tulevikus.
Korra veel:
tsitaat: |
Jutt ei olnud sellest, et kas seda asja saab muuta (...), vaid sellest, kas saaks hakkama, praegusel hetkel. |
|
|
Kommentaarid: 3 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
3 |
|
tagasi üles |
|
|
etk
HV kasutaja
liitunud: 10.10.2006
|
|
Kommentaarid: 44 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
42 |
|
tagasi üles |
|
|
|