Hinnavaatlus
:: Foorum
:: Uudised
:: Ärifoorumid
:: HV F1 ennustusvõistlus
:: Pangalink
:: Telekavad
:: HV toote otsing
|
|
autor |
sõnum |
|
eix666
HV veteran
liitunud: 20.05.2002
|
11.01.2023 15:31:16
|
|
|
Magic kirjutas: |
Kannata ära, nad ei ole selle uue süsteemi üle eriti õnnelikud
Aga nohh vähemalt moblas tundus kiire |
Kui nad kaupa tarnida ei suuda, siis võtku telefon vastu ja lasku tellimus ära tühistada, et ma saaks asja vähemalt mujalt kätte. Kas seda on tõesti palju tahta, et pood kliendiga suhtleks?
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
kapuuts
HV vaatleja
liitunud: 25.09.2004
|
11.01.2023 18:17:55
|
|
|
eix666 kirjutas: |
Magic kirjutas: |
Kannata ära, nad ei ole selle uue süsteemi üle eriti õnnelikud
Aga nohh vähemalt moblas tundus kiire |
Kui nad kaupa tarnida ei suuda, siis võtku telefon vastu ja lasku tellimus ära tühistada, et ma saaks asja vähemalt mujalt kätte. Kas seda on tõesti palju tahta, et pood kliendiga suhtleks? |
Ootan ka oma kaupa, mis pidi esmaspäeval juba pakiautomaadis olema. Helistasin, ei saanud kätte, kirjutasin FB messengeris ja vastus tuli 10 minutiga. Pikk jutt, sit. jutt aga vabandati ja öeldi sama, et uus leht ei tööta veel nii nagu peab, seetõttu hilinemised.
Näis, nende pikkade aastate jooksul neilt ostes esmakordne värk.
|
|
tagasi üles |
|
|
MaXakas
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2004
|
11.01.2023 18:55:49
|
|
|
eix666 kirjutas: |
Magic kirjutas: |
Kannata ära, nad ei ole selle uue süsteemi üle eriti õnnelikud
Aga nohh vähemalt moblas tundus kiire |
Kui nad kaupa tarnida ei suuda, siis võtku telefon vastu ja lasku tellimus ära tühistada, et ma saaks asja vähemalt mujalt kätte. Kas seda on tõesti palju tahta, et pood kliendiga suhtleks? |
Nad ei saa tellimust tühistada, neil on uus infosüsteem Ilmselt sama katki ka nende poolel...
_________________ There is no such thing as allkiri! |
|
Kommentaarid: 45 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
44 |
|
tagasi üles |
|
|
avrn
Kreisi kasutaja
liitunud: 16.02.2007
|
11.01.2023 19:19:04
|
|
|
Kui korda majja ei saa, tuleb ilmselt omanikult aru pärida.
Kontakti leiavad siinsed spetsialistid kiirelt, arvan.
Varasemast kogemusest julgen väita, et kontakteerumine on mõjus.
|
|
Kommentaarid: 5 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
5 |
|
tagasi üles |
|
|
Foxxx
HV veteran
liitunud: 22.10.2004
|
11.01.2023 20:18:19
|
|
|
See kindlasti aitab, kui lisaks sellele, et peab reaalsete probleemidega tegelema mingid töllid veel helistavad ka. Karm reaalsus on, et uuele platvormile minek nii suures mahus ei lähe mitte kunagi veatult, antud juhul ilmselt läks veel kehvemini kui keskmiselt.Kõige kindlam osta füüsiliselt poest kuniks epood oma ree jooksma saab. AT ilmselgelt ei ole panustanud, et palgata endale 30 tölli telefoni otsa, kes ütlevad Sulle, et nad ei tea millal probleem saab lahendatud, ma kahtlen, et selle teadmisega on ülemäära palju peale hakata. Suund lehel on õige, filtreerimine oluliselt paremaks tehtud, eks läheb oma aega kuniks kõik sujuvalt jooksma hakkab.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
11.01.2023 20:36:17
|
|
|
Järjest vähem mõistan miks nad selle uue pakkuja peale läksid, tegemist ju siiski väikearendajaga, kes veel mõniaegh tagasi kollitas igat firmat, et kle tule üle .
Lisaks jääb mulje, et mida rohkem nad filtreid ka kodulehele teevad seda keerulisemaks läheb päring ja kukub kiirus.
Ilmselt üks põhjus miks galador seni nii ebamugav on kui otsid sortimenti mitte kindlat toodet.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Foxxx
HV veteran
liitunud: 22.10.2004
|
11.01.2023 20:59:10
|
|
|
Huvitav, ma ei ole küll väga tajunud, et meeletult aeglane või filtrite arvu järgi see sõltub. Korpusi on nüüd reaalselt võimalik sorteerida millegi järgi rohkem kui tootja.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
|
eix666
HV veteran
liitunud: 20.05.2002
|
12.01.2023 00:26:32
|
|
|
Foxxx kirjutas: |
See kindlasti aitab, kui lisaks sellele, et peab reaalsete probleemidega tegelema mingid töllid veel helistavad ka. Karm reaalsus on, et uuele platvormile minek nii suures mahus ei lähe mitte kunagi veatult, antud juhul ilmselt läks veel kehvemini kui keskmiselt.Kõige kindlam osta füüsiliselt poest kuniks epood oma ree jooksma saab. |
Ma saan aru jah, et kliendid on ettevõtte jaoks mõttetu tüütus. Eks mõni töll peale seda kogemust teinekord antud ettevõtet rohkem ei tüüta, ongi neil kohe rahulikum kontoris istuda.
Ja kuidas aitab soovitus füüsilisest poest osta inimesi kes veel vana süsteemiga e-poest tellimuse teele panid ja nüüd infosulus on?
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Foxxx
HV veteran
liitunud: 22.10.2004
|
12.01.2023 11:06:44
|
|
|
eix666, Ma lihtsalt üritan sellest mõttekäigust aru saada, et kui sa haamerdad kedagi, et mis sorti uut infot Sa loodad seal saada. AT kodulehel on ju kirjas "Seoses e-poe ja laosüsteemide uuenemisega võivad toodete tarned hilineda! Vabandame tekkinud ebamugavuste pärast!"
See kui Sa aktiivselt takistad inimestel probleemi lahendamist ei pane neid kiiremini probleemi lahendama. Jah, see on väga kahju, et osadel on kauba tarne takerdunud, aga selliseid asju kahjuks juhtub, eriti kui minnakse uues süsteemi peale üle.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
|
Janis
HV Guru
liitunud: 30.11.2005
|
12.01.2023 11:10:45
|
|
|
eix666 kirjutas: |
Foxxx kirjutas: |
See kindlasti aitab, kui lisaks sellele, et peab reaalsete probleemidega tegelema mingid töllid veel helistavad ka. Karm reaalsus on, et uuele platvormile minek nii suures mahus ei lähe mitte kunagi veatult, antud juhul ilmselt läks veel kehvemini kui keskmiselt.Kõige kindlam osta füüsiliselt poest kuniks epood oma ree jooksma saab. |
Ma saan aru jah, et kliendid on ettevõtte jaoks mõttetu tüütus. Eks mõni töll peale seda kogemust teinekord antud ettevõtet rohkem ei tüüta, ongi neil kohe rahulikum kontoris istuda.
Ja kuidas aitab soovitus füüsilisest poest osta inimesi kes veel vana süsteemiga e-poest tellimuse teele panid ja nüüd infosulus on? |
A mis takistab poodi minna ja osta?
Kui lõpuks oma veebitellimusega seoses liinile saad, siis tühistad selle ja korras.
|
|
Kommentaarid: 204 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
3 :: |
5 :: |
170 |
|
tagasi üles |
|
|
eix666
HV veteran
liitunud: 20.05.2002
|
12.01.2023 12:14:24
|
|
|
Foxxx: Puhtalt uudishimust, mis sa arvad seal hetkel toimuvat? Kas sa arvad, et e-poe klienditeenindusse on võetud tööle multitalent kes hetkel tegeleb süsteemiarendusega? Või et eraldi klienditeenindajat polnudki ja mingid sysadminnid võtsid muu töö kõrvalt kõnesid vastu ja neid nüüd segatakse?
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Pisipoja
HV kasutaja
liitunud: 25.07.2002
|
12.01.2023 13:00:29
|
|
|
Kes mis arendaja, tead?
Magic kirjutas: |
Järjest vähem mõistan miks nad selle uue pakkuja peale läksid, tegemist ju siiski väikearendajaga, kes veel mõniaegh tagasi kollitas igat firmat, et kle tule üle .
Lisaks jääb mulje, et mida rohkem nad filtreid ka kodulehele teevad seda keerulisemaks läheb päring ja kukub kiirus.
Ilmselt üks põhjus miks galador seni nii ebamugav on kui otsid sortimenti mitte kindlat toodet. |
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
49 |
|
tagasi üles |
|
|
Magic
HV Guru
liitunud: 28.12.2001
|
12.01.2023 13:25:25
|
|
|
Aiman seega päris huupi pakkuda ei taha. Eks hiljem kuuleb
Mobiilis tundus ju päris mugav kasutada.
Saab ju siiski öelda, et visuaalselt edevam kui eelmine.
|
|
Kommentaarid: 234 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
200 |
|
tagasi üles |
|
|
Foxxx
HV veteran
liitunud: 22.10.2004
|
12.01.2023 14:14:52
|
|
|
eix666 kirjutas: |
Foxxx: Puhtalt uudishimust, mis sa arvad seal hetkel toimuvat? Kas sa arvad, et e-poe klienditeenindusse on võetud tööle multitalent kes hetkel tegeleb süsteemiarendusega? Või et eraldi klienditeenindajat polnudki ja mingid sysadminnid võtsid muu töö kõrvalt kõnesid vastu ja neid nüüd segatakse? |
Mis sorti vastust Sa loodad sealt saada, mida juba kodulehel ei ole vastatud? Tõenäoliselt on seal livechati ja telefoni peal sama inimene, keda nüüd siis need samad inimesed haamerdavad iga tunni aja, et kas nüüd on teada millal nad oma kauba saavad.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
|
eix666
HV veteran
liitunud: 20.05.2002
|
12.01.2023 14:36:39
|
|
|
Foxxx: Kui ma eelmine nädal 2 korda nad kätte sain, öeldi mulle mõlemal korral "homme". Too homne tuli ja läks. Ja nüüd on viimasest lubatud "homsest" juba ligi nädal möödas. Sa tõesti ei mõista, miks mul on huvi teada, et mis mu tellimusest on saanud ja millal to õnnistet "homme" siis ükskord saabub?
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Foxxx
HV veteran
liitunud: 22.10.2004
|
12.01.2023 14:46:08
|
|
|
Mina kirjutaks pigem neile ja tühistaks ära tellimuse. Live Chat on neil reeglina suht nobe olnud ja emailidele on varasemalt ka vastatud, kas neid kanaleid oled proovinud?
Telefon on üldiselt selliste probleemide puhul küllaltki ebakindel sidevahend. Selles osas nõustun, et homsete jagamine ei olnud nende poolt õige kui nad ei teadnud millal kaup reaalselt on kätteandmiseks valmis.
|
|
Kommentaarid: 51 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
48 |
|
tagasi üles |
|
|
eix666
HV veteran
liitunud: 20.05.2002
|
12.01.2023 14:52:37
|
|
|
Foxxx kirjutas: |
Mina kirjutaks pigem neile ja tühistaks ära tellimuse. |
Ma olen sellele mõelnud, aga tellimus on tehtud ettevõttele, mis sa arvad kui tõenäoline see on, et nad suudavad praegu ettevõttele kreeditarve tellimuse tühistamisel vormistada?
Nii olengi "homset" ootama jäänud.
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
napoleon
Unknown virus
liitunud: 08.12.2008
|
12.01.2023 15:06:22
|
|
|
Mis neil seal üldse toimub? Kas ei suuda tellida, hulgilaod ei suuda saata või seisab kaup kuskil laonurgas kuid nad ei suuda seda tellimusega siduda ja väljastada?
|
|
Kommentaarid: 76 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
59 |
|
tagasi üles |
|
|
eix666
HV veteran
liitunud: 20.05.2002
|
12.01.2023 15:16:02
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Mis neil seal üldse toimub? Kas ei suuda tellida, hulgilaod ei suuda saata või seisab kaup kuskil laonurgas kuid nad ei suuda seda tellimusega siduda ja väljastada? |
Minu tellimuse hetkel oli (vähemalt vana kodulehe järgi) tellitud kaup selles poes olemas, kuhu ma kättesaamise määrasin. Ehk siis võta vitriini tagant välja ja anna kätte. Aga millegipärast ei anta (või vähemalt ei anta infot et selle kätte saaks, ma pole ise poodi nõudma veel läinud ). Niiet ilmselgelt süsteemsem probleem.
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
trebla
Kreisi kasutaja
liitunud: 07.12.2002
|
12.01.2023 18:12:41
|
|
|
napoleon kirjutas: |
Mis neil seal üldse toimub? Kas ei suuda tellida, hulgilaod ei suuda saata või seisab kaup kuskil laonurgas kuid nad ei suuda seda tellimusega siduda ja väljastada? |
IT tugisüsteem ei toimi peale uuele üleminekut. Sinu nimetatud tegevused sõltuvad 100% sellest. Süsteem pekkis - midagi ei toimi.
_________________ Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool.
velo.clubbers.ee |
|
Kommentaarid: 55 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
53 |
|
tagasi üles |
|
|
eix666
HV veteran
liitunud: 20.05.2002
|
13.01.2023 15:53:40
|
|
|
Tundub, et "squeaky wheel gets the grease" , HV kasutajast AT töötaja võttis ühendust ja leitigi arve numbri järgi vitriini tagant kaup üles, niiet õnnis homne on lõpuks kohal.
|
|
Kommentaarid: 39 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
39 |
|
tagasi üles |
|
|
Osiris
HV Guru
liitunud: 12.08.2002
|
13.01.2023 23:35:22
|
|
|
Tellisin mälud. Täna märgiti tellimuse staatuseks - käes - ja loodi uus tellimus sama kaubaga kus staatuseks: ORDERSTATUSES.INITIAL
Ei teagi mida sellest arvata
|
|
Kommentaarid: 114 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
102 |
|
tagasi üles |
|
|
muri666
HV kasutaja
liitunud: 29.04.2004
|
15.01.2023 14:29:48
|
|
|
Mälude tellimise ajal näitas, et kaupluses kohapeal olemas ja selleks sai ost tehtud. Kahjuks kaks päeva hiljem läks mälu tarneajaks 4-7 tp tellimisel.
Õnneks kiiret ei olnud ja annab andeks kuna uuendused neil pooleli veel. Igal juhul kauba 8 päeva hiljem kätte sain kauplusest ja kõik korras. Müüja natukene ehmunud näoga oli küll ja mälude üleandmisel ei olnud ka sellise näoga nagu oleks kindel, et õige kauba annab .
Tellin kindlasti veel sealt, aga hetkel ootaks enne uue tellimuse tegemist kui seal asjad korras ja teenused vanal tasemel tagasi.
|
|
Kommentaarid: 40 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
0 :: |
38 |
|
tagasi üles |
|
|
kjaups
MeesKesTuliMetsast
liitunud: 02.02.2005
|
15.01.2023 19:08:49
|
|
|
07.01 tellisin 4 venti, tarne aeg 14.01. pohlad, aega on. Siiani pole muud infot peale selle, et arve tasutud.
_________________ SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: Nodi |
|
Kommentaarid: 160 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
3 :: |
130 |
|
tagasi üles |
|
|
maty
Kreisi kasutaja
liitunud: 11.07.2009
|
15.01.2023 19:48:20
|
|
|
kjaups kirjutas: |
07.01 tellisin 4 venti, tarne aeg 14.01. pohlad, aega on. Siiani pole muud infot peale selle, et arve tasutud. |
Sama siin. Tellisin ühte asja 7.01, tarneaeg 14.01, staatus arve tasutud, rohkem infot pole
|
|
Kommentaarid: 73 loe/lisa |
Kasutajad arvavad: |
|
:: |
0 :: |
1 :: |
63 |
|
tagasi üles |
|
|
|