Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 165, 166, 167 ... 179, 180, 181  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
eix666
HV veteran
eix666

liitunud: 20.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2023 15:31:16 vasta tsitaadiga

Magic kirjutas:
Kannata ära, nad ei ole selle uue süsteemi üle eriti õnnelikud icon_lol.gif
Aga nohh vähemalt moblas tundus kiire


Kui nad kaupa tarnida ei suuda, siis võtku telefon vastu ja lasku tellimus ära tühistada, et ma saaks asja vähemalt mujalt kätte. Kas seda on tõesti palju tahta, et pood kliendiga suhtleks?
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
kapuuts
HV vaatleja

liitunud: 25.09.2004




sõnum 11.01.2023 18:17:55 vasta tsitaadiga

eix666 kirjutas:
Magic kirjutas:
Kannata ära, nad ei ole selle uue süsteemi üle eriti õnnelikud icon_lol.gif
Aga nohh vähemalt moblas tundus kiire


Kui nad kaupa tarnida ei suuda, siis võtku telefon vastu ja lasku tellimus ära tühistada, et ma saaks asja vähemalt mujalt kätte. Kas seda on tõesti palju tahta, et pood kliendiga suhtleks?

Ootan ka oma kaupa, mis pidi esmaspäeval juba pakiautomaadis olema. Helistasin, ei saanud kätte, kirjutasin FB messengeris ja vastus tuli 10 minutiga. Pikk jutt, sit. jutt aga vabandati ja öeldi sama, et uus leht ei tööta veel nii nagu peab, seetõttu hilinemised.
Näis, nende pikkade aastate jooksul neilt ostes esmakordne värk.
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
MaXakas
Kreisi kasutaja
MaXakas

liitunud: 16.02.2004




sõnum 11.01.2023 18:55:49 vasta tsitaadiga

eix666 kirjutas:
Magic kirjutas:
Kannata ära, nad ei ole selle uue süsteemi üle eriti õnnelikud icon_lol.gif
Aga nohh vähemalt moblas tundus kiire


Kui nad kaupa tarnida ei suuda, siis võtku telefon vastu ja lasku tellimus ära tühistada, et ma saaks asja vähemalt mujalt kätte. Kas seda on tõesti palju tahta, et pood kliendiga suhtleks?

Nad ei saa tellimust tühistada, neil on uus infosüsteem icon_lol.gif Ilmselt sama katki ka nende poolel...

_________________
There is no such thing as allkiri!
Kommentaarid: 45 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 44
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
avrn
Kreisi kasutaja

liitunud: 16.02.2007




sõnum 11.01.2023 19:19:04 vasta tsitaadiga

Kui korda majja ei saa, tuleb ilmselt omanikult aru pärida.
Kontakti leiavad siinsed spetsialistid kiirelt, arvan. icon_lol.gif
Varasemast kogemusest julgen väita, et kontakteerumine on mõjus.
Kommentaarid: 5 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 5
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Foxxx
HV veteran
Foxxx

liitunud: 22.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2023 20:18:19 vasta tsitaadiga

See kindlasti aitab, kui lisaks sellele, et peab reaalsete probleemidega tegelema mingid töllid veel helistavad ka. Karm reaalsus on, et uuele platvormile minek nii suures mahus ei lähe mitte kunagi veatult, antud juhul ilmselt läks veel kehvemini kui keskmiselt.Kõige kindlam osta füüsiliselt poest kuniks epood oma ree jooksma saab. AT ilmselgelt ei ole panustanud, et palgata endale 30 tölli telefoni otsa, kes ütlevad Sulle, et nad ei tea millal probleem saab lahendatud, ma kahtlen, et selle teadmisega on ülemäära palju peale hakata. Suund lehel on õige, filtreerimine oluliselt paremaks tehtud, eks läheb oma aega kuniks kõik sujuvalt jooksma hakkab.
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 11.01.2023 20:36:17 vasta tsitaadiga

Järjest vähem mõistan miks nad selle uue pakkuja peale läksid, tegemist ju siiski väikearendajaga, kes veel mõniaegh tagasi kollitas igat firmat, et kle tule üle icon_lol.gif .
Lisaks jääb mulje, et mida rohkem nad filtreid ka kodulehele teevad seda keerulisemaks läheb päring ja kukub kiirus.
Ilmselt üks põhjus miks galador seni nii ebamugav on kui otsid sortimenti mitte kindlat toodet.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Foxxx
HV veteran
Foxxx

liitunud: 22.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 11.01.2023 20:59:10 vasta tsitaadiga

Huvitav, ma ei ole küll väga tajunud, et meeletult aeglane või filtrite arvu järgi see sõltub. Korpusi on nüüd reaalselt võimalik sorteerida millegi järgi rohkem kui tootja.
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eix666
HV veteran
eix666

liitunud: 20.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2023 00:26:32 vasta tsitaadiga

Foxxx kirjutas:
See kindlasti aitab, kui lisaks sellele, et peab reaalsete probleemidega tegelema mingid töllid veel helistavad ka. Karm reaalsus on, et uuele platvormile minek nii suures mahus ei lähe mitte kunagi veatult, antud juhul ilmselt läks veel kehvemini kui keskmiselt.Kõige kindlam osta füüsiliselt poest kuniks epood oma ree jooksma saab.


Ma saan aru jah, et kliendid on ettevõtte jaoks mõttetu tüütus. Eks mõni töll peale seda kogemust teinekord antud ettevõtet rohkem ei tüüta, ongi neil kohe rahulikum kontoris istuda.
Ja kuidas aitab soovitus füüsilisest poest osta inimesi kes veel vana süsteemiga e-poest tellimuse teele panid ja nüüd infosulus on?
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Foxxx
HV veteran
Foxxx

liitunud: 22.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2023 11:06:44 vasta tsitaadiga

eix666, Ma lihtsalt üritan sellest mõttekäigust aru saada, et kui sa haamerdad kedagi, et mis sorti uut infot Sa loodad seal saada. AT kodulehel on ju kirjas "Seoses e-poe ja laosüsteemide uuenemisega võivad toodete tarned hilineda! Vabandame tekkinud ebamugavuste pärast!"
See kui Sa aktiivselt takistad inimestel probleemi lahendamist ei pane neid kiiremini probleemi lahendama. Jah, see on väga kahju, et osadel on kauba tarne takerdunud, aga selliseid asju kahjuks juhtub, eriti kui minnakse uues süsteemi peale üle.
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Janis
HV Guru

liitunud: 30.11.2005




sõnum 12.01.2023 11:10:45 vasta tsitaadiga

eix666 kirjutas:
Foxxx kirjutas:
See kindlasti aitab, kui lisaks sellele, et peab reaalsete probleemidega tegelema mingid töllid veel helistavad ka. Karm reaalsus on, et uuele platvormile minek nii suures mahus ei lähe mitte kunagi veatult, antud juhul ilmselt läks veel kehvemini kui keskmiselt.Kõige kindlam osta füüsiliselt poest kuniks epood oma ree jooksma saab.


Ma saan aru jah, et kliendid on ettevõtte jaoks mõttetu tüütus. Eks mõni töll peale seda kogemust teinekord antud ettevõtet rohkem ei tüüta, ongi neil kohe rahulikum kontoris istuda.
Ja kuidas aitab soovitus füüsilisest poest osta inimesi kes veel vana süsteemiga e-poest tellimuse teele panid ja nüüd infosulus on?

A mis takistab poodi minna ja osta? icon_rolleyes.gif
Kui lõpuks oma veebitellimusega seoses liinile saad, siis tühistad selle ja korras.
Kommentaarid: 204 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 3 :: 5 :: 170
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eix666
HV veteran
eix666

liitunud: 20.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2023 12:14:24 vasta tsitaadiga

Foxxx: Puhtalt uudishimust, mis sa arvad seal hetkel toimuvat? Kas sa arvad, et e-poe klienditeenindusse on võetud tööle multitalent kes hetkel tegeleb süsteemiarendusega? Või et eraldi klienditeenindajat polnudki ja mingid sysadminnid võtsid muu töö kõrvalt kõnesid vastu ja neid nüüd segatakse?
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Pisipoja
HV kasutaja
Pisipoja

liitunud: 25.07.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2023 13:00:29 vasta tsitaadiga

Kes mis arendaja, tead?

Magic kirjutas:
Järjest vähem mõistan miks nad selle uue pakkuja peale läksid, tegemist ju siiski väikearendajaga, kes veel mõniaegh tagasi kollitas igat firmat, et kle tule üle icon_lol.gif .
Lisaks jääb mulje, et mida rohkem nad filtreid ka kodulehele teevad seda keerulisemaks läheb päring ja kukub kiirus.
Ilmselt üks põhjus miks galador seni nii ebamugav on kui otsid sortimenti mitte kindlat toodet.
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 49
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Magic
HV Guru
Magic

liitunud: 28.12.2001




sõnum 12.01.2023 13:25:25 vasta tsitaadiga

Aiman seega päris huupi pakkuda ei taha. Eks hiljem kuuleb icon_lol.gif
Mobiilis tundus ju päris mugav kasutada.
Saab ju siiski öelda, et visuaalselt edevam kui eelmine.
Kommentaarid: 234 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 200
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Foxxx
HV veteran
Foxxx

liitunud: 22.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2023 14:14:52 vasta tsitaadiga

eix666 kirjutas:
Foxxx: Puhtalt uudishimust, mis sa arvad seal hetkel toimuvat? Kas sa arvad, et e-poe klienditeenindusse on võetud tööle multitalent kes hetkel tegeleb süsteemiarendusega? Või et eraldi klienditeenindajat polnudki ja mingid sysadminnid võtsid muu töö kõrvalt kõnesid vastu ja neid nüüd segatakse?


Mis sorti vastust Sa loodad sealt saada, mida juba kodulehel ei ole vastatud? Tõenäoliselt on seal livechati ja telefoni peal sama inimene, keda nüüd siis need samad inimesed haamerdavad iga tunni aja, et kas nüüd on teada millal nad oma kauba saavad.
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eix666
HV veteran
eix666

liitunud: 20.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2023 14:36:39 vasta tsitaadiga

Foxxx: Kui ma eelmine nädal 2 korda nad kätte sain, öeldi mulle mõlemal korral "homme". Too homne tuli ja läks. Ja nüüd on viimasest lubatud "homsest" juba ligi nädal möödas. Sa tõesti ei mõista, miks mul on huvi teada, et mis mu tellimusest on saanud ja millal to õnnistet "homme" siis ükskord saabub?
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Foxxx
HV veteran
Foxxx

liitunud: 22.10.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2023 14:46:08 vasta tsitaadiga

Mina kirjutaks pigem neile ja tühistaks ära tellimuse. Live Chat on neil reeglina suht nobe olnud ja emailidele on varasemalt ka vastatud, kas neid kanaleid oled proovinud?
Telefon on üldiselt selliste probleemide puhul küllaltki ebakindel sidevahend. Selles osas nõustun, et homsete jagamine ei olnud nende poolt õige kui nad ei teadnud millal kaup reaalselt on kätteandmiseks valmis.
Kommentaarid: 51 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 48
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eix666
HV veteran
eix666

liitunud: 20.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2023 14:52:37 vasta tsitaadiga

Foxxx kirjutas:
Mina kirjutaks pigem neile ja tühistaks ära tellimuse.


Ma olen sellele mõelnud, aga tellimus on tehtud ettevõttele, mis sa arvad kui tõenäoline see on, et nad suudavad praegu ettevõttele kreeditarve tellimuse tühistamisel vormistada? icon_lol.gif
Nii olengi "homset" ootama jäänud.
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
napoleon
Unknown virus
napoleon

liitunud: 08.12.2008



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2023 15:06:22 vasta tsitaadiga

Mis neil seal üldse toimub? Kas ei suuda tellida, hulgilaod ei suuda saata või seisab kaup kuskil laonurgas kuid nad ei suuda seda tellimusega siduda ja väljastada?
Kommentaarid: 76 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 59
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
eix666
HV veteran
eix666

liitunud: 20.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2023 15:16:02 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
Mis neil seal üldse toimub? Kas ei suuda tellida, hulgilaod ei suuda saata või seisab kaup kuskil laonurgas kuid nad ei suuda seda tellimusega siduda ja väljastada?


Minu tellimuse hetkel oli (vähemalt vana kodulehe järgi) tellitud kaup selles poes olemas, kuhu ma kättesaamise määrasin. Ehk siis võta vitriini tagant välja ja anna kätte. Aga millegipärast ei anta (või vähemalt ei anta infot et selle kätte saaks, ma pole ise poodi nõudma veel läinud icon_lol.gif ). Niiet ilmselgelt süsteemsem probleem.
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
trebla
Kreisi kasutaja
trebla

liitunud: 07.12.2002




sõnum 12.01.2023 18:12:41 vasta tsitaadiga

napoleon kirjutas:
Mis neil seal üldse toimub? Kas ei suuda tellida, hulgilaod ei suuda saata või seisab kaup kuskil laonurgas kuid nad ei suuda seda tellimusega siduda ja väljastada?
IT tugisüsteem ei toimi peale uuele üleminekut. Sinu nimetatud tegevused sõltuvad 100% sellest. Süsteem pekkis - midagi ei toimi.
_________________
Having a smoking section in a restaurant is like having a peeing section in a swimming pool.
velo.clubbers.ee
Kommentaarid: 55 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 53
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
eix666
HV veteran
eix666

liitunud: 20.05.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.01.2023 15:53:40 vasta tsitaadiga

Tundub, et "squeaky wheel gets the grease" icon_lol.gif , HV kasutajast AT töötaja võttis ühendust ja leitigi arve numbri järgi vitriini tagant kaup üles, niiet õnnis homne on lõpuks kohal.
Kommentaarid: 39 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 39
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Osiris
HV Guru
Osiris

liitunud: 12.08.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 13.01.2023 23:35:22 vasta tsitaadiga

Tellisin mälud. Täna märgiti tellimuse staatuseks - käes - ja loodi uus tellimus sama kaubaga kus staatuseks: ORDERSTATUSES.INITIAL

Ei teagi mida sellest arvata
Kommentaarid: 114 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 102
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
muri666
HV kasutaja

liitunud: 29.04.2004




sõnum 15.01.2023 14:29:48 vasta tsitaadiga

Mälude tellimise ajal näitas, et kaupluses kohapeal olemas ja selleks sai ost tehtud. Kahjuks kaks päeva hiljem läks mälu tarneajaks 4-7 tp tellimisel.
Õnneks kiiret ei olnud ja annab andeks kuna uuendused neil pooleli veel. Igal juhul kauba 8 päeva hiljem kätte sain kauplusest ja kõik korras. Müüja natukene ehmunud näoga oli küll ja mälude üleandmisel ei olnud ka sellise näoga nagu oleks kindel, et õige kauba annab icon_biggrin.gif .
Tellin kindlasti veel sealt, aga hetkel ootaks enne uue tellimuse tegemist kui seal asjad korras ja teenused vanal tasemel tagasi.
Kommentaarid: 40 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 38
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
kjaups
MeesKesTuliMetsast
kjaups

liitunud: 02.02.2005



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.01.2023 19:08:49 vasta tsitaadiga

07.01 tellisin 4 venti, tarne aeg 14.01. pohlad, aega on. Siiani pole muud infot peale selle, et arve tasutud.
_________________
SNAP pildipank
Mul võivad mõned asjad viitega tulla, prioriteedid paigas.
M: Nodi
Kommentaarid: 160 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 130
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
maty
Kreisi kasutaja

liitunud: 11.07.2009



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.01.2023 19:48:20 vasta tsitaadiga

kjaups kirjutas:
07.01 tellisin 4 venti, tarne aeg 14.01. pohlad, aega on. Siiani pole muud infot peale selle, et arve tasutud.

Sama siin. Tellisin ühte asja 7.01, tarneaeg 14.01, staatus arve tasutud, rohkem infot pole
Kommentaarid: 73 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 63
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Arvutifirmade, sidefirmade, logistikafirmade ja tootjate foorum »  Arvutitark mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 165, 166, 167 ... 179, 180, 181  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.