Avaleht
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema märgi kõik teemad loetuks
märgi mitteloetuks
vaata eelmist teemat :: vaata järgmist teemat
mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 323, 324, 325 ... 422, 423, 424  järgmine
Hinnavaatlus :: Foorum :: Uudised :: Ärifoorumid :: HV F1 ennustusvõistlus :: Pangalink :: Telekavad :: HV toote otsing
autor
sõnum Saada viide sõbrale. Teata moderaatorile
otsing:  
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 12.01.2023 00:45:02 vasta tsitaadiga

rex kirjutas:
Päris palju on neid, kes ei naudi kiirendust ja hea väändega mootori potentsiaal seisab kogu auto omamise aja suht tühja. Kui selline kõrval istub, näed ka, kuidas kangestub ja end ebamugavalt tunneb, kui ise enamvähem sõltumata mootorist ja sõltuvalt pidamisest täistallaga möödasõite oled harjunud tegema ja seda naudid (isegi kui poliitilise korrektsuse huvides väidad, et see on turvalisem).


Ilmselt pole lihtsalt piisavalt võimsa masinaga sõitnud, et põhjatallast räägid. Ka kuiv asfalt võib väga libe olla, kui hobuseid ülemäära palju on.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2023 00:49:18 vasta tsitaadiga

Loe enda tsiteeritud lõiku.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Indrek67
HV vaatleja

liitunud: 29.04.2007



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2023 01:16:31 vasta tsitaadiga

Markos kirjutas:
rex kirjutas:
Päris palju on neid, kes ei naudi kiirendust ja hea väändega mootori potentsiaal seisab kogu auto omamise aja suht tühja. Kui selline kõrval istub, näed ka, kuidas kangestub ja end ebamugavalt tunneb, kui ise enamvähem sõltumata mootorist ja sõltuvalt pidamisest täistallaga möödasõite oled harjunud tegema ja seda naudid (isegi kui poliitilise korrektsuse huvides väidad, et see on turvalisem).


Ilmselt pole lihtsalt piisavalt võimsa masinaga sõitnud, et põhjatallast räägid. Ka kuiv asfalt võib väga libe olla, kui hobuseid ülemäära palju on.


Kui kuiva asfalti peal kontrolle maha ei kisu, siis pole tavatarbija käeulatuses olevate sõidukite puhul küll vaja karta käest minemist, muidugi siinkohal oleks paslik küsida, mis on ülemääraste hobuste arv?
Kommentaarid: 13 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 13
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Markos
HV veteran

liitunud: 10.04.2002




sõnum 12.01.2023 10:55:16 vasta tsitaadiga

Indrek67 kirjutas:
Markos kirjutas:
rex kirjutas:
Päris palju on neid, kes ei naudi kiirendust ja hea väändega mootori potentsiaal seisab kogu auto omamise aja suht tühja. Kui selline kõrval istub, näed ka, kuidas kangestub ja end ebamugavalt tunneb, kui ise enamvähem sõltumata mootorist ja sõltuvalt pidamisest täistallaga möödasõite oled harjunud tegema ja seda naudid (isegi kui poliitilise korrektsuse huvides väidad, et see on turvalisem).


Ilmselt pole lihtsalt piisavalt võimsa masinaga sõitnud, et põhjatallast räägid. Ka kuiv asfalt võib väga libe olla, kui hobuseid ülemäära palju on.


Kui kuiva asfalti peal kontrolle maha ei kisu, siis pole tavatarbija käeulatuses olevate sõidukite puhul küll vaja karta käest minemist, muidugi siinkohal oleks paslik küsida, mis on ülemääraste hobuste arv?


OT, aga 700+, life begins at 500.
Kommentaarid: 14 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 2 :: 12
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2023 14:53:37 vasta tsitaadiga

https://twitter.com/kenklippenstein/status/1612848872061128704
tsitaat:
Surveillance footage of the self-driving Tesla that abruptly stopped on the Bay Bridge, resulting in an eight-vehicle crash that injured 9 people including a 2 yr old child just hours after Musk announced the self-driving feature.


Pole vist küps see isesõitev auto veel icon_rolleyes.gif
icon_arrow.gif https://www.washingtonpost.com/technology/2022/06/15/tesla-autopilot-crashes/

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
SKG
HV Ihaldatuim Poissmees
SKG

liitunud: 27.01.2003



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2023 15:24:32 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
https://twitter.com/kenklippenstein/status/1612848872061128704
tsitaat:
Surveillance footage of the self-driving Tesla that abruptly stopped on the Bay Bridge, resulting in an eight-vehicle crash that injured 9 people including a 2 yr old child just hours after Musk announced the self-driving feature.


Pole vist küps see isesõitev auto veel icon_rolleyes.gif
icon_arrow.gif https://www.washingtonpost.com/technology/2022/06/15/tesla-autopilot-crashes/

tsitaat:
Tesla Full Self-Driving Beta is now available to anyone in North America who requests it from the car screen, assuming you have bought this option.

Congrats to Tesla Autopilot/AI team on achieving a major milestone!

https://twitter.com/elonmusk/status/1595682322707267584

_________________
17/1/2023, Scart: "Selle sajandi senise möödunud aja üks suuremaid skandaale on hetkel lahti rullumas..."
Kommentaarid: 373 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 3 :: 313
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2023 15:30:06 vasta tsitaadiga

SKG, jep, beta või mitte, aga see on tehtud kättesaadavaks avalikel teedel. Avalikud teed ei sobi beta testimiseks.
Teine kommentaar sealt kohe peegeldab sama mustrit mis seal videos näha

tsitaat:
I love it but have a concern
The car slams the brakes on inappropriately. Twice a car was entering an on ramp and yielding, brakes slammed hard and could have caused an accident. A car was turning left the other day, stopped, and my car just slammed the brakes on the highway

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
renx09
HV Guru
renx09

liitunud: 28.09.2004



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2023 15:39:10 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
SKG, jep, beta või mitte, aga see on tehtud kättesaadavaks avalikel teedel. Avalikud teed ei sobi beta testimiseks.
Teine kommentaar sealt kohe peegeldab sama mustrit mis seal videos näha

tsitaat:
I love it but have a concern
The car slams the brakes on inappropriately. Twice a car was entering an on ramp and yielding, brakes slammed hard and could have caused an accident. A car was turning left the other day, stopped, and my car just slammed the brakes on the highway


sõbra uue BMW tarkvara tegi täpselt sama asja, aga no Tesla puhul on muidugi asi VÄHEMALT 100x hullem

_________________
!!
Kommentaarid: 299 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 1 :: 1 :: 240
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Tanel
HV Guru
Tanel

liitunud: 01.10.2001



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2023 15:59:04 vasta tsitaadiga

Bemmil ka see häda? icon_neutral.gif thumbs_down.gif
Selliste uudiste peale mitte ei kipu neid uusimaid mänguasju vaatama.

_________________
HV valuutakalkulaator
Kommentaarid: 461 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 12 :: 7 :: 356
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 12.01.2023 21:14:59 vasta tsitaadiga

Tanel kirjutas:
Bemmil ka see häda? icon_neutral.gif thumbs_down.gif

Mitte ainult. Enyaq lülitab tuimalt ACC välja vähimagi anduri segaduse peale ning rakendub max mootori regen ehk sisuliselt ka keset maanteed võib järk pidurdus olla.

Omamoodi huumor juba kus süüdistatakse pidevalt mingit Tesla juhiabi kui on igalpool öeldud, et juht PEAB olema ise tähelepanelik ja SEKKUMA kui auto midagi lolli teeb. Ehk siis antud juhuse korral kui juhil just terviserike ei olnud olks tema asi olnud kiirust uuesti lisada või tagasi eelmisesse ritta tõmmata vms muu lahendus selle asemel, et lasta autol lihtsalt keset teed seisma jääda. Neid juhiabisid on väga lihtne overraidida.

Õnnetus ise juhtus pigem seetõttu, et kolmas/neljas auto ei hoidnud piisavat pikivahet ja ei saanud seetõttu pidama. Sellised ahelkokkupõrked ei ole uus leiutis, mis tänu Teslale välja ilmusid. Lihtsalt uudisnuppe saab kergemini neist tänapäeval tekitada kui Tesla vms buzzword on asjaga kuidagigi seotud.
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
rex
HV Guru
rex

liitunud: 09.01.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2023 21:44:28 vasta tsitaadiga

Juht pidevalt override'imiseks valmis on teoorias kõva, aga reaalsuses ei oleks ju siis pointi juhtimist autopiloodile anda. Nii kui rooli taga raamatu või nutika pihku võtad, ei ela sa enam toimuvale kaasa ja uuesti sisseelamise reaktsiooniaeg on liiga suur, et kiirelt adekvaatset otsust teha.

Just ükspäev pidin vasakpöördel esimesel autol tagant sisse kütma, kuna eeldasin, et ta sõidab loogiliselt ja kuna tee on piisavas ulatuses vaba, hakkab liikuma, samal ajal kui ise veel igaks juhuks parema poole üle vaatasin. Aga ei hakanud. Napilt sain pidama enne stanget. Me kõik teeme väga palju otsuseid eelduste pealt, kuna silm ei haara kõike korraga ja ka aju töötleb esmajärjekorras kõige olulisemana tunduvat infot. See ongi inimlik ja tegelikult ei saagi seadusega nõuda, et inimene oleks korraga kõiges veendunud. 50 km/h linnaliikluses lubada oleks sel juhul hullumeelsus. AI suudab palju paremini multitaskida ja kogu 360° kaamerapilti analüüsida. Meie perifeerne nägemine selle vastu paraku ei saa. Me ei saa samaaegselt vaadata nii vasakule kui paremale. Lisaks arvutatakse võrkkestas oleva pimetähni pilt nii või naa eelduste pealt. Kui sinna tuleb miskit ootamatut, siis me seda ei näe.
Kommentaarid: 247 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 226
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 12.01.2023 22:41:37 vasta tsitaadiga

rex kirjutas:
Juht pidevalt override'imiseks valmis on teoorias kõva, aga reaalsuses ei oleks ju siis pointi juhtimist autopiloodile anda.

Kui oleks olemas selline autopiloot, mis seda võimaldaks siis jah aga sellist ei ole. Tesla ka ei paku sellist. Mersu nüüd osades USA piirkondades linnakiirustel teatud teedel pakub, nö esimene Level 3 tehnoloogia.

Hetkel on need juhiabid nagu püsikiirushoidja. Ehk siis jah, juht peabki olema valves.
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 12.01.2023 22:57:04 vasta tsitaadiga

VAGi lane assist + distantsi hoidev püsikiirushoidja käitub jah, samamoodi. Pigem reageerib üle aga minu meelest on see hea.
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 271
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002




sõnum 14.01.2023 00:40:40 vasta tsitaadiga

Tesla lasi siis korralikult hindu alla. Interneedus omajagu elevil. Vaatasin, et Model 3 SR-i (included värvi ja velgedega) saab 38 870+20%KM = 46 644€ kätte. Lisandub muidugi veel transakulu, et Eestisse tuua.


Your Model 3
Estimated Delivery: Jan - Mar 2023

Model 3 Rear-Wheel Drive   € 37.990
Pearl White Paint   Included
18’’ Aero Wheels   Included
All Black Partial
Premium Interior   Included
Autopilot         Included
30-Day Premium
Connectivity Trial   Included

Vehicle Subtotal      € 37.990
Destination & doc fee   € 880
Purchase Price         € 38.870
Excluding taxes and fees

Due Today   € 250

_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.01.2023 15:19:48 vasta tsitaadiga

Sest Norra muutis aasta algusest elektriautode maksustamist. 500 000 + koonistele elektriautodele kehtestati käibemaks 25 %. Lisaks üle 500 kg kaalule kaalumaks 12,5 krooni kilo kohta.
Sellepärast alandas TESLA enimmüüdud Mudel Y hinda 120 000 krooni võrra + kaasavalt teiste mudelite hinda.
https://nye.naf.no/politikk-og-samfunn/klima-og-miljo/moms-pa-elbiler
https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/VP45pV/tesla-med-kjempe-priskutt-paa-model-y
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 15.01.2023 19:11:31 vasta tsitaadiga

Oisu. kirjutas:
Sest Norra muutis aasta algusest elektriautode maksustamist....
Sellepärast alandas TESLA enimmüüdud Mudel Y hinda 120 000 krooni võrra + kaasavalt teiste mudelite hinda.

Norra pärast muutis kogu maailmas hinnastamist?
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.01.2023 19:15:10 vasta tsitaadiga

Aktsia kukub Muski tegemiste tõttu. Vaja on pidevalt müüginumbreid kasvatada, et tõestada oma positsiooni.

BYD läks tegelikult mööda juba.
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 271
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Oisu.
HV kasutaja

liitunud: 02.03.2012



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.01.2023 19:34:39 vasta tsitaadiga

etk kirjutas:
Oisu. kirjutas:
Sest Norra muutis aasta algusest elektriautode maksustamist....
Sellepärast alandas TESLA enimmüüdud Mudel Y hinda 120 000 krooni võrra + kaasavalt teiste mudelite hinda.

Norra pärast muutis kogu maailmas hinnastamist?


Jah. Kuna Model Y on Norras enimmüüdud automudel 2022. aastal ja 2023. aastal algusest maksustamine muutus icon_idea.gif
https://ofv.no/aktuelt/2023/tidenes-registreringsrush-i-desember
Kommentaarid: 3 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 3
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
etk
HV kasutaja
etk

liitunud: 10.10.2006




sõnum 15.01.2023 22:06:59 vasta tsitaadiga

Oisu. kirjutas:
etk kirjutas:
Oisu. kirjutas:
Sest Norra muutis aasta algusest elektriautode maksustamist....
Sellepärast alandas TESLA enimmüüdud Mudel Y hinda 120 000 krooni võrra + kaasavalt teiste mudelite hinda.

Norra pärast muutis kogu maailmas hinnastamist?


Jah. Kuna Model Y on Norras enimmüüdud automudel 2022. aastal ja 2023. aastal algusest maksustamine muutus icon_idea.gif
https://ofv.no/aktuelt/2023/tidenes-registreringsrush-i-desember


Norra võib olla väga suure elektriliste autode müügiosakaaluga aga usu, Tesla jaoks on Norra siiski väike mängija. Nende aastane autode toodang on üle 1.3 miljoni sõiduki. Ühe riigi pärast või seal toimuvate maksumuudatuste pärast nad nüüd küll sisuliselt kõigis oma müügiturgudes ei oleks teinud allahindlusi.

Tesla tegi allahindlusi jah, aga mitte selle pärast, et Norras maksumuudatus toimus.

anubis kirjutas:
Aktsia kukub Muski tegemiste tõttu. Vaja on pidevalt müüginumbreid kasvatada, et tõestada oma positsiooni.

BYD läks tegelikult mööda juba.

BYD ju arvestab hübriide jne ka NEV hulka ja eraldi BEV ei too välja. Või eksin?
Kommentaarid: 44 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 42
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
anubis
HV Guru
anubis

liitunud: 08.06.2002



Autoriseeritud ID-kaardiga

sõnum 15.01.2023 22:51:15 vasta tsitaadiga

Jah, BYD aasta lõikes jäi veel maha kuid suutis mõnel kuul ka puhtalt elektriautode arvestuses Teslat ületada.
Kommentaarid: 317 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 2 :: 0 :: 271
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Mnator
HV Guru

liitunud: 18.10.2007




sõnum 16.01.2023 11:53:48 vasta tsitaadiga

veel BYD teemal jutuke
https://novaator.err.ee/1608851837/hiina-elektriautotootja-ohutab-hinnasoda-terves-maailmas
Kommentaarid: 1 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 1
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Equinox
HV veteran
Equinox

liitunud: 05.04.2002




sõnum 16.01.2023 13:01:55 vasta tsitaadiga

Väga super thumbs_up.gif
_________________
Live long and prosper!
RIP, Spock. Leonard Nimoy 1931-2015
Kommentaarid: 27 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 26
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum mine selle kasutaja kodulehele
sakinaga
HV Guru

liitunud: 30.08.2006




sõnum 16.01.2023 13:51:35 vasta tsitaadiga

Kuni hiinlased EU turule domineerima ei tule, seni on ok. Pole üht järjekordset Hiinast sõltuvust tarvis thumbs_down.gif
Kommentaarid: 158 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 1 :: 150
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
bladerunner
HV Guru

liitunud: 17.01.2002




sõnum 16.01.2023 16:49:20 vasta tsitaadiga

Keegi ei keela EU-s autosid odavamalt kui Hiinas toota. Ja keegi ei sunni neid siin ka ostma.

Muidugi võib Hiinale ka imporditollid kehtestada ja majandussõda alustada.
Keegi siin väitis (anubis?), et Hiinale or rohkem EL-i kui EL-le Hiinat vaja, seega võit on garanteeritud. Loodetavasti. Pikaajaliselt.
Lühiajaliselt läheb seepeale arvatavasti kõik nii pekki et COVID ja praegune RU-UE "sõda" on nohu selle kõrval.

_________________
Experience is what you get when you don't get what you want.
Kommentaarid: 163 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 152
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
Prillpapa
HV kasutaja

liitunud: 04.06.2022




sõnum 16.01.2023 17:30:28 vasta tsitaadiga

Ei olegi lõpuni aru saanud, kuipalju euroopa (saksa) autotootjad Hiinast sõltuvad. Suurema pandeemia aegu käis järjest läbi uudiseid, kuidas saksa autotööstus hoiab nina veepeal ainult tänu Hiinasse ehitatud autotehastele-investeeringutele ja sealsel kasvaval turul, müügil. Kui see tõele vastab, on kaubandussõda Hiinaga keeruline pidada, sest euroopa autotööstus ei tarvitse seda üle elada, kui hiinlased vastusanktsioneerima hakkavad.

USA veetav kiibisõda võib olla see, mis lõpuks ka Hiina autotööstust võib pärssima hakata. Kuna tipptehnoloogiat juba täna enam Hiinal kasutada ei lubata, pidavat see hakkama strateegiliselt mõjutama mitmeid sektoreid, alates materjalitehnoloogiatest kuni masinõppeni välja, ja just seda masinõpet-tehisintellekti peetakse ka autotööstuses üheks kandvaks arengusuunaks, kus täna isesõitvate autode arendust ja kõrgtasemel juhiabisüsteeme treenitakse nende tippkiipide ja pilves virtualiseeritud tehisreaalsusel.

See võib viia olukorrani, kus mõne aasta pärast Hiina võib küll müüa odavaid elektriautosid aga kõik need isesõitvad juhibaid ja nutipluti hakkab aina enam lääne tehnoloogiatele alla jääma, sest poliitiliselt hiinlastele selles suunas arenemiseks hapnik kinni keeratud.
Nii võib kerge olla otsustada kas tahad ainult akupakki nelja rattaga või tahad lisaks juhi eest mõtlevaid kellasid-vilesid ka icon_smile.gif

Samas täna on hind elektri autol üks kohti, mis inimesi tagasi hoiab ja kui Hiina tootjad suudavad turule sisenemisel õiget hetke tabada - võib see olla neil parim hetk üldse turgu juurde võita.
Lisaks euroopat pigistab ka energia kõrge hind, oli vist USA-st lausa 4x kõrgem, mis tootmist ka autotoomist mõjutamata ei saa jätta..

_________________
---
Kommentaarid: 16 loe/lisa Kasutajad arvavad:  :: 0 :: 0 :: 16
tagasi üles
vaata kasutaja infot saada privaatsõnum
näita postitusi alates eelmisest:   
uus teema   vasta Hinnavaatlus »  Vaba Mikrofon »  Elektri- ja vesinikautode (ja muude alternatiivide) teema mine lehele eelmine  1, 2, 3 ... 323, 324, 325 ... 422, 423, 424  järgmine
[vaata eelmist teemat] [vaata järgmist teemat]
 lisa lemmikuks
näita foorumit:  
 ignoreeri teemat 
sa ei või postitada uusi teemasid siia foorumisse
sa ei või vastata selle foorumi teemadele
sa ei või muuta oma postitusi selles foorumis
sa ei või kustutada oma postitusi selles foorumis
sa ei või vastata küsitlustele selles foorumis
sa ei saa lisada manuseid selles foorumis
sa võid manuseid alla laadida selles foorumis



Hinnavaatlus ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.